Οφείλω...

 Κατ αρχάς να ευχηθώ χρόνια πολλά και να σας πω ότι πέρασα πολύ όμορφα Χριστούγεννα, πέραν κάθε προσδοκίας λόγω των καταστάσεων...ελπίζω και εσείς να περάσατε όμορφα.



Πριν κλείσει ο χρόνος οφείλω να τηρήσω  υποσχέσεις και να ξεκαθαρίσω αρχεία !

Γι αυτό με τη σημερινή ανάρτηση, οφείλω ένα ευχαριστώ στη Μία  μας για το δώρο που  παρέλαβα λόγω των γενεθλίων της. Ένα καταπληκτικό στένσιλ.


Μαζί με την καρτούλα του το παρέλαβα πριν κάποιες ημέρες  και έπρεπε να σας το δείξω. Η χαρά μου να γίνει και δική σας.

Οφείλω επίσης να σας δείξω και πού το χρησιμοποίησα.

Υπόσχεση είναι αυτή και όφειλα να φτιάξω κάτι και να δείξω τη χρήση του στένσιλ


Ένα κουτί λοιπόν βάφτηκε, έγινε ντεκουπάζ εσωτερικά, 



μπήκαν πήλινα διακοσμητικά εξωτερικά και πάνω μπήκε με το στένσιλ πάστα διαμόρφωσης που χρωματίστηκε εξαρχής με χρυσαφί χρώμα.


Εμένα με κατενθουσίασε η εφαρμογή και χρήση του στένσιλ. Σ'ευχαριστώ πολύ Μία μου!

Πάμε στην τρίτη οφειλή

Η Μία, που όπως βλέπετε έχει την τιμητική της απόψε, κάνει ένα Challenge   ως το τέλος του μήνα με θέμα το ''χειμώνα''.

Αυτή είναι η συμμετοχή μου


Πάνω σε μια φέτα κορμού δέντρου έφτιαξα ένα σπίτι και δέντρα από πηλό και με πάστα χιονιού τα έκανα όλα χιονισμένα.

Τέλος οφείλω ευχές από καρδιάς για το νέο χρόνο

Εύχομαι να είναι ελπιδοφόρος και το χαμόγελο να ξανανθίσει στα πρόσωπα του κόσμου και οι ρυθμοί ζωής να επανέλθουν στο φυσιολογικό

Καλά να περάσετε

 


46 σχόλια:

  1. Άννα μου"έκλεισες" οφειλουμενους λογαριασμούς πριν το τέλος της χρονιάς.
    Υπέροχο δώρο παρελαβες και δημιούργησες μια υπέροχη, γιορτινή, κατασκευή.
    Μπράβο σου.
    Εύχομαι ό,τι καλύτερο για το νέο έτος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιώργο μου σ'ευχαριστώ πολύ που είσαι εδώ με όποια εγγραφή μου.
      Ναι υπέροχο δώρο και όφειλα να φτιάξω κάτι όμορφο
      Καλή χρονιά Γιώργο και πολλές επιτυχίες στο βιβλίο σου

      Διαγραφή
  2. Άννα μου, πόσο χαίρομαι που έλαβες το στένσιλ. Και πόσο πολύ χαίρομαι που σου άρεσε και το χρησιμοποίησες. Πανέμορφη η δημιουργία σου, φίλη μου. Ευχαριστώ για τη συμμετοχή σου στα δωράκια για τα γενέθλιά μου.
    Και: Λατρεύω τον διακοσμημένο κορμό δέντρου. Τέλεια δημιουργία και ό,τι πρέπει για το Craftlandia Challenge. Να είσαι καλά, φίλη μου. Ευχαριστώ και γι' αυτή τη συμμετοχή. Σε φιλώ και ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ να έχουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που χάρηκες. Και το στένσιλ- που τους έχω αδυναμία είναι η αλήθεια- το ευχαριστήθηκα πολύ. Κι εγώ ευχαριστώ Μία μου.
      Η συμμετοχή μου είναι για σένα και η αλήθεια είναι ότι δεν είδα εξαρχής το δρώμενο. Ευτυχώς που έστειλες μαίιλ
      Καλή χρονιά ας είναι η νέα που θα έλθει

      Διαγραφή
  3. Πήρατε και δώσατε αμφότερες πολύ ωραία δωράκια!
    Να είσαι καλά Αννούλα κι εσύ, και η γλυκιά Μια.
    Χρόνια πολλά με υγεία και καλή πρωτοχρονιά 🎅🎁

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όμορφα όντως Πέτρα μου
      Καλή χρονιά Πέτρα μου
      Σ'ευχαριστώ πολύ

      Διαγραφή
  4. Όμορφες κατασκευές, μα το σπουδαιότερο είναι ότι γίνονται με αγάπη, η οποία είναι διάχυτη σε όλη την εγγραφή σου!
    Την Καλημέρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ Βασίλη μου, ναι η αγάπη είναι δίαχυτη γιατί είναι αγάπη προσφοράς.
      Να σαι καλά και να περάσεις την παραμονή καλύτερα

      Διαγραφή
  5. Μπράβο σου Αννα που αξιοποίησες το δωράκι της Μιας μας, και γω χρησιμοποιώ τη θήκη για τα γυαλιά που μου έστειλε. Η κατασκευή σου δε, με θέμα τον χειμώνα, πολύ όμορφη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι η Μία είναι τόσο δοτική. Αντί να της κάνουμε εμείς δώρο για τα γενέθλιά της μας κάνει εκείνη! Αυτή είναι η Μία!!
      Σ'ευχαριστώ Χελώνα μου να σαι καλά

      Διαγραφή
  6. Μα φυσικά και "οφείλεις" γιατί χωρίς το δωράκι της Μία μας, πώς θα δημιουργούσες αυτό το πανέμορφο κουτί;
    Σου οφείλω ευχές καρδιάς για την νέα χρονιά και αυτή να είναι όπως εσύ την επιθυμείς εσύ!
    Σου οφείλω επίσης και πολλά γλυκά ΑΦιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσε το κουτί και το δώρο της Μίας. Ευχές καλοδεχούμενες καθώς και τα φιλάκια και ας μην όφειλες τίποτε.
      Καλή ευλογημένη ας είναι η νέα χρονιά Στεφανία μου
      Φιλιά πολλά πολλά

      Διαγραφή
  7. Έιι...όλα εσείς θα τα πείτε! αφήστε και για μας κάτι. Να πω και γω με τη σειρά μου πως όμορφο έγινε το κουτί με το στένσιλ μα και η χειμωνιάτικη χιονισμένη κατασκευή σου. Καλή επιτυχία στης Μία την πρόκληση.
    Καλή Πρωτοχρονιά Άννα μου με υγεία και περισσότερα χαμόγελα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εμ αργήσατε και τα παμε...χιχιχι αλλά μπορείς να τα επαναλάβεις με τα όμορφα δικά σου λόγια, μ'αρέσει να σε διαβάζω. Σ'ευχαριστώ Αννίκα μου
      Και σε σένα εύχομαι καλή χρονιά με χαμόγελα και ηλιόλουστες μέρες

      Διαγραφή
  8. Ωωωω!!! τι ωραίο το στένσιλ που έλαβες από την Μία και πόσο όμορφα το χρησιμοποίησες πάνω στο κουτί σου, Αννούλα μου! Το ίδιο όμορφο είναι και το διακοσμητικό που έφτιαξες για την συμμετοχή σου στο νέο δρώμενο της Μίας. Μου αρέσει πολύ η σύνθεση που έκανες πάνω στην φέτα κορμού!!!
    Χαίρομαι πολύ που πέρασες όμορφα Χριστούγεννα και εύχομαι το ίδιο και στην Πρωτοχρονιά!
    Ο νέος χρόνος να φέρει ό,τι καλύτερο σε σένα και στους αγαπημένους σου!!!
    Σ'ευχαριστώ με την ευκαιρία, και για όλα τα υπέροχα σχόλια που μου αφήνεις στις αναρτήσεις μου και λυπάμαι που δεν έχω τον χρόνο να απαντώ πάντα!
    Φιλάκια πολλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ Μαριάννα μου. Σημαντικό να το λες εσύ. Χαίρομαι που σου άρεσαν.
      Όμορφα οικογενειακά Χριστούγεννα πήγαμε στην κόρη μου τι καλά είχα να τους δω καιρό. Ναι περάσαμε όμορφα
      Σ'ευχαριστώ για τις ευχές Αμήν θα πω
      Ω μην ξαναπείς και μην ξανασκεφθείς αυτό με τα σχόλια και το χρόνο που δεν έχεις
      Δεν τα μετράω έτσι αυτά Μαριάννα. Όποιος μπορεί αφήνει σχόλιο. Να σαι καλά μόνο
      Φιλιά πολλά

      Διαγραφή
  9. Άννα μου ξέρω πόσο χαιρόμαστε όταν έρχεται στα χέρια μας δώρο χρήσιμο ή υλικά. Το δώρο της ΜΙΑ είχε σποτέλεσμα αυτή την ομορφια. Να ευχηθώ καλή νέα χρονιά φίλη μου πάντα δημιουργική!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι Αχτίδα μου η Μία είναι τόσο δοτική...ακόμη και για τις ευχές που της αφήνουμε μας κάνει δώρα όλων όμως.
      Καλή χρονιά Γεωργία μου ας είναι ανθρώπινη αυτή η χρονιά
      Φιλιά

      Διαγραφή
  10. Τι ωραία "ξεκαθαρίσματα" είν' αυτά! Μακάρι όλες οι οφειλές σου στο μέλλον, να αφορούν δώρα αγάπης από καρδιακούς φίλους!
    Υπέροχο και η κατασκευή σου στον κορμό αλλά και η χρήση που έκανες στο δώρο της Μίας. Είναι καταπληκτική αυτή η κοινή μας φίλη.
    Με το καλό να υποδεχτείς τη νέα χρονιά Αννούλα μου. Να σου φέρει όλα όσα προσμένεις ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε και τα ωραία έχουν ανάγκη ξεκαθαρίσματος. Και οι οφειλές ως ένδειξη σεβασμού και ενός μεγάλου ευχαριστώ και αυτές υπάρχουν
      Σ'ευχαριστώ Μαρία μου Όντως η Μία είναι μία και μοναδική
      Καλή χρονιά για όλη την ανθρωπότητα
      Ευχαριστώ πολύ

      Διαγραφή
  11. Άννα μου πολύ ωραία η δημιουργία σου με το στένσιλ της Μαρίας.
    Καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Άννα μου, αγαπημένη μου φίλη,
    γελάω με αυτή τη διαδικασία ...εκκαθάρισης αρχείου! Την κάνουμε σαν έχουμε να ξεσκαρτάρουμε εκκρεμότητες. Έτσι λοιπόν, μία προς μία, έρχονται να κλείσουν με τον πιο όμορφο τρόπο καθώς λες.
    Λοιπόν αυτό το στένσιλ, δώρο της Μίας, είναι εξαίρετο. Μου αρέσει πολύ αυτό το σχέδιο και να που, στα χέρια σου, αξιοποιήθηκε αμέσως! Σιγά μην το άφηνες! Αυτά τα περίτεχνα και υπέροχα κουτιά σου είναι μοναδικά. Και γεμάτα από τη χάρη της τέχνης σου.
    Πάμε τώρα στον κορμό του δέντρου. Χμμμμ, μια ακόμα εξαιρετική έμπνευση. Ένα μικρό σπιτάκι με τα δέντρα του. Ανάγλυφα, όμορφα, περίτεχνα.
    Χαίρομαι τις ομορφιές σου Άννα μου! Να είσαι καλά.
    Να μπεις με αυτές και στον καινούργιο χρόνο συνεχίζοντας να λάμπεις.
    Καλή χρονιά κορίτσι μου με κάθε μου ευχή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α να γελάς Γιαννάκη γιατί εκκρεμότητες είχα. Πήρα ένα δώρο και το ξέρεις ότι μόνο η ειδοποίηση στο μαίιλ για την παραλαβή δεν αρκεί. Και αυτές οι φώτο που είδες βάλε άλλες τόσες ήταν πάνω στην επιφάνεια εργασίας. Δεν ήθελε ξεσκαρτάρισμα το αρχείο αυτό; χααχααα ετσι ανοικοκύρευτη είμαι νομίζεις; Και ότι ξεχνάω τους φίλους και το ευχαριστώ που οφείλω ή τις υποσχέσεις μου;;;
      Ναι το στένσιλ που τα αγαπώ όλα τα στένσιλ, είναι μοναδικό. Και μεταλικό σε πληροφορώ.
      Το κουτί καλό βγήκε ε;
      Είπα να συμμετάσχω, μου ''τη δίνει'' να υπάρχουν μόνο από άλλες χώρες συμμετοχές. ιχιχιχιχι
      Ευχαριστώ Γιάννη μου
      Ας λάμψει για όλους ο νέος χρόνος. Αρκετά δοκιμάστηκαν οι άνθρωποι φέτος
      Καλή χρονιά και σε σένα φίλε μου

      Διαγραφή
  13. πολύ ιδιαίτερο το δωράκι της Μια αλλα εκεινη παντα ξερει τι ιδιαιτερο αγαπα καθεμια μας!!!
    οσο για την κατασκευη σου .......ΦΟΒΕΡΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗ καλη κ ευλογημενη χρονια να εχουμε!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ω πολύ καλησπέρα σου. Χαίρομαι που μου έκανες επίσκεψη. Πάντα η Μία η τόσο δοτική Μία ξέρει την κάθε μια μας. Ευχαριστώ πολύ χαίρομαι που σου αρέσει και χαίρομαι που πήρες μέρος και εσύ στο δρώμενο
      Καλή ευλογημένη χρονιά

      Διαγραφή
  14. Τι υπέροχες κατασκευές Άννα μου μπράβο! Χρόνια σου πολλά και χαίρομαι που πέρασες όμορφα αυτό είναι που χρειαζόμασταν λίγη ομορφιά! Πολλά φιλιά και σου εύχομαι καλή χρονιά με υγεία και αγάπη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσαν Μαίρη μου. Ναι περάσαμε ανέλπιστα καλά και σαν να μην υπήρχε εγκλεισμός ή ίσως γι αυτό ρουφήξαμε κάθε ομορφη στιγμή.
      Καλή χρονιά με υγεία και αγάπη και σε σένα εύχομαι
      Φιλάκια

      Διαγραφή
  15. A caixa ficou maravilhosa, adorei o que você fez com o estêncil, e a arte no tronco ficou incrível. Aproveito para desejar um Feliz Ano Novo! Beijos

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Πόσες οφειλές μαζεμένες!!!
    Φοβερό το κουτάκι!
    Και το χιονισμένο τοπίο!
    Μια νέα χαμογελαστή και φωτεινή χρονιά εύχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχααα οφειλές είναι αυτές!! Χαιρομαι που σου άρεσαν
      Καλή χρονιά και σε σένα μάτια μου

      Διαγραφή
  17. Καλή Χρονιά Άννα μου!
    Εύχομαι ο νέος χρόνος να σου αυξήσει τις...οφειλές. Τέτοιες οφειλές ποιός δεν τις θέλει;
    Να έχεις υγεία, να χαίρεσαι την οικογένεια σου και το '21 ας είναι χρόνος απελευθέρωσης για όλους μας. Ας μας χαρίσει μια κανονική ζωή χαχα
    Καλή Πρωτοχρονιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Μαράκι μου. Φυσικά τις θέλουμε τέτοιες οφειλές!!
      Ευχαριστώ για τις ευχές. Ανταποδίδω μέσα από την καρδιά μου
      Καλή χρονιά μάτια μου

      Διαγραφή
  18. Να τηρήσουμε τα έθιμα, μπαίνω με το δεξί κρατώντας ένα ρόδι, και εύχομαι με δύναμη: Καλή Χρονιά!
    Να υποδεχθούμε το 2021 με υγεία, δύναμη και δημιουργία
    Φιλιά χαμογελαστά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς όρισες και έκανες και ποδαρικό! Τι καλύτερο για τη νέα χρονιά στο e-σπιτικό μου; Χαμόγελα πολλά και στιγμές όμοφες ας σου χαρίσει το 2021
      Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  19. Πολύ καλά έκανες Αννιώ μου και ξόφλησες τις οφειλές σου με τόσο όμορφα διασκεδαστικό τρόπο...μακάρι να ήταν όλες οι οφειλές μας έτσι!!
    Εκανες φοβερή δουλειά με το στενσιλ στο κουτάκι όπως και στο τοπίο φίλη μου !
    καλή και ευλογημενη χρονιά Αννιώ μου με υγεία ελπίδα και υπομονή για τα καλύτερα που θα έρθουν!!την αγαπη μου 🧡🎄🎁

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαιρομαι που σου άρεσαν Ρουλάκι μου.
      Να σαι καλά και ο νέος χρόνος να σου χαρίσει ό,τι επιθυμείς
      Φιλάκια

      Διαγραφή
  20. Αννουλα μου αγαπημένη σου εύχομαι έναν Νέο Χρόνο μόνο με ΥΓΕΙΑ και Χαρές και γιατί να μη χαρουμε που πέρασες όμορφα; Ολοι στο μέτρο του δυνατου και των απουσιών περάσαμε ωραία,γιατί οταν υπάρχει υγεία όλα γίνονται και είναι καλλίτερα!
    Οοσ για το έγο συμμετοχής σου στην πρόκληση της Μία ,πολύ μ άρεσε,πολύ ξεχωριστό και γεμάτο ΧΕΙΜΩΝΑ!Οπως φυσικά και το κουτί με το στένσιλ.Χαίρομαι που εκτός απο το λόγο βλέπω την ίδια δεξιοτεχνία και στις δημιουργίες. Φιλάκια πολλά και ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΑΠΟ ΚΑΡΔΙΑΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωραία περάσαμε Χαρά μου και την παραμονή. Ξέρεις, τα παιδιά λόγω εγκλεισμού ήταν σπίτι όλη μέρα και όλη νύχτα παρέα διασκεδάσαμε και περάσαμε όμορφα. Άλλες χρονιές έχουν τη δική του διοργάνωση παραμονής και το δικό τους φιλικό κύκλο.
      Χαίρομαι που σου άρεσαν ό,τι έφτιαξα. Σημαντικό όταν το λες εσύ
      Καλή χρονιά εύχομαι και για σένα
      Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
    2. Άννα, μπαίνω με το δεξί, να τηρήσουμε τα έθιμα, να πω Καλή Χρονιά
      Συγχαρητήρια για την βραβευση του ποιήματός σου. Με μια λέξη, συγκλονιστικό. Υπέροχα και τα δύο ποιήματά σου. Βρίσκω υπέροχο, ζεστό, ευαισθητο το πώς η προσωπική απώλεια, η θλίψη που τη συνοδεύει, η ματαίωση της ζωής, η ανθρώπινη ευαλωτότητα, όλα γίνονται πηγή για δημιουργία και για μοίρασμα συναισθημάτων - για εγγύτητα.
      Ο πατέρας σου θα σας βλέπει από ψηλά και θα χαμογελά για το πόσο όμορφα συνεχίζετε ως οικογένεια να χαίρεστε τη ζωή, όποιες κι αν είναι οι συνθήκες γύρω μας. Δίπλα στο αναμμένο τζάκι. Το οφείλουμε στον εαυτό μας και στους ανθρώπους μας, να βαδίζουμε μπροστά.
      Το 2021 να είναι μια χρονιά που θα μας αφήσει μια γλυκιά γεύση

      Διαγραφή
    3. Ευχαριστώ για τις ευχές Τζοάννα μου. Και τηρούμε και τα έθιμα πάντα. Σ'ευχαριστώ για την κριτική σου ματιά στις ποιητικές μου απόπειρες. Αλλά να ξέρεις ότι εδώ που σχολιάζεις είναι η προηγούμενη ανάρτηση από την παρουσίαση των ποιημάτων μου
      Σ'ευχαριστώ πολύ πολύ
      Φιλάκια

      Διαγραφή
  21. Δεν ξέρω τι γίνεται με τα σχόλια, εδώ ειμαι σίγουρη ότι άφησα.
    Το στενσιλ μου άρεσε πολύ, όπως κι ο τρόπος που το χρησιμοποιησες.
    Καλή δημιουργική χρονιά να έχουμε.
    Φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Ρένα μου. Εγώ πάντως σχόλιό σου δεν είδα.
      Καλή χρονιά και για σένα
      Φιλιά πολλά

      Διαγραφή
  22. μου άρεσε η φωτο με το τζάκι και το κουτί που έφτιαξες
    δεν ξέρω αν είναι βιντάζ , εμένα μου θύμισε βιντάζ , μου αρέσουν τα βιντάζ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το τζάκι είναι στης κόρης μου το σπίτι και το κουτί όντως βινταζ είναι
      Και εμένα μου αρέσουν!!

      Διαγραφή