Αγκάλιασέ με!!!


Η γρίπη σε έξαρση και εγώ θέλω μια αγκαλιά...
Αγαπώ τις αγκαλιές!
Μισώ όμως τις ιώσεις!
''Προφύλαξε τον εαυτό σου μην κολλήσεις'' λένε οι επιστήμονες, ''για να προφυλάξεις και τις ευαίσθητες ομάδες που ζουν υπό την επίβλεψή σου, μικρά παιδάκια και ηλικιωμένους''!
Μα εγώ θέλω μια αγκαλιά...(και έχουμε γριπιασμένους σπίτι)! 
Μια αγκαλιά μειώνει την πίεση, το ξερες;
Μια αγκαλιά 10 '' μόνο, ενισχύει το ανοσοποιητικό, μειώνει το στρες!
Αλλά μην κάνετε ούτε  χειραψίες λένε οι επιστήμονες αν θέλετε να μην κολλήσετε ποτέ ίωση. Άρα ούτε αγκαλιές!!
Μην κάθεστε κοντά σε κάποιον που έχει ίωση αλλά...
αν τον αγκαλιάσετε ο οργανισμός του ,λένε πάλι οι επιστήμονες, ενισχύεται και αντιμετωπίζει καλύτερα την ίωση! 
Και η γρίπη μια ίωση είναι...γερή μεν, ίωση δε.
Θα τρελαθούμε λες με όλα αυτά τα μη και τα πρέπει;

Η αγκαλιά προκαλεί την παραγωγή ωκυτοκίνης, της ορμόνης της ευεξίας.«Η θετική συναισθηματική εμπειρία της αγκαλιάς ενεργοποιεί διάφορες βιοχημικές και ψυχολογικές αντιδράσεις», λέει ο επικεφαλής ερευνητής δρ Γιαν Άστρεμ, ψυχολόγος-ψυχοθεραπευτής στο Λίνκεπινγκ της Σουηδίας.

Και πόσα δεν μπορείς να πεις με μια αγκαλιά...Πόσα σ' αγαπώ, πόσα ''είμαι εδώ για σένα'', πόση λαχτάρα να φανερώσεις, πόσο νιάξιμο, πόσο πόνο από έναν αποχωρισμό...μια αγκαλιά είναι θεραπευτική και για σένα που τη χαρίζεις και για εκείνον που κλείνεις με  τα δυο σου χέρια.
Αλλά.... και  μια αγκαλιά βοηθά να μεταφερθεί ο κάθε ιός στον οργανισμό σου.
Επέλεξε ! (να αποφεύγουμε τις αγκαλιές σε περιόδους έξαρσης, λες; Δηλ όλο τον χειμώνα; Και το καλοκαίρι ελεύθερες οι αγκαλιές...αλλά χμ χμ κάνει ζέστη το καλοκαίρι, πολύ ζέστη για αγκαλιές. Τι μας έμεινε; Μια άνοιξη και ένα φθινόπωρο που λόγω κλίματος τις χάσαμε και αυτές τις εποχές. Μπορώ να ισχυριστώ λοιπόν ότι μας ''κλέψανε'' τις αγκαλιές μας , ναι;)

Σοβαρά σοβαρά θυμήθηκα κάτι που με ξένισε τόσο πολύ ως σήμερα που δεν το ξεχνώ. Σε μια σύναξη φίλων, γνώρισα  μια φίλη φίλης που με είδε να αγκαλιάζω την κόρη μου, μικρούλα τότε, επειδή έκανε μι μι στο χεράκι της. Μια αγκαλιά και ένα φιλί στο χτυπημένο χέρι και όλα πέρασαν!
Η μαμά εκείνη λοιπόν, γιατί μαμά ήταν μιας πανέμορφης μικρής, με συμβούλεψε να μην αγκαλιάζω τα παιδιά μου γιατί έτσι τα κάνω αδύναμα να αντιμετωπίσουν, ως υπερευαίσθητα, την σκληρή κοινωνία.
Η συζήτηση τότε άναψε. Με εκείνην, ευτυχώς κατά την άποψή μου, να έχει μόνο μια- δυο μητέρες υποστηρικτές της. Δεν καταλήξαμε να πείσουμε τις κυρίες που αντιστέκονταν στην αγκαλιά και γενικά στην τρυφερότητα προς τα παιδιά. Όσα επιχειρήματα και αν προβάλαμε!
 Για σκέψου όμως τα παιδιά αυτών των μητέρων... μπορεί να ήταν δυο τρεις αλλά από δυο παιδιά   η κάθε μια μιλάμε για 6 ενήλικες...για σκέψου με πόση ψυχρότητα μεγάλωσαν. Πολύ θα ήθελα να είχα κρατήσει επαφές για να δω τι ενήλικες έγιναν. Τι προβλήματα κρατούσαν μέσα τους από την αντίληψη των μητέρων τους ''όχι τρυφερότητα στα παιδιά''!
Αργότερα που οι ψυχαναλυτές και παιδαγωγοί ασχολήθηκαν με το θέμα ''μεγάλωμα των παιδιών''  μίλησαν και για τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν ενήλικες και δη  γυναίκες από την έλλειψη τρυφερότητας στη μικρή τους ηλικία
Έλλειψη αυτοπεποίθησης, υπερευαισθησία, επιλέγουν δεσμούς με συμπεριφορά σαν της μητέρας τους, έλλειψη εμπιστοσύνης, ανικανότητα να θέσουν όρια....
Κι αυτές οι μητέρες που μεγαλώνουν με ψυχρή συμπεριφορά τα παιδιά τους χαρακτηρίζονται   κακές μητέρες. Και η αγκαλιά είναι ό,τι πιο αντιπροσωπευτικό της τρυφερότητας. Πάνω κι απ' το φιλί!
Μια αγκαλιά, πρωτίστως στα παιδιά, ας μην ξεχνάμε να δίνουμε. Και στα δικά μας και στων φίλων...μια αγκαλιά ζεστή, γεμάτη αγάπη, παρηγοριά, νιάξιμο, έστω και με μικρόβια γεμάτη.
Κι εγώ που είμαι της αγκαλιάς σας εγγυώμαι ότι τα παιδιά μεγαλώνουν απόλυτα φυσιολογικά αν τους δώσεις όλη την τρυφερότητα που σου γεννούν.
και...
''.....Η αγκαλιά μας συντροφεύει από τη στιγμή που γεννιόμαστε και υπάρχει εκεί, δίπλα μας για να μοιραστεί μαζί μας και καλές αλλά και κακές στιγμές! Είναι εκεί και στις επιτυχίες μας αλλά και στις αποτυχίες μας! Είναι εκεί και στο κλάμα αλλά και στο γέλιο μας! Είναι εκεί και για τη χαρά αλλά και για τον πόνο μας! Είναι εκεί και θα συνεχίσει να είναι μέχρι να καταλάβουμε την αξία της αλλά και την αξία των ανθρώπων που επιλέγουμε να έχουμε δίπλα μας! Γιατί κακά τα ψέματα...χωρίς τους ανθρώπους δεν θα υπήρχε και η αγκαλιά στον κόσμο μας!.... '' Απόσμασμα από το βιβλίο της Κικής Κωνσταντίνου ''Η ΑΓΑΠΗ ΔΗΛΩΝΕΙ ΑΠώΝ''( Δεν το έχω τελειώσει ακόμη αλλά μέχρι στιγμής είναι θαυμάσιο)

Σημ: Σήμερα είναι η ημέρα της αγκαλιάς!! Ευκαρία είναι....


64 σχόλια:

  1. Το πιο όμορφο και γλυκό ξεκίνημα στη βδομάδα που ξεκινά.
    Η Αγκαλιά ! αυτό το βίωμα που εισπράττουμε στο άγγιγμα με κάποιον συνάνθρωπό μας. Πόσο μάλλον με κάποιον αγαπημένο μας.
    Είμαι από αυτούς που μάχονται ΥΠΕΡ της εκδηλωτικής αγκαλιάς. Και της ζεστής χειρονομίας. Και λυπάμαι για την μητέρα αυτή που κρατούσε αποστειρωμένο το μικρό της από αγκαλιές με μια εγκληματικά λαθεμένη άποψη δήθεν κάποιων πεθαμένων "ψυχολόγων".

    Σίγουρα αν έχω συνάχι, καταρροή ή ίωση δεν θα πάω να αγκαλιάζω αδιάκριτα τον διπλανό μου !! αυτό είναι νόμος, δεν θα το κάνω. Θα το κάνω όμως μετά, σαν στάση ζωής και έκφρασης.

    Άννα μου, ότι πιο τρυφερό μου έδωσες να ξεκινήσω τη βδομάδα μου.
    Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που το βλέπεις όμορφο ξεκίνημα το δικο μου ποστ!
      Ναι ΥΠΕΡ της αγκαλιάς εξυπακούεται. ( Με κεφαλαία κιόλας ναι;)
      Κι εγώ δεν ξέρεις πόσο λυπήθηκα τότε και ακόμη μου προκαλεί λύπη η στάση της μητέρας και των τριών δηλ μαμάδων. Αλλά θυμάμαι τότε κοιτούσα τα ματάκια της κόρης της να ''διαβάσω'' αν είναι μελαγχολικά.
      Φυσικά η ίωση απαιτεί μια απόσταση ....πσσσ μα με μια αγκαλιά θα γίνεις καλύτερα όμως!!!
      Να σαι καλά και μια αγκαλιά στέλνω μεγάλη όπως τη θέλεις
      Φιλιά

      Διαγραφή
  2. Είναι δεν είναι η "μέρα της αγκαλιάς", η αγκαλιά είναι και θα είναι η τρυφερότερη εκδήλωση αγάπης!
    Πόσες αγκαλιές δεν έχουμε ανταλλάξει έστω και διαδικτυακά με άτομα στην άλλη άκρη του πλανήτη!
    Το κείμενο σου Άννα μου, είναι ένας πανέμορφος ύμνος στην αγκαλιά και ζεσταίνει την παγωμένη ατμόσφαιρα των ημερών και πολύ σ' ευχαριστούμε!
    Πολλά και τα ΑΦιλάκια μου που συνοδεύουν την νοερή μου αγκαλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι είναι Άιναφετς Κάθε μέρα είναι ημέρα αγκαλιάς και τρυφερότητας. Πραγματικά και διαδικτυακά πόσες αγκαλιές ανταλλάσσουμε!!Συμπτωματικά έμαθα ότι είναι πιο καταθληπτική Δευτέρα σήμερα...ε πες το κείμενό μου είναι για να πάμε κόντρα ....
      Φιλάκια κι από εμένα

      Διαγραφή
  3. Αννα μου, ωραίο πράγμα η αγκαλιά. Είναι επαφή, είναι ζεστασιά, είναι δούναι και λαβείν απαραίτητο στον κάθε άνθρωπο.
    Πολλά πολλά περαστικά για το κρυολόγημα σου, εύχομαι να είναι σαν το πρόσφατο δικό μου, ανώδυνο, έτσι ίσα ίσα να προλάβεις να γκρινιάξεις λίγο, να χαιδευτείς!
    Αγκαλίτσες και φιλάκια
    Καλή εβδομάδα

    Εκτός από ημέρα αγκαλιάς σήμερα λέει είναι και η πιο καταθλιπτική Δευτέρα της χρονιάς. Αλλά δεν μασάμε εμείς έτσι δεν είναι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το ομορφότερο δείγμα τρυφερότητας είναι η αγκαλιά. Αλλά φυσάει μου υπάρχουν και κάτι αγκαλιές που λες τώρα θα μου μπήξουν στα πλευρά κανένα μαχαίρι...Οι κατά συνθήκην πολιτισμένες αγκαλιές!! Κι ας κρύβουν άλλα...
      Δεν είμαι άρρωστη εγώ...αλλά τις γκρίνιες των αρρώστων μου τις εισπράττω μην ανησυχείς και έτσι έχω λόγο να γκρινιάξω λίγο.
      Ανταποδίδω αγκαλιές και φιλιά. Το καλύτερό μου
      Δεν το ήξερα οτι είναι η πιο καταθλιπτική Δευτέρα. Κάπου το διάβασα και μου έκανε εντύπωση γιατί σήμερα; Και πώς κατέληξαν σε τούτο; Φυσικά ΔΕΝ ΜΑΣΑΜΕ!!!

      Διαγραφή
  4. Αννούλα μου λατρεύω τις αγκαλιές, κρύβουν τόση ζεστασιά. Βέβαια, όταν ξέρω ότι κάποιος έχει ίωση, πρεσβεύω το "από μακριά κι αγαπημένοι" χαχα
    Πιστεύω κι εγώ πώς τα παιδιά πρέπει να μεγαλώνουν με τρυφερότητα (και όρια). Άλλωστε, δεν μπορώ να κατανοήσω το concept "να μην είμαι τρυφερή προς το παιδί μου". Ίσως επειδή κι εγώ σαν παιδί, ήμουν δέκτης μπόλικης τρυφερότητας και δεν ξέρω άλλη περίπτωση.
    Να 'σαι πάντα καλά και πάντα χαμένη σε μια αγκαλιά αγάπης.
    Σε φιλώ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έλα να σου κάνω μια αγκαλιά!!!!Ε...ναι με τις ιώσεις οι αγκαλιές απαγορεύονται, αλλά είδες τι λένε, γίνεται ο άρρωστος γρήγορα καλά με τις αγκαλιές, οπότε; να θυσιαστούμε;
      Τα παιδιά απαραιτήτως πρέπει να μεγαλώνουν με τρυφερότητα....
      Σε φιλώ

      Διαγραφή
  5. Ειλικρινά είμαι υπέρ της αγκαλιάς και μάλιστα με την τρυφερότητα που αρμόζει σε κάθε πρόσωπο.Άννα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου κι εγώ επίσης!Πάντα όπως αρμόζει στον καθένα...

      Διαγραφή
  6. Καλησπέρα Αννουλα μου! Ωχ κρυώσες?Περαστικα και σύντομα σου εύχομαι!
    Μια αγκαλιά ειναι η ωραιότερη εκδήλωση αγάπης! Σήμερα ζήτησα απο την μικρή Δημητρούλα μου,να με κάνει αγκαλίτσα!
    Ικανοποιήθηκε τοσο απο το μεσημεριανό που της ετοίμασα και απο το κέικ που το συνόδευε,και μου έλεγε ολο γλύκα,γιαγια,πόσο σε αγαπώ!!! Έλοιωσα μέσα στην αγκαλίτσα της!!! Καλή εβδομαδα και σιδερένια σου εύχομαι!1Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς τη Δήμητρά μας. Δεν είμαι άρρωστη εγώ μάτια μου, είπα ότι έχουμε άρρωστους στο σπίτι.
      Τι ωραία η αγκαλιά της εγγονής, έτσι; Νομίζω ότι είναι η πιο όμορφη αγκαλιά απ όλες.
      Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  7. Προφανώς κι η μαμά της μαμάς αυτής, θα φοβόταν τα "μικρόβια" κι έτσι θα διαιωνίζεται από μαμά σε κόρη, η "νομιμοποίηση" της αγάπης "εξ αποστάσεως".
    Αννούλα μου, το πιο δραστικό αντιβιωτικό αυτό που μας προτείνεις.
    Υπέροχη ανάρτηση! Περαστικά και με πολλές αγκαλιές εύχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν ξέρω τι σκεφτόταν η μαμά αλλά σίγουρα την κόρη της δεν τη σκεφτόταν. Γιατί παιδί χωρίς τρυφερότητα δεν μεγαλώνει σωστά. Ευχαριστώ για την ευχή αλλά δεν είμαι άρρωστη εγώ. Τα κρατώ όμως γιατί νοσούν σπίτι μου.
      Τα φιλιά μου

      Διαγραφή
  8. Άννα μου συμφωνώ χίλιες φορές μαζι σου και άλλες τόσες. Υπαρχουν τέτοιες μάνες σαν αυτή τη κυρία; ελπιζω κι εύχομαι οχι πολλές. Αλλά οπως είπες, και μία να είναι, αν έχει δυο τρία παιδιά είναι αμεσως τόσοι ψυχροί ενήλικες. Κρίμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι υπάρχουν Ειρήνημ μου δυστυχώς. Και είναι κρίμα...γιατί δημιουργούν ενήλικες με ψυχολογικά προβλήματα...Κρίμα ...κρίμα

      Διαγραφή
  9. Αννα μου

    τι ψυχρές μητέρες
    να μη τα αγκαλιάζουν γιατί θα τα κάνουν αδύναμα να αντιμετωπίσουν τη ζωή
    ενώ αν από την άλλη τους φωνάζουν και τα πληγώνουν αυτό δε το σκέφτονται;

    όσο για τη γρίππη
    δεν κατάλαβα αν είσαι ή όχι γριππωμένη

    είμαι στην δεύτερη εβδομάδα της γρίππης μου
    και όσο και αν λέω στον αντρούλλη μου να προσέχει {άσε που δεν παθαίνει τίποτε ούτε αρρωστά ποτέ του να χτυπήσω ξύλο , τον είδες μέσα στα χιόνια με τα κοντομάνικα , ενώ εγώ όσο και να προσέχω όσο και να ντύνουμε καλά δυστυχώς λόγω του ότι δεν έχω αμυγδαλές κάθε χρόνο κάθε χειμώνα θα γριππωθώ}
    αυτος όλο κοντά μου και στον ίδιο χώρο εννοώ και με αγκαλιές
    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είδες Δελφινάκι μου τι ψυχρές μητέρες ;Όχι δεν τις λέω ψυχρές απλά κακιασμένες. Δεν είναι μαμάδες αυτές...Και ναι τα πληγώνουν με όποια άσχημη συμπεριφορά και νομίζουν ότι έτσι τα κάνουν σκληρά και όχι ευαίσθητα...Τι να πεις!
      Δεν είμαι άρρωστη εγώ αλλά στο σπίτι έχω άρρωστο και αν δεν κολλήσω θα είμαι τυχερή.
      Περαστικά σου μάτια μου
      Ο άντρας σου μπράβο που δεν αρρωσταίνει. Ξέρεις, ο οδοντίατρός μου μου έλεγε ότι ξεκίνησε πριν χρόνια το χειμερινό κολύμπι για να μην κρυώνει τους χειμώνες και όντως με ένα πουκαμισάκι βγάζει το χειμώνα μου λέει και στα μεγάλα κρύα μπορεί να βάλει ενα πουλόβερ. Αλλά από τότε δεν αρρωσταίνει καθόλου. Ο άντρας σου με τα χιόνια και κοντομάνικο ....και τώρα που το γράφω πάγωσα... Πάντως οι αγκαλίτσες θα σε κάνουν γρήγορα καλά και αφου δεν κολλάει εκμεταλλεύσου το...
      Φιλούθκια

      Διαγραφή
    2. Ευχαριστώ Άννα μου
      Ούτε κρυώνει (τούτο είναι φανερό )
      Αλλά ούτε που τον νοιάζει ότι είμαστε στον ίδιο χώρο, δεν αποφεύγει (σαν άλλο κοσμο)
      Ο αντρουλλης είναι με τα κοντομανικα του όλο το χρόνο αλλά χειμερινό κολύμπι δεν κάνει

      Διαγραφή
    3. Λοιπόν ο άντρας σου σας κάνει και οικονομία έτσι; Ούτε μπουφάν, ούτε παλτό, ούτε πουλόβερ...Μπράβο του πάντα να είναι καλά και ας μην κάνει χειμερινό κολύμπι καλύτερα γιατί εσύ σαν δελφινάκι θα πάθαινες που δεν θα έκανες μπάνιο στη θάλασσά σου

      Διαγραφή
  10. Χάχα
    Ετζιε τούτο εσιεις δίκαιο ούτε που το σκέφτηκα τούτο 😃🐬

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχαχα αλήθεια δεν το σκέφτηκες;;; χαχαχαχα βρε πολύ οικονόμος σου λέω...χαχααχχαα

      Διαγραφή
    2. Εννοουσα για το χειμερινό κολύμπι ότι εγώ δε θα εκαμνα 😯🐬

      Διαγραφή
  11. Άννα μου η αγκαλιά είναι το μόνο ρούχο στον κόσμο που βγαίνει σε ένα μέγεθος και ταιριάζει σε όλους τους ανθρώπους.
    Αναγκαία θα έλεγα όχι μόνο για τα μικρά παιδιά αλλά και για τα μεγαλύτερα, ακόμη και μας τους ίδιους.
    Η αγκαλιά και η αγάπη πολύτιμα δώρα ειδικά για μια μητέρα και αδυνατώ να δεχθώ μητέρες....παγοκολώνες.
    Φιλιά πολλά...καλό ξημέρωμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι Αννίκα μου συμφωνώ απόλυτα με την παρομοίωσή σου. Και εγώ πιστεύω ότι είναι αναγκαία για μικρούς αλλά και μεγάλους. Πολύτιμη η αγκαλιά και σου κάνω μια μεγάλη αγκαλιά διαδικτυακή...
      Φιλιά πολλά

      Διαγραφή
    2. Υπέροχη αγκαλιά, έκλεινε μέσα της εκατοντάδες λέξεις. Σ' ευχαριστώ! Σου στέλνω και τη δική μου..Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  12. μα ειναι δυνατον να σε συμβουλεψε να την αγκαλιαζεις τα παιδια σου;
    οτι να ναι δηλαδη
    ειναι τοσο σημαντικη η αγκαλια γλυκια μου
    και εμενα μου την εχεις προσφερει πολλες φορες ακομη και απο μακρια
    ευχαριστω

    φιλια πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι όμως με συμβούλευαν ''για το καλό των παιδιών''!!
      Κι εγώ Κικίτσα μου αυτό πιστεύω ότι η αγκαλιά είναι σημαντικότατη
      Άλλη μια διαδικτυακή αγκαλιά σου κάνω με αγάπη
      Σε φιλώ

      Διαγραφή
  13. συγκινήθηκα αλλά και για λόγους που μπορεί να μην φαντάζεσαι!
    ευχαριστω πολυ πολυ!!!!
    την αγαπη μου ολη!!
    με τιμας για ακομη μια φορα! το ευχαριστω μου μικρο αλλα εγκαρδιο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να σαι καλά Κική μου...Θα τα πούμε όταν τελειώσει το βιβλίο εκτενέστερα

      Διαγραφή
  14. Αντιπαρέρχομαι τη γρίπη - αφού ευχηθώ τα από καρδιάς περαστικά - και κουρνιάζω στην αγκαλιά (ε, τι, κορόιδο είμαι;)

    Ίσως πέρα από τις θεωρίες (αν χρειάζεται ή όχι στα παιδιά κλπ) η αγκαλιά εξαρτάται από την ψυχοσύνθεση του καθένα μας, τις ευαισθησίες που κουβαλάμε, τον τρόπο να βλέπουμε και να αντιμετωπίζουμε τους ανθρώπους και τον κόσμο. Ίσως η συζήτηση με τις μαμάδες, δηλαδή, απλώς περιγράφει αυτό που είμαστε, άσχετα αν την περιτυλίγουμε με θεωρίες και επιστημονικά συμπεράσματα.

    Θυμάμαι την ταινία "Ο εξαιρετικός κύριος Λαζάρ", που έχει ένα πολύ συγκινητικό τέλος με επίκεντρο το θέα μας (τουλάχιστον έτσι το είδα εγώ). Και θυμάμαι, επίσης , και κάποιες καταπληκτικές σελίδες του Έκτορ Φασιολίνσε στο "Η λήθη που θα γίνουμε", που απενοχοποιούν και υμνούν την πατρική αγκαλιά (και δη στα μικρά τους αγόρια).

    Μπορούμε μάλιστα να αλλάξουμε και τη φράση με το μήλο και να την κάνουμε "Μια αγκαλιά τη μέρα, κάνει τη γρίπη πέρα".

    Δε γίνεται να μην αποχαιρετήσω με μία αγκαλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ για την αγκαλιά...Και ναι την κάνει πέρα τη γρίπη σίγουρα, αρκεί να βρεις πρόθυμους να μοιραστούν τον ιό της....
      Δεν ξέρω την ταινία αλλά για το ''Η λήθη που θα γίνουμε'', η πατρική αγκαλιά είναι απαραίτητη εξίσου με την μητρική και για τα αγόρια και τα κορίτσια. Ο συγγραφέας μιλώντας για την πατρική αγκαλιά που γνώρισε αφού μιλά για τον πατέρα του ξέρει τι γράφει...
      Συνήθως όμως οι μαμάδες είναι πιο εκδηλωτικές...γυναίκες και μάνες...και εντύπωση προκαλεί αυτό το ''αυτό που είμαστε'' γιατί ναι μεν η ψυχοσύνθεσή μας μας κατευθύνει αλλά δεν σημαίνει ότι αυτό θα το αναγάγουμε σε κανόνα και συμβουλές προς τρίτους. ''Κάνε ό,τι κάνω γιατί είναι καλό''Τι να πεις...Ευχαριστώ για τις ευχές
      Φιλιά πολλά

      Διαγραφή
  15. Φίλη μου όταν παντρευόμουν τον άνδρα μου αφού η γνωριμία μας υπήρχε μόνο μέσα σε αλληλογραφία , του είπα για..ξεκαθάρισμα πριν πάμε στην εκκλησία ( ήταν η πρώτη ημέρα που γνωριστήκαμε προσωπικά μετά το αεροδρόμιο) του είπα λοιπόν ότι : Εγώ δεν ζω χωρίς αγκαλιά καλέ μου με φίλους, συγγενείς, παιδιά , αγάπη τα πάντα.Αγκαλιάζω όλο το κόσμο και δεν θέλω να παρεξηγηθώ από εσένα.όταν είμαι στεναχωρημένη..θέλω μία αγκαλιά και όταν βλέπω κάποιον πικραμένο ή να κλαίει..απλά τον αγκαλιάζω και δεν λέω λέξη..η αγκαλιά μου τα λέει όλα.Γι΄αυτό γλυκιά μου σου κάνω..μαμαδίστικη αγκαλίτσα έτσι για ..του λόγου το αληθές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α τι παίρνω τη μαμαδίστικη αγκαλιά...μου λείπει ξέρεις. Και λογικό που ξεκαθάρισες τη θέση σου...χαχααα το πρώτο που είπες ε;; Αλλά κι αυτό το δικό σου να γνωρίσεις τον άντρα σου από κοντά όταν πήγες για γάμο!!!!! Φοβερό!
      Καλή σου μέρα

      Διαγραφή
  16. Αννούλα μου, εγώ επειδή σ'αυτή τη φάση δύσκολα θα βρω αγκαλιά, τουλάχιστον προσπαθώ να αποφευγω τις ιώσεις (που έτσι που'χουν μεταλλαχθεί, δεν παλεύονται!)!. Πέρα απο την πλάκα, κι εγώ ψηφίζω ασυζητητί αγκαλιά! Όσο για κείνες τις μητέρες που λες, τί να σχολιάσω;! Τί κολλήματα τραβάνε ορισμένοι, δε λέγεται! Κυκλοφορεί μια κουλη θεωρία και την κανουν δόγμα! Ένστικτο δεν έχουν να νιώσουν τί προσφέρει η αγκαλιά στα παιδιά τους; Κρίμα για αυτά.. Υπάρχει τίποτα πιο όμορφο από μια ζεστή αγκαλιά;;;...

    Καληνυχτω με μια αγκαλιά! Περαστικά!
    (Υ.Γ. Ενσταση προς τον κύριο Λι: Δε μπορεί να αφαιρεί αυθαίρετα εμάς τα μήλα απο τις φρασε και παροιμίες! Μια αγκαλιά κι ενα μήλο, να το δεχτώ, πως κανουν το γιατρό πέρα! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Όλγα μου. Οι ιώσεις δεν παλεύονται αλλά δεν είναι οι μόνες μεταλλαγμένες...Τα πάντα έχουν μεταλλαχθεί! Ναι πολλοί πιστεύουν ανεξάρτητα από την αγκαλιά ότι πρέπει να μεγαλώνουν τα παιδιά χωρίς συναισθηματισμούς γιατί '' η ζωή θα τα πατήσει''!!! Θεωρίες για να δημιουργούμε ψυχολογικά ασταθείς ενήλικες!
      Ευχαριστώ πολύ αν και δεν νοσώ προς το παρόν, κουράρω μόνο....και αγκαλιάζω!!!
      Ναι ''έκλεψε'' τη φράση του μήλου ...γι αυτό και εγώ σου κάνω μια αγκαλιά για αποζημείωση!

      Διαγραφή
    2. Μετά από μακρά διαβούλευση και περίσκεψη, λάβαμε τη γενναία απόφαση να κάνουμε δεκτή την ένσταση της κυρίας Φιρίκη. Οι αντίδικοι συνυπέγραψαν την πρότασή της, παραλλάσσοντάς την ελαφρώς:" ένα μήλο και μια αγκαλιά κάνουν το γιατρό καλά". Η πρόταση "μια αγκαλιά και ένα μήλο κάνουν το γιατρό οργίλο" απερρίφθη μετά βδελυγμίας".

      Διαγραφή
    3. Α έχει δίκιο το φιρίκι Διονύση μου. Έπρεπε να γίνει η διαβούλευση γιατί αν κατέβει το Πήλιο καταδω δεν μας βλέπω καλά!! Αλλά εμείς θέλουμε να γίνουμε καλά όχι ο γιατρός, τι λες; Μήπως να γίνει '' ένα μήλο και μια αγκαλιά κρατά το γιατρό μακριά'';;;

      Διαγραφή
  17. Παρά το γεγονός ότι ποτέ δεν είχα την αγκαλιά της μαμάς ούτε του μπαμπά για να μη με κακομάθουν όπως έλεγα εμένα μου έλειπαν πολύ και ευτυχώς στη μικρή μου ηλικία είχα τη mama Lucia (θα μιλήσω κάποια στιγμή για αυτήν την γυναίκα) που με έκλεινε τρυφερά και ζεστά στην αγκαλιά της !!
    Με τα κορίτσια μου η αγκαλιά είναι το φάρμακό μας και με τα εγγόνια μου ομολογώ ότι είναι αμέτρητες οι αγκαλιές !! Και ναι την αγκαλιά την έχουμε ανάγκη και να την πάρουμε και να την δώσουμε !! Με τις θεωρίες δεν ασχολούμαι Αννα μου , το ένστικτό μου άλλα λέει !!Περαστικά και ακόμα και αρρωστούλα κανείς δεν απαγορεύει την αγκαλιά με κλειστό στόμα κια κράτημα ανάσας !!!
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α είχαν και η μαμά σου και ο μπαμπάς την ίδια άποψη με αυτές τις μαμάδες έτσι; Ευτυχώς όμως που υπήρξε η mama Lucia να σε γεμίσει αγκαλιές. Και οι ομορφότερες είναι από τα παιδιά μας και τα εγγόνια μας, σωστά;
      Δεν είμαι άρρωστη εγώ απλά άρρωστο κουράρω και ελπίζω να μην αρρωστήσω...
      Φιλάκια

      Διαγραφή
  18. Δεν γράφω τίποτε, τι να γράψω που όταν ήρθα στην Ελλάδα με ρωτούσαν οι φίλοι μου τι μου έλειψε, και να τους πω τα νέα και πως περνάω και πως περνούν και εγώ το μόνο που ήθελα ήταν να ξανανιώσω την αγκαλίά τους.
    Και να πω πως μου λείπουν οι αγκαλιές; Μεγαλύτερος ζήτουλας δεν υπάρχει χαχαχαα
    ασε που μου λείπει και η αγκαλιά της μαμας μου ...
    Για φέρε κατ δω την μαμά αυτή ... φαντάζεσαι ??? μπορεί και να μην την έχουν αγκαλίασει ποτέ χοχοχο
    Νυστάζω δεν γράφω άλλα έλα... αγκαλίτσα σφιχτή και έφυγα. ααα ναι και σιγουράκι τίποτε δεν κολλάει με τις αγκαλιές δοκιμασμένο !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είδες πόσο μπορεί να μας λείψει μια αγκαλιά; Εσύ το ξέρεις καλύτερα. Μεγάλος ζήτουλας γι αυτό και φυσιολογικός ζήτουλας...χχαααχα
      Και εμένα μου λείπει η αγκαλιά της μαμάς μου...πάντα θα μας λείπει όσο χρονών και να πάμε.
      Και εγώ σου κάνω μια αγκαλιά και ελπίζω να είχες έναν όμορφο ύπνο.
      Καλό ξημέρωμα εκεί

      Διαγραφή
  19. Αννούλα μου αγαπημένη, ναι και πάλι ναι !
    Αγκαλιά, δαγκωτό!
    Ζεστές, αληθινές και σφιχτές αγκαλιές που γεμίζουν χαρά, ανακουφίζουν από τον πόνο, καθησυχάζουν και παρηγορούν... δεν ξέρω αλήθεια πώς ζουν κάποιοι άνθρωποι χωρίς αγκαλιά !
    Ολόγλυκα φιλιά !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς μου την!!!!!!!!!!!!!!!! Πόσο χαίρομαι που σε βλέπω εδώ!!!!!!!!!!!!!!😍😊😍😊
      Αγκαλιά, δαγκωτό λοιπόν!!!
      Κι εγώ απορώ Σταυρούλα μου πώς ζουν άνθρωποι χωρίς αγκαλιά, αλήθεια πώς;;
      Φιλάκια πολλά πολλά και μια αγκαλίτσα ναι;

      Διαγραφή
  20. Άννα μου όταν μου έρχεται να αγκαλιάσω, αγκαλιάζω και δεν λογαριάζω ιώσεις χαχα.
    Άσε που με την αγκαλιά, όπως εξηγείς και εσύ, νιώθουμε τόσο όμορφα που αυτό έχει θετική επίπτωση και στο ανοσοποιητικό μας γιατί βελτιώνεται, ενδυναμώνεται.
    Αντί για φάρμακα, αγκαλιές λοιπόν.
    Πάω να αγκαλιάσω όποιον βρω... εύκαιρο.
    Πολλά φιλιά:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ το ίδιο κάνω Μαράκι μου. Αγκαλιάζω συχνά και εύκαιρος να μην είναι κάνει ένα διάλειμμα δευτερολέπτων...καλό κάνει!!! Καλημέρα σου με φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  21. Μου θύμισες την κόρη μου που έρχεται ακόμα και μου ζητάει να την αγκαλιάσω, πόσα πολλά ξέρουν τα παιδιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εμείς όμως δεν έχουμε ανάγκη αυτήν την αγκαλιά που μα ζητάνε;;;; Εγώ πάντως τη ζητάω από τα παιδιά μου συχνά...Ό,τι πιο όμορφο!! Τα παιδιά είναι σοφά μέσα στην άγνοιά τους!

      Διαγραφή
  22. Όπως είχε πει κι η Μαλβίνα: "υπάρχουν άνθρωποι που αγαπήθηκαν και άνθρωποι που δεν αγαπήθηκαν"... και για μένα, η αγάπη και η αγκαλιά είναι συνυφασμένα.. Ανεξάρτητα από ηλικίες, σχέση συγγένειας, κλπ.. Και για να μεγαλώσουμε τρυφερά και ευαισθητοποιημένα παιδιά, αλλά και μη στερημένα απο αγάπη, που αργότερα θα γίνουν δοτικοί ενήλικες, οφείλουμε να τα αγκαλιάζουμε σφιχτά από την πρώτη μέρα που τα φέρνουμε στον κόσμο.. Καλημερούδια Αννούλα, στέλνω μια αγκαλιά! ✿

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Πέτρα μου. Κι εγώ πιστεύω ότι αγκαλιά και αγάπη είναι συνυφασμένα...τελεία και παύλα.
      Τα παιδιά αλλά κι εμείς οι ενήλικες χρειαζόμαστε την αγκαλιά οπωσδήποτε...και κάνει και καλό!!!
      Χώνομαι στην αγκαλιά σου και σε φιλώ

      Διαγραφή
  23. Τίποτε καλύτερο από μια ζεστή και αληθινή αγκαλιά 🌼
    Πραγματικά 💞
    Καλό μεσημέρι εύχομαι
    🌼

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Καλέ πού πήγε το σχόλιο μου;
    Έγραψα λοιπόν ότι απολαμβάνω τις αγκαλιές από τις εγγονές μου όλη μέρα και κανένας δεν μου αλλάζει γνώμη.
    Βέβαια όταν πρέπει υπάρχει και η τιμωρία, μικρή φυσικά 😊😊😊😊
    Μου έλειψαν οι αγκαλιές όταν ήμουν μικρή και προσπαθώ να αναπληρώσω .
    Μια αγκαλιά και για σένα Άννα μου.
    Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σου κάνει κόλπα η μπλογκσποτ; Θα την καταγγείλουμε
      Κι εγώ αυτήν την αγκαλιά την απολαμβάνω! Δεν υπάρχει ωραιότερη!
      Εγώ πάλι είχα αγκαλιές αν και η μαμά μου δεν ήταν πολύ εκδηλωτική γι αυτό η αγκαλιά της ήταν μεγάλης αξίας. Και του μπαμπά όμως δεν την στερήθηκα...και τώρα τις θέλω τις αγκαλιές σαν παιδί
      Φιλάκια μάτια μου

      Διαγραφή
  25. Μεγαλη και διαχρονική αξία η αγκαλια Αννιω μου..δεν υπαρχει ωραιότερο συναισθημα να σε αγκαλιαζουν.. επιδη το στεριθηκα απο μικρη αυτό.. θελησα να το δωσω απλωχερα σε παιδια και εγγονια..οσο μπορουσα να το κανω ακομα και τωρα που ειναι μεγαλα δεν θα πουνε οχι για μια αγκαλιιτσα.. οπως και ο δικος μου χα..χα..(στην τελευταια φωτο μπορεις να πεις πως ειμαι εγω και ο καλός μου..χα..χ.α) βαλσαμο ειναι η αγκαλια για ολους τους ανθρωπους..ακομη και το κρατημα ενος χεριού σε εκεινους που το χρειαζοντα ή κομα και λοχι .. δεν εχει σημασια ..σημασια εχει φιλη μου να απλωνεις το ερι σου συνοδευοντας το με ενα μεγαλο χαμογελο... πολύ ομορφη η αναφορα σου στην αγκαλια...παρε μια μεγαλη απο μενα Αννιω μου που επιτελους είμαι παλι εδω ..φιλακιαααα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς μου την! Επιτέλους είσαι κοντά μας! Εύχομαι όχι άλλα προβλήματα...
      Η αγκαλιά Ρούλα μου ξέρεις ότι είναι φάρμακο στην ουσία. Και η πρώτη ένδειξη αγάπης...
      Έτσι όπως τα λες...κι εγώ δίνω αγκαλιές στα παιδιά μου κι ας μεγάλωσαν...Καλοδεχούμενες βλέπω πως είναι.
      Να σαι καλά Ρούλα μου
      Να περάσεις ένα όμορφο Σ/Κο
      Φιλιά πολλά

      Διαγραφή
  26. Όλα να τα στερηθείς τα αντέχεις. Η έλλειψη της αγκαλιάς όμως είναι κατάρα. Είναι η κορύφωση της "φτώχειας" κι αν ακόμη έχεις επάρκεια αγαθών και γενικότερα απολαύσεων στη ζωή σου.
    Και δεν μιλάμε για την αγκαλιά της άπλας του κρεβατιού.Άλλη υπόθεση αυτή.
    Μιλάμε για την αυθόρμητη αγκαλιά του λεπτού.Αυτή που μεταδίδει ακαριαία την θέρμη ενός ανθρώπου στον άλλο.Δευτερόλεπτη έκφραση συμπαθείας.Η αγκαλιά που ενσαρκώνει τον εγκάρδιο χαιρετισμό της καρδιάς μας.
    Αυτή την εποχή έχω επηρεαστεί από την φοβία των μεταλλαγμένων ιώσεων και συστηματικά αποφεύγω τους εναγκαλισμούς με τα παιδιά μου .Θα το πιστέψεις Αννούλα μου ότι αυτό μας δημιουργεί έναν ψυχαναγκασμό που βγαίνει με εκνευρισμό χωρίς λόγο κι αιτία;
    Εγώ όμως την ξέρω την αιτία. Είναι η μετ' εμποδίων σωματική επαφή μας.

    Τόσο η επιλογή του ευαίσθητου όσο και τρυφερού αυτού θέματος ,όσο και η παροιμιώδης γλαφυρή απόδοσή του από Εσένα,το αναδεικνύουν σε "μέγα" κι όχι σε μια προσωπική εξατομικευμένη υπόθεση
    που αφορά την ιδιοσυγκρασία του καθενός .

    Με το στασίδι σου μόνιμο στην δική μου αγκαλιά
    σε φιλώ και σε ευχαριστώ για μια ακόμη φορά για την πρόσκληση ενατένισης μικρών θαυμάτων όπως μια ζεστή αγκαλιά αγαπημένων μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Λυγερούλα μου. Έτσι ακριβώς...πώς να ανεχτείς χωρίς αγκαλιές μια ζωή;
      Αχ και αυτές οι ιώσες/γρίπες που μεταλλάχτηκαν και μας κάνουν πειραματόζωα! Μας στερούν όχι μόνον την αγκαλιά...
      Σ'ευχαριστώ καλή μου
      Να σαι καλά

      Διαγραφή
  27. ΚΑΛΟ ΜΕΣΗΜΈΡΙ ΚΑΛΉ ΚΥΡΙΑΚΉ ΑΝΝΟΥΛΙ ΜΟΥ!!!!!!!
    ΕΜΕΝΑ ΠΟΥ ΔΕΝ Μ' ΑΡΕΣΟΥΝ ΟΙ ΑΓΚΑΛΙΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΦΙΛΙΑ ΤΙ ΕΙΜΑΙ;;;;;;; ΨΥΧΡΗ ΠΑΝΤΩΣ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ. ΤΡΕΛΉ ΙΣΩΣ;;;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν σ'αρέσουν οι αγκαλιές;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
      Ούτε οι διαδικτυακές;;;;;;;;
      Να σου κάνω μία αγκαλίτσα τώρα;;;;
      Καλημέρα σου!

      Διαγραφή
  28. Καλά το ότι θα υπήρχαν μανάδες που θα υποστήριζαν ότι η αγκαλιά και η τρυφερότητα κάνουν κακό δεν το περίμενα! Μα ζει ο άνθρωπος δίχως αγκαλιές;

    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έλα ντε το πιστεύεις; Μαμά και να μην κάνει αγκαλιά είναι σαν να στερείς τη μια συλλαβή από αυτή τη θεϊκή λέξη..
      Καλημέρα Μαρία μου

      Διαγραφή