Εγκλεισμός χωρίς ιντερνετ...γίνεται;

 


Έχουμε πει τα αρνητικά του διαδικτύου πολλές φορές. Πρόσφατα μάλιστα μας εξέθεσε τις σοφές της απόψεις μέσω μιας ιστορίας και η Μαρίνα του ''Ερωτεύομαι τη ζωή''.

Η κατάχρηση σε ό,τι κάνουμε πάντα έχει επιπτώσεις.

Η ζωή είναι εκεί έξω...είναι πλάι στους ανθρωπους μας...είναι η κίνηση....είναι η δράση...και είναι τόσο μικρή, είναι λυπηρό να μην τη ζούμε. Αυτόν το χρόνο  όμως, στερηθήκαμε τη ζωή όπως την ξέραμε...για σκέψου όμως..

...και   έλα να μου πεις, αυτό το χρόνο-γιατί κοντεύουμε να κλείσουμε χρόνο- του εγκλεισμού με τον κορωνοϊό να μας πολιορκεί, πώς θα περνούσες τις μέρες σου αν δεν είχαμε διαδίκτυο; 

Αν δεν είχες blog?

Αν δεν είχες λογαριασμό στα social?

Ξέρω, θα μου πεις ότι εργάζεσαι από το σπίτι, 

Είδες τι κάνει το ιντερνετ ; θα σου πω. Σκέψου κι εκείνους που είναι σε αναστολή εργασίας, ναι;

Ξέρω, θα μου πεις οι δουλειές είναι πολλές  παίρνουν χρόνο

Και εμένα θα σου πω..

Θα μου πεις ότι έχεις τηλεόραση. 

Και ναι στην παρακολούθηση τηλεόρασης αν σου αρέσει αλλά πρόσεχε γιατί κοιμίζει επικίνδυνα το μυαλό, σωστά;

Θα μου πεις ότι ο καλύτερος φίλος μας είναι το βιβλίο

Φυσικά θα σου απαντήσω. Αλλά σκέψου και εκείνον εκεί στη γωνία που έχασε τη δουλειά του και με το πενιχρό επίδομα σκέφτεται   την αγορά δεύτερου και τρίτου βιβλίου

Θα μου πεις ότι θα ασχολιόμασταν με τα άλλα μέλη της οικογένειας, αν υπάρχουν

Επιβάλλεται θα σου απαντήσω αλλά θες και τη δική σου ώρα, δε θες; Σκέψου όμως και τη γειτόνισσα που είναι μόνη, που μιλάει καμιά ώρα στο τηλέφωνο, αλλά μετά;

Θα πλέκαμε, θα ζωγραφίζαμε, θα κεντούσαμε, θα κάναμε ξυλοκατασκευές θα μου πεις

Βεβαίως και τώρα τα κάνουμε όλα αυτά, αλλά κουράζεσαι,  οπότε τις υπόλοιπες δικές σου ώρες, αυτές που διαθέτεις τώρα στο διαδίκτυο τι θα έκανες;


''Το διαδίκτυο γίνεται η κεντρική πλατεία για το παγκόσμιο χωριό του αύριο.''


Πώς φαντάζεσαι την ημέρα σου έγκλειστος χωρίς ιντερνετ;

Χωρίς να δεις τι μαγειρεύει ο Άκης σήμερα;

Χωρίς να μάθεις τι νέο υπάρχει στις ομάδες του φέις που δραστηριοποιούνται δημιουργικά;

Χωρίς να καλαμπουρίσεις με φίλους γνωστούς και άγνωστους;

Χωρίς να κουτσομπολέψεις βρε αδελφέ!

Για πες λοιπόν πώς φαντάζεσαι το χρόνο αυτό του εγκλεισμού χωρίς το κλικ στο διαδίκτυο;

Χωρίς να έχεις αποκομίσει γνώσεις πτυχιούχου άνευ περγαμηνών για τα πάντα; 

Χωρίς να σχολιάζεις τις σκέψεις άλλων;

Πώς θα ήταν η έγκλειστη ζωή μας άραγε;

 


43 σχόλια:

  1. Αννούλα μου, πολύ σωστές οι σκέψεις σου και τις είχα και τις έχω κι εγώ. Μάλιστα χθες σε μια τηλεφωνική επικοινωνία, είπα το εξής: Ξανά ανά τα χρόνια του κόσμου, έχουν γίνει εγκλεισμοί όπως αυτός που ζούμε. Κάπου δε θέλω να γκρινιάζω. Μην είμαι αχάριστη, γιατί εμείς έχουμε το ίντερνετ συντροφιά μας. Εκείνοι δεν είχαν.
    Και το ίντερνετ είναι σπουδαίο. Βρίσκεις βιβλία, ταινίες και σειρές, βρίσκεις συνταγές, καθοδήγηση σε ενδιαφέροντα όπως χόμπι, ξένες γλώσσες κτλ.
    Για εμένα, το ίντερνετ δεν είναι κακό. Η τηλεόραση δεν είναι κακή. Τα social media δεν είναι κακά.
    Ο τρόπος που το χρησιμοποιούμε, μπορεί να τα καταστήσει. Γι' αυτό και στο διαδίκτυο όπως και σε κάθε τι, πρέπει να υπάρχει το τόσο όσο, η ισορροπία. Δε γίνεται, να μην το έχουμε στη ζωή μας, αλλά δε γίνεται και να ζούμε σε αυτό ή γι' αυτό.
    Στον εγκλεισμό το ίντερνετ είναι σίγουρα μια συντροφιά. Και καλώς είναι.
    Μας διατηρεί μια επαφή με τον λοιπό κόσμο (πάρε παράδειγμα τη blogoγειτονιά μας) και μας ανοίγει τη πόρτα σε πολλά ενδιαφέροντα πράγματα!
    Όσο διατηρούμε μια ισορροπία (στα μέτρα του ο καθένας), το internet μπορεί να αποτελέσει σχεδόν... φίλο!
    ΥΓ: Ω ευχαριστώ για την αναφορά! :)
    Σε φιλώ πολύ γλυκά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι πολλά καλά έχει το ιντερνετ Μαρίνα μου αλλά και κακά. Το ξέρω, κάθε νόμισμα έχει δυο όψεις. Και σκέφτομαι ότι εκείνοι που εξαρτώνται τόσο από το διαδίκτυο είναι οι ίδιοι τύποι που κάνουν κατάχρηση γενικώς στη ζωή τους. Εκείνο που θυμάμαι εγώ οταν είχα τα παιδιά μου μικρά ότι οικογένειες έβγαιναν έξω για φαγητό και δίνανε στα παιδάκια τους αυτά τα μικρά μηχανάκια με τις οθόνες και τα κουμπάκια που είχαν δυο τρια παιχνίδια μέσα για να ασχολούνται. Πάντα οι άνθρωποι που είναι επιρρεπείς ξεπερνούν τα άκρα
      Εγώ μιλώ για τον εγκλεισμό μας. Αυτό το χρόνο μπορείς να φανταστείς πώς θα ήμασταν χωρίς διαδίκτυο;
      Σε φιλώ Μαρινάκι μου

      Διαγραφή
  2. Τα πάντα έχουν το όριο τους! Ο καθένας κανονίζει αυτό το όριο. Βέβαια δεν μπορώ να φανταστώ τη ζωή μου γενικά χωρίς υπολογιστή. Όταν χάλασε έπαθα! Αλλά έχω βάλει όρια μέχρι πού θα με ελέγχει και πώς θέλω να το χειρίζομαι με τη μεγαλύτερη ασφάλεια! Μη ξεχνάμε πως είναι μια μεγάλη αυλή όπως πολύ σωστά λες, αλλά μπορεί να γίνει επικίνδυνη αυλή αν δεν το προσέξεις! Και σίγουρα μπορείς να καλύψεις πολλά ενδιαφέροντα σου, και να γεμίσεις χρόνο εποικοδομητικά. Πολύ ωραία ανάρτηση με σφαιρική θεώρηση! Φιλιά πολλά Άννα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όριο! Τα πάντα φυσικά. Αλλά ναι παθαίνεις χωρίς τον υπολογιστή ε; Σκέψου με τον εγκλεισμό τι θα γινόταν αν δεν είχες...
      Σ'ευχαριστώ Μαιρούλα
      Φιλάκια

      Διαγραφή
  3. Άννα μου εδώ κολλάει γάντι η παροιμία παν μέτρον άριστον.
    Είναι σίγουρο πως η οποαδηποτε κατάχρηση οδηγεί σε παρακμή. Όπως σε πολλά άλλα στο παρελθόν, ήρθε και η ώρα του ίντερνετ. Δε γνωρίζω πραγματικά πως πα ήμασταν χωρίς, όμως, είναι πλέον αναγκαίο κακό.
    Η λεπτή γραμμή υγιούς χρήσης και κατάχρησης ορίζεται από μας. Όσους φυσικά έχουν μάθει να χρησιμοποιούν το 5 της εκατό του εγκεφάλου τους.
    Και ναι αξιοκρατικό δεν υφίσταται σε καπιταλιστικές κοινωνίες, λυπηρό ναι μα πραγματικό.
    Φιλιά πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φυσικά Γιώργο παν μέτρον άριστον. Αλλά δεν μπορείς να φανταστείς καθόλου πώς θα ήσουν σ'αυτήν την κατάσταση χωρίς υπολογιστή; Επιλογη πάντως δική μας και οι άνθρωποι που φεύγουν από τα όρια φεύγουν σε κάθε τι στη ζωή τους από τα όρια.
      Αξιοκρατία; Πού υπάρχει αλήθεια;
      Καλό βράδυ Γιώργο μου

      Διαγραφή
  4. Θέλοντας να είμαι ειλικρινής θα ομολογήσω ότι δεν φαντάζομαι εύκολα τη ζωή μου χωρίς το διαδίκτυο. Κακά τα ψέμματα. Είναι ένα ανοιχτό παράθυρο στον κόσμο. Είναι μια γειτονιά, πόλος γνωριμίας και συνύπαρξης. Όλα αυτά που αναφέρεις Άννα μου για να μην τα επαναλάβω.
    Φυσικά, ισχύει το "παν μέτρον άριστο". Φυσικά ισχύουν όλα αυτά που έχει αναφέρει η Μαρίνα και όχι μόνο. Φυσικά και μπορεί να γίνει τοξικό. Τι όμως δεν μπορεί να έχει την σκοτεινή πλευρά του στη ζωή μας; Από τον έρωτα ως την επαγγελματική μας ανέλιξη. Τα πάντα έχουν τις δύο τους πλευρές.
    Και να τσεκάρουμε και κάτι που ανέφερες με την τηλεόραση. Σε καιρούς που ο καπιταλισμός χειραγωγεί τα πάντα για τον έλεγχο της σκέψης και τη διαιώνιση της εκμετάλλευσης, τα social media είναι το μοναδικό ελεύθερο, (ακόμα), όπλο στα χέρια των ανθρώπων να σπάσουν τον έλεγχο της πληροφόρησης και των ιδεών. Ας το δούμε και έτσι.
    Καλησπέρα δικτυακή φιλενάδα.
    Να πω κάτι; Εγώ, έχω κάνει γνωριμίες μέσω ίντερνετ, που παραμένουν δικτυακές αλλά έχουν τέτοια προσφορά και τέτοια ομορφιά στη ζωή μου που είναι χαρακτηριστική. Έτσι γνώρισα εσένα και όλους και όλες εκείνες και εκείνους τους φίλους που στέκονται κοντά μας και πορεύονται.
    Φιλιά αγαπημένη μου φίλη.
    Καλησπέρα Άννα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι σε πιστεύω. Και έχει τόσα καλά προσφερει σε όλους μας. Κάθε τι θέλει μέτρο γιατί μετά υπάρχει η εξάρτηση. Ναι ακόμη ελεύθερο το διαδίκτυο αλλά γίνονται προσπάθειες ελέγχου του.
      Ξέρω, οι γνωριμίες είναι το πιο υπέροχο δώρο του διαδικτύου
      Καλό σου βράδυ Γιάννη μου

      Διαγραφή
  5. Δεν βάζω τέτοια ερωτήματα πλέον στον εαυτό μου. Θεωρώ πως μπορώ να διαχειριστώ την τεχνολογία, χωρίς να την αφήνω να με χειρίζεται αυτή. Η επόμενη γενιά θα έχει καινούργιες τεχνολογίες κι αυτά που χρησιμοποιούμε εμείς σήμερα, θα είναι vintage εικόνες απ' το παρελθόν μιας "ρομαντικής εποχής".
    Κρατάω όλα τα θετικά απ' την έκθεσή μου στο διαδίκτυο, κι αυτά είναι πολλά. Ότι γνώρισα ανθρώπους σπουδαίους, ότι δέθηκα με φίλους σ' όλη την επικράτεια κι ότι είμαι ένα κομμάτι μιας αλυσίδας ανθρώπων που συμπράττει σε παιχνίδια και δρώμενα, και τόσα άλλα...
    Την καλησπέρα μου Αννούλα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι βέβαιο ότι μπορείς να τη διαχειριστείς. Πατάς γερά στα πόδια σου και είσαι σε εγγρήγορση. Δεν ξέρω για την επόμενη γενιά αλλά δεν είμαι και χαρούμενη αν ζει μέσω της τεχνολογίας. Σκέψου διακοπές ή σχέσεις μέσω εικονικής πραγματικότητας.
      Ναι η γειτονιά μας είναι φοβερή και γι αυτό αναρωτήθηκα πώς θα ήταν αν ο εγκλεισμός μας συνοδευόταν και από απαγόρευση του διαδικτύου
      Καλησμέρα Μαράκι μου

      Διαγραφή
  6. Θα συμφωνήσω με τους προλαλήσαντες και με τη σωστή και συνετή χρήση του διαδικτύου, μόνο που τελευταία μου έχει "κολλήσει" η ιδέα βλέποντας και την τηλεκπαίδευση. Αναρωτιέμαι μήπως μας καταντήσουν μηχανάκια του διαδικτύου, όπου όλη μας η καθημερινότητα και οι σχέσεις μας θα περνούν μέσα από το πληκτρολόγιο των κινητών και των pc μας. Γι αυτό καλό θα ήταν να έχουμε τον νου μας γιατί οι κίνδυνοι ελλοχεύουν και το διαδίκτυο μπορεί να γίνει εργαλείο ελέγχου των σκέψεων και της ελευθερίας μας!
    "Φύλαγε τα ρούχα σου για να έχεις τα μισά" ή "κράτα μικρό καλάθι" κλπ κλπ κάτι ξέρει ο σοφός λαός!

    ΑΦιλάκια προσεχτικά, συνετά και πάντα με επίγνωση!


    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στεφανία μου ο υπολογιστής έχει μπει στη ζωή μας και στην εργασία μας πριν την τηλεκπαίδευση. Και φυσικά ξέρουν και πού βρισκόμαστε κάθε στιγμή, ίσως τι λέμε μέσω κινητών και πισι.
      Προσοχή φυσικά χρειάζεται περισσότερο για την αλλοίωση της σκέψης
      Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  7. Φίλη μου ας μη κοροϊδεύουμε τον εαυτό μας, το ίντερνετ είναι πλέον μέρός τής ζώής μας, είναι μθα παρέα, .ενας δρόμος που περνάει ανάμεσα μας και μας ενώνει σε αποστάσεις και τόπους.Δεν το θεωρώ πολυτέλεια, ούτε κακιά παρέα, στο ίντερνετ κάνουμε τις επιλογές μας όπως στη κοινωνία που ζούμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ω συμφωνώ συμφωνώ Αχτιδούλα μου. Φυσικά κάνουμε τις επιλογές μας όπως και στην κοινωνία που ζούμε. Σοφότατο

      Διαγραφή
  8. Χμμ…δεν ξέρω αν είναι και τόσο αθώος ο χώρος του διαδικτύου. Για το απαραίτητος δεν έχω να προσθέσω ουδέν, τουλάχιστον στον βαθμό που εκφράζει τον καθένα. Θα σταθώ με σεβασμό στις απόψεις όσων το θεωρούν απαραίτητο, σαν εργαλείο, σαν μηχανή αναζήτησης της δουλειάς τους. Αυτή η...συνήθεια όμως μπορεί να γίνει φίλος, μπορεί και εχθρός. Μπορεί εύκολα να σε παγιδέψει, να σε απομονώσει, να σου προσφέρει αμέτρητα like και σχόλια καλοπροαίρετα, ή πικρόχολα, μπορεί να λειτουργήσει σαν ψυχαναλυτής, μπορεί και να σε βγάλει απ’ τα ρούχα σου.
    Με λίγα λόγια ένας μικρόκοσμος αντίγραφο του αληθινού που μπορεί με λάθος χειρισμούς να γίνει επικίνδυνος. Λένε το διαδίκτυο φέρνει πιο κοντά τους ανθρώπους. Εν μέρει συμφωνώ, φτάνει να ξέρεις να μην ξεπερνάς τα όριά σου. Η ελευθερία στη γνώση και στην έκφραση λόγου είναι μια πρόκληση. Για τα υπόλοιπα……….?
    Καλό ξημέρωμα Άννα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αννίκα μου τα πάντα έχουν δυο όψεις. Και επικίνδυνο μπορεί να γίνει αν δεν προσέχεις ακόμη και η οδήγηση. Τα πάντα ενέχουν κίνδυνο. Αλλά περνάμε καλά παρεούλα, ναι; Όσο για το φέις ναι έχεις δίκιο αλλά θα πω ότι δεν παγιδεύεσαι αν κρατάς μκρό καλάθι.
      Καλή σου μέρα Αννούλα/ Αννίκα

      Διαγραφή
  9. Δεν θέλω να το βλέπω ως εγκλεισμό όλο αυτό που ζούμε, είναι μεν υπερβολή, αλλά προτιμώ την λέξη "καραντίνα", γιατί αρκετές στιγμές ξέρω ότι προσέχω, όχι μόνο γιατί μου το επιβάλλουν, αλλά γιατί το επιλέγω. Όσο για το διαδίκτυο; Στο λέω και στο υπογράφω, χωρίς ίντερνετ δεν μπορώ, έστω κι αν, από το καλοκαίρι διαβάζω βιβλία, σταθερά, χωρίς κανένα διάλειμμα, συνειδητά, για να μην με πνίξει το ίντερνετ μέσα στην..σφιχτή αγκαλιά του! Καληνυχτούδια Αννούλα 🌸

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τώρα τη λέξη καραντίνα γιατί την προτιμάς; Είμαστε άρρωστοι και μπήκαμε στην απομόνωση; Ή έστω προληπτικά; Εγώ πάλι εγκλεισμό το λέω όταν πρέπει να στείλω μήνυμα για να βγω να περπατήσω. Εγκλεισμό το λέω όταν δεν μπορώ να πάω στο εξοχικό μια ηλιόλουστη μέρα επειδή είναι σε άλλον νομό. Τέλος πάντων και εγώ χωρίς το διαδίκτυο δεν μπορώ καθόλου. Κι ας έχω ενα σωρό ασχολίες...συνήθεια λες;
      Καλημέρα Πετράδι μου

      Διαγραφή
  10. Ειλικρινά, δεν ξέρω τι θα έκανα δίχως τις δυνατότητες του διαδικτύου, ειδικά μέσα στην χειμωνιάτικη καραντίνα. Γιατί αν ήταν καλοκαίρι, θα ήταν τελείως διαφορετικά τα πράγματα. Ίσως να είχα αποχαυνωθεί μπροστά σε καμία τηλεόραση... Εργαλείο είναι! Είναι το μεγάλο χωριό του σήμερα. Μου αρέσει! Βρίσκω νέους φίλους, όπως αυτήν την υπέροχη μπλογκογειτονιά που μοιραζόμαστε, εκφράζομαι, αντλώ πληροφορίες με ευκολία, δεν έχασα την επαφή με τα παιδιά μου, τους φίλους μου τις ομάδες στις οποίες συμμετέχω. Φυσικά και διαβάζω και κάνω άλλα πράγματα, αλλά... δεν μπορώ να φανταστώ τη ζωή μου πλέον δίχως τις δυνατότητες του διαδικτύου.
    Την Καλημέρα μου, Άννα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ δεν ξέρω Βασιλη. Και η τηλεόραση αποχαυνώνει όντως. Όμως και ο καιρός τους εγκλεισμού περνάει πιο όμορφα με την παρέα μας τη διαδικτυακή
      Καλη σου μέρα

      Διαγραφή
  11. Και να θέλαμε, δεν μπορούμε πλέον χωρίς ίντερνετ γιατί όλα γίνοντε ηλεκτρονικά. Αν δεν το μαθαίναμε, μια χαρά θα ήμασταν και χωρίς αυτό. Τώρα πια έχει μπει στη ζωή μας και έτσι και δεν έχουμε σύνδεση μας πιάνει πανικός. Σίγουρα ήταν παρεούλα για όλο αυτό το δύσκολο διάστημα όμως.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σίγουρα μας πιάνει πανικός χαχααα Κοίτα να δεις πώς έχουμε εξαρτηθεί από το διαδίκτυο. Αλλά και όλες οι εργασίες μέσω αυτού γίνονται και αυτόν το καιρό η παρέα μας είναι φοβερή

      Διαγραφή
  12. ''Το διαδίκτυο γίνεται η κεντρική πλατεία για το παγκόσμιο χωριό του αύριο.''

    αυτο τα λεει ολα, αγαπημενη μου
    και φυσικα μια απο τις συνεπειες του, ο εθισμος μας

    καλη σου μερα αγαπημενη μου

    Κικη Κωνσταντινου απο το Εκφρασου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Κική μου. Από πού γράφεις; Εθισμός ή όχι έτσι γνωρίσαμε υπέροχα άτομα
      Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  13. Δεν ξέρω γιατί δεν μπορώ να σου αφήσω σχόλιο Άννα μου εδώ και μέρες... Τελοσπάντων..
    Δυστυχώς το διαδίκτυο έγινε απαραίτητο και τώρα με τον εγκλεισμό ακόμα περισσοτερο.Τι θα κάναμε χωρίς αυτό τώρα;δεν ξέρω τι να σου απαντήσω..Σίγουρα κάτι θα βρισκόταν..
    Τα φιλιά μου!!!
    Δέσποινα από το my world

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δέσποινά μου γιατί δεν μπορείς να αφήσεις σχόλιο; Δεν έχει αλλάξει κάτι εδώ ίσως ο μπλοκερ δεν ξερω. Χαίρομαι πάντως που σε βλέπω εδώ και ναι τι θα κάναμε; Κάτι θα βρίσκαμε σίγουρα απλά αν στο στερήσουν ενώ το έχεις γνωρίσει είναι το δύσκολο
      Φιλιά πολλά

      Διαγραφή
  14. Πόσο ωραία το έθεσες Άννα μου...ότι το διαδίκτυο γίνεται η κεντρική πλατεία για το χωριό του αύριο. Αυτό νομίζω τα λέει όλα. Ζούμε στην εποχή της γρήγορης ροής των γεγονότων και των ραγδαίων καινοτομιών στο χώρο της τεχνολογίας. Οι ρυθμοί της ζωής μας, έχουν κάνει το διαδίκτυο ένα αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητάς μας.Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου, το διαδίκτυο κακά τα ψέμματα μπήκε στη ζωή μας και την άλλαξε. Θέλω να πιστεύω προς το καλύτερο. Να σαι καλά
      Φιλιά πολλά

      Διαγραφή
  15. Καλημέρα Άννα
    Συνεχίζεται η ενδιαφέρουσα συζήτηση, βλέπω, για τα social media στην καθημερινότητα.
    Προσωπικά, θα αργήσω να τα βρω με τα sm. Χαίρομαι που έχω το μπλογκ, που γνωρίζω ενδιαφέροντες φίλους μπλόγκερ, που καθόμαστε στην αυλή μου και τα λέμε - ανοιχτά και ελεύθερα. Χωρίς συγκεκριμένη προσδοκία από τους άλλους.
    "Το διαδίκτυο γίνεται η κεντρική πλατεία για το παγκόσμιο χωριό του αύριο". Μεγάλη αλήθεια. Το θέμα ίσως να είναι, γιατί πλέον πηγαίνουμε στην πλατεία. Για να κουτσομπολεύσουμε και να κατακρίνουμε - πλεόν ανώνυμα. Για να εντυπωσιάσουμε και να επιβεβαιωθούμε. Ή για να τα πούμε, απλά, χαλαρά, χωρίς συγκεκριμένη προσδοκία. Έτσι το σκέφτομαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γλυκιά μου Τζοάννα. Η συζήτηση συνεχίζεται επειδή ήθελα να μου πείτε τι θα γινόταν με τον εγκλεισμό μας αν δεν είχαμε διαδίκτυο. Αλλά η αυλή σου είναι ό,τι καλύτερο και τι όμορφα που τα λέμε αλλά την βλέπω κλειστή αρκετές φορές και έτσι καταλήγω πλατεία...
      Πάμε στην πλατεία ευγενικό μου πλάσμα, παίρνοντας μαζί μας και το χαρακτήρα μας. Έτσι θα βρούμε άλλους να κουτσομπολεύουν και μάλιστα ανώνυμα, θα βρούμε ανθρώπους να κριτικάρουν κουνώντας το δάχτυλο, να νουθετούν σαν ιεραπόστολοι τους βαρβάρους, θα δούμε και καλλιτέχνες με το καβαλέτο τους να ζωγραφίζουν, άλλους να τραβούν φωτογραφίες και άλλους να συζητούν ωραία και πολιτισμένα. Θα ακούσουμε και πολιτικές συζητήσεις, εντάσεις που φέρνουν αυτές οι συζητήσεις, θα είμαστε χαλαρά χωρίς προσδοκίες αλλά κακά τα ψεμματα σε κάθε πλατεία υπάρχουν λογιών λογιών άνθρωποι
      Χαίρομαι πολύ που είσαι σ'αυτό το χωριό και σε γνώρισα
      Τα φιλιά μου

      Διαγραφή
  16. Χωρίς ίντερνετ, ε;
    Λίγο δύσκολο πλέον ή μάλλον πολύ δύσκολο, ιδίως με τον εγκλεισμό.
    Αν κι έχω πολλά πράγματα για να ασχοληθώ, κάποιες ώρες χρειάζομαι και την επικοινωνία με τους φίλους μου.
    Τα καλά του διαδικτύου είναι και οι φιλίες που προέκυψαν με ανθρώπους με κοινά ενδιαφέροντα κι όχι μόνο.
    Σίγουρα πρέπει να προσέχουμε, αλλά οι καινούριες γενιές δεν θα έχουν δυστυχώς εναλλακτική λύση.
    Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι Ρένα μου και χωρίς ίντερνετ δεν θα βλέπαμε τα έργα σου και ομολογώ ότι εγώ δεν θα μάθαινα τεχνικές και πόσα όμορφα φτιάχνετε. Ούτε θα εξασκόμουν στην ανακύκλωση. Ούτε θα γνωρίζαμε τόσους φιλους όπως λες...Φυσικά και θέλει προσοχή αλλά μπήκε στη ζωή μας για τα καλά ε;
      Φιλιά πολλά

      Διαγραφή
  17. Σκέψεις νομίζω που όλοι έχουμε μοιραστεί.
    Το ιντερνετ είναι ένα σπουδαίο εργαλείο αν μάθεις να το χειρίζεσαι με σύνεση. Κατά τη γνώμη μου ναι, μπορώ να ζήσω και χωρίς αυτό και το έχω κάνει γιατί έχει χρειαστεί ορισμένες φορές.
    Όμως απολαμβάνω την ευχέρεια που μου δίνει και νομίζω θα την απολαμβάνω πάντα.

    Ωστόσο σίγουρα προσωπικά με τρομάζει αυτή η αποχαύνωση που μοιραία προκαλεί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι εργαλείο όντως Νικολέτα μου. Χαίρομαι που μπορείς και αποσταστιοποιείσαι όποτε θες. Δεν ξέρω αν είναι αποχαύνωση αυτό που προκαλεί σίγουρα όμως εξάρτηση είναι!

      Διαγραφή
  18. ❤Ειχα πολύ καιρό να περάσω απο την αγαπημένη μπλοκογειτονιά μας.Ειδα φως και είπα ν αφησω ευχες για ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ με υγεία στο σπιτικο σου.❤Σιγουρα το ιντερνετ είναι σπουδαίο " εργαλείο " αρκει να το χειριζόμαστε σωστά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς τον μου.Ναι σε έχουμε χάσει. Ευτυχώς που στο fb σε συναντώ. Καλή χρονιά και σε σένα Γιάννη και κάθε επιτυχία. Έτσι όπως τα λες είναι το ιντερνετ. Σπουδαίο εργαλείο αλλά με σωστή χρήση

      Διαγραφή
  19. 'Αννα μου, με την εμπειρία που έχω από την χρήση του υπολογιστή και του διαδικτύου εδώ και πάρα πολλά χρόνια, λόγω επαγγέλματος, θα μπορούσα να πώ ότι έχω μιά κάποια "εξάρτηση". Πέρυσι τον Φεβρουάριο είχε χαλάσει το λαπτοπ μου και μιά μέρα το άφησα στον γαμπρό μου να δεί αν μπορεί να το επαναφέρει. Έγινε το πρώτο lockdown και δεν μπορούσα πιά να έρθω, ξέρεις...στην γειτονιά σου! Με έπιασε απελπισία ! Δεν δίστασα να παραγγείλω αμέσως ένα νέο λάπτοπ, ακριβώς όπως το διαβάζεις!!!!! Τώρα τα έχω και τα δύο, και ευτυχώς που φτιάχτηκε γιατί εκείνο παίρνει και CD/DVD και μπορώ να διαβάζω όσα έχω αποθηκευμένα εδώ και χρόνια (όπως τις φωτογραφίες), ενώ στο καινούργιο δεν έχω αυτή την δυνατότητα. Σκέφτομαι να μεταφέρω τα παλιά μου αρχεία σε έναν εξωτερικό δίσκο γιατί σε λίγο καιρό δεν θα είναι προσβάσιμα. Μου είναι λοιπόν απαραίτητο, όπως και το ιντερνετ γιατί ψάχνω και βρίσκω πράγματα που με ενδιαφέρουν. Από την άλλη, η χρήση του ιντερνετ, μου κόβει ώρες από τις χειροτεχνίες μου, την κηπουρική μου, το ράψιμο, τους περιπάτους μου. Αυτά θα μπορούσα να τα κάνω πιό συχνά αν δεν έκοβα βόλτες στο ιντερνετ. Όμως βλέπω και τηλεόραση και διαβάζω πάρα πολύ και καθημερινά! Δεν την λέω λοιπόν εξάρτηση, την σχέση που έχω με το ιντερνετ, γιατί μπορώ και ξέρω να την ελέγχω. Και εδώ στην μπλογκογειτονιά, αλλά και στο FB είναι πολύ αραιές οι αναρτήσεις μου, πιό πολύ χαζεύω σε άλλες σελίδες. 'Οταν όμως σκέφτομαι πόσους φίλους έχω γνωρίσει εδώ μέσα...μέχρι και ταξίδι έκανα για να συμμετάσχω σε έκθεση... και είχα την χαρά να γνωρίσω από κοντά τόσες φίλες!
    Μέτρον άριστον, λοιπόν ! (όπως είναι και το αρχαιοελληνικό ρητό -το παν προστέθηκε αργότερα).
    Φιλάκια πολλά και καλή εβδομάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό ισχύει και για μένα. Όλα αυτά που λες...αλλά όχι και εξάρτηση. Όχι να κλέψει στιγμές άλλες τις ζωής μας. Όμως σε περίοδο κορωναϊού έπαιξε καθοριστικό ρόλο για να περάσει ο καιρός χωρίς ψυχικές αναστατώσεις
      Μέτρον άριστον λοιπόν...σ'ευχαριστώ που μου το υπενθύμισες
      Φιλιά πολλά

      Διαγραφή
  20. Πολύ ωραίο το ερώτημα σου Αννιω μου έλα μου ντε; τι θα κάναμε χωρίς το ίντερνετ στο εγκλεισμό μας;
    Το σκέφτηκα και εγώ πολλές φορές, και όντως είδα ότι είμαστε εξαρτημένοι από αυτό βέβαια ανάλογα τον τρόπο που το χρησιμοποιούμε.
    Εγώ που είμαι μεγάλη στην ηλικία, το μπλοκ μου, γιατί δεν έχω άλλο μέσο επικοινωνίας και η γνωριμία μου με εσάς ιντερνετικά και όχι μόνο, ήταν ένα παράθυρο στον κόσμο, που ούτε στην πιο τρελή μου φαντασία δεν θα το φανταζόμουν φίλη μου!!
    Η γενιά η δικιά μας, μέσα σε 60 χρόνια έχει δει τα μεγαλύτερα επιτεύγματα της τεχνολογίας και αυτή ακόμα τρέχει για να συγκρίνουμε με το τώρα...τότε δεν υπήρχε ούτε τηλεόραση...πάντως την αμαρτία μου θα την πω θα μου έλειπε το ίντερνετ σε ένα εγκλεισμό, αλλά σίγουρα θα βρίσκαμε άλλο τρόπο να κάνουμε άλλα πραγματα...
    Οπως είδες παλι καθυστερημενη ήρθα...όμως σου αφήνω την αγάπη μου και μια αγκαλιά μεγάλη Αννιω μου ..!! φιλιαααα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ω σε κατανοώ Ρούλα μου. Τι θα κάναμε...ναι θα βρίσκαμε πολλά και διαφορα αλλά αν έχεις συνηθίσει κάτι...Θυμάμαι ο μπαμπάς μου μου έλεγε ότι εκείνος διάβαζε μικρός με τη λάμπα πετρελαίου. Και τώρα όλα έχουν αλλάξει μου είπε. Τόσο πολύ μέσα σε λίγα χρόνια. Ποιος ξέρει τι θα γίνει στα παιδιά των εγγονών μας;
      Να σαι καλά Ρούλα μου
      Τα φιλιά μου

      Διαγραφή