Bloggers Talking Challenge #2/ Με τη Μαίρη της '' Γήινης Ματιάς'' και όχι μόνον!

Η Κατερίνα από το Pause Blog της, μας ζητά συνεχώς να σταματήσουμε το χρόνο και να μοιραστούμε   όσα μας εμπνέουν.
Αυτή τη φορά είχε ακόμη μια ιδέα ενδιαφέρουσα και θέλει να πατήσουμε  pause στο χρόνο και να γνωριστούμε καλύτερα.
Αχ αυτές οι προσκλήσεις/προκλήσεις της!
Μας συνεπαίρνουν!
Το Bloggers Talking Challenge #2, είναι μια σκυτάλη συνεντεύξεων όπως λέει, και ο κάθε ένας που επιθυμεί προσκαλεί ένα φίλο  blogger για να απαντήσει σε ερωτήσεις.























Ερωτήσεις που η ίδια η Κατερίνα έχει θέσει. Θα τις δείτε πιο κάτω.
Εκείνη προσκάλεσε τη Μαρίνα του ''Εκεί που ερωτεύομαι τη ζωή''.   Η Μαρίνα και οι απαντήσεις της παρουσιάστηκαν στο μπλογκ της Κατερίνας. Απολαύστε τις όσοι δεν τις είδατε εδώ.
Η Μαρίνα με τη σειρά της, μου έκανε την τιμή να με προσκαλέσει και την ευχαριστώ γι αυτό.
Οι απαντήσεις μου εδώ στο μπλογκ της Μαρίνας. Εγώ προσκάλεσα με τη σειρά μου τη κυρά της Φωτο- Συγγραφικής Σκυτάλης που κάνουμε μαύρα μάτια να τη δούμε εκτός και αν ξεκινήσει σκυταλοδρομία. Άλλη μια σκυταλοδρομία λοιπόν,που πρέπει να είναι παρούσα.
Η Μαίρη, κατά διαδίκτυον Mary pertax της Γήνινης ματιάς,
απαντά στις ερωτήσεις  που είναι:

Ας την αφήσουμε να μας τα πει όπως ακριβώς θέλει:

Καλησπέρα
Αυτό με τις σκυτάλες έχει γίνει μόδα και μου είναι πολύ αρεστό!
Έτσι ξαφνικά έμαθα πως η Κατερίνα μας του Pause blog προσκάλεσε τη Μαρίνα ''Εκεί που ερωτεύομαι τη ζωή'' και της πήρε συνέντευξη. Ο σκοπός λέει είναι να γνωριστούμε καλύτερα. Γιατί όχι; Στη συνέχεια η Μαρίνα προσκάλεσε την Άννα από το ''Ατενίζοντας'' και εκείνη με τη σειρά της προσκάλεσε εμένα για μια ευγενική ανάκριση.
Ας αρχίσουμε λοιπόν!

Η ιστορία του blog μου.

Καταρχήν ξεκίνησα από το pathfinder Το blog εκεί το έλεγαν ''Άδραξε την ημέρα''. Έγραφα κυρίως σκέψεις μου αλλά ήταν πολύ κλειστός χώρος για μένα και με κούραζε όταν προσπαθούσα να εγκαταστήσω οτιδήποτε. Πολύπλοκο! Το 2010 βγήκα στην ανοιχτή θάλασσα του διαδικτύου. Όμως δεν ήξερα ακριβώς ποια πλευρά του εαυτού μου να ικανοποιήσω κι έτσι, έχω στην κατοχή μου το κυρίως blog τη ΓΗΙΝΗ ΜΑΤΙΑ , το ΜΙΑ ΕΙΚΟΝΑ 1000 ΛΕΞΕΙΣ, το Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΑΡΧΙΖΕΙ ,το ΑΝ Η ΚΑΤΣΑΡΟΛΑ ΕΙΧΕ ΛΑΛΙΑ και τέλος το blog της σκυτάλης που λέγεται ΦΩΤΟΣΥΓΓΡΑΦΙΚΗ ΣΚΥΤΑΛΗ. Τα αγαπώ όλα εξίσου, μια και ικανοποιούν τις εκάστοτε ανάγκες μου έκφρασης όταν τις νοιώθω.

Πέντε τυχαία πράγματα που θα ήθελες να μάθουμε για σένα

1) Παντρεύτηκα μικρή ετών 23 μόνο και μόνο για να ανακαλύψω πως ο γάμος ήταν ένα σπορ που δεν μου πήγαινε. Χώρισα μικρή ετών 24,5. Αν κάτι σου βγει στραβό το τελειώνεις νωρίς αλλιώς γίνεται συρίγγιο. Άσχημη εμπειρία ο γάμος μου, ήταν αρκετός να αποφεύγω και το χυλό και το γιαούρτι για τα υπόλοιπα χρόνια μου.
2) Λατρεύω τη Φύση και τα ζωντανά της. Ωστόσο κρατώ αποστάσεις ασφαλείας από κάποια πλάσματα. Τα ευκόλως εννοούμενα παραλείπονται. Πιο πολύ ηρεμώ κοιτώντας ένα δέντρο ή ένα πράσινο λιβάδι παρά τη θάλασσα. 
3) Πολύ ανεξάρτητη, κυκλοθυμική, αλλά πάντα με άποψη για την κάθε διάθεση μου. Φουντώνω πολύ εύκολα και γίνομαι σκέτη τίγρης που είναι και το ζώδιο μου στο κινέζικο ωροσκόπιο. Ωστόσο έχω μπέσα και απαιτώ το ίδιο και από τους άλλους.
4) Μπορώ να τηλεμεταφερθώ μέσα σε μια εικόνα ξεχνώντας τον χώρο  που βρίσκομαι. Αυτό μου φέρνει πολλή ηρεμία και ψυχική δύναμη την ώρα που το χρειάζομαι.
5) Επίσης το ζώδιο μου είναι μετέχμιο Υδροχόου-Αέρας με Ιχθύ-Νερό και ο ωροσκόπος μου μετέχμιο Παρθένου-Γη με Λέοντα-Φωτιά. Άντε βγάλε άκρη.


Ένα τραγούδι που σου δίνει δύναμη

Δεν έχω συγκεκριμένο τραγούδι. Ωστόσο η μουσική είναι ανάλογη της διάθεσης μου. Παράδειγμα μπορεί να έχω διάθεση να κλάψω οπότε βάζω τον καρυοθραύστη του Τσαικόφσκι και λύνομαι στα δάκρια. Επίσης αγαπημένα μου πρόσωπα τα έχω συνδέσει με τραγούδια που τραγουδούσαν και αγαπούσαν. 

Τι σε ενοχλεί στο διαδίκτυο

Βασικά δεν με ενοχλεί κάτι που δεν με ενοχλεί και στις κοινωνικές απτές επαφές. Ξερόλες, εγωιστές και επαρμένοι υπάρχουν παντού. Στην πραγματική ζωή πολλές φορές αναγκάζεσαι να τους υποστείς. Στο διαδίκτυο όμως επιλέγεις αυτό που θες να κάνεις και επίσης επιλέγεις τα όρια σου. Διαλέγεις τα άτομα που σου πάνε και τους πας και πορεύεσαι χωρίς δεσμεύσεις παρά μόνο με ευχαρίστηση. Τέλειο δεν είναι;

Γεγονότα που με διαμόρφωσαν...

Ο γάμος μου είναι ένα από αυτά. Η εργασία μου είναι ένας άλλος τομέας που έπαιξε ρόλο. Η οικογένεια μου με την αγάπη της είναι ικανή να κρατήσει τις ισορροπίες και να νοιώσεις πληρότητα. Τέλος η αυτοκριτική μου που είναι έντονη και αυστηρή έπαιξε επίσης σημαντικό ρόλο στην ωρίμανση που άργησε ομολογώ να έρθει.


Αγαπημένες συνήθειες

Λατρεύω τις ταινίες όλων των ειδών εκτός των θρίλερ με βρυκόλακες και ψυχολογικά τερτίπια.
Λατρεύω να εκφράζομαι με διάφορους τρόπους, γράφοντας, ζωγραφίζοντας, παίζοντας, μαγειρεύοντας, ψωνίζοντας, πλάθοντας πηλό. Ανάλογα τις συναισθηματικές μου ανάγκες βέβαια. Και επίσης λατρεύω να έχω επαφή με επιλεγμένους φίλους χρόνων, κολλητούς καρδιάς.


Καλοκαιρινός προορισμός

Αυτός συνήθως πηγαίνει με τη φράση ό,τι μπορώ και όχι με τη φράση ό,τι θέλω.
Φέτος πάντως με βλέπω εντός κι επί ταυτά.

Λόγοι για να μη χάσω το χαμόγελο μου

Η ελπίδα που σαν τη Σκάρλετ φωνάζω ''Αύριο είναι μια καινούργια μέρα''.

Αυτά τα ολίγα λοιπόν για μένα. Και προσκαλώ τον Γιάννη από το Ηδύποτον για συνέχεια.

                                 Της Μαίρης τα blog είναι:

         Γήινη Ματιά





Καλή συνέχεια!

36 σχόλια:

  1. Πολύ χάρηκα που σε γνώρισα καλύτερα μέσα απ' αυτό το ερωτηματολόγιο. Βρήκα πως έχουμε πολλά κοινά σημεία και ξαφνιάστηκα, δεν σου κρύβω, γιατί αλλιώς σε φανταζόμουν. Τελικά, τίποτα δεν είναι τυχαίο σ' αυτή τη ζωή. Ακόμα κι οι διαδικτυακές διασταυρώσεις με ανθρώπους που έχουν κοινή πορεία και ίδιους στόχους.
    Ανυπομονώ για τον Γιάννη μας τώρα... Επειδή ξέρω τον... "παλιοχαρακτήρα" του και πόσο δοτικός άνθρωπος είναι, είμαι βέβαιη πως μας περιμένουν μεγάλες συγκινήσεις.
    Καλή συνέχεια στα χαμόγελά σου Αννούλα μου και τα μάτια σου δεκατέσσερα σ' αυτή την "τίγρη"!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλά λέω εγώ χάρηκα πολύ μετά από τέτοια. Αμ σίγουρα κάποια κοινά στοιχεία θα έχουμε πάνω κάτω όλοι γιατί αν δεν ταιριάζεις δεν συμπεθεριάζεις! Τώρα να ρωτήσω πώς με φανταζόσουν; Αν θες μου λες δεν είναι υποχρεωτικό. Και φυσικά η περιέργεια είναι στο εξής τι φανταζόσουν που το είδες διαφορετικό χαχα Όχι η τύχη δεν βάζει μόνη το χεράκι της πάντα! Καλή συνέχεια και σε σένα Μαρία μου!

      Διαγραφή
    2. Ευχαριστώ Μαρία μου και ναι προσέχω την ''τίγρη'' γιατί τις φοβάμαι και λίγο!!

      Διαγραφή
    3. Βασικά δεν φανταζόμουν πως θα μας συνέδεε η "ομοιοπαθητική". Σ' αυτά τα συρίγγια αναφέρομαι και σε κάτι άλλες λεπτομέρειες που μπορώ να διακρίνω -ως παθούσα κι εγώ- 😉
      Φιλιά αγωνιστικά Μαίρη μου.

      Διαγραφή
    4. Σ' ευχαριστώ που μου απάντησες Μαρία μου και όσον αφορά τα κοινά σημεία καταλαβαίνεις και καταλαβαίνω λοιπόν! Είμαστε όντως αγωνίστριες όμως! Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  2. Ώπα! Να και που αυτό το όμορφο "γαϊτανάκι" της Κατερίνας άρχισε να κυλά για τα καλά. Και αρχίζει και γίνεται ιδιαίτερα όμορφο και ζεστό. Να που αυτή η διαδικασία μας δίνει τη δυνατότητα να πούμε κάποια πράγματα για μας, λιγότερο γνωστά στην παρέα.

    Μαίρη μου καλώς όρισες εδώ με την αυτο-παρουσίασή σου. Διάβασα και κράτησα με σεβασμό τις εμπειρίες της ζωής σου καλή μας φίλη. Και τις βρίσκω ιδιαίτερα σημαντικές. Και εσύ γέννημα-θρέμμα του παλιού pathfinder να σε χαρώ. Της παλιάς εκείνης πρώτης καλής γειτονιάς, που δυστυχώς έκλεισε. Όμως, αν υπάρχει θέληση, να που συνεχίστηκε σε νέα λημέρια και πάει μια χαρά.
    Λατρεύεις τη φύση Μαίρη μου, είσαι κυκλοθυμική, μοιάζουμε σε αυτά πολύ. Τα αστρολογικά μας όχι απέχουν. Τέλος κρατώ την τελευταία σου αισιόδοξη ματιά που είναι άκρως σημαντική, ειδικά στις μέρες μας.

    Μαίρη σε ευχαριστούμε για το άνοιγμα της καρδιάς σου αλλά ένα ακόμα ευχαριστώ και για την πρόσκληση που μου κάνεις για να συνεχίσω τις παρουσιάσεις με την ...αφεντομουτσουνάρα μου στο δικτυακό σου σπιτικό. Θα το κάνω με χαρά καλή μου.
    Στέλνω φιλιά και σε σένα και στην Άννα που σε φιλοξένησε και σε όλη τη συντροφιά μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιάννη μου καλησπέρα! Όλες οι εμπειρίες είναι σημαντικές για τον καθένα μας! Μας ζυμώνουν και μας πλάθουν. Η γειτονιά στο παλιό στέκι μου άρεσε κι εμένα αλλά θα πρέπει να πω πως εδώ μου αρέσει πιο πολύ. Για τα κοινά σου απαντώ ότι και στη Μαρία και περιμένω εσένα να μας παρουσιαστείς χαχα
      Φιλιά πολλά κι από μένα!

      Διαγραφή
    2. Και τα δικά μου φιλιά στέλνω Γιάννη μου και να περάσεις όμορφο Σ/Κο!

      Διαγραφή
  3. Όμορφη και χρήσιμη πρωτοβουλία, διότι αισθάνομαι ότι τώρα τελευταία, χρειαζόμαστε και πάλι μία ένεση επανεκκίνησης!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχεις δίκιο Βασίλη. Την ένεση επανεκκίνησης την ψάχνουμε όλοι και ευτυχώς που υπάρχουν φίλοι με ιδέες

      Διαγραφή
    2. Βασικά χρειαζόμαστε μια αγωγή από μια μικρή σειρά ενέσεων αλλά ας μη μιλάμε για αγωγές τώρα ενόψει ιού!!

      Διαγραφή
  4. Μαίρη μου, πόσο χάρηκα που σε γνωρίζουμε λίγο καλύτερα. Και μου άρεσε που εκτός του γάμου και της οικογένειας, αναφέρεις και την εργασία στη διαμόρφωση χαρακτήρα. Γιατί, κι εγώ πιστεύω πως η εργασία είναι ένας σημαντικός τομέας που μας επηρεάζει!
    Μου άρεσε πολύ επίσης, η αισιοδοξία με την οποία μας αφήνεις γιατί ναι "αύριο είναι μια καινούρια μέρα" κι έτσι πρέπει να πορευόμαστε. Να κρατάμε το κάθε τι γιατί είναι το μάθημα μας από τη ζωή, αλλά να πορευόμαστε με αισιοδοξία και θετική ενέργεια, γιατί το μέλλον μας περιμένει.
    Καλημέρα και σε σένα και στην Αννούλα μας!
    ΥΓ: Αννούλα μου, η τιμή ήταν όλη δική μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι να πω κι εγώ Μαρινάκι μου που με ξέρω χρόνια και χρόνια ολόκληρα; Είναι φορές που μου λέω καλύτερα να μη σε γνώριζα αλλά όχι του κερατά δεν θα περάσει. Φαντάζομαι με το κερατά σε αυτή την φράση εννοούμε τον διάολο ε; Λοιπόν σιχαίνομαι όταν πέφτω, φαινόμενο συχνό, αλλά λατρεύω όταν με πιάνει η μανία μετά να ξανασηκωθώ. Εγώ το ονομάζω τσαγανό και θαυμάζω όσους το έχουν και το στρέφουν προς την σωστή κατεύθυνση! Αυτό είναι το δύσκολο νομίζω! Να χαράζεις πορεία και να διώχνεις στο μεταξύ όλους τους πειρασμούς! Φιλάκια πολλά πολλά!

      Διαγραφή
  5. Ω! Χαίρω πολύ πολύ Μαίρη μου!
    Ευτυχώς για μένα σε είχα εντοπίσει μέσα από το χάος του διαδικτύου και χρόνια τώρα "παρακολουθώ" ανελλιπώς όλα σου τα blog και ας μην αφήνω συχνά σχόλια!
    Χάρη σε σένα τόλμησα και έγραψα haikou και πέρασα ώρες χαράς φτιάχνοντας στιχάκια, έλαβα μέρος σε φωτογραφικό δρώμενο και αυτό μου έδωσε μια σχετική ικανοποίηση ότι μπορώ να "γράψω"!
    Κάθε στιγμή είναι μια καινούργια ευκαιρία για να απολαύσουμε την Ζωή και με όλη μου την καρδιά σου εύχομαι καλή δύναμη και καλή συνέχεια με εσωτερική υγεία πάνω απ΄όλα!
    Πολλά ΑΦιλάκια καρδιάς σε όλους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στεφανία μου η χαρά είναι όλη δική μου! Τα σχόλια είναι σημαντικά αλλά οι σκέψεις που δημιουργείς στους άλλους και οι προβληματισμοί καθώς και τα κίνητρα είναι σημαντικότερα! Κι εγώ παρακολουθώ κι ας μην σχολιάζω πολύ! Ωστόσο παρακολουθώ και αναλύω όσα διαβάζω! Έχω οδηγηθεί στο συμπέρασμα πως η δημιουργία είναι χαρά της ζωής και ευνοεί τη θετική αύρα σου! Πολλά φιλιά κι από μένα!

      Διαγραφή
    2. Φιλιά και σε σένα Στεφανία μου

      Διαγραφή
  6. Ξέρεις καλά πως σε ξεχώρισα από την αρχή, οι απαντήσεις σου καλύπτουν τα όσα ένοιωσα για σένα από τα γραφόμενα σου μα για μένα ξέρεις οι απαντήσεις όλων δεν με κάνουν να αλλάξω όσα " ανακαλύπτω" από τα εν καιρώ πιστεύω μου για κάθε μία. Πάντα είχα ένα ένστηκτο πουμε οδηγούσε στις επιλογές μου.Όσο για τη φράση που σε χαρακτηρίζει απλά θα πω: είναι και η δική μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ για όσα λες για μένα. Με τιμούν όπως όλα όσα λένε εδώ οι φίλοι. Κι εγώ Γεωργία μου αυτό που έχω γνωρίσει από σένα είναι αυτό που είπα παραπάνω! Τσαγανό! Το έχεις σε όλες τις φάσεις της ζωής σου. Και δεν στο λέω έτσι απλά για να απαντήσω στο σχόλιο σου. Χρειάζεται πολλή δύναμη για να ξεπερνάς μέρα με τη μέρα τα προβλήματα σου και να ζεις, να δημιουργείς να αφήνεις τα υπέροχα σημάδια σου στους γύρω σου. Πολλά φιλιά κορίτσι μου!

      Διαγραφή
  7. Μαίρη μου, τί σύμπτωση!
    Η φράση που με χαρακτηρίζει είναι, αύριο όλα θα είναι καλύτερα, από το ημερολόγιο της Άννας Φρανκ και έχει το ίδιο νόημα με της Σκάρλετ.
    Χαίρομαι που μας έδωσες την ευκαιρία να σε γνωρίσουμε καλύτερα.
    Μερικά από τα μπλογκ σου δεν τα ήξερα κι έτσι μου δόθηκε η δυνατότητα να τα επισκεφθώ.
    Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για να είμαστε ακριβείς η Κατερίνα έδωσε την ευκαιρία σε όλους μας και εμείς μέχρι στιγμής την αδράξαμε. Τι να πω για αυτό το κορίτσι είναι όλο εμπνεύσεις ευχάριστες. Δεν είναι κακό να γνωρίζεσαι λιγάκι με φίλους. Η αισιοδοξία είναι η απαραίτητη συνταγή στον μάταιο και ηλίθιο αυτό κόσμο. Φιλάκια μάτια μου και μη ξεχνάς και τη σκυτάλη έτσι;

      Διαγραφή
  8. Χάρηκα πού σε γνώρισα Μαρία μου μέσα από τό ερωτηματολόγιο!
    Σού εύχομαι τά καλύτερα καί καλό Καλοκαίρι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η χαρά είναι δική μου! Εύχομαι και σε σένα φανταστικές καλοκαιρινές στιγμές!

      Διαγραφή
  9. Σε γνώρισα . . . εξ αποστάσεως, μέσω της Αριστέας, στο 25ο συμπόσιο, όταν δικαιωματικά απέσπασες την πρώτη θέση (την οποία και ξεχώρισα με το ποίημά σου) Δεν θυμάμαι αν άφησα σχόλιο (νομίζω πως ναι) ωστόσο δεν είχαμε ποτέ την ευκαιρία. . . να τα πούμε. Σχετικά νέα στις επικοινωνίες, (ακόμη φοβάμαι την τεχνολογία) θα έλεγα, αποφεύγω τη γοητεία της δημοσιότητας νιώθοντας πιο πολύ την ανάγκη να εξωτερικεύσω όσα σκέφτομαι. Η Άννα ήταν απ’ τις πρώτες που με προσέγγισε, με συγκίνησε ο λόγος της και την ευχαριστώ θερμά γιατί μου έδωσε την ευκαιρία να πάω παρακάτω.
    Ζητώ συγνώμη, δεν είμαι εδώ για να γράψω για μένα, αλλά δοθείσης ευκαιρίας (ο παπάς τα γένια του πρώτα ευλογεί) να πω ….καλησπέρα σας, χαίρω πολύ για την γνωριμία. Και πραγματικά χαίρομαι γιατί ανακαλύπτω αξιόλογους ανθρώπους, με αισθήματα, με διάθεση και μεράκι για τη ζωή, με χιούμορ και ευαισθησία. Αυτά που διάβασα μου άρεσαν και σίγουρα με την πρώτη ευκαιρία θα σου χτυπήσω την πόρτα.
    Ευχαριστώ την Άννα για πολλά και για την ευκαιρία της γνωριμίας μας.
    Κορίτσια να είστε καλά!
    Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ που με έκρινες σαν αξιόλογο άτομο και θα πρέπει να συμπληρώσω πως από το σχόλιο φαίνεται επίσης η ποιότητα κάποιου. Χαίρομαι κι εγώ που σε γνωρίζω και θα βρεις την πόρτα μου ανοικτή όποτε αποφασίσεις να μου τη χτυπήσεις. Κι εγώ είμαι άτομο που προσέχω το διαδίκτυο οπότε δεν διαφωνώ σε τίποτα με αυτό. Είμαι επίσης και άτομο που πάνω απ' όλα σιχαίνομαι το συναίσθημα του φόβου. Οπότε χτύπα πόρτες και κράτα τα όρια σου όπως θες αυτό είναι και το μότο μου. Θα σε περιμένω και σου εύχομαι πάντα να είσαι καλά κι εσύ!

      Διαγραφή
    2. Αννίκα μου σ'ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια. Η γνωριμία μαζί σου είναι τιμή για μένα και μεγάλη τύχη
      Να μαστε καλά να συνδιαλεγόμαστε
      Τα φιλιά μου

      Διαγραφή
  10. Άννα και Μαίρη μου πολύ χάρηκα που συνεχίσατε έτσι όμορφα αυτή τη σκυτάλη!!
    Κι έτσι σας γνωρίσαμε λίγο παραπάνω με τόσα ενδιαφέροντα που μοιραστήκατε.

    Μία μικρή διόρθωση μόνο, Bloggers Talking Challenge #2 αυτό που αυμμετέχετε.
    Αυτό που έγραψες ολοκληρώθηκε με άλλες ερωτήσεις! :)

    Πολλά φιλιά και στις δύο και ανυπομονώ για τον Γιάννη!!


    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστούμε για τις ιδέες σου που μας δραστηριοποιούν και γνωρίζουμε νέους φίλους αλλά και τους παλιούς καλύτερα
      Το διόρθωσα και είμαστε εντάξει, ναι;
      Φιλιά πολλά

      Διαγραφή
    2. Ναι Άννα μου, και μέσα στην ανάρτηση αν μπορείς διόρθωσέ το!
      Το #1 ολοκληρώθηκε, ήταν για την περίοδο της καραντίνας και το
      part b που γράφεις ήταν η συμμετοχή-συνέντευξη μιας κοπέλας.

      Καλημέρα, ευχαριστώ!


      Διαγραφή
    3. Συγνώμη που από απροσεξία μου σου άλλαξα τον τίτλο που τρέχει τώρα...Το διόρθωσα και μέσα στην ανάρτηση. Ευχαριστώ πολύ που το είδες και με ειδοποίησες. Το κατάλαβα...

      Διαγραφή
  11. Ερχομαι στο μπλοκ σου Αννιώ μου και βλέπω συνέντευξη της Μαίρης..στην αρχή μπερδεύτηκα αλλά μετά κατάλαβα
    ότι ήταν το δρώμενο που κάνει η Κατερινα ..
    Μαίρη μου σε πολλά σημεία συμφωνώ και εγώ με όσα γράφεις χαρήκαμε που σε γνωρίσαμε καλύτερα μέσα από αυτήν την συμμετοχή...
    Χαίρομαι που βρίσκομαι σ αυτήν την γειτονιά και που συμμετέχω στην σκυτάλη ένα δρώμενο που μας κάνει να απολαμβανουμε μικρές δημιουργίες σκέψης..
    Το Μότο σου και δικό μου Μαιρη μου όντως αύριο είναι μια άλλη μέρα φίλη μου..
    Να περνάς όμορφα με ότι κάνεις καλό σου ξημερωμα φιλιαα!! 😊🌙

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι Ρούλα μου συνεχίζουμε το δρώμενο της Κατερίνας. Μια σκυτάλη συνεντεύξεων.
      Φιλιά πολλά

      Διαγραφή
    2. Ρούλα μου κι εγώ χαίρομαι που τάπα και ξαλάφρωσα που λένε. Και χαίρομαι αφάνταστα που η σκυτάλη μας έγινε τόσο αγαπητή! Το να έχουμε κίνητρα σε αυτήν την γειτονιά είναι θεικό δώρο τελικά! Χωρίς ελπίδα και αισιοδοξία η ζωή θα ήταν ανούσια. Φιλάκια πολλά!
      Άννα μου σε ευχαριστώ άλλη μια φορά για την υπέροχη φιλοξενία στο χώρο σου! Φιλιά και σε σένα!

      Διαγραφή
  12. Πολύ χαίρομαι να βλέπω πώς οι γυναίκες ασχολούμαστε με το blogging

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιατί όχι Νατάσσα μου; Νομίζω ότι πιο πολλές γυναίκες είμαστε bloggers!

      Διαγραφή