'25 λέξεις#15 /Συμμετοχή

 

           

                                       


Κοίταξα ψηλά τον ήλιο 

να ζωγραφίζει τον ουρανό.

Δεκάδες χρώματα αγκάλιαζαν το στερέωμα.

 Αγαλλίασα!

Κοίταξα γύρω μου την πόλη

Δεκάδες ψυχές στοιβαγμένες στο σκοτάδι

Μελαγχόλησα!      

                           

         
Αυτή ήταν η συμμετοχή μου στις ''25 Λέξεις ''#15  που διοργανώνει η Μαρία Νικολάου στο ''Κείμενο'' της.  
 Ολα τα 25λεκτα ήταν υπέροχα. Σας ευχαριστώ όσους ψηφίσατε τη δική μου συμμετοχή.
Η φωτογραφία στην αρχή της ανάρτησης είναι της Μαρίας που μας δίνει μια φωτο κάθε φορά για να εμπνευστούμε
Αναμένω το επόμενο!

Σας δείχνω σήμερα και τα δωράκια που έλαβα από τη  Ρούλα μας αφού κληρώθηκα στο μπλογκ της. Τα έλαβα πριν τις γιορτές, ναι ξέρω ντροπή μου που τα δείχνω τόσο αργά, συγνώμη Ρούλα μου αλλά τώρα βρήκα ευκαιρία...
Ξέρετε τι χρυσοχέρα είναι έ; 
Απίθανα χειροποίητα δώρα σταλμένα από την καρδιά της




Ευχαριστώ πολύ Ρούλα μου να σαι πάντα καλά!

30 σχόλια:

  1. Μοναδικό το ολιγόλεκτο σου Αννα μου , συγχαρητήρια ακριβώς ετσι το φαντάστηκα και εγω . Συγκλονιστικό το στοιβαγμα των ψυχών στο σκοτάδι . Συγχαρητήρια !!!!! Όσο για τα δωρα της χρυσοχέρας μας Ρένας να τα χαρείς είναι υπέροχα !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Κάτια μου γλυκιά. Μοναδικό δεν ξέρω αν είναι γιατί εγώ διάβασα τόσες ομορφιές και δυσκολεύτηκα να επιλέξω...
      Ναι αυτό το στοίβαγμα ψυχών είναι οδυνηρό και πραγματικό
      Της χρυσοχέρας Ρούλας είναι τα δώρα. Με τόσες χρυσοχέρες μπερδευόμαστε χαααχα
      Καλή σου μέρα

      Διαγραφή
  2. Συγχαρητήρια Άννα μου για την πρωτιά σου. Πραγματικά το λάτρεψα και του έδωσα το τριάρι μου. Ύστερα από την ευφορία που νιώθουμε βλέποντας αυτά τα χρώματα του ουρανού, έ...μας πιάνει μια μελαγχολία αντικρίζοντας το μαύρο της πόλης καθώς πέφτει το σκοτάδι. Το απέδωσες πολύ όμορφα.
    Καλή εβδομάδα!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Ελένη μου και για το ποδαρικό των 3αριών που ξεκίνησες και έδειξες την εμπιστοσύνη σου στο δικό μου ολιγόλεκτο. Και ναι μια μελαγχολία με πιάνει όταν βλέπω τόση ομορφιά της φύσης και το σκοτάδι της πόλης...
      Σ'ευχαριστώ ξανά
      Καλή σου μέρα
      Φιλάκια

      Διαγραφή
  3. Πολύ ταιριαστό με τη φωτογραφία το ολιγόλεκτό σου, Άννα μου, μπράβο! Θα μου πεις: υπήρχε περίπτωση να μην το βρω ταιριαστό, αφού έχουμε τόσα κοινά;
    Πολύ ωραία και τα δώρα της Ρούλας, είναι όντως χρυσοχέρα - όλο το διαδίκτυο το ξέρει -, εύχομαι να τα χαρείς, και θα τα χαρείς, επειδή - όπως λες και εσύ - τα έχει φτιάξει με την καρδιά της και είναι φορτισμένα με άπειρη θετική ρουλοενέργεια!
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εμ το πα εγώ τόσα κοινά θα με καταλάβαινες.
      Σ'ευχαριστώ πολύ Πίπη μου και τα χάρηκα τις γιορτές τα δώρα της Ρούλας μας. Στολίσανε το σπίτι, τη δε τσαντούλα της την έχω λατρέψει...... ''ρουλοενέργεια'' φοβερή λέξη σκάρωσες...
      Φιλάκια πολλά κι από εμένα

      Διαγραφή
  4. Διάβασες την εικόνα, τα συναισθήματα αβίαστα πλημμύρισαν την ψυχή και το χέρι απλώς υπάκουσε. Δίκαιη η πρωτιά, οι λέξεις συνταιριάστηκαν απόλυτα μεταξύ τους, η ισχυρή αντίθεση μίλησε απ΄ ευθέιες στις καρδιές!
    Τα συγχαρητήρια μου, Άννα για μία ακόμη φορά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι όπως το λες, πλημμύρισα συναισθήματα αντικρουόμενα βλέποντας την εικόνα. Κι εσείς που ζείτε στην επαρχία ίσως να μην το κατανοείτε πλήρως αλλά εμείς εδώ στην πόλη μέσα στο σκοτάδι στοιβαγμένοι...φοβερό.
      Σ'ευχαριστώ Βασίλη μου
      Καλή σου μέρα

      Διαγραφή
  5. Πώς να μη μελαγχολήσει κανείς όταν κοιτά τη πόλη;
    Εξαιρετική συμμετοχή!
    ΑΦιλάκια χαμογελαστά από την Στεφανία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στεφανία μου χαίρομαι που σου άρεσε. Σ'ευχαριστώ πολύ
      Φυσικά μελαγχολούμε όλοι που ζούμε στην πόλη -τέρας
      Φιλάκια μάτια μου

      Διαγραφή
  6. Άννα, από την πρώτη στιγμή που διάβασα το ολιγόλεκτο σου κατάλαβα το υπονοούμενο και γέλασα..!!
    Έ ναι συμφωνώ, οι πόλεις είναι φρικτές..!
    Άξια τα έργα μας, ημών των μηχανικών.. αλλά, και των δημάρχων και των πολιτικών..!
    Και η πλάκα είναι ότι δεν μπορεί να αλλάξει ποτέ και τίποτα..?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ Τάσο μου που με επέλεξες με το 3αρι σου. Και μηχανικός είσαι; Δεν το ήξερα για να ξέρω πώς να βρίζω για τις πόλεις που φτιάξατε. Ναι είναι φρικτές.
      Πώς να αλλάξει; Να ισοπεδωθούν μόνο αλλά ο κόσμος; Το χειρότερο είναι ότι οι πρωτεύουσες των νομών έχουν γίνει μικρές Αθήνες με τις πολυκατοικίες ενώ είναι στην εξοχή θα μπορούσαν να έχουν πρόσωπο ανθρώπινο...Πολιτεία, μηχανικοί και πελάτες αντιπαροχής. Αυτοί φταίνε.
      Καλό μεσημέρι Τάσο

      Διαγραφή
  7. Ολόθερμα συγχαρητήρια Αννούλα μου για την πανάξια διάκρισή σου!
    Μας άγγιξε βαθειά η συμμετοχή σου και "κούμπωσε" απόλυτα στη συγκλονιστική φωτογραφία της Μαρίας.
    Όσο για τα δώρα της Ρούλας μας, δεν υπάρχουν λόγια... Υπέροχα όλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Μαρία μου. Χαίρομαι τόσο που σου άρεσε. Και να πώς γίνεται να μη νιώθουμε όλοι αυτά τα αντίθετα συναισθήματα που μου έδωσε η φώτο; Ναι για τη Ρούλα δεν υπάρχουν λόγια είναι από μόνη της μια κατηγορία εδώ στο διαδίκτυο και με τιμά η γνωριμία μαζί της
      Να σαι καλά

      Διαγραφή
  8. Δυο ματιές! Δυο σκέψεις! Δυο συναισθήματα.
    Το πρώτο βλέμμα ψηλά στον ουρανό. Να βλέπουμε τον ήλιο να τον ζωγραφίζει με την παλέτα του στα χρώματα της αναχώρησής του. Και γεμίσαμε αγαλλίαση, ναι! Ποιος μπορεί να το αρνηθεί;
    Κι ύστερα; Ω ύστερα, Άννα μου, το βλέμμα παίρνει την κάθοδο προς τα κάτω για να συναντήσει τα σκοτάδια της πόλης και το αγκάλιασμα των ψυχών των ανθρώπων στιβαγμένων στις σκιές.
    Και γεμίζεις μελαγχολία στη δεύτερη ματιά.
    Δύο αντίθετα συναισθήματα, δύο αντίθετες ματιές. Λες και η δεύτερη ακολουθεί την κάθοδο στον Άδη.
    Υπέροχο Άννα μου. Τελικά τα ολιγόλεκτα ταιριάζουν απόλυτα στη γραφή σου. Και δεν είναι τυχαίο ότι έχεις ξεχωρίσει σ' αυτά, κορίτσι μου.
    Την καλησπέρα μου και να χαρούμε κι άλλα τέτοια δικά σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολλές φορές το σκέφτομαι βλέποντας τα θαύματα και τις ομορφιές της φύσης πώς εμείς οι άνθρωποι θαφτήκαμε στα κλουβιά που ονομάσαμε σπίτια.Πώς να μη νιώσεις μελαγχολία μετά από αγαλλίαση;
      Το 25λεκτο με πάει το ξέρω. Αν έχω έμπνευση από φώτο θα γράφω...Και μάλλον στο Συμπόσιο θα αρχίσω τα μικρά 25λεκτα χααχαχα
      Καλό βράδυ Γιάννη μου και σ'ευχαριστώ.

      Διαγραφή
  9. Τα συγχαρητήρια μου για την πρωτιά σου Αννιώ μου! Με συγκίνησε πολύ το ολιγόλεκτο σου και σίγουρα την άξιζε γιατί όντως νιώσαμε και τα δύο συναισθήματα διαβάζοντας το και προπαντός εδώ στο χώρο του, ήταν πιο έντονο!! Με το καλό και σε άλλα... Χα..χα... δεν χρειάζεται βρε Αννιώ μου να ζητάς συγνώμη; και καθόλου να μην τα έβαζες δεν πείραζε φίλη μου , αφού και εγώ είχα ξεχάσει πως σου τα είχα στείλει όποτε είμαστε πάτσι... 🤣🤣 να τα χαρείς κορίτσι μου μικρό πράγμα με πολύ αγάπη! 🧡
    Να περνάς όμορφα με ότι κάνεις φιλιαααα! 😘

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Ρούλα μου Χαίρομαι που το ολιγόλεκτό μου σε συγκίνησε, αυτό λέει πολλά.
      Όσο για τα δώρα σου, πώς να τα θυμάσαι που έκανα τόσο χρόνο-ένα μήνα σχεδόν- να τα δείξω. Βέβαια σε είχα ευχαριστήσει με μαίιλ αλλά άλλο είναι δημόσια. Και τέτοια χειροποίητα πρέπει να δείχνονται. Σ'ευχαριστώ ξανά
      Φιλάκια

      Διαγραφή
  10. Άννα μου πολλά πολλά συγχαρητήρια για την διάκριση σου. Υπέροχο ολιγόλεκτο, σε ενέπνευσε θαυμάσια η φωτογραφία.
    Να είμαστε καλά, να ανταμώνουμε στα δρώμενα μας, να ανταλάσσουμε στιγμές, σκέψεις και συναισθήματα.
    Φανταστικά τα δώρα της Σμαραγδένιας μας. Να τα χαρείς και να 'ναι όλο το '24 για εσένα, ένα δώρο :)
    Πολλά φιλιά.
    Καλό ξημέρωμα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Μαρίνα μου. Και για σένα συγχαρητήρια που το δικό σου 25λεκτο ήταν και από τις επιλογές μου. Να μαστε καλά να ανταμώνουμε στα δρώμενά μας, πολύ σωστά τα λες.
      Ναι τα δώρα της Ρούλας μας μοναδικά
      Ευχαριστώ για τις ευχές, αυτές κι αν ειναι δώρο!
      ΦΙλάκια πολλά

      Διαγραφή
  11. Ήταν η πρώτη μου επιλογή! Δεν χρειάζεται να πω περισσότερα!
    Αποτύπωσες όλη τη ζωή τόσο απλά και μοναδικά! Το λάτρεψα!
    Κι εγώ έλαβα δωράκια από την κλήρωση της Ρουλίτσας μας και δεν
    τα ανέβασα... Δεν προαλαβαίνω, αφού! Ιδίως τώρα που τρέχω με τις
    ακτινοβολίες!
    Πάντα χαρές και επιτυχίες, Αννούλα μου!
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Αριστέα μου. Όντως έτσι είναι η ζωή, μια αγαλλίαση, μια μελαγχολία.
      Εσύ να σαι καλά και θα τα δείξεις τα δωράκια. Και άντε μετράς ανάποδα πλέον ναι;
      Με το καλό να τελειώσεις
      Φιλιά πολλά

      Διαγραφή
  12. Με το προσωπικό σου ύφος Άννα μου και τη ¨μαστοριά¨ να αγγίζεις τα συναισθήματα, δημιούργησες ένα ολιγόλεκτο όμορφο και μοναδικό, έξω απ’ το συνηθισμένο τρόπο. Μπράβο Άννα, Συγχαρητήρια!
    Φιλιά Πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Σύγχρονη για την διάκριση δου Άννα μου!
    Σε 25 λέξεις, είπες όσα αισθανόμαστε όλοι μας.
    Αποκρυπτογραφισες την εικόνα επακριβώς.
    Με γεια να τα χαρείς τα δωράκια της χρυσοχερας Ρούλας.
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ Ρένα μου. Ετσι νιώθουμε όλοι το πιστεύω.
      Να σαι καλά
      Φιλάκια

      Διαγραφή
  14. Τελικά μπορείς να γράψεις από 25 μέχρι.. 1025 λέξεις, και πολύ καλά κάνεις, αφού είναι όλα τόσο όμορφα και δημιουργικά! Συγχαρητήρια για την πρωτιά σου Άννα! Αυτή η αντίθεση εικόνων και συναισθημάτων, είναι τελικά όντως για μελαγχολία, αλλά όπως έγραψα και στο Γιάννη νωρίτερα, είναι και δημιουργία! Να χαρείς τα όμορφα δωράκια σου! Καλησπέρα και καλή εβδομάδα 🌷 🌸🌺

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ό,τι μπορώ κάνω Πέτρα μου. Μ'αρέσει να μετέχω όπου με προσκαλέσου.. Σ'ευχαριστώ πολύ και ναι είναι για μελαγχολία πραγματικά.
      Τα χαίρομαι τα δωράκια της Ρούλας. Όμορφα ε;
      Καλή σου εβδομα΄δα

      Διαγραφή
  15. Το στυλ γραφής σας είναι μαγευτικό. Σας ευχαριστούμε που κάνετε το θέμα τόσο ελκυστικό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή