Έτσι τελείωσε και το 2021!


Καλή χρονιά!

Καλό μήνα!

Καλή νέα αρχή παντού!

Ελπίζω όλοι να περάσατε καλά. Και μην μου πείτε οικογενειακά...γιατί οι περισσότεροι έτσι περάσαμε και τι καλύτερο από  την οικογένεια να είναι μαζί;

Ας βοηθήσουμε το νέο χρόνο να γράψει καλύτερες μέρες από τους προηγούμενους χρόνους.

Σε ό,τι είναι στο χέρι μας ας το κάνουμε πραγματικότητα.

Και ευχές, η ελπίδα για ό,τι άσχημο, να γίνει σύντομα παρελθόν, ας μας συντροφεύουν.


Ευκαιρία να σας δείξω και τα δώρα που παρέλαβα αυτές τις ημέρες επειδή κληρώθηκα πρώτα στης Μαίρης το δρώμενο ''Εικόνα και φράση #1''


Ευχαριστώ Μαίρη. Από κοντά είναι ακόμη πιο όμορφα. Και βρήκαν την θέση τους στον τοίχο μου.

Ακολουθεί της Σμαραγδένιας μας το δώρο από κλήρωση στις γιορτές της και τις ευχές που της χαρίσαμε. (Αυτό που στην μπλογκογειτονιά μας αντί να πάμε δώρο στους εορτάζοντες μας δωρίζουν εκείνοι, με ξεπερνά)


Και βιβλία δυο παρακαλώ, και χειροποίητα πλεχτά στολίδια και θήκη για τις χαρτοπετσέτες- πόσο    υπέροχο είναι! με   χαρτοπετσέτες που κράτησα για ντεκουπάζ και πιάστρες πλεκτές και καρτούλα υπέροχη με ευχές. Βλέπετε και την κάλτσα του Αι Βασίλη; Γεμάτη ήταν με σοκολατάκια αλλά...δεν πρόλαβαν την φωτογράφιση!!  😊 😊 😊 (Τη γλύκα τους να έχεις Ρούλα μου)

Ευχαριστώ πολύ Ρουλίτσα για όλα τα καλούδια που μου έστειλες και περισσότερο, γιατί είναι από τα χεράκια σου


Και τέλος μια κατασκευή δική μου με πήλινα στοιχεία πάνω σε φέτα ξύλου για το δρώμενο της Μίας μας με θέμα ''Ελάφια'', στο Craftlandia Challenge 9


Προλάβετε! Ως τις 12 του μήνα η νέα πρόκληση!


Χρόνια πολλά σε όλους!

Δεν αργεί και η συνέχεια με το 11ο κεφάλαιο ''Η Άνοιξη είναι ακριβή''!

38 σχόλια:

  1. Πολύ ωραία τα δωράκια. Πάντα μας γεμίζουν με χαρά,
    γιατί κάποιοι τα έχουν επιλέξει για εμάς με αγάπη!
    Καλή χρονιά με Υγεία Αννούλα, και να είμαστε καλά
    όλοι εμείς μέσα στην μπλογκόσφαιρά μας 😊⭐🌻⭐

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι πάντα τα δωράκια προσφέρουν χαρά. Όλοι αγαπάμε τον Άι Βασίλη!!! 😊
      Καλή χρονιά και σε σένα Πέτρα μου. Ας έλθουν φέτος όλα όπως πρέπει.
      Να σαι καλά

      Διαγραφή
  2. Άννα μου γλυκιά μου, καλή χρονιά κορίτσι μου. Σε σένα και σε όλη σου την οικογένεια. Του χρόνου να το ζήσουμε λεύτεροι και πάλι με τους αγαπημένους μας και περισσότεροι.
    Απόλαυσα τα δωράκια σου όλα, να τα χαρείς και φυσικά την κατασκευή σου στης Μίας το δρώμενο. Πάω να δω τι έχει αναγγείλλει. Και φυσικά περιμένουμε το έργο σου με μεγάλη προσδοκία.
    Τα φιλιά μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή χρονιά και σε σένα φίλε μου. Μακάρι του χρόνου να μαστε λεύτεροι. Πόσο μου χει λείψει μια βόλτα χωρίς μάσκα!!
      ΄Ναι να πας να δεις το δρώμενό της έχει ενδιαφέρον. Το έργο μου θα μπει σε δυο μερούλες και μετά συνεχώς για να μη φάμε το χρόνο όλο χααχαα
      Φιλάκια

      Διαγραφή
  3. Καλή κι ευτυχισμένη χρονιά, 'Αννα μου, με υγεία και χαρές στην οικογένειά σου!!!! Να χαρείς τα υπέροχα δωράκια που έλαβες! Πολύ όμορφο και το δικό σου κρεμαστό στολίδι!!!!
    Φιλάκια πολλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και σε σένα Μαριάννα μου εύχομαι τα καλύτερα να φέρει ο νέος χρόνος. Χαίρομαι που σ'άρεσαν και εμένα επίσης
      Φιλάκια

      Διαγραφή
  4. Καλή χρονιά Άννα μου με υγεία, αγάπη, χαρά και πολλές δημιουργίες.
    Να χαρείς τα δωράκια σου, είναι υπέροχα.
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ Ελένη μου. Εύχομαι αυτός ο χρόνος να ναι καλύτερος από όλους
      Φιλάκια

      Διαγραφή
  5. Πολύ όμορφα τα δώρα σου και η χαρά και η αγάπη που πήρες Άννα μου! Να τα χαρείς με υγεία! Όμορφος ο τάρανδος για την πρόκληση της Μίας.
    Στην οικογένειά σου και σε σένα εύχομαι μια όμορφη δημιουργική χρονιά!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ Αννίκα μου
      Και εγώ εύχομαι μια χρονιά ανέμελη χωρίς φόβο και αγωνίες
      Φιλάκια

      Διαγραφή
  6. Πανέμορφα τα δωράκια σου, Άννα μου. Εύχομαι να είσαι πάντα τυχερή.
    Και ΥΠΕΡΟΧΗ η συμμετοχή σου στο Craftlandia Challenge. Υπέροχη δημιουργία με πηλό σε ξύλο και το ελαφάκι να δεσπόζει στη μέση. Ευχαριστώ πολύ, φίλη μου. Πολλά φιλιά και σου εύχομαι καλή επιτυχία στην κλήρωση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ω σ'ευχαριστώ πολύ. Χαίρομαι που σου άρεσε και η συμμετοχή μου. Να σαι καλά να μας δίνεις ευκαιρίες για δημιουργία. Και εύχομαι να το δουν πολλοί φίλοι γιατί από ότι κατάλαβα δεν το έχουν πάρει είδηση καν.
      Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  7. Και, φυσικά, ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ!!! Με υγεία και ό,τι επιθυμείς, Αννούλα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επίσης Μία μου και για σένα ας είναι μια χρονιά που θα σου χαρίζει χαμόγελα.

      Διαγραφή
  8. Καλή χρονιά Άννα μου με υγεία και χαρά.
    Να χαρείς τα υπέροχα δώρα σου.
    Καλή αρχή έγινε κι έτσι να συνεχίσει.
    Μπράβο για την συμμετοχή σου.
    Πολύ ωραίο στολίδι.
    Φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Ρένα μου. Μακάρι αυτός ο χρόνος να μας χαρίσει χαμόγελα...πολλά πάρα πολλά.
      Να σαι καλά
      Φιλάκια

      Διαγραφή
  9. Καλή χρονιά, με υγεία, χαρά και ελπίζω ελευθερία !!!
    Τα δώρα που έλαβες πανένορφα, αλλά και το δικό σου πολύ ιδιαίτερο!!!! Να τα χαρείς!!!
    Σε φιλώ !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχές πολλές και για σένα Ράνια μου για κάθε καλό να φέρει αυτός ο χρόνος. Σ'ευχαριστώ πολύ
      Φιλάκια

      Διαγραφή
  10. Καλή Χρονιά, Άννα! Όλα να τελειώσουν και να αποτελέσουν μία άσχημη ανάμνηση μόνο. Υγεία, κάθε χαρά στο σπίτι σας. Και πολλές πολλές όμορφες εγγραφές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αντεύχομαι Βασίλη μου. Εύχομαι αυτός ο χρόνος να ξεπεράσει προσδοκίες.
      Σ'ευχαριστώ πολύ

      Διαγραφή
  11. Καλή χρονιά γλυκιά μου, καλή και Ευλογημένη, ελπίζω να μείνουν πίσω τα άσχημα και μόνο φως μπροστά μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να σαι καλά Γεωργία μου και αυτήν τη χρονιά να είσαι τόσο δοτική, δυνατή και να τα ξεπερνάς όλα με χαμόγελο
      Φιλάκια

      Διαγραφή
  12. Καλή χρονιά, Άννα μου!
    Καλότυχη να είσαι πάντα!
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ Αριστέα μου να σαι καλά
      Και σε σένα κάθε καλό εύχομαι
      Φιλάκια

      Διαγραφή
  13. Preciosos regalos Anna, las tarjetas primeras me han dejado embobada mirándolas, que preciosas.
    La plaquita de madera decorada con arcilla es superoriginal y muy decorativa. Muchas gracias por unirte y acompañarnos en el reto de renitos.
    Besote!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Muchas gracias, Ayla, me alegro que les haya gustado y sobre todo mi participación. Feliz año nuevo

      Διαγραφή
  14. Λένε, πως όταν τελειώνει μια χρονιά με δώρα, η επόμενη υπόσχεται ακόμα περισσότερα!
    Ξέρω πως θα τα χαρείς τα δώρα σου, γιατί όλα είναι καρδιάς!
    Καλή γενναιόδωρη Χρονιά λοιπόν με υγεία και με πολλές ακόμα εμπνεύσεις και δημιουργίες!

    ΑΦιλάκια φωτεινά, αισιόδοξα και πολύ χαμογελαστά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ Στεφανία μου. Έτσι λένε ε; Ε τότε περιμένω να δω οι υποσχέσεις θα κρατηθούν και φέτος;
      Για τα δώρα λέω χιχιχχι
      Να σαι καλά
      Φιλάκια

      Διαγραφή
  15. Άννα μου, καλή χρονιά σε εσένα και σε όλους όσους αγαπας!
    Μάλιστα, οι γιορτές είναι οικογενειακή υπόθεση και πόσο όμορφη! Αφήνουμε στην άκρη για λίγο τις σκοτούρες μας και παρασερνόμαστε στον μύθο του Άη Βασίλη ακόμα κι αν δεν μας επισκέπτεται πλέον λόγω ηλικίας χαχαχαχχα!!
    Εύχομαι και εγώ λοιπόν με όλο μου το είναι αυτή η χρονιά να είναι γεμάτη ελπίδα, φαντασία, δημιουργία και καλούς φίλους! Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς την Χριστίνα μας. Καλή και ευλογημένη ας είναι η νέα χρονιά. Α σε παρακαλώ, μας επισκέπτεται όταν βλέπει πόσο παιδιά μένουμε μέσα μας!! Για ψάξτο να δεις...
      Σ'ευχαριστώ τόσο πολύ για τις ευχές
      Φιλάκια

      Διαγραφή
  16. Αννούλα μου καλή χρονιά.
    Να σε γεμίζει δώρα χαράς το 2022.
    Πανέμορφα όλα τα δωράκια που πήρες, όπως και η κατασκευή σου για το δρώμενοτης Μίας.
    Εκτός από υγεία που είναι το σημαντικότερο, θα ευχηθώ και δημιουργικότητα το 2022, να μας μαγεύεις με τις εμπνεύσεις σου.
    Σε φιλώ γλυκά.
    Καλή βδομάδα και καλό απόγευμα:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχααριστώ Μαρίνα μου
      Και εσένα το 2022 να σου φέρει όλα τα καλά που ξέχασαν τα προηγούμενα χρόνια.
      Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  17. 🤣🤣 Να ξεκινήσουμε με χαμόγελα Αννιώ μου έστω και καθυστερημενα, με ευχές πάρα πάρα πολλές, ότι ομορφότερο να σου φέρει η καινούργια χρονιά εκτός από υγεία πάνω από όλα και ελπίδα πως αυτή η χρονιά θα είναι αυτή που θα γράψει τέλος, άνθρωποι πάρτε ανάσες βαθιές!!!
    Αννιώ μου ήσουν η τυχερή και τα δωράκια τα κέρδισες δικαιωματικά!😊χαίρομαι πολύ που σου άρεσαν...
    Χρόνια πολλά και καλά φίλη μου να είσαι πάντα τυχερή σε ότι προσμένεις από την καινούργια χρονιά!!! αγκαλίτσα!! 🤗

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ Ρούλα μου. Μακάρι αυτή τη χρονιά να αναπνεύσει ελεύθερα ο κόσμος.
      Τα δώρα σκορπούν χαρά και εσύ με έκανες χαρούμενη να σαι καλά
      Σ'ευχαριστώ πολύ
      Φιλάκια

      Διαγραφή
  18. Tu cartel de invierno con el reno esta precioso y original, me encanta! Los regalos, todos estan muy lindos. Gracias por unirte al desafio Craftalandia y te deseo un muy feliz año, lleno de bendiciones!
    Besos

    ΑπάντησηΔιαγραφή