Νιάου νιαρ νιαρ...




Είναι η δική μου γατούλα.
Φτιαγμένη με μεράκι και όσο μπορούσα καλύτερα.
Δεν είμαι Ρένα, εντάξει;
Δεν μπορώ να σου πω πως δεν έγιναν αναποδιές και δεν παρουσιάστηκαν προβλήματα και ότι είναι κουκλίτσα...Ωπαπα το βλέπω κι εγώ.
Θα σου ομολογήσω όμως ότι το καταδιασκέδασα

Γάτα με μπουκάλι και λαιμό από το ρολό κουζίνας.
Είχα τις ιδέες της Ρένας. Τις έκλεψα και τις έβαλα σε εφαρμογή.
Δεν έχω το χέρι της ούτε την πείρα της, ναι; 
Το ξεκαθαρίσαμε κι αυτό.
Για να μην πεις απύθμενο  θράσος την προσπάθειά μου να φτιάξω νύφη για το γάτο της!!!

Που λες κόλλησα το λαιμό-ρολό στο μπουκάλι που εμένα ήταν ίσιο και του έκανα και οπίσθια βεβαίως με χαρτί. Και άρχισα να κολλάω κομμάτια εφημερίδας. Μικρά μικρά να καλυφθεί όλο το σώμα.
Σκέφτηκα αφού είχε στεγνώσει η πρώτη φάση, να βάλω το γατομπούκαλο σε ένα δίσκο, να πάρω την κόλλα μου, τις εφημερίδες μου και το πινέλο μου και να πάω στο σαλόνι να κάνω παρέα στο έτερον ήμισυ που παρακολουθούσε ειδήσεις.
Με κοιτάει περίεργα, το καταλαβαίνω το βλέμμα του.
Περνά λίγη ώρα ακούγοντας τους δημοσιογράφους να περιγράφουν το θρίλερ που λέγεται παγκόσμια πραγματικότητα.
-Τι φτιάχνεις τώρα; 
-Μια γάτα
Ησυχία...
-Αυτό που φτιάχνεις δηλ το βλέπεις για γάτα;
-Λείπει το κεφάλι, σιγά σιγά θα διαμορφωθεί.
-Και κολλάς χαρτί για να γίνει η γάτα;
-Αυτή η τεχνική λέγεται papier mache
Ανοίγει η πόρτα και μπαίνει η κόρη μου
-Τι κάνεις μαμά;
-Καλά ψυχή μου
-Όχι, λέω τι φτιάχνεις;
-Μη την ρωτάς, θα σου πετάξει ένα γαλλικό για να σε φιμώσει και μετά θα σου πει ότι φτιάχνει γάτα.
-Δηλ μαμά, αυτό που βλέπω είναι γάτα;
-Οχι ακόμη αλλά θα γίνει.
-Αν  ο γιατρός σε δει τώρα δεν κινδυνεύεις να σε κλειδώσει κάπου ε; 
-Θα του εξηγήσω και θα καταλάβει!!
Κομματάκι κομματάκι οι εφημερίδες κάλυπταν όλη την επιφάνεια και το δούλεμα πήγαινε σύννεφο.

Εν τω μεταξύ ανάμεσα στην αναμονή για το στέγνωμα, χάλασε και το λαπ τοπ μου. Δεν έπιανε το ίντερνετ, ούτε αναγνώριζε το δίκτυο σύνδεσης. Και ξαφνικά μου βγάζει ταμπέλες που αναβόσβηναν on και of για τη σύνδεση.
Πάει το λαπ στον τεχνικό αμέσως.
-Θα το ανοίξω κυρία μου όταν θα έλθει η σειρά του γιατί έχω άλλα πριν. Όταν το ανοίξω θα σας πάρω τηλέφωνο αν φτιάχνεται.
Πω πω έμεινα με ένα τάμπλετ. 

Με το τάμπλετ λοιπόν έψαξα να βρω συνταγή για χαρτοπολτό. Γιατί είχα από φίλες τις συνταγές στην επιφάνεια εργασίας του άρρωστου λαπτοπτάκι μου.
Νέα συνταγή βρήκα και δεν έλεγε πουθενά ανακάτεμα με το μπλέντερ. Α καλή είναι αυτή σκέφτηκα, δεν θα γεμίσω και τον τόπο, αλλά φευ!!!
Όσο και αν έκοψα μικρά τα χαρτάκια, έγιναν γρουμπουλάκια και το στρώσιμο του χαρτοπολτού έγινε λίαν ανώμαλο.
Σκέφτηκα να το πετάξω το γατομπούκαλο και να κάνω άλλη γατούλα,  αλλά μετά είπα...''δεν βαριέσαι, η πρωτη φορά είναι, τώρα ξέρω τα μείον και τα συν''! Εκπαίδευση λέγεται
Λοιπόν, τελείωσε η γάτα μου. 
Της έφτιαξα από πηλό ένα κασκόλ, ψύχρα έβαλε μην μου πουντιάσει, της έφτιαξα και μια ψαροτσαντούλα.
Και μπήκε στο....ράφι γιατί ο γάτος της Ρένας τόσο κούκλος αποκλείεται να την ερωτευτεί.Και είναι και πονηρός, πώς να τον κοροϊδέψω;
Αλλά εγώ το καταδιασκέδασα.

34 σχόλια:

  1. είναι υπέροχη η γατούλα σου, Άννα μου!
    χαίρομαι ιδιαίτερα που το καταδιασκέδασες γιατί αυτό ειναι το πλέον σημαντικό!
    και σε άλλες χειροτεχνίες και δημιουργίες γλυκιά μου!

    σε φιλώ πολύ!

    Κική Κωνσταντίνου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α βασικό Κικίτσα μου αυτό να διασκεδάζουμε κατασκευάζοντας.
      Να σαι καλά ψυχή μου
      Καλό σου μήνα
      Φιλάκια

      Διαγραφή
  2. Δεν ξέρω τι λες εσύ αλλά εμένα μ' αρέσει. Στο κάτω της γραφής είναι η πρώτη. Με μία ακόμη δεν θα πιάνεσαι.Δεν ξέρω τι λένε τα συμπεθέρια αλλά σαν θέλει η νύφη κι ο γαμπρός......
    Μια "συμβουλή" αν μου επιτρέπεις. Για να μην παιδεύεσαι με το κεφάλι-πρόσωπο, προσπάθησε να τσαλακώσεις ένα κομμάτι αλουμινόχαρτο (έτσι θα το φέρεις και στις διαστάσεις που θέλεις και να του δώσεις και τα χαρακτηριστικά που θέλεις, μετά θα το ντύσεις-κτίσεις με χαρτοπολτό.
    'Οπως και νάχει εμένα μ' αρέσει. Μπράβο Άννα!
    Καλό μήνα και καλή συνέχεια!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'αρέσει ή όχι έχει πάρα πολλά άσχημα αλλά το αλουμινόχαρτο ναι θα το κάνω. Και μη λες ''αν μου επιτρέπεις''.Επιβάλλεται εσείς οι πεπειραμένες να διδάξετε στραβάδια σαν και μένα.
      Σα θέλει η νύφη ...ναι θέλει η καψερή ο γαμπρός δεν ξέρουμε χαχααχαα
      Να σαι καλά Αννίκα μου και σ'ευχαριστώ
      Καλό μήνα κι από εδώ
      Φιλάκια

      Διαγραφή
  3. Άννα μου πολύ ωραία η γατούλα σου και μπράβο σου για την προσπάθεια σου! Χαίρομαι που καταπιάστηκες με τη δημιουργία της και το διασκέδασες! Γενικά όταν καταπιάνεστε με κατασκευές σας καταχαίρομαι, γιατί εμένα δεν πιάνουν τα χέρια μου, οπότε το ζω μέσα από εσας.
    Και πάλι μπράβο. Φιλιά πολλά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α Μαρίνα μου δεν θέλει πολλά μου και μα να ξεκινήσεις να φτιάχνεις. Θα τα καταφέρεις αποκλείεται να αποτύχεις. Ξεκίνα, κάνεις μια δημιουργία σαν τη γάτα μου ένα πράγμα, μετά μαθαίνεις και το κάνεις καλύτερο ωσπου να φτάσεις το γατο της Ρένας
      Να σαι καλά μάτια μου
      Φιλιά πολλά

      Διαγραφή
  4. Αχ ψυχούλα μου! Αχ βρε Άννα μου με τη γλυκιά σου γατούλα. Που μέσα στις όποιες ατέλείες της κουβαλάει το καλύτερο! Την αγάπη σου, τη φλόγα σου, το μεράκι σου. Και τη ζωή που φύσηξες μέσα της. Τώρα αν ο πολτός έκανα σγρουμπουλάκια, αν κάτι δεν πήγε καλά στο σχήμα και στις αναλογίες, λίγη σημασία έχει.
    Μετράει που μπροστά μου έχω μια γατούλα γλυκιά, τρυφερή που αντανακλά το φως της ψυχής της δημιουργού της.
    Τώρα για το λαπ τοπ εύχομαι γρήγορη αποκατάσταση Άννα μου καθώς το χρειαζόμαστε και έχει γίνει κομμάτι της ζωής μας.
    Στέλνω φιλιά και μπράβο για το τόλμημα και την απόφαση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ ψυχούλα μου! Τι σχόλιο είναι αυτό; Αυτό και αν αντανακλά τη δική σου ψυχή γεμάτη γλυκα για όλους μας.
      Το λαπτοπ φτιάχτηκε.40 ευρώ το μαλλί και το πρόβλημα; Ε από τις πολλές αναβαθμίσεις που κάνουν τα windows10 τρελλάθηκαν τα κουμπιά και μπέρδεψαν λέει τις λειτουργίες τους. Όλα καλά. Πώς έκανα ανάρτηση; Με το λαπτοπτάκι μου. Με το τάμπλετ δεν μπορώ.
      Σ'ευχαριστώ πολύ
      Να σαι καλά

      Διαγραφή
  5. Εγώ Αννούλα μου την βλέπω πολύ τσαχπίνα την γατούλα σου και αν ήμουν γάτος θα ερχόμουν για γαμπρός...χα χα!
    Καλό μήνα και καλό καλοκαίρι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε ναι μια τσαχπινιά την αποκτήσαμε για το γαμπρό ντε...μπας και τον ρίξουμε χααχαχαα
      Καλό μήνα Ελένη μου
      Να σαι καλά

      Διαγραφή
  6. χαχαχα... τους τρέλανες όλους στο σπίτι!
    Αννούλα μου, νομίζω πως μόλις καταφτάσει η συμπεθέρα Ρένα, θα κατασυγκινηθεί με την ιστορία της.
    Ετοιμάσου για "γατοζευγαρώματα"!...
    Καλό μήνα να έχεις και συγχαρητήρια για το πρώτο κομμάτι της συλλογής σου "Γάτες".
    Είναι πολύ στυλάτη (πώς το έλεγε η Καγιά; Fashion icon )

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χααχαα να μην τους τρελάνω; Με βγάλανε λοξή απέξω απέξω...χαχαααα
      Θα δούμε ο γάτος...κούκλος είναι αυτά μην τα ζορίζουμε. χιχιχιχι
      Ε ναι όλο στυλ χααχαα
      Καλό μήνα και σ'ευχαριστώ Μαρία μου

      Διαγραφή
  7. Καλό μήνα

    για όλα υπάρχει η πρώτη φορά
    για πρώτη φορά , μια χαρά η γατούλα σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε ναι μετά θα κάνω εξαγωγή γατών χααχαα
      Σ'ευχαριστώ Δελφινάκι μου

      Διαγραφή
  8. 🤣🤣🤣🤣🤣😂😂😂😂😂😂
    Αχ βρε γατοσυμπεθέρα, τώρα μόλις είδα την τσαχπίνα νυφούλα.
    Μα τί ματάκια είναι αυτά!
    Μόλις τη δει ο δικός μου, θα πέσει ξερός, είμαι σίγουρη.
    Το τί γέλιο έκανα, δεν λέγεται. Έμενα πια δεν με ρωτάνε κι έχω ησυχάσει κι εγώ κι όλοι.
    Έχουμε κάνει ανακωχή 😂😂😂😂😂😂

    Ο γιατρός τους είπε να μου λένε πάντα Ναι.
    Πάω να τον ξυπνήσω να του δείξω τη φωτογραφία της.
    Χαίρομαι που χάρηκες τη δημιουργία της κι αν ήμασταν κοντά θα τα πίναμε στην υγεία τους.
    Καλό μήνα και φιλάκια πολλά.
    Τα μάτια σου 14. Πρόσεχε τη νύφη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς την μου!!!😍😊🤣😊😄🤣😍🤣🤣
      Λες να πέσει ξερός ο κουκλόγατός σου; χαχααχα
      Εγώ να δεις γέλια και αν είχα τη μηχανή κοντά μου θα τραβούσα βίντεο έτσι που κοιτούσαν χαχαχαχα
      Ναι τη χάρηκα τη δημιουργία όντως. Απολαυστικό το papier mache κι έχω φτιάξει καθρέφτες μ'αυτή την τεχνική αλλά η γάτα μου πεσε δύσκολο κομμάτι
      Εμένα ακόμη δεν με πήγαν στο γιατρό για να μου λένε ναι Εσύ είσαι παλιά καραβάνα χιχιχιχι
      Την προσέχω τη νύφη μην ανησυχείς
      Καλό σου μήνα

      Διαγραφή
  9. Πανέμορφη η γατούλα σου Άννα μου! Καλό, δημιουργικό μήνα σου εύχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Ειρήνη μου. Πανέμορφη δεν τη λες αλλά μ'αρέσει να το διαβάζω χααχαααχα

      Διαγραφή
  10. Άννα μου, μιά χαρά είναι η γατούλα σου και άσε τους να λένε!!! Έτσι μαθαίνουμε όλες μας, με τους πειραματισμούς και με τα λάθη μας! Θα σου έλεγα κι εγώ όπως η Αννίκα να χρησιμοποιήσεθς αλουμινόχαρτο την επόμενη φορά. Έτσι έκανα σ'αυτό που θα σας δείξω αύριο.
    Σου γράφω από το κινητό μου γιατί έχουνε διακοπή ρεύματος.
    Φιλιά κάί κάλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α Μαριάννα μου τώρα ξέρω με το αλουμινόχαρτο. Και περιμένω τη δική σου παρουσίαση. Θα είναι υπέροχη είμαι σίγουρη.
      Φυσικά μαθαίνουμε από τα λάθη μας και δεν πτοούμαι καθόλου μάλιστα Το διασκεδάζω αφάνταστα
      Με το καλό να επανέλθει το ρεύμα
      Φιλιά και καλό μήνα επίσης

      Διαγραφή
  11. Άννα μου πολύ ωραία προσπάθεια, παρ όλες τις ατυχίες (συμπεριλαμβανομένου και του λαπτοπ).
    Μια υπέροχη και μπελαλίδικη τεχνική. Είχα ασχοληθεί επιφανειακά σε ένα σεμινάριο stop motion και πραγματικά ένιωθα τα νευρά μου να σπάνε, δεν μου 'βγαινε και το σχέδιο.
    Καλή συνέχεια και καλές δημιουργίες, με το καλό να πάρεις σώο και το λαπτοπ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχαχα Γιώργο μου δεν ξέρω αν είναι ωραία η προσπάθειά μου αλλά το καταευχαριστήθηκα.
      Ναι μπελαλίδικη αλλά ευχάριστη. Α δε μου είσαι υπομονετικός φαίνεται...Ετσι είναι πάντα στην αρχή δεν βγαίνει το σχέδιο, δεν γίνεται όπως το θέλουμε ή δεν είμαστε ήρεμοι για να γίνουμε λεπτολόγοι. Αλλά όλα θέλουν το χρόνο τους
      Να σαι καλά σ'ευχαριστώ

      Διαγραφή
  12. Καλό μήνα Άννα !!να χαίρεσαι και να απολαμβάνεις τις κατασκευές σου :)
    Βλέπω πολλές διαφορετικές γατούλες και είναι όλες κούκλες ,Πόση ομορφιά χαρίζουν στη ζωή μας τα ζώα !!
    Καλό καλοκαίρι με αισιοδοξία και όνειρα :)
    Καλό βράδυ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Κυριακή μου
      Απολαμβάνω να δημιουργώ πάντα
      Μία είναι η γατούλα σε διαφορετική φάση και γωνία λήψης
      Να σαι καλά
      Καλό βράδυ

      Διαγραφή
  13. Αχ Αννιώ μου πόσο σε καταλαβαίνω με τους γύρω σου .χα..χα έτσι μας βλέπουν σαν εξωγήινες όταν δεν καταλαβαίνουν από την τέχνη μας..🤣 αλλά μπράβο σου φιλενάδα εσύ εκεί απτόητη..να δημιουργήσεις την γατούλα σου, να την γεμίσεις με αγάπη και να που η συμπεθέρα Ρένα την εγκρίνει.. τι άλλο να θέλεις;🤣🤣 και μόνο που έκανες την προσπάθεια.. φτάνει σε παραδέχομαι..για μένα αυτά είναι κινέζικα πάντως..και μπράβο σου φίλη μου..η χαρά της δημιουργίας είναι το αγχολυτικό μας..και μόνο η προσπάθεια μετράει..η γατούλα πάντως καπαρώθηκε για νύφη..🧡 το ζευγάρι θα είναι χαρούμενο...!!
    Να μην ακούς κανένα..να κάνεις αυτό που θέλεις και σε κάνει χαρούμενη Αννιω μου και μετά να τους αφήνεις με ανοιχτό το στόμα που στα λένε κι όλας ναι;😮😊
    Καλο σου μήνα να έχεις και ένα όμορφο καλοκαιράκι..την αγάπη μου πάντα.. φιλιαα!!❤...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α Ρούλα μου εξωγήινες θα ήταν καλό να μας έβλεπαν. Λοξές μην μας βλέπουν χααχαχααα😍😊
      Ναι είναι φοβερό αγχολυτικό η κάθε δημιουργία και η γάτα όσο και αν έχει ατέλειες μου πρόσφερε πολύ χαρά και ευχαρίστηση.🌞
      Την πάντρεψα πάντως και προίκα δεν μου ζήτησε η συμπεθέρα ...οπότε τέλος καλό όλα καλά!
      Σ'ευχαριστώ να σαι καλά
      Φιλάκια 💋💋💋

      Διαγραφή
    2. Παίρνω τις καρδιές σου και έφυγα!!!!

      Διαγραφή
  14. Γαλανό μάτι. Σιαμέζα την κόβω.
    Ο γάτος της Ρένας καλά θα κάνει να κοιτάξει την καρδιά της πρώτα. Και το μυαλό της εννοείται. Αν θέλει τα γατάκια του να είναι γάτοι με κεφαλαίο Γ. Η ομορφιά έρχεται και περέρχεται. Τα ξέρουμε αυτά.
    Το λοιπόν, εγώ λέω, να είσαι περήφανη για την γάτα σου Άννα. Είναι έργο καρδιάς και να μην τη βάλεις στο ράφι γιατί έτσι και προσέξουν τα γαλάζια ματάκια της, θα καταλάβουν πόσο όμορφη γατούλα είναι.
    Περιμένω πρόσκληση για το γάμο. Μην με ξεχάσεις.
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαααα αν την κόβεις Σιαμέζα καταλάθος έγινε!!!
      Ε ναι είπαμε πρώτα ο χαρακτήρας μετράει αλλά ξέρεις...χμ χμ για να γνωρίσουν το χαρακτήρα μας πρέπει να έχουμε και μια τσαχπινιά αλλιώς δεν μας δίνουν την ευκαιρία. Στις γάτες θα αλλάξει το ''εθιμο;''
      Είμαι πολύ περήφανη ξέρεις γι αυτό και η ανάρτηση. Και το διασκέδασα. Και γι αυτό η ανάρτηση
      Φυσικά στου γατογάμους θα έχουμε ΄γλέντι και θεώρησε ότι είσαι προσκεκλημένη από τώρα
      Φιλάκια

      Διαγραφή
  15. Ξεκινάω με καλά νέα, γιατί είσαι η πρώτη που επισκέπτομαι μετά από δυο μέρες χωρίς τηλέφωνο και ίντερνετ λόγω βλάβης στο OTE! Άρα καταλαβαίνω τι σημαίνει να μην μπορείς να επικοινωνήσεις με τους φίλους σου και ειδικά όταν θέλεις να τους συστήσεις μια τσαχπίνα ψιψίνα!
    Μπορεί να σε παίδεψε Άννα μου, αλλά όταν πιάνουν τα χέρια σου και η φαντασία οργιάζει, το αποτέλεσμα είναι εγγυημένο!

    ΑΦιλάκια χαμογελαστά και καλό τριήμερο σε όλους μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωωωω βλάβη και στο ιντερνετ!!! Φυσικά με καταλαβαίνεις και εγώ εσένα!! Αυτό δα έλειπε!! Γίνεται να μην έχουμε επαφή με το διαδίκτυο;
      Σ'ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια Στεφανια μου
      Τα φιλιά μου στέλνω πολλά πολλά

      Διαγραφή
  16. Καλησπέρα Αννούλα μου! Καλώς σέ βρηκα καί πάλι μετά από τόσο καιρό!
    Καλό μήνα καί καλό Καλοκαίρι μέ υγεία εύχομαι!
    Τίς λάτρεψα τίς πανέμορφες γατούλες σου! Χαριτωμένες και ναζιάρες!!
    Πράγματι πιάνουν τά χέρια σου ! Τα θερμά συλληπητηρια για τον πατέρα σου.
    Νά είστε καλά νά τόν θυμάστε φιλη μου.Καλή συνέχεια καί καλές δημιουργίες!
    Καλό Σ/Κ! Πολλά φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωωωω πόσο χαίρομαι που σε ξαναβλέπω!!
      Σ'ευχαριστώ πολύ Δήμητρα
      Να σαι καλά
      Ευχαριστώ για τα συλληπητήρια. Να είμαστα καλά και οι δυο μας να τους θυμόμαστε
      Φιλιά πολλά και καλό τριήμερο

      Διαγραφή