''Πράξη τέλους!'' /Μίνι Σκυτάλη #2

                     


                

Λήψη 7η!

Πράξη 3η!

3,2,1 ΠAΜΕ!

Η κάμερα τραβά μια όμορφη νέα κοπέλα που μόλις ξυπνά στο δωμάτιό της.

 Η πρωταγωνίστρια του έργου εποχής που γυρίζεται ταινία, η Τζέην,  ξύπνησε  κεφάτη το πρωί. Άνοιξε το παράθυρο να αναπνεύσει τον καθαρό αέρα της εξοχής. Το σπίτι  του θείου της είναι ένα όμορφο σπίτι που της προσφέρει όλες τις ανέσεις. 

Η κάμερα το παίρνει από μακριά, κάνοντας ζουμ στο παράθυρο της ηρωίδας

Και μετά μπαίνει στα ενδότερα του δωματίου της πρωταγωνίστριας

Εκείνη πλύθηκε και έφτιαξε τα μαλλιά της. Και τότε άκουσε το χλιμίντρισμα του αλόγου. ''Ήλθε τόσο πρωί!  Ευτυχώς που ο θείος μου έφυγε για τις ασχολίες του'', μονολογεί

Ο κάμεραμαν τραβά  με την κάμερα  το προσωπικό να ξεκινά τη φροντίδα του σπιτιού. Κανένας δεν ξέρει ότι η δεσποινίς Τζέιν έχει ξυπνήσει. Εκείνη βγήκε από το παράθυρο χωρίς να προλάβει να αλλάξει, αλλά  σιγά σιγά. Με προσοχή, μην κάνει θόρυβο. Κοίταξε τριγύρω. Κανείς.

Πλάνο κοντινό να φανεί η προσμονή στο πρόσωπο της πρωταγωνίστριας.

Κατέβηκε από το περβάζι και έτρεξε στο δασύλλιο που απλωνόταν μπροστά στο σπίτι. Εκεί θα την περίμενε εκείνος, πάνω στο άλογο.  Έτρεξε στο μικρό χωμάτινο δρομάκι. 

Η κάμερα δεν δείχνει ακόμη τον πρωταγωνιστή με το άλογο. Εστιάζει στην όμορφη κοπέλα.   Πόσο την τρυπούσαν τα αγκάθια και οι πέτρες σ' αυτό το ανώμαλο έδαφος!  Σταμάτησε από τον πόνο. Πιάστηκε από το δέντρο να δει το πόδι της που σίγουρα θα μάτωσε.

ΣΤΟΠ! φώναξε ο σκηνοθέτης

Ο Ραμόν ήταν ένας επαρμένος σκηνοθέτης, γνωστό όνομα στο χώρο του κινηματογράφου και καλός φίλος του παραγωγού που χρηματοδοτούσε αυτό το έργο εποχής.

'' Σου Έλεν πόσες φορές θα γυρίσουμε τη σκηνή; Είναι η 7η φορά. Επιτέλους, είπαμε δεν σταματάς, πόσο δύσκολο σου είναι;''

''Μα είναι δυνατόν να με βάζεις Ραμόν να τρέχω ξυπόλητη; Μέσα στις πέτρες και τα αγκάθια; Δεν μπορώ, πονάω''

''Μην είσαι ανόητη Σου Έλεν. Θα κάνεις αυτό που σου λέω! Αυτό δείχνει λαχτάρα, δεν υπολογίζεις πόνο και ενόχληση στα πόδια όταν ο καλός σου περιμένει λίγο πιο κάτω''

Τον ηλίθιο, τι παριστάνει; Βγάζει έξω μια κοπέλα εποχής με το νυχτικό πρωί πρωί ξυπόλητη να συναντήσει τον αγαπημένο της στο δάσος; Απορώ πώς έγινε γνωστός σκηνοθέτης.

Αλλά όλα αυτά τα είπε μέσα της. Την ήθελε τη δουλειά. Δεν είχε κάνει ταινία ποτέ της ως πρωταγωνίστρια, οι τρίτοι ρόλοι και τα λίγα διαφημιστικά που είχε γυρίσει δεν άφηναν καλό εισόδημα για ανερχόμενες ηθοποιούς, ούτε τη βοηθούσαν να κάνει όνομα.

Ο σκηνοθέτης, ένας 50ρης με πρόσωπο καρικατούρα την κοιτούσε έντονα, λιγούρικα, ζυγίζοντάς την. Χμ, ωραίο θηλυκό και άγουρο. Θα έκανε υπομονή μαζί της.

Την επέλεξε από πάρα πολλές που έκαναν οντισιόν, γιατί  η Σου Έλεν του κίνησε το ενδιαφέρον. Φαινόταν τόσο αθώα!

''Ξαναγυρνάμε...''

 ''Όχι σε παρακαλώ θέλω λίγη ώρα να περιποιηθώ το πόδι μου.''

Ο Ραμόν  στράβωσε τα χείλη του. ''10 ' διάλειμμα'' φώναξε και πέταξε το σενάριο που κρατούσε στην πολυθρόνα του. Η Σου Έλεν δεχόταν τις περιποιήσεις της προσωπικής της βοηθού. Της έχω και βοηθό της άχρηστης σκέφτηκε ο σκηνοθέτης. Έχε χάρη όμως...

Τα λαίμαργα μάτια του την κοιτούσαν αχόρταγα. Δεν έκανε καν προσπάθεια να κρυφθεί. 

Το καταλάβαινε η Σου Έλεν, αλλά έκανε τα στραβά μάτια για τη δουλειά της. Πρωταγωνίστρια σε έργο του γνωστού και μη εξαιρετέου σκηνοθέτη δεν το λες μικρό πράγμα. Εκείνος την πλησίασε. Της χάιδεψε τα μαλλιά. ''Βάλε τα δυνατά σου Σου Έλεν. Να τελειώσει η σκηνή. Και θα αμειφθείς'' της χαμογέλασε!

Θα αμειφθεί; Με τι; Τι άλλο  να θέλει για αμοιβή αφού έχει ήδη τον πρώτο ρόλο;

Μετά το πέρας του διαλείμματος η Σου Έλεν ξαναπήρε τη θέση της ως Τζέην για το γύρισμα της σκηνής. Με πόνο που κράτησε κρυφό, με μάτια γεμάτα προσμονή και έρωτα όπως απαιτούσε ο ρόλος της  και με τα πόδια της  να έχουν  πληγιάσει, έβγαλε τη σκηνή και ανέπνευσε με ανακούφιση όταν άκουσε το στοπ του σκηνοθέτη και τη φράση '' την κρατάμε''!

Ο καιρός άλλαξε. Στην Αγγλία αυτό δεν είναι σημαντικό, ούτε παράξενο, αλλά για τη Σου Έλεν που δεν ήταν Αγγλίδα ήταν εντυπωσιακό να βλέπει τον ουρανό να γεμίζει ξαφνικά μαβιά σύννεφα, να κόβεται  λες, με πάταγο και φως σε κομμάτια και να τρέχει νερό βροχής απίστευτης ροής!.

Η καλή ημέρα που ξεκίνησε πρωί -πρωί δεν έδειχνε σημάδια γι αυτήν την κοσμοχαλασιά.

Η ομίχλη ερχόταν από το βάθος με βιάση να πιάσει θέση στο τοπίο, οδηγώντας όλο το συνεργείο εντός της οικίας. 

Το σπίτι αυτό, μια εξοχική κατοικία ενός φίλου του παραγωγού ήταν στη διάθεσή τους. Είχαν τα δωμάτιά τους και προσωπικό να τους εξυπηρετεί. Όταν έχεις γνωριμίες όλα βαίνουν καλώς.

Ο Ραμόν μελετούσε το σενάριο. Ναι, ίσως θα μπορούσαν να γυρίσουν τη σκηνή της 5ης πράξης που θέλει βροχή. Μίλησε λίγο με τους οπερατέρ για τη λήψη. Χμ... καλύτερα να περιμένουν   να κοπάσει η πολλή βροχή γιατί και η ομίχλη δεν έχει φτάσει κοντά τους που τη χρειάζονταν μια και η φυσική ομίχλη είναι καλύτερη από την τεχνητή. 

Η Σου Έλεν διάβαζε το σενάριο της σκηνής που θα έκαναν στη συνέχεια, αν ο καιρός το επέτρεπε. Η λήψη ήταν εξωτερική και δεν της άρεσε καθόλου να βρέχεται, μα δεν μπορούσε να αρνηθεί. Πρόβαρε τα λόγια με τον συμπρωταγωνιστή της όταν ο γραμματέας του σκηνοθέτη την κάλεσε στο δωμάτιό του τελευταίου. ''Πάρε και το σενάριο μαζί σου Σου Έλεν '' της είπε. ''Θα μιλήσετε για κάποιες αλλαγές'' είπε δυνατά.

Η Σου Έλεν ανησύχησε. Το δωμάτιο του Ραμόν ήταν στον πρώτο όροφο και δεν κατανοούσε γιατί θα έπρεπε να μιλήσουν για το έργο εκεί και όχι στο γραφείο, όπως πάντα.

Αλλά πήρε το σενάριο και πήγε.

Χτύπησε την πόρτα. ''Εμπρός;''

Άνοιξε και μπήκε σε ένα ευρύχωρο δωμάτιο που το μεγάλο κρεβάτι δέσποζε στο χώρο. Ο κος επαρμένος πήρε το δωμάτιο του οικοδεσπότη ως φαίνεται. 

''Έλα Σου, έλα κούκλα μου, κάθισε εδώ δίπλα μου'' της είπε δείχνοντάς της το κρεβάτι.

Χμ, δεν της άρεσε καθόλου αυτό. Κάθισε στην πολυθρόνα απέναντι του

''Καλά είμαι κι εδώ''... ''τι θέλεις Ραμόν να συζητήσουμε; Τι αλλαγές θα κάνεις;''

Πήρε το σενάριο από τα χέρια της  και το πέταξε πάνω στην τουαλέτα. ''Έλα εδώ'', την έπιασε από τα χέρια. ''Σου υποσχέθηκα να αμειφθείς κουκλίτσα όταν θα τελειώσεις την σκηνή. Ένα να πάρεις την αμοιβή σου'' 

Εκείνη τραβήχτηκε διακριτικά. ''Βγάλε πια τη ζακέτα σου, τόσο πολύ κρυώνεις; Έλα να σε ζεστάνω''

Εκείνη έβγαλε τη ζακέτα και ρύθμισε το κινητό στην τσέπη της έχοντας γυρισμένη την πλάτη της σ' αυτόν. Το ρύθμισε να καταγράφει κάθε συζήτηση. Το έβαλε ξανά στην τσέπη και γύρισε.

''Δεν καταλαβαίνω Ραμόν τι αμοιβή λες; Εδώ κάναμε 8 λήψεις για μια σκηνή απλή, για ποια αμοιβή μιλάς;''

Πήγε κοντά της. Την αγκάλιασε ενώ η Σου Έλεν τραβήχτηκε. ''Τι κάνεις Ραμόν;''

''Παριστάνεις την ανόητη Σου; Πιστεύεις ότι πήρες τον ρόλο για τα φοβερά σου υποκριτικά ταλέντα; Αφού το θέτεις έτσι έλα να μου δώσεις την αμοιβή μου γιατί ανέχτηκα μια απλή σκηνή να γίνει με την 8η λήψη''

Την αγκάλιασε και άρχισε να τη φιλά και να της ξεκουμπώνει το πουκάμισο.

''Ραμόν; Τι κάνεις εκεί; Γιατί με γδύνεις; Τι περνάει από το μυαλό σου; Θα μπορούσες να είσαι πατέρας μου''

''Έλα να αγγίξεις την πατρική φιγούρα τότε. Κοίτα εδώ'' της είπε ξεκουμπώνοντας το παντελόνι του. Το κατέβασε σβέλτα.  Πέταξε και τα υπόλοιπα  ρούχα του και έμεινε γυμνός και αηδιαστικός όσο κανείς.

Η Σου Έλεν προσπάθησε να πάει στην πόρτα. 

Τη βούτηξε από τα μαλλιά και την πέταξε στο κρεβάτι. ''Έλα εδώ βρωμιάρα και κάνε το καθήκον σου. Θα γίνεις δική μου θες δε θες. Σήμερα. Τώρα. Και η καριέρα σου θα εκτοξευτεί στα ύψη, θα δεις. ''

Έπεσε επάνω της.  Προσπάθησε να της κατεβάσει το παντελόνι, αλλά η Σου Έλεν αντέδρασε αστραπιαία. Του έδωσε μια γροθιά στη μύτη. Εκείνος πόνεσε πολύ ως φαίνεται, γιατί ταλαντεύτηκε και την άφησε από την αγκαλιά του πιάνοντας τη μύτη του. Σήκωσε με βιάση το χέρι του και τη χαστούκισε. Εν τω μεταξύ η Σου Έλεν άρχισε να φωνάζει. Πετάχτηκε όρθια. Τον χτυπούσε όπου έβρισκε. Εκείνος ετοίμαζε τη γροθιά του. ''Σκύλα, φώναζε όσο θες κανείς δεν θα έρθει να σε βοηθήσει. Όλοι θέλουν τις δουλειές τους. Σκουλήκια που σέρνονται κάτω από τη σόλα μου. Έλα εδώ βρώμα'' και την έπιασε από τα μαλλιά

Πόνεσε η κοπέλα μα δεν λύγισε. Έδωσε μια γονατιά στα γυμνά του απαίσια όργανα, εκεί που πιστεύει ότι είναι  το κέντρο του  αντρισμού  του, που του τονώνει την περηφάνια και το πόσο μισερό αρσενικό είναι.

Ούρλιαξε. Έτσι βρήκε την ευκαιρία να πάρει τη ζακέτα της και να φύγει τρέχοντας. Ο γραμματέας του ήταν απέξω από την πόρτα. Κρυφάκουγε; Φρουρός ; Δεν έκατσε να το ξεκαθαρίσει. Γύρισε και τον έφτυσε στο πρόσωπο την ώρα που το χαμένο κορμί άνοιξε την πόρτα και της ούρλιαζε  ''απολύεσαι... απολύεσαι σκύλα και θα σε εκδικηθώ. ''

''me too'' του φώναζε η Σου Έλεν κατεβαίνοντας τη σκάλα

Το συνεργείο ήταν κάτω στο σαλόνι. Την κοιτούσαν έντρομοι. Πήγε στο δωμάτιό της και έφτιαξε τη βαλίτσα της γρήγορα. Βγήκε στη βροχή. Την τρόμαζε λίγο ο καιρός, αλλά δεν είχε περιθώρια. Την τρόμαζε πιο πολύ μήπως το τέρας  την προφτάσει... Μπήκε στο αμαξάκι της και ξεκίνησε. Με προσοχή οδηγούσε, με χαμηλή ορατότητα και τρέμοντας ολόκληρη, μα  έφτασε στην πόλη.  Έψαχνε για το αστυνομικό τμήμα. 

Ένας νέος άντρας την πλησίασε. ''Ψάχνετε κάτι ;''

Δεν του απάντησε '' Ρεπόρτερ είμαι και ξέρω ότι είσαι η Σου Έλεν η πρωταγωνίστρια. Αν μπορώ να βοηθήσω...''

''Μπορείς '' του φώναξε '' κάλεσε τους συναδέλφους σου γιατί έχω να σας ανακοινώσω κάτι.'' 

Μετά πήγε στο αστυνομικό τμήμα. Κατέθεσε μήνυση για απόπειρα βιασμού εναντίον του  σκηνοθέτη Ρομάν Λ... Ο διευθυντής του τμήματος ήξερε ότι είναι φίλος του δικού τους επιχειρηματία, μεγάλο και άξιο μέλος της πόλης. Οι δημοσιογράφοι κατέφθασαν μέσα σε μια ώρα. Δεν ήταν δα και μακριά από τον πολιτισμό. Προσπάθησε η αστυνομία να της αλλάξει γνώμη. Μίλησαν αρκετά. Μήπως υπερβάλλετε; Μήπως ήταν ένα αστείο; Μήπως..., αλλά οι αποδείξεις, το ηχογραφημένο συμβάν στο κινητό, ήταν ακλόνητες. 

Την παρέπεμψαν στην πόλη, στην κεντρική αστυνομία. Για να ησυχάσουν, γιατί ήταν σοβαρή καταγγελία, γιατί δεν ήθελαν να βρεθούν αντιμέτωποι με το εξέχον μέλος της κοινωνίας τους. Τα πράγματα πήραν την τροπή τους.

Καταιγιστικές οι ειδήσεις στις  εφημερίδες και τα περιοδικά την επομένη. Ο σκηνοθέτης συνελήφθη κάτω από τα φλας όλων των μέσων ενημέρωσης. Η Σου Έλεν ήταν ένα ράκος. Ήξερε τι την περίμενε αλλά δεν θα το έβαζε κάτω.

Στο ξενοδοχείο, στην πρωτεύουσα βρήκε δικηγόρο. Και δεν άφησε κανένα δημοσιογράφο χωρίς ενημέρωση. Έπρεπε να τους έχει από δίπλα. Να φωνάζουν για την απόπειρα βιασμού της. Έτσι η κοινωνία ενημερώνεται και αφυπνίζεται.  Έτσι ίσως έβρισκε το δίκιο της.

Ο Ρομάν βγήκε με χρηματική εγγύηση, αφού δεν έλαβε χώρα βιασμός παρά μόνο απόπειρα. Ορίστηκε ανακριτής και ξεκίνησε η δικαιοσύνη να διαχειρίζεται το συμβάν όπως το έλεγαν, το αποτρόπαιο έγκλημα όπως το χαρακτήριζαν οι δημοσιογράφοι.

Σε λίγες μέρες δέχτηκε ένα τηλεφώνημα από το δικηγόρο του παραγωγού της ταινίας της. ''Της ταινίας της;'' Τι λέει τώρα; Έπαψε να είναι δική της. Εκείνη πήρε τηλέφωνο  το δικηγόρο της. Πώς θα πλήρωνε το δικηγόρο; απασχολούσε συνεχώς το μυαλό της. Οι δικοί της ήλθαν αεροπορικώς κοντά της. ''Μη σε νοιάζει θα βοηθήσουμε εμείς με τα χρήματα'' της είπαν.

Της στάθηκαν, αν και διαφωνούσαν που έγινε ηθοποιός, αλλά την στήριξαν σε όλη τη διαδικασία.

Ο παραγωγός τη ρώτησε μέσω του δικηγόρου του, πόσα θέλει για να αποσύρει τη μήνυση. Και εγγύηση της έδινε, ότι θα έβρισκε δουλειά. Ο δικός της δικηγόρος την κοίταξε. Εκείνη ούτε που το σκέφτηκε. ''Δεν έχει τόσα χρήματα ο πελάτης σας κύριε. Δεν φτάνουν όλα τα χρήματα της χώρας. Αυτός θα πάει φυλακή.'' είπε έντονα.

Οι επόμενοι μήνες ήταν μήνες αναμονής και αγωνίας. Φοβόταν λίγο να κυκλοφορήσει, γύρισε στην πατρίδα της, και βρήκε δουλειά σε εστιατόριο να σερβίρει στο fast food.

Χρειαζόταν χρήματα. Είχε ήδη γίνει διάσημη, τι άλλο ήθελε; σκεφτόταν ειρωνευόμενη τον εαυτό της.

Πέρασε ο χρόνος και ήλθε η ημέρα της δίκης. Ξαναγύρισε στην Αγγλία. Στο δικαστήριο έδωσε κατάθεση και εξήγησε ό,τι είχε συμβεί. Ο σκηνοθέτης αντέκρουσε με τον ισχυρισμό ότι ήταν άχρηστη, με την 8η λήψη έβγαλε μια σκηνή και ήθελε να την απολύσει, μα εκείνη τον φλέρταρε και όταν δεν ενέδωσε τον κατήγγειλε με μυθεύματα. Αν είναι δυνατόν να πιστέψει κανείς ότι δεν ενέδωσε ένας μεσήλικας και άσχημος σε ένα λουλούδι ή ότι το λουλούδι του ρίχτηκε... κι όμως έδειξαν να το αποδέχονται.  Και πώς αντέκρουσε εκείνος  το κινητό και την ηχογράφηση; Μα ήταν πλαστό, φως φανάρι. Τελικά όσο να τελειώσει η ακρόαση, ήλθε η σειρά του   δικηγόρου του να πει ότι το κινητό δεν μπορεί να το κάνει δεκτό το δικαστήριο γιατί ο νόμος, ένας νέος νόμος που ψηφίστηκε αυτές τις ημέρες με αναδρομική ισχύ, απαγορεύει τις ηχογραφήσεις σε βάρος άλλων χωρίς την άδειά τους.

Τι κυβερνήσεις έχουμε στα κράτη μας; 

Ο επαρμένος καταδικάστηκε σε κοινωνική εργασία με μόνη κατηγορία την κατάθεσή της  και το θέμα έληξε. Εκείνη δεν βρήκε ποτέ δουλειά σαν ηθοποιός. Της έκλεισαν όλες τις πόρτες. Οι ''καθώς πρέπει'' του χώρου την διέγραψαν και ήταν σαν να επικρότησαν τον παραλίγο βιασμό. 

Γι αυτό της αρκούσε  η δουλειά της στο εστιατόριο. Δεν ήθελε να εργαστεί πλέον στο χώρο του θεάματος. Λυπόταν όμως όσες τα ανέχτηκαν για ένα ρόλο, για μερικά φλας δημοσιότητας. 

Αλλά την ικανοποιούσαν   τα ευχαριστώ που άκουγε στο δρόμο από γυναίκες διαφόρων ηλικιών γιατί τόλμησε και μίλησε  και τα έβαλε με έναν ισχυρό .''Me too'' της έλεγαν οι περισσότερες!



Αυτή είναι η συμμετοχή μου στη Μίνι Σκυτάλη #2 που η ακούραστη και ασυγκράτητη σε εμπνεύσεις Μαίρη με τη Γήινη ματιά της μας προσφέρει. Την έμπνευση την οφείλω στη εικόνα που κληρώθηκα και την βλέπετε πάνω πάνω.


Η συνέχεια της νουβέλας  ''Ο Τρελοφάν''  μετά τη συμμετοχή μου αυτή, θα ακολουθήσει φυσιολογικά.

Καλή Μεγαλοβδομάδα σε όλους σας


36 σχόλια:

  1. Aγαπημένη μου καλημέρα!
    ''Me too'' λοιπον!
    Ποσα πολλα ειναι αυτα τα ''Me too''
    Ευχομαι ολοψυχα η αλλαγη να ηρθε και να μεινει, για ολες τις γυναικες, για ολους τους ανθρωπους, για ολα τα επαγγελματα!

    Συγχαρητηρια αγαπη μου για τη συμμετοχη σου, επικαιρη και ρεαλιστικη οσο ποτε!
    Μου αρεσε πολυ η σκοπια σου!

    Καλο Πασχα αγαπη μου!
    Φιλια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς μου την. Μακάρι να συνεχίσουν να βοηθούνται οι γυναίκες που θυματοποιούνται από τέτοια κτήνη και να μιλούν.Όλες.
      Σ'ευχαριστώ Κικίτσα μου
      Σε λίγες μέρες ο Τρελοφάν θα είναι εδώ
      Φιλάκια

      Διαγραφή
  2. Καλημέρα Άννα μου. Υπέροχη συμμετοχή, την απόλαυσα πραγματικά.
    Και αυτή η γονατιά του άξιζε (θα την ήθελα με επιγονατίδα με καρφιά,χαχα)
    Μπράβο Άννα μου, καλή συνέχεια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς τον. Τώρα αυτήν την επιγονατίδα με τα καρφιά την ήθελα κι εγώ.
      Σ'ευχαριστώ Γιώργο μου να σαι καλά

      Διαγραφή
  3. "...Βγάζει έξω μια κοπέλα εποχής με το νυχτικό πρωί πρωί ξυπόλητη να συναντήσει τον αγαπημένο της στο δάσος; Απορώ πώς έγινε γνωστός σκηνοθέτης...."

    Από εδώ ξεκινάς Άννα μου να μας σκιαγραφείς το προφίλ ενός πραγματικά ανίκανου, υπερεκτιμημένου "σκηνοθέτη", ο οποίος με αλλότρια μέσα και διασυνδέσεις απέκτησε το κλασικό όνομα που απολαμβάνουν οι όμοιοι του είδους του.

    Υπέροχη η έμπνευσή σου να ασχοληθείς με το κίνημα "Me too" καλή μου φίλη, που συγκλόνισε την κοινή γνώμη το περασμένο διάστημα και ελπίζω να συνεχίζει να το κάνει με επιτυχία και αποτελέσματα.

    Παίρνεις μια εικόνα και σου έρχεται μια καταπληκτική έμπνευση. Το γύρισμα μιας ταινίας, μιας σκηνής. Και τι ακριβώς κρύβει η επιφανειακή ομορφιά αυτής της σκηνής. Σύλληψη ομολογώ και πρωτότυπη και ευφυέστατη και δοσμένη με συγκροτημένο τρόπο στην πλοκή της.

    Που να σταθούμε τώρα ως θέμα; Στον μηχανισμό συγκάλυψης του άρρωστου; Στο ρόλο της αστυνομίας που λειτουργεί ως προέκταση της προστασίας του; Ωραίος μηχανισμός έτσι; Στη δικαιοσύνη που δεν δίκασε την πρόθεση λες και αν η Σου Έλεν δεν αντιστεκόταν δεν θα υπήρχε αδίκημα έτσι; Δηλαδή το αδίκημα δεν υπάρχει γιατί δεν έγινε. Έλα ρε παιδί μου τώρα. Για δες δικαιοσύνη! Στην προσπάθεια εξαγοράς;
    Όλα τα προέβλεψες Άννα μου. Και μετά τα "Άμπατρος", τον "Τρελοφάν" που τρέχει, έρχεται και η "Πράξη τέλους" να αναδείξει τον κοινωνικό καταγγελτικό σου λόγο. Άννα, δεν ξέρω αν το νιώθεις αλλά βαδίζεις στα πρότυπα του κοινωνικού ρεαλισμού με πολύ μεγάλη επιτυχία στη γραφή σου.
    Συγχαρητήρια καλή μου φίλη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιάννη μου με τα υπέροχα σχόλιά σου! Χαιρομαι που σου άρεσε, που το βρήκες πρωτότυπο, που ταυτίζεσαι με τις απόψεις μου , πως θα γινόταν αλλιώς βέβαια, που μου τονώνεις τόσο το ηθικό.
      Ο κοινωνικός ρεαλισμός είναι η αγάπη μου. Και παντού ο ρεαλισμός είναι ό,τι επιθυμώ. Χαίρομαι που βρίσκεις επιτυχημένη την πορεία της γραφής μου
      Σε υπερευχαριστώ
      Να σαι καλά

      Διαγραφή
  4. Παρατηρώ Άννα μου ότι έχεις κοινωνικό-οικονομικές μετά από την νουβέλα σου σχετικά με την αποικιοκρατία και την νουβέλα σου για την φεουδαρχία και τη βιομηχανική επανάσταση αναλύεις με πάρα πολύ παραστατικό τρόπο ένα άλλο κοινωνικό φαίνομενο που στις μέρες μας έχει πάρει μεγάλες διαστάσεις.Αυτοί οι άνθρωποι που κάνουν όλα αυτά τα αίσχη πρέπει να τιμωρούνται άμεσα και παραδειγματικά και τα θύματα να μην φοβούνται να τους καταγγείλουν
    Συγχαρητήρια Άννα μου.Στο λέω χωρίς υπερβολή η γραφή σου με έχει μαγέψει
    Φιλιά !
    Εύχομαι Καλό Πάσχα!







    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου το χω αυτό, αν δεν υπάρχει σε γραπτό κάποιο μήνυμα κάποιο στοιχεί ιστορικό, κάτι καταγγελτικό δεν ησυχάζω.
      Χαίρομαι πολύ που σου αρέσει η γραφή μου
      Σε λίγες μέρες ο Τρελοφάν θα ξαναρχίσει τις συνέχειες
      Σ'ευχαριστώ θερμά
      Φιλάκια

      Διαγραφή
  5. Ήθελα να πω κοινωνικό οικονομικές σκέψεις που τις αναλύεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Επίκαιρη η ανάρτηση σου γλυκιά μου, αμέτρητες οιγυναίκες που δέχθηκαν τέτοιες πιέσεις, απλές ή διάσημες.η διαφορά πως η απλή δεν τολμά να δημοσιεύσει, η διάσημη κάνει και διαφήμιση. Ειδα στο netflix μία ταινία τουρκικής παραγωγής βραβευμένη στο...εξωτερικό βέβαια το "Ροζ", εκεί ο δοκηγόρος κερδίζει με μία απλή φράση.." Το όχι ..είνσι..όχι", είτε είναι γυναίκα σου, φιληνάδα ή πρόστυχη..το όχι είναι όχι"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι επίκαιρη όντως η ανάρτηση και σαν να ησυχάσαμε δεν σου φαίνεται; Ετσι το όχι είναι όχι τέλος!
      Σ'ευχαριστώ πόλύ πολύ

      Διαγραφή
  7. Αχ Άννα μου τι θέμα θίγεις μέσα από την συγκλονιστική ιστορία σου.
    Όλες οι γυναίκες πρέπει να μιλούν. Και αν ο κόσμος δεν είναι δίκαιος, ντροπή δική του, όχι των θυμάτων.
    Μακάρι το "me too" να είναι ένα τσουνάμι, που θα πνίξει τη σιωπή, την αδικία, την ντροπή (μια ντροπή που δε θα έπρεπε να υπάρχει στα θύματα).
    Μπράβο σου!!!! Βγαλμένη από τη ζωή (δυστυχώς) η ιστορία σου και μας τα έδωσες όλα τόσο επιδέξια ρεαλιστικά, που μας παρέσυρες, μας έκανες να θυμώσουμε για όσα συνέβησαν στη Σου Έλεν και να κάνουμε τον φόβο την αγωνία, αλλά και τη δύναμη της και την ανάγκη της για δικαιοσύνη, δική μας.
    Μακάρι, όλοι μας, να βάζουμε το δικό μας λιθαράκι για έναν κόσμο που τα καθάρματα δε θα χωρούν!
    Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρίνα μου για να σου πω την αλήθεια δεν ήξερα και τι να γράψω. Η εικόνα δεν μου έφερνε έμπνευση. Έβλεπα μια κοπέλα εποχής με νυχτικό, ξυπόλητη αλλά περιποιημένη σε ένα σπίτι εξοχικό ωραίο...τι στο καλό να γράψω; Μου ήλθε η ταινία και τα συμπαρομαρτούντα της ταινίας.
      Ναι βγαλμένη από τη ζωή και εύχομαι να βρουν τη δύναμη όλες μα όλες οι γυναίκες να μιλήσουν για τα τέρατα που το παίζουν άντρες.
      Σ'ευχαριστώ πολύ κορίτσι μου
      Τα φιλιά μου

      Διαγραφή
  8. Στην αρχή νόμιζα ότι διάβαζα ιστορία του Γιάννη μας. Αφού βεβαιώθηκα ότι είμαι στο δικό σου χώρο, συνέχισα την ανάγνωση με σφιγμένο στομάχι. Μοιραία άρχισαν οι προβολές απ' τον εγχώριο σκηνοθέτη μας που πήρε στο λαιμό του πολλά παιδιά. Ήταν τόσο ζωντανή η διήγησή σου που έβαλα κι εγώ δύναμη γι' αυτή τη γονατιά στα απόκρυφα του κτήνους. Και η κορύφωση ήρθε με την ημι-δικαίωση της ηρωίδας, όπως θα γινόταν άλλωστε και στην πραγματικότητα. Ποιος να τα βάλει με τους επιφανείς βιαστές;
    Αννούλα μου, πολλά συγχαρητήρια για την ιστορία που έγραψες πάνω σ' αυτήν τη ρομαντική φωτογραφία! Με την ευχή να έχουν όλες οι γυναίκες την ίδια δύναμη με την Σου Έλεν, αλλά και όλα τα καθάρματα που λερώνουν το χώρο του πολιτισμού, την ίδια κατάληξη.
    Φιλιά πολλά & καλή εβδομάδα να έχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είδες εσύ κάμερες και σκηνοθέτη και έψαχνες το Γιάννη ε; Εντάξει δεν γύρισα όλο το έργο, το σταμάτησα σε κρίσιμο σημείο, ναι;
      Αμ η γονατιά Μαρία μου τελικά έγινε με τη δύναμη όλων μας, και δεν έφτανε κιόλας.
      Δύσκολο να τα βάλεις με κάθε κτήνος που θεωρείται και επιφανής της κοινωνίας! Μη @@σω την επιφάνεια!!
      Σ'ευχαριστώ Μαρία μου
      Μακάρι τα στάματα να μην κλείσουν. Σαν να ησυχάσαμε και ανησυχώ
      Φιλιά πολλά

      Διαγραφή
  9. Δεν χρειαζόταν γόνατα, μαχαίρι χρειαζόταν.
    Οι νόμοι είναι όλοι σάπιοι και φτιαγμένοι για τους λίγους.
    Δυστυχώς ε
    αυτό αποδεικνύεται και στα πρόσφατα γεγονότα.
    Πολύ δυνατή ιστορία μας προσφερες.
    Συγχαρητήρια πολλά.
    Καλή Μεγάλη Εβδομάδα και Καλή Ανάσταση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αμ το έχω πει πολλές φορές. Κόψιμο από τη ρίζα να δεις τι καλά που θα περηφανεύονται μετά...
      Ναι οι νόμοι είναι για τους λίγους αυτό ήθελα να φανεί, η πραγματικότητα
      Σ'ευχαριστώ Ρένα μου
      Καλή Μεγαλοβδομάδα

      Διαγραφή
  10. Άννα μου θα πρέπει να πω πως η γονατιά δεν με ικανοποίησε! Η τιμωρία ήθελα να είναι παραδειγματική, αλλά χάρηκα τη κοπέλα που αντέδρασε και δεν έσκυψε το κεφάλι και πρέπει να πω πως για μένα οι τιμωρίες πρέπει να είναι σκληρές σε τέτοιες περιπτώσεις. Βαρέθηκα όλους αυτούς που νομίζουν πως επειδή κατακτούν επαγγελματικά μια θέση μπαίνουν στο απυρόβλητο και έχουν και συγχωροχάρτι για κάθε βρωμιά. Κατά τα άλλα ήταν μια υπέροχη συμμετοχή και σ' ευχαριστώ πολύ για την όμορφη έμπνευση σου! Επίκαιρη και διαχρονική γιατί η βρωμιά μυστηριωδώς όσο και να καθαρίζεις τόσο απλώνεται! Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι Μαίρη μου συμφωνώ. Ποιον ικανοποιεί μια γονατιά; Αλλά δυστυχώς έτσι είναι η ζωή και πολλές φορές δεν έχει δύναμη το θύμα όχι να δώσει γονατιά αλλά ούτε να μιλήσει.
      Σ'ευχαριστώ πολύ και περισσότερο γιατί μας δίνεις με τις υπέροχες ιδέες σου ευκαιρία να βρεθούμε όλοι μαζί δημιουργώντας
      Φιλιά πολλά

      Διαγραφή
  11. Πάρα πολύ έξυπνη η ιδεα σου Αννιώ μου, από μια κατά τα άλλα ρομαντική εικόνα να προβάλεις την βρωμιά που κρύβουν μέσα τους κάθε λογής ανθρωποειδές αρσενικά νομίζοντας ότι μπορούν να κάνουν ότι θέλουν.
    Πολύ την χάρηκα την ηρωίδα σου και ποια γυναίκα δεν θα ήταν μαζί της και το ότι μίλησε γι αυτό το συμβάν έστω και αν ήταν ουτοπία η δύναμη της αξιοπρέπειας του ανθρώπου είναι πάνω από όλα...
    Υπέροχη συμμετοχή Αννιώ μου, θα περιμένουμε και την συνέχεια της νουβέλας σου ...
    Αν δεν τα πούμε ξανά μέχρι την Κυριακή φίλη μου Καλό Πάσχα με υγεία και καλή Ανάσταση παντού φιλιάαα!!!❤🌻🌼

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ Ρούλα μου
      Χαίρομαι που τη χάρηκες. Έριξε μερικές ε; Και λίγες την έβαλα να ρίξει του παλιανθρώπου.
      Σε λίγες μέρες έρχεται ο Τρελοφάν
      Θα τα πούμε γιατί θα δεις τη συνέχεια του τρελοφάν
      Φιλάκια

      Διαγραφή
  12. Χώρος: Σινεμά, Θέατρο, δισκογραφική εταιρεία, χώρος εργασίας, οποιασδήποτε εργασίας κλπ…κλπ
    Εν αρχή ην ο χυδαίος τρόπος συμπεριφοράς του εργοδότη, του κάθε εργοδότη, και η «τεχνητή αγορά ταλέντου» της υποκριτικής ευμάρειας σε ένα σταρ σύστεμ με όλα τα απόβλητα, που απλά ποντάρουν στην ανάγκη ενός κοριτσιού με καλλιτεχνικές φιλοδοξίες για να υποβιβάσουν, εξευτελίσουν οι ισχυροί, το σύστημα, σάπιο ως το μεδούλι. Και δεν θα συνεχίσω περαιτέρω. Το μυαλό όλων πάει εκεί…..που πάει.
    Στο δια ταύτα.
    Ένα πολύ όμορφο σενάριο, άριστα δοσμένο με μια αίσθηση του κλασσικού, του ρομαντικού κινηματογράφου, που είναι πανομοιότυπο της ζωής, και λέω ρομαντικού μέχρι του σημείου που πρέπει να υποκύψει η πρωταγωνίστρια στο βάρος μιας ανελέητης κοινωνικής σαπίλας κάτω από έναν εκβιασμό που δυστυχώς για άλλες ίσως και να ‘ναι αδιέξοδο και πειθήνια υποκύπτουν σε μια πορνογραφική κουλτούρα με δικαιολογία ένα περιτύλιγμα για την όποια άνοδο. Δυστυχώς οι κακοί δεν τιμωρούνται πάντα, η σπαρακτική φωνή της ηρωίδας σου όμως αφήνει πίσω της μεγάααλη ηχώ.
    Άννα μου, το χάρηκα, το ευχαριστήθηκα, με παρέσυρε και είπα και δυο γαλλικά....Θέε μου συχώρα με, μέρες που 'ναι. Μόνο πολλά συγχαρητήρια μπορώ να πω και .....
    άντε και μπεστ-σέλερ
    Φιλιά πολλά και Καλή Μ. Εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ακριβώς όπως τα περιγράφεις. Και ναι πολλές υποκύπτουν για χάρη της ανόδου τους αλλά μη νομίζει, τους διαβρώνει αυτή η υποχώρηση σε κάθε πορνοτέρας.
      Χαίρομαι που το χάρηκες και πιο πολύ χάρηκα για τα γαλλικά που έριξες που σημαίνει ότι καλά γράφτηκε για να σε θυμώσει.
      Σ'ευχαριστώ τόσο πολύ
      Φιλιά πολλά

      Διαγραφή
  13. Άννα, έθιξες ένα θέμα επίκαιρο λόγω των πρόσφατων γεγονότων στη χώρα μας, αλλά και διαχρονικό, μιας που πάντα γίνονταν αυτά και πολύ φοβάμαι ότι δεν θα σταματήσουν εύκολα. Στο διήγημά σου επέλεξες, η πρωταγωνίστρια σου, να μην υποκύψει στον εξευτελισμό που την επέβαλε ο "επαρμένος" σκηνοθέτης με τα μεγάλα μέσα ( τα οποία τελικά νίκησαν ). Έδειξες ποια πρέπει να είναι η σωστή απάντηση κάθε νέου κοριτσιού, αν βρεθεί σε μια τέτοια, απευκταία, κατάσταση. Πάλεψε για την αξιοπρέπεια της, δεν υπολόγισε το τίμημα, ούτε το όνειρο της που χάθηκε για πάντα. Δυστυχώς φοβάμαι ότι δεν αντιδρούν όλα τα νέα κορίτσια με τον ίδιο τρόπο. Δεν μπορώ να τα κατηγορήσω εύκολα, αλλά θα ήθελα να αντιδρούν όπως η πρωταγωνίστρια σου.
    Νάσαι καλά να γράφεις πάντα τέτοια όμορφα κείεμνα! Την καλημέρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βασίλη μου το θέμα είναι διαχρονικό και πολύ φοβάμαι ότι έτσι θα παραμείνει. Δεν πρόκειται να παύσουν εκτρώματα να προσβάλλουν όχι μόνο τις γυναίκες αλλά το ανθρώπινο είδος.
      Χαίρομαι που σου άρεσε. Και πάσχισα να δω τι θα γράψω με την εικόνα μου που ομολογουμένως δεν μπορούσα να εντάξω την ξυπόλητη κοπέλα με το νυχτικό και τα περιποιημένα μαλλιά σε διήγημα.
      Αυτό το ''πάλεψε για την αξιοπρέπειά της '' είναι το ζητούμενο κατά τη γνώμη μου. Και κοίτα να δεις που πιστεύω ότι δεν ειναι μόνο της φαντασίας μου, και να την χτυπούσε κανείς δεν θα επενεβαινε. Φοβερό έτσι;
      Και εγώ θα ήθελα όλες οι γυναίκες να ξέρουμε αυτοάμυνα. Αλήθεια...
      Σ'ευχαριστώ πολύ

      Διαγραφή
  14. Ρεαλισμός και επικαιρότητα......Με αφετηρία μία ρομαντική φωτό , ανέδειξες Αννούλα μου τ΄ανείπωτα των γυναικών κυρίως, αλλά και ανδρών .....που βιώνουν στους εργασιακούς χώρους από αδίστακτους των ονείρων τους και της ανάγκης τους γιά εργασία....Και οι Νόμοι....φτιαγμένοι στα μέτρα των ισχυρών...η κοινωνία, γαλουχημένη να σιωπά και να αποδέχεται...τα συμφέροντα των εξουσιαστών πάντα προστατευμένα...Me too Αννούλα μου, επιτέλους είναι καιρός ν΄αλλάξουν τα πράγματα, η εκμετάλλευση, η καταπίεση, η ανηθικότητα, ο εξευτελισμός ....να εκλείψουν και φυσικά να ιμωρούνται οι ένοχοι ! Να αποτρέπονται αυτές οι συμπεριφορές και να καταγγέλονται !!!Το χάρηκα πολύ το κείμενό σου που αναδεικνύει τόσο ξεκάθαρα το σοβαρό αυτό πρόβλημα. Να είσαι καλά να αφυπνίζεις !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανείπωτα όπως τα χαρακτηρίζεις Κλαυδία μου. Πολλές έχουν σημαδευτεί με τέτοιες πράξεις και πιστεύω ότι δεν ξεχνιούνται ποτέ.
      Δεν ξέρω Κλαυδία μου καλή αν θα αλλάξουν τα πράγματα ποτέ, να έχουν συμπαράσταση μόνο οι παθούσες για να μιλάνε. Φοβερό ...
      Σ'ευχαριστώ πόλύ πολύ

      Διαγραφή
  15. Αννούλα μου έδεσες με πολύ όμορφο τρόπο την εικόνα με το θέμα που επέλεξες να μιλήσεις. Η ιστορία σου, τόσο άμεση και αληθινή δίνει ένα ξεκάθαρο μήνυμα που πρώτα οι γυναίκες πρέπει να πάρουν! Να μην ντρέπονται, να μη φοβούνται, να μιλάνε και να μην επιτρέπουν κανενός είδους κακοποίηση σε όποιο επίπεδο!
    Σ' ευχαριστώ πολύ γι' αυτό που διάβασα!
    Με συγκίνησες!
    Πολλά φιλιά με την αγάπη μου
    Μαρίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρίνα μου αυτό πιστεύω και εγώ. Να μιλάνε οι γυναίκες. Να μιλάνε γιατι δεν νομίζω ότι θα πάψουν ποτέ να υπάρχουν και κτήνη ανάμεσά μας
      Να σαι καλά
      Σ'ευχαριστώ που με διάβασες
      Φιλάκια και καλό Πάσχα

      Διαγραφή
  16. Άννα, τα συγχαρητήρια μου για την έμπνευση και το κείμενο που μοιράζεσαι μαζί μας. Που μια εικόνα που παραπέμπει σε μιαν άλλη εποχή σε οδήγησε στο σήμερα και ζητήματα που τρέχουν, σε συγκεκριμένο χώρο δράσης, με συγκεκριμένους πρωταγωνιστές. Για τον τρόπο που παρουσιάζεις την ανάγκη (?) κάποιων ανθρώπων για επιβολή και κατάχρηση εξουσίας. Για την αλήθεια του λόγου σου.
    Υπάρχουν στιγμές που καλούμαστε να κάνουμε δύσκολες επιλογές, γνωρίζοντας το τίμημα της κάθε επιλογής. Όταν αυτές δεν μας τιμούν, κάποτε θα τις συναντήσουμε μπροστά μας με μια άλλη μορφή.
    Περιμένω τη συνέχεια του Τρελοφάν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ Τζοάννα μου. Αυτή η έμπνευση μου ήλθε με την εικόνα. Και ναι καλούμαστε να επιλέξουμε κάποιες στιγμές θυσιάζοντας όνειρα ή θυσιάζοντας την αξιοπρέπειά μας. Πολύ σωστά θα τα βρούμε μπροστά μας.
      Να σαι καλά κορίτσι μου
      Ο Τρελοφάν σήμερα δημοσιεύτηκε και το επόμενο μετά το Πάσχα

      Διαγραφή
  17. ααα! πολύ μου άρεσε :) Έτσι και αλλιώς η γραφή σου είναι τόσο ξεκούραστη για μένα που με κράτα πιστή στην πλοκή μέχρι το τέλος. Μωρέ όταν του έχωσε την γονατιά εγώ το χάρηκα που τον έκανε περήφανο.
    Η ουσία του κινήματος όμως αυτού πρέπει να καταλάβουμε όλοι πως δεν βασίζεται στο αν θα καταφέρουν τα θύματα να μιλήσουν αλλά στο κατά πόσο η κοινωνία θα αποφασίσει να συνηγορήσει, γραμματέας, αστυνόμος, παραγωγός έχουν ακριβώς την ίδια υποχρέωση και ευθύνη.
    Αυτά και έφυγα
    σε φιλώ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κοίτα τώρα πότε το είδα το σχόλιό σου! Μπράβο μου! Και συγνώμη που αργησα.
      Χαίρομαι που σου άρεσε. Ναι αυτή η γονατιά είναι όλα τα λεφτά...
      Σωστό για το κίνημα. Η κοινωνία νομίζω ότι είναι ώριμη και αγκαλιάζει όλα αυτά τα θύματα. Φάνηκε στις τελευταίες αποκαλύψεις. Το θέμα για μένα είναι να μην καλύπτονται απο σιωπή εξαιτίας φόβου.
      Φιλιά

      Διαγραφή
  18. Άννα μου! Πόσο όμορφο μήνυμα και με ωραίο τρόπο δοσμένο!
    Στέλνω πολλάαααα φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή