Αγάπη θέλω...

 


Πλησιάζουν οι Άγιες μέρες της αγάπης!

Ακούω τα βήματα τους στο βρεγμένο πλακόστρωτο,

μυρίζω το άρωμά τους στην κανέλα και το γαρίφαλο,

βλέπω τη σκιά τους   στα  γιορτινά φωτάκια, 

που σαν τους χτύπους της καρδιάς,

δείχνουν  το δρόμο των Χριστουγέννων

Κι αυτό το ημερολόγιο, έπαψα να το φυλλομετρώ

τι γρήγορα που περνά ο καιρός!

Τα φώτα στο σπιτικό του γερο-χρόνου δηλώνουν παρουσία.

Ημέρες και ώρες έχουν πιάσει δουλειά!

Αποσκευές ετοιμάζονται,

πίκρες αμπαλάρονται,

υποσχέσεις μάταιες τσαλακώνονται,

έτοιμες   για  ανακύκλωση

Πλησιάζει η ώρα που θα φύγει ο παλιός ο χρόνος,

 στων αναμνήσεων τον τόπο θα κατοικήσει.

Το τρένο του Άι Βασίλη θα φέρει το νεαρό έτος

με πολλές αποσκευές, ερμητικά κλειστές και σφραγισμένες.

Ζυγίζουν βαριά λένε οι πληροφορίες,

ποιος ξέρει τι θα μας φέρει;

Ο νέος χρόνος έρχεται κι εγώ δεν θέλω πολλά

Αγκαλιές και αγάπη θέλω 

να ξεχύνεται στην πόλη, στο χωριό, στη χώρα.

Να  βλέπεις την αγάπη στα χαμόγελα των γερόντων,

να την ακούς στις χαρούμενες ξέγνοιαστες παιδικές φωνές,

να ξεχειλίζει από τις γραφές  των νέων,

να την αισθάνεσαι στην αναγέννηση της φύσης,

να ποτίζει την ψυχή   η ελπίδα για τον άνθρωπο.

Αγάπη θέλω, να  διώξει την καταχνιά της βίας.

το μαύρο της ανασφάλειας,

του φόβου τον ιστό,  

που  σαν αιμοχαρή αράχνη  μας έχει αιχμαλωτίσει

Δεν θέλω πολλά, μ' ακούς νέε χρόνε;

Την αγάπη να φέρεις, ακούς;


Με αυτό το ποίημά μου, που είναι η συμμετοχή μου στο 31ο Συμπόσιο Ποίησης,  υποδέχομαι το νέο χρόνο και αφήνω την ευχή να φέρει αγάπη πραγματική. Μόνον τότε όλα τα δύσκολα, θα μας φαίνονται ευκολότερα αλλά και θα εξαλειφθούν απάνθρωπες συμπεριφορές. 
Σας εύχομαι υγεία, αγάπη, ανθρωπιά στον καθένα ξεχωριστά
Καλή νέα χρονιά!!

30 σχόλια:

  1. Τα είπες όλα με τον καλύτερο τρόπο, Άννα μου! Το ποίημά σου ήταν γεμάτο εικόνες, αρώματα, συναισθήματα, ήταν από αυτά που μου έβαλαν τρικλοποδιές (με την καλή την έννοια) και με έκαναν να προβληματιστώ για τους βαθμούς, αλλά όχι για το περιεχόμενό του, που είχε ξεκάθαρο μήνυμα (με το οποίο, εξάλλου, συμφωνώ).
    Να περάσεις μια όμορφη Πρωτοχρονιά, και ο νέος χρόνος που θα έρθει να είναι γεμάτος αγκαλιές για εσένα!
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Πίπη μου. Και σ'ευχαριστώ που το ξεχώρισες.
      Να σαι καλά και να υποδεχθείς το νέο χρόνο όπως επιθυμείς
      ΦΙλάκια

      Διαγραφή
  2. Τόσο απλά και τόσο μα τόσο δύσκολα...!
    Βαθειά ανθρώπινη η συμμετοχή σου και μας αντιπροσωπεύει όλους πιστεύω.

    Καλή χρονιά Άννα μου, με υγεία, αγάπη, νοιάξιμο και φυσικά πολλές αγκαλιές!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι έτσι, απλά αλλά δύσκολα....
      Ας είναι η νέα χρονιά καλή για όλους Κατερίνα μου. Και σε σένα εύχομαι τα καλύτερα

      Διαγραφή
  3. Να βλέπεις την αγάπη στα χαμόγελα των γερόντων,
    να την ακούς στις χαρούμενες ξέγνοιαστες παιδικές φωνές,
    να ξεχειλίζει από τις γραφές των νέων,
    να την αισθάνεσαι στην αναγέννηση της φύσης,
    να ποτίζει την ψυχή η ελπίδα για τον άνθρωπο.

    Μα τι υπέροχοι στίχοι!
    Άννα μου, θυμάμαι ακόμα την ημέρα που έλαβα τη συμμετοχή σου και τι
    ένιωσα. Ήρθε σε δύσκολες στιγμές και εγώ το ένιωσα σαν δώρο! Με είχαν ανακουφίσει
    οι στίχοι σου! Γεμάτοι αγάπη και τρυφερότητα! Από τα καλύτερά σου για μένα!
    Σε ευχαριστώ και πάλι πολύ!
    Καλή χρονιά να έχεις! Υγεία και πάλι υγεία!
    Τα φιλιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αριστέα μου στο είπα και στο μαίιλ μου. Δεν θα έστελνα επ ουδενί συμμετοχή με θέμα που θα σε ψυχοπλάκωνε. Χαίρομαι αφάνταστα που σε ανακούφισαν οι στίχοι. Είναι σαν να βγήκα πρώτη και καλύτερο απο αυτό.
      Υγεία και εγώ εύχομαι με το νέο χρόνο να σου φέρει κάθε καλό Να τελειώσουν οι δυσκολίες και ποτέ ξανά.
      Σ'ευχαριστώ για όλα
      Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  4. Το αγάπησα γι αυτό του χάρισα και το 2αρι μου!
    Πραγματικά, αγάπησα το νόημα, τη ζεστασιά και την τρυφερότητα του! Και οι τελευταίοι σου στίχοι είναι στα αλήθεια, ευχή όλων μας!
    Μπράβο σου Άννα μου!
    Με το καλό και στα επόμενα συμπόσια μας.
    Σε φιλώ γλυκά και εορταστικά!
    Να έχεις ένα όμορφο 2024!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσε. Εξάλλου η θεματολογία μας έμοιαζε....Σ'ευχαριστώ πολύ
      Να περάσεις όμορφα την παραμονή του νέου χρόνου αλλά και όλο το χρόνο να περνάς όμορφα με χαμόγελα και ευτυχία
      Φιλιά πολλά

      Διαγραφή
  5. "Δεν θέλω πολλά, μ' ακούς νέε χρόνε;

    Την αγάπη να φέρεις, ακούς;..."

    Μακάρι, Άννα μου! Μακάρι η ποιητική σου επίκληση και ευχή να αγγίξει την πραγμάτωσή της στη νέα χρονιά. Την έχουμε τόσο μα τόσο ανάγκη.
    Και το δικό σου ποίημα, μια ακόμα καθάρια ευχή και ένας μικρός απολογισμός αυτού που φεύγει.
    Χαίρομαι γιατί η καρδιά σου εξακολουθεί και χτυπά όμορφα, δημιουργικά και αισθαντικά.
    Καλή χρονιά, Άννα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Γιάννη μου. Ναι την έχουμε ανάγκη την αγάπη. Τόσο δύσκολο να καθίσει στις καρδιές μας να πάρει η ευχή! Αγάπη του ενός στον άλλον, όχι μόνο στους δικούς μας ανθρώπους.
      Να σαι καλά και να περάσεις όμορφα την παραμονή. Ο νέος χρόνος να σου φέρει ό,τι επιθυμείς.
      Καλή νέα χρονιά Γιάννη

      Διαγραφή
  6. Αρκούμαστε στα λίγα ( αυτό το κερδίσαμε με τη σοφία των χρόνων) ώστε ούτε να απογοητευτούμε αλλά και τα περισσότερα να μας χαρίσουν περίσσια χαρά! Αγάπη, μακάρι να επικρατούσε στο κόσμο!
    Καλή και δημιουργική χρονιά, Άννα, με υγεία και δημιουργική διάθεση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι ακριβώς Βασίλη μου. Μακάρι να επικρατούσε η αγάπη όπως το εύχεσαι....
      Καλή χρονιά και σε σένα και στην οικογένειά σου

      Διαγραφή
  7. Ζωγράφισες αισθήματα Άννα μου, σαν έκκληση, για έναν κόσμο που χάνεται. Και έγιναν φωνή όλων μας. Να γεμίσουν αγάπη και έγνοια οι άδειες ψυχές μας τον καινούργιο χρόνο. Καλή Χρονιά με υγεία και περισσότερες ευτυχισμένες στιγμές!
    Χρόνια Πολλά κι ευλογημένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι Αννίκα μου σαν έκκληση για τον κόσμο που χάνεται όπως λες. Καλή χρονιά και σε σένα και την οικογένειά σου

      Διαγραφή
  8. Οι τελευταίες σου λέξεις κλείνουν το ωραιότερο μήνυμα για τον καινούριο, Άννα μου!
    Κρίμα που δεν πρόλαβα να τα ξαναδιαβάσω για να ψηφίσω.
    Είναι τόσο ωραία όλα, ύμνοι στην αγαπούν και στις αγκαλιές.
    Καλή χρονιά με υγεία και χαρά.
    Σε φιλώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όλα ήταν ΄΄ενα και ένα τα ποιήματα Ρένα μου. Τα διαβάζεις τώρα στο χώρο του καθένα μας.
      Καλή νέα χρονιά Ρένα μου Κάθε καλό και σε σένα και στην οικογένειά σου
      Φιλάκια

      Διαγραφή
  9. Κάθε στίχος του και μια ευχή που εκφράζει κάθε άνθρωπο με συνείδηση. Όλο το ποίημα είναι ένας ποταμός ευαισθησίας. Μόνο αγάπη! Τι άλλο καλύτερο Άννα μου από την αγάπη που μόνον ευεργετεί τους ανθρώπους. Εύχομαι να την έχεις πάντα στη ζωή σου, και με γενναιοδωρία να την προσφέρεις και να την δέχεσαι. Ο νέος χρόνος να φέρει τα καλύτερα για σένα και την οικογένειά σου!
    Καλή χρονιά!
    Καλή Πρωτοχρονιά Άννα μου!
    Σε φιλώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι πιστεύω κι εγώ. Ευχαριστώ για τις ευχές τι καλύτερο από όσα εύχεσαι;
      Εύχομαι τα καλύτερα να φέρει ο νέος χρόνος και σε σένα και στην οικογένειά σου
      Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  10. Ένα πολύ ζεστό ποίημα Άννα μου που μου άρεσε πολύ και ήταν στις προτιμήσεις μου! Τόσο υπέροχοι ζεστοί στίχοι, μια αγκαλιά! Καλή χρονιά να έχουμε και επιτέλους να δούμε καλύτερες μέρες! Να χαίρεσαι όλους τους αγαπημένους σου, υγεία και χαρά! Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Μαίρη μου χαίρομαι που σου άρεσε. Καλή χρονιά σου εύχομαι ας είναι όπως επιθυμείς. Να περάσεις όμορφα και ήρεμα
      ΦΙλάκια

      Διαγραφή
  11. Αυτό το δεύτερο μέρος, βάλσαμο στην ψυχή, που μακάρι να γινόταν πραγματικότητα.. Έτσι έπρεπε να ζούμε οι άνθρωποι, να περνάμε καλά τη ζωή μας, Άννα μου.. Είθε.. Καλή παραμονή πρωτοχρονιάς! 💚🎄🌟

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μακάρι Πέτρα μου λέω κι εγώ αλλά είναι τόσο δύσκολο. Έτσι ναι....αλλά ποιος μπορεί να τα ''βάλει'' με τους ανθρώπους;
      Καλώς να έλθει η νέα χρονιά Πέτρα μου

      Διαγραφή
  12. Πολύ ωραία η συμμετοχή σου, Αννιώ μου!
    Μακάρι να φέρει Αγάπη σε όλους ο νέος χρόνος! Υγεία, αγάπη και ειρήνη στον κόσμο!
    Καλή χρονιά!!! Με ό,τι καλύτερο για σένα και τους αγαπημένους σου!
    Φιλάκια πολλά!
    Μαριάννα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Μαριάννα μου. Καλή χρονιά να έχεις και κάθε καλό στην οικογένειά σου
      Φιλάκια

      Διαγραφή
  13. Ελπίζω να σ' ακούσει ο νέος χρόνος, είναι η κοινή μας προσδοκία και την αποτύπωσες τόσο γλαφυρά και τρυφερά στο ποίημά σου! Συγχαρητήρια για τη συμμετοχή σου, Αννούλα μου! Καλοπόρευτη να είναι η νέα σου χρονιά, υγεία και ευτυχία στην οικογένειά σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ Μαράκι μου. Ελπίζω κι εγώ αλλά του ανθρώπου επιλογές είναι αυτά όχι του νέου χρόνου. Μακάρι ο άνθρωπος να ξαναβρεί την ανθρωπιά του.
      Σ'ευχαριστώ για τις ευχές.
      Σου εύχομαι και σένα υγεία, χαμόγελα, επιτυχίες, δημιουργικότητα και αισιοδοξία

      Διαγραφή
  14. Μαζί με σένα και τους στίχους σου θα βροντοφωνάξω και εγώ Αννιώ μου "ΑΓΑΠΗ ΘΕΛΩ" και τι πιο όμορφο από αυτή την όμορφη ευχή; Υπέροχη
    Εχω την εντύπωση ότι η ευχή σου θα συναντήσει στο δρόμο της πολλές άλλες ίδιες ευχές και μακάρι να γινόταν να πραγματοποιηθούν.
    Καλή χρονιά να έχεις Αννιώ μου με υγεία αγάπη και ότι επιθυμεί η ψυχούλα σου! την αγάπη μου !🧡🤗

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Ρούλα μου. Μακάρι μερικές ευχες να γίνονταν πραγματικότητα. Τι διαφορετικός θα ήταν ο κόσμος ε;;;
      Καλή χρονιά να έχουμε Κάθε καλό σου εύχομαι

      Διαγραφή
  15. Πολύ όμορφη αυτή η επιτακτική σου ανάγκη για όλα τα όμορφα στον νέο χρόνο! Ελπίζω να ακούσει! Άντε γιατί μας πάει μπιππππππ τα τελευταία χρόνια! χαχα!

    Καλή χρονιά με υγεία εύχομαι Άννα μου και με πολλές αντίστοιχες εμπνέυσεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Μάκη Κι εγώ ελπίζω ν'ακούσει. Ευχαριστώ και για το σχόλιο εδώ. Καλή χρονιά Μάκη

      Διαγραφή