''Θα ήθελα να μιλήσω με τα πουλιά...''

 


''Παρακαλώ σε, σταυραϊτέ, για χαμηλώσου ολίγο,

 και δώσ’ μου τες φτερούγες σου και πάρε με μαζί σου,

 πάρε με απάνου στα βουνά, τι θα με φάη ο κάμπος!''

(Κώστας Κρυστάλλης )

Ο άνθρωπος πάντα γοητευόταν από το πέταγμα των πουλιών.

Τα ζήλεψε τα φτερά τους.

Την ελευθερία που  ένιωθαν διασχίζοντας το ουράνιο στερέωμα

Την ομορφιά της Γης που θωρούν από ψηλά.

Ήθελε να είχε φτερά, να νιώθει δυνατός και ελεύθερος!

Το μαρτυρούν οι μύθοι για την προσπάθειά του να πετάξει.

Το μαρτυρούν τα παραμύθια που οι ήρωές του, άνθρωποι και ζώα, μπορούν και να πετάξουν.

Έφτιαξε μάγισσες που πετούν πάνω σε σκουπόξυλα.

Φαντάστηκε δράκους που πετούν βγάζοντας φωτιές

Φτερά που ο Επιμηθέας χάρισε στα πουλιά ως όπλο για να ξεφεύγουν από τους κινδύνους.

Μα ο άνθρωπος πάντα προσπαθούσε να κατακτήσει τον ουρανό

Το μαρτυρούν τα τεχνολογικά επιτεύγματά του .

Το αεροπλάνο δική του εφεύρευση



 


Μα και πιο πριν  βρήκε το αερόστατο, τα ανεμόπτερα, δοκίμασε, τραυματίστηκε μα δεν παραιτήθηκε

Και τελικά έφτιαξε φτερά για να πετάει σαν τα πουλιά. Και το κατάφερε ο Ελβετός Yves Rossy . 

Μια φορά του επιτέθηκε ένας αετός. Είδε μια σκιά να έρχεται από πίσω στα δεξιά του. Είχε εισβάλλει στο χώρο του και ο αετός δεν αστειευόταν. «Με πέρασε για πουλί. Ωραία» σκέφτηκε ο Rossy. Αυτό ήταν, μπορούσε να είναι πουλί όποτε θέλει και να πετά όσο θέλει. 

ΠΗΓΉ


Αλλά δεν χρειάζονται τόσοι κίνδυνοι για να πετάξουμε.

Ο άνθρωπος έχει φτερά σαν θέλει

Αυτά που η καρδιά  σαν γεμίσει αγάπη και έρωτα αληθινό, μπορεί και φτερουγίζει ψηλά

Έχει ο άνθρωπος φτερά κι ας μην τα βλέπει

Αυτά που η φαντασία τον οπλίζει και δημιουργεί αριστουργήματα

Έχει τέτοια φτερά,  που τον οδηγούν σε ηρωικά κατορθώματα νικώντας φόβο και ανασφάλειες

Άλλοτε πάλι, ξεχνά πως μπορεί να πετάξει  ψηλά εκεί που η αγάπη ταξιδεύει. Ξεχνά να βρει τα δικά του φτερά. Ακόμη και όταν διαβάζει την Ιστορία, δεν βλέπει τα φτερά που έδωσαν ώθηση στους ανθρώπους να μεγαλουργήσουν.



Ξεχνά  και αφήνεται να παρασυρθεί από φόβο και  απληστία. Κι έτσι έρπει  σαν σκουλήκι στη γη. Ζει σαν τυφλοπόντικας ανοίγοντας λαγούμια στις κοινωνίες. Καταστρέφει και χάνεται  στις υπόγειες σπηλιές της συνείδησης που κατοικεί. Ζυμώνεται μέσα στη σκοτεινιά και πολεμά το φως. Το φως αυτών των ανθρώπων που γεννήθηκαν να είναι αετοί και να πετούν περήφανα και με αγάπη γύρω τους.

Τους ''ρίχνει'', τους επιτίθεται, προσπαθεί να τους κόψει τα φτερά και δόλια πράττει καλύπτοντας τη κοινωνία που ζει με καταχνιά.

Μα ο στόχος του είναι ο νέος και η νέα που εύκολα παθιάζονται, που φοβούνται να ανοίξουν τα φτερά τους και να πετάξουν ψηλά. 

Τους παραπληροφορεί, τους χαρίζει με πονηρά όπλα, την ευκολία της κατάκτησης.

Τους οδηγεί στα λαγούμια του που επιστροφή δεν έχουν.

Εκεί υπάρχει η ευτυχία, τους παραπληροφορεί

Γι αυτό οι κοινωνίες μας  αλληλοκατασπαράζονται ακόμη

''Θα ήθελα να μιλήσω με τα πουλιά. Θέλω να τα ρωτήσω, πώς μοιράζουν έτσι καλά τον ουρανό με τα’ αδέλφια τους. Χθες σκοτώθηκαν δύο άνθρωποι. Μοίραζαν μια μηλιά.''

(Έρασμος )

Όταν θα χαθεί και ο τελευταίος άνθρωπος που θα ξεχάσει ότι έχει φτερά, τότε η ελπίδα θα πεθάνει.

''Όταν τα πουλιά μισεύουν, οι κοράκοι μόνο μένουν''



44 σχόλια:

  1. Κάποτε μου άρεσαν οι πτήσεις. Και κυριολεκτικά και μεταφορικά.
    Τώρα πια τις φοβάμαι. Τις κυριολεκτικές όχι, αλλά μου τις έχει αποκλείσει η Ω.Ρ.Λ. μου.
    Τις μεταφορικές φοβάμαι.
    Είναι που μου καψάλισαν και τα φτερά μου... Αλλά αυτό δεν είναι της παρούσης. Άλλωστε κάπου πήρε το αυτί μου, ότι τα φτερά μας μπορούμε να τα επισκευάσουμε.
    Όταν θα έλθει το πλήρωμα του χρόνου, θα τα φτιάξω. Αρκεί να είμαι ζωντανή ακόμα και καλά.
    Καλή εβδομάδα και καλό μήνα Άννα!

    ΥΓ. Βλέπω έναν όμορφο χριστουγεννιάτικο στολισμό και πολύ χαίρομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό το καψάλισμα φτερών είναι εγκληματικό. Και πόσες φορές δεν το κάνουμε κι εμείς στα παιδιά μας!!!
      Ναι επισκευή και εύχομαι να σαι καλά να ξαναπετάξεις
      Καλό μήνα Αρτίστα μου
      Ναι στολίζουμε και εδώ πρώτα και μετά σπίτι
      Καλά να μου είσαι

      Διαγραφή
  2. Ότι και να συμβαίνει στην ανθρωπότητα ένα πρέπει να μην ξεχνάμε, τα φτερά ελευθερίας της καρδιάς μας, να πετάμε όταν εμείς το αποφασίζουμε ακόμα και φυλακισμένοι, κανείς δεν μπορεί να μας το στερήσει!
    Ναι, τα ζηλεύουμε τα πουλιά αλλά ακόμα και αυτά κινδυνεύουν από τους ανεγκέφαλους κυνηγούς!
    Υπέροχες φωτό και κείμενο, που μας θυμίζουν πως μπορούμε να ταξιδέψουμε ακόμα και σε μακρινούς γαλαξίες!

    ΑΦιλάκια Άννα μου και ευχαριστώ για τα πετάγματα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμφωνώ Στεφανία μου. Τα πάντα προέρχονται από την καρδιά μας.Και φυσικά δική μας επιλογή.
      Τα πουλιά κινδυνεύουν από τους ανθρώπους όπως και ο ίδιος ο άνθρωπος. Δυστυχώς.
      Σ'ευχαριστώ Στεφανία μου
      Να σαι καλά και καλό μήνα

      Διαγραφή
  3. Τι υπέροχο κείμενο. Ναι πτήσεις ψηλές, πτήσεις χαμηλές, πτήσεις κυριολεκτικές και πτήσεις νοητικές, με δικά μας ή δανεικά φτερά.
    Όλες, με τον ένα ή τον άλλο τρόπο, μας χαρίζουν ελευθερία.
    Βλέπω και στο banner μία υποψία Χριστουγέννων, πάρα πολύ ωραία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Υποψία Χριστουγέννων;;;;;;;;;;; Έφυγα...
      Και έβαλα κι άλλα. Κοίτα τώρα καλά. Αδιάσειστες αποδείξεις Χριστουγέννων σου έδωσα, ή όχι; Για να βρω κι άλλα χαααα
      Χαίρομαι που σου άρεσαν οι σημερινές πτήσεις. Και δεν χαρίζουν μόνο ελευθερία αλλά και προσωπική ηρεμία και ισορροπία
      Καλό μήνα Γιώργο μου

      Διαγραφή
  4. Το πέταγμα... η λύτρωση. Να αφήσεις πίσω σου τα δεσμά και τις αλυσίδες που σε βαραίνουν. Τα κάθε λογής βαρίδια. Μεγάλη ευλογία το πέταγμα. Σπάει τα σύνορα, τους φραγμούς. Βάζει στην άκρη τις φοβίες και τις αναστολές.
    Αρχαίοι Ελληνικοί μύθοι ανέδειξαν τη δύναμη του πετάγματος. Ο ίδιος ο Ίκαρος το παράδειγμα. Η προσπάθεια του ανθρώπου να υπερνικήσει όλα εκείνα που τον κρατάνε δεμένα κάτω σε μια μίζερη πραγματικότητα.
    Μας συγκίνησες σήμερα Άννα μου. Μας πήρες απ το χέρι, νοητικά, συναισθηματικά να μας ανεβάσεις στους ουρανούς. Να δούμε τη γη από εκεί ψηλά. Να πετάξουμε. Τι μαγικό συναίσθημα. Πόσο όμορφο.
    Οι όμορφες εικόνες σου συνοδεύουν την ανάγκη να ζήσουμε το συναίσθημα που περιγράφεις. Σαν τον τυχερό της εικόνας που σπάει σύνορα και περιορισμούς.

    Άννα μου καλησπέρα.
    Ξεκίνησες την νέα βδομάδα με όμορφες και θετικές σκέψεις.
    Με πετάγματα.
    Τα φιλιά μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευλογία το πέταγμα Γιάννη μου. Δεν είναι μόνο τα βαρίδια που μας κρατάνε κάτω, φοβίες και αναστολές.Είναι να βρούμε το βηματισμό μας Γιάννη πετώντας ό,τι μας κάνουν υπανθρώπους ή απάνθρωπους.
      Πάμε να πετάξουμε ψηλά, να δούμε πόσο μικρά και ασήμαντα φαίνονται όλα!
      Καλό μήνα Γιαννάκη
      Ο τυχερός της εικόνας είναι θαραλλέος απλά. Και επιμένει στο στόχο του.
      Καλή εβδομάδα φίλε μου
      Τα φιλιά μου

      Διαγραφή
  5. Με αυτό το τραγούδι του Χατζή Αννιώ μου https://www.youtube.com/watch?v=pR240P9z5Zw καλωσορίζω τα πετάγματα σου.. τι ωραίο θέμα μας έβαλες!!
    Και αυτό δικό μου για τα φτερα...χα..χα..https://www.youtube.com/watch?v=5ZOUrYh-jYQ
    Οταν ήμουν μικρή έβλεπα συνέχεια ένα όνειρο λέει... ότι άνοιγα τα χέρια μου και πετούσα σαν πουλί...χα..χα.. πάντα λάτρευα και λατρεύω τα πετάγματα όποια και να είναι..θαυμάζω το θάρρος κάποιον ανθρώπων που έστω και μεγάλοι στην ηλικία τα όνειρα τους εφόσον μπορούν τα κάνουν πραγματικότητα σχετικά μετά πετάγματα...τις προάλλες έβλεπα μια γιαγιά λίγο μεγαλύτερη από μένα που πέταξε με αλεξίπτωτο..χαχα..το φαντάζεσαι;
    Αχ φιλενάδα τι μου θύμησες!! ας κοιτάμε ψηλά εκεί είναι τα ωραία!!!!
    Καλό μήνα να ΄έχεις Αννιώ μου και καλά πετάγματα ψυχή μου!! την αγαπη μου φιλιαα!!❤

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ ξέχασα να σου πω πόσο όμορφος είναι ο Χριστουγεννιάτικος στολισμός σου μας ξεσήκωσες χα..χα.. 🎄

      Διαγραφή
    2. Τι ωραία μου έβαλες και τραγούδι!! Λατρεύεις τα πετάγματα ε; Ναι είδες η κυρία με το αλεξίπτωτο; Και θέλει γνώσεις και εξάσκηση. Μπράβο της. Άντε και στα δικά μας πετάγματα.
      Κι εγώ θαυμάζω αυτούς τους ανθρώπους που δοκιμάζουν να πετάξουν ή που πετούν δημιουργώντας θαυμαστά πράγματα
      Καλό μήνα και σε σένα Ρούλα μου
      Τα φιλιά μου

      Διαγραφή
    3. Και φυσικά να ξεσηκωθούμε, να αλλάξουμε διάθεση. Ξεκίνησα πρώτα εδώ το στολισμό και έπεται το σπίτι.
      Για μας, για μένα, γιατί τα Χριστούγεννα φέρνουν χαμόγελα έτσι κι αλλιώς

      Διαγραφή
  6. -Κύριε Πετροχείλο, κάποτε ήμουνα πουλί και μ’ αγαπούσανε πολύ. Χα!
    -τι πουλί να ήσουν τρομάρα σου, το πολύ-πολύ να ήσουν καρακάξα. (Λάμπρος Κωνσταντάρας-Μήτση Κωνσταντάρα, Ο στρίγγλος που έγινε αρνάκι) ήταν η αμέσως επόμενη σκέψη μετά τις χαμηλές πτήσεις του Αρκά.
    Αν θέλουμε να σοβαρευτούμε όμως το πέταγμα (κυριολεκτικά ή μεταφορικά) είναι μια καλή ευκαιρία να αντιληφθούμε την ζωή και τον κόσμο, την μηδαμινότητα των πραγμάτων, την ανύψωση του πνεύματος, την αίσθηση της ελευθερίας. Είναι μια κάποια λύση βέβαια καθώς η ψυχή θα αναζητά την άφθαρτη ομορφιά του αιώνιου. Το μόνο που φοβάμαι, μη με βρουν αδέσποτα σκάγια.
    Καλό βράδυ Άννα μου και καλό μήνα!
    Με υγεία και αισιοδοξία να φτάσουμε στα Χριστούγεννα!
    Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχααα τι θυμήθηκες! Με τον κ Πετρόχειλο και τους 3 γιους!!
      Το πέταγμα όμως μεταφορικά και κυριολεκτιά αλλάζει τη ζωή μας. Ξεπερνάμε τα όρια Αννίκα μου και δημιουργούμε θαύματα.
      Τώρα αν φοβάσαι τα σκάγια και δεν πετάς...χμ να σου πω ότι μπορούν να σε βρουν και στο έδαφος ξέρεις.
      Πάμε για πτήσεις Αννίκα μου με το νου, με τη φαντασία να οργιάζει
      Καλό σου μήνα
      Φιλάκια

      Διαγραφή
  7. "Έχετε ακούσει, τελευταία, τα πουλιά; Δεν κελαηδάνε.. Βήχουνε!" έλεγε ο αξέχαστος Χάρρυ Κλυνν, την εποχή που το νέφος πρωτοεμφανίστηκε πάνω απ' την πόλη. Έκτοτε, ήρθαν κι άλλα δεινά και τα πουλιά αποτελούν τις παράπλευρες απώλειες των φυσικών καταστροφών, των βομβαρδισμών και των ανεγκέφαλων θηρευτών. Ωστόσο, όσο κι αν βάλλονται πανταχόθεν, συνεχίζουν να ταξιδεύουν στον αέρα και να συμβολίζουν την ανθρώπινη υπέρβαση, το σπάσιμο των ορίων και το πέταγμα στην ελευθερία. Υπέροχα αποσπάσματα και νοήματα στην ανάρτησή σου Άννα μου!
    Η παροιμία στο τέλος, τα λέει όλα!
    Την καλησπέρα μου Αννούλα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι Μαρία μου όσο και αν βάλλονται τα πουλιά, εκεί, επιμένουν και υπάρχουν να μας παροτρύνουν να ξεπεράσουμε τα στενά όρια του ανθρώπου. Και να μας εμποδίσουν να έρπουμε που ίσως το βρούμε και πιο εύκολο...
      Σ'ευχαριστώ Μαράκι μου
      Καλό σου μήνα!

      Διαγραφή
  8. Πρώτα πρώτα Κρυστάλλης, αγαπημένος, μπόρεσε με απόλυτη μαεστρία να περιγράψει την τραχιά αίσθηση της Ηπείρου, και μαζί όλων όσων ζούνε στα ορεινά! Μετά το πέταγμα, ψηλά, πολύ ψηλά, με όλους τους κινδύνους του. Τα όνειρα που πρέπει να κάνουμε, να μην ψαλιδίζουμε τα φτερά μας ( τα όνειρα μας ), μόνο έτσι θα φτάσουμε εκεί που κάποτε μας φαινόταν ακατόρθωτο! Υπέροχο, Άννα! Μου έφτιαξε το πρωινό!
    Την Καλημέρα μου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι αν επηρέασα θετικά την διάθεσή σου. Το πέταγμα προς τους δικούς μας στόχους είναι ό,τι σωστότερο που οφείλουμε στον εαυτό μας. Και πόσοι από μας επέτρεψαν να τους ψαλιδίσουν τα φτερά!!
      Σ'ευχαριστώ Βασίλη
      Καλό μήνα κι από εδώ
      Καλή σου μέρα

      Διαγραφή
  9. Με προβλημάτισες. Τώρα πως να πετάξει μια χελώνα; Θαλάσσιες υπάρχουν, ιπτάμενες δεν ξέρω. Αλλά ναι πετάνε κι αυτές με τα φτερά της ψυχής τους, σωστά. Τέλειος Χριστουγεννιάτικος διάκοσμος μου έφτιαξες τη διάθεση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μια χελώνα δεν πετάει αλλά έχει ψυχή...και κοίτα τώρα πόσα κατορθώνει μια χελώνα!!Γιατί η ψυχή πάντα έχει φτερά. Αρκεί να τα δούμε
      Χαίρομαι που σου άρεσε ο διάκοσμος
      Και η δική μου διάθεση έφτιαξε ...
      Καλό σου μήνα

      Διαγραφή
  10. Άνν μου πόσο με ταξίδεψες και εμένα με το πανέμορφο ποίημα...σαν φτερωτό πουλί πέταξα και εγω ατενίζοντας την ομορφιά του κόσμου....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς την μου! Όλοι αγαπούμε το πέταγμα σαν τα πουλιά!!
      Καλό μήνα και από εδώ Μαρία μου

      Διαγραφή
  11. Τί ωραία ανάρτηση Άννα μου για τα πουλιά και το πέταγμα τους!
    Ζηλεύω αυτούς που δεν φοβούνται κι ανεβαίνουν στις πλαγιές και πετάνε με το παραπέντε, έτσι νομίζω το λένε.
    Ευτυχώς που μπορούμε να πετάμε με το μυαλό και την καρδιά μας.
    Αλλοίμονο αν δεν κάνουμε όνειρα, ακόμα και τώρα που προσπαθούν με κάθε τρόπο να μας τα ψαλιδίσουν.
    Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσε Ρένα μου. Κι εγώ τους θαυμάζω αυτούς τους ανθρώπους. Ναι το αλεξίπτωτο πλαγιάς ή παραπέντε σωστά το λες, δύσκολα τα βλέπω, αλλά υπέροχο να πετάς
      Ναι με το νου μας και την καρδιά μας είναι και πιο οφέλιμο το πέταγμα
      Καλό μήνα κι από εδώ Ρένα μου
      Φιλιά πολλά

      Διαγραφή
  12. Τι όμορφα τα λες κορίτσι μου. Το πέταγμα ήταν το " όνειρο" του ανθρώπου...εκτός απο εμένα! Έχω ακροφοβία, δεν στέκομαι ΠΟΤΕ σε άκρες, παθαίνω σοκ σε δρόμους όπως στην Κεφαλονιά που είναι στα ψηλά και με άκρη σε γκρεμό!Ούτε καν στη παραλία της Θεσσαλονίκης δεν στέκομαι στην άκρη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α θα σε πάρω αγκαλιά μαζί μου να πετάξουμε παρέα. Εσύ δεν θα κοιτάς κάτω μόνο ψηλά στο στερέωμα.
      Πετάς όμως Αχτιδούλα μου με τη φαντασία σου και με την καρδιά σου οπότε είναι καλύτερα. Και με καλύτερα αποτελέσματα.
      Καλό σου βράδυ και προσοχή στις άκρες!!

      Διαγραφή
  13. Καλό ξημέρωμα Άννα !! Είναι όμορφο το πέταγμα σου ψηλά από την γη , να αναπνέεις ελεύθερα αέρα . Πιστεύω . ότι όλοι έχουμε φτερά οι άνθρωποι τα όνειρα μας , άλλος πετάει χαμηλά και άλλος ανοίγεται στον ουρανό ψηλά μεγαλουργεί ή χάνεται .Σήμερα ο ανθρώπινος νους έχει εφεύρει πολλούς τρόπους για να πετάει στην κυριολεξία αλλά έχει δημιουργήσει πολεμικές μηχανές , που σκοτώνουν ανθρώπους και κάνουν κακό στη φύση . Έχει σημασία πως χρησιμοποιούμε τα φτερά . Βέβαια το κείμενο σου έχει αλληγορική σημασία . Θέλω να επισημάνω απλά με την αλόγιστη συμπεριφορά συμβάλουμε να μειωθεί ο πληθυσμός των πουλιών ή να απειληθεί με εξαφάνιση . Εσύ μιλάς για τα φτερά των πουλιών που ταξιδεύουν , δημιουργούν στη ζωή τους . 1Καινούργια ημέρα άνοιξε τα φτερά σου και ζήσε όπως ΕΣΥ θέλεις .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ Κυριακή μου για την ευχή. Όλοι θέλουμε να ζήσουμε όπως θέλουμε αλλά δεν μπορούμε πάντα. Το προσπαθούμε όμως.
      Ναι είναι ελευθερία το πέταγμα. Είναι η προσπάθεια του ανθρώπου να βγει έξω από τα καθιερωμένα όρια.
      Και ναι υπάρχουν και οι άνθρωποι που σέρνονται και κάνουν όλα τα κακά που λες
      Να σαι καλά να επισημαίνεις πάντα τα προβλήματα που ο άνθρωπος προκαλεί στο περιβάλλον
      Καλή σου μέρα

      Διαγραφή
  14. Η λύτρωσή μας μέσα από το πέταγμα ωραίος συμβολισμός

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Φτερά;! ποιά φτερά;! Καλημέρα Άννα μου! Ετσι, ξύπνα μας και λίγο, θύμισε μας και δώσε μας την ελπίδα οτι έχουμε φτερά. Μήπως πάψουμε κάποτε να σερνομαστε στα υπόγεια σαν σκουλήκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι, ξυπνάτε με και εμένα να μην ξεχάσω ότι έχουμε φτερά...γιατί πολύ πιεζόμαστε να αρχίσουμε να σερνόμαστε...
      Φιλιά πολλά Ειρήνη μου

      Διαγραφή
  16. Τι ωραίο κείμενο! Ό,τι χρειάζονταν να ακούσουμε και να δούμε τις ημέρες που διανύουμε..
    "Έχει ο άνθρωπος φτερά κι ας μην τα βλέπει." Πόσα πράγματα αλήθεια κουβαλάμε μέσα μας που δεν τα βλέπουμε. Πράγματα που θα μπορούσαν να κάνουν τη ζωή μας πιο ανάλαφρη, πιο ξέγνοιαστη, πιο χαμογελαστή. Πράγματα που μπορούν να αγκαλιάσουν τον φόβο και τις ανασφάλειες και μαζί, να πετάξουν ψηλά. Κάπου, για κάποιον λόγο, φαίνεται να διστάζουν. Κι α ςυπάρχει πάθος, ενέργεια και διάθεση..
    Μια ευχή από τα παλιά επιστρέφει στο παρόν: καλή εβδομάδα με δύναμη και ψυχραιμία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κουβαλάμε οντως μεγάλες δυνάμεις μέσα μας Τζοάννα μου και όχι μόνο δεν τις βλέπουμε αλλά τις καταχωνιάζουμε τόσο βαθιά που τις ξεχνάμε
      Καλή εβδομάδα και σε σένα μάτια μου
      Με ασφάλεια και αισιοδοξία

      Διαγραφή
  17. Καλημέρα αγαπημένη μου!
    Τα φτερα των ανθρωπων τα αγαπω και εγω, χωρις αυτα δεν υπαρχει ελπιδα.
    Τα σπορ ολα αυτα, μου αρεσαν σαν θεατης, να τα κανω δεν θα το αντεχα
    υψοφοβια κτλ
    υπεροχα τα γνωμικα!!!

    σε φιλω και σου ευχομαι μια ομορφη μερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εσύ μάτια μου είσαι ένας από τους ανθρώπους που ξέρουν ότι έχουν φτερά και τα χρησιμοποιούν.
      Υψοφοβία ε; Δεν πειράζει πετάς εσύ ψηλά με το νου και την καρδιά σου. Το βλέπουμε στη γραφή σου.
      Να προσέχεις
      Φιλιά πολλά και σ'ευχαριστώ

      Διαγραφή
  18. ουφ μέχρι να κατεύω εδώ κάτω όλο σκάλωνα σε σχόλια χαχαχα
    Το σκεφτομαι μήπως μετά που θα μου φτιάξουν την θέρμανση στολίσω το σπίτι! Πριν μπει ο Δεκέμβριος :)
    Προχθές μιλούσα με έναν πατέρα, η κόρη του νιώθει πως χάνει τα φοιτητικά της χρόνια. Είναι η ευκαιρία της να κάνει ταξίδια στο κόσμο και τα χάνει ...

    Ασχετο, άλλα έχω κάνει κάτι πετάγματα σε όνειρά μου πσσσσ
    Πάντως για να ξέρουμε τι λέμε ακόμα και τα πουλιά κουράζονται να πετούν και αποζητούν να ξεκουραστούν, να φτιάξουν φωλιές κλπ κλπ
    Σε φιλώ Μπουκίτσα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή σου μέρα απο Αθήνα
      Μ'αρέσει αυτός ο πατέρας. Λίγοι σκέφτονται έτσι τουλάχιστον Έλληνες πατεράδες.
      Πω πω πω με κρύο και χαλασμένη θέρμανση; Καλό κουράγιο!!
      Ναι τα πουλιά ξεκουράζονται και φτιάχνουν φωλιές. Πάντα έτσι γίνεται. Δεν μπορείς συνεχώς να πετάς, να κινείσαι, να δραστηριοποιείσαι συνεχώς
      Εσύ πετάς έτσι κι αλλιώς. Έχω την πεποίθηση ότι είσαι από τους ανθρώπους που ξέρουν ότι έχουν φτερά.
      Φιλιά και απο μένα θεά μου

      Διαγραφή
  19. Άννα μου, ναι, είναι αλήθεια. Έχουμε φτερά και πρέπει να τα ανοίγουμε και να πετάμε ψηλά. Πολύ ψηλά, όπου θελήσουμε, όπου φτάνουν τα όνειρά μας. Τίποτε δεν είναι ακατόρθωτο, αρκεί να το πιστέψουμε. Να έχουμε πίστη στον εαυτό μας. Με υπομονή, επιμονή, θέληση και κουράγιο όλα μπορούν να συμβούν. Πολλά φιλιά, φίλη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όπως τα λες Μία μου. Το ίδιο πιστεύω κι εγώ και ας χάνουμε το δρόμο μας πολλές φορές.
      Φιλιά πολλά πολλά

      Διαγραφή
  20. Ήρθα μετά από δέκα μέρες που έγραψες την ανάρτηση κι αφού λάτρεψα τον xmas διάκοσμο, λάτρεψα τον ποιητικό χαρακτήρα της ανάρτησης σου, τα σοβαρά μηνύματα που περνά κι όταν τέλειωσα την ανάρτηση έμεινα μαγεμένη από τη πένα σου ακόμα μια φορά.
    Να 'σαι καλά Άννα μου, να μας θυμίζεις τα φτερά σου, όταν παραμένουμε πολύ καιρό στη γη και το μυαλό στα τάρταρα.
    Πολλά πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσε ο στολισμος αλλά σνιφ δεν έχω έλκηθρο!!!! Και φυσικά χαίρομαι που σου άρεσε η αναρτηση. Ναι πρέπει να ξαναβρούμε τα φτερά μας και πρώτη εγώ...
      Να σαι καλά Μαρινάκι μου
      Φιλάκια

      Διαγραφή