Η Άνοιξη ήλθε , τα πουλιά πετούν! /Συμμετοχή

 


Μπήκε η Άνοιξη...δεν την είδατε; 

Σκόνη αφρικανική, λασποβροχή και συννεφιά. 

Όμως εμείς συνεχίζουμε εδώ τη συμμετοχή μας στα δρώμενα της γειτονιάς μας. 

Με θέμα τα πουλιά η Μία μας, ναι η ακούραστη και δοτική Μία, μας προσκάλεσε στο νέο της δρώμενο Craftlandia Challenge 10 που λήγει  στις 12 του Απρίλη.

Λοιπόν εγώ μετέχω με ένα κρεμαστό διακοσμητικό τύπου μομπιλέ.

Εδώ κοντινότερο σε σκούρο φόντο να δείτε τα πουλιά που είναι πήλινα και κρέμονται από θαλασσόξυλο.


Επίσης για να ξεδύνει ο νους έφτιαξα και μερικά πινακάκια με θέμα την Άνοιξη και το πάσχα. Ένα εξ'αυτών έχει πουλί, το θέμα της Μίας και μετέχει και αυτό επίσης.

Σας τα δείχνω με τη σειρά:

 


Το πρώτο πινακάκι είναι ζωγραφική


Το δεύτερο πινακάκι είναι ζωγραφική με πήλινο καρότο


Το τρίτο είναι ντεκουπάζ

 
Το τελευταίο που μετέχει επίσης στο δρώμενο της Μίας είναι ζωγραφική, ντεκουπάζ και πήλινη η φωλιά με τα αβγά

Να στε καλά και δημιουργικοί να ξεπερνάμε τα δύσκολα
Καλό μήνα αύριο!

40 σχόλια:

  1. Ωωωω! Τί ωραίες δημιουργίες!
    Την έφερες την Άνοιξη Αννούλα μας.
    Ξεχωριστό το μόμπιλε με τα πουλάκια.
    Σε φιλώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσαν Ρένα μου.Είπα να τη φέρω γρήγορα αλλά η Μία ήταν η αιτία να βιαστώ!!!
      Ναι το μομπιλε κι εμένα μ'αρέσει
      Φιλάκια

      Διαγραφή
  2. Αχ βρε Άννα μου, μεγαλούργησες πάλι! Πολύ όμορφα ένα προς ένα. Με κορύφωση τα πουλιά σου, που στέκουν αρχοντικά ψηλά, εκεί που τους πρέπει. Δοτική η καρδιά σου και το ταλέντο σου μεγάλο πάντα καλή μου φίλη.
    Την καλησπέρα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωωω σ'ευχαριστώ Γιάννη μου. Εντάξει δεν μεγαλούργησα αλλά ωραία έγιναν. Τι ωραία λόγια βρε φίλε μου καλέ!!
      Καλησπέρα και σε σένα

      Διαγραφή
  3. Μα τι υπέροχες δημιουργίες είναι αυτές, Άννα μου? Πω πω, δεν χορταίνω να θαυμάζω το μόμπιλε και τα πινακάκια σου. Ειλικρινά είναι όλα θαυμάσια. Χίλια μπράβο, φίλη μου. Και σ' ευχαριστώ πολύ πολύ για τη συμμετοχή σου στο Craftlandia Challenge. Σου στέλνω πολλά πολλά φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου αρέσουν και ειδικά η συμμετοχή μου. Έγινες αιτία να δημιουργηθούν αυτά Εύχομαι να έχεις πολλές συμμετοχές στο δρώμενο και από Έλληνες. Σε φιλώ και σ'ευχαριστώ

      Διαγραφή
  4. Υπέροχες δημιουργίες!!
    Να βλέπουμε και κάτι όμορφο..

    Καλό μήνα με υγεία Άννα μου 🌻

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς μου την. Ναι χρειάζονται οι ομορφιές να μας φτιάχνουν τη διάθεση.
      Καλό μήνα γι αύριο

      Διαγραφή
  5. Πολύ όμορφες δημιουργίες Άννα μου, μπράβο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Υπέροχες οι δημιουργίες σου Άννα μου, ανοιξιάτικες.
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ Ελένη μου. Χρειάζομαι την Άνοιξη και την προσκαλώ από τώρα!
      Φιλιά πολλά

      Διαγραφή
  7. Tελικά οι χρυσοχέρες είναι πάντα χρυσοχέρες αυτό έχω να πω και θαυμάζω τις ομορφιές που φτιάχνουν! Πολλά φιλιά και πολλά μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κοίτα ποιος μιλάει...μια από τις χρυσοχέρες που έχει ''γεμισει'' τα σπίτια μας με κατασκευές της!
      Σ'ευχαρσιτώ πολύ
      Φιλάκια

      Διαγραφή
  8. Υπέροχες δημιουργίες, δίχως ψεγάδια που όλες πετυχαίνουν να σε βάλλουν στο κλίμα της Άνοιξης, που τόσο αναμένουμε φέτος. Και η συμμετοχή σου με τα υπέροχα πουλιά, ίσως της Ειρήνης που τόσο χρειαζόμαστε, και οι πίνακες(περισσότερο μου αρέσει ο πρώτος, γούστα είναι αυτά), λάμπουν από αισιοδοξία και χαρά, όπως επιτάσσει η εποχή.
    Νάσαι καλά Άννα, πάντα να φτιάχνεις αυτά τα όμορφα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσαν Βασίλη. Απαραίτητη η χαρά και η αισιοδοξία που προσπαθώ να την κρατήσω με δόντια και νύχια γιατί γίνομαι πανεύκολα απαισιόδοξη.
      Καλό μήνα Βασίλη μου
      Να σαι καλά

      Διαγραφή
  9. Αννούλα μου, είσαι υπερταλαντούχα. Και υπέροχη γραφή έχεις και ωραίες κατασκευές κάνεις.
    Το κρεμαστό σου μοναδικό, αλλά μου έκλεψαν την καρδιά τα πινακάκια, γιατί σε αυτά τα πινακάκια που είναι θεματικά τύπου xmas, easter, έχω μια αδυναμία.
    Μπράβο σου, η δημιουργική απασχόληση, είναι η καλύτερη άμυνα στα δύσκολα που ζούμε.
    Μας έφτιαξες τη διάθεση.
    Να 'σαι καλά πάντα να δημιουργείς τέτοιες ομορφιές.
    Σε φιλώ πολύ γλυκά Αννούλα μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Υπερταλαντούχα; Τότε τι να πουν κάτι χρυσοχέρες εδώ μέσα που σε όλα μέσα είναι; Σ' ευχαριστώ πάντως μ'αρέσει όπως διαβάζεται χααχαχα
      Χαίρομαι που σου άρεσαν. Καιη δική μου διάθεση έφτιαξε φτιάχνοντάς τα
      Καλό μήνα κορίτσι μου
      Τα φιλιά μου

      Διαγραφή
  10. Υπέροχες δημιουργίες! Η πνοή της άνοιξης!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Δημιούργησες το πιο γλυκό καλωσόρισμα στην άνοιξη, Άννα μου. Θαυμάσιες κατασκευές, αλλά αυτό το μομπιλέ σου, τα σπάει!!!
    Καλό μήνα να έχεις γεμάτο έμπνευση και δημιουργίες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν και ο καιρός ζέστανε δεν τη νιώθω την Άνοιξη γι αυτό και είπα να τη φέρω με τις δημιουργίες. Σ'ευχαριστώ πόλύ χαίρομαι που σου άρεσαν ειδικά το μομπιλε που έδωσε το έναυσμα η Μία μας
      Καλό μήνα ειρηνικό να ευχηθώ

      Διαγραφή
  12. Την άνοιξη Άννα μου, δεν την φέρνει μόνο η φύση αλλά και εμείς οι ίδιοι με την ψυχική μας διάθεση και με τις δημιουργίες μας!
    Υπέροχη συμμετοχή και ότι μας δείχνεις είναι εξαιρετικό και σε μένα το μομπιλ σου, ξεχώρισε!

    ΑΦιλάκια χαμογελαστά και πάντα μέσα από την καρδιά μου! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε ναι πρώτα εμείς τη φέρνουμε γιατί μπορούμε να έχουμε Άνοιξη και μέσα στο χειμώνα αν θέλουμε. Σ'ευχαριστώ πολύ χαίρομαι που σου άρεσαν
      Φιλάκια και καλό μήνα

      Διαγραφή
  13. Δεν μας τα είπες αυτά Αννιώ μου πως κάνεις τόσο όμορφες δημιουργίες, εκτός από το γράψιμο διηγήματος που το έχεις.
    Και τα δύο τα κάνεις εξαιρετικά πολύ καλά.
    Το μόμπιλο με τα πουλάκια τέλειο!!όπως και τα καδράκια σου τα γεμάτα Ανοιξη!!πολύ ωραία η συμμετοχή σου!
    Καλή Ανοιξη να έχουμε Αννιώ μου οσονούπω θα είναι εδώ...την αγάπη μου φιλιααα!! 🌺 🌼

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α σας έχω ξαναδείξει τι φτιάχνω. Δεν τα δείχνω όλα γιατί βαριέμαι να φωτογραφίζω χιχιχι
      Σ'ευχαριστώ για τα παινέματα Ρούλα μου
      Τα πουλιά ήλθαν γιατί η Μία έδωσε την εντολή
      Καλό μήνα να έχουμε
      Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  14. Καλημέραα! Η πιο όμορφη εποχή κρύβεται μέσα μας Άννα μου. Αυτός ο πολύχρωμος κόσμος δεν φοβάται τη λασποβροχή, έχει διάθεση να δημιουργήσει, να βρει τη δική του χαρά. Να καληώρα σαν τα πουλάκια, σαν τα πινακάκια σου. Υπέροχα και τα δύο πολυτάλαντη Άννα μας!!! Μπράβο!!!
    Καλό μήνα να έχεις!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι Αννίκα μου μέσα μας κρύβεται η Άνοιξη και όντως δεν φοβάται τπτ είναι παντός καιρού αρκεί να έχει γερές βάσεις μέσα μας να αντέχει λασποβροχές ή χιόνια. Σ'ευχαριστώ Αννίκα μου...Αν εγω είμαι πολυτάλαντη εσύ τι είσαι;
      Καλό γλυκό μήνα να έχουμε
      Φιλιά και σ'ευχαριστώ θερμά

      Διαγραφή
  15. Καλημέρα και καλό μήνα, Αννιώ μου!
    Τι ωραία τα ανοιξιάτικα/πασχαλινά πινακάκια που έφτιαξες!
    Αλλά το μομπίλ με τα πουλάκια είναι φανταστικό!!!! Ξεσηκώνομαι να φτιάξω κι εγώ ένα!!!!!
    Καλή επιτυχία στο δρώμενο της Μίας!!!!
    Φιλάκια και καλό Σαββατοκύριακο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς το κορίτσι μας. Χαίρομαι που σ'αρέσουν ξέρεις ότι η γνώμη σου είναι σαν της δασκάλας ο έπαινος στη μαθήτρια. Σ'ευχαριστώ θερμά
      Αντε να φτιάξεις κι εσύ ένα μομπιλε για να πάρω ιδέες γιατί εσύ σίγουρα θα το κάνεις τέλειο.
      Φιλιά πολλά και καλό μήνα!

      Διαγραφή
  16. What a beautiful and enchanting mobile and your painting are so pretty too! Thank you for joining the Craftalandia Challenge.
    Kisses

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ψέματα δεν τα έχεις φτιάξει εσύ !!!! χαχαχαχαχαχχα σε πειράζω φυσικά.
    Μου αρέσει πάρα πολύ η πασχαλίτσα, έχω και μια φίλη που τη φωνάζω πασχαλίτσα !!
    Σε φιλώ καλή συνέχεα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχααα το ξέρω βρε Μάνια. Φυσικά και κάποια φίλη σου θα την έλεγες πασχαλίτσα. Απορώ πώς θυμάσαι όλα τα ''παρατσούκλια'' που βγάζεις χααχαα
      Να σαι καλά
      Τα φιλιά μου

      Διαγραφή
  18. Αννούλα, είσαι ο ορισμός τού: «Την Άνοιξη αν δεν τη βρεις, τη φτιάχνεις» - Οδυσσέας Ελύτης. Οπότε, δε σε ""φοβάμαι"" καμία εποχή, κάτω από καμία συνθήκη, γιατί πάντα θα βρεις τον τρόπο να δημιουργήσεις! 🌼🌼🌼

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Καλό Μήνα κι ας έχουμε φτάσει σχεδόν στα μισά Αννουλα μου. Μακάρι τα πουλάκια της γειτονιάς μας που φτιάχτηκαν με τόση αγάπη να φέρουν επιτέλους μία αισιόδοξη Ανοιξη που όλοι καρτεράμε!
    Μ αρεσαν όλα και τα Πασχαλινά σου, φιλάκια πολλά χρυσοχέρα μου λόγω και έργω <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ Χαρά μου. Καλό μήνα με ειρήνη επιτέλους στον κόσμο!! Και καλές γιορτές να περάσουμε όσο είναι δυνατόν!
      Τα φιλιά μου

      Διαγραφή
  20. Ohhhh me encanta todo!!!!! Que maravillosos trabajos has hecho. El móvil me tiene enamorada con esos materiales que lo has hecho y lo bonito que te ha quedado.
    Y que decir de tus cuadritos, los encuentro adorables con esa forma de tag que les has dado y la combinación de técnicas, me gustan todos un montón (los que no tienen pajaritos también, jiji)
    Muchas gracias por participar con nosotras en el reto de Craftlandia!!!!!
    Besote!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή