Ο πόνος της απώλειας.../Φωτο-συγγραφική Σκυτάλη #2

πηγή



Του έλειπε! Του έλειπε πολύ!
Καθισμένος στο γραφείο του κοιτούσε  τις εικόνες  της κοινής τους ζωής που το μυαλό του πρόβαλε μπροστά του!
Τα ταξίδια τους στις διακοπές...... πόσο διασκέδαζαν!
Τις γιορτές που περνούσαν παρέα.....πόση αξία αποκτούσαν!
Τις καθημερινές, με τις μικρές ιεροτελεστίες της ζωής τους που λάτρεψε γιατί έδιναν ζεστασιά στο σπιτικό τους!
Τις συνήθειές της! Μία μία τις έφερνε στο νου. 
Δεν ήθελε συζητήσεις μόλις ξυπνούσε...κι εκείνος σιωπηλός της χάριζε τις πρώτες ώρες του πρωινού να αποξυπνήσει.
Ήταν αλλεργική στα λουλούδια κι όμως οι γλάστρες στο μπαλκόνι ήταν γεμάτες από άνθη που αγαπούσε εκείνος.
Η πολυθρόνα της...η πολυθρόνα του! 
Έβλεπε τις ερωτικές τους στιγμές! Τι πάθος τους ένωνε. Τα σώματά  τους ήταν, λες, σμιλεμένα από τον ίδιο γλύπτη.

Όλη την ημέρα σαν  μηχανή δούλευε και το βράδυ, ω το περίμενε με λαχτάρα.
Γύριζε στο σπιτικό τους που όλα ήταν όπως τα άφησε εκείνη. Όπως τα είχε τακτοποιήσει. Ακόμη και τα πιάτα άπλυτα, όπως έμειναν το βράδυ που την πήρε το ασθενοφόρο. Κι όταν ήλθε το τέλος...ούτε να το πιστέψει μπορούσε.
Και την κράτησε εκεί. Μέσα του. Στο σπιτικό τους. Η καρδιά του έπαυε να ματώνει όταν  την έβλεπε κάθε βράδυ να κάθεται στην πολυθρόνα της, να διαβάζει το βιβλίο της, όσο εκείνος παρακολουθούσε τους αγώνες.
-Σου έπλυνα τα πιάτα, της είπε πριν λίγο. Για να μην βρέξεις τα χεράκια σου.
Άπλωνε το χέρι και τη χάιδευε. Την ένοιωθε στην παγωμένη του παλάμη, τον ζέσταινε, τον φιλούσε και το ένοιωθε.
Μόνο στο γραφείο του έμενε μόνος για να κάνει το τσιγάρο του, που εκείνη δεν το ήθελε στο σπίτι. Μόνον  ο χώρος αυτός υπήρξε το άβατό του. Εκεί δεν υπήρχε ούτε το άρωμά της.

Του έλειπε και αυτή τη στιγμή που οι αναμνήσεις  τον είχαν κυριεύσει. Το τσιγάρο ξεχάστηκε στα χείλη και οι ώρες στο νοσοκομείο περνούσαν μπροστά από τα μάτια του.Τι εφιάλτης κι αυτός! 
Όχι δεν θα την άφηνε να φύγει.

Γρήγορα γύρισε στο σαλόνι...
Εκεί παρέα της γελούσε με τις προσπάθειές της να μην τον αφήσει να την φιλήσει γιατί μύριζε τσιγάρο
-Πού θα πάει; Θα σε κάνω να το κόψεις, του είπε γελώντας
-Πού θα πάει; Θα σε κάνω να σ' αρέσει η μυρωδιά του τσιγάρου, της ανταπάντησε φιλώντας την
 Έβαλε μουσική...
-Έλα να χορέψουμε. Την πήρε από το χέρι και χόρευε μαζί της στο σαλόνι. Οι φιγούρες τους ήταν μοναδικές, όλοι το έλεγαν ότι χόρευαν τέλεια.

Άκουσε χτυπήματα στην πόρτα του. Αλαφιάστηκε.
Χαμήλωσε τη μουσική, της έδωσε πεταχτά ένα φιλί και πήγε να ανοίξει. Ο αδελφός του ήταν μόνος.
Τον προσκάλεσε μέσα
-Όχι μην κάθεσαι εκεί, δεν την βλέπεις που κάθεται; του είπε.
Κοίταξε εκείνος την κενή πολυθρόνα. 
-Κανείς δεν είναι Ίαν του είπε
-Είναι αυτή που θέλω εγώ να είναι...και με κάνει ευτυχισμένο.
-Ας την να φύγει , πρέπει...
- Όχι δεν θα τη διώξω γιατί αν φύγει με πονάει πολύ η απουσία της. Τόσο πολύ που κόβεται η ανάσα μου, που κομματιάζεται η καρδιά μου...
Και δεν αντέχω τον πόνο!
Δέξου το ή φύγε!


Αυτή είναι η συμμετοχή μου στη Φωτο-συγγραφική Σκυτάλη #2, που διοργανώνει η Μαίρη του blog ΓΗΙΝΗ ΜΑΤΙΑ.Η φωτογραφία από την οποία εμπνεύστηκα είναι επιλογή του Γιάννη του blog Ηδύποτον (και όχι μόνο).



                               

                                       
                                 
                                 Η φωτογραφία που επέλεξα για την Ανέσπερη  

pixabay.



Ζωή μου καλή σου επιτυχία!  Ελπίζω να σε διευκολύνει η φώτο μου αν και δεν το χρειάζεσαι. Είμαι σίγουρη ότι θα διαβάσουμε διαμάντι γιατί ξέρω πώς γράφεις.
Μαίρη μου, σ'ευχαριστούμε γι αυτό το όμορφο δρώμενο που αν και είναι η δεύτερη φορά που το παίζουμε εν τούτοις αγαπήθηκε πολύ. 

 Εδώ το blog της Φωτο-Συγγραφικής Σκυτάλης.

                                         

80 σχόλια:

  1. Άννα μου άλλη μια φορά με ενθουσίασες με κείμενο σου! Το περίμενα βέβαια πως θα έγραφες κάτι που θα μου άρεσε πολύ, αλλά για να είμαστε ειλικρινείς νόμιζα πως θα έγραφες κάτι σε αστυνομικό μυστήριο. Χάρηκα που δεν το έκανες γιατί το ξάφνιασμα πιο έντονο. Η ιστορία σου με συγκίνησε πολύ την έχεις αποδώσει στο έπακρον με το υπέροχο ύφος σου, και την έκανες να ταιριάζει απόλυτα στην εικόνα που σου διάλεξε ο Γιάννης! Συγχαρητήρια! Η Σκυτάλη μας προχωρά υπέροχα, με την ανάρτηση σου και με την εικόνα που διάλεξες για την Ζωή, που συμφωνώ θα μας ευχαριστήσει κι εκείνη όπως πάντα! Συγχαρητήρια για την δημιουργική σου πένα πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωωωω Μαίρη μου σ'ευχαριστώ πολύ. Χαίρομαι που σου άρεσε η ιστορία μου. Ναι για να είμαι ειλικρινής η πρώτη μου ιστορία ήταν αστυνομικό νουάρ αλλά το πάλεψα λίγο ακόμη.
      Ναι πιστεύω ότι της ταιριάζει της εικόνας.
      Σ'ευχαριστώ ξανά το σχόλιό σου με κάνει και πετάω στα σύννεφα...και φυσάει τόσο εκεί πάνω!!😄 😄
      Φιλιά πολλά

      Διαγραφή
  2. Εξαιρετικά ταίριαξες το κείμενο με την φωτογραφία Άννα μου και ας είναι η ιστορία σου στενάχωρη αλλά όχι και απίθανη... πολλοί είναι αυτοί που δεν αφήνουν να φύγουν τους αγαπημένους τους και λέγεται πως έτσι τους παγιδεύουν σ' ένα κόσμο που δεν τους ανήκει πλέον!
    Είμαι σίγουρη πως η φωτογραφία που αφήνεις στη Ζωή θα της αρέσει πολύ, πρώτα γιατί γράφει πολύ όμορφα και δεύτερο γιατί είναι καιρός που έχει πάρει μια βαλίτσα απ το blogging!!!

    Πολλά τρυφερά και ανεμοδαρμένα ΑΦιλάκια σου στέλνω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που βρήκες ταιριαστό το κείμενο με την εικόνα Στεφανία μου. Μπορεί να είναι στενάχωρο το θέμα μου αλλά κοίτα το πρόσωπο του άντρα στην εικόνα...μόνο στενάχωρο μπορούσα να γράψω.
      Εύχομαι να αρέσει στη Ζωή η εικόνα που της δίνω και ελπίζω να φτιάξει νέο μπλογκ κάποια στιγμή
      Φιλάκια πολλά και εύχομαι τα κεραμίδια να μείνουν στη θέση τους

      Διαγραφή
  3. Ωραίο παιχνίδι, μ' αρέσει που δίνει ο ένας στον άλλον μια φωτογραφία, μ' αρέσει και η διάθεση αλλά και η έμπνευση που διαθέτετε. Ενδιαφέρουσα η ιστορία σου Άννα μου, μπορεί να συμβεί με πολλούς και διαφορετικούς τρόπους ακόμη. Δύσκολη η αποδοχή της απώλειας και εύκολο και βολικό το τρύπωμα σε ένα φανταστικό κόσμο. Φαντάζομαι όμως μετά από λίγο καιρό τον ήρωα σου, να το έχει ξεπεράσει και να ανοίγει τα βήματα του για μια νέα αρχή. Τι λες; Όχι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς την. Ναι και εμένα μου αρέσει αυτό...ειδικά αν μετέχεις νοιώθεις την αγωνία για τη φωτογραφία που θα σου στείλουν και αναρωτιέσαι αν θα τα καταφέρεις.
      Χαίρομαι που βρήκες την ιστορία ενδιαφέρουσα. Δύσκολη όντως η αποδοχή της απώλειας. Δύσκολα διαχειρίσιμος ο πόνος που προκαλεί. Μακάρι να ανοίξει τα βήματά του για νέα αρχή...μην τον κλείσουν σε κανένα άσυλο να λες...
      Καλό σου βράδυ

      Διαγραφή
  4. Αυτό που με συναρπάζει στην σκυτάλη είναι πόσο διαφορετικά μπορεί να μας εμπνεύσει μία εικόνα! Μπορεί να περιμέναμε κάτι σε αστυνομικό, κάτι αλλιώτικο και εσύ μας πήγες σε εντελώς διαφορετικά μονοπάτια.

    Τώρα για το θέμα της απώλειας είναι πάντα φτωχά τα λόγια.
    Θα σταθώ σε όλα αυτά που φαίνονται "μικρά" στην καθημερινότητα ενός ζευγαριού που μόνο μικρά δεν είναι τελικά. Μπράβο σου που τα έθιξες.

    Και η επιλογή σου για την Ζωή αφήνει πολλά περιθώρια να ταξιδέψει η σκέψη!

    Καλή συνέχεια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι αυτό Κατερίνα μου και εμένα με συναρπάζει όπως επίσης και η αγωνία που νοιώθεις τι φώτο θα σου δώσει ο συμπαίχτης σου και αν θα είναι στις δικές σου δυνατότητες και προδιαγραφές. Τελικά το παιχνίδι αυτό το αγαπήσαμε πιστεύω.
      Ναι αυτά τα μικρά είναι που κάνουν τη σχέση ενός ζευγαριού μεγάλη. Και αν είχα περιθώριο λέξεων κι άλλο θα τα ανέλυα περισσότερο
      Σε ευχαριστώ πολύ
      Καλό σου βράδυ

      Διαγραφή
  5. Το ήξερα !
    το ήξερα ότι η εικόνα που επέλεξα για σένα Άννα μου θα έπεφτε σε "καλά" χέρια. Κάτι που χωρίς δεύτερη σκέψη, ισχύει για όλους εδώ τους συμμετέχοντες. Γιατί ξέρω ότι βγάζουν τον καλύτερο εαυτό τους και το φως της ψυχής τους.
    "Φωτογραφίζεις" ακριβώς την συγκεκριμένη εικόνα. Πιάνεις τον ψυχισμό του άντρα στον αέρα. Τον εντάσσεις στο χώρο του. Βουλιάζεις αργά και μεθοδικά στην ψυχή του και φέρνεις στο φως τα συναισθήματά του.
    Μια μελαγχολική και πικρή ιστορία της ανθρώπινης απώλειας και όσων αυτή αφήνει πίσω της.
    Οι εικόνες των αναμνήσεων έρχονται να παρελάσουν μπροστά του και να τους δώσει ζωή μέσα στη σιωπή του χώρου. Μια σιωπή που την μαρτυρά απόλυτα η εικόνα.
    Πόσοι άραγε από εμάς δεν νιώσαμε την ανάγκη να εξακολουθούμε να "κρατάμε" στη ζωή πρόσωπα λατρεμένα μας που έχουν φύγει από κοντά μας. Και να τους δίνουμε οντότητα.
    Ο Ίαν εδώ είναι στον κόσμο του. Έχει δίπλα του την λατρεμένη του σύντροφο. Αρνείται να την αποδιώξει. Και το αντίθετο καλεί τον αδελφό του να επιλέξει.
    Αυτή η διλημματική πρόσκληση στο τέλος είναι το μεγάλο μήνυμα.
    "Δέξου του ή φύγε"
    Άννα μου ένα μεγάλο μπράβο απ την καρδιά μου για την ιστορία σου αυτή. Μας συγκίνησε βαθύτατα.

    Όσον αφορά την εικόνα που παραδίδεις στη Ζωή, εξαίρετη και έχει όλα τα φόντα ανοιχτά για να εμπνεύσει και να γεννήσει απ την πένα της Ζωής, μια πανέμορφη συνέχεια.

    Πολύ την γουστάρω τη Σκυτάλη μας γιατί έχει ανοίξει τα φτερά της και καλπάζει δημιουργικά.
    Καλή συνέχεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να και ο υπεύθυνος της έμπνευσής μου. Ωωωω δεν ξέρεις πόσο χαίρομαι που σου άρεσει η οπτική μου στη φώτο σου. Την ταινία από την οποία είναι η σκηνή της εικονας σου δεν την έχω δει. Αλλά νομίζω ότι ταιριάζει η ιστορία μου και όταν το λες εσύ τότε ακόμη περισσότερο χαίρομαι.
      Πικρή ιστορία και νομίζω ότι όλοι μας πικρές ιστορίες έχουμε γράψει εως τώρα σ'αυτήν τη Σκυτάλη. Αλλά η απώλεια είναι κάτι που αντιμετωπίζουμε όλοι σε κάποιες φάσεις της ζωής μας. Δύσκολα διαχειρίσιμη. Αυτό ήθελα να τονίσω. Ο Ίαν δεν μπορεί να διαχειριστεί τον πόνο της απώλειάς του.
      Χαίρομαι πολύ για το σχόλιό σου που είναι τόσο επαινετικό
      Εύχομαι η Ζωή να βρει την εικόνα μου εύκολη και να της φέρει έμπνευση
      Κι εγώ γουστάρω τη Σκυτάλη μας πάρα πολύ χαχααα πετάει η ομάδα έτσι;😊 😊
      Όνειρα γλυκά

      Διαγραφή
  6. Την αποκωδικοποίησες με τον δικό σου υπέροχο τρόπο την φωτογραφία του σινεφίλ φίλου μας.
    Μια άλλη διάσταση απ' την κινηματογραφική της υπόσταση, που περιγράφει άψογα την οδύνη της απώλειας.
    Άννα μου συγχαρητήρια! Κι έσπαγα το κεφάλι μου, πώς θα την αξιοποιήσεις, σκεφτόμενη πως θα έγραφες μια ιστορία νουάρ...
    Καλή συνέχεια στη Ζωή που της παραδίδεις μια εικόνα που ήδη "μιλάει" από μόνη της...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου χαίρομαι που βρίσκεις υπέροχο τον τρόπο μου. Σ'ευχαριστώ γι αυτό.
      Να σαι καλά και ξέρεις; Κι εγώ έσπαγα το κεφάλι μου τι να γράψω.Είχα μεγενθύνει το πρόσωπο του ηθοποιού στην εικόνα του Γιάννη να τον ψυχαναλύσω χαχαααα
      Εύχομαι και η Ζωή για την εικόνα να σχηματίσει την ίδια γνώμη
      Καλό σου βράδυ 😍

      Διαγραφή
    2. Μα ακριβώς αυτήν την ψυχοσύνθεση της απώλειας κουβαλάει ο Dana Andrews στο καρέ αυτό. Και αναζητά μονοπάτια γνώσης και στιγμών. Έξοχα....!!!

      Διαγραφή
    3. Τι να πω; Θα ζητήσω μετά από αυτό να προσληφθώ βοηθός σκηνοθέτη, θέλω συστατική επιστολή θα πιάσει η υπογραφή σου στο λέω...

      Διαγραφή
  7. Αυτό το παιχνίδι με τις φωτογραφίες έχει πολύ ενδιαφέρον .
    Βλέποντας την, είχα σκεφτεί μια τελείως διαφορετική ιστορία.
    Μπράβο Άννα. Με συγκίνησε πάρα πολύ η δική σου εκδοχή .
    Μπράβο και στη Μαίρη για το ωραίο δρώμενο.
    Καλή επιτυχία και στη Ζωή.
    Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όντως Ρένα μου έχει ενδιαφέρον μεγάλο γι αυτό νομίζω το αγαπήσαμε όλοι μας. Χαίρομαι που σου άρεσε προσπάθησα να δώσω μια εκδοχή κάπως μη αναμενόμενη
      Σ'ευχαριστώ πολύ κορίτσι μου να σαι καλά
      Καλό Σ/Κο να περάσεις
      Φιλιά πολλά

      Διαγραφή
  8. Φοβερό δυνατό και έντονο. Άννα μου ως ένα άτομο που φοβάται την απώλεια και λυγίζει μπροστά της με έκανες και δάκρυσα πραγματικά!!!με άγγιξε πολύ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πως μπορούμε να συμμετέχουμε δεν έχω καταλάβει

      Διαγραφή
    2. Καλημέρα Μαρία μου! Θα χαρώ πολύ να συμμετέχεις στην επόμενη Σκυτάλη μας! Στείλε μου στο email μου marypertax@gmail.com την ηλεκτρονική σου διεύθυνση να την έχω. Η Σκυτάλη είναι ένα παιχνίδι για φίλους που θέλουν την πρόκληση, που θέλουν να δημιουργούν,που θέλουν να εκφράζονται με την πένα τους! Μόλις δοθεί το σήμα οι φίλοι μπαίνουν στην ανάρτηση μου και δηλώνουν συμμετοχή. Δες σχετικά εδώ https://ghinimatia.blogspot.com/2018/09/2.html Επίσης μπορείς να μάθεις αρκετά στο blog της Σκυτάλης https://foto-syggrafikiskytali.blogspot.com/ Σε ότι χρειάζεσαι επεξήγηση είμαι διαθέσιμη! Να είσαι καλά!

      Διαγραφή
    3. Χαίρομαι Μαρία μου που σου άρεσε. Και αν κατάφερα να σε συγκινήσω τότε όντως είμαι ικανοποιημένη. Ναι νομίζω ότι όλοι μας λυγίζουμε μπροστά στην απώλεια ειδικά αν τα πρόσωπα που χάνουμε είναι πολύ κοντινά, δικά μας άτομα. Η διαχείριση όμως παίζει ρόλο. Και εκεί δεν πρέπει να χαθούμε και να χάσουμε την πραγματικότητα
      Σε φιλώ
      ΥΓ Η Μαίρη πιο πάνω σου εξηγεί για το δρώμενο. Έχει λήξει η προθεσμία για να λάβεις μέρος αλλά αν θες στην επόμενη ΣΚυτάλη η Μαίρη ειδοποιεί ξέρεις. Πες το και θα είσαι μαζί μας την άλλη φορά γιατί γράφεις πολύ ωραία

      Διαγραφή
  9. Άννα μου πολλά πολλά συγχαρητήρια!!! Κοίτα λοιπόν τι κρύβεται μέσα μας και η σπίθα ενός παιχνιδιού βοηθά να βγει προς τα έξω!!! Ήταν πολύ δύσκολη η εικόνα σου. Προσωπική πάντοτε άποψη!!! Εγώ δε νομίζω να κατάφερνα να γράψω κάτι πάνω σ' αυτήν. Ειλικρινά!
    Για την εικόνα που μου δίνεις τι να πω? Θα σου πω μόνο πως ήταν τόσο εύκολη για ΄μένα που η ιστορία μου είναι ήδη έτοιμη. Απομένει να διαλέξω εικόνα για να παραδώσω τη σκυτάλη. Σ' ευχαριστώ πολύ!!! Μα πάρα πολύ όμως!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς μου την. Πήρες τη Σκυτάλη και ετοιμάστηκες κιόλας; Πόσο χαίρομαι που σου άρεσε η εικόνα που επέλεξα για σένα. Πιστεύω ότι θα είναι υπέροχη μια και εμπνεύστηκες αμέσως.
      Τώρα στο θέμα μου χαίρομαι που σου άρεσε. Ναι ο καθένας έχει άλλη οπτική βλέποντας μια εικόνα και εδώ έγκειται το ενδιαφέρον. Όλοι βλέπουμε την εικόνα που ο ένας παίχτης δίνει στον άλλο και φανταζόμαστε διάφορες ιστορίες...
      Νομίζω ότι υποτιμάς τον εαυτό σου αν λες ότι δεν θα έγραφες κάτι πάνω στην εικόνα.Γράφεις πολύ όμορφα και μπορεί να σε ταλαιπωρούσε- και μένα άλλωστε- αλλά θα μας έδινες διαμάντι.Να σου πω μάλιστα ότι είχα την εικόνα στην επιφάνεια εργασίας και την μεγένθυνα κοιτάζοντας το πρόσωπο αλλά και τα αντικείμενα για τον προσδιορισμό του χρόνου. Κάποιες ιστορίες που εμπνεύστηκα δεν ταίριαζαν με το τότε και τις άφησα.
      Σ'ευχαριστώ πολύ Ζωή μου
      Περιμένω τη δική σου δημοσίευση με αγωνία
      Καλό σου Σ/Κο

      Διαγραφή
  10. Και μόνο από το γεγονός ότι μια φωτογραφία σε οδηγεί να κάνεις παραγωγή μιας πλούσιας ιστορίας με κάνει να υποκλίνομαι. Εύγε, κυρία μου!
    Η σκέψη μου είναι ότι, αν και εφόσον ο ήρωας έζησε τον παράδεισο μιας σχέσης, η οποία κόπηκε βιαίως, τώρα, που κάθεται μόνος καπνίζοντας, θα μπορούσε να ήταν i) στενοχωρημένος για την κατάσταση στην οποία περιήλθε, ii) "γεμάτος" που αξιώθηκε να ζήσει αυτό τον επίγειο παράδεισο.
    Φυσικά και ανθρώπινα τον τοποθετείς στην πρώτη επιλογή, αλλά ίσως σε όλους μας μας χρειάζεται κάποια εξάσκηση στην αποδοχή του εφήμερου που αποτελούν τα πάντα, στην αποδοχή ότι ό,τι αρχίζει τελειώνει κι ό,τι ανεβαίνει κατεβαίνει, που έλεγε και ο συμπαθής τραγουδιστής κάποτε..
    Δύσκολα πράματα.
    Πολύ καλημέρα σας - κι ας μαίνονται τα μποφόρια..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ κύριέ μου για την υπόκλιση!
      Αυτό θα ήταν το υγιές να ήταν ένας ολοκληρωμένος άντρας που αξιώθηκε αυτήν την αγάπη αλλά το πρόσωπό του λέει άλλα. Κι έτσι τον έκανα χαμένο στον δικό του κόσμο.
      Φυσικά όλοι μας νοιώθουμε τον πόνο της απώλειας αλλά αν ξέρεις να τον διαχειριστείς σωστά δεν χάνεσαι, Ναι δύσκολα πράγματα και κρίμα σε όσους βιώνουν τέτοιο πόνο
      Καλό μεσημέρι Διονύση μου και τι; Μαραίνονται τα μποφόρια;

      Διαγραφή
  11. πολύ πολύ ωραίο δρώμενο αυτό!
    Αννούλα μου λάτρεψα την ιστορία σου και μου θύμισε κάτι από το βιβλίο που ετοιμάζω, μου θύμισε έντονα το σκηνικό, τ συναίσθημα και την ατμόσφαιρα της δεύτερης ιστορίας που θα υπάρχει εκεί.

    την αγαπη μου και τα φιλια μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ώπα γράφεις βιβλίο ναι ναι μου το είχες ξαναπεί.Το περιμένω με λαχτάρα και θα δω τι σου θύμισε όταν το κυκλοφορήσεις...
      Χαίρομαι που σου άρεσε αυτή η ιστορία
      Το δρώμενο όντως είναι πολύ ωραίο και κρίμα που δεν σε έχουμε ανάμεσά μας, κρίμα (ή σε έχουμε;)
      Φιλιά πολλά

      Διαγραφή
  12. Καλημερα Αννουλα μου!
    Συγχαρητηρια για την υπέροχη συμμετοχή σου στο δρώμενο!
    Τελεια ταίριαξες το κείμενο με την φωτογραφια!
    Η απώλεια ειναι πολυ δύσκολο να την διαχειριστείς ,και εσυ το απέδωσες τόσο ομορφα με την υπέροχη γραφή σου!
    Καλο ΣΚ φίλη μου! Πολλα φιλακια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς την μου. Σ'ευχαριστώ Δήμητρά μου
      Χαίρομαι που κι εσύ βλέπεις κείμενο -φωτογραφία ταιριαστά.
      Ναι αυτό πιστεύω και εγώ η απώλεια δύσκλα διαχειρίζεται αλλά τίποτε ακατόρθωτο. Να σαι καλά και σ'ευχαριστώ για τα τόσο τονωτικά σου λόγια
      Σε φιλώ
      Καλό Σ/Κο να περάσεις

      Διαγραφή
  13. Δεν την αφήνει να φύγει... πόσο σπαραχτικό, πόσο αληθινό...
    Είδες στην εικόνα κάτι που είδα κι εγώ, την απώλεια, και μας έδωσες μια δυνατή ιστορία!
    Βαλίτσα βλέπω στην εικόνα που διάλεξες; Πολλές ιστορίες εμπνέει!!!
    Καλή συνέχεια, Άννα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α...τα μεγάλα πνεύματα συναντώνται λένε...Κι εσύ απώλεια είδες ωραία, συμφωνούμε ❤ ❤
      Ναι βαλίτσα, νιάτα, φύση και η Ζωή έγραψε πιο πάνω ότι είναι έτοιμη κιόλας,
      Καλό Σ/Κο Αλεξάνδρα μου
      Σ'ευχαριστώ πολύ

      Διαγραφή
  14. Εξαιρετική Άννα μου! Είχες έμπνευση, είναι εμφανές. Τα συναισθήματα, οι εικόνες που περιέγραψες, ακόμα κι η απόγνωση του πρωταγωνιστή, τόσο ζωντανά δοσμένα. Μπράβο Αννούλα μου! Ανταποκρίθηκες τέλεια σε σχέση με την εικόνα.
    Πολλά γλυκά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι πολύ Μαρίνα μου. Ναι είχα έμπνευση. Η φωτογραφία του Γιάννη με εξιτάρησε!!
      Σ'ευχαριστώ πολύ μάτια μου
      Καλό Σ/Κο να περάσεις
      Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  15. Αχ Αννούλα μου!!!!

    φιλάκι που σ' αγαπάει ♥♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ Ελένη μου συγνώμη αν με την ιστορία μου προκάλεσα θλίψη και θύμισες άσχημες...Δεν το σκέφτηκα!
      Φιλί γλυκό και από εμένα με μια μεγάλη αγκαλιά ❤❤

      Διαγραφή
  16. Δεν περίμενα τίποτε λιγότερα από εσένα, Άννα μου. Ήξερα ότι θα γράψεις ένα υπέροχο, δυνατό κείμενο και επιβεβαιώθηκα. Χίλια μπράβο, φίλη μου. Ανέδειξες τον πόνο που βγάζει η φωτογραφία που σου έστειλε ο Γιάννης και τα δυνατά συναισθήματα που προκαλεί η απώλεια ενός αγαπημένου προσώπου. Αχ αυτές οι σκέψεις με το τσιγάρο στα χείλη! (Να δω πότε θα το κόψω εγώ!) Εκπληκτική και η φωτογραφία που παραδίδεις στη Ζωή μας και είμαι και πάλι βέβαιη ότι θα απολαύσουμε τη θαυμάσια έμπνευσή της. Πολλά πολλά φιλιά, καλή μου φίλη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γλυκιά μου Μία με κακομαθαίνεις με τόσο επαινετικο σχόλιο. Χαίρομαι τόσο πολύ που επιβεβαιώθηκες...Σ'ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου. Α..τσιγάρο κι εσύ; Αντε να προσπαθήσουμε να το κόψουμε αντάμα.
      Η Ζωή είναι έτοιμη, έγραψε...θα την απολαύσουμε είμαι σίγουρη.
      Σε φιλώ και καλό σου Σ/Κο

      Διαγραφή
  17. Τι να σου πω ;;; Να σου πω ότι δεν με εντυπωσιάζεις γιατί έχω πεισθεί πλέον πως κάθε συγγραφικό σου πόνημα είναι μια κατάκτηση της σύγχρονης Ελληνικής λογοτεχνίας;

    Λυρικό,λιτό,περίτεχνα απεικονιστικό μιας φαντασίωσης αφοπλιστικής και οικίας ,ναι γνώριμης σε πάρα πολλούς που έζησαν την "τελεσίδικη απώλεια" του/της αγαπημένης .

    Μπράβο Άννα, από μία μη ειδικό κριτικό κειμένων αλλά πολύ απαιτητική αναγνώστρια που θεωρεί αυτό σου το πόνημα εκτός συναγωνισμού.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α εντάξει με έχεις κάνει να κοκκινήσω, δεν με βλέπεις εσύ,αλλά αλλά ...κατάκτηση της σύγχρονης λογοτενχίας;;;;;;;;Λυγερή μου σ'ευχαριστώ μάτια μου αλλά μην είμαστε υπερβολικοί....ναι; Χάρηκα όμως την αντίδρασή σου. Καμαρώνω γι αυτό..
      Σ'ευχαριστώ πολύ για το σχόλιό σου και τις αντιδράσεις σου.
      Να σαι καλά απαιτητική αναγνώστρια!🌼🌼🌼
      Σε φιλώ

      Διαγραφή
  18. Να μαι και εγω Αννιω μου..να σου δωσω τα συγχαρητήρια μου για την εμπνευσμένη και πολύ συγκινητική ιστορία σου!! είχα και εγώ την περιέργεια να δω τι έμπνευση θα σου έδινε η εικόνα του Γιάννη..!!
    Η απώλεια ενός αγαπημένου ανθρώπου είναι δύσκολο διαχειρίσιμο συναίσθημα..υπάρχει και αυτή η πλευρά που πολύ όμορφα παρ όλο το θλιβερό της θέμα ανέδειξες!!
    Μπράβο για την συμμετοχή σου..!!! πολύ όμορφο και αυτό το δρώμενο Αννιώ μου ε; έτσι για να μην λιμνάζουν τα νερά μας!!! τα μπράβο και στην Μαίρη για την ιδέα!!!
    Να περάσεις ένα όμορφο Σαββατοκύριακο φιλακιααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς την μου! Σ'ευχαριστώ πολύ πολύ. Ναι είναι συγκινητική και την εμπνεύστηκα από το πρόσωπο του ήρωα στην φωτογραφία του Γιάννη. Κοίτα πρόσωπο, κοίτα το ύφος!!
      Δύσκολο το συναίσθημα της απώλειας όντως, ειδικά αν είναι πολύ δικό σου πρόσωπο.
      Ωραίο το δρώμενο της Μαίρης πράγματι Αυτό με τις εικόνες που δίνει ο ένας στον άλλο είναι το αλατοπίπερο...
      Καλό Σ/Κο Εμείς έτοιμοι να υποδεχθούμε το Ζορμπά. Δικός σας είναι αλλά εμάς θα χορέψει
      Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
    2. Ξέχασα να σου γραψω για την είκονα που επελεξες για την φιλη μας την Ανεσπερη.. υπεροχη και σιγουρα θα μας παει και η δικη της ιστορία στα μονοπατια της!!! φιλακιαα..!!

      Διαγραφή
    3. Α χαίρομαι που σου άρεσε. Και εκείνη είπε ότι της άρεσε πολύ και είναι έτοιμη με την ιστορία της
      Φιλάκια

      Διαγραφή
  19. Άννα μου εγώ δεν θα μιλήσω για την απώλεια και τα αισθήματα του ήρωα (κατανοητά) ο οποίος έχει μια αδυναμία αντίληψης και άρνησης του γεγονότος. Θλιβερό βέβαια αλλά αυτή η άρνηση της αλήθειας και ο έντονος ψυχικός πόνος συνάδει με βαριάς μορφής κατάθλιψη με απρόβλεπτα αποτελέσματα. Τέλος πάντων, αν στη πραγματική ζωή γίνεται έτσι (και γιατί να μη γίνεται δηλαδή) το λόγο έχει ένας γιατρός ή ένας παπάς.
    Θέλω όμως να σταθώ στο κείμενο (σαν ιδέα) και στη συγγραφή του. Ο τρόπος γραφής με εξέπληξε. Αν το μισό από αυτό ήταν το οπισθόφυλλο ενός βιβλίου στο ράφι κάποιου βιβλιοπωλείου, θα το αγόραζα χωρίς να το ξεφυλλίσω, σε διαβεβαιώ.
    Μπράβο Άννα! Ένα ακόμα κείμενο γεμάτο συναίσθημα και τρυφερές εικόνες. Ο τρόπος έκφρασης μπορεί να ευαισθητοποιήσει και τον πιο δύσκολο αναγνώστη.
    Γιατί δεν αρκεί να διαβάσεις ένα καλογραμμένο κείμενο, αλλά εκείνο που κάνει τη διαφορά είναι όταν ο συγγραφέας καταφέρει να ταυτιστεί ο αναγνώστης με τον ήρωα, εε τότε κορίτσι μου αυτό είναι χάρισμα. Κι εσύ το ‘χεις! Να είσαι καλά...καλή δημιουργική συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αννίκα μου γλυκιά τι καλημέρα είναι αυτή, γεμάτη επαινετικά λόγια που με γεμίζουν χαρά. Χαίρομαι που σου άφησε τέτοιες εντυπώσεις το γραπτό μου. Πραγματικά με κάνεις και αισθάνομαι χαρούμενη μεν αλλά αμήχανη γιατί δεν διεκδικώ ικανότητες και χαρίσματα στη γραφή. Σ'ευχαριστώ πολύ για τα εμψυχωτικά σου λόγια. Είναι υπέροχο όταν καταπιάνεσαι με κατι να βρίσκει ανταπόκριση ο τρόπος σου.
      Όσο για το θέμα μου, φυσικά και είναι μια αρρωστημένη κατάσταση και συμβαίνει στη ζωή, θέλω να πιστεύω όχι πολύ συχνά αλλά συμβαίνει όταν ο πόνος της απώλειας είναι δυνατός. Δεν θυμάσαι πόσα έχουμε διαβάσει που ακόμη και τα πτώματα κρατούν άταφα για να μη χάσουν τους αγαπημένους τους από κοντά τους; Φυσικά το λόγο έχει ένας γιατρός ψυχίατρος μάλιστα αλλά δεν είναι το θέμα μας αυτό. Η ψυχοσύνθεση του ανθρώπου που δεν μπορεί να διαχειριστεί την απώλειά του. Αρρωστημένη βέβαια 100% αλλά αυτό μου έβγαλε το πρόσωπο του ηθοποιού στην φωτογραφία.
      Να σαι καλά μάτια μου και καλό Σ/Κο

      Διαγραφή
  20. Απόλαυσα πραγματικά μια υπέροχη ταινία μόνο και μόνο διαβάζοντας το υπέροχο κείμενό σου!!! Συγχαρητήρια Αννούλα μου πραγματικά είσαι μοναδική !!! Καλό σου ξημέρωμα !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Έλενά μου. Χαίρομαι που σου άρεσε. Περιμένω και τη σειρά σου μια και ξέρω ότι γράφεις πανέμορφα
      Σε φιλώ

      Διαγραφή
  21. Τώρα εγώ, Αννούλα, τί να πώ, μετά από τόσα επαινετικά σχόλια που προηγήθηκαν για το υπέροχο διήγημά σου??!!!
    Πρέπει κατ'αρχάς να υπάρχει μιά πολύ μεγάλη, αληθινή αγάπη, για να καταλήξει αυτός που μένει να μην μπορεί να διαχειριστεί την απώλεια του άλλου! Και νομίζω πως μέσα από το κείμενό σου, απέδωσες τέλεια την αγάπη και την αμοιβαία κατανόηση που χαρακτήριζε αυτό το ζευγάρι.
    Μόνο "Εύγε" μπορώ να σου πώ! Μου άρεσε πάρα πολύ η ιστορία σου!
    Καλό ξημέρωμα, και προσοχή αύριο με τον Ζορμπά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς μου την και σε έχασα. Είσαι καλά; Σε κάποιο σχόλιο σε φίλη διάβασα ότι ήσουν κρυωμένη. Ελπίζω τώρα να είσαι καλά.
      Ναι Μαριάννα μου το μέγεθος του πόνου της απώλειας είναι ανάλογο με το μέγεθος της αγάπης. Χαίρομαι που βρίσκεις ότι αποδόθηκε και η αγάπη και τα συναισθήματα και η απώλεια στο γραπτό μου.
      Σ'ευχαριστώ πολύ να σαι καλά
      Καλημέρα και καλώς να ρθει ο Ζορμπάς ...και να φύγει γρήγορα!

      Διαγραφή
  22. δε ξέρω αν φταίει η μέρα που ναι δακρυσμένη κι ανάστατη,αλλά με συγκίνησε πολύ και αναστατωσε το μέσα μου η γραφή μου Αννούλα μου.Πολύ αληθινό,πολύ τρυφερό,πολύ συγκινητικό το διήγημά σου.Μέσα σε λίγες γραμμές απέδωσες αριστοτεχνικά την απουσία του ενός απο το ΜΑΖΙ! Νάσαι καλά,φιλιά πολλά και καλό Φθινόπωρο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ίσως φταίει και η μέρα...αλλά ναι είναι συγκινητική πάντα η απώλεια του ενός από το ΜΑΖΙ!! Τι ωραία που το έθεσες!!! Σ'ευχαριστώ για τα όμορφα λόγια σου και χαίρομαι πολύ που σε βλέπω εδώ...
      Να είσαι καλά Χαρά μου και καλό Οκτώβρη λιγότερο αγριεμένο
      Φιλιά πολλά

      Διαγραφή
  23. Η εικόνα, θα μπορούσε να είναι κάλλιστα ένα βιντεάκι, όπου θα πατάς το play και θα εκτυλίσσεται όλη η ιστορία που μας διηγήθηκες, Άννα μου. Θαρρώ πως μπήκες καταπληκτικά μέσα της και την απέδωσες υπέροχα. Μπράβο σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που την έκανες την ιστορία μου και ταινία...χιχιχι θα βάλουμε και το Γιάννη παραγωγό εσύ ο σκηνοθέτης και εγώ σενάριο ναι;
      Σ'ευχαριστώ πολύ με κάνεις και χαμογελώ για το επαινετικό σου σχόλιο
      Καλό Σ/Κο με χορό Ζορμπά

      Διαγραφή
  24. Την καλησπέρα μου και καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Άννα μου "ζωντάνεψες" την εικόνα με μια εκπληκτική ιστορία!
    Υπέροχη η έμπνευσή σου, αλλά και η εικόνα που διάλεξες για την Ανέσπερη, είναι όλο προοπτικές!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι πολύ που σου άρεσε. Η εικόνα μελετήθηκε πολύ, μετά από ώρα ψυχανάλυσης που έκανα στον ήρωα μου έβγαλε αυτό το κείμενο χιχιχι
      Η Ανέσπερη είναι έτοιμη μου είπε
      Μετά η σειρά σου
      Περιμένω να σας απολαύσω και τις δυο
      Φιλιά πολλά πολλά

      Διαγραφή
  26. Υπέροχο!!συγκινητικό!!!και τόση αγάπη!!!μπράβο Άννα μου!!!με άγγιξε τόσο πολύ!!!
    όταν είδα τη φωτογραφία εμένα το μυαλό μου πήγε αλλού...σε τζόγο,που τα έχασε όλα που τον παράτησαν όλοι..και του έμεινε μόνο η παρηγοριά του τσιγάρου...εσύ όμως έγραψες κάτι εντελώς διαφορετικό ένα δυνατό κείμενο που με καθήλωσε!!!και πάλι μπράβο!!!καλή συνέχεια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς την Δέσποινά μας. Χαίρομαι πολύ που κατάφερες μέσα σε τόσο φόρτο υποχρεώσεων, να διαβάσεις και το κείμενό μου.Σ'ευχαριστώ πολύ πολύ Και το δικό μου πήγε στο τζόγο ξέρεις. Αλλά δεν μου έβγαινε ωραία. Και στο φονο πήγε και σε δυο τρεις ακόμη περιπτώσεις αλλά αυτή μου φαίνεται ότι ταίριαζε περισσότερο στην εικόνα.
      Να σαι καλά μάτια μου

      Διαγραφή
  27. Αννα μου, αβίαστα έκανα ταινία την ιστορία σου απλά κοιτάζοντας την εικόνα......οι σκηνές διαδέχοναν η μία την άλλη ξεδιπλώνοντας τα συναισθήματα απώλειας και συντριβής του ήρωα, τόσο παραστατικά, τόσο άμεσα.....χάρη στην εμπνευσμένη γραφή σου. Οσό γιά η φωτό που επέλεξες γιά την Ανέσπερη, με προετοιμάζει γιά μία ακόμη υπέροχη ιστορία... Φιλιά πολλά και καλό μήνα !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ Κλαυδία μου. Αν κατόρθωσα να ''βλέπεις'' εικόνες και να συναισθάνεσαι μαζί με την ήρωα τότε ...πετάω από τη χαρά μου.
      Να σαι καλά
      Και η Ανέσπερη είναι έτοιμη είπε
      Φιλιά πολλά και καλό γλυκό μήνα

      Διαγραφή
  28. Μα τι ωραία απόδοση! Μπράβο Άννα! Βλέπω κι ο Γιάννης καμάρωσε με το παραπάνω. Και πάλι μπράβο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ Χριστίνα μου .Ναι ναι ο Γιάννης ικανοποιήθηκε όπως είδες στο σχόλιό του.Να σαι καλά και καλό σου μήνα

      Διαγραφή
  29. Μας την έφερες! Και κυρίως του Γιάννη! Πιστεύω ότι επέλεξε τη φωτό γιατί του αρέσουν τα αστυνομικά!
    Και να που εσύ πήγες σε άλλα μονοπάτια!
    Μπράβο Άννα μου!
    Πολύ ωραίο ξετύλιγμα, ταιριαστό εν τέλει με την εικόνα!
    Πολλά φιλιά και καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς την μου την ακριβοθώρητη! Ε είπα να κάνω την έκπληξη. Αν και παρατρίχα, νουάρ θα διαβάζατε αλλά ξαφνικά είχα την έμπνευση
      Σ'ευχαριστώ Αριστάκι μου να σαι καλά
      Καλό μήνα και καλή εβδομάδα

      Διαγραφή
  30. Σε χαίρομαι Άννα μου που από μία φωτογραφία ξετύλιξες μια υπέροχη ιστορία που δεν απέχει και πολύ απο την πραγματικότητα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ Κατερίνα μου. Νομίζω ότι η πραγματικότητα πολλές φορές μας ξεπερνάει...Καλή σου ΄μέρα

      Διαγραφή
  31. Άννα μου, απόλαυσα πολύ αυτήν την ιστορία. Η τραγικότητα, η αγάπη... Νομίζω πως η ερμηνεία σου της φωτογραφίας ήταν εξαιρετική και στην έμπνευση και στην εκτέλεση. Συγχαρητήρια! Και καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ Κατερίνα μου. Κι εγώ πιστεύω ότι ερμηνεύτηκε σωστά η εικόνα. Απ' ότι λέει και ο υπεύθυνος της φώτο, ο φίλος μας ο Γιάννης.
      Καλό μήνα και καλή εβδομάδα

      Διαγραφή
  32. Αννα μου γράφεις καταπληκτικά !!! Δύσκολος ο αποχωρισμός για όσους αγαπήθηκαν πολύ πολύ !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α Νικόλ μου σ'ευχαριστώ πολύ. Ναι δύσκολος σίγουρα αλλά η κακή διαχείριση ή η έλλειψή της οδηγεί εκεί στο μη πραγματικό!

      Διαγραφή
  33. Οχι που θα σου ξέφευγε η ματιά του στη φωτογραφία χεχεχε
    Οχι που θα σου ξέφευγε γενικά η φωτογραφία τσ τσ τσ
    Οχι που δεν θα μου άρεσε πολύ πολύ :) :) :)
    Φιλί !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχαχα τώρα είδα το σχόλιό σου. Όχι που θα μου ξέφευγε....
      Καλό ξημέρωμα εκεί

      Διαγραφή
  34. και παίδαρος και πονεμένος. Πώς να μην τον βάλεις σε στόρι ερωτικό; Μου άρεσε πολύ.
    Τα φιλιά μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. χααχχαα τον βρήκες παίδαρο; Χαίρομαι που σου άρεσε Αννέτα μου. Αλλά πολύ τον πόνεσα τον καημένο, δε νομιζεις;
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Καλύτερο ταίριασμα στην φωτογραφία, που επέλεξε για να σου παραδώσει τη Σκυτάλη ο Γιάννης, από την ιστορία σου, δεν θα μπορούσα να φανταστώ! Μπράβο, Άννα μου! Μου άρεσε πάρα πολύ! Και λυπήθηκα ειλικρινά τον ήρωά σου!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α χαίρομαι πολύ Μαριάννα μου. Σ'ευχαριστώ. Ναι είναι να τον λυπάσαι τον καημένο...
      Φιλιά και σε σένα

      Διαγραφή