''Η Άνοιξη είναι ακριβή'' / Κεφ. 13

 Κεφάλαιο 13



Η επίσκεψη στο αρχοντικό του Αγά ορίστηκε για την επομένη το απόγευμα. Η Αντιγόνη ένιωθε ανάμεικτα συναισθήματα. Και αδημονούσε να δει τον Γιουσούφ και ένιωθε άγχος στη σκέψη της συνάντησης. 

Ο Γιουσούφ τους υποδέχθηκε ο ίδιος  με τη σύζυγό του πλάι του. Νέα, πολύ νέα σκέφτηκε αμέσως η Αντιγόνη και όμορφη. Όχι σαν τον δικό μου άντρα...μα  γιατί συγκρίνεις; μάλωσε τον άλλο της εαυτό την ώρα που υποκλινόταν μπροστά στον νέο αγά του νησιού.

Η φιλοξενία ήταν ανέλπιστα ζεστή, όπως τη χαρακτήρισε ο Απόστολος και ένιωθε τιμή για την υποδοχή από την εξουσία του νησιού. Αυτά έλεγε της Αντιγόνης όταν επέστρεφαν στο σπίτι.

Ο Γιουσούφ μάλιστα ασχολήθηκε αρκετά με τον άντρα της Αντιγόνης,   περισσότερο από όσο με εκείνην. Δεν τον κέρδισε απλώς, τον σκλάβωσε με τόση προσοχή!

Ιδίως όταν του είπε,

'' Γιατρέ μου, θα είσαι από εδώ και πέρα ο γιατρός του αρχοντικού. Θα ξέρεις βέβαια ότι με τη σύζυγό σου γνωριζόμαστε από μικρά παιδιά. Είμαστε φίλοι τολμώ να πω. Δεν θα σε πειράξει αν συνεχιστεί αυτή η φιλία, έτσι;''

 ''Αγά μου τιμή δική μου και της συζύγου μου να αισθάνεστε τόσο φιλικά απέναντί μας. Και βεβαίως δεν θα με ενοχλήσει η φιλία σας, αντιθέτως. Είναι η καταδέκτικότητά σας απαράμιλλη!''

Ο Γιουσούφ χαμογέλασε...

''Θέλω να σε ρωτήσω όμως, αν θα ήθελες να γίνεις  γιατρός και του άλλου νησιού που είναι στη δικαιοδοσία του Μπέη, για το Περιστέρι μιλώ. Συμφωνείς;''

''Αγά μου χαρά μου να υπηρετώ όπου εσείς επιθυμείτε. Αλλά πώς θα πηγαίνω εκεί όταν με χρειάζονται;''

''Τα έχω όλα σκεφθεί γιατρέ. Ένα καΐκι θα είναι στη διάθεσή σου πάντα, αποκλειστικά για τον γιατρό του νησιού. Στο Περιστέρι δεν έχουν γιατρό και όπως ξέρετε είναι οι περισσότεροι κάτοικοι μουσουλμάνοι. Θα πηγαίνεις δυο φορές την εβδομάδα. Θα  δώσω άδεια γραπτή για το ταξίδι. Μακριά δεν είναι, οπότε το βράδυ θα επιστρέφεις''

Αμέσως χτύπησε τα χέρια του και έδωσε εντολή ο γραμματέας του να πάρει τον γιατρό στο γραφείο του, να ετοιμάσει άδεια ταξιδιού και να  την   φέρει να την υπογράψει.

Ο Απόστολος πετούσε από τη χαρά του.  

Όσο ετοιμαζόταν η άδεια του γιατρού, ο αγάς μίλησε στην Αντιγόνη στα ελληνικά.

''Η γυναίκα μου δεν μιλά τη γλώσσα σου. Ας μιλήσουμε ελληνικά  λοιπόν. Πώς είναι ο γάμος σου Αντιγόνη;''

΄΄Δεν είναι δυσάρεστος ''είπε και αμέσως τον ρώτησε ''και ο δικός σου;''

΄΄ Ο δικός μου Αντιγόνη είναι τυπικός. Για να μπορέσω να πάρω αυτή τη θέση έπρεπε να είμαι παντρεμένος. Οπότε μου βρήκε ο Μπέης μια κοπέλα και να μαι''!

''Γιατί ήθελες να έλθεις εδώ Γιουσούφ;''

''Σε ενοχλεί να είμαστε κοντά; Να συνεχίσουμε να κάνουμε παρέα;''

''...............''

''Μη φοβάσαι Αντιγόνη ποτέ δεν θα σε εξέθετα. Ποτέ''!

Την  ίδια ώρα ο Νικολός συζητούσε με τον Μπέη στο αρχοντικό του, στο Πυργί.

''Μπέη μου, τα παράπονα είναι αρκετά. Οι στρατιώτες σου πρέπει να δείξουν σεβασμό στα κορίτσια του νησιού. Δεν γίνεται να τις ενοχλούν τόσο, που φοβούνται και οι ίδιες αλλά και οι γονείς τους.

''Θα μεριμνήσω καπετάνιε,  θα τακτοποιήσω αυτό το θέμα.... Γι αυτό ήλθες ως εδώ; ''

''Το θεωρείς Μπέη μου ότι δεν είναι σοβαρό θέμα για να έλθω;''

''Καταλαβαίνω Νικολό, έχεις και άσχημη εμπειρία από τέτοια θέματα... καταλαβαίνω... Αλήθεια, ξέρεις ότι στο Μαράθι άλλαξα διοικητή, το ‘μαθες;''

''Όχι δεν έμαθα τίποτε...''

''Διορίστηκε Αγάς του νησιού, ο Γιουσούφ... '' είπε και κοίταξε τον Νικολό με προσοχή, διαβάζοντας το ύφος του.

Ο Νικολός κρατούσε ακόμη και την ανάσα του. Τίποτε δεν ακουγόταν στην αίθουσα. 

''Μίλα ω ρε Νικολό που έχασες το χρώμα σου. Τι φοβάσαι πια; Εμπιστοσύνη δεν έχεις στο γιο μου, μα ούτε και στην κόρη σου;''

Ο καπετάνιος δεν μίλησε. Είχε χάσει όντως  το χρώμα του. Ήταν σαν να έβλεπε εφιάλτη ξύπνιος.

''Βλέπεις Νικολό, όσο κι αν προσπάθησες να τους εμποδίσεις να βλέπονται δεν το κατάφερες. Άιντε στις δουλειές σου τώρα και τα ματαλέμε''

Στο δρόμο περπατούσε με βιάση. Το καλντερίμι αντηχούσε τα βήματά του. Ένιωθες πόσο αναστατωμένος ήταν μόνο με μια ματιά. Ακόμη και οι συμπατριώτες του που συνάντησε στο δρόμο του δεν τόλμησαν, κοιτάζοντάς τον, να τον χαιρετήσουν. Τι κακό βρήκε τον καπετάνιο; αναρωτιόντουσαν.

Μπήκε στο σπίτι του και χτύπησε με δύναμη την πόρτα

 Όλοι έτρεξαν και ταράχτηκαν στη θέα του.

''Τι έγινε γιε μου; '' τον ρώτησε ο πατέρας του

Η γροθιά του ήταν τόσο δυνατή πάνω στο τραπέζι που τα πήλινα πιατικά αναπήδησαν με δύναμη.

Κανείς δεν τον ξαναρώτησε. Κανείς δεν του υπενθύμισε ότι ήταν ώρα φαγητού. Τον παρατηρούσαν που πηγαινοερχόταν χτυπώντας τοίχους και πόρτες.

Όταν ξεθύμανε ο θυμός του, κάθισε βαρύθυμος στη θέση του στο τραπέζι. Κάθισαν όλοι χωρίς να μιλούν, χωρίς να ρωτούν τίποτε.

Ο Νικολός ανακάτευε το φαγητό του με τις σκέψεις του να πετάνε ως το Μαράθι, ίσα στο σπιτικό της θυγατέρας του.

''Ό,τι και να κάνω τη μοίρα δεν την αποφεύγεις''! είπε στα ξαφνικά

''Τι θες να πεις γιε μου; '' ρώτησε η μητέρα του

''Ξέρετε ποιος έγινε αγάς στο Μαράθι; Ποιος πήγε και αντικατέστησε τον υποδιοικητή του Μπέη; Ε;  για μαντέψτε... για πέστε μου, ξέρετε; Φαντάζεστε; Ο Γιουσούφ είναι ο νέος διοικητής στο Μαράθι. Ο Γιουσούφ πανάθεμα τον''!

Όλοι έμειναν άφωνοι. Μόνο ο Αλέξανδρος χαμογέλασε χωρίς να πει κουβέντα. Ο μόνος που συνέχισε να τρώει ατάραχος.

''Είσαι αναίσθητος γιε μου; Χαμογελάς για να με εξοργίσεις περισσότερο;''

''Τι θες να κάνω πατέρα; Όποιος και να είναι ο διοικητής στο νησί Τούρκος ήταν και Τούρκος είναι. Τι άλλαξε;''

''Στα καλά σου δεν είσαι γιε μου. Ο Γιουσούφ είπα είναι... δεν ανησυχείς;''

''Όχι πατέρα, δεν ανησυχώ. Και λυπάμαι που δεν έχεις εμπιστοσύνη στην κόρη σου.  Αλλά ίσως να είναι θεία τιμωρία. Μπορούσες να βρεις ένα παλικάρι άξιο -έχουμε αρκετά στο νησί μας- και η Αντιγόνη να ήταν εδώ κοντά μας, δίπλα μας. Αλλά....'' 

Ο Νικολός δεν άντεξε άλλο και σηκώθηκε εκνευρισμένος και χάθηκε στα άδυτα του γραφείου του.

Όλοι έμειναν βουβοί. Τι θα γινόταν τώρα; Γιατί άραγε ο Γιουσούφ πήγε στο Μαράθι; Για την Αντιγόνη πήγε, δεν έπρεπε να αναρωτιούνται. Και εκείνη πώς θα αντιδράσει; 

'' Ετοιμαστείτε, αύριο πρωί πρωί φεύγουμε για το Μαράθι'' ακούστηκε η φωνή του Νικολού που είχε βγει από το γραφείο.'' Όλοι  θα πάμε για επίσκεψη. Θέλω να μιλήσω και στην κόρη μου και στον γαμπρό μου. Τ' ακούσατε;''

Η γιαγιά έτρεξε στην κουζίνα να βρει την Μαριγώ να ετοιμάσουν καμιά πίτα να πάρουν μαζί τους  στην Αντιγόνη. ''Α και μην το ξεχάσουμε Μαριγώ, να φτιάξουμε και ένα γλυκό που αρέσει στο κορίτσι μας. Έλα και είναι βράδυ, δεν έχουμε χρόνο''

Την άλλη  ημέρα το πρωί και χωρίς ειδοποίηση, σύσσωμη η οικογένεια του Νικολού έμπαινε στο καΐκι και ταξίδευε για το Μαράθι. Εξαιτίας της κόρης του ο Νικολός είχε άδεια να ταξιδεύει όποτε ήθελε στο νησί.

Μετά από μια ώρα έφτασαν έξω από το σπίτι της Αντιγόνης.

Εκείνη τα έχασε βλέποντας όλη την οικογένειά της στην πόρτα της. Ο άντρας της έλειπε. 

Τους καλωσόρισε και δεν χρειάστηκε πολύ να αναρωτηθεί πώς και ήλθαν όλοι μαζί σήμερα.  Ο Γιουσούφ ήταν ο λόγος, ήταν σίγουρη.

Αφού είπαν τα τυπικά, αφού τους σέρβιρε καφέ, κάθισαν στη σάλα κοιτάζοντας αμήχανα ο ένας τον άλλο.

''Κυρά μου να βοηθήσω στις δουλειές, έχεις κάτι να σου κάμω; Αν και βλέπω ότι όλα είναι τέλεια'' είπε η Μαριγώ

''Γυναίκα να σε βοηθάει δεν πήρε ο άντρας σου;'' τη ρώτησε η γιαγιά

''Δεν χρειάζομαι γυναίκα γιαγιά. Μέσα στο σπίτι μου δεν θέλω άγνωστα άτομα'' 

''Και πού είναι τώρα ο Απόστολος;'' ρώτησε ο Νικολός κοιτάζοντας έντονα την κόρη μου. Χμ πόσος καιρός πέρασε από το γάμο της; σκεφτόταν. Σαν να μεγάλωσε πολύ μου φαίνεται, αποφασιστικότητα και δυνατή θέληση βλέπω στο βλέμμα της. 

''Είναι στο ιατρείο του. Θα στείλω να τον ειδοποιήσουν. 

Όλοι μαζί και ο Απόστολος πλέον, κάθισαν στη σάλα και γεύτηκαν τις νοστιμιές που η Αντιγόνη πάντα είχε σπίτι της

Ο Νικολός πήρε τον Απόστολο να κάνουν μια βόλτα στο νησί, να δει και τον καπετάνιο του  και να μιλήσουν.

Χωρίς περιστροφές ρώτησε τον Απόστολο αν βλέπονται με τον Γιουσούφ.

''Να ξέρεις Απόστολε ότι πρέπει να είσαι προσεκτικός. Μην επιτρέπεις στη γυναίκα σου να πηγαίνει μόνη ή να δέχεται μόνη τον Γιουσούφ. Στο λέω γιατί από παλιά αυτός έτρεφε αισθήματα για την Αντιγόνη. Πρέπει να προσέξεις...''

''Καπετάνιε, θα σου πω ένα πράγμα. Η Αντιγόνη ό,τι κάνει έχει την άδειά μου. Πάντα με ενημερώνει. Είναι άψογη.  Όσο για τον Τούρκο διοικητή, είναι σωστός και φιλικός μαζί μας. Σε παρακαλώ μην συνεχίσεις να τον διαβάλλεις!''

Αμίλητος ο Νικολός συνέχισε τη βόλτα του και συναντήθηκε με τους ανθρώπους που ήθελε. Μα η διάθεσή του ήταν στα τάρταρα μετά από τη συμπεριφορά του γιατρού. ''Να τον διαβάλλει; ''  Όχι δεν το περίμενε. Πίστευε ότι θα παρέμενε ο αρχηγός της οικογένειας και σ' αυτήν συγκαταλέγεται και η οικογένεια της κόρης του. Ότι ο λόγος του θα ήταν σεβαστός  και  νόμος για όλους. Απογοητεύτηκε!

Στο σπίτι μετά το φαγητό και λίγο πριν φύγουν ζήτησε από την Αντιγόνη να μιλήσουν.

Εκείνη τον άκουσε με προσοχή ενώ περπατούσαν στον κήπο της. Μικρότερος ο κήπος της εδώ, αλλά περιποιημένος όπως και στο πατρικό της σπίτι. Άκουσε για συμβουλές, άκουσε απειλές , άκουσε  τι παθαίνει μια γυναίκα που δεν τιμά το όνομά της και το όνομα της οικογένειάς της, άκουσε  για τον εχθρό τον Οθωμανό και της ξαναθύμισε τι έπαθε η μητέρα της. 

Δεν μιλούσε καθ΄ όλη την διάρκεια του μονολόγου του πατέρα της.

Στο τέλος του  είπε  :

''Θα παραβλέψω πατέρα ότι με προσβάλλεις και με μειώνεις που σκέφτεσαι έτσι. Ίσως να αισθάνεσαι τύψεις γιατί δεν προέβλεψες τα ζητήματα της μητέρας και φέρεσαι σε μένα έτσι. Ίσως το μίσος σου στους εχθρούς που κρατούν την πατρίδα μας σκλαβωμένη, σε κάνει να μη βλέπεις καθαρά. Θα έπρεπε όμως να σκεφθείς, ότι αν ήθελε ο Γιουσούφ να με φέρει σε δύσκολη θέση, θα μπορούσε με λίγους στρατιώτες να έλθει και να με πάρει σκλάβα στο χαρέμι του πριν το γάμο. Θα μπορούσες να κάνεις κάτι; Δεν είναι τέτοιος άνθρωπος. Και καλό θα είναι να μην ταυτίζεις τους ανθρώπους με την εθνικότητά τους. Πατέρα ας πάμε μέσα και άλλη σχετική συζήτηση δεν δέχομαι''!

Η αλήθεια είναι ότι ο Νικολός δέχτηκε ψυχρολουσία. Δεν το περίμενε. Όχι καθόλου δεν το περίμενε. 

Το κλίμα ανάμεσά τους βαρύ. Η γιαγιά της και ο παππούς της κατάλαβαν ότι δεν πήγε καλά η συζήτηση του γιου τους με το ζευγάρι. Ο αποχαιρετισμός τυπικός. 

Η Αντιγόνη μόνο προσκάλεσε τη γιαγιά της και τον παππού να έλθουν ξανά στο σπίτι. Το ίδιο είπε και στον Αλέξανδρο και την Ειρήνη ΄'Μπορείτε  να μείνετε και όσο θέλετε'' τους είπε. Αλλά στον πατέρα της δεν είπε τίποτε.  

''Μαριγώ μου αγαπημένη, όποτε θες το σπίτι μου ανοικτό για σένα και τον άντρα σου'' ήταν τα τελευταία λόγια που είπε πριν ξεκινήσει το καΐκι.

Ο Απόστολος ήταν λίγο προβληματισμένος. ''Τι ήταν αυτό που μου είπε ο πατέρας σου για τα αισθήματα του Αγά Αντιγόνη κυρά μου;''

''Απόστολε... σκέψου λίγο λογικά. Καλλιεργημένος και μορφωμένος άνθρωπος είσαι, αν ο Αγάς με ήθελε θα ρωτούσε κανέναν για να με πάρει; Ο γιος του διοικητή μας είναι... τι πιστεύεις ότι θα συνέβαινε αν με ήθελε;''

Φυσικά και πείστηκε με το επιχείρημα ο γιατρός. Και δεν ήθελε και πολύ. Οι σχέσεις με την εξουσία έπαιζαν μεγάλο ρόλο στη ζωή του. Αν συνέβαινε κάτι πώς θα τα έβγαζε πέρα; σκεφτόταν. Α όχι όχι αυτή η πανέμορφη κοπέλα είναι δική του. Και είναι άμεμπτη. 

Η Αντιγόνη δεν είπε όμως αυτό που πίστευε εκείνη. Ότι ο Γιουσούφ ποτέ δεν θα έκανε κάτι χωρίς την θέλησή της. Ποτέ δεν θα προκαλούσε την δυσφορία της ή οτιδήποτε που θα την πλήγωνε. Ήταν σίγουρη!



Συνεχίζεται...

Σημ: Οι εικόνες της ανάρτησης είναι από το διαδίκτυο και τα πνευματικά δικαιώματα ανήκουν στους δημιουργούς τους


16 σχόλια:

  1. Τι να πρωτοσχολιάσω;
    Πράγματι, από τη μοίρα δεν γλιτώνει κανείς. Δεν ξαφνιάστηκα. Πίστευα πως ο Μπέης κάτι θα κάνει. Ίσως να μην σταμάτησε το γάμο, μα άπραγος δεν έμεινε.
    Μένει να δούμε πως θα εξελιχθεί η συνύπαρξη Γιουσούφ-Αντιγόνης όντας πια παντρεμένοι με άλλους. Η πρώτη τους συνάντηση, πλαισιώθηκε με σεβασμό. Νιώθω όμως ότι ο Γιουσούφ κάτι ετοιμάζει. Η διεύρυνση καθηκόντων του Απόστολου δεν είναι τυχαία!
    Ομολογουμένως, η στάση του Νικολού και ο φόβος του, κατανοητός σύμφωνα με τα βιώματα του. Μα η Αντιγόνη του έδωσε ένα μεγάλο μάθημα επισημαίνοντας πως δεν πρέπει να κρίνουμε κάποιον βάσει εθνικότητας.
    Ο Απόστολος, δεν μου κάθεται καλά, δεν ξέρω αν σας το έχω πει καθόλου 😂😂
    Σε αναμμένα κάρβουνα μας έχεις Αννούλα μου. Αναμένουμε με χαρά και αγωνία, γιατί μας καταπλήττεις σε κάθε κεφάλαιο, όλο και πιο πολύ.
    Καλή βδομάδα να μας ξημερώσει.
    Καλό ξημέρωμα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι πίστευες ότι μπορούσε να κάνει ο Μπέης; Και οι γάμοι μεταξύ αλλοθρήσκων αλλά κυρίως Οθωμανών με Χριστιανές δεν ήταν κάτι ανεκτό και νόμιμο στις δυο κοινότητες. Όσο για τον Απόστολο, καλά κάνεις και δεν σου κάθεται καλά. Ανθρωπάκι είναι.
      Θα δούμε στη συνέχεια πώς θα εξελιχθούν τα πράγματα...
      Χαίρομαι για τα αναμμένα σας κάρβουνα!!χιχιχι
      Καλή σου μέρα

      Διαγραφή
  2. Δυνατή γραφή και συναισθήματα πότε τρυφερά και πότε έντονα, έτσι όπως ταιριάζει σε μια αρχόντισσα. Ίσως και σκληρά απέναντι στην αγωνιώδη προσπάθεια του πατέρα να την πείσει για τον κίνδυνο. Όμορφα στημένος ο λόγος Αντιγόνης-Γιουσούφ που μπροστά στα καταπιεσμένα συναισθήματα, υπερέχει η αίσθηση του καθήκοντος. Η ερώτηση είναι πόσο θα αντέξει το οχυρό πριν πέσει. Οψόμεθα!
    Καλό ξημέρωμα Άννα και καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι για όσα θετικά επισημαίνεις. Σ'ευχαριστώ γι αυτό. Θα δούμε για οχυρά και πολιορκίες. Θα δούμε...
      Καλημέρα σου Αννίκα μου

      Διαγραφή
  3. Ω το ένα κεφάλαιο διαδέχεται το προηγούμενο βαθαίνοντας την πλοκή αλλά και οξύνοντας τα ζητήματα που καίνε την οικογένεια του Νικολού. Αλλιώς λογάριασε την κατάσταση ο Νικολός, αλλιώς τα βρίσκει μπροστά του. Πόσο κακό είναι να ισοπεδώνεις ανθρώπους και γενόμενα. Το ότι ο παλιός γιος του Μπέη φέρθηκε έτσι στη γυναίκα του δεν ισοδυναμεί με νόμο και κανόνα. Αυτό είναι το μεγάλο λάθος του Νικολού. Δεν ερμηνεύει τις καταστάσεις ανάλογα με τους ανθρώπους που έχει απέναντί του αλλά με αυτό που έχει, ως θέσφατο, στο νου του.
    Η περιγραφή της ατμόσφαιρας, το βαρύ κλίμα στην οικογένεια, οι διάλογοι ανάμεσα στους χαρακτήρες είναι υπέροχοι. Και ο διάλογος Αντιγόνης-Γιουσούφ, ντυμένος με τόσο καταπιεσμένα συναισθήματα και ο διάολογος ανάμεσα στην οικογένεια.
    Ο Γιουσούφ αποκτά μέσα μου μια εξαίρετη ψηλή εικόνα αρχών και σεβασμού που ξεπερνά την εποχή.
    Άννα μου, η δουλειά σου είναι πολύ ακριβή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν τα πράγματα εξελίσσονταν όπως τα σχεδιάζαμε καλά θα ήταν! Ο Νικολός ''μαθαίνει'' από την κόρη του τρόπο σκέψης και συμπεριφορά. Αυτό πιστεύω.
      Χαίρομαι που σου αρέσει, για όλα τα θετικά που περιλαμβάνουν τα σχόλιά σου.
      Σε κάθε εποχή Γιάννη μου πάντα υπήρχαν ανώτεροι άνθρωποι που έδιναν στο αίσθημα της αγάπης την αληθινή του υπόσταση. έτσι και ο Γιουσούφ.
      Σ'ευχαριστώ γι αυτό το ''πολύ ακριβή''!
      Καλή σου μέρα

      Διαγραφή
    2. Ναι, το "ακριβή" το εννοώ Άννα μου. Θαρρώ εκφράζει την παρουσία σου δίπλα μας σε όλα τα επίπεδα. Στέλνω την καλημέρα μου απολαμβάνοντας το έργο σου.

      Διαγραφή
    3. Ωωωω καλέ μου Γιάννη σ'ευχαριστώ πολύ!

      Διαγραφή
  4. Νάτα μπούμεραγκ στο κεφάλι του Νικολού. Πολύ το ευχαριστήθηκα γιατί αντιμετώπισε την κόρη του σαν σκεύος. Και συνεχίζει να την προσβάλει ο ηλίθιος άνθρωπος. Καλά τα είπε η Αντιγόνη. Αλλά κι αυτός ο άντρας της τι γλοιώδης Θεέ μου! Πολύ πολύ ενδιαφέρον Άννα και παρακολουθώ εναγωνίως! Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα ''σκεύος'' ήταν τα κορίτσια τότε. Και για πολλά πολλά χρόνια μετά ίσως και ακόμη σε μερικές περιπτώσεις. Ο Απόστολος όντως γλοιώδης.
      Χαίρομαι αφάνταστα που το βρίσκεις ενδιαφέρον
      Φιλάκια

      Διαγραφή
  5. Έντονα συναισθήματα ανάμεσα στον πατέρα της Αντιγόνης και στην ίδια,η στάση του βέβαια συνεχίζει να είναι απαράδεκτη αλλά η Αντιγόνη θεωρώ ότι στον έβαλε στην θέση του.
    Ο Απόστολος νομίζω ότι έχει στο μυαλό του τη συνεργασία με τους Τούρκους πράγμα που ο Γιουσούφ το εκμεταλλεύεται για να έχει το πεδίο ελεύθερο.
    Θα μπορούσε λοιπόν κάποια χρονική στιγμή να φύγει από την μέση ο Απόστολος ούτως ώστε ο Γιουσούφ σμίξει με την Αντιγόνη.Καπως έτσι το έχω σκεφτεί εγώ.
    Πάντως σίγουρα έχω αγωνία για την συνέχεια Άννα μου.Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α εσένα πρέπει να πάρω συνεργάτη να μου δίνεις ιδέες. Για να δούμε πώς θα εξελιχθούν τα πράγματα. Χαίρομαι Μαρία μου που δείχνεις να το απολαμβάνεις
      Ανάμενε τη συνέχεια
      Τα φιλιά μου

      Διαγραφή
  6. Την πρώτη κεραμίδα την έφαγα στην προηγούμενη συνέχεια με τον Γιουσούφ να είναι ο Μπέης του νησιού, που μένει σαν παντρεμένη η Αντιγόνη.. είναι αλήθεια ότι τον γάμο τον περίμενα Αννιώ μου...
    Οσο για τον άντρα της, δεν πιστεύω ότι πρόσεξε το.... χαμόγελο του Γιουσούφ ακόμα και αν το υποπτευόταν, δεν νομίζω ότι θα τον ένοιαζε, αρκεί να τα έχει καλά αυτός με την εξουσία...Αυτό που υποβόσκει όμως θέλουμε να μάθουμε Αννιώ μου και για αυτό είσαι εσύ εκείνη που κινεί τα νήματα...κανόνισε!!🤣

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κεραμίδα σου ριξα; Και δεν το ήθελα!! Ώστε περίμενες το γάμο...χμ το μυαλουδάκι σου να χαρώ!
      Ο άντρας της ζει γύρω από τον εαυτό του...χιχιχι
      Θα μάθουμε σιγά σιγά με τις συνέχεις θα δούμε πώς θα εξελιχθούν τα πράγματα
      Καλή σου μέρα όλη μέρα

      Διαγραφή
  7. Πω.. πω.. απορώ πως δεν με έδιωξες! Έχω καιρό να πατήσω και .. ξεκινώ διάβασμα από τα πριν σήμερα που έχω αράξει στο καναπέ, μία κρύα βροχερή μέρα σαν σήμερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όχι κι να σε διώξω! Όποτε έχεις χρόνο, όποτε θες και αν θες, εδώ είναι τα γραπτά. Καλό διάβασμα. Κι εδώ ο καιρός τα ίδια...

      Διαγραφή