Μια βόλτα στον ήλιο...


12 ημέρες περπατά ο νέος χρόνος. Και όλα γύρισαν στο φυσιολογικό τους.
Οι γιορτές πέρασαν, περπατήσαμε τη νύχτα και στην όμορφα φωτισμένη και στολισμένη Αθήνα και γυρίσαμε στη καθημερινότητα, όχι ότι την είχαμε αφήσει στην άκρη, απλά την είχαμε στολίσει να ομορφαίνει τις στιγμές μας.


Κρύο, χιόνια και στιγμές δύσκολες για πολλούς ανθρώπους.
Κι όμως, πόσα πράγματα έχουμε ως δεδομένα....
Καθημερινά ακούμε τόσα νέα που διαγράφουν πολλά από αυτά τα δεδομένα, μην το ξεχνάμε!

 Κατακλυσμούς ποτέ δε λογαριάσαμε
μπήκαμε μες στα όλα και περάσαμε
Κι έχουμε στο κατάρτι μας βιγλάτορα
παντοτινό τον Ήλιο τον Ηλιάτορα!

Έφυγε και ο Ηφαιστίωνας, ο ήλιος μας χαϊδεύει στοργικά και μας φωνάζει πόσο τυχεροί είμαστε που ζούμε στη χώρα του.  Αυτό έχω επιθυμήσει.
Μια βόλτα στον ήλιο.Μια απλή βόλτα που δεν μας κάνει εντύπωση, αλλά αν την στερηθούμε φαίνεται η αξία της τόσο πολύ.
Ξέρεις τις ωφέλειες του ήλιου, σωστά; Δες εδώ αν θες περισσότερα.
Αλλά δεν μπορώ να φανταστώ ούτε μια στιγμούλα πώς θα μπορούσαμε να ζούμε χωρίς τον ήλιο...


Κι όμως, στη Νορβηγία η  βιομηχανική   πόλη που βρίσκεται «χωμένη» βαθιά μέσα στην κοιλάδα στην περιοχή Telemark δεν είχε ηλιακό φως καθ όλη τη διάρκεια του χειμώνα.
Έτσι, ελικόπτερα τοποθέτησαν τρεις τεράστιους καθρέφτες σε κατάλληλη θέση, περίπου 450 μέτρα πάνω από την πόλη, στη βουνοπλαγιά, προκειμένου να «οδηγήσουν» τις ακτίνες του ηλίου στην καρδιά της πόλης. Δες εδώ τις φωτο, κοίταξε τα πρόσωπα των κατοίκων που ανεβαίνουν με ειδικό όχημα, λένε, στην κορυφή του βουνού για να δουν τον ήλιο...κοίτα τη χαρά στα πρόσωπα μικρών και μεγάλων!!
Είναι φοβερό κάτι που για εμάς είναι δεδομένο, τι χαρά προκαλεί σε κάποιους όταν το στερούνται.
Τίποτε και κανείς δεν είναι δεδομένο σ' αυτήν τη ζωή. Ας μην το ξεχνάμε. Στα απλά πράγματα αλλά και στα σπουδαία που όμως τα θεωρούμε αυτονόητα και σίγουρα, είναι η ομορφιά.

Αυτή τη βόλτα θέλω κι εγώ γιατί τη στερήθηκα. Μια βόλτα στον ήλιο. Τον παρακολουθώ μέσα από το παράθυρο και χαμογελώ αφού τη διάθεση μου τη φτιάχνει και έτσι.
Ακόμη και ο πατέρας μου χαμογελά όταν κοιτά την ηλιόλουστη ημέρα από το παράθυρο και αμέσως με ρωτά '' θα πάμε μια βολτούλα τόσο ωραία ημέρα;'' Τι να πεις; Δεν σε σηκώνουν τα πόδια σου μπαμπα;  ΄'Ναι θα πάμε όταν το κρύο γίνει ανεκτό '' του απαντώ.
Και συνεχίζω να χαμογελώ σε κάθε ακτίνα του ήλιου που φτάνει το παραθύρι μας!

38 σχόλια:

  1. Τί να σου πρωτογράψω Άννα, ας ξεκινήσω από το τέλος, πόσο τυχερή είσαι που έχεις τον μπαμπά σου, και μάλιστα σου ζητάει και βόλτες. Αγαπάει τον ήλιο, όλοι τον αγαπάμε, ειδικά άνθρωποι σαν και μένα που έχω πάθει μελαγχολίες σε μέρες με έλλειψη ήλιου. Πω πω πώς έχουν μάθει να ζουν στα Βόρεια! Πώς να ζήσεις ''φυσιολογικά'' χωρίς το φως και την λάμψη του; Συγκινήθηκα και θαύμασα την τοποθέτηση των καθρεφτών. Μπράβο τους! Για όλα υπάρχουν λύσεις.
    Ωραία ανάρτηση Άννα Φλο μου, μου άρεσε τόσο πολύ που ταξίδεψα ως την Νορβηγία!

    Να τον προσέχεις τον μπαμπά σου, δώσε του ένα φιλάκι από μένα

    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ν'αρχίσω και εγώ από το τέλος. Ευχαριστώ για το φιλάκι να είσαι σίγουρη ότι θα του το δώσω. Όσο για τον ήλιο, τον έχουμε δεδομένο, έχουμε μεγαλώσει μαζί του με το φως του και γκρινιάζουμε κιόλας όταν μας ζεσταινει πολύ αλλά ναι ορισμένοι άνθρωποι τον στερούνται. Κι εγώ δεν μπορώ να διανοηθώ πώς ζουν οι άνθρωποι χωρίς τον ήλιο.
      Να σαι καλά Στέλλα μου

      Διαγραφή
  2. Ήλιε μου, βασιλιά και αφέντη μου!
    Μόλις μπήκα στο σπίτι μετά απ΄ τις ηλιόλουστες μου δουλειές στο κτήμα όπου ζω!
    Δέντρα έσπασαν, υπόγεια πλημμύρισαν αλλά όλα αυτά γρήγορα ξεχνιούνται πρώτα γιατί σήμερα έχω γενέθλια και δεύτερο γιατί ο ήλιος για μένα είναι δώρο θεού!
    Είμαστε εξαιρετικά τυχεροί και ευγνώμονες που σ' αυτή την ταλαιπωρημένη χώρα με λίγο ήλιο ξεχνάμε τα πάντα και για μια ακόμη φορά γεμίζουμε τις μπαταρίες μας, για να πάμε παρακάτω!
    Ευχαριστούμε Άννα για την ηλιόλουστη σου ανάρτηση!
    ΑΦιλάκια τρυφερά και χαμογελαστά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να τα εκατοστήσεις Στεφανία μου. Και ναι ξεχνιούνται όλα τα προβλήματα του καιρού. Λυπάμαι μόνο για την ταλαιπωρία σας.
      Ναι είμαστε τυχεροί μαγισσούλα μου και το ξεχνάμε πολλές φορές
      Να σαι καλά
      Φιλάκια και πολύχρονη πάντα

      Διαγραφή
  3. Έτσι είναι, Άννα μου, τίποτα δεν είναι δεδομένο... Με μια ηλιόλουστη ανάρτηση μας θύμισες πόσο σημαντικό είναι να κοιτάζουμε γύρω μας, να βλέπουμε τον κόσμο, να φέρνουμε ήλιο για τους συνανθρώπους μας!
    Καλή, ηλιόλουστη, νέα χρονιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς την μου. Χαμένη είσαι κυρία μου...είπαμε δραστήρια να είσαι αλλά μη κλείνεις και το σπιτάκι σου.Τίποτε δεν είναι δεδομένο σίγουρα. Σ'ευχαριστώ για τις ευχές Αλεξάνδρα μου

      Διαγραφή
  4. Ο Ήλιος ο ηλιάτορας! Ο Θεός της ζωής! Πόσο πολύτιμη είναι η παρουσία του. Κοίτα τώρα στις φωτογραφίες του θέματος που μας έδωσες Άννα μου, χιλιάδες κόσμος γιορτάζουν τον ερχομό του. Είναι εκπληκτικό έτσι; Θυμίζει τις αρχαίες τελετές του ήλιου σε πανάρχαιους λαούς.

    Χάρηκα που πήγατε στην γιορτινή και ολοφώτιστη Αθήνα του κέντρου. Πολύ όμορφη εμπειρία. Χάρηκα πολύ που το ζήσατε. Και τώρα εύχομαι με την καρδιά μου, μια μέρα όμορφη, να ξεχυθείτε στον ήλιο, να τον χαρείτε με τις καρδιές σας.

    Καλή δύναμη λοιπόν στη χρονιά που ήδη ξεκίνησε να τρέχει! Άννα μου στέλνω τις ευχές μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ Γιάννη μου. Ωραία η νυχτερινή Αθήνα τις γιορτινές ημέρες αλλά μου λείπει ένας περίπατος στον ήλιο.
      Ναι μου έκανε εντύπωση η χαρά στα πρόσωπα αυτών των ανθρώπων για την ήλιο!! Φοβερό να το σκεφθείς.
      Να σαι καλά και καλή εβδομάδα

      Διαγραφή
  5. Άννα μου αυτή την εποχή άμα έχει ήλιο έξω δεν με χωράει το σπίτι. Θέλω να απολαμβάνω τη ζέστη του και το φως του.
    Να είσαι καλά.
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ω κι εγώ έτσι είμαι Ελένη μου και τώρα που δεν μπορώ μου λείπει τόσο...
      Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  6. Υπάρχουν ομορφότερες στιγμές από μια βόλτα μια ηλιόλουστη μέρα; Απ' το πρωινό ξύπνημα που αλλάζουν όλες οι αισθήσεις, το παιχνιδιάρικο φως του ήλιου ανάμεσα στα δέντρα, η σιωπή των χιονισμένων ακόμη βουνοκορφών, η πιο όμορφη παλέτα χρωμάτων σ' ένα χειμωνιάτικο ηλιοβασίλεμα, μια βόλτα με τους δικούς σου αγαπημένους ανθρώπους. Μαγεία Άννα μου! Στιγμές είναι η ευτυχία. Απλές στιγμές!
    Να είσαι καλά κορίτσι μου μας πήρες μαζί σου στην βόλτα σου και το χαρήκαμε!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν σου λείψει Αννίκα μου καταλαβαίνεις πόσο όμορφες στιγμές είναι της βόλτας με παρέα τον ήλιο!
      Μαγεία όντως όπως το λες!
      Σ'ευχαριστώ Αννίκα μου
      Φιλάκια

      Διαγραφή
  7. Όμορφη σπονδή στον ήλιο :)
    Ασε με και έχουμε μια μουντή μέρα έξω και πρέπει να χαμογελώ εγώ πρώτη για να την φωτίζω η ξανθιά χαχαχα
    Σε φιλώ !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άμα χαμογελάς εσύ σίγουρα φωτίζεις την ημέρα και διώχνεις τα σύννεφα, το πιστεύω
      Φιλάκια σου

      Διαγραφή
  8. ΟΤΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΎΜΕ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΕΙΝΑΙ ΣΠΟΥΔΑΊΟ ΤΟ ΛΑΧΤΆΡΑΜΕ, ΟΤΙ ΚΙ ΑΝ ΕΊΝΑΙ ΑΥΤΌ ΚΑΤΙ ΞΕΡΩ.
    ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ ΑΝΝΟΥΛΙ ΜΟΥ!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι Ελένη μου έτσι είναι ξέρω ότι ξέρεις. Το λαχταράμε αυτό που δεν έχουμε
      Καλό σου βράδυ και εσένα

      Διαγραφή
  9. Πώπω, δεν μπορώ να φανταστώ τη ζωή μας χωρίς τον ήλιο.
    Αυτό το φως που έχουμε είναι μοναδικό.
    Ωραίες οι βραδυνές βόλτες, αλλά εγώ προτιμώ τις πρωινές με το φως του ήλιου.
    Δυστυχώς δεν κατέβηκα καθόλου στο κέντρο και δεν είδα πώς ήταν στολισμένη η Θεσσαλονίκη.
    Το πρόβλημα με τα λεωφορεία είναι τρομερό κι αποτρεπτικό.
    το 3020 που θα έχουμε μετρό, θα κατεβαίνω για βόλτα 🤣🤣🤣🤣
    Καλή δύναμη με τη φροντίδα του μπαμπά σου.
    Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά
    Βολευόμαστε με την αγορά της περιοχής μας.


    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είδες Ρένα μου; Κι εγώ επίσης. Και εμένα μου έχουν λείψει οι πρωινές ηλιόλουστες βόλτες.
      3020;;;;;;;;;;ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ Κουράγιο που το χεις!!!
      Σ'ευχαριστώ Ρένα μου
      Να σαι καλά

      Διαγραφή
  10. Ανάρτηση - θύμιση ευγνωμοσύνης για αυτά που έχουμε στη χώρα αυτή, τη ζωή αυτή. Απίστευτο αυτό που έγινε στη Νορβηγία, όμως πραγματικό. Κάτι το οποίο εγώ προσωπικά δε μπορώ ούτε να διανοηθώ. Σίγουρα βέβαια υπάρχουν πράγματα τα οποία δεν έχουμε εμείς κι έχουν οι άλλοι και δε μπορούν να διανοηθουν να ζουν χωρίς αυτα. Έτσι είναι η ζωή... Η ανθρωπότητα χρειάζεται ευκαιρίες ευγνωμοσύνης... Είσαι τυχερή που έχεις τον μπαμπά σου να σου θυμίζει οτι πρεπει να χαρείς τα πιο σημαντικά στη ζωή. Ευχαριστούμε πολύ Άννα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι τον λατρεύουμε τον ήλιο μας και αυτός μας κρατά Ειρήνη μου σε διάθεση και αντοχή.
      Σ'ευχαριστώ ΄πολύ
      Να σαι καλά

      Διαγραφή
  11. Θαυμάζω τους ανθρώπους που αναγνωρίζουν και εκτιμούν όσα συμβαίνουν τριγύρω μας. Είσαι μέσα στη σκέψη μου, Άννα. Χτες είχα ξαπλώσει στο δωμάτιο που πέφτει ο ήλιος και γουργούριζα σαν τη γάτα, ευγνώμων για το υπέρτατο αγαθό που απολαμβάνουμε σ' αυτή τη γωνιά του πλανήτη. Με όσα στραβά κι αν έχουμε και όλες τις παθογένειες που κουβαλάμε, τουλάχιστον διαθέτουμε αυτό το πολύτιμο δώρο. Αν δεν είχαμε τόση ηλιοφάνεια, φοβάμαι ότι θα είχαμε πέσει όλοι στην κατάθλιψη. Να έχεις καλές αντοχές με τον μπαμπά και να βρίσκεις πάντα τη φωτεινή πλευρά της μέρας για να σε στηρίζει και να σε δυναμώνει.
    Φιλί γλυκό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μέσα στη σκέψη σου ε; Τα μεγάλα πνεύματα συναντώνται...θέλω να πιστεύω χααχααα
      Ναι είναι πολύτιμο δώρο και σίγουρα μας προστατεύει από την κατάθλιψη. Δες εκεί που γράφω για τα οφέλη και από πού αλλού μας προστατεύει!
      Σ'ευχαριστώ μάτια μου
      Κι εσύ να ΄πας ψηλά τις συγγραφικές σου προσπάθειες. Αξίζεις
      Φιλιά

      Διαγραφή
  12. Ζωή χωρίς ήλιο;! Παναγία μου!!! Εδώ λίγες μέρες συννεφιά και μαυρίζει η ψυχή μας...

    Καλησπέρα Αννούλα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς την μου. Μαυρίζει η ψυχούλα μας δε λες τίποτε. Ήδη αδημονώ για την άνοιξη και το καλοκαίρι
      Φιλάκια

      Διαγραφή
  13. Ο ήλιος και το φως της χώρας μας είναι που την κάνει μοναδική !!!
    Ευτυχής που έχεις τον πατέρα σου και μόνο η παρουσία του είναι κι αυτή ένας ιδιαίτερος ήλιος !!
    Τα φιλιά μου !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι είναι η χώρα μας μοναδική όντως.
      Και σ'ευχαριστώ για τα όμορφα λόγια σου για τον πατέρα μου. Πολύ μου άρεσαν!
      Φιλιά πολλά

      Διαγραφή
  14. γλυκια μου Αννα!!!
    ευαισθητη μου ψυχη!
    παμε μαζι μια βολτα στον Ηλιο;
    σε φιλω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πάμε Κικίτσα μου γλυκιά. Πάμε όπου θες! χαχαχαα
      Σε φιλώ κι εγώ

      Διαγραφή
  15. Αννα μου καλή χρονιά με υγεία!!Χάθηκα...δύσκολη χρονιά...
    Αυτός ο ήλιος είναι που κάνει την πατρίδα μας μοναδική!!
    Κι εγώ δεν μπορώ να διανοηθώ να ζω κάπου χωρίς ήλιο όπως επίσης και χωρίς θάλασσα!!Μεγάλωσα με τη θάλασσα δίπλα στα ποδια μου πως να ζήσω μακρια της;Ήλιος και θάλασσα λοιπόν!!!Στα απλά είναι η ομορφια όπως λες..
    Θα σταθώ όμως σε αυτό τι έφτιαξαν αυτοί οι άνθρωποι για να βλέπουν λίγο ήλιο και εμείς εδώ δεν είμαστε άξιοι να μαζέψουμε τα σκουπίδια!!!
    Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωωωω καλώς την μου!! Εύχομαι καλή χρονιά Δέσποινά μου και τα άσχημα να πέρασαν.
      Είσαι καλά; Θα σε βλέπουμε; Η πεθερά σου τι γίνεται; Πώς πάει;
      Ναι δεν μπορούμε να διανοηθούμε τη ζωή μας χωρίς θάλασσα και ήλιο. Ξέρεις, έλεγα πάντα ότι δεν θα μπορούσα να ζήσω σε χώρα που δεν έχει θάλασσα. Κοίτα όμως που υπάρχει πόλη που δεν έχει τόσους μήνες ήλιο. Φοβερό!
      Αξιοι εμείς; Μόνο για να χαλάμε είμαστε ικανοί.
      Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  16. Καταπληκτική η "προβολή" της ουσίας και της αξίας του 'ήλιου που επιχείρησες να προβάλλεις μέσα από την έλλειψή του σε μια πόλη στην Νορβηγία και όχι μόνο. Και πως να καλύψει η ζωή την ζωτική της ανάγκη για ήλιο αντανακλαστικά μέσα από κάτοπτρα. ? Απίστευτο μου ακούγεται.

    Εμείς στην τυχερή Πατρίδα μας ,τον έχουμε δεδομένο τον "Ήλιο τον Ηλιάτορα! " τον ευλογημένο.
    Όπως δεδομένα έχουμε όλα τα σπουδαία τα σημαντικά μεγάλα ή μικρά που συναντάμε στο ταξίδι...
    Κι αν ήταν μόνο το "δεδομένο" το λάθος μας ,πάει κι έρχεται...Το μεγάλο το σημαντικό λάθος είναι ότι δεν αξιολογούμε και δεν σεβόμαστε τα "θαύματα" της ζωής μας που εκτός από δεδομένα κοινώς κεκτημένα ,τα θεωρούμε συνήθη , ασήμαντα και τα προσπερνάμε χωρίς ούτε ένα ευχαριστώ....
    Θα μου πεις, λυγερή τι θέλεις τώρα να γκρινιάζουμε πάλι??? Δεν σου φτάνει μια καλημέρα κάθε πρωί κοιτάζοντας κατάματα τον ήλιο και ένα δόξα το Θεό ???

    Μου φτάνει αγαπημένη μου. Αλλά ήλιος είναι αυτός, μου δημιουργεί ευεξία και αναζητώ κι άλλα πράγματα, όπως Υγεία, Αγάπη, Ειρήνη, στοιχειώδη ευημερία για όλο τον κόσμο.

    Φιλί και μια αγκαλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσε η προβοή της αξίας του ήλιου. Ναι είναι απίστευτο με τους καθρέφτες αλλά τελικά όλα γίνονται...
      Έχεις δίκιο σε όλα. Δεδομένα πολλά θαύματα της ζωής (χωρίς εισαγωγικά γιατί όντως για μένα είναι θαύματα), θεωρούμε και δικαίωμά μας. Αλλά ναι σας άνθρωποι σωστοί να μην το ξεχνάμε πάντα, που και που ένα ευχαριστώ για τη ζωή μας απαιτείται.
      Να σαι καλά Λυγερούλα μου
      Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  17. Τα θεωρούμε αυτονόητα Αννιώ μου όσα έχουμε και απολαμβάνουμε στην ζωή μας απο την φύση..μονο όταν τα χασουμε οπως τον ήλιο τις χειμωνιάτικες μέρες τοτε καταλαβαίνουμε πόσο τυχεροί είμαστε που τον έχουμε όλο σχεδον τον καιρό να μας ζεστενει με τις αχτίδες του ..ειναι το μεγαλύτερο δώρο στον ανθρωπο αν σκεφτείς πως υπαρχουν μερη οπως αυτη η πόλη στην Νορβηγία τι έχουν σκεφτεί για να έχουν λιγο ήλιο ...
    Τι ομορφα νιωθει καποιος κάτω απο τις αχτίνες του!! να κάνουμε τις βολιτσες μας Αννιω μου...οταν μπορουμε ...και έχουμε χρόνο..οσο μεγαλος και να ειναι ο ανθρωπος ένας ήλιος θα δέρει το χαμογελο στα χείλη του..ειδες ο μπαμπας σου;..😉
    Να είσαι καλά Αννιω μου να απολαμβανεις αυτες τις μικρες στιγμες σου με μια βολτίτσα στο ήλιο..φιλααα!!😊

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι είναι Ρούλα μου. Πολλά θεωρούμε δεδομένα όχι μόνο το φως του ήλιου. Και ναι είμαστε τυχεροί όντως.
      Ναι μια βόλτα στον ήλιο το χειμώνα βέβαια είναι όνειρο. Γιατί το καλοκαίρι θέλουμε αιρ κοντίσιον και σκιά χαχααχα
      Φιλάκια μάτια μου

      Διαγραφή
  18. Καλησπέρα Άννα. Κρύο και σήμερα και με μια κούπα ζεστό καφέ στο χέρι άρχισα τις επισκέψεις στην όμορφη γειτονιά μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα σου.Κρύο ναι πολύ βλέπεις χειμώνας είναι. Βαρύς και φέτος.Χάρηκα που σε είδα

      Διαγραφή
  19. Έχουν περάσει πολύ περισσότερες μέρες από τις γιορτές, αλλά τώρα αποφάσισα μια βόλτα...
    Μου άρεσε πολύ η αναφορά σου στο θαύμα της ζωής! Δίχως αυτόν ζωή δεν υπάρχει. Ό,τι είναι δεδομένο για κάποιους για άλλους δεν είναι. Πολύ σωστά κι ας το έχουμε κατά νου!
    Να απολαμβάνουμε κάθε κουκκίδα του.
    Καλή δύναμη με τον μπαμπά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλά εκανες εξάλλου ο νέος χρόνος έχει μπροστά του πάνω από 300 ημέρες οπότε δεν άργησες.
      Έτσι είναι Γλαύκη μου Δίχως τον ήλιο δεν υπάρχει ζωή και ας τον έχουμε δεδομένο όπως τόσα άλλα!
      Ευχαριστώ πολύ πολύ

      Διαγραφή