Ας ... μην φαρμακωθούμε!


Δεν ξέρω εσύ, αλλά δεν μπορώ να συνηθίσω καθόλου τις διαφημίσεις φαρμάκων. Ξέρω ότι η διαφήμιση είναι αναγκαία  γιατί ενημερώνει τον καταναλωτή για προϊόντα, για υπηρεσίες, για το έργο οργανισμών, αλλά είχαμε την υπερβολή για ένα σωρό καταναλωτικά.
Τώρα με τα φάρμακα ξεφύγαμε.
Ξέρω ότι απαγορεύεται η διαφήμιση συνταγογραφούμενων φαρμάκων. Αλλά αν νομίζεις ότι είναι ακίνδυνα τα μη συνταγογραφούμενα , διάβασε το χαρτί που εσωκλείουν μέσα τα παυσίπονα, τα σιρόπια, ακόμη και καραμέλες λαιμού...
Δεν μπορώ τόση διαφήμιση το ομολογώ.
Δεν ήθελα φάρμακα να διαφημίζονται. Καλό δεν κάνουν. Για κάτι που χρειαζόμαστε φάρμακο, ρωτάμε -έστω- τον φαρμακοποιό, όχι μια διαφήμιση.
Αν νομίζεις ότι ο κόσμος τώρα που η γνώση είναι ελεύθερη και άπλετη, ξέρει και δεν παρασύρεται, γελιέσαι.
Μπορώ να σου πω μερικά παραδείγματα από πρώτο χέρι για τις διαφημίσεις πόσο μπορούν να παρασύρουν καθόλα σύγχρονους και καλλιεργημένους-έτσι πίστευα-ανθρώπους.
Μια κυρία ομολόγησε σε ένα σαλόνι που συνυπάρξαμε, ότι ένοιωθε την ανάγκη να φάει κάτι γλυκό ένα απόγευμα. Δεν ήταν δυνατόν να βγει να αγοράσει και ''τάραξα το σιρόπι του βήχα'' είπε γελώντας! Είπες τίποτε;

Ξέρεις τι κακό κάνουν οι διαφημίσεις και στους ενήλικες; 
Γνωρίζω κυρία που ξόδεψε αρκετά χρήματα για να κλείσει μέρος της μεγάλης βεράντας της- για ανακαίνιση και άδεια στην πολεοδομία -και τελικά αυτό το όμορφο δωμάτιο έκλεισε γιατί γέμισε προϊόντα του telemarketing.
Ωωω ξέρω θα πεις κι εσύ, ότι εμείς δεν τα κάνουμε αυτά, κάποιοι ανεγκέφαλοι παρασύρονται. 
Κι όμως...
Σκέψου τι θα γίνει με τα φάρμακα. 
Όπως απαγορεύτηκαν οι διαφημίσεις τσιγάρων, οι  διαφημίσεις για παιδικά παιχνίδια ορισμένες ώρες, έτσι πρέπει να γίνει και με τα φάρμακα. 
Γνωρίζω ότι οι φαρμακοβιομηχανίες είναι εταιρείες με έξοδα και έσοδα. 
Γνωρίζω ότι οι φαρμακοβιομηχανίες κερδίζουν διαφημίζοντας. 
Και πρέπει να κερδίσουν, αλλά όχι σε βάρος της υγείας. (Μα τι λέω τώρα!!!)
Γνωρίζω ότι τις διαφημίσεις φαρμάκων πρέπει να τις γνωστοποιούν στον ΕΟΦ. Αυτό σημαίνει ότι παίρνουν έγκριση; Άλλο η γνωστοποίηση και άλλο η έγκριση.
Και μιλώ για την τηλεόραση που είναι το πρώτο μέσο της διαφήμισης.

Ναι, πρέπει να την κλείσουμε το ξέρω. Αλλά κλεισμένοι μέσα στο σπίτι, με ένα βιβλίο συνεχώς δεν γίνεται. Ούτε μπορείς να το επιβάλεις στα άλλα μέλη της οικογένειας.
Προστασία του καταναλωτή θα έπρεπε να είναι ο πρώτος στόχος των αρμοδίων.

Σκέψου τις αφίσες...
Εκείνες τις τεράστιες που μένουν συνεχώς να υπενθυμίζουν φάρμακα, να επαναλαμβάνουν στο μυαλό του κάθε καταναλωτή το λογότυπο για να μη ξεχαστεί και να σε κάνουν να χαμογελάς γιατί είναι έξυπνα φτιαγμένες.
Δες εδώ και πες μου ότι θα ξεχάσεις μετά από μερικές ''επαναλήψεις'' το φάρμακο αυτό, μια και είναι διαφήμιση που σε κάνει και χαμογελάς. Αυτή είναι βέβαια η δουλειά του καλού διαφημιστή. Αλλά αφήστε τα φάρμακα εκτός!





Κι εκείνα τα μικρά γράμματα που αφορούν παρενέργειες και απαγορεύσεις και που οφείλουν να πουν οι εταιρείες όταν διαφημίζουν φάρμακά τους, προλαβαίνεις να τα διαβάσεις; 
Μου θυμίζουν τους όρους συμβολαίων με τα ψιλά γράμματα που κανείς δεν διαβάζει, αλλά αυτά τα ψιλά είναι το αληθινό συμβόλαιο που υπογράψαμε.
Προσοχή λοιπόν...
Μην αφήνουμε να κερδοσκοπούν σε βάρος μας.

40 σχόλια:

  1. Ωραιότατος ο τρόπος σκέψης σου, Άννα μου. Και ευχαριστούμε για τον προβληματισμό. Στην εφηβεία μου διάβαζα γιγαντοαφίσες "έλα στον κόσμο του Camel ή του Marlboro". Εγώ, όπως και η πλειονότητα των τότε εφήβων/μόλις ενηλικιωθέντων ξεκινήσαμε τσιγάρο. Και πολλοί (παρούσα!) δεν το έχουμε κόψει ακόμη. Τρέμω στην ιδέα να αντικαταστήσουν οι ιθύνοντες το τσιγάρο με τα φάρμακα. Δεν θέλω καν να φαντάζομαι πώς θα μπορούσαν να εξελιχθούν οι σημερινοί έφηβοι. Ευχαριστώ για τις σκέψεις που μου γέννησες, φίλη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μία μου γνωστός ο όλεθρος που προκαλείται απο τις διαφημίσεις. Αν ζυγίσεις τα θετικά με τα αρνητικά νομίζω η ζυγαριά γέρνει στα αρνητικά.
      Ναι ξέρω...παρούσα κι εγώ με το τσιγάρο αλλά τα φάρμακα ακόμη χειρότερα.
      Να σαι καλά μάτια μου
      Φιλιά

      Διαγραφή
  2. Α! Να κι ένα ακόμα από τα αγαπημένα μου θέματα που χάρη σε σένα και στα πολύ σωστά που παραθέτεις, μου δίνεις την ευκαιρία να ξεσπαθώσω και από εδώ!
    Πρώτα να συμφωνήσουμε πως μας διοικούν οι τράπεζες, οι φαρμακοβιομηχανίες και τα MME!
    Το μεγάλο μπουμ που επιμελώς ετοιμάζεται για μια ακόμα φορά, είναι η ΓΡΙΠΗ αλλά επειδήςςςς το περσινό με τους εμβολιασμούς δεν έπιασε (δεν πούλησαν καλά!)ξεκίνησε η τρομοκρατία επιμελώς από την Κίνα που όντος έχει κρούσματα αλλά όχι και να σπείρουν τον πανικό σε όλο τον πλανήτη... και εδώ είμαστε και δείτε που σε λίγες μέρες θα "ανακαλύψουν" ως μαγείας και το εμβόλιο και τσουπ όλος ο πλανήτης περιχαρείς θα πάει να εμβολιαστεί...ας πάνε τα πρόβατα να γεμίσουν τα ταμεία των φαρμακοτέτοιων!
    Ελεύθερα άτομα είμαστε ή τουλάχιστο το νομίζουμε και καλό θα είναι να αναλάβει ο καθένας την ευθύνη του χαπακώματος του!!!
    Έχω να πάρω ακόμη και ντεπόν τα τελευταία χρόνια, μια και θεραπεύω τον εαυτό μου με την διατροφή, "Η τροφή μας είναι το φάρμακο μας" είπε ο Ιπποκράτης!
    ΑΦιλάκια πολλά πολλά και περαστικά μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όπως τα λες Στεφανία μου. Κι εγώ μετά τον πανικό του κορονοϊού περιμένω το εμβόλιο. Γελάω κάθε φορά αλλά ξέρεις κάτι; Δεν σκορπούν τον πανικό απλά, δεν μεγαλοποιούν καταστάσεις απλά, οι ιοί έχουν μεταλλαχθεί και κόσμος πεθαίνει. Έτσι το πιστεύεις ή όχι αναγκάζεσαι αν έχεις άνθρωπο δικό σου σε ομάδα κινδύνου να χαπακώσεις και να χαπακωθείς και να τρέξεις για εμβόλια. Δυστυχώς
      Περαστικά μας δεν λες τπτ
      Φιλάκια

      Διαγραφή
  3. πόσο μα πόσο δίκιο έχεις αγαπημένη μου, Άννα.
    έπαθα σοκ με την κυρία που ξέσπασε στο σιρόπι του βήχα, την επιθυμία της για γλυκό.
    αν είναι δυνατόν...

    τα φάρμακα μας κάνουν εξαρτημένους
    πόσοι συνάνθρωποι μας καταναλώνουν καθημερινά παυσίπονα δυο και τρία, επειδή δεν τους πιάνει το ενα και ποσοι αραγε π.χ πονοκέφαλοι, προκαλούνται απο τον εξαρτημένο μας οργανισμό, μονο και μονο να πάρει το παυσίπονο του;

    υπέροχη ανάρτηση Αννα μου και με εκφράζει
    να είσαι καλά και να έχεις μια όμορφη μέρα!

    σε φιλώ πολύ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ω Κική μου αν δεν το θεωρούσα κατάχρηση χώρου θα σας έλεγα ένα σωρό ακόμη σαν την κυρία που ξέσπασε στο σιρόπι του βήχα.
      Ετσι όπως τα λες είναι. Εξαρτημένους όμως θα θέλουν Κικη μου γιατί έτσι μόνο κερδίζουν.
      Σ'ευχαριστώ μάτια μου
      Καλό Σ/Κο
      Φιλάκια

      Διαγραφή
  4. Στο ίδιο τρόπο σκέψης ήμαστε φίλη μου.Νευριάζω αφάνταστα με τις διαφημίσεις και μάλιστα όταν βλέπω προσφορές που ένα σωστό ανθρώπινο μυαλό οφείλει να καταλάβει πως είναι..απάτη! Παλιά ο άνδρας μου "τσιμπούσε" άπειρες φορές, έπαιρνε τηλέφωνο και μου ερχόντουσαν πακέτα με αμφίβολο περιεχόμενο.όσο για τα φάρμακα..τι να πω..παίζει κανείς με την υγεία; έκανε μία ανάρτηση που σκεπτόμουν να κάνω κι εγώ μα..( ντροπή) βαριόμουνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το πιστεύω ότι σκέφτεσαι κι εσύ έτσι. Και εγώ όχι μόνο νευριάζω αλλά αλλάζω κανάλι. Δεν μπορώ καθόλου είναι σαν να διαφημίζεις την ασθένεια. Δεν ξέρω το βρίσκω φοβερό.
      Χαίρομαι που σε πρόλαβα και έκανα ανάρτηση και δεν κουράστηκες

      Διαγραφή
  5. Θα φέρω πρώτο το τελευταίο σου μότο:
    "Μην αφήνουμε να κερδοσκοπούν σε βάρος μας"
    Πόσο μεγάλο το μήνυμα Άννα μου. Οι άνθρωποι δυστυχώς δεν σκεπτόμαστε με καθαρή σκέψη. Βλέπουμε μπροστά μας κάτι. Δεχόμαστε μια διαφήμιση, ένα μήνυμα. Δεν το ψάχνουμε, δεν το αιτιολογούμε, δεν αναζητούμε τις προθέσεις. Πολλές φορές το αναμασάμε χωρίς καν κρίση.
    Έτσι οδηγούμαστε στην άτακτη χειραγώγηση και την μετατροπή σε ένα θλιβερό κοπάδι δίχως σκέψη και αντανακλαστικά.
    Είναι δυνατόν να διαφημίζονται φάρμακα; Μπαίνεις σε ένα φαρμακείο. Και βλέπεις μια οθόνη να παίζει συνέχεια φαρμακευτικά προϊόντα. Παυσίπονα, παρακεταμόλες, αντιφλεγμονώδη, καραμέλες, αλοιφές. Συμπληρώματα διατροφής. Δηλαδή πόσο παραλογισμός πλέον; Και το κυριότερο, πόση ασυδοσία! Σε εμάς απομένει η αντίσταση!
    Καλησπέρα Άννα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιάννη μου κερδοσκοπούν οι πάντες σε βάρος μας. Πόσο μάλλον οι φαρμακοβιομηχανίες. Και ναι σαν πρόβατα αντιδρούμε χωρίς σκεφτόμαστε κατεβάζουμε το κεφάλι και εκεί να πληρώνουμε την ίδια την καταστροφή μας.
      Παραλογισμός όντως. Ασυδοσία μεγάλη. Αντίσταση; Μακάρι να είχαμε αυτήν την θέληση
      Καλό σου βράδυ

      Διαγραφή
  6. Καλησπέρα Άννα μου
    Έχεις δίκιο οι διαφημίσεις των φαρμάκων θα έπρεπε να απαγορευτούν.
    Καλό Σαββατοκύριακο!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς την μου. Ναι δεν τις μπορώ καθόλου. Διαφήμιση και φάρμακα δεν συμβαδίζει...
      Καλό Σ/Κο και σε σένα
      Τα φιλιά μου

      Διαγραφή
  7. Εχεις απόλυτο δίκιο Αννα μου.Ακόμα και αν δε δίνεις προσοχή επηρεάζεσαι και αποτυπώνεται στο μυαλό και μόνο εξ ακοής.Πόσο μάλλον οταν νοιώσεις κάπως,πας στο φαρμακείο κι εκεί ζητάς αυτό που επανειλημμένα σου πιπίλισε το μυαλό ακόμα και εαν δεν παρακολουθούσες την τηλεόραση.Και οντως ακόμα και οι "αθώες" καραμελίτσες έχουν αντενδείξεις!Τις διάβασα πρόσφατα προσπαθώντας να γιατροπορέψω τη μητέρα μου και ομολογώ ,δεν το είχα προσέξει άλλη φορά.
    Γενικά πρέπει νάμαστε πιο εγκρατείς με τα φάρμακα,ακόμα κι αυτά που μας πασάρουν ως αθώα.Τίποτα δεν είναι αθώο στην εποχή μας,απλά είναι ένα ακόμα προιόν στο βωμό του καταναλωτικού μάρκετινγκ
    Φιλάκια πολλά κορίτσι μου και υγιή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι Χαρά μου έτσι ακριβώς. Όλα τα φάρμακα από την ασπιρινουλα κιόλας είναι με παρενέργειες. Πρόσφατα μας είπες ένας γιατρός να δίνουμε σαλοσπίρ στο μπαμπα μου για πρόσληψη εγκεφαλικών. Ξέρεις τι μας είπε ο καρδιολόγος του; Όχι γιατί προκαλεί αιμορραγίες. Τίποτε αθώο όντως.
      Να σαι καλά μάτια μου
      ΦΙΛΙΆ

      Διαγραφή
  8. "Το φάρμακο είναι φαρμάκι" μου έλεγε ο παιδίατρος των παιδιών μου, καλή του ώρα. Κι ήταν τόσο ενάντια στα φάρμακα, στα αντιβιωτικά και στις πάσης φύσεως βιταμίνες, που τώρα τον ευγνωμονώ για όσα "φαρμάκια" γλυτώσαμε.
    Είναι πολλά τα λεφτά, Άννα μου. Μια ολόκληρη φάμπρικα είναι στημένη πίσω απ' την καθημερινή τρομοκρατία για τις "θανατηφόρες" ιώσεις, τον έρπη, τη γρίππη και ό,τι μπορεί να εφεύρει το μάρκετινγκ της φαρμακοβιομηχανίας. Εν τω μεταξύ, η αγορά έχει στεγνώσει από φάρμακα για τους καρκινοπαθείς και χιλιάδες άνθρωποι χάνουν τις θεραπείες τους. Κι η τηλεόραση το χαβά της...
    Δίκιο έχεις και μπράβο για την πολύ χρήσιμη υπενθύμιση που μας κάνεις.
    Ας προσέχουμε τι καταπίνουμε γενικώς...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ καλός γιατρός ο παιδίατρός σου. Ο δικός μου θυμάμαι, όταν τον ρωτούσα ''είναι απαραίτητα τα φάρμακα αφού ούτε ακροαστικά ούτε πυρετό δεν εχουν;'' Ξέρεις τι μου απαντούσε; ''Αν δεν σου γράψω φάρμακα θα πεις ότι δεν είμαι καλός γιατρός''!!!
      Τι να πω...τα φάρμακα απαραίτητα για πολλές παθήσεις και όμως γίνεται εμπόριο κανονικό σε βάρος των ασθενών. Χρυσάφι για ένα φάρμακο τελικά.
      Να σαι καλά Μαράκι μου

      Διαγραφή
  9. Μια είναι η λύση. Πετάξτε τις τηλεοράσεις από τα παράθυρα για να βρείτε την υγειά σας. Εγώ πάντως το έκανα και περνάω θαύμα. Μια εβδομάδα κράτησε το σύνδρομο στέρησης, άλλη μια δεν ήξερα πώς να γεμίσω το χρόνο που κέρδισα και τώρα πια εντελώς "καθαρή" περνάω τη μέρα μου με ένα σωρό ενδιαφέροντα πράγματα και ανθρώπους.
    Να θυμηθώ κάπου εδώ και εκείνο το βαρυσήμαντο που είπε ο Παζολίνι "O φασισμός δεν είναι τίποτα μπροστά στην τηλεόραση!!"
    Πολλά φιλιά Άννα μου και ναι συνυπογράφω κι εγώ αυτή την πολύ σημαντική καταγγελία σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Την πέταξες από το παράθυρο όντως; Είσαι και πρώτη. Και ναι δεν περνάω πολύ την ώρα μου στην τηλεόραση κι εγώ αλλά κάποιες φορές απασχολώ το μυαλό μου ή μάλλον το γεμίζω θυμό με όσα βλέπω. Και τα φάρμακα δεν μπορώ να δεχθώ να διαφημίζονται
      Όντως ο φασισμός δεν είναι τπτ μπροστά στην τηλεόραση. Αλλά βρίσκουν κι άλλους τρόπους διαφήμισης!
      Φιλάκια πολλά Μαρία μου

      Διαγραφή
  10. Κοίτα να δεις που νόμιζα πως είχα γράψει εδώ μόλις είδα την ανάρτηση σου κ τη διάβασα Άννα Φλο μου,
    Θέλω να πιστεύω πως είμαι η χειρότερη πελάτισσα των φαρμακείων, δεν συμπαθώ τα φάρμακα, πολύ δύσκολα τώρα πια θα πάρω έστω κι ένα ντεπόν.
    Μη νομίζουμε βέβαια πως το ντεπόν είναι αθώο, αρκεί να σκεφτούμε πως δίνεται και σε καρκινοπαθείς.
    Δεν μου αρέσουν οι βιταμίνες και τα άλλα συναφή, προσπαθώ να λύνω κάποια θέματα μου με τη σωστή διατροφή κι όσο αντέξω.
    Ακόμη και για τον πιο μικρό προβληματισμό μου ψάχνω στο ίντερνετ για να βοηθηθώ με βότανα κλπ

    Τώρα για τα εμβόλια δεν ξέρω ας πούμε η μαμά μου, 82 χρονών κάνει αυτό της γρίπης.

    Αα μου θύμησες κι αυτό, κάναμε παλιότερα παρέα με ένα φίλο γιατρό, ο οποίος με το παραμικρό έδινε φάρμακα στα παιδιά του. Μου είχε κάνει πολύ εντύπωση. Που υποστηρίζονται από αυτούς που δεν θα έπρεπε.

    Καλό απόγευμα Μαρία μου
    φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στέλλα μου, τα φάρμακα είναι πηγή πλούτου για τις φαρμακοτέτοιες όπως τις λέει η μαγισσούλα μας.
      Και ναι πρέπει να αποφεύγουμε τα φάρμακα αλλά φυσικά υπάρχουν και παθήσεις που είναι απαραίτητα. Αυτό όμως δεν θα το πει η διαφήμιση. Θα το πει η επιστήμη, όσο την εμπιστευόμαστε.
      Καλά κάνεις όμως και τα αποφεύγεις
      Επίσης και εγώ το αυτό.
      Καλό σου βράδυ Στέλλα μου

      Διαγραφή
  11. Λοιπόν, πριν καμιά βδομάδα είχα συνάχι για δύο συνεχόμενες μέρες. Την πρώτη μέρα όλοι μου σύστησαν ένα σωρό φάρμακα και τη δεύτερη, απορημένοι που το συνάχι συνεχίζεται, πρότειναν άμεσα αντιβίωση... Σοκ! Όχι ένας - δυο, πολλοί!!!
    Τεράστιο θέμα αυτό με τα φάρμακα, πόσο εύκολα τα παίρνουμε, τα συστήνουμε, τα δίνουμε στα παιδιά μας...
    Καλή μας εβδομάδα, με υγεία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωωωω το έχω πάθει κι εγώ. Και πού να δεις το άλλο ...να είμαι καλεσμένη και να με έχει ενοχλήσει το στομάχι με κάτι που έφαγα. Να το καταλάβει ο οικοδεσπότης και να μου φέρει χάπι για το στομάχι. Βρε καλέ μου βρε χρυσέ μου δεν πίνω χάπια και μάλιστα ό,τι να ναι. Σκέψου ότι για 3/4 το στομάχι μου ήταν το επίκεντρο του σαλονιού και όλοι μα όλοι να με παρακινούν να πάρω το χάπι. Τελικά το πήρα...νευρίασα με μένα που το πήρα αλλά ήταν αργά.
      Ναι τεράστιο το θέμα και όλοι είμαστε γιατροί και ξέρουμε το κάθε τι Αυτό κάνει η διαφήμιση. Και γι αυτό τις αντιπαθώ
      Καλή εβδομάδα μάτια μου

      Διαγραφή
  12. Συμφωνώ κι εγώ με την απαγόρευση των διαφημίσεων για τα φάρμακα.
    Η μαμά μου ήταν επιρρεπής σε ό,τι πρότεινε η τηλεόραση, για φάρμακα και καταλαβαίνω πόσο επικίνδυνο είναι.
    Η φαρμακοβιομηχανίες είναι πιο πάνω κι από τα όπλα.
    Μόνοι μας πρέπει να βάζουμε φρένο.
    Μπράβο για το θέμα που έβαλες.
    Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σίγουρα συμφωνείς είμαι σίγουρη. Είναι δυνατόν να διαφημίζονται φάρμακα; Σαν να διαφημίζεις ασθένειες.
      Οι δικοί μου γονείς όχι, αντιπαθούσαν τα φάρμακα αν και έπαιρναν με το ζόρι ό,τι οι γιατροί συνιστούσαν. Ακόμη ο μπαμπάς μου δεν τα θέλει και γίνεται μάχη για να πάρει τα δικά του.
      Όμως Ρένα μου οι διαφημίσεις τους επηρέαζαν σε άλλα προϊόντα. Τελεμάρκετινγκ και άγιος ο Θεός. Καυγάδες να δεις μαζί τους αλλά...μυαλό δεν έβαζαν.
      Σ'ευχαριστώ πολύ
      Καλή εβδομάδα

      Διαγραφή
  13. ΚΑΛΗΣΠΈΡΑ ΑΝΝΟΥΛΙ ΜΟΥ!!!!!!
    ΕΣΥ ΝΕΥΡΙΑΖΕΙΣ ΜΕ ΤΙΣ ΔΙΑΦΗΜΊΣΕΙΣ ΦΑΡΜΑΚΩΝ ΚΙ ΕΓΏ ΜΕ ΜΕΡΙΚΟΎΣ ΔΗΘΕΝ ΓΙΑΤΡΟΎΣ ΠΟΥ ΜΙΛΟΎΣΑΝ ΣΤΗ ΤΗΛΕΌΡΑΣΗ.
    ΕΔΏ ΔΕΝ ΈΧΕΙ ΤΕΤΟΙΑ ΚΑΙ Η ΟΠΟΊΑ ΕΚΠΟΜΠΉ ΘΑ ΔΙΑΚΟΠΕΊ ΜΙΑ ΦΟΡΆ ΓΙΑ ΔΙΑΦΗΜΊΣΕΙΣ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α και με μερικούς δήθεν γιατρούς νευριάζω κι εγώ...αλλά με τα φάρμακα απόγινε το κακό. Για πες γαλλικά ξέρεις ή μαθαίνεις τώρα;
      Να σαι καλά Ελένη μου
      Φιλάκια

      Διαγραφή
  14. Άννα μου αυτές τις μέρες έφαγα τα νοσοκομεία με το κουτάλι. Τρομοκρατήθηκα, απελπίστηκα, έβαλα τις φωνές, και κάπου κατά τις 5 το πρωί στο καρδιολογικό τους λυπήθηκε η ψυχή μου και το βούλωσα αφού σκέφτηκα "τι τραβάνε οι χριστιανοί και δεν ευθύνονται αυτοί" Και πάνω που ηρέμησα πέφτω στην τηλεόραση πάνω στον .......ήμαρτον Κύριε ας μην τον χαρακτηρίσω, που ευθαρσώς και με ύφος δέκα καρδιναλίων ανακοίνωσε πως τα νοσοκομεία είναι πανέτοιμα να αντιμετωπίσουν τα κρούσματα γρίπης.
    Και άρχισα δεύτερο γύρο γαλλικών.
    Ξέρω δεν είναι αυτό το θέμα μας, αλλά συμπάθα με .......τα είπα και ξεθύμανα.
    Σε ευχαριστώ
    Φιλιά Πολλά και περαστικά μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Αννίκα μου. Τι έπαθες; Μάλλον κάποιος δικος σου; Καλά είναι τώρα τα πράγματα; Περαστικά.
      Η αλήθεια είναι ότι μας συμβαίνει αυτό όταν πηγαίνουμε σε νοσοκομείο και μάλιστα έκτακτα. Πολύς κόσμος στην ίδια θέση με μας και τι να προλάβουν; Κι εμείς υπομονή δεν έχουμε πάντα. Αλλά όχι έτοιμα δεν είναι τα νοσοκομεία. Εδώ είπαν ότι είναι κλειστές εντατικές κλίνες γιατί δεν υπάρχει προσωπικό. Τι να λέμε τώρα; Κάθε τι , μα και η υγεία πρωτίστως θέλει χρηματοδότηση γερή. Αλλιώς παραπαίει.
      Καλά έκανες και ξεσπάθωσες
      Περαστικά εύχομαι ξανά
      Φιλάκια

      Διαγραφή
  15. Έχεις δίκιο αυτό με τη χρήση φαρμάκων έχει παραγίνει με το παραμικρό παίρνουμε δυνατά φάρμακα χρειάζεται ένας μπούσουλας στην κοινωνία μας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Εχω την εντύπωση ότι ξέρεις Αννιώ μου για τις πλύσεις εγκεφάλων...εεεε αυτό ακριβώς γίνεται με όλα τα μέσα ενημέρωσης πια...και για ότι θέλουν να πουλήσουν ..από φαρμακα (και εννοείτε ότι και οι γιατροί έχουν τα ποσοστά του από τις πωλήσεις των φάρμακων..) και με ότι βάλει ο νους σου και δεν βγάζω τον εαυτό μου έξω..παλαιότερα και εγώ τα πίστευα.. τώρα μου έχουν ανοίξει τα μάτια τα παιδιά μας..ευτυχώς..
    ο δικός ακόμα πιστεύει ότι ακούει στην τηλεόραση..εγώ φρικάρω πια. και προσπαθώ να τον συνετίσω.. να μου πεις να μην βλέπουμε τηλεόραση; αυτό δεν γίνεται.. τουλάχιστον να επιλέγουμε προγράμματα που αξίζουν τον κόπο ..να τα βλέπεις..
    Ευτυχώς εδώ στη επαρχία έχουμε εναλλακτικέςς με τα προγράμματα των τοπικών καναλιών...
    Αντε να ξυπνάμε εμείς οι παλαιότεροι..
    Καλο βραδυ Αννιω μου..φιλιάααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρούλα μου όλοι μας έχουμε παρασυρθεί από φάρμακα...αλλά η πλύση εγκεφάλου είναι ό,τι χειρότερο. Ο Θεός να βάλει το χέρι του κι εμείς το μυαλό μας να δουλέψει.
      Σε φιλώ

      Διαγραφή
  17. Καλό βράδυ Άννα ! ;) Πολύ σωστές οι επισημάνσεις σου για τις διαφημίσεις των φαρμάκων , γιατί επηρεάζουν σοβαρά την κατάσταση της υγείας και της τσέπης μας . Επηρεαζόμαστε για τα πιθανά οφέλη και ξοδεύουμε χρήματα να τα αγοράσουμε χωρίς να προσφέρουν τα ποθητά αποτελέσματα που διαφημίζουν . Πολύ σοβαρό είναι το θέμα των παρενεργειών που δεν αναφέρονται και όπως αναφέρεις είναι πολύ ψηλά τα γράμματα της συνταγής , που οφείλουμε πάντα να διαβάζουμε . Ευχαριστούμε πολύ , να περάσεις όμορφα στο υπόλοιπο της εβδομάδας .Καληνύχτα ! ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό βράδυ Κυριακή μου. Φυσικά διαφημίζουν για να μας παρασύρουν. Εκείνοι κερδίζουν χρήματα εμείς φθείρουμε την υγεία μας.
      Να σαι καλά Κυριακή μου

      Διαγραφή
  18. Πόσο δίκιο έχεις Αννούλα μου!! Ξοδεύουμε χρήματα αλλά και υγεία αγοράζοντας φάρμακα, γιατί πολλές φορές οι παρενέργειές τους δημιουργούν προβλήματα που τρέχουμε ξανά να επιλύσουμε με άλλα φάρμακα...
    Έχουμε υποστεί μια τεράστια πλύση εγκεφάλου με τα κάθε λογής φάρμακα και μετά βγαίνουν γιατροί και αρμόδιοι υγείας για να διαπιστώσουν ότι κάνουμε αλόγιστη χρήση... Φαύλος κύκλος!!
    Είμαι πια πεπεισμένη πως τα φυτικά φάρμακα μπορούν να δώσουν λύση, εκεί που τα χημικά δίνουν παρενέργειες, αλλά και πάλι να τα παίρνει κανείς, μόνο όταν πραγματικά τα χρειάζεται!
    Μπράβο για το θέμα που θίγεις με εξαιρετικό τρόπο!!
    Πολλά φιλιά
    Μαρίνα

    ΥΤ. Το έγραψα ξανά, γιατί ούτε που κατάλαβα πώς το έσβησα... χα χα Καλό Σαββατοκύριακο, φίλη!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι όπως τα λες. Και ναι τα φυτικά φάρμακα είναι καλύτερα αλλά και αυτά θέλουν προσοχή. Κάνει κακό η αλόγιστη χρήση τους. Δυστυχώς πρέπει να ρωτάμε το γιατρό μας και γι αυτά. Τι γίνεται όμως όταν ο γιατρός τα κοροϊδεύει; Μου έχει συμβεί και γι αυτό το γράφω.
      Σ'ευχαριστώ πολύ Μαρίνα μου
      Τα φιλιά μου

      Διαγραφή
  19. Στις Ηνωμένες Πολιτείες της Αμερικής γίνεται χαμός από διαφημίσεις!!!
    Δεν μου αρέσουν ούτε έμενα !!
    Καλό μήνα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Των ΗΠΑ είναι οι περισσότερες φαρμακοβιομηχανίες. Οι διαφημίσεις και η φαρμακευτική νοοτροπία καλλιεργείται.
      Καλό σου μήνα

      Διαγραφή
  20. Σε έναν κόσμο όπου η έννοια του κέρδους κυριαρχεί έναντι της ανθρώπινης ζωής, κάθε συνεισφορά στη συζήτηση που έχει να κάνει με τα φάρμακα και την αναζήτηση λύσεων για τους ασθενείς, ακόμη και η πλέον άτολμη, ανοίγει «ένα παράθυρο». Είναι ένα τεράστιο κεφάλαιο,που ειλικρινά προβληματίζωμαι πάρα πολύ. Τα φιλιά μου Άννα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το κακό είναι όταν δεν προσφέρει κάτι αυτή η συζήτηση. Τα φάρμακα είναι τελικά εμπόριο και παίζουν όλοι αυτοί με την υγεία μας και εμείς πολλές φορές ''κοιμόμαστε''!
      Κι εγώ προβληματίζομαι Μαρία μου πάρα πολύ
      Τα φιλιά μου

      Διαγραφή