Φιλοσοφική λίθος πάντως δεν είναι!

 


Μια και σίγουρα οι περισσότεροι παρακολουθούμε τη δίκη με το βιτριόλι, έψαξα, γιατί είχα μια περιέργεια, να μάθω πώς το προμηθεύεται ένα τόσο επικίνδυνο χημικό, κάποιος. 

Η αγορά μέσω διαδικτύου είναι παράνομη- πρώτον.

Οι επαγγελματίες που το χρησιμοποιούν πρέπει να έχουν έντυπη δήλωση χρήσης- δεύτερον.

Αν πχ ένας αγρότης ζητήσει να το αγοράσει για να ξεβουλώσει πχ ένα βόθρο, το αγοράζει νόμιμα- τρίτον.

Άρα ...καμιά δυσκολία για να το αγοράσει κάποιος.

Και επειδή οι θύτες είναι πιο κατοχυρωμένοι από τους νόμους από τα θύματα, συμβαίνει να έχουν ''πληρώσει'' για το έγκλημά τους οι ένοχοι πιο γρήγορα από την αποκατάσταση της υγείας του θύματος, αν αυτή επιτευχθεί.

Είπε κάποιος ότι όλοι μέσα μας κρύβουμε ένα τέρας. Αυτό λοιπόν είναι δεδομένο. Σημασία έχει το μέγεθος του τέρατος που κρύβουμε.

Και αυτό το τέρας δείχνει το πρόσωπό του πολλές φορές και με διαφορετικό τρόπο.

Από την πρώτη επίθεση που έχει καταγραφεί και αφορά έναν έφηβο που έβαλε σε ένα μπουκάλι σπρέι βιτριόλι και πιτσιλούσε τις κοπέλες στον πισινό τους για να τον απολαύσει γυμνό- και όντως τα ρούχα έλιωσαν όμως το κάψιμο προχώρησε και η κοπέλα /θύμα έβαλε τις φωνές οπότε και ο νεαρός συνελήφθη- που συνέβη το 1930, έχουμε διαβάσει για πολλές απόπειρες εκδίκησης με βιτριόλι.

Επειδή το βιτριόλι, ονομάστηκε από τους αλχημιστές και φιλοσοφική λίθος, επειδή αντιδρά με άλλες ουσίες αλλά όχι με χρυσό, ο στόχος των Αλχημιστών, ας διαβάσουμε εδώ  τι είναι η φιλοσοφική λίθος. 

Έτσι επιγραμματικά αναφέρω: Η φιλοσοφική λίθος είναι ο πνευματικός σπινθήρας στα βάθη κάθε ύπαρξης που ωθεί το καθετί σε τελειοποίηση. Είναι μια δύναμη αγνή, ένα στοι­χείο σοφίας, που παραμένει σε αδράνεια και αφά­νεια όσο ο άνθρωπος αγνοεί την αληθινή πνευματική του υπόσταση. Η ψυχή βρίσκεται στο σκοτάδι και πρέπει να απελευθερωθεί από αυτό, όπως βγαίνει ο χρυσός μέσα από την ύλη.


Ας το έχουμε υπόψη και σίγουρα κανένας δεν μπορεί να ισχυριστεί ότι οι θύτες διαθέτουν πνευματική αφύπνιση ώστε να βγει η ψυχή τους από το σκοτάδι.

Λόγω των κοινωνικών θεμάτων που αντιμετωπίζει η ανθρωπότητα, δεν σας φαίνεται ότι τα τέρατα μεγάλου μεγέθους παρουσιάζονται όλο και πιο συχνά;

Αν προσθέσεις και τα προσωπικά προβλήματα και βιώματα του καθενός τότε τα τέρατα που κρύβουμε μέσα μας γίνονται γίγαντες αν δεν μεριμνήσουμε.

Εύχομαι καλό μήνα με μικρούλικα τερατάκια που ίσα μια φάρσα θα κάνουν στους φίλους τους!


34 σχόλια:

  1. Ο άνθρωπος είναι ένα πνευματικά άρρωστο ον σε σύγκριση με τα ζώα που θα κάνουν κακό μόνο για την επιβίωση, αυτό βέβαια δεν του δίνει άλλοθι.
    Είμαι πολύ θυμωμένη με τα όσα συμβαίνουν, γυναικοκτονίες, βιτριόλι, μαθητές που απειλούν ή βγάζουν μαχαίρια στα σχολεία κλπ
    Για το βιτριόλι ότι και να πω είναι λίγο.
    Δεν ξέρω αν θα έπρεπε να μην διατίθενται με ευκολία κάποια προιόντα που μπορούν να προκαλέσουν ανεπανόρθωτο κακό. Σαφώς και ναι, αλλά σκέφτομαι πως αν θέλει κάποιος να κάνει κακό θα βρει τον τρόπο.
    Και το κακό είναι ανεπανόρθωτο.
    Κάτι τέτοιες στιγμές μου έρχεται κατά νου η θανατική ποινή, αλλά πάλι λέω πρέπει να προχωράμε μπροστά κι όχι πίσω.
    Αλοίμονο, σε όλους όσους έτυχε να βρεθούν με (σκοτεινούς) ανθρώπους που τους έχει στρίψει η βίδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άρρωστο πνευματικά ον; Τείνω να συμφωνήσω Στέλλα μου. Κι εγώ έχω θυμό αλλά το μόνο που κάνουμε είναι να γιγαντώνουμε το τέρας μέσα μας.
      Κι εγώ πιστεύω χρειάζεται επανέλεγχος όλων των μέτρων για τα επικίνδυνα προϊόντα αλλά υπάρχει το ίντερνετ που βρίσκε τα πάντα αυτός που θέλει.
      Εγώ είμαι υπέρ της θανατικής ποινής για πολλά εγκλήματα.Το ομολογώ,
      Ας ελπίζουμε ότι ο άνθρωπος μπορεί να βρει το σωστό βηματισμό του
      Καλή σου μέρα

      Διαγραφή
  2. Να μην πάμε πίσω, πώς θα αποδοθεί δικαιοσύνη σε όλα αυτά τα θύματα;
    Βγαίνουν σε λίγα χρόνια και ούτε γάτα ούτε ζημιά.
    Και τα ΜΜΜ λένε τόσες λεπτομέρειες, που κάθε φορά εξελίσσεται ο θύτης.
    Πιο αυστηρές ποινές περιμένω..
    Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι οι ποινές πρέπει να αυστηροποιηθούν αλλά νομίζω ότι παραγέμισαν οι φυλακές και θέλουν χώρο γι αυτό τους βγάζουν γρήγορα.
      Να σαι καλά Ρένα μου
      Καλημέρα σου

      Διαγραφή
  3. Σίγουρα το κακό υπάρχει στην ψυχή του καθένα. Έτσι πιστεύω κι εγώ. Τώρα πως το καταφέρνουν οι περισσότεροι και το κρατούν εκεί μέσα μικρό και αδύναμο, ενώ κάποιοι άλλοι, λιγότεροι αυτοί ευτυχώς, το αφήνουν να διογκώνεται είναι μια κουβέντα. Υπάρχουν πραγματικά κακοί, αυτοί που ότι και να γίνει θα κάνουν το μέγιστο κακό στον άλλο. Στην εγκληματολογία, υπάρχουν πολλά παραδείγματα.
    Αυτός πάντως, που αποφασίζει να χρησιμοποιήσει το βιτριόλι, ξέρει τις συνέπειες του και γι΄ αυτό επιλέγει αυτό το όπλο. Τιμωρία στην ένοχο, ναι, την βαρύτερη που προβλέπεται, έτσι κι αλλιώς δεν δείχνει καμία μετάνοια.
    Την καλημέρα μου, Άννα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βασίλη μου ναι συμφωνούμε. Υπάρχει το κακό. Το να μην διογκώνεται είναι ευχή και δική μου. Μην το αφήνουμε να βγαίνει προς τα έξω. Αλλά θέλει μεγάλη δύναμη ψυχής και πνευματικής ανάτασης για να το κατορθώσουμε. Συμφωνώ με τις τιμωρίες γενικά, αλλά η λύση για τον περιορισμό αυτών υπάρχει;
      Καλή σου μέρα

      Διαγραφή
  4. Διαφέρουμε από τα ζώα γιατί έχουμε ένα νου που μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε για να κάνουμε το καλό. Τα ζώα από την άλλη από την φύση τους δεν βλάπτουν γιατί δεν υπάρχει μέσα τους η έννοια του κακού, απλά ζουν.
    Βρίσκω εξαιρετικά δύσκολο στις μέρες μας, να μην επηρεαστούμε από την αρνητικότητα που εκπέμπουν τα μέσα δικτύωσης-blogs- MME κλπ είναι όμως το χέρι μας, να κρατηθούμε μακριά και με θετικότητα να εστιαστούμε και στην ομορφιά που υπάρχει γύρω και μέσα μας!
    ΑΦιλάκια δυναμικά Άννα μου και πάντα και χαμογελαστά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στεφανία μου το θέμα είναι αν χρησιμοποιούμε το νου μας για εποικοδομητικά βήματα. Επηρεαζόμαστε δεν γίνεται αλλιώς. Δεν ζούμε σε άλλη διάσταση. Φυσικό είναι να μαθαίνεις τι γίνεται στην κοινωνία, δίπλα σου, παραδίπλα και να επηρεάζεσαι. Αυτήν την ομορφιά που έχουμε γύρω μας προσπαθούν να την καταστρέψουν, έτσι νιώθω
      Καλή σου μήνα καλή μου

      Διαγραφή
  5. Θα ομολογήσω πως έχω πικραθεί το τελευταίο καιρό με όσα ακούω και διαβάζω. Τι να πρωτοπώ; Σκοτωμοί με προμελέτη χωρίς καν τύψεις, οργανωμένες εκτελέσεις λες και βλέπουμε ταινία, βιτριόλι ανθρώπους από ζήλια, γυναικοκτονίες και αυτοκτονίες, τι να πρωτοπω αλήθεια.. θέλω γαλήνη, αγάπη και ανοιχτλες αγκαλιές ανάμεσα σε ανθρώπους.. ζητάω πολλά;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ποιος δεν έχει πικραθεί καλή μου Αχτίδα με όσα γίνονται γύρω μας; Κι εγώ θέλω γαλήνη, και αγάπη και αγκαλιές και είμαι σίγουρη ότι δεν ζητάμε πολλά αλλά ζητάμε δύναμη ψυχής και ανθρωπιά. Πού να τη βρούμε;

      Διαγραφή
  6. H εισαγωγή σου σχετικά με τη σχέση που έχουν άνθρωπος και ζώα όσον αφορά τη διάπραξη του κακού είναι σωστή και συνάμα ανατριχιαστική Άννα μου. Θα περίμενε κανείς, να είμαστε ένα ον με σύνεση, πιο κοντά στην ηθική και στην ανθρωπιά ως προς τη ζωή. Κάθε άλλο όμως.
    Αυτήν την εποχή βλέπω πολλές αστυνομικές σειρές που αποτελούν οπτικοποίηση στη μεγάλο οθόνη λογοτεχνικών έργων και εμπνεύσεων. Πραγματικά σε πιάνει δέος από το πόσο νοσηρός, πόσο διεστραμμένος και χθόνιος μπορεί να γίνει ο άνθρωπος. Είναι κάτι που προκαλεί φόβο αλήθεια.
    Αναζητούμε μέτρα και σταθμά που έχουν ταραχτεί και μια αρμονική ψυχολογική ισορροπία. Πρέπει, ως άνθρωποι να κάνουμε υπερβάσεις, να τσακίσουμε λίγο το "εγώ" μας, να πάψουμε να φερόμαστε ως "ιδιοκτήτες" στις σχέσεις μας. Να γίνουμε δεκτικοί, να ανεχόμαστε τα λάθη γιατί δεν είμαστε τέλειοι μήτε εμείς.
    Μεγάλα ζητήματα σε μια ταραγμένη εποχή φορτωμένοι αφόρητες πιέσεις.
    Εδώ θα φανούν οι ιδέες και οι αξίες του καθένα. Εδώ θα δοκιμαστούμε Άννα μου.
    Καλό μήνα κορίτσι μου με καλησπέρα γλυκιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είμαστε ένα ον με σύνεση...αλήθεια το πιστεύεις; Σε γενικές γραμμές; Ψάχνω τη σύνεση πολλές φορές σε κάθε βήμα της ζωής μας και όχι μόνο στους παραβατικούς αλλά ακόμη τη ψάχνω.
      Ναι ο άνθρωπος είναι το πιο επικίνδυνο ον στον πλανήτη. Και εμένα με τρομάζει. Η αλήθεια είναι ότι κι εγώ βλέπω αστυνομικές σειρές και λέω μέσα μου ''μπα αυτά είναι φαντασίες του σκηνοθέτη'' αλλά τελικά η ζωή αποδεικνύει ότι έχει μεγαλύτερη φαντασία.
      Νομίζω ότι ήδη έχουν φανεί οι ιδέες και οι αξίες του καθένα και με ανησυχεί η σούμα που γίνεται
      Καλό μήνα καλέ μου φίλε

      Διαγραφή
  7. Πράγματι Αννούλα μου τελευταία βλέπουμε όλο και πιο πολλά τέρατα τριγύρω μας.
    Μικροί νομίζαμε πως κρύβονταν κάτω από το κρεβάτι τα τέρατα. Τώρα πια κυκλοφορούν ανάμεσα μας.
    Φταίνε πολλά που φτάσαμε ως εδώ. Το θέμα είναι πως υπάρχουν και πολλά που μπορούν να βοηθήσουν την κατάσταση.
    Για εμένα σημαντικό είναι οι νόμοι να γίνουν αυστηροί και όταν μιλάμε για ισόβια, να 'ναι ισόβια. Δεν μπορεί κάποιος να καταστρέφει μια ζωή και να βγαίνει έξω σε 4-5 χρόνια, λες και έκλεψε μια καραμέλα.
    Σε ευχαριστούμε για την τροφή για σκέψη που μας έδωσες.
    Μακάρι να έχουμε έναν ήσυχο Οκτώβρη! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρινάκι μου τι κάνεις; Όλα καλά;
      Ναι ο μπαμπούλας κρυβόταν κάτω από το κρεβάτι ναι αλλά τώρα βγαίνει από μέσα μας και βλέπουμε τι γίνεται γύρω μας.
      Και εγώ πιστεύω στις αυστηρές ποινές αλλά δεν νομίζω να εμποδίσουν τα τέρατα να δράσουν.
      Κι εγώ ευχαριστώ για τις σκέψεις σας
      Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  8. Πολλές φορές έχω βυθιστεί σε σκέψεις για τις κοινωνίες μας και την πορεία τους. Δεν είναι μόνο στην δική μας κοινωνία η κατρακύλα. Είναι παγκόσμιο φαινόμενο. Σωστά λέτε όλοι πως πρέπει να πηγαίνουμε μπροστά. Μα έχω σταματήσει προ πολλού να συγκρίνω τους ανθρώπους και τα ζώα. Κι αυτό είναι πολύ ανησυχητικό σαν αποτέλεσμα. Είναι χρόνια τώρα που αισθάνομαι πως προσβάλλω τα ζώα με τέτοιες συγκρίσεις. Ναι λέμε πως το κακό ποσοστό, το σκάρτο είναι το λιγότερο και αυτό είναι ευτύχημα. Ναι το κακό ακούγεται περισσότερο χάριν των μέσων ενημέρωσης. Ναι υπάρχουν αυτοί που φωνάζουν για τα δικαιώματα των θυτών. Και ρωτάω! Ποια ποινή δικαιώνει τα θύματα; Ποια ποινή δίνει ξανά ζωή στους αθώους που φεύγουν άδικα και βασανιστικά; Ποια ποινή δίνει πραγματική παρηγοριά στους αγαπημένους τους; Και μετά από ποια ποινή βγήκαν πραγματικά μετανιωμένοι οι εγκληματίες; Δεν θα έπρεπε να γίνει μια κάθαρση πρώτα; Δεν θα έπρεπε να αλλάξουν οι νόμοι και η αντιμετώπιση για κατά συρροή ειδεχθών εγκληματιών; Γιατί πρέπει να του αναγνωρίσω τα δικαιώματα του όταν αυτός τόσο εύκολα και αβασάνιστα καταπάτησε τα δικαιώματα αθώων και απαρνήθηκε τα δικά του; Γιατί να υπάρχουν συγκεκριμένες ποινές για κατηγορίες όπως αυτής της ψυχρής γυναίκας που ξέρει πως για την κατηγορία που την βαρύνει η ανώτερη ποινή καθώς λένε οι νομικοί της υπόθεσης είναι 15 χρόνια και θα είναι έξω στα επτά να συνεχίσει τη ζωή της; Εγώ την ποινή του θανάτου καλοί μου φίλοι δεν την θεωρώ πισωγύρισμα. Γιατί κάποια εγκλήματα τη θέλουν αυτή την ποινή. Αν μη τι άλλο για να γλυτώσουν από τον κακό σπόρο οι επόμενες γενιές και κάποιοι άλλοι που άρρωστα θαυμάζουν τέτοια καθάρματα, θα το σκεφτούν διπλά να τους μιμηθούν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαίρη μου εστιάζεις στις ποινές. Ναι συμφωνώ αυστηρότερες ποινές αλλά τι νόημα έχει να γεμίσουν οι φυλακές παραβατικούς πολίτες; Το θέμα είναι να προνοήσουμε ώστε αυτά τα τέρατα που κρύβει ο καθένας μέσα μας να μείνουν φυλακισμένα και να μην γιγαντωθούν.
      Συμφωνώ ότι ένας εγκληματίας δεν έχει πλέον δικαιώματα όταν έτσι αυθαίρετα τα στέρεισε από κάποιον άλλον, αλλά ο πολιτισμένος κόσμος έχει άλλη άποψη
      Καλή σου μέρα

      Διαγραφή
  9. Καλησπέρα Άννα
    Υποδεχόμαστε τον Οκτώβρη με φιλοσοφική διάθεση - όπως του ταιριάζει. Δεν γνώριζα τη σχέση βιτριόλι - φιλοσοφική λίθος. Μπορώ να τη δω μέσα από την περιγραφή σου.
    Σκέφτομαι, όλοι ή σχεδόν όλοι οι άνθρωποι είμαστε ικανοί να λειτουργούμε με κακία, με καλοσύνη, με εναλλαγές. Το θέμα είναι τι επιλέγουμε να κάνουμε. Σε κάποιο λογοτεχνικό κείμενο διάβασα πως αν κάποιος γνωρίσει το απόλυτο κακό δεν θα μείνει ανεπηρέαστος. Θα συμπεριφέρεται μάλιστα είτε με μεγάλη κακία είτε με μεγάλη καλοσύνη.
    Αυτές τις μέρες βλέπουμε μια νέα κοπέλα (να μην λέμε ονόματα) να προσπαθεί από τη μία, να διαχειριστεί τα εγκαύματα που της προκάλεσαν και τον πόνο μέσα της και από την άλλη, να περάσει ένα μήνυμα αισιοδοξίας σε όσους είναι σε παρόμοια θέση με εκείνη. Φαίνεται η ψυχή της είναι από χρυσό..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τζοάννα μου το πιστεύω και εγώ ότι όλοι οι άνθρωποι λειτουργούμε γιατί το μπορούμε ως καλοί ή κακοί. Το θέμα είναι η επιλογή; Μπορούμε αραγε να τιθασεύσουμε αυτό το τέρας που γιγαντώνεται;
      Δεν ξέρω τι αισιόδοξο μήνυμα περνά η κοπέλα. Τα βάσανά της τελειωμό δεν έχουν.
      Αλλά η δύναμη ψυχής είναι γιγάντια
      Ναι οι αλχημιστές βρήκαν το βιτριόλι και επειδή ενώ μπορεί να αντιδράσει με άλλες ουσίες εκτός χρυσού το είπαν φιλοσοφική λιθος
      Καλό μήνα μάτια μου

      Διαγραφή
  10. Νομίζω πως παρακολουθώντας ειδήσεις για την δίκη, εστιάζουμε περισσότερο στον(στην) θύτη και λιγότερο στο θύμα. Κι αυτό γιατί εντύπωση κάνει το ψυχρό κυνικό πρόσωπο (το πρόσωπο του κακού) που παρόλο που φοβίζει, κεντρίζει και την περιέργεια και οξύνει την όποια αρνητική μας πλευρά. Με τρομάζει αυτή η ευημερούσα κοινωνία με την ατομική ελευθερία στα όρια της ασυδοσίας και της εγκληματικότητας και την αξία της ανθρώπινης ζωής, ανύπαρκτης.
    Καλή Κυριακή Άννα μου κι έναν Οκτώβρη ακόμη καλύτερο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το θύμα στην περίπτωση αυτή ή σε όλες τις περιπτώσεις είναι δεδομένη η θέση του και η φαντασία μας βοηθά να την κατανοήσουμε. Αλλά ο θύτης είναι εκείνος που άφησε το τέρας που υπάρχει μέσα του να γιγαντωθεί.
      Κι εμένα Αννίκα μου με τρομάζει η κοινωνία που δεν τη βλέπω για ευημερούσα αλλά η ασυδοσία στο όνομα της ατομικής ελευθερίας με τρομοκρατεί.
      Καλή σου μέρα

      Διαγραφή
  11. Καλησπέρα Άννα μου. Έχω καιρό να βρεθώ στη γωνίτσα σου.
    Η κοινωνία μας δυστυχώς συνέχιζει να πιάνει πάτο με ατέρμονο βάθος. Δεν ξερω τι φταίει αλλά πιστεύω ότι ενα από τα βασικά αιτία της κατάστασης αυτής είναι η απληστία. τα θέλουμε όλα.
    Και με τον τρόπο που τα θέλουμε εμείς.
    Αυτό σπρώχνει τον άνθρωπο να κάνει κακό. Είναι όλοι κακομαθημένα παιδιά που επειδή δεν περνάει το δικό τους αντιδρούν με τον χειρότερο τρόπο.
    Δυστυχώς...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς το Μαράκι Ναι πολύ καιρό έχουμε να τα πουμε
      Τώρα θα ξαναβρούμε τους ρυθμούς μας
      Κι εγώ το πιστεύω, η κοινωνία έπιασε πάτο. Να σου πω την μαύρη μου αλήθεια, ανησυχώ μήπως δεν είναι ο πάτος αυτός και έχει κι άλλη κατρακύλα
      Καλημέρα σου

      Διαγραφή
  12. Δίκιο έχεις Άννα μου, πολλά τα τέρατα το τελευταίο διάστημα και όσο πάνε και λιγοστεύουν οι αντιστάσεις των ανθρώπων στον "δαίμονα εαυτό". Συγκλονιστήκαμε όλοι με την υπόθεση της άτυχης κοπέλας, ας κρατήσουμε όμως τα λόγια σου "πως αν δεν μεριμνήσουμε" είμαστε όλοι εν δυνάμει θύτες ή θύματα.
    Τα φιλιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολλά Μαρία μου πολλά. Όχι πως δεν υπήρχαν τα προηγούμενα χρόνια αλλά έχω την εντύπωση ότι ο άνθρωπος έγινε περισσότερο βάρβαρος από ό,τι ήταν.
      Καλή σου μέρα κορίτσι μου

      Διαγραφή
  13. Καλησπέρα Άννα μου και καλό μήνα να έχουμε.
    Βρίσκω τις σκέψεις σου απόλυτα σύμφωνες με τις δικές μου. Πράγματι το κακό υπάρχει μέσα σε όλους μας. Ουσιαστικά δεν μπορεί να υπάρξει το αντίθετό του - το καλό - χωρίς αυτό. Σημασία έχει τί κάνουμε για να κρατάμε μέσα μας την ισορροπία διότι, χωρίς αυτή τα τέρατα μπορούν να εξελλιχθούν και να πάρουν τον έλεγχο ολοκληρωτικά. Όχι, ο σκοπός δεν αγιάζει τα μέτρα και εν θα έπρεπε κανείς να προχωρά με αυτό το σκεπτικό ως γνώμονα.
    Ο κόσμος είναι γεμάτος από δαίμονες και όλοι τους είναι απλά προσωπεία των πιο αναπάντεχων ατόμων. . . Το μόνο που απομένει να κάνουμε εμείς, όντας κάπως συνειδητοποιημένοι είναι να κρατάμε τους δαίμονές μας ύπο έλεγχο. Διανύουμε δύσκολες εποχές και ίσως να γίνουν ακόμα χειρότερες, αυτο που απομένει είναι να προσπαθούμε για το καλύτερο με τον καλύτερο εαυτό μας. Για την κοπέλα και τον γολγοθά της, δεν έχω να πω πολλά ή παραπάνω από όσα ειπώθηκαν, δεν νομίζω πως έχει και νόημα. Παρακολουθούμε το μαρτύριο της από την αρχή αλλά ταυτόχρονα μόνο η ίδια και τα χιλιάδες άλλα θύματα της ουσίας αυτής, μπορούν να συνειδητοποιήσουν τον πραγματικό τρόμο και πόνο. . .
    Καλό σου βράδυ, καλή μου φίλη, και ας φέρει πιο φωτεινές στιγμές αυτός ο νέος μήνας, έστω κι αν είναι δυο τρεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρίστίνα μου καλήμερα σου. Όντως οι δαίμονες, τα τέρατα που κρύβουμε μέσα μας με ανησυχούν. Όλο και γιγαντώνονται καθημερινά μέσα από τις φρικιαστικές ειδήσεις που παρακολουθούμε.
      Να τα τιθασεύσουμε...πολύ σωστά. Μα χρειάζεται πνευματική και ψυχική δύναμη για να το κατορθώσουμε
      Ας ευχηθούμε μέσα από αυτούς τους δύσκολους καιρούς ότι θα ξαναβρούμε το δρόμο μας
      Καλό μήνα και σε σένα

      Διαγραφή
  14. Δυστυχώς τα τέρατα έχουν αυξηθεί επικίνδυνα στην εποχή μας.....ίσως χρειάζονται πιο αυστηρά μέτρα για να μπει η ζωή μας σε έναν πιο σωστό ρυθμό.
    Καλό Φθινόπωρο, με υγεία !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωωωω κοίτα τώρα πότε είδα το σχόλιό σου!! Συγνώμη που άργησα να σ'ευχαριστήσω και να απαντήσω. Αυστηρά μέτρα συμφωνώ κι εγώ αλλά βλέπεις αντιδρούν πολύ ότι είναι αστυνομοκρατία τα αυστηρά μέτρα.
      Καλό φθινόπωρο και σε σένα

      Διαγραφή
  15. Δυστυχώς Αννιώ μου πόσο πιο κάτω να φτάσει το τέρας που κουβαλάμε μέσα μας; το βλέπουμε και η απορία μου είναι γιατί τόσο μίσος και κακία να βγαίνει μέσα από τον άνθρωπο...δεν είναι όλα αυτά φυσιολογικά για την ανθρώπινη φύση.. .
    Δεν ξέρω τι φταίει φίλη μου και όλα τα άγρια ένστικτα του ανθρώπου βγαίνουν στην επιφάνεια.. δεν ακούς τίποτε άλλο πια...τίποτε καλό που να πιαστείς επάνω του και να ελπίζεις...
    Εχουμε τα στοιχεία της φύσης που είμαστε ανήμποροι απέναντί τους, αλλά ανήμποροι είμαστε και στου καθενός την κακία που κουβαλάει να καταστρέφει τον συνάνθρωπό του...
    Εχω σταματήσει να παρακολουθώ ειδήσεις πια...γιατί κάνουν πλύση εγκέφαλων...το ξέρω ότι εκεί έξω είναι ζούγκλα, μακάρι να ήταν αλλιώς τα πράγματα και ποιος δεν θα το ήθελε; αλλά αυτό η καθημερινή επανάληψη των γεγονότων από τα ΜΜΕ με την παραμικρή λεπτομέρεια κουράζει κατά την γνώμη μου όμως!!
    Ναι λυπάμαι για την κοπέλα και τα χιλιάδες θύματα του κόσμου που δυστυχώς δεν θα βρουν την δικαίωση, γιατί έτσι είναι το σύστημα...
    Αννιώ μου δεν ήξερα ότι το συγκεκριμένο υγρό λέγεται φιλοσοφική λίθος...κοίτα να δεις, όμως ένα τόσο όμορφα όνομα να το δώσουν σε ένα τόσο καταστροφικό υγρό...δεν είναι λίγο οξύμωρο;
    Ας ευχηθούμε να ηρεμήσει ό κόσμος γενικώς να είσαι καλά!! καλό σου μήνα Αννιώ μου φιλιααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν ξέρω αν θα ηρεμήσει ο κοσμος Ρούλα μου όσο κι αν το ευχηθούμε. Νομίζω ότι γίνεται περισσότερο αχόρταγος για ''αίμα''! Βρυκολακιάζουμε κοινώς.
      Είδες πόσο όμορφο όνομα; Μόνο και μόνο γιατί δεν αναμειγνύεται με τον χρυσό.
      Ενώνω πάντως τις ευχές μου μαζί σου
      Φιλιά πολλά

      Διαγραφή
  16. Ουσιαστικά δεν ξέρω αν έχουν αυξηθεί τα "τέρατα" ή αν οι ΑΡΔ (αλήτες-ρουφιάνοι-δημοσιογράφοι) έχουν γίνει (πιο) νοσηροί, κι εμφανίζουν στη δημοσιότητα κάθε "τέρας" αφενός, κι αφετέρου, κάνουν focus με νοσηρή ευχαρίστηση, σε κάθε ανατριχιαστική λεπτομέρεια.. Κι εγώ πιστεύω όμως πως οι άνθρωποι μπορούμε να γίνουμε τέρατα. Ως ένα βαθμό. Πχ ο γνωστός πιλότος, μέχρι εκεί που σκότωσε τη γυναίκα του, θα μπορούσε να είχε λειτουργήσει με τον όρο "εν βρασμώ". Από εκείνη την στιγμή όμως (που δεν πήγε στην αστυνομία άμμεσα) και μετά, αποδείχθηκε ένα άρρωστο τέρας. Όσο για την δράστιδα με το βιτριόλι, σαφώς και είναι ψυχοπαθής προσωπικότητα, γιατί λειτούργησε μέσω ενός σχεδίου που το καλλιεργούσε πολύ καιρό, εξετάζοντας κάθε του πτυχή πιθανή ή απίθανη. Ο κόσμος δε θα γίνει ποτέ καλύτερος. Δεν ήταν ποτέ αγγελικά πλασμένος.. Καλό βραδάκι Άννα μου 🌼 Υ.Γ Πείτε μου ότι δεν το καταλάβατε ότι διαβάζω πολλά ψυχολογικά θρίλερ..😊😁

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κοίτα, συμφωνώ πως οι δημοσιογράφοι ανακυκλώνουν τα τέρατα και γεννάνε νέα με τη στάση τους. Αλλά από την άλλη υπάρχει αυτό το τέρας μέσα μας. Και το ''εν βρασμώ'' ποτέ δεν το είδα με επιείκεια. Αν θυμώνεις και φτάνεις σε φόνο με το θυμό τότε είσαι επικίνδυνος.
      Ναι ο κόσμος δεν θα γίνει καλύτερος και ποτέ δεν ήταν αγγελικά πλασμένος, συμφωνώ. Μα έχει παραγίνει η έλλειψη σεβασμού στην ανθρώπινη ζωή.
      Όσο για τα ψυχολογικά που διαβάζεις το ψυχανεμίστηκα ξέρεις!!χααχαχ
      Καλημέρα σου και συγνώμη που άργησα να απαντήσω

      Διαγραφή
  17. Χαίρομαι τόσο που σε βρήκα και τι υπέροχα που γράφεις. Δυστυχώς πιστεύω πως πάτος στην τερατοσύνη δεν υπάρχει και ο άνθρωπος είναι ικανός για όλα. Κάθε φορά που το συνειδητοποιώ θλίβομαι αφάνταστα. Καλώς σε βρήκα και εδώ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς το κορίτσι μου!! Τι υπέροχη έκπληξη κι αυτή; Κι εγώ Ιφιγένεια το πιστεύω, ο άνθρωπος είναι ικανός για όλα. Δυστυχώς!
      Καλώς όρισες!!!!!!!

      Διαγραφή