''Ο Πιερότος'' - ''Μια εικόνα 6 λέξεις #1''/Συμμετοχή

 


Ο Πιερ κλεισμένος στην καμαρούλα του, χάζευε τις εικόνες για πολλοστή φορά από τα βιβλία του. Πριν λίγο είχε βγει στην αυλή  και είχε ποτίσει τα λουλούδια, είχε ρίξει σποράκια στα πουλιά ,  έριξε τυράκι σε δυο ποντικάκια που δεν φοβούνταν να κυκλοφορήσουν ανάμεσα από τα πόδια του. Μίλησε μαζί τους, τους απαντούσε στις ερωτήσεις τους,  που μόνο εκείνος καταλάβαινε και όταν κουράστηκε μπήκε στο σπίτι.

Φαγητό του άφηνε μια καλή κυρία κάθε μεσημέρι έξω από την πόρτα . Δεν ήξερε γιατί τον τάιζε,  μα την ευχαριστούσε γι αυτό.

 Ο Πιερ ήταν αγαθούλης. Ό,τι σκεφτόταν το έλεγε. Πονηριά ποτέ δεν έβαζε με το μυαλό του. Μα και δεν καταλάβαινε και  πολλά. Οι άνθρωποι ήταν μέγα μυστήριο γι αυτόν.

Μα κάθε Φλεβάρη, τον έπιανε κινητικότητα. Κατέβαζε την άσπρη του στολή, ξεσκόνιζε το άσπρο   καπέλο, έφτιαχνε  το  πλισέ περιλαίμιο  και καθάριζε τα άσπρα του παπούτσια. Κάθε Κυριακή του Τριωδίου,  ντυνόταν Πιερότος κι έβγαινε στους δρόμους.

''Πού πας πάλι ντυμένος έτσι; '' τον ρώτησε η καλή κυρία που του άφηνε το φαγητό του.

'' Είναι απόκριες Μάμα μια, πάω να βρω την Κολομπίνα μου''

''Στάσου μια στιγμή.  Κάθε Φλεβάρη με τις Απόκριες ψάχνεις για την Κολομπίνα σου. Ποια είναι η Κολομπίνα σου πια;'' τον ρώτησε

''Η αγαπημένη μου Μάμα μια. Δεν έχω θυμώσει, όχι, έφυγε μαζί με τον Αρλεκίνο , γιατί εγώ είμαι πολύ αγαθός  και ο Αρλεκίνος της είναι και διάβολος και Θεός είπε''.

''Και γιατί την ψάχνεις τότε; Αφού έφυγε άσ’την …’’

''Α Μάμα μια η  Κολομπίνα μου  είναι μέσα στην καρδιά μου. Γι αυτήν ζω. Πάω γιατί βιάζομαι, γεια σου''

Το βράδυ που γύρισε, το βαμμένο του άσπρο πρόσωπο ήταν χαραγμένο από  ρυάκια δακρύων. Με σκυμμένο κεφάλι έφτασε στην πόρτα του. Εκεί δυο γειτονόπουλα δεν τον άφηναν να μπει στο σπίτι

''Πού ήσουν Πιερ; Και τι βάψιμο είναι αυτό που έκανες και χάλασε; Σαν κλόουν είσαι''

''Δεν τη βρήκα…καμιά Κολομπίνα δεν βρήκα.''

''Γιατί, άλλες χρονιές έβρισκες;''

''Ναι υπήρχαν Κολομπίνες, αλλά φορούσαν  μάσκες και κάθε φορά που ρώταγα  για τη Ραφαέλα, μου έλεγαν όχι''

''Που γνώρισες την Κολομπίνα σου;''

''Α πάνε πολλά χρόνια… ήμουν κάπου, δεν θυμάμαι που, είχε ένα κανάλι με νερό, δεν ξέρω πού να το βρω και είχε μουσική.''

''Αποκριάτικο ξεφάντωμα ήταν ε; Βρε τον πονηρούλη , είχες και ειδύλλιο με Κολομπίνα;...''

''Άστε με να μπω στο σπίτι αφήστε με...''

''Τι να σε κάνει βρε η Κολομπίνα εσένα; Σιγά μην θέλει κάποια κοπέλα έναν σαν και σένα''

'' Τι είμαι εγώ ε; Τι είμαι;;''

''Ένας βλάκας είσαι βρε Πιερ, δεν το βλέπεις; Καμιά κοπέλα δεν θέλει βλάκα δίπλα της''

Ο Πιερ μπήκε στην καμαρούλα του πολύ στενοχωρημένος. Ένας βλάκας, αυτό ήταν...γιατί να τον θέλει η Ραφαέλα ; 

Έπεσε στο κρεβάτι και έκλεισε τα μάτια.

Μπροστά του φάνηκε η Κολομπίνα με τη μάσκα της, τόσο όμορφη με τη στολή της, να χορεύει ξέφρενα. Κι εκείνος την ακολούθησε χορεύοντας μαζί της.

Με λένε Πιερ της είπε

Κι εμένα Ραφαέλα....είπε γελώντας

Τα κομφετί έπεφταν βροχή επάνω τους και ήταν μαγικά!

Η Μάμα μια ανησύχησε όταν είδε τα δοχεία με το φαγητό να μένουν έξω από την πόρτα

Ο κλειδαράς που άνοιξε, βρήκε έναν Πιερότο με λερωμένο άσπρο πρόσωπο να χαμογελά και να έχει ταξιδέψει για πάντα, εκεί που οι Κολομπίνες δεν αναζητούν Αρλεκίνους!



Ο Πιερότος είναι η δική μου συμμετοχή στο νέο δρώμενο της Μαίρης και της ''Γήινης ματιάς'' της ''Μια εικόνα 6 λέξεις #1''.



Η εικόνα που μας δόθηκε, είναι αυτή που βρίσκεται πάνω πάνω και οι 6 λέξεις που επρεπε να συμπεριληφθούν στη συμμετοχή μας, είναι μαρκαρισμένες με κόκκινο  και είναι : Μυστήριο, μάσκες, κανάλι, ξεφάντωμα, μουσική, ειδύλλιο
Ευχαριστώ εσένα Μαίρη για το έναυσμα να δημιουργήσουμε, μια φωτεινή λάμψη μέσα σ'αυτή τη μαυρίλα του χειμώνα σε όλους τους τομείς. Ευχαριστώ τους φίλους που πορευτήκαμε αντάμα και σ'αυτό το δρώμενο, καθώς και όσους ψήφισαν τον Πιερότο μου
Νικητής ο Γιάννης μας με το '' Μπαλκόνι της Οττάβια Αριέντζι''. Εδώ, όλες οι συμμετοχές για πραγματική  αναγνωστική απόλαυση, μια και όλες ήταν υπέροχες.

29 σχόλια:

  1. Αννούλα μου μπράβο για την ιστορία σου. Είχα χαμογελάσει
    με το Μάμα μία και είχα λυπηθεί με το αδιέξοδο και το
    άδοξο τέλος.
    Μια συμμετοχή με ευαισθησία.
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ Αριστέα μου. Και εσύ είχες μια καλύτερη συμμετοχή. Να σαι καλά
      Φιλάκια

      Διαγραφή
  2. Συγχαρητήρια πολλά Αννούλα μου για την τόσο συγκινητική ιστορία σου! Ο Πιέρ μάς έκανε να χαμογελάσουμε, αλλά και να διακρίνουμε τα δάκρυά του πίσω απ' τη μάσκα του. Οπως συμβαίνει με όλους τους μοναχικούς ανθρώπους που είναι ανάμεσά μας και αναζητούν ματαίως την Κολομπίνα τους.
    Να είσαι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ Μαρία μου. Ναι οι μοναχικοί άνθρωποι, εκείνοι που τους θέσαμε στο περιθώριο, μας συγκινούν και μας κάνουν να χαμογελάσουμε. Γιατί είναι άνθρωποι πάνω από όλα
      Καλό σου απόγευμα

      Διαγραφή
  3. Καλό ταξίδι Πιερ! Καλό ταξίδι αγόρι μου! Φτωχή τυραγνισμένη ψυχούλα μου! Όχι δάκρυα πια Πιερ, όχι στενοχώρια! Μην μου κλαις καμάρι μου, μην αφήνεις την ψυχή σου να σφίγγεται. Να! δες! Η Κολομπίνα σου δεν είν' αυτή; Θαρρώ ναι! Η Ραφαέλλα σου, η δική σου αγάπη, η στερνή σου αγάπη μονάκριβο θλιμμένο αγόρι μου. Είναι εκεί δική σου, πάρ' την αγκαλιά και χορέψτε, χορέψτε, χορέψτε πολύ! Αυτό που σας αξίζει στις ψυχούλες σας. Μακριά απ' τη μοχθηρία, το φθόνο, το μισεμό. Πόσο σας αγαπώ και τους δυό! Πόσο αλήθεια σε πόνεσα Πιερ μου! Άραγες ποιες εικόνες ξύπνησες στη βαθιά μου μνήμη. Τώρα που γερνάει ο άνθρωπος έρχουνται κάτι ρημαδιασμένες μνήμες και εικόνες και στοιχειώνουν μέσα του.
    Καλό ταξίδι Πιερ. Δεν είσαι μονάχος, έχεις την Κολομπίνα σου κοντά αλλά και τη δική μας αγάπη.

    Αχ Άννα μου καρδιά μου τι έγραψες πάλι! Σε ευχαριστώ βρε παλιοκόριτσο για τη συγκίνηση που ανάδεψες μέσα μου με τούτη σου τη δημιουργία. Σε ευχαριστώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σε άγγιξε ο Πιερότος μου. Του τα είπες πολύ όμορφα και συγκινητικά.
      Να σαι καλά Γιάννη μου και σ'ευχαριστώ πολύ
      Φιλιά πολλά και καλό............χειμώνα!

      Διαγραφή
    2. Καλό ....χειμώνα ναι Άννα μου. Αχ να δούμε τι άλλο θα μάς βρει φέτος. Καλή βδομάδα.

      Διαγραφή
  4. Άννα μου αυτός ο πιερότος σου με συγκίνησε τόσο πολύ! Είναι υπέροχος πραγματικά και μου άφησε ένα πόνο που όμως ήταν και λύτρωση γι ' αυτή την γλυκιά και αγαθή ύπαρξη! Σ' ευχαριστώ τόσο πολύ πολλά φιλιά! Και μη ξεχνάς έχουμε και το εικόνα και φράση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ Μαίρη μου και για το έναυσμα δημιουργίας και για τη φιλοξενία. Είσαι απίστευτη!
      Φιλάκια πολλά και ναι δεν ξεχνάω
      Καλή σου μέρα

      Διαγραφή
  5. Άννα μου η συμμετοχή σου, μας συγκίνησε αναμφισβήτητα. Γιατί στο "πρόσωπο" του πιερότου σου, είδαμε όλες τις πονεμένες ψυχές, που δε βρήκαν από αυτόν τον κόσμο όσα άξιζαν.
    Μπράβο σου! Η πένα σου και αυτή την φορά, αποτύπωσε επάξια την ευαισθησία της ψυχής σου!
    Να'σαι πάντα καλά να δημιουργείς.
    Καλό Σαββατόβραδο.
    Πολλά φιλιά! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σε άγγιξε ο Πιερότος μου. Πονεμένες ψυχές πολλές που τις έχουμε αφήσει στο περιθώριο.
      Σ'ευχαριστώ πολύ
      Καλή σου μέρα
      Φιλάκια

      Διαγραφή
  6. Συγχαρητήρια Άννα μου για την συμμετοχή σου. Γλυκόπικρη η γεύση που αφήνει ο μοναχικός πιερότος και συγκίνηση.
    Να είσαι καλά.
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ Ελενίτσα μου. Ναι πάντα γλυκόπικρη γεύση αφήνουν οι άνθρωποι του περιθωρίου
      Καλή σου μέρα
      Φιλάκια

      Διαγραφή
  7. Ο Πιερότος σου, μια τόσο πονεμένη ψυχή, για τον έρωτα, ναι αυτόν... Ευαίσθητη γραφή, μας μετέφερε όλα τα συναισθήματα, και ναι, πόνεσα μαζί του. Υπέροχο κείμενο!
    Την Καλημέρα μου, Άννα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Βασίλη μου χαίρομαι που σε άγγιξε. Να σαι καλά
      Καλή σου μέρα

      Διαγραφή
  8. Μπράβο, Άννα! Η ιστορία σου ήταν ανάμεσα σε εκείνες που ξεχώρισα. Με μετέφερε στην ατμόσφαιρα του καρναβαλιού και μου έφερε πολλές εικόνες στο μυαλό μου. Το τέλος ήταν μεν θλιβερό, αλλά πολύ τρυφερά δοσμένο.
    Και πάλι μπράβο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι Πίπη μου που σ'άρεσε. Σ'ευχαριστώ πολύ
      Να σαι καλά
      Φιλάκια

      Διαγραφή
  9. Ο Πιερ ζει με τις μνήμες, ένα κατακρεουργημένο χαμόγελο, περισσότερο σαν ανησυχία που σου τρυπάει την καρδιά, κάθε Φλεβάρη. Και μια ελπίδα πως θα ξαναβρεί την Κολομπίνα του και λίγη ευτυχία. Κι ήταν φορές που το μυαλό του βουτούσε στο απόλυτο κενό και τότε παραδινόταν στα όνειρα. Ευτυχώς υπάρχουν και τα όνειρα που σε πάνε πέρα απ’ τη θύμηση, πέρα απ’ τις μέρες των δακρύων και της προσμονής.
    Μπράβο Άννα, Υπέροχο, τρυφερό, συγκινητικό. Το απογείωσε η γραφή σου!
    Να είσαι καλά!
    Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ Αννίκα μου για το πλήρες σχόλιό σου. Χαίρομαι που σου άρεσε
      Να σαι καλά
      Καλή εβδομάδα για όλους μας

      Διαγραφή
  10. Συγχαρητήρια για την συμμετοχή σου Άννα μου.
    Ο πιερότος σου ήταν από αυτά που ξεχώρισα.
    Πολύ συγκινητική η ιστορία του και συμβαίνει δυστυχώς συνεχώς.
    Να ψάχνεις απεγνωσμένα το απραγματοποίητο όνειρο.
    Μακάρι να βρήκε την Κολομπίνα του εκεί που πήγε.
    Σε φιλώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ Ρένα μου Χαίρομαι που σου άρεσε ο Πιερότος μου. Να σαι καλά
      Φιλάκια

      Διαγραφή
  11. Συγχαρητήρια Άννα μου για την συμμετοχή σου.
    Με συγκίνησε γιατί αναφέρεται στο διαρκή αγώνα να κυνηγάει κάποιος τα όνειρα του ακόμα και αν είναι απραγματοποίητα.
    Καλή συνέχεια στο επόμενο δρώμενο.
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και σε σένα αξίζουν συγχαρητήρια. Σ'ευχαριστώ πολύ που είσαι εδώ
      Πάμε για το επόμενο που ήδη έχει ξεκινήσει
      Τα φιλιά μου

      Διαγραφή
  12. Ωχ! Ήρθα να διαβάσω την απάντηση στο σχόλιο μου και δεν βρήκα το σχόλιο μου!
    Φαίνεται δεν θα πάτησα σωστά την δημοσίευση...
    Τί έγραψα; Κάτι σαν πως δεν χρειάζεται να είναι αγαθούλης για να ψάχνεις μια ζωή την κολομπίνα σου, το μόνο που χρειάζεσαι είναι να έχεις μια μεγάλη καρδιάς και αυτή μπορεί να βρεθεί!
    Πολύ δυνατή ιστορία και όπως πάντα καλογραμμένη και που αγγίζει λεπτές ευαίσθητες χορδές!
    ΑΦιλάκια Άννα μου και ευχαριστούμε που με τη σειρά σου μας συγκίνησες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ Στεφανία μου. Χαίρομαι που άγγιξε τις δικές σου ευαίσθητες χορδές
      Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  13. Αννιώ μου ο Πιερότος σου χτύπησε ευαίσθητες χορδές στις ψυχές μας και όλοι οι Πιερότοι που υπάρχουνε εκεί έξω και τους απαξιώνουν οι "άνθρωποι"...εκείνοι όμως ξέρουν να δραπετεύουν μέσα από τα όνειρα τους.
    Υπέροχη η η συμμετοχή σου Αννιώ μου και σε άλλα με το καλό...
    Να είσαι καλά καλο σου ξημέρωμα να περνας όμορφα την αγάπη μου φιλιααα!!❤

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι Ρούλα μου. Σ'ευχαριστώ πολύ πολύ
      Καλό Σ/Κο
      Χρόνια πολλά για σήμερα

      Διαγραφή
  14. Να που το καρναβάλι μπορεί να κρύβει πολλή θλίψη και μοναξιά.
    Συγκινητική η ιστορία σου Άννα μου. Μπράβο για την συμμετοχή σου!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κρύβει πολλές φορές και θλίψη και μοναξιά και θυμό και απογοήτευση.
      Σ'ευχαριστώ Μαράκι μου
      Χρόνια πολλά για τη σημερινή
      Φιλάκια

      Διαγραφή