Ο ΜΟΝΟΚΕΡΩΣ/ ''Μια ιδέα- Μια έμπνευση΄΄

 Κεντρική ιδέα πλοκής: 

"Μια γυναίκα, επισκέπτεται έναν επώνυμο συγγραφέα. Τού κάνει μια ελκυστική πρόταση να της γράψει τη βιογραφία της. Ο συγγραφέας θα την αναζητήσει τις αμέσως επόμενες μέρες για να προχωρήσουν. Η γυναίκα όμως έχει εξαφανιστεί"



Ήταν μια δύσκολη ημέρα για τον γνωστό συγγραφέα Τζον Νιλ. Από το πρωί γράφει και σβήνει στον υπολογιστή του, σιχτιρίζοντας κάθε φορά την  άτιμη έμπνευση που δεν λέει να κουρνιάσει στο κεφάλι του  σήμερα.

Όλη μέρα κλεισμένος στο σπίτι, προσπαθεί να γράψει για το νέο του βιβλίο, αλλά δεν είναι ικανοποιημένος.

Σηκώθηκε όρθιος. Η νευρικότητα είναι εμφανής. Βημάτιζε στο μισοσκότεινο δωμάτιο, μια και ο ήλιος είχε δύσει από ώρα.

Ο Τζον ή Μονόκερως όπως ήταν το ψευδώνυμό του και του άρεσε να τον αποκαλούν έτσι, αφού θεωρούσε  το όνομά του συνηθισμένο, είναι ένας δυναμικός άντρας γύρω στα 60 που τα βιβλία του πωλούνται κατά δεκάδες αμέσως μόλις  κυκλοφορήσουν. Πολιτικά, δολοφονίες,  ίντριγκα, ήταν τα θέματα που καταπιανόταν. Και ήταν συνήθως, αληθινές άλυτες υποθέσεις που περιείχαν μυστήριο ακροβατώντας στην πραγματικότητα και τον μύθο.

Βραβευμένος δυο -τρεις φορές, με έργα του πολλά να έχουν γίνει best seller, αναγνωρισμένος και από κριτικούς αλλά και από το κοινό, συνήθιζε να κάνει μόνος τις έρευνές του και σαν το μονόκερο, γινόταν σκληρός και τα χτυπήματά του ήταν ανελέητα.

Έβαλε ένα σκέτο ουίσκι στο ποτήρι του και πλησίασε το παράθυρο. Τα φώτα του δρόμου έδιναν υπόσταση στις σκιές από τα κτίρια και την κίνηση. Ήπιε μια δεύτερη γουλιά όταν άκουσε το κουδούνι της πόρτας.

Βλαστήμησε δυνατά. ''Ποιος διάολος ήταν τέτοια ώρα''...

Ανοίγοντας την πόρτα βρέθηκε μπροστά σε μια άγνωστη γυναίκα που του χαμογελούσε συνεσταλμένα.

-Καλησπέρα κ. Νιλ ή μήπως προτιμάτε ...Μονόκερε;

-Καλησπέρα. Ποια είστε; Τι θέλετε;

-Έτσι; Στην πόρτα θα τα πούμε;

Χωρίς να περιμένει απάντηση ούτε και πρόσκληση φυσικά, τον παραμέρισε και μπήκε στο σαλόνι.

Ο αιφνιδιασμός είναι η μισή νίκη και ο Μονόκερως αποδέχτηκε την ήττα του προς το παρόν.

-Να συστηθώ κύριε. Το όνομά μου είναι Γουέλινγκτον. Αμαρυλλίς Γουέλινγκτον. Και χρειάζομαι το ταλέντο και τις υπηρεσίες σας

-Σας ακούω

-Θέλω να γράψετε τη βιογραφία μου

-Α, ξέρετε, δεν ασχολούμαι με βιογραφίες, εξάλλου όπως βλέπω είστε πολύ νέα για να έχετε τις εμπειρίες που μια βιογραφία περιέχει, είπε λίγο ειρωνικά.

-Ναι είμαι νέα όμως έχω βιώσει την δολοφονία της μητέρας μου πριν 5 χρόνια και το πτώμα της δεν βρέθηκε ποτέ, ούτε η αστυνομία έκανε τον κόπο να ερευνήσει.

- Λυπάμαι... Αλλά  από εμένα τι θέλετε;

-Θα γράψετε για μένα και θα σας τα πω λεπτομερώς, αφού βρείτε και οδηγήσετε στην δικαιοσύνη το δολοφόνο της. Θα πληρώσω καλά κύριε και θα σας επιτρέψω να κάνετε την υπόθεση βιβλίο.

Ο Τζον την κοιτούσε έντονα.

-Γιατί εμένα; Γιατί όχι έναν ερευνητή;

-Γιατί πιστεύω ότι είστε ο μόνος που δεν τον φοβίζει η θέση ή το όνομα του ενόχου και αναζητά την αλήθεια

Ο Μονόκερως έμεινε αμίλητος. Τη ζύγιζε... την κοιτούσε έντονα. Τόσο νέο κορίτσι, εύθραυστο φαινόταν, αλλά με περισσή δύναμη, να έχει βιώσει κάτι τέτοιο! Και θα δημοσίευε την ιστορία της; Να ένα θέμα τη στιγμή που δεν είχε

-Εντάξει κυρία μου θα γράψω τη βιογραφία σας αφού πρώτα ανακαλύψω το δολοφόνο της μητέρας σας

Θα χρειαστώ όσα στοιχεία έχετε 

-Ευχαριστώ κύριε, σας εμπιστεύομαι. Νιώθω ότι σας γνωρίζω. Σ' αυτόν τον φάκελο-και του δείχνει ένα φάκελο μεγάλο καφέ που έβγαλε μέσα από το πανωφόρι της- είναι όλα όσα ξέρω, αλλά και η προκαταβολή για τη δουλειά σας.

Άφησε το φάκελο στο γραφείο και κίνησε για την πόρτα

-Θα επικοινωνήσουμε κε Μονόκερε κι ευχαριστώ ξανά

Εκείνος άνοιξε το φάκελο και έβγαλε κάμποσες σελίδες αλλά και μια δεσμίδα χρήματα που ήταν όντως ένα σεβαστό ποσό. Γύρισε να την κοιτάξει την ώρα που έκλεινε η πόρτα.

Κάθισε στην καρέκλα του και άρχισε να διαβάζει τις αριθμημένες σελίδες


Γνωρίζω πολύ καλά όσα σας γράφω, έλεγε πάνω πάνω, μην τα θεωρήσετε ανακρίβειες και θέλω να τα πάρετε σοβαρά και στην κυριολεξία.

Ο δολοφόνος είναι ο Μισέλ Γιάνγκ, ο παρά την κυβέρνηση επιχειρηματίας, που ελέγχει τα τρόφιμα της χώρας, και είναι από τους πλουσιότερους του πλανήτη.

Ο Τζον πετάχτηκε όρθιος.

''Αν είναι δυνατόν'' μονολογούσε δυνατά. ''Αν είναι δυνατόν ένας τόσο ισχυρός άντρας, με τόσες διασυνδέσεις και γνωριμίες... Τι γράφει η κοπέλα;

''Απ' την άλλη ...πριν κάποια χρόνια είχε ξεκινήσει το σκάνδαλο τρόφιμα γκέιτ, που κατηγορήθηκε ότι οι παιδικές τροφές του, σκορπούσαν το θάνατο σε χιλιάδες παιδιά'' συνέχισε τις σκέψεις του.

Άρχισε να ψάχνει στο διαδίκτυο. ''Ναι αθωώθηκε πανηγυρικά, αφού οι παιδικές τροφές αλλοιώθηκαν από την κακή συντήρηση των πωλητών, έτσι είπε το δικαστήριο... ναι, ναι κάποιοι καταδικάστηκαν και όχι εκείνος''.

 

Το θύμα ήταν γραμματέας του από το 2016 ως την εξαφάνισή του το 2018. Μόνο δυο χρόνια δούλεψε στην επιχείρησή του, αλλά γνώρισε καλά τον δολοφόνο. Λίγες ημέρες πριν την εξαφάνιση του θύματος, ο δημοσιογράφος Αλ Μπορ, είχε ραντεβού με τον επιχειρηματία. Ήταν ο δημοσιογράφος που έψαχνε την υπόθεση με το σκάνδαλο των τροφίμων την ίδια περίοδο με την εξαφάνιση της γραμματέως.

Θυμήθηκε και τον δημοσιογράφο που έψαχνε το σκάνδαλο. Αυτός ήταν ο Αλ Μπορ. Τι απέγινε;

Διάβασε  όσες πληροφορίες βρήκε. Ο δημοσιογράφος εξαφανισμένος... ''χμ χμ έχε γούστο να ναι αλήθεια όσα γράφει η Αμαρυλλίδα''

Συνέχισε το διάβασμα των σελίδων


Η ίδια η γραμματέας του  έκλεισε  το ραντεβού με τη σύμφωνη γνώμη του Γιάνγκ, του αφεντικού της.

Το μόνο που έμαθε το θύμα είναι ότι τσακώθηκαν οι δυο τους -τους άκουγε καλά- και ο Γιανγκ απείλησε τον δημοσιογράφο φεύγοντας, ότι θα τον θάψει ο ίδιος αν συνεχίσει.  

Τις επόμενες ημέρες άρχισε η αστυνομία να ψάχνει το δημοσιογράφο, αφού δηλώθηκε η εξαφάνισή του. Ήλθε η αστυνομία και στην επιχείρηση. Το άγριο βλέμμα του Γιανγκ στη γραμματέα δήλωνε  ''κλείσε το στόμα σου , δεν είδες, δεν άκουσες''. Αυτό είπε και στον αστυνομικό  -συγνώμη κύριε για την ενόχληση - που δεν επέμεινε στην έρευνα και ο δημοσιογράφος δηλώθηκε απλά εξαφανισμένος.

Στις ημέρες που ακολούθησαν ένας αστυνομικός, νέο παιδί, που ήθελε να μάθει την αλήθεια, που δεν πείστηκε από την κατάληξη της έρευνας, πλησίασε τη γραμματέα έξω από την εταιρεία  και τη ρώτησε αν όντως δεν ξέρει τίποτα. Εκείνη του είπε ότι δεν μπορεί να μιλήσει εκείνη την στιγμή και έδωσαν ραντεβού για την Κυριακή το απόγευμα να τα πουν με πλήρη μυστικότητα και με τον όρο να μην γίνει γνωστή η ταυτότητά της. Συμφώνησαν!


Το αφεντικό της όμως, την ειδοποίησε την Παρασκευή ότι το Σ/Κο τη χρειάζεται στο εξοχικό του, που έχει καλεσμένους κάποιους επιχειρηματίες για να λάβει χώρα μια συγχώνευση. 

Όταν έφτασε στο εξοχικό με το μικρό της αμάξι, την προϋπάντησε ο ίδιος ο δολοφόνος, το αφεντικό της, λέγοντάς της να αφήσει το αμάξι και τις αποσκευές της, θα το τακτοποιούσαν οι υπηρέτες  και να έλθει μαζί του ως το κελάρι του να τον βοηθήσει να πάρουν κρασιά για τους καλεσμένους.

Ούτε που υποψιάστηκε,  γιατί δεν έκανε αυτήν τη δουλειά το υπηρετικό προσωπικό.

Φτάσανε σε ένα μεγάλο αποθηκευτικό χώρο που ήταν αποθήκη σίγουρα, με χωμάτινο δάπεδο, αλλά με πέτρινο τοίχο ολόγυρα. Εκεί της είπε χωρίς περιστροφές, ότι ξέρει για τον αστυνομικό και από εκεί μέσα δεν θα βγει ζωντανή.

Δεν θα πω πολλά, να ξέρετε όμως Μονόκερε, ότι την έπνιξε με τα ίδια του τα χέρια γύρω από το λαιμό της. Αλλά για κακή της τύχη ήταν καλή κολυμβήτρια και κρατούσε αρκετή ώρα την αναπνοή της. Ήταν λοιπόν ζωντανή, αλλά αδύναμη ακόμη. Δεν μπορούσε να κινηθεί. Τον είδε που ξεσκέπασε ένα λάκκο στην άκρη της αποθήκης και όταν την έπιασε για να τη βάλει στο λάκκο, προσπάθησε το θύμα, με όσες δυνάμεις είχε, να αντισταθεί. Να ξέρετε ότι ζωντανή την έθαψε, αλλά πριν τη θάψει, εκείνη πιάστηκε από τη γραβάτα του να κρατηθεί. Στο χέρι της έμεινε η καρφίτσα του η χρυσή, με το μονόγραμμά του. Αν τη βρείτε θαμμένη, θα βρείτε και το αποδεικτικό στοιχείο για τον δολοφόνο.

Εκεί τελειώνει  και η διήγηση. 

Από κάτω είχε τη διεύθυνση του εξοχικού και την περιγραφή της αποθήκης στο βάθος του δάσους που ανήκε στο κτήμα. Είχε επίσης και τη διεύθυνσή της, αλλά όχι τηλέφωνο

Άφησε τα χαρτιά κάτω και βημάτιζε σκεπτόμενος. Ήταν σοκαρισμένος με όσα διάβασε.

Έπρεπε να τη βρει να μιλήσουν. Πού τα ήξερε όλα αυτά; Πήγε στο σπίτι που είχε τη διεύθυνση της. Χτυπούσε ώρα και κανείς δεν άνοιγε. Ένα παιδάκι της γειτονιάς του είπε ότι το σπίτι είναι άδειο. Δεν υπάρχει κανείς... και συνέχισε το παιχνίδι του.

Γιατί του έδωσε ψεύτικη διεύθυνση; Γιατί ένα έρημο σπίτι; Πώς θα τη βρει; Μα δεν έμεινε να ψάξει. Βρισκόταν σε έξαψη, δεν είχε χρόνο. Η ίδια η υπόθεση περισσότερο και λιγότερο η υπόσχεση που είχε δώσει, του έδιναν φτερά να τρέξει να ολοκληρώσει μια αποστολή, την εύρεση του δολοφόνου.



Οι επόμενες μέρες οδήγησαν τον Μονόκερο σε οργασμό αναζήτησης στοιχείων. Όντως συγκέντρωσε από την εφημερίδα,   αν και κρατούσαν το στόμα τους κλειστό όσοι γνώριζαν, κάποια στοιχεία  που επιβεβαίωναν  αυτά που του μαρτύρησε η Αμαρυλλίδα.

Οι εφημερίδες είχαν γράψει λίγα πράγματα, παράξενο αλήθεια, αλλά σίγουρα εξηγείται γιατί ο Γιανγκ είχε πολλές διασυνδέσεις και έκλεινε στόματα.

Επόμενη αναζήτηση το εξοχικό. Πρώτα όμως συνάντησε  τον φίλο του αστυνομικό που πάντα τον βοηθούσε. Πάντα του έδινε στοιχεία που αναζητούσε στις υποθέσεις του και τον πρόσεχε όπου χρειαζόταν. Του είπε πού πάει, του είπε για την υπόθεση και ζήτησε να έχει το νου του για την περίπτωση που κινδυνέψει ή εξαφανιστεί ο ίδιος. Να ξέρει πού να τον αναζητήσει. Εκείνος δεν τον εμπόδισε, είπε μόνο ''καιρός είναι  ο πολύς κος Γιανγκ να πιαστεί στη φάκα, ξεφεύγει για χρόνια''. Είχε εμπιστοσύνη στον Τζον και στις ικανότητές του.

Στο εξοχικό απέξω, κρυμμένος  καλά πλέον, είδε με τα κιάλια του τον περίγυρο. Κάμερες και φρουροί αλλά και εργάτες μπαινόβγαιναν υπό το άγρυπνο βλέμμα των οπλισμένων φρουρών. Πώς θα μπει; 

Για ώρες σκεφτόταν κοιτώντας τριγύρω του. Έπιασε και κουβέντα με κάποιον εργάτη που φόρτωνε και ξεφόρτωνε δομικά υλικά. Η βίλα ήθελε συντήρηση. Ο αφέντης έλειπε, τους επιστατούσε ο βοηθός του αφεντικού και οι φρουροί πρόσεχαν τις κινήσεις τους. 

Έκρυψε το αμάξι του να μη φαίνεται από κανένα σημείο, πήρε το κινητό του και ενημέρωσε το φίλο αστυνομικό ότι μπαίνει στο κτήμα.

Γιατί είχε βρει τον τρόπο να μπει. Σαν εργάτης ανάμεσα στους πολλούς του συνεργείου. Βρέθηκε τελικά στο κτήμα. Με μεγάλη προσοχή κατόρθωσε να ξεφύγει από το συνεργείο συντήρησης και  έτσι, χώθηκε στο δάσος. Μετά από αρκετή ώρα και πάνω που τον έπιανε απογοήτευση, βρήκε την καλύβα. Ένα κτίσμα από πέτρα αρκετά μεγάλο, όπως του περιέγραφε η Αμαρυλλίδα. Πώς να μπει;  Η πόρτα καλά κλεισμένη με λουκέτο και τα παράθυρα με κάγκελα απέξω μασίφ. Αδύνατο να παραβιαστούν. Και τότε είδε τον φεγγίτη ψηλά στη στέγη. 

Η ηλικία του μπορεί να έλεγες ότι δεν το βοηθά να αναρριχηθεί, αλλά η εξάσκηση χρόνων τον έκανε να βρεθεί γρήγορα στη στέγη. Μπήκε μέσα σιγά σιγά από το φεγγίτη...  

Κουτιά άδεια, εργαλεία, ξύλα διάφορα, πάγκοι εργασίας -αλλά όχι κρασιά-, ήταν διάσπαρτα μέσα. Ημίφως και ο φακός απαραίτητος. Έψαξε τριγύρω. Πού του είπε ότι έθαψε την μητέρα της; Α να σε εκείνη την πλευρά και εκεί σπεύδει να σκάψει. Ευτυχώς είχε εργαλεία η καλύβα και με την αξίνα έσκαβε το χώμα ενώ με το φτυάρι το έβγαζε , σιγά σιγά να μην κάνει και θόρυβο... 

Ίδρωνε και λαχάνιαζε ενώ η ώρα περνούσε. Και τότε... ''Θεέ μου τι είναι αυτό;  Ένας σκελετός...5 χρόνια είχαν περάσει, φυσικά σκελετός θα ήταν''.

Παραμέρισε χώματα και υλικά λιωμένα σαν αράχνη πάνω από το πτώμα. Δεν τον ενοχλούσε η θέαση του πτώματος-σκελετού. Μαθημένος ήταν. Άραγε τη βρήκε; Μια στιγμή,  η λεκάνη του σκελετού είναι  στενή. Άντρας είναι, σίγουρα άντρας... λες να ναι ο δημοσιογράφος; Οι σκέψεις του έκαναν αγώνα δρόμου.

Ανάσα και σκέψεις συναγωνίζονταν στην ταχύτητα

Πώς τα ήξερε όλα αυτά η Αμαρυλλίδα; Ποιος της τα είπε; Σίγουρα θα έχει κάποιον μάρτυρα που τα είδε και  δεν ήθελε να του πει... ίσως φοβόταν... θα μάθει, αλλά τώρα πρέπει να βρει και τη μητέρα της. Σίγουρα εκεί ήταν.

Άρχισε να σκάβει πιο πέρα. Κι εκεί το χώμα, αν και πατημένο φαινόταν πιο ευκολοδούλευτο. Τι συνέβαινε εδώ μέσα; Πού στο καλό είχε μπει; 



Οι επόμενες ημέρες ήταν απίστευτες. Βγήκε από το κτήμα ανακατεμένος με τους εργάτες και πήρε τηλέφωνο τον φίλο του. Οι ενέργειες που  ακολούθησαν  μόνο με μορφή αγώνα ταχύτητας παρομοιάζονταν. Η αστυνομία συνέλαβε τον μεγαλοεπιχειρηματία μετά από την εκταφή των νεκρών από την αποθήκη του. Κι όχι μόνον αυτό. Το DNA του επιχειρηματία ήταν πάνω στους νεκρούς. Δεν άφηνε αμφιβολίες σε κανένα για τον ένοχο και στο τέλος ο Γιανγκ ομολόγησε. 

Ο άλλος  σκελετός ήταν γυναικείος και είχε μια χρυσή καρφίτσα μέσα στο χέρι του. Το DNA έδειξε ότι ο ένας νεκρός ανήκε στο δημοσιογράφο. Είχε δεχθεί μαχαιριά θανατηφόρα. Ο άλλος νεκρός, παρέμενε άγνωστος αφού  δεν υπήρχε ταύτιση, μια και δεν ήταν στο σύστημα και δεν είχαν συγγενή να συγκρίνουν.

Έπρεπε να βρει την Αμαρυλλίδα. Δεν έπρεπε να κρύβεται τώρα, την καταλάβαινε που φοβόταν, έπρεπε να του λύσει τόσες απορίες.

Έψαξε στη διεύθυνσή της να τη βρει. Με το δικό της DNA θα ταυτοποιούσαν τη μητέρα της. Μα δεν ήταν κανείς ξανά. Γιατί; αναρωτιόταν και ήθελε τόσα να της πει! Ήθελε τόσα να μάθει!

Ρώτησε στη γειτονιά. Μια γειτόνισσα από δίπλα, του εξήγησε ότι η γυναίκα του σπιτιού είναι εξαφανισμένη.

Ευτυχώς είχε κλειδιά και τους άνοιξε το αραχνιασμένο εγκαταλελειμμένο σπίτι που ανήκε στην  Γουέλινγκτον. Μαζί με το συγγραφέα ήταν και η αστυνομία με ανθρώπους του νεκροτομείου.

Θα έβρισκαν οι άνθρωποι του εργαστηρίου  κάτι να συγκρίνουν το DNA, ήταν σίγουρος. Το DNΑ δεν χάνεται ποτέ πάνω σε προσωπικά αντικείμενα. 

 Οι φωτογραφίες στο μπουφέ, του τράβηξαν την προσοχή. Δυο τρεις στην κορνίζα τους με πρόσωπα που κοιτούσε καλά ο Μονόκερως.

-Ξέρετε ποια είναι η μητέρα της Αμαρυλλίδας; ρώτησε τη γειτόνισσα που παρακολουθούσε απορημένη

-Η μητέρα της; Δεν τη γνώρισα ποτέ, ήξερα ότι πέθανε στη γέννα της κόρης της.    Αυτή είναι η μητέρα της όμως, όπως μου είχε πει η Αμαρυλλίδα  και του έδωσε μια φωτογραφία περασμένων χρόνων.  

Εκείνος την κοίταξε...  'Ήταν μια φωτογραφία ασπρόμαυρη πολλών χρόνων, παλιά. 

-Και αυτή η φωτογραφία είναι  η Αμαρυλλίδα λίγο πριν εξαφανιστεί, συνέχισε η γειτόνισσα  κοιτώντας  περίεργα τους ειδικούς της αστυνομίας  να ψάχνουν.

Ο Μονόκερως κοιτούσε απορημένος. Πήρε τη φωτογραφία στα χέρια. Ναι, αυτή ήταν η κοπέλα που ήλθε στο σπίτι του!! Αν είναι δυνατόν...

Τα χέρια του άρχισαν να τρέμουν ανεξέλεγκτα, τα μάτια του είχαν εστιάσει στο πρόσωπο που ήταν εξαφανισμένο εδώ και 5 χρόνια, ενώ εκείνος το είχε συναντήσει πριν μέρες... Απίστευτο!

-Θέλετε να πείτε πως αυτή η κοπέλα στην φωτογραφία  έχει εξαφανιστεί; είπε σχεδόν τραυλίζοντας.

-Εδώ και 5 χρόνια κύριε. Τι καλό κορίτσι. Το σπίτι δικό της, ερήμωσε, κανείς δεν το διεκδικεί αφού δεν έχει κανένα.

''Εκείνη, η Αμαρυλλίδα ήλθε από τους νεκρούς σε μένα'', μονολογούσε. Πώς γίνεται; ''Το πνεύμα της είδα; Είδα μια νεκρή; Είναι δυνατόν να το φαντάστηκα; Μα όχι, πώς βρήκα το δολοφόνο; ''

 Δεν μπορούσε να εξηγήσει το ανεξήγητο,το σκεφτόταν όλες τις επόμενς ημέρες,  μα δεν προσπάθησε κιόλας να βρει λογική εξήγηση, γιατί θα έχανε το μυαλό του σίγουρα.

Τον εμπιστεύτηκε, αυτό του αρκούσε. Και εκείνος δικαίωσε αυτήν την εμπιστοσύνη. Την βοήθησε να αναπαυθεί επιτέλους.

Εκείνος ήταν που  ανέλαβε   την ταφή της  όταν η αστυνομία επιβεβαίωσε ότι η Αμαρυλλίδα ήταν η γραμματέας του  Γιάνγκ, η νεκρή της αποθήκης.

-Γι αυτό μου είπες ψέματα Αμαρυλλίδα, εσύ ήσουν η δολοφονημένη, αλλά δεν θα σε πίστευα αν μου το λεγες... γι αυτό μου είπες για τη μητέρα σου. Ω πόσο πολύ  θα ήθελα να ζούσες να σε γνώριζα... της έλεγε πάνω από τον τάφο της.

Την ώρα που άφηνε στο χώμα τα λίγα λουλούδια που κρατούσε, ένα φως ξεπήδησε από τον τάφο και σχηματίστηκε μπροστά στα έκπληκτα μάτια του ένας Μονόκερως, περήφανος και δυνατός!

 

 


                                                ΤΕΛΟΣ


Αυτή είναι η δική μου συμμετοχή, η δική μου έμπνευση, στο νέο δρώμενο του Γιάννη και του ''ΗΔΥΠΟΤΟΝ'' ''Μια ιδέα -Μια έμπνευση'' Πάνω πάνω είναι η κεντρική ιδέα όπως μας την έδωσε ο Γιάννης και πάνω σ'αυτήν κληθήκαμε να εμπνευστούμε.


Σας ευχαριστώ όσους είχατε την υπομονή να διαβάσετε ως το τέλος
Ευχαριστώ Γιάννη για την ευκαρία δημιουργίας

44 σχόλια:

  1. Ολόκληρο μυθιστόρημα έγραψες Άννα μου, δεν το διάβασα όλο αλλά θα επανέλθω!
    Καλή του ανάγνωση και από το "Ηδύποτον"!
    ΑΦιλάκια πάντα μέσα από τη καρδιά μου!
    Στεφανία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν είναι και ολόκληρο μυθιστόρημα. Κρατήθηκα πολύ για να μην βάλω συνέχειες και γίνει βιβλίο τελικά χαχααχα
      Κάνε όπως σε βολεύει Στεφανία μου
      Χ ωρίς άγχος και ανησυχία
      Τα φιλιά μου

      Διαγραφή
  2. Τι δυνατή αρχή στο δρώμενο μας, η ιστορία σου Άννα μου.
    Εν τω μεταξύ εμένα με ξετρελαίνουν οι ιστορίες που έχουν και το παραφυσικό μέσα τους και πραγματικά την απόλαυσα!
    Η ψυχή είναι αθάνατη και πώς να βρει ανάπαυση όταν έχει αδικηθεί.
    Έναν τέτοιο συγγραφέα θα θέλαμε να ξεσκεπάσει την Ελλάδα από τους σκελετούς της κυριολεκτικά και μεταφορικά. Αλλά εμείς ζούμε στη χώρα, που στην φυλακή οδηγούνται πάντα τα μικρά ψάρια και τα μεγάλα, συνεχίζουν να κατασπάραζουν ...
    Σε ευχαριστούμε για την ιστορία που μας χάρισες, στα πλαίσια του νέου δρώμενου του Γιάννη.
    Καλή Κυριακή :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το ξέρω, το ξέρω ότι λατρεύεις το υπερφυσικό. Σε σκεφτόμουν όταν τελείωσε το γράψιμο πώς θα σου φανεί και αν θα απολαύσεις αυτό το πλαίσιο υπερφυσικού που αναφέρω.
      Ναι όντως τα μεγάλα ψάρια κολυμπούν στους ωκεανούς και δυστυχώς εκεί δεν τα πιάνουν δίχτυα.
      Κι εγώ ευχαριστώ που διάβασες με υπομονή γιατί όντως έχει ένα μέγεθος που δεν μπόρεσα να μικρύνω
      Καλό βράδυ κορίτσι μου

      Διαγραφή
  3. Άννα μου καλησπέρα σου!
    Εγκαίνια λοιπόν με την πένα σου, αγαπημένη μου φίλη. Καλή μας αρχή.
    Ένα υπέροχο διήγημα μυστηρίου και μεταφυσικής ατμόσφαιρας, από τα αγαπημένα μου στο είδος. Πραγματικά μια εξαίρετη αρχή για τα διηγήματά μας, κορίτσι μου.
    Τι να πω και τι να σχολιάσω τώρα εγώ:
    Πρώτα πρώτα για τα ονόματα. Η ονοματολογία παίζει σημαντικό ρόλο. Αμαρυλλίς Γουέλινγκτον, λοιπόν. Μιλάμε για λαμπερή έμπνευση. Τζον Νιλλ, ο ήρωάς μας! Άννα μου, λάτρεψα την ατμόσφαιρα. Το διακύβευμα της πλοκής δυνατό, συνταρακτικό. Η ροή και ο ρυθμός σε συνεπαίρνει με την αγωνία του. Ειδικά το μεγάλο φινάλε και η αποκάλυψη, ξεπερνά την προσδοκία μας καθώς είναι αντρεπτική εντελώς και έρχεται να προσθέσει μεταφυσικό χαρακτήρα στο διήγημά σου.
    Να μην ξεχάσω να μιλήσω για τον τίτλο σου! Ο Μονόκερως λοιπόν. Βρε θηρίο, που τη βρήκες την έμπνευση. Μιλάμε για Ελληνική μυθολογία, για ένα ον με πολλούς συμβολισμούς σε μια σειρά λαϊκούς θρύλους και λαογραφίες. Σύμβολο της αγνότητας.
    Άννα μου, κρατάμε το διήγημά σου, καλή μου φίλη ως μια λαμπερή έναρξη στην ποιοτική σκυταλοδρομία που άνοιξες σήμερα και ξέρω ότι θα ακολουθήσει.
    Σε ευχαριστώ με την καρδιά μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι να πεις εσύ; Εγώ λέω ευχαριστώ για το έναυσμα και το χώρο να εμπνευστώ και να δημιουργήσω. Δεν μπόρεσα να το κάνω μικρότερο και δεν ξέρω πώς θα γινόταν μια ιστορία με αυτήν την κεντρική σου ιδέα να γίνει ως 600 λέξεις όπως αν είχαμε βαθμολογία.
      Χαίρομαι που σε ικανοποίησε. Χαίρομαι που ήδη βρίσκεται στο όμορφο μπλογκ που έφτιαξες. Σ'ευχαριστώ και γι αυτό
      Ναι ο Μονόκερως είναι αγαπημένο μου μυθικό ον και δεν χρειάστηκε πολύ να σκεφθώ τον τίτλο αφού ήθελα να βρω τρόπο να τον χρησ/σω. Ο χαρακτήρας του συγγραφέα μου έδωσε την ιδέα για τη χρήση του ονόματος Μονόκερως.
      Χαίρομαι που άνοιξα ποιοτική σκυταλοδρομία Περιμένω εναγωνίως και τους άλλους φίλους να γράψουν για να διαβάσω
      Καλό σου βράδυ

      Διαγραφή
    2. Άννα μου, κοίτα τώρα, που έμαθα τόσα πράγματα για τον Μονόκερω. Και για τους συμβολισμούς του. Ναι, έχεις δίκιο, το όριο των 600 λέξεων δεν ήταν τελικά δόκιμο για ένα τέτοιο είδος. Οπότε καλύτερα, που πήγαμε έτσι. Σε ευχαριστώ, μία ακόμα φορά, κορίτσι μου.

      Διαγραφή
    3. Α το έχω με τα ονόματα και τα ψευδώνυμα και χρησ/ω συχνά αγαπημένα μυθικά όντα. Ακόμη και μη αγαπημένα όταν δείχνουν το χαρακτήρα του ήρωά μου. Πάντως δημιούργησες ένα ωραίο δρώμενο και έχω αγωνία γι αυτά που θα γράψουν οι φίλοι

      Διαγραφή
    4. Έχω απόλυτη εμπιστοσύνη στην έμπνευσή τους, Άννα μου και στη διάθεσή τους.

      Διαγραφή
  4. Αρχικά να πω, πως από μυθικά πλάσματα λατρεύω τον Μονόκερω, που έχει τη μορφή αλόγου με ένα υπέροχο κέρατο στο μέτωπο. Μου αρέσει κι εμένα ο τίτλος σου πολύ. Κατά δεύτερον η ιστορία με συνεπήρε, και πραγματικά το ρούφηξα διαβάζοντας το. Είναι από αυτά που σου αφήνουν την αίσθηση τελειώνοντας μιας πληρότητας και μιας μελαγχολίας όμως όταν φτάνεις και στην τελευταία γραμμή, αντιλαμβανόμενη πως τελείωσε και δεν υπάρχει παρακάτω. Ενδιαφέρουσα πλοκή, πολύ ωραία αφήγηση, όμορφη ανατροπή και μια υπέροχη εκκίνηση για το δρώμενο του Γιάννη.
    Μπράβο Άννα μου σ' ευχαριστώ για την έμπνευση σου που μοιράστηκες μαζί μας! Αδημονώ να διαβάσω και των άλλων! Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ Μαίρη μου. Χαίρομαι που μοιραζόμαστε την αγάπη μας για το μυθικό πλάσμα Μονόκερο και χαίρομαι που σου άρεσε η ιστορία.Αυτό που λες ότι τελείωσε και μελαγχόλησες είναι η καλύτερη ανταμοιβή μου.
      Κι εγώ αδημονώ για τις δικές σας συμμετοχές
      Να σαι καλά
      Φιλάκια

      Διαγραφή
  5. Ευφάνταστο κείμενο, όμορφη γραφή, με μια ιστορία μυστηρίου όπως μας προσκάλεσε να κάνουμε ο Γιάννης, μια ιστορία την οποία διάβασα με αγωνία ως το τέλος. Την οποία... εν τέλει, την βρήκα ιδιαιτέρως τρυφερή. Μια γυναίκα η οποία δολοφονείται από τον εργοδότη της, η οποία βρίσκει τον τρόπο να επικοινωνήσει με τον πάνω κόσμο, ζητώντας εκδίκηση;, διαμέσου μια φανταστικής κόρης η οποία ζητά επιτέλους δικαίωση!
    Χάρηκα τη συμμετοχή σου, Άννα!!!!!
    Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσε η συμμετοχή μου Βασίλη αλλά μια στιγμή γιατί ως φαίνεται δεν το έδωσα με σαφήνεια ότι η Αμαρυλλίδα ήταν η κόρη και η μητέρα ήταν φανταστική. Η μητέρα είχε πεθάνει στη γέννα αρα δεν ζούσε όταν δολοφονήθηκε η κόρη της. Το πνεύμα της κοπέλας που επισκέφθηκε το συγγραφέα ήταν η Αμαρυλλίδα η κόρη.
      Νομίζω ότι δεν σε ξανα-μπέρδεψα ε;
      Καλό σου βράδυ και σ'ευχαριστώ

      Διαγραφή
    2. Ευχαριστώ για τη διευκρίνιση αγωνία με συνεπήρε, χάνοντας αυτήν τη σημαντική λεπτομέρεια. Τώρα που το ξαναδιάβασα, πρωινιάτικα, με πιο καθαρό μυαλό, όλα ξεκαθάρισαν. Την Καλημέρα μου, Άννα!!

      Διαγραφή
    3. Α χαίρομαι που δεν είπες ότι ήμουν ασαφής σ'αυτό το σημείο. Και ναι το καθαρό μυαλό παίζει ρόλο και εσένα που όλο διαβάζεις κατανοώ τι πληροφορίες περιέχει (το μυαλό σου)αρα και κούραση. Καλή σου μέρα

      Διαγραφή
  6. Ε, όχι, δεν παίζω, ήθελα εγώ να του κάνω ποδαρικό του Γιάννη! Σα δεν ντρέπεσαι να με προλάβεις, δε σου ξαναμιλάω!




    Άντε, πλάκα σου έκανα, θα πνίξω την πίκρα μου στον καφέ... Καλά, το πόσο γέλασα σε μερικά σημεία ούτε που το φαντάζεσαι! Εννοείται, βέβαια, πως δε γέλασα με την ιστορία σου, αλλά με τα πόσα κοινά έχουμε. Η ιστορία σου ήταν πολύ ενδιαφέρουσα και τη διάβασα μονορούφι, η κατάληξη, δε, ήταν η απόλυτη κορύφωση, μπράβο, μου άρεσε πολύ η τροπή που πήρε! Και έχω και κάτι ακόμα να προσθέσω: νομίζω ότι ο Γιάννης βρήκε έναν τρόπο να... κλωνοποιηθεί και να μας κάνει όλους... Γιάννηδες. Συγχαρητήρια, Άννα μου, όσο για εκείνους που εντυπωσιάζονται με την έκταση του κειμένου, δε θα έπρεπε. Και μόνο για μια στοιχειώδη ανάπτυξη της ιδέας απαιτούνται αρκετές λέξεις.
    Μπράβο και πάλι, Άννα μου!
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχαχαχα λες και δεν το ξερα! Φυσικά θα σε προλάβαινα, αγώνα δρόμου έδωσα για να είμαι πρώτη ουφ, πιες καφέ να συνέλθεις γιατί λαχάνιασα από το τρέξιμο χιχιχιχι
      Χαίρομαι που σου άρεσε η ιστορία και ναι ξέρω έχουμε πολλά κοινά, το χω διαπιστώσει. Αφού σκέφτομαι να μου στέλνεις τις 5 λέξεις σου να γράφουμε μαζί μια ιστορία χαχαα
      Ναι ο Γιάννης οταν είπε για δρώμενο πριν ξεκινήσει ήξερα οτι θα μας κάνει αστυνομικούς, ντεντέκτιβ, είπα να τον δικαιώσω μη με λέει μαθήτρια που δεν τα παίρνει . Σωστά; Αλλά Γιάννη δεν με έκανε, δεν έχω τα φόντα για Γιάννης ε;
      Το ξέρω ότι μια στοιχειώδη ανάπτυξη θέλει λέξεις, δεινοπάθησα να το μικρύνω, να το περιορίσω αλλά δεν έβγαινε και καλό με συνεχή περιορισμό λέξεων.
      Σ'ευχαριστω Πίπη μου
      Καλή σου εβδομάδα
      Φιλάκια

      Διαγραφή
    2. Το συνεχίζεις, βλέπω, θρασυτάτη! Πολύ καλή η ιδέα σου για τις πέντε λέξεις, μα δεν χρειάζεται καν να σου τις στέλνω, όταν τις βάζω τις τονίζω με κόκκινο, οπότε μπορείς να τις δεις και να τις "κλέψεις", με μεγάλη μου χαρά!
      Καταλαβαίνω το πόσο δεινοπάθησες να το μικρύνεις, προσπάθησα κι εγώ, αλλά κάθε φορά που προσπαθούσα, όλο και κάποια καινούργια ιδέα ξεφύτρωνε, έζησα ένα δράμα (λέμε τώρα).
      Πολλά, συναδελφικά φιλάκια

      Διαγραφή
    3. Ναι βρε Πίπη δράμα κόψε ράψε, δεν παίζεται Μου άρεσε πάρα πολύ το ανατρεπτικό σου τέλος. Δεν το περίμενα και όλο σκεφτόμουν καλά τελειώνει το διήγημά της πώς θα τον ελευθερώσει; χαχαχαχα Πανέξυπνο πλάσμα μου εσύ!!

      Διαγραφή
    4. Εντάξει, αλίμονο! Δεν είμαι δα και τίποτα το σπουδαίο για να σάς κάνω ...κλώνους μου. Σιγά τα λάχανα. Δεν πειράζει για το ποδαρικό, Πίπη μου. Θα κάνουμε και επόμενους κύκλους και θα έχεις την ευκαιρία, καλά να είμαστε.
      Μη ζορίζετε τον εαυτό σας να "κόψει" την έκταση του διηγήματος. Πλέον είμαστε ελεύθεροι. Δεν έχουμε χρόνο, δεν έχουμε ημερομηνίες και προαπαιτούμενα. Καθένας έχει την άνεση να επιλέξει πότε και πως θα διαβάσει ένα γραπτό.

      Διαγραφή
    5. Όχι δεν θα χει την ευκαιρία....εγώ πού θα μαι;;;;;;Αστειευόμαστε Γιαννάκη μας, έτσι να γελάσουμεκαι λίγο

      Διαγραφή
    6. Και πολύ καλά κάνεις, Άννα μου!

      Διαγραφή
  7. Συγχαρητήρια πολλά απ' την καρδιά μου, Άννα μου!
    Τα είχε όλα η συμμετοχή σου. Μυστήριο, αγωνία και ανατρεπτικό τέλος. Και άπειρη συγκίνηση. Για ένα ατιμώρητο έγκλημα που δικαιώθηκε με καθυστέρηση χρόνων. Θα μπορούσε να αφορά αληθινά εγκλήματα, που όπως δηλώνουν κατά καιρούς ερευνητές και εγκληματολόγοι: "το θύμα μίλησε απ' τον τάφο του".
    Όσο κι αν ακούγεται παράδοξο, συμβαίνει στ' αλήθεια.
    Πολύ εμπνευσμένα και τα ονόματα των ηρώων σου!
    Καλή συνέχεια στο δρώμενο του Γιάννη μας, που είχε ένα καταπληκτικό ξεκίνημα με το διήγημά σου αυτό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ Μαρία μου. Έτσι θα το θελε ο Γιάννης ο μετρ της γειτονιάς μας στο μυστήριο... Να χει αγωνία ως το τέλος και να είναι ανατρεπτικό στο φινάλε.
      Περιμένω τη δική σου συμμετοχή να απολαύσω.
      Να σαι καλά
      Καλή εβδομάδα

      Διαγραφή
    2. Μαρία μου, ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια και την ευχή σου.

      Διαγραφή
    3. Ε δεν νομίζω να είμαι ο ...μέτρ. Γεμάτοι ταλέντα είμαστε και σε αυτό το είδος, Άννα μου.

      Διαγραφή
  8. Το διάβασα, το ευχαριστήθηκα, πήρα και το αίμα μου πίσω καθότι ταυτίζομαι πάααρα πολύ με τα θύματα και το μόνο που μένει είναι να σου εκφράσω το θαυμασμό μου για την απίθανη φαντασία που διαθέτεις και που σου δίνει την δυνατότητα να γίνεσαι αστυνομικό δαιμόνιο :) Μπράβο Άννα μου, διέπρεψες ως συγγραφέας αστυνομικού διηγήματος! Καλή συνέχεια εύχομαι στους υπόλοιπους. Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ Μαρία μου. Κι εγώ με τα θύματα ταυτίζομαι...Εντάξει μια φαντασία διαθέτω αλλά μην υπερβάλλουμε. Κοίτα, με το Γιάννη οδηγό τι θα γινόμουν; Αστυνομικό δαιμόνιο έχει οπότε αφήνει την αύρα του χαχααχα
      Σ'ευχαριστώ ξανά
      Φιλάκια

      Διαγραφή
  9. Όχι μόνο δεν βαρεθήκαμε να διαβάζουμε Αννιώ μου, αλλά δεν θέλαμε να τελειώσει ο Μονόκερος σου
    (που σαν μυθικό πλάσμα το λατρεύω,)
    Τι όμορφη έμπνευση! Εξαιρετική με πολύ μυστήριο και αγωνία, ότι πρέπει για να κρατήσει το ενδιαφέρον του αναγνώστη μέχρι το τέλος.
    Ανοιξες πανηγυρικά την έναρξη του δρώμενου που πρότεινε ο Γιάννης Αννιώ μου...λες να έχουμε έναν ακόμα συγγραφέα μυστηρίου; μπράβο και σε άλλα με το καλό!
    Γέλασα με την συζήτησή σας με την Πίππη...μου αρέσουν οι άνθρωποι με χιούμορ!
    Να περνάς όμορφα με ότι κάνεις να είσαι καλά καλή εβδομάδα! φιλιααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι Ρουλίτσα μου που σου κράτησε ως το τέλος το ενδιαφέρον. Ναι λες; Συγγραφέας μυστηρίου; χαχααχα να σαι καλά
      Σ'ευχαριστώ πολύ και ναι με την Πίπη κάνουμε την πλάκα μας και εμένα μ'αρέσουν όσοι έχουν χιούμορ αλλά ειδικά όσοι το καταλαβαίνουν
      Ευχαριστώ πολύ πολύ
      Φιλάκια

      Διαγραφή
  10. Άννα μου το ταλέντο σου έχει δώσει δείγματα γραφής αξιόλογα, ευφάνταστα, γεμάτα ένταση και ανατροπές και τώρα και μυστήριο. Να τολμήσω να πω ¨με όποιον δάσκαλο θα κάτσεις……¨
    Όμορφα και έξυπνα συνδύασες το μυστήριο με το μεταφυσικό, συναρπαστική η δράση και η πλοκή χωρίς να κουράζει και βέβαια ένα ανατρεπτικό τέλος που κάνει την ιστορία σου ακόμη πιο ελκυστική. Δεν είναι από τις ιστορίες που διαβάζονται για να περνά η ώρα. Το αντίθετο θα έλεγα. Πήρες τη σκυτάλη άξια και Μπράβο σου!
    Να είσαι καλά Άννα μου, σ' ευχαριστούμε γι αυτό που διαβάσαμε!
    Καλή συνέχεια και καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι λόγια επαινετικά είναι αυτά! Σ'ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου. Ναι με όποιον δάσκαλο κάτσεις .....σοφός ο λαός! Χαίρομαι τόσο που σου άρεσε. χαίρομαι που τη βρήκες την ιστορία ελκυστική. Να σαι καλά Αννίκα μου
      Καλή σου εβδομάδα

      Διαγραφή
  11. Άννα μου έκανες ποδαρικό στο δρώμενο του Γιάννη με ένα διήγημα που έχει ευφάνταστη πλοκή, είναι καλογραμμένο και το μυστήριο έχει δημιουργήσει το κατάλληλο σκηνικό.
    Μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελένη μου ναι έκανα ποδαρικό και ....χαχαα ξέγνοιασα. Τώρα θα απολαύσω εσάς. Χαίρομαι που σου άρεσε να σαι καλά
      Σ'ευχαριστώ πολύ
      Καλή εβδομάδα

      Διαγραφή
  12. Ομολογώ ότι δεν το διάβασα ολόκληρο Άννα μου, γιατί είναι πολύ μεγάλο. Διάβαζα κατά διαστήματα, όπως τα βιβλία (να φανταστείς, μεσολάβησε και μια ημικρανία..) Μου άρεσε πολύ, και ιδιαίτερα το κλου στο τέλος, μιας και μπήκε το μεταφυσικό στοιχείο στην πλοκή! Μου αρέσουν τέτοιου είδους αναγνώσματα.

    Για την ιστορία πάντως, κι ακριβώς επειδή αναγκάστηκα να το διαβάσω με διαλείμματα, το κείμενο αποτελείται από 2500 λέξεις! Κρίμα που ο Γιάννης εντέλει δεν έθεσε όριο λέξεων. Η πολύ όμορφη ιστορία σου, είχε το ατού να είναι πρώτη, αν όμως ανέβουν τώρα καμιά δεκαριά και βάλε, τόσο μεγάλες ιστορίες επίσης, θα είναι πολύ δύσκολο να παρακολουθήσω όλο τον κύκλο.. Αυτή μου η αναφορά, αφορά αποκλειστικά τούς όρους τού παιχνιδιού, Άννα μου, και σε καμία περίπτωση εσένα (γκρίνια! 😊)

    Μου άρεσε επίσης που ήταν με διαστήματα οι συλλαβές. Καλό σου μεσημέρι, και να γράφεις συχνά τέτοια κείμενα, όπως λέει κι ο Χατζηχρήστος (στον Ηλία τού 16ου) "έχεις το διάολο μέσα σου" 😊😛🌼🌻🌹

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να σ'ευχαριστήσω πρωτα και αφού έχω το διάολο μέσα μου να σου πω ότι δεν βγαίνουν μικρά αυτά τα κείμενα. Δεύτερον αισθάνομαι άσχημα που έπαθες ημικρανία ενδιάμεσα. Τι να πω; Έπρεπε να το χωρίσεις στα δυο ή τρια να το διάβαζες, αφού ήθελες, διαφορετικές ημέρες.
      Τέλος πάντων έχει δημοσιευτεί και της Πίπης. Πιο μικρό αλλά έχει το μέγεθός του κι αυτό.
      Ναι οι μαζεμένες συμμετοχές είναι πρόβλημα αν είναι μεγάλες αλλά δεν μας βιάζει κανείς. Υπάρχει ο χρόνος και δεν είναι σαν το διαγωνισμό που έχουμε μια βδομάδα για ψηφοφορία. Εκεί διαβάζουμε15-20 συμμετοχές των 600 λέξεων ή στις 5 λέξεις διαβάζαμε των 500. Μιλάμε για 5000 λέξεις όλα ή 10.000 ανάλογα πόσα συμμετείχαν. Τα μοιράζαμε σε μέρες θυμάσαι; Τινα πω; Λυπάμαι αν σε κούρασα...ρύθμιζέ το αλλιώς άλλη φορά
      Μια και έχω το διάολο μέσα μου δεν θα σταματήσω να γράφω μεγαλούτσικα χααχαα
      Καλό βράδυ

      Διαγραφή
    2. Άννα μου καλημέρα. Ήρθα να διευκρινίσω ότι πάσχω από πονοκεφάλους σχεδόν μέρα παρά μέρα, άρα όχι, δεν οφείλεται στο κείμενό σου η ημικρανία μου, απλά προέκυψε, κι έτσι συνέχισα το κείμενο όταν μου πέρασε. Καλή σου μέρα και καλό μας μήνα!

      Διαγραφή
  13. Σε μια παντελώς ελεύθερη δημιουργία γραφής διηγήματος, χωρίς όρια χρόνου και επιλογής, δεν μπορεί να μπουν όρια, Πέτρα μου, πιστεύω. Είναι σαν να βάζεις δεσμά στον συγγραφέα. Καθώς δεν υπάρχει πλέον "μέτρο σύγκρισης", αποτελεί ελεύθερη επιλογή στο συγγραφέα και στον αναγνώστη, τι θα κάνει. Ως λάτρης του βιβλίου γνωρίζεις ότι υπάρχει βιβλίο 40 σελίδων και βιβλίο 600 σελίδων. Υπάρχει περίπτωση το πρώτο, το μικρό να το τελειώσεις μαρτυρικά ενώ το δεύτερο σε τρεις μέρες. Όλα εξαρτώνται από τι ανακαλύπτει κανείς. Πάντα μιλάμε για την περίπτωση ελεύθερης επιλογής. Σε θέμα διαγωνισμού αλλάζουν όλα και μπαίνουν όρια. Αλλά ακόμα και αυτά, στο διήγημα, δεν πέφτουν κάτω από τις 1000 λέξεις.
    Φιλιά σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Το είπα και το έκανα, επέστρεψα να το διαβάσω!
    Ένα αστυνομικό θρίλερ με τελείως αναπάντεχο τέλος που σε κρατά από τις πρώτες γραμμές σε περιέργεια!
    Μπράβο για τη συμμετοχή, την έμπνευση και τη εξαιρετική γραφή σου!
    ΑΦιλάκια από την Στεφανία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ω Στεφανία μου δεν το περίμενα και σ'ευχαριστώ πολύ. Το ξέρω ότι κουράζουν τα μεγάλα κείμενα αλλά το προσπάθησα να μην βγει μεγάλο και πάλι καλά να ΄λες
      Χαίρομαι που σ'αρεσε
      Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  15. Μια υποχρέωση που με κράτησε απασχολημένη σχεδόν 2 μήνες, με έκανε να αργήσω να περάσω απο τα μπλογκοσπιτακια σας.
    Και για να μην ανησυχείς, πήρα μέρος σε μια πρόσκληση πατσγουορκ κι ενώ είχα 1 χρόνο στη διάθεσή μου, το πρόλαβα στο παρά 5 στην κυριολεξία.
    Τώρα στην ιστορία σου.
    Γράφεις καθηλωτικά!
    Τί ιστορία φανταστική!
    Διάβαζα και δεν ήθελα να τελειώσει.
    Εγώ λέω να σε προσλάβουν στην αστυνομία ή να σε πάρει η Νικολούλη για βοηθό.
    Έγραψα όμως πολλά και φοβάμαι μη δεν δημοσιευτούν.
    Φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρένα μου παρακολουθώ την τόσο δραστήρια συμμετοχή σου παντού και ξέρω ότι είσαι καλά.Δεν με πειράζει αν άργησες. Χαίρομαι που σου άρεσε...μμ η Νικολούλη ασχολείται με νεκραναστημένους; χαχαχαχα Θα δημοσιευτούν όσα γράφεις μην ανησυχείς. Δεν βλέπεις του ΓΙάννη τα σχόλια πώς τα δείχνει; Πιο μεγάλα δεν έχουμε!!! χιχιχι
      Καλές δημιουργίες
      Φιλάκια

      Διαγραφή
  16. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Χθες ανακάλυψα το δρώμενο του Γιαννη και κάθισα να διαβάσω όλα τα κείμενα.
    Αννα μου λάτρεψα την ιστορία σου.
    Υπέροχη, γεματη αγωνία και με απρόβλεπτο τέλος.
    εύγε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή