Η κόλαση είναι εδώ /19ο ''Παίζοντας με τις λέξεις''


Ήταν μόνη, όπως κάθε μέρα. Ξαπλωμένη στο κρεβάτι ανάμεσα σε άλλους  ασθενείς, ένοιωθε μόνη όσο ποτέ. Οι εξετάσεις επιβεβαίωσαν όσα οι γιατροί υποψιάζονταν. Στα 45 της  τελείωνε η ζωή της  άσχημα!  Μα δεν την ένοιαζε...
Την πονούσε μόνο  που θα έφευγε και δεν  ένιωσε ποτέ το χάδι του. Που δεν  θα τον έβλεπε ξανά. Μάτωνε  η αγκαλιά της από την απουσία του. Μόνο δυο φορές  τον είχε δει από μακριά και μετά έχασε τα ίχνη του.
Τι να ξέρει το παιδί της για εκείνη; Τι να του έχουν πει;  
 Έκανε λάθος,  το  ήξερε, μα δεν άντεχε...16 ετών ήταν όταν ο πατέρας της  την πάντρεψε  με έναν κατά 18 χρόνια μεγαλύτερο.
Και έσκυψε το κεφάλι. Φοβόταν; Ναι φοβόταν τον άντρα της που ασκούσε την εξουσία του επάνω της. Φοβόταν  γιατί δεν είχε γωνιά να κρυφτεί. Φοβόταν γιατί δεν είχε μια αγκαλιά να παρηγορηθεί.
Όταν γέννησε  το γιο της, ο φόβος της μεγάλωσε.  Κι αν ήταν βίαιος και στο παιδί;
Το χειρότερο   όλων ήταν που έφερε τη μητέρα του να ζήσει μαζί τους. Για να μεγαλώσει το παιδί η γιαγιά μια και  η μάνα, ήταν τόσο νέα .
Το χαστούκι  συμμόρφωσης ήταν πλέον καθημερινό τρατάρισμα και από τους δυο. Και τι έκανε; Απλά έτρεχε να πάρει το παιδί της αγκαλιά όταν έκλαιγε...Μα ποιον ρώτησε και τόλμησε; Απλά τάιζε το μωρό της με τραγούδια και γελάκια. Πώς είναι δυνατόν να γίνει  άντρας έτσι; Απλά το αγαπούσε υπερβολικά...Μα τι ζητούσε; Να τον κάνει μαλθακό;
Μέχρι που μια μέρα που το αίμα κραύγαζε  μέσα από το διάφανο δέρμα που είχε χτυπηθεί, αποφάσισε να φύγει. Να πάρει το μωρό και να εξαφανιστεί μακριά από το χωριό και τον άντρα της. Της δόθηκε η ευκαιρία.  Μα κάποιοι συγχωριανοί της, δεν το κράτησαν κρυφό. Και ο άντρας της  την πρόλαβε την ώρα που επιβιβαζόταν στο λεωφορείο. Την χτύπησε γερά μπροστά σε όλους. Μα κανείς δεν τη βοήθησε. Της πήρε το παιδί και την έδιωξε ''Αν σε ξαναδώ θα σε σκοτώσω''της είπε.  Έτσι ωμά, έτσι απλά!  
 Πέρασαν τα χρόνια δουλεύοντας ως λαντζέρισσα. Με τα δάκρυα της ξέπλενε τον πόνο της και ονειρευόταν. Στάλα στάλα στέγνωνε κάθε ελπίδα μέσα της. Γιατί τα   όνειρα έγιναν στάχτη στο καμίνι του χρόνου .
 Και τώρα μόνη   αποχαιρετά τη ζωή   χωρίς να τη νοιάζει. ''Χάρισμα σου η ζωή Θεέ μου'', μονολογούσε.'' Στην κόλαση ήδη έζησα'' 
Και οι μέρες περνούσαν ίδιες με τις νύχτες. Και φως από πουθενά.
Ως ότου ήλθε το τέλος. Το ένιωθε.
Και η χάρη η Θεϊκή έγινε και τον είδε. Ήταν κοντά της. Παλικάρι   όμορφο στα 28  του χρόνια.
Της κρατούσε το χέρι. Της χαμογελούσε. Δεν τον άκουγε καλά...αχ η αρρώστια!  ''Παιδί μου'' του φώναξε, ''σπλάχνο μου εσύ, σ' ευχαριστώ που ήλθες. Άφεση ζητώ γιατί σε άφησα μάτια μου. Συγχώρα με...'' και ταξίδεψε γαληνεμένη, εκεί που  δεν μπορούσε να την πονέσει  κανείς!

 ''Τα φάρμακα προκαλούν παραισθήσεις'' είπε ο γιατρός στη νοσοκόμα.  ''Τελείωσε''!
Ήταν η δική μου συμμετοχή στο λογοτεχνικό δρώμενο της Μαρίας μας  ''Παίζοντας με τις λέξεις'' που οργανώνει ακούραστα  στο αγαπημένο μας blog '' Μ'ένα χάρτινο καραβάκι ''  
Σας ευχαριστώ όλους και γι αυτήν την εμπειρία. Ήταν υπέροχα.
Νικήτρια η Μαρία του ''Απάγκιο'' μας με το ''Ευ θνήσκειν''!
Συγχαρητήρια Μαρία Κανελλάκη!
Σ' ευχαριστώ και γι αυτήν τη φιλοξενία Me Maria !
Καλό, χαρούμενο  και ανοιξιάτικο μήνα σε όλους!

42 σχόλια:

  1. Άννα μπράβο, αφοπλιστικά όμορφο με λέξεις και προτάσεις αιχμηρές. Αισθάνομαι μέσα από το κείμενο σου την τραγικότητα της κατάστασης.
    Συγχαρητήρια και καλό μήνα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ Γιώργο μου. Αν κατάφερα να νιώσεις αυτήν την τραγικότητα της ηρωίδας τότε χαίρομαι πολύ
      Καλό μήνα και σε σένα

      Διαγραφή
  2. Υπέροχο το κείμενό σου Άννα μου. Η ηρωίδα σου μπορεί να ταυτιστεί με πολλές γυναίκες της κοινωνίας μας. Ο επίλογος λύτρωση για την ηρωίδα, γροθιά στο στομάχι για μας.
    Φιλιά και καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελένη μου πάρα πολλές γυναίκες περνάνε τόσα δεινά στη ζωή λες και η μοίρα τους είναι προδιαγεγραμμένη να μη ζήσουν ''μια άσπρη μέρα''!
      Ναι ξέρω ότι προκαλεί σοκ ο επίλογος αλλά ήταν η μόνη ρεαλιστική λύση
      Καλό σου μήνα
      Φιλάκια

      Διαγραφή
  3. Πόνεσε η ιστορία σου Άννα μου, τόσο πολύ που χρειάστηκε να την αφήσω στη μέση για να συνεχίσω αργότερα. Μέσα της κρύβονται πολλές αληθινές ιστορίες γυναικών που "βίωσαν την κόλαση" όπως πολύ εύστοχα λες.
    Και κάθε φορά που διαβάζουμε τέτοιες ιστορίες, είναι και μια χαρακιά στην ψυχή μας. Γιατί λένε την αλήθεια.
    Συγχαρητήρια, φιλιά πολλά και ευχές για έναν όμορφο Απρίλη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λυπάμαι που σε πόνεσε τόσο η συμμετοχή μου που την άφησες στη μέση. Αλλά η ζωή μας διδάσκει και τον πόνο και ότι η κόλαση είναι εδώ (όπως και ο παράδεισος εξάλλου).
      Ναι όντως χαρακιά στην ψυχή μας αλλά σκέφτομαι τι χαρακιές υφίστανται οι ίδιοι οι ήρωες των ιστοριών στην αληθινή ζωή!
      Σ'ευχαριστώ πολύ
      Καλό σου μήνα ανοιξιάτικο

      Διαγραφή
  4. Πόσες τέτοιες ιστορίες έχουν στοιχειώσει ζωές...
    Οι παραισθήσεις στο τέλος γροθιά στο στομάχι, όπως γράφει και η Ελένη.
    Συγχαρητήρια, Άννα μου. Εύχομαι έναν όμορφο μήνα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολλές Αλεξάνδρα μου πολλές!
      Ναι όπως είπα και στην Ελένη σοκ είναι το τέλος αλλά το μόνο ρεαλιστικό κατά τη γνώμη μου
      Σ'ευχαριστώ κορίτσι μου
      Καλό όμορφο μήνα και σε σένα

      Διαγραφή
  5. Άννα μου!
    από τις αγαπημένες μου η ιστορία σου. Μια ιστορία βγαλμένη μέσα από τη φωτιά της ζωής. Ένα αφήγημα που, προσωπικά, με συγκίνησε βαθύτατα και μου προξένησε πολύ δυνατά αισθήματα.
    Ένα κοινωνικό ντοκιμαντέρ μέσα από την αφήγηση του οποίου, εξηγείται όλη η αθλιότητα σε βάρος της Γυναίκας. Πόσες και πόσες έτσι Μάνες στερήθηκαν τα παιδιά τους. Πόσες γυναίκες στερήθηκαν ένα χάδι, λίγα συναισθήματα, έναν σεβασμό. Και πόσους βιασμούς υπέστησαν από το νομικό υφιστάμενο πλαίσιο αλλά και την συντήρηση μιας κοινωνίας που λειτουργούσε σαν λεπίδι πάνω στα όνειρά τους.
    Πόσο όμορφα το ανέλυσες, πόσο παραστατικά. Και έρχεται το τέλος, το τέλος που δεν έχει την παραμικρή σχέση με τα light happy end αλλά κραυγάζει μια αποκρουστική αλήθεια.
    Νιώθω την ανάγκη να σταθώ εγώ δίπλα σε αυτήν την γυναίκα. Να της κρατήσω ευλαβικά το χέρι, να την φιλήσω στα ταλαιπωρημένα της μαλλιά. Να την χαϊδέψω στο πρόσωπο και να αποτίσω φόρο τιμής στη ζωή της.

    Κλείνοντας θέλω να πω κάτι Άννα: Πολλές φορές μακαρίζουμε και αποθεώνουμε τις παλιές εκείνες κοινωνίες με τις δήθεν όμορφες παραδόσεις και όλα τα συμπαραμαρτυρούντα. Ξεχνάμε κάτι πολύ βασικό. Ανάμεσα στο καλό συνυπήρχε και το άρρωστο, το μιαρό, το απάνθρωπο. Και μέσα στις "άγιες" και "ηθικές" εκείνες οικογένειες στην κυριολεξία μαρτύρησαν ανθρώπινες ψυχές γεμάτες πόνο και αίμα. Αυτό μην το ξεχνάμε όταν υμνούμε άκριτα το "παλιό ρομαντικό".

    Ευχαριστούμε πολύ για το αφήγημά σου καλή μου φίλη. Μας έκανε να νιώσουμε περισσότερο άνθρωποι.

    Καλό μήνα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ Γιάννη μου. Ποταμός που ευφραίνει την καρδιά μας κάθε σου σχόλιο.
      Δεν ήθελα ένα ελαφρύ ευτυχισμένο τέλος. Δεν ταίριαζε.
      Κι εγώ ένιωσα έτσι για την ηρωίδα να την αγκαλιάσω και να απαλύνω τον πόνο ζωής που πέρασε...
      Χαίρομαι που κατόρθωσα να σε κάνω να νιώσεις έτσι διαβάζοντας...
      Όσο για τις παλιές εκείνες κοινωνίες συμφωνώ ότι ήταν πιο έντονα τότε αυτά τα φαινόμενα αλλά και σήμερα Γιάννη μου ξέρεις πόσες γυναίκες ζουν καταστάσεις αφόρητες γιατί δεν έχουν άλλη λύση; Μπορεί να λέμε ''λύση υπάρχει πάντα''. Αλλά θα σου πω μόνο ένα παράδειγμα αληθινό: Στη λαική ένα πρωινό πριν χρόνια ενώ ψώνιζα στον πάγκο δίπλα μου διάλεγε τα φρούτα της και μια κυρία στα μαύρα ντυμένη. Μόλις πλήρωσε με πλησιάζει και μου λέει '' Ξέρετε; Είμαι ελεύθερη επιτέλους. Καταλαβαίνετε; Ελεύθερη. Ψωνίζω, κουμαντάρω τα λεφτά μου, αποφασίζω, ελεύθερη, ελεύθερη...'' Είχε πεθάνει ο άντρας της Γιάννη και σκέψου τι καταπίεση βίωνε που βρήκε μια άγνωστη να μοιραστεί τη χαρά της. Και δεν μίλησε για βία. Πόσες όμως υφίστανται ακόμη και βία στην οικογένειά τους;
      Κι εγώ σ'ευχαριστώ πολύ
      Καλό γλυκό σου μήνα

      Διαγραφή
  6. Καλή μου Άννα!
    Όταν διαβάζω ένα κείμενο δεν το κρίνω από τον όγκο του ή από το πλήθος των σελίδων, αλλά από την λογοτεχνική του αξία. Ώρα, προσπαθώ να γράψω κάτι, σβήνω-γράφω και ξανά απ'την αρχή. Ο λόγος... δεν ξέρω τι να γράψω που να γλυκάνει τη συγκίνηση, την θλίψη κι αυτόν τον ρημάδι τον κόμπο που μου κατσικώθηκε στο λαιμό απ' τις πρώτες γραμμές.
    Πονάνε αυτές οι συμπεριφορές που συντρίβουν δίχως αγάπη την ανθρώπινη αδυναμία. Και ας μου επιτρέψει ο Γιάννης δεν είναι μόνο συμπεριφορές από από την πάλαι ποτέ παλιά κοινωνία με τις δήθεν όμορφες παραδόσεις. Αυταρχικές, απάνθρωπες συμπεριφορές υπάρχουν και στη σημερινή κοινωνία. Οι συνθήκες αλλάζουν όχι οι νοοτροπίες. Σήμερα δεν δέχεσαι να σου κουνά τα σχοινιά (σαν μαριονέτα) ένας πατέρας, ένας σύζυγος, ένας φίλος.
    Τα κενά που αφήνουν στην ψυχή μας τέτοιου είδους συμπεριφορές κάποτε θα επιστρέψουν σαν εκκρεμότητες για να πάρουν ότι περίσσεψε από την διαλυμένη ψυχή μας.
    Και ναι μια μνήμη που σε ξεγελά στο τέλος ...είναι λύτρωση.
    Άννα συγχαρητήρια!!!!! δεν ξέρω τι άλλο να πω.
    Σε φιλώ Καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αννίκα μου γλυκιά!!
      Μα τόσο ωραία λόγια πώς να τα αντιμετωπίσω; Ναι, ξέρω ότι σε στενοχώρησα με το διήγημά μου και αυτός ο κόμπος...αλλά χαίρομαι που σου ''γέννησα'' τέτοια συναισθήματα μια και αυτά ήθελα να νιώσουμε διαβάζοντας.
      Αυταρχικές συμπεριφορές ακόμη υπάρχουν Μπορεί όπως έγραψα και στο Γιάννη να είναι μικρότερης έκτασης και η γυναίκα να έχει επιλογές αλλά δεν είναι πάντα εύκολο. Υπάρχουν και σήμερα. Διάβασε αν θες το παράδειγμα που έφερα στον Γιάννη, που δείχνει πως και σήμερα καταπιέζονται πολλές γυναίκες (δεν θα είναι δα και η μοναδική) και πόσες ακόμη υφίστανται κακοποιήσεις παντός είδους!!
      Σ'ευχαριστώ πολύ πολύ,τι άλλο να πεις; Πεταρίζω από ευχαρίστηση. Πόσο πια;
      Φιλιά ΄πολλά και καλό γλυκό σου μήνα

      Διαγραφή
  7. Πολύ βαριά πράγματα, για να σου γράψω "ωραίο", Άννα.
    Μπορώ όμως να σου γράψω "ωραία γραμμένα" - κι εκείνες οι παραισθήσεις των φαρμάκων στο τέλος το κάνουν ακόμα καλύτερο. Κι επειδή η ενδοοικογενειακή βία υπάρχει πολύ περισσότερη απ' όσο ακούγεται, το να τη φωτίζει κανείς σε "δημόσιο χώρο" με ένα κείμενο, όπως μπορεί, η ιστορία έτσι αποκτάει και αυτό το βάρος.

    Καλό μήνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι Διονύση μου βαριά πράγματα αλλά συμβαίνουν. Ξέρω καταστάσεις γυναικών που λες και η μοίρα τις μύρανε μόνο με στενοχώριες
      Σ'ευχαριστώ πολύ Διονύση μου και ναι πρέπει και δημόσια να λέμε διάφορα πράγματα της ζωής όσο λυπητερά και αν είναι
      Καλό γλυκό σου μήνα

      Διαγραφή
  8. Αφιερωμένο σε όλες τις σημερινές γυναίκες που κακοποιούνται μέσα στο σπίτι τους και δεν τολμούν να το πουν και δεν τολμούν να αντιδράσουν.
    Η ενδοοικογενειακή βία κατά των γυναικών και των παιδιών έχει αυξηθεί πάρα πολύ στις μέρες μας.
    Καλό μήνα Άννα μου, δεν θέλω να σχολιάσω περισσότερο.
    Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμφωνώ Μαρία μου
      Για όλες εκείνες που ζουν το δικό τους Γολγοθά (μέρες που έρχονται)
      Καλό μήνα να έχεις
      Φιλιά πόλλά

      Διαγραφή
  9. Το τι δάκρυ έριξα με αυτό Άννα μου δεν λέγεται! Πραγματικά ένοιωσα τόσο πολύ το κείμενο σου! Μπράβο βρε Άννα μου ειλικρινά μπράβο για όλο αυτό το καλογραμμένο κείμενο και για τα συναισθήματα που μας έκανες να νοιώσουμε! Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ Μαίρη μου. Ναι είναι πολύ συγκινητικό και εγώ έτσι ένιωσα γράφοντας. Να σαι καλά
      Καλό μήνα
      Σε φιλώ

      Διαγραφή
  10. Πολύ σκληρή και πολύ αληθινή δυστυχώς η ιστορία σου Άννα Μου.Δεν την άντεξα .
    Σε καμία γυναίκα, μανούλα να μη συμβαίνουν τέτοια πράγματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αμήν θα πω Ρένα μου. Ναι είναι σκληρή αλλά σκληρή είναι και η ζωή πολλές φορές
      Καλό σου μήνα
      Σε φιλώ

      Διαγραφή
  11. Μου άρεσε πάρα πολύ η ιστορία σου, Άννα μου, γι'αυτό και της έδωσα το τριαράκι μου!
    Ήταν πολύ δυνατή και πολύ περισσότερο που δεν υπήρχε κανενός είδους "δικαίωση", όπως συνήθως συμβαίνει και στην πραγματική ζωή. Αν και λίγη δικαίωση, έστω στο τέλος, θα γλύκαινε την καρδιά μου περισσότερο...
    Να έχεις έναν υπέροχο μήνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσε Πίπη μου. Το ξέρω ότι θα γλύκαινε λίγη δικαίωση αλλά στη ζωή δύσκολα δίνεται, αυτό πιστεύω
      Καλό μήνα και σε σένα
      Σ'ευχαριστώ πολύ πολύ

      Διαγραφή
  12. Αγγιξες ενα θεμα Αννιω μου που ανα τους αιωνες υπαρχει.. δυστηχως η γυναικα παντοτε ηταν ..να μην πω ειναι ακομα ισως σε λιγοτερη εκταση ..εκεινη που θα την βλεπει ενας αντρας σαν να είναι το αφεντικο της..
    Οσα δικαιωματα και να έχει κερδισει με τους αγωνες της παντα θα υπαρχουν αφεντικα "αντρες" ....
    Η συμμετοχή σου Αννιω μου γροθια στο στομαχι για την κοινωνια μας..πολύ δυνατη..
    Να εισαι καλα φιλεναδα την αγαπη μου παντα καλο σου μηνα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι Ρούλα μου οι γυναίκες έχουν περάσει και περνούν τα πάνδεινα πολλές φορές. Ειδικά αν στερείσαι το παιδί σου...είναι φοβερό. Πάντα θα υπάρχουν τα ''αφεντικά'' άντρες όπως λες γιατί δυστυχώς τους περνάει και υπάρχουν.
      Καλο μήνα Ρούλα μου
      Σ'ευχαριστώ πολύ
      Σε φιλώ

      Διαγραφή
  13. Συνταρακτική η ιστορία σου, Άννα μου. Όταν τη διάβασα αναρίγησα. Σ' ευχαριστώ για το συναίσθημα. Συγχαρητήρια για τη συμμετοχή σου, φίλη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ Μία μου. Αφού κατόρθωσα να σας περάσω τα συναισθήματα που έπρεπε τότε είμαι ικανοποιημένη
      Καλό μήνα γλυκιά μου
      Σε φιλώ

      Διαγραφή
  14. Άννα μου η ιστορία σου βγαλμένη από τα βάθη της ζωής. Σε κάθε της γραμμή μία νέα αλήθεια που πολλοί άνθρωποι τις βιώνουν καθημερινά. Με συγκίνησες και με λύπησες συγχρόνως, ένα θαυμάσιο κείμενο και μία υπέροχη συμμετοχή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι Αχτίδα μου πολλές γυναίκες βιώνουν τόσα στη ζωή. Ξέρω ότι είναι λυπητερή αλλά χαίρομαι που σου άρεσε
      Καλό μήνα
      Σε φιλώ

      Διαγραφή
  15. Με ξέρεις πια Άννα μου και ξέρεις πως δεν μπορώ να γράψω πως μου άρεσε η ιστορία, παρόλο που είναι όπως πάντα τόσο καλά γραμμένη που σου μεταφέρει εύκολα την δυστυχία...
    Πώς μπορεί ν' αρέσει η για ετών ή αιώνων υποταγή της γυναίκας στον άνδρα που μόνο ο θάνατος λυτρώνει;
    Από την άλλη είναι καλό να γράφονται παρόμοια κείμενα που μπορούν να ταρακουνήσουν τις παραμελημένες, άβουλες και παραδομένες γυναίκες στη βία και γι αυτό μπράβο σου!
    Πολλά και τα τρυφερά μου ΑΦιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ Στεφανία μου. Δύσκολη ιστορία και φοβερά τα συναισθήματα που βιώνουμε όταν ακούμε παρόμοιες. Μακάρι οι γυναίκες να πάψουν να ανέχονται τέτοιες καταστάσεις
      Καλό μήνα
      Σε φιλώ

      Διαγραφή
  16. Καθόλα αληθινή η ιστορία σου Αννούλα μου, ελπίζω μόνο όχι πια!
    Δεν θέλω να σκέφτομαι πως εξακολουθούν να υπάρχουν τέτοιες ιστορίες...
    Πόνεσε πολύ...
    Τα φιλιά μου και την αγάπη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είχα ανοιχτή την καρτέλα απ' το μεσημέρι και δεν είδα την απάντηση του αριστακίου. <3

      Διαγραφή
    2. Κι όμως Αριστέα μου μισοαληθινή είναι...Ναι υπάρχουν ακόμη γυναίκες που δεινοπαθούν στις οικογένειές τους και η ζωή δεν τους χαρίζει τίποτε
      Σε φιλώ

      Διαγραφή
    3. Lysippe
      Από το μεσημέρι ανοικτή;;;; Και τώρα έγραψες; Λόγω σοκ;

      Διαγραφή
    4. Χαχαχαχα! Όχι, όχι. Είναι που εάν τ' αφήνεις όλα να συσσωρεύονται, μαζεύεται μια ντάνα ολόκληρη και μετά ιδρώνεις να τα φέρεις βόλτα. Και πόσα μπλογκ να διαβάσεις μονοκοπανιά; Ζαλίζεσαι! Γι' αυτό άφησα κάποιες καρτέλες για πιο μετά. :)

      Διαγραφή
  17. Μακάρι τέτοιες ιστορίες να ήταν απλώς βγαλμένες απ' την φαντασία μας και να μην πατούσαν σε κανένα, μα κανένα πραγματικό γεγονός. Συγχαρητήρια για την τόσο αληθινή σου ιστορία, Αννούλα μου, με μια ολοζώντανη αφήγηση που ματώνει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μακάρι Αναστασάκι μου μακάρι. Αλλά η πραγματικότηα άλλα εξιστορεί.
      Σ'ευχαριστώ κορίτσι μου γλυκό
      Να σαι καλά
      Φιλιά ΄πολλά

      Διαγραφή
  18. Άννα μου πολλά συγχαρητήρια για την εξαιρετική σου ιστορία που συγκίνησε πολύ!

    Σε ευχαριστώ πολύ για όλα!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Συγκλονιστική η ιστορία σου ΄Αννα μου, μου έφερε στο νού, διάφορες παρόμοιες ιστορίες μ΄αυτή της ηρωϊδας σου, βιωμένες αληθινά από γυναίκες ... ακόμη και της διπλανής πόρτας....μου ελάφρωσε την φόρτιση ο ευρηματικός επίλογος που επέλεξες....η λύτρωση των παραισθήσεων που ανακούφισαν την τυραννισμένη ψυχή...Συγχαρητήρια που σου αξίζουν θα σου δώσω γιά την τόσο καλογραμμένη και συγκινητική ιστορία σου. Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι Κλαυδία μου και εμένα στο νου μου έφερε αληθινά γεγονότα που έζησαν αρκετές γυναίκες...δυστυχώς.
      Σ'ευχαριστώ πολύ πολύ
      Τα φιλιά μου

      Διαγραφή
  20. Το θέμα, η ιστορία σου, η γραφή σου με κέρδισαν από την πρώτη στιγμή Άννα μου και έδωσα χωρίς δεύτερη σκέψη το 3άρι μου!
    Συγκλονιστική ιστορία, που δυστυχώς συμβαίνει και στην πραγματικότητα... Θερμά συγχαρητήρια φίλη!!
    Σε φιλώ πολύ
    Μαρίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή