''Επετράπη ο απόπλους''!

Επιτέλους λίγες ημέρες ακόμη στο κλεινόν άστυ. 
Και είμαστε σε αναβρασμό προετοιμασιών.


Αποσκευές ετοιμάζονται, καταγράφονται ό,τι θα πάρουμε μαζί...α μην ξεχάσω και ένα πακέτο μάσκες αλλά και απολυμαντικά.
Θα μας θερμομετρήσουν φυσικά, και ελπίζω...ω ναι ελπίζω ακόμη, ότι θα βρεθούμε πια στο νησί μας.
Φέτος όλα πήγαν ανάποδα. (Κι έκανα και αφιέρωμα- ανάρτηση στο 2020, να το κανακέψω,Πουφ!)
Και ανάγκη είχαμε να φύγουμε, αλλά το Σύμπαν συνωμότησε αλλιώς. Αλήθεια σου λέω, συνωμοσία του σύμπαντος είναι, δεν εξηγείται αλλιώς.
Και εκεί που είπαμε ότι επετράπη να ταξιδέψουμε, παρουσιάστηκαν διάφορα μικρο-εμπόδια για να καθυστερήσουμε.
Και ελπίζω λέω ξανά, να μην απαγορευτεί ο απόπλους μετά την αύξηση των κρουσμάτων.
Να ξεκουραστούμε...(καλά αυτό μην το πάρεις τοις μετρητοίς)!
Να αλλάξουμε παραστάσεις...  
Να πιω καφέ στην βεράντα μου αγναντεύοντας το βουνό...(Θεέ και Κύριε δεν πίστευα ότι θα μου έλειπε τόσο!)


Και μέσα στις αποσκευές και το φωτιστικό που ήταν για πέταμα.
Μόνο ο μεταλλικός σκελετός υπήρχε και κάτω μια τεράστια βίδα που δεν ξέρω τι διακοσμητικό, ίσως, συγκρατούσε.
Το πήρα και εγώ.
Του άλλαξα καλώδιο, έκοψα τα 2/3 της βίδας και με πηλό έφτιαξα αυτό το χωνί που βλέπεις πάνω στο σώμα της  υπόλοιπης βίδας.
Έβαλα τα διακοσμητικά του και το έβαψα μαύρο, το σκούπισα και με στεγνό πινέλο το πέρασα χρυσαφί απαλό, ίσα στα ανάγλυφα.
Μετά βγήκα στο κέντρο της Αθήνας, για λαμπόγυαλα
Να το, έτοιμο αφού δοκιμάστηκε στο δωμάτιο και θα πάει στο πατρικό να βρει τη θέση του.
Καλό δεν έγινε; Εμένα μου αρέσει πολύ...


Επίσης δυο πιατελίτσες ψάθινες της αδελφής μου, πήγαιναν για το απορριμματοφόρο. 
Πςςςς εδώ είμαι εγώ!


Το ένα καλαθάκι ανάποδα φτιάχτηκε με ντεκουπάζ ρολόι για τον τοίχο της κουζίνας. Μετάνιωσα βέβαια που δεν έβαλα πάστα διαμόρφωσης για να ισιώσει ο πάτος, γιατί πίστεψα ότι θα είναι ωραίο να διαγράφεται το καλάθι απο κάτω, αλλά διαψεύστηκα. Τώρα είναι αργά  πλέον (επειδή δεν προλαβαίνω!)


Το δεύτερο καλαθάκι, δέχτηκε ένα πιατάκι μιας χρήσης που κολλήθηκε και έκανα ντεκουπάζ και σ'αυτό. Πατίνες και χρώματα και λούστρο και θα συντροφεύει το ρολόι στον τοίχο του πατρικού.
Πάω να τελειώσω αποσκευές!
Τα λέμε ξανά από Σεπτέμβρη.
Εκτός αν ακούσετε ότι απαγορεύεται ο απόπλους της οικοδέσποινας του Ατενίζοντας, οπότε να ξέρετε θα έχω ''σκάσει'' από το κακό μου.
Καλά να περάσετε

42 σχόλια:

  1. Πολύ όμορφες όλες οι κατασκευές σου, Άννα μου!
    Καλές διακοπές και καλή επαναφόρτιση!
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Πίπη μου. Καλά να περάσεις και εσύ και ναι αυτήν την επαναφόρτιση την χρειάζομαι
      Φιλάκια

      Διαγραφή
  2. Αννούλα μου, τι υπέροχες δημιουργίες! Όλα καλά θα πάνε, μην αγχώνεσαι! Θα πας στο νησί και θα περάσεις και
    τ έ λ ε ι α!
    Να περάσεις τέλεια, να γεμίσεις μπαταρίες, να προσέχεις βέβαια κι από Σεπτέμβρη, θα είμαστε εδώ να σε υποδεχτούμε ξανά.
    Πολλά πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ Μαρινάκι μου. Δεν αγχώνομαι, έχω αρχίσει και το διακωμωδώ. Αν ήσουν από μια μεριά και έβλεπες τι σχέδια κατέστρωνα για το πώς και το τι του καλοκαιριού θα γελούσες. ΄Ολα ανάποδα. Και γελάω με εμένα γιατί αληθινές αναποδιές έχουν βρει άλλους συμπολίτες μας, δεν το ξεχνώ.
      Να περάσεις καλά κι ας μείνεις Αθήνα. Θα τα πούμε άμα τη επιστροφή μου.
      Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  3. Εδώ θα είμαστε με τις μπαταρίες στο ρελαντί να σας περιμένουμε κι αν τύχει και κάνετε και καμιά βουτιά και για μας....θα το νιώσουμε. Καλά να περάσετε, καλή ξεκούραση, όμορφες μέρες και καλή επιστροφή με νέες εντυπώσεις.

    Οι δημιουργίες σου υπέροχες!!!
    Φιλιά με την αρμύρα του Ιονίου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα το νιώσεις σίγουρα γιατί βουτιές θα ρίξω και για σένα να το ξέρεις.
      Σ'ευχαριστώ πολύ
      Καλά να περάσεις εδώ με τις μπαταρίες στο ρελαντί.
      Θα τα πούμε ξανά
      Φιλάκια

      Διαγραφή
  4. Από που να ξεκινήσω για να στείλω τις ευχές μου και να κουνήσω ούριο μαντήλι!
    Ας ξεκινήσω από τις κατασκευές:
    Εντάξει, έχω ξαναπεί για την ικανότητά σου να δίνεις νέα ζωή και όψη σε παλιά πράγματα των οποίων έχει κλείσει ο κύκλος ή έχουν τραυματιστεί αλλά εδώ, μία ακόμα φορά, το αποτέλεσμα με ενθουσιάζει.
    Αλήθεια λαμπόγυαλα στην Αθήνα που βρίσκει κανείς; Πόσους θησαυρούς έχουν κρυμμένους κάποια μαγαζιά ε;

    Πάμε τώρα στο πολυπόθητο ταξίδι! Κοίτα Άννα μου, για μια σειρά λόγους, πιστεύω δεν θα έχουμε απαγόρευση πλεύσεων και μετακινήσεων. Περιορισμούς ναι θα έχουμε αλλά τέτοια μέτρα δεν βλέπω. Απλά, να προσέχουμε εμείς γιατί η πολιτεία δεν το βλέπω να το κάνει.
    Συνεπώς το πανέμορφο νησί σου, που, να μην ξεχνάμε, είναι νησί της συγχωρεμένης της μάνας μου, σας περιμένει με ανοιχτές αγκαλιές. Και θα έχεις την ευλογία να απολαμβάνεις τη θέα από το βουνό σου αλλά και όλα τα άλλα μαγικά εκείνα.

    Συνεπώς: Στέλνω την αγάπη μου και τις ευχές μου για καλό απόπλου και να περάσετε όμορφα!

    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε είπαμε, έμαθα εδώ μέσα το ''δεν πετάμε τίποτε''. Γιατί Γιάννη μου για να πω την αμαρτία μου είμαι του πετάματος! Ουπς κάτι μου πέταξαν στο κεφάλι!! Το είδες;;;;;;;;;;;χχαχαχαχα
      Λοιπόν λαμπόγυαλα ό,τι γυάλινο καπέλο φωτιστικού και όχι μόνο γυάλινο, θα το βρεις Αθηνάς, Ευριπίδου, και στα στενά αυτών.
      Ναι ξέρω ότι δεν θα απαγορευτεί ο απόπλους πια αλλά ξέρεις εσύ, πώς περίμενα να φύγω λίγο από τη φασαρία και τη ζέστη τη πόλης. Θα προσέχουμε γιατί όπως προσέχουμε εμείς τον εαυτό μας φυσικά δεν θα το κάνει η πολιτεία αλλά Γιάννη μου και πολλοί από εμάς δεν το κάνουν. Ξέρεις κάτι; Ένας γείτονας στο εξοχικό του μπαμπά μου που είναι η αδελφή μου εκεί, δεν τους μιλάει γιατί του ειπαν ότι προσέχουν για τον ιό και δεν έχουν πολλές επαφές πια. Αναμιλιά λοιπόν, γιατί προστατεύεσαι από τον ιό επειδή έτσι το θέλεις, ναι;
      Πάμε για το νησί της μάνας σου. Θα σου στείλω αύρα και εντυπώσεις
      Σ'ευχαριστώ πολύ
      Φιλιά

      Διαγραφή
  5. Αννούλα μου,μέ τό καλό! Καλές διακοπές και νά περασέτε πανέμορφα στό υπέροχο νησί σας!
    Αν θυμάμαι καλά,είσαι από την Κεφαλονιά ,πατριώτισσα καί εγώ από Ζάκυνθο!!
    Αξιοθαύμαστες όλες οι δημιουργιές σου!!! Περιμένω φωτογραφικό υλικό από τίς βόλτες σου!!
    Καλό ταξίδι!! Πολλά φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δήμητρά μου κοντονησιώτισσά μου,ναι απο την Κεφαλονιά είμαι και θα φέρω φωτογραφικό υλικό ελπίζω αλλά όχι τόσο όμορφες φωτογραφίες σαν και τις δικές σου, να το ξέρεις.
      Σ'ευχαριστώ πολύ
      Να σαι καλά και να προσέχεις
      Φιλια

      Διαγραφή
  6. Εύχομαι ο άνεμος να είναι ούριος για τον απόπλου, για τον ιό, για τον πολυπόθητο προορισμό σου, να πιεις τον καφέ σου κοιτώντας το βουνό το αγαπημένο, να διακοσμήσεις το σπίτι σου με τις υπέροχες κατασκευές σου (μη στενοχωριέσαι για το ρολόι, θεωρώ ότι του δίνει τύπο που φαίνεται το ψαθί), και αν το Σύμπαν συνομώτησε πριν, να ξέρεις πως οι καρδιές όλων μας συνομωτούν από εδώ για να περάσεις όμορφα και να ξεκουραστείς! Φιλιά πολλά καλό καλοκαίρι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άχ καρδούλα μου Μαίρη μου, το να συνωμοτούν οι καρδιές σας για να περάσω καλά είναι πέραν προσδοκιών. Σ'ευχαριστώ πολύ. Και χαίρομαι που το ρολόι πιστεύεις ότι έχει τύπο...δεν ξέρω, δεν μου καλοκάθεται στο μάτι. Να σαι καλά και όταν πίνω τον καφέ μου βλέποντας το βουνό μου θα σας σκέφτομαι
      Τα φιλιά μου

      Διαγραφή
  7. Αννα μου μια χαρά οι κατασκευές σου , να τις χαρείς
    αν κατάλαβα καλά θα πάεις στην αγαπημένη μου Κεφαλλονιά
    τι καλά...να περάσεις καλά και όμορφα μετά που τόσα χρόνια που έχεις να πάεις
    τα φιλιά μου στο άλλο μου νησί , το νησί καταγωγής

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι φεύγω για την Κεφαλλονιά μας. Θα την χαιρετήσω και για σένα, ξέρω.
      Σ'ευχαριστώ πολύ
      Και εσύ να προσέχεις και να περάσεις καλά
      Φιλούθκια

      Διαγραφή
  8. Ανούλα μου όλα θα πάνε καλά και θα πας στο νησί!
    Σου εύχομαι να περάσεις όμορφα και από Σεπτέμβρη θα σε περιμένουμε να μας πεις τα νέα σου.
    Οι δημιουργίες σου φανταστικές!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Ελένη μου. Ναι ήδη αργήσαμε να πάμε αλλά ελπιζω να μη συμβεί κάτι να μας πάει πίσω πάλι.
      Να σαι καλά και θα τα πουμε όταν γυρίσω με τις εντυπώσεις μου για τις διακοπές με τον κορωνοϊό.
      Φιλιά

      Διαγραφή
  9. Ομορφιές από τα χρυσά χεράκια σου!!
    Καλά να περάσετε Αννουλι μου! Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ κορίτσι μου να είσαι καλά!!
      Κι εσύ να περάσεις καλά όπου και αν είσαι. Με χαμόγελο και αισιοδοξία
      Σε φιλώ

      Διαγραφή
  10. Πλάκα έπαθα με την κατασκευή σου! Απίστευτο! Να περάσετε τέλεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Ειρήνη μου να σαι καλά. Κι εσύ να περάσεις όμορφα με την οικογένειά σου

      Διαγραφή
  11. Άννα μου καλές διακοπές εύχομαι και ελπίζω να τις χαρείς χωρίς ανατροπές.
    Οι κατασκευές σου είναι πολύ όμορφες, μπράβο.
    Να περάσεις καλά εύχομαι και να γεμίσεις με εμπνεύσεις για την συνέχεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Γιώργο μου. Και εγώ το ελπίζω αλλά αυτό με την αύξηση κρουσμάτων και τη μάσκα συνεχώς μου τη χαλάει λίγο.
      Να σαι καλά και σ'ευχαριστώ

      Διαγραφή
  12. Aφήνω άλλη μια παραγγελιά για δύο βουτιές, περιποιημένες.
    Να μας ξανάρθεις τον Σεπτέμβρη με το καλό, με αναλυτικό φωτο-ρεπορτάζ απ' την πανέμορφη Κεφαλονιά.
    Οι κατασκευές σου υπέροχες -όπως πάντα- και έχουν και συμβολικό χαρακτήρα.
    Μια χώρα λαμπόγυαλο που δεν ισιώνει με τίποτα. Κι αυτή τη βίδα που σου περισσεύει, κράτησέ την. Από κάπου θα λείπει, θα δεις.
    Αννούλα μου, καλόν απόπλου στο ταξίδι σας, με ούριους ανέμους και ξέγνοιαστες μέρες να σας περιμένουν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μη σε νοιάζει εσένα. Ας μπω εγώ στη θάλασσα χωρίς κόσμο και μάσκες και θα κάνω για όλους σας βουτιές μην ανησυχείς.
      Ναι θα έχω φωτογραφικό υλικό μάλλον ενός έρημου νησιού αν κρίνω απο τα δρομολόγια που δεν υπάρχουν όπως άλλες χρονιές.
      Ευχαριστώ πολύ και ναι δεν ισιώνει με τπτ η χώρα μας και κοίτα να δεις μην ''μας ισιώσει'' ο Ερντογανούλης!!!
      Η βίδα ξέρουμε από πού λείπει, και θα την κόψω κομματάκια για όσους την έχασαν και ψηφίζουν όπως ψηφίζουν...
      Να σαι καλά Μαρία μου και εσύ εύχομαι να περάσεις μια ανάσα ξεγνοιασιάς.

      Διαγραφή
  13. Ευχομαι τίποτα να μην αντισκόψει τον απόπλου και νάσαι γρήγορα κοντά μας!Οσο για τα έργα σου,λάτρεψα την ανανέωση της λάμπας.Πόση γοητεία έχουν αυτά τα παλιά αντικείμενα και πόσες αναμνήσεις φέρνουν στο νου!Κρίμα να πηγαίνουν στα σκουπίδια κι εσύ της έδωσες μία δεύτερη ευκαιρία ζωής και ανάσα δημιουργίας Αννούλα μου.Τη λάτρεψα! Αλλά και τ αλλα δύο θα καμαρώνουν που απέκτησαν μια πιο δημιουργική υπόσταση.Ευχομαι να χαίρεσαι και ν απολαμβάνεις την κάθε σου μέρα
    Φιλιά πολλά και που ξέρεις... ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ το εύχομαι Χαρά μου. Και ναι η λάμπα αγαπημένη έγινε, έχω άλλη μια αυτού του στυλ. Ναι με μάθανε εδώ να μαζεύω από τα σκουπίδια και ο άντρας μου γίνεται ''τούρκος''!! Θα σου πάρω μου είπε και πανεράκι σαν τους μετανάστες που μαζεύουν τα ανακυκλώσιμα....χαααχχα
      Σ'ευχαριστώ πολύ
      Σε φιλώ και μακάρι!!!

      Διαγραφή
  14. Κοίτα να δεις Άννα μου, αν οι αποσκευές σου δεν κλείνουν καλά είναι γιατί έχω χωθεί μέσα!!!
    Κοίτα και κάτι ενδιαφέρον, ξέρεις που μετακομίζω για Αθήνα τον Σεπτέμβρη και στο σπίτι που θα μείνω είναι επιπλωμένο απ΄τους γονείς μου, έτσι λίγα παίρνω μαζί μου, αλλά αυτό που αφήνω πίσω και είναι κρεμασμένο πάνω απ΄την τραπεζαρία μου, είναι ένα ίδιο φωτιστικό... αυτό θα πει πως έχουμε τα ίδια γούστα!

    ΑΦιλάκια καρδιάς πασπαλισμένα με ευχές για να έχεις ένα υπέροχο καλοκαίρι γιατί το αξίζεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α μακάρι να ήσουν μαζί μου και δεν θα σε έβαζα στις αποσκευές!!! χαχαχαα
      Ναι αυτά τα φωτιστικά μου άρεσουν πολύ, ειδικά αν τα φτάνω εκεί που θέλω μόνη μου με δική μου επέμβαση. Φυσικά είναι τιμή μου να έχουμε το ίδιο γούστο!!
      Φιλάκια πολλά και εσύ να περάσεις καλά

      Διαγραφή
  15. Έπεσες κι εσύ θύμα του δεν πετάω τίποτα;😂😂😂😂😂
    Ας πρόσεχες τις παρέες σου, κορίτσι πράμα 🤣🤣🤣🤣
    Πώς όμως να μη μαζέψεις αυτή την υπέροχη λάμπα και να της δώσεις μια δεύτερη ευκαιρία για ζωή;
    Αν είχα χώρο, θα είχα καταντήσει Παλιατζής😂😂
    Οι δημιουργίες σου είναι υπέροχες.
    Μου άρεσε το ρολόι που φαίνεται το ψαθί του.
    Εύχομαι να φύγεις γρήγορα και να περάσεις ΤΈΛΕΙΑ.
    Ελπίζω να μη μας μπαγλαρώσουν πριν την ώρα μας.
    Ας χειμωνιασει και βλέπουμε.
    Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ αγάπη μου εκπαιδεύτηκα να είστε όλες σας καλά χααχα
      Να δεις τον άντρα μου πώς κάνει...θα σου πάρω πανέρι με ροδάκια να μαζεύεις τα ανακυκλώσιμα μου λέει ρεζίλι γίναμε χααχααα
      Και του λέω '' τι να πει και μιας φίλης ο άντρας που είναι όσιος ο άνθρωπος.''και μου απαντά'' τον ρωτήσατε αν θέλει να είναι τέτοιος όσιος;;;;;;;;;;''χααααχααααααααααχααχααα Το ωραίο είναι όμως ότι τα κουβαλάει και εκείνος !!!!!!!!
      Χαίρομαι που σου άρεσαν
      Ελπίζω και εγώ να μην μας μπαγλαρώσουν αλλά τα κρούσματα αυξάνονται και δεν μ'αρέσει καθόλου. Είπαν το χειμώνα θα έλθει νέο κύμα φονικότερο!!
      Τέλος πάντων ας κάνουμε τα μπάνια μας και βλέπουμε
      Τα φιλιά μου

      Διαγραφή
  16. Αννούλα, καλημέρα! Πέρασα χθες κάτω από το σπίτι σου επιστρέφοντας από την κόρη μου και αναρωτήθηκα εάν έχεις ήδη αναχωρήσει!
    Καλές διακοπές σου εύχομαι και καλή ξεκούραση! Το φωτιστικό έγινε πολύ όμορφο και άξιζε που το μάζεψες και το περιποιήθηκες! Μπράβο και για την δεύτερη ευκαιρία που έδωσες στα καλαθάκια!
    Φιλάκια και καλό καλοκαίρι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς την μου! Είπα να αναχωρήσω Μαριάννα μου αλλά όλο κάποιο εμπόδιο με πάει πιο μακριά. Τώρα έχω με φλεγμονή στο δόντι και κάνω θεραπεία δεν ξέρω πότε θα τελειώσω. Ασε με...όλο κάτι παρουσιάζεται.
      Ευχαριστώ πάντως και εσύ να περάσεις καλά και προσοχή.
      Χαίρομαι που σου άρεσαν οι ανακυκλώσεις μου, να σαι καλά
      Φιλιά πολλά

      Διαγραφή
    2. Ωωω, τι αναποδιά! Περαστικά σου!!! Εύχομαινα μπορέσεις να πάς στο νησίσύντομα!!!
      Τα φιλιά μου!!!

      Διαγραφή
    3. Ναι, είδες;;;;;;;;;; Ευχαριστώ πολύ Μαριάννα μου και ναι θα πάω αργότερα αλλά πείσμωσα χαχαχαα
      Φιλιά πολλά

      Διαγραφή
  17. Υπέροχο το φωτιστικό, να φωτίζει τις ζεστές νύχτες του καλοκαιριού.
    Πλέον χωρίς μάσκες, γάντια και αντισηπτικά στις αποσκευές δεν πάμε πουθενά. Τι ωραία έκπληξη, που δίπλα τους υπάρχει το φωτιστικό - ανάσα ζωής.
    Να περάσετε όμορφα στο νησί, όσο πιο χαλαρά και ξεκούραστα γίνεται, απολαμβάνοντας το πρωινό καφεδάκι στην βεράντα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Τζοάννα μου
      Και εσύ να περάσεις όμορφα.
      Και ναι χωρίς τα σχετικά δεν πάμε αλλά ομολογώ ότι με χαλάει λίγο...
      Χαίρομαι που σου άρεσε το φωτιστικό.
      Να σαι καλά μάτια μου

      Διαγραφή
  18. Όλες μου τις ευχές Αννιω μου σου στέλνω και αυτή τη στιγμή που σου γράφω να έχεις ήδη αποπλεύσει για το νησί σου..ακόμα και το δοντάκι σου να έχει περάσει φίλη μου ...να το προσέξεις ναι;
    Καλως όρισες στο κλάμπ του..δεν πετάω τίποτα αλλά μαζεύω κι όλας..χι..χι..πιστεύω ότι του καλού σου σίγουρα θα του άρεσε η δεύτερη ευκαιρία που έδωσες στο όμορφο φωτιστικό και που θα στολίσει το πατρικό σας..όπως και τα πανεράκια σου θα χαίρονται που δεν πετάχτηκαν...και που τα αναβάθμισες..
    Να περάσεις όμορφα το υπόλοιπο καλοκαιράκι 🌞 Αννιω μου να γεμίσεις τις μπαταρίες σου να ξεκουραστείς ⛱🏊‍♀️ κορίτσι μου και να τα ξαναπούμε με το καλό τον Σεπτέμβρη..καλό σου βράδυ 🌙 με αγάπη💚 φιλιαααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Ρουλίτσα μου. Αλλά ακόμη εδώ είμαι. Έχω -όπως λέει ο οδοντίατρος-μια ακόμη επίσκεψη την Τετάρτη και μετά φεύγω. Ας ελπίσουμε όλα να πάνε καλά.
      Ναι το φωτιστικό του άρεσε του άντρα μου αλλά το μάζεμα το κοροϊδεύει. Ρακοσυλλέκτρια με λέει. Και πού να δεις άλλες φίλες του απαντώ. χααχααα τι τραβάνε κι αυτοί μαζί μας!!!
      Να σαι καλά ό,τι και αν κάνεις όπου και αν είσαι
      Φιλιά πολλά

      Διαγραφή
  19. Αχ και γω Άννα είμαι υπ΄ατμών!
    Μετράω τις μέρες και κάνω και γω την ίδια ευχή. Να μην απαγορευτεί η μετακίνηση.
    Καλά να περάσετε!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με το καλό κι εσύ Μαιρούλα μου να φύγεις να περάσετε καλά! Δεν νομίζω εδώ που τα λέμε ότι θα απαγορεύσουν την μετακίνηση. Το χειρότερο είναι να βάλουν σε καραντίνα μια περιοχή ολόκληρη και να μην μπορούμε να ξεμυτίσουμε...
      Η Ελενίτσα σου είναι καλά;
      Πολλά φιλιά και καλές διακοπές ασυννέφιαστες

      Διαγραφή
  20. Καλό δροσερό βράδυ Άννα ! ;) Το πατρικό θα αδημονεί να το στολίσετε με τις καλαίσθητες κατασκευές !!
    Η λάμπα θα φωτίζει ιδανικά το χώρο , το ψάθινο ρολόι ξεχωριστό και ταιριάζει με το άλλο ψάθινο καλαθάκι .Δεν γνωρίζω τεχνικές αλλά καταλαβαίνω πως η φροντίδα να δώσεις ξανά ζωή σε αυτά τα αντικείμενα , θα σας ανταποδοθεί να χαρείτε το πατρικό σπίτι . Να πάτε στο καλό , να ξεκουραστείτε και να ζήσετε το καλοκαίρι όπως αξίζει στο νησί . Καλό ταξίδι Άννα με φουσκωμένα πανιά και καλές θάλασσες !! ;) Φιλιά ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι Κυριακή μου που σου άρεσαν αυτές οι μικρές κατασκευές. Σ'ευχαριστώ για τις ευχές. Μακάρι να πάμε και να περάσουμε καλά
      Καλό καλοκαίρι
      Φιλιά πολλά

      Διαγραφή