Συμμετοχές...



Απομείναμε σαν δυο ξερόκλαδα μονάχοι!  
Αδύναμοι,
μπροστά στην παντοδυναμια της φύσης
Φθαρτοί,
μπροστά στον άφθαρτο ήλιο
Παροδικοί,
μπροστά στο αέναο Σύμπαν
Αρκετά κομπάσαμε...
Λύγισα

Αυτή είναι η συμμετοχή μου στις 

25 λέξεις # 13 που διοργανώνει η Μαρία Νικολάου στο blog της,   '' To Κείμενo ''.

Σας ευχαριστώ για την προτίμηση στο δικό μου ολιγόλεκτο.  
Ευχαριστώ πολύ και τη Μαρία Νικολάου για τη φιλοξενία. Άψογη!
Όλα τα ολιγόλεκτα ήταν φοβερή έμπνευση των συμμετεχόντων. Εδώ μπορείτε να τα απολαύσετε.



                               Το ολόλαμπρο αστέρι



Τη φωτογραφία σου κοιτώ και σου μιλώ, μπαμπά.
 Ένα μου χάδι, ένα φιλί  το κρύο το γυαλί κερδίζει.
Δεν είναι χρόνος που έφτασες εκεί ψηλά
η απουσία σου ακόμη με πονά
 μα  χαίρομαι που έφυγες στην ώρα σου,
πριν το κακό τη γη πολιορκήσει
Τι αγωνία θα περνάς,  να μας θωρείς  στα χαμηλά,
κλεισμένους μέσα σε  κελί,  
με το θεριό που καιροφυλαχτεί 
τη ζωή να μας στερήσει!
Τα πάντα άλλαξαν  μπαμπά,
ερήμωσε η πόλη, το γέλιο εξορίστηκε,
ο ήλιος κι αν προβάλλει εκεί ψηλά
αδυνατεί να μας ζεστάνει.
Τα λόγια σου στη μνήμη  έρχονται συχνά,
δεν θέλω άλλο , έλεγες, μόνον αυτό... 
κι έγερνες το κεφάλι 
στον ώμο μου απάγκιο για να βρεις.
Mα  ενοχοποίησαν μπαμπά 
την αγκαλιά και το φιλί, ακόμη και το χάδι,
 το φονικό την επαφή την κυνηγά
ανθρώπους αφανίζει
Μόνοι, βασανισμένοι φεύγουνε 
δεκάδες κάθε ημέρα,
άγνωστοι, απαρηγόρητοι, ανάμεσα σε ξένους.
 Ορφάνεψαν οι δρόμοι που σ'αρεσε να περπατάς
κι οι γείτονες αμπάρωσαν πόρτες και παραθύρια
Η μοναξιά εθέριεψε τους ίσκιους προσκαλώντας
για συντροφιά απατηλή, παρηγοριά να δίνει
Τη μάσκα δεν την ήθελες, θυμάσαι;
Η επιθυμία  το χαμόγελό μου να θωρείς,
υπερνικούσε πάντα. 
Μα τώρα  είναι σύμμαχος ζωής
μακριά κρατάει  τον εχθρό
ασφάλεια προσφέρει.
Να μας προσέχεις ήθελες μπαμπά, 
μα τώρα εκεί που κατοικείς δεν το μπορείς, το ξέρω.
Στείλτε ευχή όλοι εσείς
να δώσουν δύναμη στους ήρωες της πρώτης της γραμμής
που μάχονται ολημερίς  τον άνθρωπο να σώσουν
Κι οι άγγελοι σύμμαχοι ισχυροί
το ολόλαμπρο αστέρι να στείλουνε στη Γη
της ποθητής ελπίδας το στρατί με λάμψη να στολίσουν.

(Αφιερωμένο στη μνήμη του  μπαμπά μου που σε ένα μήνα κλείνει χρόνο που έφυγε από κοντά μας!)

Κι αυτή είναι η συμμετοχή μου στο 26ο Συμπόσιο Ποίησης που διοργάνωσε- και την ευχαριστώ πολύ- μετά από καιρό η Αριστέα με το blog ''Η ζωή είναι ωραία''

Ευχαριστώ για τη φιλοξενία την Αριστέα. Η συμπόρευση με θαυμάσια ποιήματα έκανε το ''ταξίδι'' μαγικό!
Πρώτευσαν δυο υπέροχες ποιήτριες,η   Χριστίνα/Butterfly και η  Κική Κωνσταντίνου 
Εδώ η τελετή λήξης της γιορτής ποίησης.
                    
Εύχομαι σε όλους το 2021 να είναι η  νέα χρονιά μιας νέας αρχής για τον καθένα μας

40 σχόλια:

  1. Μπράβο μπράβο μπράβο Άννα μου!!
    Στις 25 λέξεις ξεχώρισες από την αρχή πιστεύω εξαιρετική συμμετοχή!
    Για το συγκλονιστικό σου ποίημα τι να πω...

    Καλή χρονιά αγαπημένη με υγεία δύναμη και όμροφες στιγμές κόντρα σε όλα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Κατερίνα μου. Αυτά τα δρώμενα μας κρατούν δημιουργικούς και αισιόδοξους. Να σαι καλά
      Καλή χρονιά ανθρώπινη και γεμάτη χαμόγελα

      Διαγραφή
  2. Κι εγώ λύγισα Άννα μου όταν διάβασα το ολιγόλεκτο σου που έλεγε τόσα πολλά! Συγχαρητήρια για την πρωτιά σου κορίτσι μου την άξιζες! Όσο για το ποίημα τι να πω, λύγισα και εδώ! Ένα από τα πολύ καλά και φοβερά συγκινητικό και αξιολάτρευτο! Καλή χρονιά σου εύχομαι φίλη μου με υγεία και αγάπη και ευημερία! Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι Μαίρη μου όχι γιατί λύγισες αλλά γιατί σου άρεσε. Ναι το ποίημα για τον μπαμπά μου έχει σημασία για μένα, για τις κόρες του γενικά, γιατί έφυγε λίγο πριν τον πρώτο περιορισμό και σκέφτηκα πόσο τυχερός ήταν που έφυγε στην ώρα του αλλά και πριν αυτόν το χαμό.Πάντα ο χαμός των γονιών και ας είναι σε μεγάλη ηλικία προκαλεί συγκίνηση
      Σ'ευχαριστώ για όλα
      Καλή ας είναι η νέα χρονιά
      Φιλάκια

      Διαγραφή
  3. Δυό διαμάντια. Δύο διαφορετικά λογοτεχνικά διαμάντια γραμμένα με το χέρι της καρδιάς σου. Ένα ποίημα και ένα ολιγόλεκτο. Διαβάστηκαν, αγαπήθηκαν, προκάλεσαν ρίγη συναισθημάτων, γέννησαν εικόνες και ταρακούνησαν βιώματα και αναμνήσεις.

    Το ποίημά σου!
    Όταν μια κόρη κάνει μια τέτοια σπονδή στη μνήμη του πατέρα της δεν έχεις παρά να υποκλιθείς με σεβασμό μπροστά σε αυτό που νιώθει, σε αυτό που εκφράζει. Ένα ολόλαμπρο αστέρι γεννιέται, υμνείται. Συναισθήματα κατακλύζουν γράφοντα και αναγνώστη, μνήμες ξυπνούν, αναπνοές σφίγγουν, ανάσες δυσκολεύουν. Μα στο τέλος έρχεται μια ευλογημένη λύτρωση. Μια κάθαρση.
    Η απόθεση τιμής με έναν τέτοιο τρόπο σε ένα αγαπημένο μας πρόσωπο είναι πραγματικά συγκλονιστική. Αγάπησα πολύ το ποίημά σου Άννα μου, με συγκίνησε πάρα πολύ, μου έφερε κάποια δάκρυα στα μάτια, δεν στο κρύβω. Κατάφερες να με κάνεις να σε νιώσω απόλυτα. Ένα μεγάλο μπράβο καλή μου φίλη.

    Όσον αφορά το ολιγόλεκτό σου επίσης δεν έχω λόγια. Έδωσες στα δύο δέντρα ζωή. Τους έδωσες υπόσταση. Την ανθρώπινη, την πρέπουσα. Και τα έβαλες να ζωντανέψουν. Και να μαρτυρήσουν την πραγματική θέση μέσα στη ζωή, στη φύση και στο σύμπαν.
    Μέσα σε λίγες φράσεις μπόρεσες να δώσεις τέτοιο λογισμό και τόσα συναισθήματα. Υπέροχο.

    Πάντα να δημιουργείς καλή μου φίλη. Πάντα να χαιρόμαστε αυτό που κάνεις, αυτό που δίνεις. Με τον πιο εντονο τρόπο.
    Καλή σου χρονιά.
    Τι πιο εξαιρετικό να ξεκινά η χρονιά για το "Ατενίζοντας" με τέτοια ενατένιση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ω Γιάννη μου όσο και αν ξέρω ότι γράφεις πάντα τέτοια σχόλια με συγκινείς κάθε φορά. Σ'ευχαριστώ πολύ. Αν κατάφερα τον αναγνώστη του ποιήματος να νοιώσει έστω λίγο συναίσθημα από αυτό που γεννήθηκε σε μένα γράφοντας, τότε πέτυχε το ποίημα. Και το ολιγόλεκτο χαίρομαι που σ'αρεσε και που άρεσε γενικά. Ήταν υπέροχα όλα και οι βαθμοί εμποδίζουν να δείξεις πόσο σου αρέσουν.
      Σ'ευχαριστώ. Τα δρώμενα αυτά με την όρεξη των φίλων μας μας κάνουν δημιουργικούς και αισιόδοξους.Ναι καλό ποδαρικό εκανε το ατενίζοντας ειδικά με φίλους που αφήνουν τέτοια σχόλια
      Καλή και ευλογημένη χρονιά

      Διαγραφή
  4. Γιεεεε!
    Σε ξεχώρισα, σε ψήφισα και χάρηκα πολύ Αννούλα μου!
    Καλή χρονιά κιόλας!
    Όσο για το Συμπόσιο.... γίνεται Συμπόσιο χωρίς εσένα και τους
    20 σταθερούς συμποσιούχους μου;
    Αν δεν με έστελνες θα σε τσιγκλούσα εγώ! Στο μεταξύ, γνωρίζοντας
    ότι μιλούσες στον μπαμπά σου που έχασες μήνες πριν , με τσάκισε!
    Τι άλλο να πω; να συνεχίσεις να το δουλεύεις Άννα μου! Το 'χεις!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ Αριστέα μου και το δικό σου ξεχωριστό ολιγόλεκτο με μάγεψε.
      Συμπόσιο πρώτα από όλα δεν γίνεται χωρίς τέτοια οικοδέσποινα. Γι αυτό και οι συμποσιούχοι σου είναι τόσο πιστοί.
      Ξέρω ότι ο χαμός των γονιών προκαλεί συγκίνηση και να ξέρεις ότι όλα αυτά που έγραψα είχαν ειπωθεί με το μπαμπά μου
      Σ'ευχαριστώ
      Φιλιά πολλά

      Διαγραφή
  5. Εικόνες και αισθήσεις σε 25 λέξεις σ’ ένα διπλό καθρέφτη. Από τη μια ο άνθρωπος, από την άλλη η φύση, τόσο μαζί και τόσο μόνοι σ’ ένα κόσμο απέραντο, σκληρό, καθημαγμένο.
    Για το ποίημα τι να πω; Μια χαραμάδα φως στη μνήμη, εκεί όπου βρίσκεις γαλήνη όταν να μοιραστείς χρειάζεσαι αυτά που σε πονάνε.
    Συγχαρητήρια Άννα! Εξαιρετικά και τα δυο!
    Καλή Χρονιά με υγεία, χαμόγελα και αισιοδοξία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ Αννίκα μου και για την ανάλυση και την κατανόηση συναισθημάτων.
      Καλή χρονιά να έχεις και εσύ και να είναι όπως τη θέλεις

      Διαγραφή
  6. Δυο εξαιρετικές συμμετοχές Άννα μου και μπράβο σου, που παρόλο φάνηκε να "λύγισες" γράφοντας στο συμπόσιο ένα ποίημα για τα Χριστούγεννα, στην συνέχεια έγραψες έναν ύμνο αγάπης προς το πατέρα σου που έδειξε δυναμισμό και προπαντός Αγάπη!
    ΑΦιλάκια με ευχές να συνεχίσεις έτσι δυναμικά και το 2021!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ Στεφανία μου. Έτσι είναι...πάντα ο γονιός όταν φεύγει όσο ετών και αν είναι αφήνει κενό.
      Να σαι καλά
      Φιλάκια

      Διαγραφή
  7. Καλή χρονιά Άννα μου με δύο υπέροχες συμμετοχές.
    Το ποιήμά σου ξεχειλίζει από συναισθήματα και αγάπη, λέξεις και εικόνες αρμονικά δεμένες.
    Μπράβο Άννα μου, καλή χρονιά και καλό ξεκίνημα στο μπλόγκ σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιώργο μου καλέ, να σαι καλά και η χρονιά φέτος να σε κανακέψει
      Σ'ευχαριστώ πολύ
      Ναι είναι ένα καλό ποδαρικό για το Ατενίζοντας να μαζεύει τόσους φίλους με τόσα γλυκόλογα!!!

      Διαγραφή
  8. Μπράβο ρε Άννα! Δύο εξαιρετικές ποιητικές δημιουργίες που είναι βγαλμένες μέσα απ' την ψυχή σου.
    Σπαραχτική η πρώτη, απείρως συγκινητική η σπονδή στον πατέρα σου.
    Συγχαρητήρια ολόψυχα για τη διάκρισή σου και είθε να είναι αναπαυμένη η ψυχούλα του εκεί πάνω.
    Καλή χρονιά να έχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ Μαράκι μου. Πάντα τα ποιήματα μέσα από τη ψυχή μας βγαίνουν.
      Να σαι καλά και καλή χρονιά γεμάτη χαμόγελα και επιτυχίες εύχομαι

      Διαγραφή
  9. Αννούλα μου, μια νικηφόρα χρονιά σ' όλους τους τομείς της ζωής σου εύχομαι.
    Συγχαρητήρια για τη διάκριση σου στις 25 λέξεις και για το υπέροχο ποίημα σου στο συμπόσιο.
    Είμαι σίγουρη, ότι ο μπαμπάς σου σε βλέπει από εκεί ψηλά και χαίρεται και σε καμαρώνει.
    Σου στέλνω μεγάλο φιλί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ''Νικηφόρα χρονιά'' ωραία ευχή Μαρίνα μου και σ'ευχαριστώ πολύ.
      Να σαι καλά και ξέρω ότι ο πατέρας μου εκεί ψηλά μας χαμογελά παρακολουθώντας μας. Είχε αδυναμία στις κόρες του!!
      Φιλί κι από μένα Μαρίνα μου

      Διαγραφή
  10. Εξαιρετικά και τα δυο Άννα μου!
    Μπράβο σου. Έχεις ποιητική φλέβα. Αξιοποίησέ την περισσότερο.
    Καταλαβαίνω την απώλειά σου, τον ένα χρόνο που θα κλείσει, τα δυο που θα ακολουθήσουν..
    Αυτές οι απώλειες δεν ξεπερνιούνται ποτέ, μόνο μαλακώνουν με το χρόνο.
    Να είσαι καλά.
    Σε φιλώ γλυκά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ Μαρία μου
      Δεν θα το λεγα ποιητική φλέβα. Προσπαθώ όμως συμμετέχοντας στα δρώμενα της γειτονιάς
      Ναι δεν ξεπερνιούνται οι απώλειες αλλά όταν είσαι ήρεμος μέσα σου και οι δικοί σου φεύγουν στην ώρα τους, τότε ζεις καλά
      Σ'ευχαριστώ ξανά Μαράκι μου
      Τα φιλιά μου

      Διαγραφή
  11. Συγχαρητήρια για την διάκριση, θαυμάζω τους ποιητές γιατί σε στίχους βάζουν την ψυχή τους. Λυπάμαι αφάνταστα για το χαμό..πίστεψε με..όσο γερνώ σκέπτομαι τους γονείς μου περισσότερο..μου λείπουν. Καλή χρονιά γλυκιά μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το ξέρω ότι οι γονείς όταν φεύγουν ποτέ δεν ξεχνιούνται αλλά όταν είσαι καλά με τον εαυτό σου απέναντί τους και ξέρεις ότι έζησαν καλά κοντά σου τότε η απουσία γλυκαίνει λίγο.
      Σ'ευχαριστώ Γεωργία μου για το σχόλιο για τις απόπειρές μου να μετέχω στα ποιητικά δρώμενα
      Καλή και ευλογημένη χρονιά να έχετε

      Διαγραφή
  12. Μπράβο Άννα μου και για τις δυο συμμετοχές σου.
    Δεν πρόλαβα να διαβάσω εγκαίρως για να δώσω τον βαθμό μου, αλλά άξιζες τη διάκριση.
    Και το ποίημα για τον πατέρα σου, πολύ συγκινητικό.
    Έχεις δίκιο που λες ότι έφυγε την κατάλληλη στιγμή.
    Ήταν τουλάχιστον ανάμεσα σε δικούς του ανθρώπους κι όχι μόνος, όπως έφυγαν οι περισσότεροι.
    Να είστε γεροί να τους θυμάστε.
    Εύχομαι να τελειώσει γρήγορα το κακό που μας βρήκε και να μη χάσουμε κι άλλο χρόνο από τη ζωή μας.
    Φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Ρένα μου.Ευχαριστώ πολυ.Ναι για τον μπαμπά μου το λέω συνεχώς. Σκέψου στα 93 αν ζούσε να κολλούσε τον ιο θα πήγαινε νοσοκομείο, θα πέθαινε βασανισμένος με διασωληνώσεις κλπ και ούτε στη κηδεία δεν θα μας επέτρεπαν να πάμε. Τρομαχτικό είναι και να το σκέφτεσαι.
      Να σαι καλά κι εγώ το ίδιο περιμένω. Και δεν χάνουμε μόνο χρόνο από τη ζωή μας, αλλά και κομμάτι της αφού ζούμε μέσα στο φόβο...
      Φιλιά πολλά

      Διαγραφή
  13. Καλή χρονιά Άννα !!Εύχομαι το χαμόγελο ανθρωπιάς να είναι μόνιμα στο πρόσωπό σου , γιατί το αξίζεις .
    Το ολιγόλεκτο ρεαλιστικό η ήρεμη παραδοχή της παντοδυναμίας του σύμπαντος με το ποιητικό λύγισα ..μόνο σεβασμό προκαλεί στο δημιουργό..
    Το ποίημα στον πατέρα σου , η απώλεια του πολύ σημαντική για σένα μεταφέρεις τα άσχημα γεγονότα , που βιώνεις με όλη την ανθρωπότητα και τέλος η προσευχή οι Άγγελοι της καλοσύνης να ετοιμάσουν τον ερχομό της ελπίδας και της λύτρωσης.. Υποκλίνομαι ταπεινά στην ποιήτρια και στον ποιητικό της λόγο , γιατί μόνο καλοσύνη διδάσκεις .Να είσαι πάντα καλά , να τιμάς τη μνήμη του πατέρα σου . Συγχαρητήρια !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να σαι καλά Κυριακή μου και σ'ευχαριστώ πολύ. Τα λόγια σου με τιμούν και με συγκινούν.
      Ευχαριστώ πολύ ξανά

      Διαγραφή
  14. Αννιώ μου με συγκίνησαν και τα δύο σου αριστουργήματα...χάρηκα που το πρώτο ήταν μέσα στις επιλογές μου.
    Ακόμα και η φύση μπορεί να σου μιλήσει όταν έχεις αυτό που λέμε ευαισθησία! αφού αυτή την έδειξες και στην συμμετοχή σου φίλη μου στο συμπόσιο, με την κατάθεση της ψυχής στο αφιέρωμα στο μπαμπά σου...
    Ναι πιστεύω ότι εκείνοι που αγαπάμε και φεύγουν μακριά μας, γίνονται αστέρια και μας προσέχουν από εκεί ψηλά! από μένα μια μεγάλη αγκαλιά Αννιώ μου!!
    Καλή χρονιά να έχεις με υγεία , αγάπη και ότι άλλο εύχεσαι καλή μου!! φιλιαααα...🧡🎄✨🎁

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Ρούλα μου και ευχαριστώ για την επιλογή σου.
      Ναι όντως μας προσέχουν οι δικοί μας που έφυγαν, από ψηλά. Το πιστεύω και εγώ.
      Σ'ευχαριστώ πολύ να σαι καλά
      Καλή χρονιά και σε σένα Ρούλα μου και στην οικογένειά σου

      Διαγραφή
  15. Συγχαρητήρια Αννα μου, για τις υπέροχες συμμετοχές σου! Συγκινήθηκα πολύ με το ποίημα για τον μπαμπά σου! 'Ηταν 'τυχερός' που σε είχε δίπλα του μέχρι το τέλος!ωΝα έχεις υγεία και να τον μνημονεύεις πάντα με αγάπη!
    Καλή χρονιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Μαριάννα μου. Ναι πάντα ότι αφορά τους γονιούς μας προκαλεί συγκίνηση. Ήταν όντως τυχερός και έφυγε σε μια μέρα στο σπίτι του. Όλα καλά και στην ώρα τους.
      Καλή χρονιά μάτια μου

      Διαγραφή
  16. Αχ βρε Αννα μου, τι μ 'κανες τώρα; Συγκινήθηκα. Με τα δικά σου λόγια, λες και τα έλεγα και στον δικό μου πατερούλη. Σ ευχαριστώ από καρδιάς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χελώνα μου εγώ σ'ευχαριστώ. Οι γονείς μας όσο ετών και αν έφυγαν μας λείπουν φοβερά και ας μεγαλώσαμε κι εμείς...Να σαι καλά

      Διαγραφή
  17. Ξεχειλίζουν συναίσθημα και τα δυο Άννα μου..
    Το πρώτο αιχμηρά ρεαλιστικό, το δεύτερο γεμάτο
    συγκίνηση, μέσα από τις τόσες του αλήθειες..
    Συγχαρητήρια για την πρωτιά τού πρώτου, όσο
    για το δεύτερο, τί να πω, δεν θα σβήσει ποτέ
    η φωτιά που θα καίει τις καρδιές μας για την
    Απουσία.. Πάντα όμως θα ζουν μέσα μας... 🌸

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ Πέτρα μου και ναι έχεις δίκιο η απουσία τους έντονη...ξέρω ότι νοιώθεις τα ίδια συναισθήματα και εσύ.
      Να σαι καλά
      Καλή σου μέρα

      Διαγραφή
  18. Το καλό Άννα μου είναι πως απλώς έχεις λυγίσει, δεν έχεις σπάσει.
    Πολύ όμορφη η συμμετοχή σου!

    Όπως και στο συμπόσιο είναι από τις συμμετοχές που κοντοστάθηκα λίγο περισσότερο αφού κι εμένα ο δικός μου μπαμπάς πάει λίγο κάτι περισσότερο από χρόνο που έφυγε. Εύχομαι πάντα να τον κρατάς μέσα σου με αγάπη!

    Καλώς σε βρίσκω ξανά, εύχομαι πάντα έμπνευση και δημιουργία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ Νικολέτα μου
      Κι εσύ νιώθεις αυτήν την απουσία έντονα, το καταλαβαίνω. Να σαι καλά και να μαστε καλά να τους θυμόμαστε
      Καλώς ήλθες και εύχομαι για να μείνεις

      Διαγραφή
  19. Αγάπη μου, καλημέρα! Καλή χρονιά! Με υγεία και κάθε καλό!
    Συγχαρητήρια για τις υπέροχες συμμετοχές σου αγαπημένη μου και στα δύο υπέροχα δρώμενα!
    Συγχαρητήρια για τη νίκη σου και εύχομαι πολλές επιτυχίες ακόμη!
    Τα αξίζεις!
    Σε φιλώ πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κικίτσα μου σ'ευχαριστώ πολύ. Τι κάνεις κούκλα μου; Συγχαρητήρια σε σένα που πρώτευσε. Πόσο το χάρηκα δεν λέγεται!
      Σε φιλώ πολύ κι εγώ

      Διαγραφή