-2020....στο υπόσχομαι!

pixabay

                                    2020!!! 

Είναι ήδη εδώ!
Το υποδεχθήκαμε όπως αρμόζει σε κάθε τι νέο που φέρνει προσδοκίες...
Μοίρασα  άπειρες ευχές, ευχές καρδιάς, μα πολύ τον φόρτωσα το νέο χρόνο, το ξέρω.
1η μέρα από τις 365 του και ήδη περπατά σκυφτός από το βάρος των προσδοκιών μας.
Ανάμεσα κι οι δικές μου. 
Ποιος θέλει τόσο βάρος στους ώμους του;
Μη κατσουφιάζεις από τις απαιτήσεις μου νέε χρόνε.
Σε απαλλάσσω από κάθε ευθύνη για κάθε μέρα σου που δεν θα μου αρέσει.
Υπόσχομαι να κάνω ό,τι είναι δυνατόν για να ομορφαίνω κάθε στιγμή από τις 365 κόρες σου.
Θα σταθώ δυνατή σε κάθε άσχημο γεγονός που μπορεί να κρύβουν οι ώρες των ημερών σου.
Κι αν γονατίσω, θα παλέψω να σταθώ ορθή ξανά..
Υπόσχεση είναι αυτή και τις υποσχέσεις μου τις κρατώ, μάθε το
Μα πιο πολύ από όλες τις υποσχέσεις θέλω να σου πω ότι θα χαρίζω πιο συχνά αγκαλιές ζεστές γεμάτες αγάπη και θα μοιράζω φιλιά  καρδιάς.
Θα κρατήσω από το χέρι την αισιοδοξία και θα παλέψω κάθε αρνητική σκέψη.
Απολογισμούς στην τελευταία μέρα σου δεν θα κάνω, θα δεις.
Το ταξίδι ξεκίνησε. Το τιμόνι της δικής μου μέρας θα το κρατώ γερά και θα κουμαντάρω σωστά, έτσι πιστεύω, το καράβι της ζωής.
Μα αν δεν τα καταφέρω κάπου, δική μου η ευθύνη. 
Να είσαι σίγουρος ότι θα παλέψω για να μην αναρωτηθώ έστω και μια  στιγμή ''κι αν...;''



Μόνο να μπορώ να πω '' κι όμως προσπάθησα''!
Αν κάνω κάπου  λάθος θα το διορθώσω, αν δεν διορθώνεται θα το αποδεχθώ 
Μα δεν θα ξεχάσω να χαμογελώ, να ελπίζω, να αγωνίζομαι για να βγει αληθινή η κάθε ελπίδα μου.
Στο χέρι μου είναι να ζωντανέψουν  τα όνειρά μου

Κι αν μεσολαβήσουν ανώτερες από εμένα δυνάμεις και με εμποδίσουν...ε νέε χρόνε μου εσύ θα το ξέρεις. Κάνε κάτι αν μπορείς, αυτά τα εμπόδια να είναι μικρά για να μπορώ να τα υπερπηδήσω. 
Αυτό ζητώ, πολύ είναι;


Καλή νέα χρονιά όπως την επιθυμεί ο καθένας!



52 σχόλια:

  1. Πολλές ευχές να είναι μικρά όλα τα εμπόδια για να μπορούμε να τα υπερπηδάμε.
    Καλά του τα πες Άννα μου.
    Οι καλοί λογαριασμοί κάνουν τους καλούς φίλους.
    Καλή χρονιά με αισιοδοξία και χαμόγελα.
    Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αμην Ρένα μου. Μικρά εμπόδια αν είναι να υπάρξουν τπτ άλλο!
      Να σαι καλά
      Φιλιά πολλά

      Διαγραφή
  2. Πόσο μου άρεσε αυτός ο μονόλογος Άννα μου με τον νέο χρόνο. Ήταν κάτι σαν γράμμα ή σαν μια συζήτηση ενώπιος-ενωπίω. Εσύ και εκείνος. Οι δικές σου θέσεις και το ...2020 απέναντι. Εξηγήσεις σταράτες, κουβέντες σαφείς, ειλικρινείς και έντιμες προθέσεις.
    Πόσα και πόσα ακουμπάμε στην προσδοκία ενός καινούργιου χρόνου. Όμως κάπου στο σκοτάδι, καθώς τα χρόνια περνούν κάποια σκιά παρεμβαίνει, μεγαλώνει, παίρνει και κερδίζει μεγαλύτερες θέσεις και επιβολή. Δεν θέλω να σταθώ σε αυτή.

    Καλή σου χρονιά Άννα μου! Καλή χρονιά και ευλογημένη για σένα, τους αγαπημένους σου. Για κάθε όνειρο και στιγμή σου.
    Προσθέτω τις ευχές μου με όλη μου την καρδιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε μα τον σκέφτηκα το νέο χρόνο Γιάννη μου. Του φορτώνουμε τόσες ευχές και πολλές είναι ανέφικτες.
      Ασε τα σκοτάδια για αλλού. Μόνο φως Γιάννη φως και χαμόγελα αισιόδοξα.
      Καλή χρονιά ξανά

      Διαγραφή
  3. Καλή Χρονιά Άννα μου να είσαι καλά και πολύ σωστά το ξεκίνησες! Εγώ να σου πω δεν έχω μιλήσει ακόμα στον καινούργιο χρόνο! Ίσως γιατί μάλλιασε η γλώσσα μου να μιλάω στον προηγούμενο και τώρα το σκέφτομαι. χαχα
    Να είσαι καλά να πετύχεις όσα προσπαθήσεις και όσα επιθυμείς και τα εμπόδια που ποτέ δεν λείπουν από τη ζωή μας να είναι μικρά, φυσιολογικά και ανώδυνα! Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή χρονιά Μαίρη μου. Μάλλιασε η γλώσσα σου με το '19; Μήπως του ζήταγες πολλά; Τι να πρωτοκάμει κι ο κάθε χρόνος βρε Μαίρη μου;χααχαχα
      Φιλιά πολλά

      Διαγραφή
    2. Είναι και που ζητάμε και όλοι μαζί! Δεν κρατάμε και μια σειρά... Πού να ακουστεί η φωνή μας;

      Διαγραφή
    3. χααχαα το κατάλαβα ότι ζήτησες πολλά και απηύδησε και εκείνος βρε Μαιρούλα. Καλά έκανες και δεν μίλησες του νέου χρόνου. Εύχομαι να είναι γαλαντόμος για σένα

      Διαγραφή
  4. Να μοιράζεσαι μ’ αυτούς που αγαπάς την κάθε μέρα, να μπορείς να ονειρεύεσαι, να μην φοβάσαι να απολαμβάνεις την κάθε στιγμή, να χαμογελάς και κυρίως να ξεπερνάς τα δύσκολα. Από καρδιάς στα εύχομαι.
    Καλή Χρονιά Άννα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλή χρονιά σε όλους με υγεία, χαρά και ευτυχία σε ότι κι αν κάνουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Η υπόσχεση είναι υπόσχεση Άννα μου και το σύμπαν δεν ξεχνά τι υποσχόμαστε! 😘 🥰
    Ξέρω πως θα τηρήσεις τις υποσχέσεις γιατί ξέρεις τις δυνάμεις σου, γι αυτό καλή σου δύναμη! 🏋🏻‍♀️

    Καλή χρονιά σε όλους μας, με υγεία, φως και αγάπη στις καρδιές μας! ✨ ✨ ✨

    ΑΦιλάκια καρδιάς και αγάπης! 😍 😍 😍

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε ναι είπα να τον ελαφρύνω το νέο χρόνο μη θυμώσει και δεν μας κάνει και αυτά που μπορεί...
      Ευχαριστώ Στεφανία μου
      Να σαι καλά
      Φιλάκια

      Διαγραφή
  7. Μπράβο Άννα μου!! Έβαλες τα πράγματα στη θέση τους! Κανείς μας πιστεύω δεν σκέφτηκε αυτόν το ν καημένο μικρούλη 2020 που θα μεγαλώνει μαζί με μας, πόσο βάρος σηκώνει με το "καλώς ήρθες". Είμαι σίγουρη πως θα σε ανταμοίψει γι'αυτή την ευαισθησία σου.
    Καλή Χρονιά Άννα μου με υγεία και ό,τι επιθυμείς για σένα και την οικογένεηιά σου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι σκέφτηκα Μαράκι μου ότι ο μικρούλης νέος χρόνος σαν να γέρασε απότομα με τόσες προσδοκίες...μη θυμώσει και μαζί μου, ναι;
      Σ'ευχαριστώ μάτια μου
      Να σαι καλά

      Διαγραφή
  8. Καλή Χρονιά Άννα !! Υποσχέθηκες ότι θα είσαι καλό κορίτσι φέτος , ότι δεν θα κακοκαρδίζεις κανένα , θα μοιράζεις αγκαλιές και χαμόγελα σε όλους . Τέλος θα αγωνίζεσαι με όλη σου τη δύναμη για την επίτευξη των στόχων και με τη βοήθεια του ευλογημένου χρόνου να ξεπεραστούν τα εμπόδια .
    Εύχομαι από καρδιάς Άννα ένα Ευλογημένο , ευτυχισμένο Νέο Έτος 2020, ειρηνικό καλότυχο για σένα και τους αγαπημένους σου ανθρώπους !!! Χρόνια Πολλά !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η υπόσχεση είναι υπόσχεση Κυριακή μου. Καλή δύναμη και υγεία πάνω από όλα
      Καλή νέα χρονιά να σαι καλά

      Διαγραφή
  9. Καλή και ευλογημένη χρονιά με υγεία ,αγάπη και ευημερία!!!
    Χρόνια Πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή χρονιά Μαρία μου
      Να σαι καλά ό,τι επιθυμείς να στο φέρει ο νέος χρόνος

      Διαγραφή
  10. ΕΓΏ ΖΗΤΗΣΑ ΜΟΝΟ ΥΓΕΊΑ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΜΟΥ ΤΑ ΕΦΕΡΕ ΤΟ 2019 ΟΛΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ ΟΤΙ ΗΘΕΛΑ!!!!!!!
    ΚΑΛΗ ΧΡΌΝΙΑ ΑΝΝΟΥΛΙ ΜΟΥ!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι ήταν μια υπέροχη χρονιά το '19 για σένα. Και θα είναι και το 20!!! Υγεία σου εύχομαι και ευτυχία και αυτόν τον χρόνο. Γυρίσατε; Περάσατε καλά;
      Καλή χρονιά Ελένη μου

      Διαγραφή
  11. Τελικά, όπως και νά'χει, χέρι-χέρι θα πορευτούμε και με την νέα χρονιά, ό,τι κι αν φέρει, οπότε, καλή μας επιτυχία και καλά κουράγια! Καλή χρονιά, Άννα μου, με υγεία κι ό,τι αγαπάς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χέρι χέρι Όλγα μου η πορεία γίνεται ευκολότερη. Καλά μας κουράγια οπωσδήποτε
      Σ'ευχαριστώ πολύ

      Διαγραφή
  12. Απαντήσεις
    1. ...Και μ'αρέσουν και εμένα!! Θα τον φιλέψω τον μικρό να σαι σίγουρη!

      Διαγραφή
  13. Όλα να είναι υπέροχα Άννα μου! Καλή κι ευτυχισμένη χρονιά! Γεμάτη υγεία κι ευτυχία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καλή χρονιά Αννούλι μου με υγεία, χαρά, ευτυχία ειρήνη και ΦΩΣ!!
    Φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Υποσχέσεις γεμάτες αισιοδοξία. Έτσι μου αρέσεις.
    Καλή χρονιά σου εύχομαι.
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι πολύ που σου αρέσω έτσι. Να μου θυμίζεις αν παρεκλίνω ναι;
      Φιλιά πολλά

      Διαγραφή
  16. Άννα μου πάλι κατάφερες με τον λόγο σου, για τις ευχές του νέου χρόνου ,να με καθηλώσεις,ώστε να το διαβάσω. Άλλωστε όπως χαρακτηριστικά γράφεις μικρά εμπόδια για να τα υπερπηδήσουμε.Αλλά και πάλι όσοι είναι δυνατοί θα κάνουν το "αλμα"του θάρρους της ζωής γενικότερα .Καλή και ευλογημένη χρόνιά ΆΝΝΑ ΜΟΥ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σε καθήλωσα Μαράκι μου. Αλμα θάρρους ναι μπορείς να το πεις κι έτσι αλλά υπάρχουν εμπόδια δυσεπίλυτα ή αδιάβατα...ας μην μας βρουν
      Να σαι καλά Μαρία μου

      Διαγραφή
  17. Καλή χρονιά Άννα μου γεμάτη υγεία, δημιουργικότητα και ξεχωριστές στιγμές!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Καλά του τα είπες του νεαρού, 'Αννα μου κι εύχομαι να ανταποκριθεί κι αυτός σ'αυτά που του ζήτησες!
    Υγεία, αγάπη και χαρές στο σπιτικό σου να έχεις, σου εύχομαι εγώ!
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαα καλά του τα 'πα ε;; Σ'ευχαριστώ Μαριάννα μου να σαι καλά!
      Η μικρή σου τι κάνει;
      Φιλάκια

      Διαγραφή
  19. Αννιώ μου μαζί σου και εγώ από το πρώτο γραμμα μέχρι την τελευταία τελεία...καλύτερα δεν θα μπορούσες να του τα πεις φιλενάδα!!!Ας πορευτούμε με αγάπη.. 🧡
    ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ Αννιώ μου με υγεία..όμορφες στιγμές..αγάπη και ειρήνη σε όλο τον κόσμο..!! χρόνια πολλά και καλά.!!
    🎄🎁

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε Ρουλίτσα μου του ζητάμε τόσα...κι αυτός νέος είναι να μη θυμώσει; χααχαα
      Καλά να μου είσαι
      Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  20. Μα γι αυτό σου λέω ....." η αίσθηση μου λέει ότι κι όταν ακόμη δοκιμάζεσαι τα καταφέρνεις πολύ καλά με σύμμαχο την καρδιά σου πάντα και τα βγάζεις πέρα μια χαρά ."

    Είμαι σίγουρη πως το 2020 και όλα τα πολλά σου χρόνια που ακολουθούν τάχεις στο χέρι γιατί ξέρεις και τα χειρίζεσαι σωστά. Δεν μπορεί ο Θεός και η Ζωή να αρνηθούν την συμπαράστασή τους σε Σένα την εξαιρετική συνεργάτιδά τους πάνω στη Γη...

    Σ΄αγαπώ όχι και τόσο ανιδιοτελώς...βλέπεις μου δίνεις κουράγιο,αισιοδοξία και πίστη στους ανθρώπους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι πολύ που πιστεύεις τόσο σε μένα και στη Ζωή που θα μου συμπαρασταθεί. Ως τώρα δεν έχω παράπονο. Μικρά εμπόδια που υπερπηδούνται.
      Ανιδιοτελώς μ'αγαπάς γιατί αν δεν σου έδινα κουράγιο και αισιοδοξία θα ήμουν ένας τοξικός άνθρωπος. Κι εσύ το ίδιο κάνεις. Με τη στάση σου και το κουράγιο σου, με τον αγώνα σου και τη συμπαράσταση στους μη ικανούς στη ζωή μας δίνεις παράδειγμα τι σημαίνει άνθρωπος.
      Να σαι καλά Λυγερή μου

      Διαγραφή
  21. Καλή χρονιά με Υγεία, Αννούλα, κι ο,τι επιθυμείς! Καλή Κυριακή 🎄

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. 🌺🎄Περασα να ευχηθω ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ με υγεια και ολα τα καλα στο σπιτι σου 🎄🌹

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχές και από εμένα Γιάννη. Να είναι η νέα χρονιά όπως ακριβώς τη θέλεις

      Διαγραφή
  23. Καλή χρονιά ψυχή μου όμορφη!
    Με υγεία, αγάπη, ευτυχία!
    Σου εύχομαι ολόψυχα ό,τι καλύτερο!
    Σε φιλω πολυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ ψυχή μου
      Τις ευχές μου στις έδωσα και θα ξαναευχηθώ να ανέβεις ψηλά πολύ ψηλά
      Φιλάκια

      Διαγραφή
  24. Καλή χρονιά Άννα μου!
    Ο νέος χρόνος να σου φέρει μόνο καλές στιγμές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή χρονιά και για σένα και την οικογένειά σου Μαίρη μου
      Να σαι καλά

      Διαγραφή