Χριστουγεννιάτικος στολισμός μέσα...και πιο μέσα!

 11 ημέρες ως τα Χριστούγεννα.

 

                                Η πόλη στολίστηκε!

Λαμπιόνια  λάμπουν τη νύχτα να διώξουν το φόβο και  τη θεά του σκότους να εξευμενίσουν.


                         Χαμόγελα σκορπούν λαμπεροί στολισμοί.

Αλλά και μέσα στολίστηκε το σπιτικό.


Να αλλάξει διάθεση, να γεννήσει ελπίδα.


Το δικό μου το δέντρο φέτος άλλαξε στολισμό. Ένα χωριό έγινε, σα σε βουνό σκαρφαλωμένο. Σπιτάκια, τρένα, Αιβασίληδες με έλκηθρα, αλλά και γλυφιτζούρια για τα παιδιά πήραν τη θέση τους.


Το τρένο από το Β. Πόλο κατέφθασε με δώρα φορτωμένο, αλλά και επιβάτες ξεχωριστούς.


                        Κάθε γωνιά τα δικά της στολίδια φροντίζει.


Μπάλες γυαλιστερές, ξωτικά και ελκυθρα,


Το μάτι να βλέπει χρώμα και λάμψη και να αναγαλιάζει!


Να αποκτήσουμε κέφι και όρεξη να ονειρευόμαστε ξανά. Να αλλάξουμε και ...πιο μέσα στολίζοντας τη ψυχή μας με ανθρωπιά και αξίες


Ώστε  ο νέος χρόνος που θα έλθει, να βρει έδαφος πρόσφορο για θετικές αλλαγές σε όλους.


Κι ο Άι Βασίλης με τα δώρα του, έτσι δεν θα μας ξεχάσει.


Καλές γιορτές με θετικές σκέψεις και διάθεση στα ύψη.


Σημ: Η συνέχεια του έργου μου ''Η Άνοιξη είναι ακριβή'' θα μπει σε λίγες ημέρες


Η παρούσα ανάρτηση παίρνει μέρος στο κάλεσμα της Μαρίας Νικολάου στο μπλογκ της ''Το Κείμενο'' με τίτλο Ιστορίες των Χριστουγέννων.

24 σχόλια:

  1. Πανέμορφα στόλισες το σπίτι σου, Άννα μου!
    Όλα γύρω μας αυτές τις μέρες έχουν πάρει μια γιορτινή όψι και αυτό μπορεί να δώσει χαρά σε πολλούς αλλά όχι και σε όλους, γι αυτό ας στολίσουμε και την καρδούλα μας, με χαμόγελο και ας μη βγαίνει εύκολα τουλάχιστο ας το προσπαθήσουμε!
    Όμορφη συμμετοχή στο γιορτινό δρώμενο της Μαρίας και είμαι σίγουρη πως θα δώσει χαρά!

    ΑΦιλάκια γιορτινά και χαμογελαστά με ευχές για υγεία, χαρά και αγάπη στις καρδιές μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σ'άρεσε Στεφανία μου. Εγώ είμαι από εκείνους που παίρνω χαρά με τον χριστουγεννιάτικο στολισμό. Αλλά σημαντικό η καρδιά μας να χαμογελάσει γιατί αλλιώς θα μεζεριάζουμε και θα κάνουμε δυστυχισμένους τους γύρω μας
      Φιλάκια και ευχές πολλές και από εμένα

      Διαγραφή
  2. Πόσο χάρηκα αυτή σου την ανάρτηση, δεν μπορώ να το βάλω σε λόγια.
    Τι όμορφα όλα τα στολίσματα σου Αννούλα μου.
    Και του χρόνου να είσαι καλά να τα ξαναστολίσεις και να είμαστε όλοι καλύτερα του χρόνου.
    Με φιλιά και αγκαλιές, χωρίς πανδημίες και μάσκες.
    Σου στέλνω τα φιλιά μου και πολλές gliterάτες xmas ευχές για καλές γιορτές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αμήν θα πω για τις ευχές σου για του χρόνου...Χαίρομαι που σου άρεσε ο στολισμός και η ανάρτηση.Μακάρι να λήξει η πανδημια και θα κάνω πάρτυ
      Φιλάκια και από μένα με ήρεμες γιορτινές ημέρες

      Διαγραφή
  3. Την πόλη της Αθήνας δεν την συμπαθώ και δεν θέλω να την βλέπω Άννα μου. Όλα αυτά τα φτιασιδώματα και τα λαμπιόνια αποτελούν μια ψεύτικη αντανάκλαση ενός αρρωστημένου κλίματος και πολιτειακού ιστού. Με λίγα λόγια την σιχαίνομαι σαν πόλη και δεν θέλω μήτε να την ακούω.

    Όμως το σπιτικό σου, το λατρεύω! Γιατί είναι μια όαση αγάπης, αισθητικής, δημιουργίας, καλοσύνης.
    Το στόλισμα του δέντρου σαν να έχουμε μπροστά μας ένα χωριό, είναι υπέροχη ιδέα. Δείχνει ότι το ψάχνεις, γυρεύεις το καινούργιο! Αυτό το τραινάκι το λατρεύω καθώς κάθε τέτοιο μου δημιουργεί έντονη νοσταλγία.
    Που να σταθώ; Τι να περιγράψω; Τα στολίδια; Τα κεριά; Τα στεφάνια;

    Άννα μου, Χρόνια πολλά ψυχή μου σε όλη σας την οικογένεια! Με όλη μου την αγάπη κορίτσι μου και κάθε μας ευχή. Σε φιλώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν ξέρω γιατί δεν συμπαθείς την ΑΘήνα. Έχει ασχήμιες αλλά έχει και ομορφιές. Εγώ την αγαπώ. Όπως θα αγαπούσα και έναν δικό μου άνθρωπο που έχει ατέλειες. Αυτό το αρρωστημένο κλίμα που λες, τι εννοείς; Αρρωστημένο κλίμα αν υπάρχει, υπάρχει σε κάθε γωνιά της χώρας όχι μόνο στην πρωτεύουσα. Και επίσης ο στολισμός είναι εορταστικός τι δουλειά έχει ο πολιτειακός ιστός; Μήπως όλα τα περνάς πολιτικό κόσκινο και αφού κυβερνά αυτός που δεν θέλουμε όλα ασχημαίνουν; Νομίζω ότι είναι λάθος. Λάθος οπτική. Ας μη φανατιζόμαστε ως το σημείο να σιχαινόμαστε την πόλη που ζούμε...
      Χαίρομαι που σου άρεσε το σπιτικό μου. Ξέρεις, ο στολισμός αυτές τις ημέρες και για τις πόλεις και για τα σπιτικά μας, είναι όπως στολιζόμαστε εμείς για να βγούμε και θέλουμε το μακιγιάζ μας και τα ωραία ρούχα μας. Δεν αλλάζουμε το ποιοι είμαστε, γινόμαστε όμως ωραιότεροι.
      Χρόνια πολλά και σε σένα με λιγότερες αρνητικές σκέψεις και διαθέσεις.
      Φιλιά πολλά

      Διαγραφή
  4. Ενθουσιάζομαι όταν βλέπω στολισμούς!
    Ξετρελάθηκα με το τραινάκι σου!
    Και του χρόνου με υγεία Άννα μου!
    Καλές γιορτές να έχουμε!
    Σ΄ευχαριστώ για την ανάρτηση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ Μαίρη μου το ίδιο. Ναι το τρενάκι είναι δώρο και το λάτρεψα σαν μικρό παιδί. Σ'ευχαριστώ Μαίρη μου να μαστε καλά
      Κι εγώ ευχαριστώ για την ευκαιρία που μας δίνεις κάθε φορά

      Διαγραφή
  5. Υπέροχος στολισμός Αννούλι μου και του χρόνου.
    Καλές γιορτές και χαρούμενα Χριστούγεννα σας εύχομαι.
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Βιργινίτσα μου
      Καλές γιορτές και σε σένα εύχομαι πάντα με υγεία και χαμόγελα
      Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  6. Πολύ ωραίος ο στολισμός σου Άννα μου, ανοίγει η ψυχή σου και γεμίζει ζεστασιά! Εύχομαι υγεία και αγάπη, χαρά και του χρόνου όλα να είναι καλύτερα! Καλές γιορτές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Μαίρη μου...ναι όντως η ψυχή γεμίζει ζεστασιά.
      Καλές γιορτές κοριτσάκι μου να σαι καλά
      Φιλιά

      Διαγραφή
  7. Όμορφος ο στολισμός Άννα μου, μέσα και έξω. Ένα Χριστουγεννιάτικο περιβάλλον, ένα ζεστό σπιτικό με φώτα, κεριά και Χριστουγεννιάτικα χρώματα, αλλάζει τη διάθεση, είναι μια αίσθηση χαράς και αγάπης. Όμορφες και οι σκέψεις σου!
    Καλές γιορτές με υγεία και όμορφες στιγμές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χριστούγεννα Αννίκα μου χωρίς ζεστό σπιτικό, χωρίς στολιδια και λαμπιόνια, χωρίς αγάπη και χαμόγελα δεν νοείται. Σ'ευχαριστώ καλή μου φίλη
      Καλές γιορτές να περάσεις με υγεία πάντα

      Διαγραφή
  8. Να στολίζουμε Αννιώ μου μέσα και έξω να νιώσουμε λίγο όμορφα να χαρούμε, να αλλάξει η διάθεση με τα χαμόγελα των παιδιών που προσμένουν τα δώρα τους με ματάκια που λάμπουν από την ανυπομονησία...
    Να γεμίσουμε ζεστασιά και αγάπη τις καρδιές μας,΄ να περάσουμε όμορφα Αννιώ μου, να είσαι καλά..
    Καλά Χριστούγεννα με αγάπη παντού γύρω μας... πολύ όμορφη η συμμετοχή σου φιλιαααα!! 🎄✨

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι έτσι πιστεύω κι εγώ Ρούλα μου. Τα παιδιά πάνω από όλα και η χαρά τους αυτές τις μέρες. Και όλα τα παιδιά κι αυτά που δεν έχουν τίποτε να περιμένουν. Μην τα ξεχνάμε.
      Μακάρι να έχουμε την υγεία μας και όμορφα θα περάσουμε
      Καλές γιορτές Ρουλίτσα

      Διαγραφή
  9. Πανέμορφα στολισμένη η πόλη και ακόμη πιο όμορφα στολισμένο το σπιτικό σου. Να είσαι πάντα καλά, Άννα μου. Καλά Χριστούγεννα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ Μία μου και για τις ευχές
      Καλά να περάσεις κοπέλα μου. Όμορφες γιορτινές ημέρες εύχομαι, με υγεία και χαμόγελα

      Διαγραφή
  10. ώρες θα γυρνούσα στο σπίτι σου και θα πείραζα σα καλικατζαράκι όλα τα στολίδια, έως και θα τα έκανα ανάκριση να μου πουν τις ιστορίες πως και χώθηκαν στο σπιτικό σου. Να δεις πως κάπου έχει διαρρεύσει το μυστικό σου πως έχεις ένα μοναδικό τρόπο να βρίσκεις τη γωνιά που θα τα στολίσεις για να λάμπουν ένα ένα ξεχωριστά.
    (τι γράφω!ζηλεύω πανέμορφος στολισμός)
    Καλά Χριστούγεννα 🎄✨ (το παρόν δεντράκι και αστεράκι είναι κλεμμένο με κόπι και πέιστ από την Ρούλα μας χοχοχοχοχο τι να κάνω αφού δεν τα βρίσκω στα ιμοτζι)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χα χαα καλημέρα πειραχτήρι. Ναι ο στολισμός είναι ιεροτελεστία για μένα. Τον λατρεύω και αντιπαθώ το ξεστόλισμα αλλά ...θα γίνει.
      Σ'ευχαριστώ Μάνια μου
      Καλά να περάσεις σήμερα
      Φιλάκια

      Διαγραφή
  11. Τί όμορφος στολισμός!
    Να φέρω τις εγγονές μου να τα περιποιηθούν;
    Δεν τα χαλάνε, αλλά μια επέμβαση θα την κάνουν.
    Στο δικό μου σπίτι τα μετακινούν κάθε μέρα, εκτός από το δέντρο ευτυχώς.
    Ας στολίσουμε και τις ψυχές μας όπως λες κι ας περιμένουμε τα καλύτερα.
    Μια ζεστή αγκαλιά και πολλά φιλιά.
    Χρόνια πολλά και του χρόνου με υγεία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και η δική μου εγγονή τα περιποιείται. Μαθημένα τα βουνά από τα χιόνια. Και το σκυλάκι μας επίσης αλλά εκεί εγώ βάζω σε τάξη τον καθένα...χαχαχαα
      Φιλιά πολλά Ρένα μου
      Χρόνια πολλά

      Διαγραφή
  12. Αννα μου υπεροχος ο στολισμός σας , καλη χρονια γεματη υγεία , χαμόγελα , και πιο πολλες αγκαλιές . Απο την δικη σου αναρτηση με τις φωτογραφιες της Αθήνας εμπνεύστηκα τα δικά μου χαικού . ¨Οσο για το δενδρακι χωριο γιατι όχι να μην το κανουμε και εμεις του χρονου με τον Ιασονα και την Αναις . Σε φιλώ κοριτσι μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή χρονιά Κάτια μου. Κοίτα να δεις πόσο άργησα να δω το σχόλιό σου. Χαίρομαι πολύ για την έμπνευση που σου έδωσα και ναι να το φτιάξεις το δέντρο του χρόνου με τα μικρά σου
      Φιλιά πολλά

      Διαγραφή