Ψηφίζουμε σήμερα...


Ψηφίσαμε και σήμερα!
Μια εμπειρία η ψηφοφορία με τόσες κάλπες χωρισμένες ανά δυο εκλογικά τμήματα!
Είπα να πάρω και γραμματέα να κρατά τα τόσα ψηφοδέλτια, να έχει και βοηθό κάτι σαν παράνυμφο να κρατά τα χιλιόμετρα των ψηφοδελτίων, αλλά σκέφτηκα...σεμνά! Και ταπεινά επίσης!
Βέβαια τα δυο εκλογικά τμήματα που ψήφιζα, στο τάδε Α και στο τάδε Β δεν είχαν κόσμο. Καθότι πρωινή πρωινή πήγα για καφέ. Βλέπεις περίμενα αλλαγές στο παραβάν ...ένα χώρο με καρέκλα και ένα καφέ για να έχουμε την ησυχία μας και το χρόνο να διαβάζουμε τόσα ονόματα.  
Αλλά ξανά στο πόδι όλα
Και το αστείο; Μα να μου λέει η αντιπρόσωπος του Β τμήματος ότι δεν είμαι εκεί γραμμένη.
Μόλις ψήφισα στο Α, πώς ήμουν εκεί;
Μάλλον δεν είχε ξυπνήσει ακόμη!


Ησυχία και ηρεμία το πρωί.
Κανείς δεν πάει τόσο νωρίς χωρίς καφέ και τελειώσαμε γρήγορα.
Σκέψου να ψηφίζαμε με σφαιρίδια-σκέφτηκα- και να είχαμε τόσες κάλπες όσες και οι υποψήφιοι, όχι οι επικεφαλής, αλλά όσοι περιλαμβάνονται στα χιλιομετρικά ψηφοδέλτια.

Ως την επόμενη Κυριακή λοιπόν.
Καλή ψήφο και καλά αποτελέσματα σήμερα...

18 σχόλια:

  1. Καλημέρα Άννα μου! Ψήφισα κι εγώ πρωί που αμφιβάλλω αν θα πιάσει τόπο η ψήφος μου, καλά αποτελέσματα για όλους τους αδιάφορους υποψήφιους που τόσο καιρό φιλούσαν ακόμα και τις πέτρες για την καρέκλα... τέλος πάντων... ας μην νευριάζω Κυριακάτικα! Θα δούμε όποιοι βγουν τι θα κάνουν. Φιλιά πολλά να έχεις όμορφη Κυριακή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α ψηφίζουμε για το δημοκρατικό μας δικαίωμα όχι για να πιάσει τόπο. Αυτό το χάσαμε προ πολλού. Όλοι ΘΑ και ΘΑ πριν και μετά ίδιοι!
      Καλό κουράγιο στις επόμενες

      Διαγραφή
  2. Εδώ στο χωριό της ΒΑ Αττικής που ζω, εκλογές= πανηγύρι, γι αυτό και είμαστε και για τα πανηγύρια!
    Μου έκανε εντύπωση πόσο πρόθυμοι ήταν όλοι σε κάθε αίθουσα να σε βοηθήσουν και τέλειωσα γρήγορα παρόλο που πήγα στις 12.30 (ήθελα να μαγειρέψω πρώτα)... ε! τρεις κάλπες είναι αυτές, και τώρα είμαι περίεργη να δω πόσα θα είναι τα άκυρα!
    Πάμε για επαναληπτικές είπαν οι "ειδικοί"!
    ΑΦιλάκια πολλά πολλά Άννα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για τα πανηγύρια δεν λες τίποτε!! Εγώ πάλι πήγα πρωί πρωί και μαγείρεψα μετά. Αλλά 3 κάλπες εσείς καλά είναι. Εμείς 4 και χορτάσαμε. Μπαινοβγαίναμε για να ψηφίσουμε στο επόμενο!!
      Επαναληπτικές και έρχονται οι εθνικές, μην ξεχνιόμαστε!
      Φιλάκια

      Διαγραφή
  3. Άννα μου καλησπέρα!
    εγώ δεν πήγα ακόμα. Θα πάμε αργότερα οικογενειακά. Την περατζάδα μου, τις κουβέντες μου όμως τις έκανα και τις απόλαυσα όπως πάντα. Συμμετέχει ο κόσμος μαζικά, έχει ουρές. Καλό αυτό. Πολλές οι ομάδες ανθρώπων στις δημοτικές παρατάξεις όπου αναδεικνύεται και η προσωπική αντίληψη για την πολιτική. Μεγάλη εξαίρεση τα τραπεζάκια του ΚΚΕ και λίγα του ΣΥΡΙΖΑ που αφορούσαν τις Ευρωεκλογές.
    Μου άρεσε πολύ η αφισούλα σου στην ανάρτησή σου. Με πολλά μηνύματα.
    Σε φιλώ και πάμε για τα αποτελέσματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εσύ είσαι μεσημεριανός ξέρω. Και ναι υπήρχαν και υπερήλικες αρκετοί με πι και μπαστουνάκια και τρεμούλες. Λέω να, αυτοί σηκώθηκαν άρον άρον για να ψηφίσουν Κούλη χαχααχχαα και δικαιώθηκα μετά τα αποτελέσματα.
      Καλό κουράγιο στις επόμενες...

      Διαγραφή
  4. Γελάω με την απίθανη ατάκα του ΚΥΡ. Πόσο εύστοχη!...
    Κλαίω με τις ποσότητες χαρτιού που ξοδεύτηκαν σε προεκλογικό υλικό, αφίσες και ψηφοδέλτια.
    Ίσως αν ψηφίζαμε με σφαιρίδια, να ήταν πιο οικολογικό πάντως.
    Καλά αποτελέσματα να έχουμε Αννούλα. Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ γέλασα και την έβαλα μπας και σκάσει το χειλάκι μας λίγο...
      Αλλά με σφαιρίδια σκέψου...με τόσους υποψηφίους!! Ακόμη εκεί θα ήμασταν...χιχιχιχι

      Διαγραφή
  5. Καλά αποτελέσματα αν και δεν ξέρω ποια θεωρητικά είναι καλά, των 5.οοο ε ή των 25.οοο ε όταν εγώ με 23 χρόνια εργασίας παίρνω την κατώτατη του ΙΚΑ.
    Φιλιά και ελπίδες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α ψηφίζουμε μεν αλλά όχι και για αύξηση συντάξεων. Κοίτα Αννίκα μου όλοι στην αντιπολίτευση ΘΑ και ΘΑ αλλά όταν ψηφιστούν ΝΑ και ΝΑ ...λένε. Σωστά;

      Διαγραφή
  6. Ναι ήταν περιπετειώδες σήμερα το σκηνικό. Κι εκεί που έλεγα πως θα ξεμπερδεύαμε με τους προεκλογικούς γλείφτες πάρε να χεις ξανά εκλογές τον επόμενο μήνα. ουφ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και αυτήν την Κυριακή εκλογές και σε ένα μήνα περίπου. Να μην ξεχνιόμαστε, ναι;

      Διαγραφή
  7. Όλη μέρα έφαγα στις εκλογές, απο τη προηγούμενη μέρα βασικά. Ημουν κι αντιπρόσωπος στις Ευρωεκλογές, ξεμπέρδεψα στις 12 το βραδυ, χωρίς να εχει τελειώσει ακόμη η καταμέτρηση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ω ξεθεώθηκες ξέρω. Εμπειρία μεν αλλά φοβερή κούραση...
      Καλή ξεκούραση

      Διαγραφή
  8. ΚΑΛΗΣΠΈΡΑ ΑΝΝΟΥΛΙ ΜΟΥ ΚΑΛΗ ΒΔΟΜΆΔΑ!!!!!!!!!
    ΑΧΑ ΕΧΕΙΣ ΚΑΙ ΚΑΡΕΚΛΑΚΙ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΚΛΟΓΈΣ;;;;;; ΤΗΝ ΕΡΧΟΜΕΝΗ ΚΥΡΙΑΚΉ ΚΑΙ ΣΤΙΣ 30 ΙΟΥΝΊΟΥ ΘΑ ΣΟΥ ΧΡΕΙΑΣΤΕΊ ΠΑΛΙ ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ!!!!!!!!!
    ΚΑΛΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α την ήθελα την καρέλα Ελένη μου με τόσα ψηφοδέλτια και ονόματα να διαβάσεις...και καφέ παρακαλώ!
      Καλό μεσημέρι

      Διαγραφή
  9. Aπορια άσχετης..γιατι να μην ψηφιζαμε με mail βρε παιδια;.. ουτε χαρτομανι ουτε τιποτα.. αραχτοί απο τα σπιτακια μας..με τον φρεντο μας χαλλλλαρα;
    Εδω πηγαμε στον ΑΡΗ και αυτο δεν μπορούμε να το καταφερουμε;
    σημερα λενε τα ευτραπελα των εκλογων..χα..χα,,
    Αννιώ μου η γελειογραφια επανω όλα τα λεφτα φιλεναδα...την αγαπη μου παντα φιλακιαααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάπου γίνεται ηλεκτρονικά Ρούλα μου το είχα διαβάσει κάπου. ΄΄Ισως αργήσουμε λίγο αλλά πού θα πάει; Θα γίνει κι αυτό.
      Ναι η γελοιογραφία μου άρεσε κι εμένα
      Φιλιά

      Διαγραφή