Περιμένοντας την Άνοιξη

 Μήπως την είδε κανείς; Η Άνοιξη ήλθε και άφαντη είναι. Να δεις που την έκλεισαν καραντινα και εκείνη.

Εγώ πάντως, υπακούοντας στης Μίας τα κελεύσματα σας την παρουσιάζω.


Πάνω στο στεφάνι έφτιαξα με χαρτόνι το σχήμα της κοπελιάς, και με πηλό που κόλλησα πάνω στο χαρτόνι σχηματίστηκε η Άνοιξη με τα λουλούδια της και το καπελάκι για τον ήλιο. Φυσικά αριστερά στο στεφάνι έκανα και λουλουδάκια από πηλό.

Ακόμη είναι νωπό από το λούστρο αλλά δεν προλαβαίνω, η ώρα λήξης πλησιάζει.

Μία μου ελπίζω να σου αρέσει


Εδώ είναι η Άνοιξη με τον πηλό όπως την φαντάστηκα


Κι εδώ το στεφάνι που εξοπλίσηκε με λουλουδάκια και φύλλα και βάφεται.

Η Μία μας προσκάλεσε στην Craftlandia Πρόκληση 6 με θέμα την Άνοιξη


Εδώ οι λεπτομέρειες της πρόσκλησης

Καλή επιτυχία 


40 σχόλια:

  1. Τι ωραίες δημιουργίες.
    Δεν ξέρω αν η άνοιξη είναι όντως σε καραντίνα ή και αν έρθει θα την χαρούμε όπως πρέπει. Μα οι δημιουργίες σου σίγουρα την έφεραν, έστω και διαδικτυακά.
    Μπράβο Άννα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιώργο μου καλέ, θα το γιορτάσω όταν έλθει η Άνοιξη. Με τόσο χειμώνα σκέφτομαι μπας και έλθει κατευθείαν καύσωνας. Σ'ευχαριστώ πολύ
      Να σαι καλά και καλό μήνα αυριο

      Διαγραφή
  2. Άννα μου, τι λες τώρα? Να μου αρέσει? Τη λατρεύω! Μα τι υπέροχη άνοιξη είναι αυτή! Και τι ωραία ιδέα να δημιουργήσεις την άνοιξη με τη μορφή κοπέλας. Έξυπνη καλλιτεχνική δημιουργία με όμορφες λεπτομέρειες και εξαιρετική χρήση του πηλού. Μπράβο, φίλη μου. Ευχαριστώ για τη συμμετοχή σου στην Craftlandia Πρόκληση. Πολλά πολλά φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ χαίρομαι Μία μου που σου άρεσε αλήθεια. Σ'ευχαριστώ πολύ. Έτσι την φαντάζομαι κοπελιά με τα λουλούδια της. Δύσκολο να την πετύχω με τον πηλό αλλά προσπάθησα
      Και εγώ σ'ευχαριστώ για την ευκαιρία
      Φιλιά κα καλό μήνα αύριο

      Διαγραφή
  3. Μια δόση άνοιξης πάντως, την ένιωσα με την πήλινη κοπέλα σου.
    Μα τι υπέροχο στεφάνι είν' αυτό! Η Μία εμπνέει σταθερά για δημιουργίες και τρόπους διαφυγής απ' το "καταχείμωνο" που ζούμε.
    Μπράβο ρε κορίτσια!
    Καλό μήνα να έχετε ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α χαίρομαι αν πήρες την ανοιξιάτικη δόση σου. Τόσο χειμώνα πια...νισάφι. Κουράστηκα. Όσο για τον ΄αλλο χειμώνα που ζούμε και άνοιξη να έλθει και καύσωνας καλοκαιρινός χειμώνα θα ζούμε.
      Σ'ευχαριστώ Μαρία μου
      Καλό μήνα και σε σένα

      Διαγραφή
  4. Ευτυχώς και έχουμε το challenge της Μίας και βλέπουμε και καμιά ...Άνοιξη εδώ που τα λέμε.
    Άννα μου, το στεφάνι σου υπέροχο. Πολύ όμορφο. Η λεπτότητα και η αισθητική του είναι πανέμορφη. Μπράβο κορίτσι μου μία ακόμα φορά.
    Άντε να την υποδεχτούμε με το καλό και το έργο σου να είναι προπομπός της Άννα μου. Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευτυχώς είπα κι εγώ Γιάννη . Γιατί ψάχνω Άνοιξη και δεν βρίσκω. Χαίρομαι που σου άρεσε
      Σ'ευχαριστώ πολύ
      Με το καλό να έλθει θα το γιορτάσω
      Φιλιά πολλά

      Διαγραφή
  5. Ουάου!!!! Πιό όμορφη 'Ανοιξη δεν έχω ξαναδεί!!!!! Τι υπέροχη η έμπνευσή σου, Αννούλι μου, να φτιάξεις την μορφή της κοπέλλας/'Ανοιξης από πηλό, όπως και τα λουλούδια στο στεφάνι!!! Είναι πραγματικά, πανέμορφο!!!
    Μου αρέσει πάρα πολύ!!!! Νά'ναι καλά η Μία μας που μας παρακινεί να συμμετέχουμε στις προκλήσεις της με τις δημιουργίες μας!
    Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωωωω αν το λες εσύ κοκκινίζω!! Σ'ευχαριστώ Μαριάννα μου. Το έτρεξα λίγο γιατί δεν θα προλάβαινα. Ναι η Μία ας είναι καλά που μας παρακινεί. Να σαι καλά
      Και ο κοκορίκος σου απίθανος
      Φιλάκια και καλό μήνα

      Διαγραφή
  6. Είναι φως-φανάρι πως ανακάλυψες αυτό το μαγικό ταξίδι της τέχνης αλλιώς δεν εξηγούνται τέτοιες ομορφιές. Υπέροχη έμπνευση και δημιουργία Άννα μου να καθρεφτίζει την Άνοιξη και την ζωή! Συγχαρητήρια!
    Φιλιά Πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ Αννίκα μου. Ψάχνω την Άνοιξη και αφού δεν την βρίσκω είπα να την κανακέψω λίγο μπας και έλθει
      Φιλιά πολλά και καλό μήνα για αύριο

      Διαγραφή
  7. Μα τι πανέμορφο!!!!! Τελικά Αννούλα μου είσαι χρυσοχέρα σε όλα. Σε γραπτά, σε κατασκευές, μπράβο σου! Είσαι υπέροχη και είναι πανέμορφη και η Άνοιξη που μας χάρισες.
    Γιατί την κανονική δεν την έχω δει ακόμα.
    Μπράβο σου ξανά για την όμορφη δημιουργία και εύχομαι πάντα να εμπνέεσαι και να κατασκευάζεις τέτοιες ομορφιές!
    Σε φιλώ γλυκά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι Μαρίνα μου που σου αρέσει. Ω και χρυσοχέρα είμαι; Σ'ευχαριστώ πολύ
      Κι εγώ ψάχνω Άνοιξη και τόσο χειμώνα μόνο στο Δεκέμβρη είχαμε.
      Να σαι καλά
      Φιλάκια

      Διαγραφή
  8. Μακάρι η άνοιξη που μας ήρθε να είναι το ίδιο όμορφη με τη δική σου άνοιξη Άννα.
    Το ωραιότερο ποδαρικό για έναν, κατά τα άλλα δύσκολο μήνα.
    Συγχαρητήρια για την φαντασία, το γούστο και αποτέλεσμα.
    Πολλά φιλιά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ Μαρία μου τα λόγια σου η καλύτερη ανταμοιβή μου.
      Αλλά ήλθε η άνοιξη; Δεν την έχω δει...και σκέφτομαι μπας και μπει κατευθείαν απο χειμώνα το καλοκαίρι με τον καύσωνα...
      Καλό μήνα για αύριο
      Φιλιά πολλά

      Διαγραφή
  9. Έλα ρε Άννα άσε με σήμερα μέρα που είναι προσπάθησα να κάνω έναν κροκόδειλο με ρολό και κόλλησε μέχρι και η ψυχή μου πάνω κι εσύ μου τα βάζεις φάτσα φόρα να μου λες κοριτσάκι είσαι άχρηστο βρες άλλο άθλημα!!χαχαχα
    Εντάξει λάτρεψα την άνοιξη, ελπίζω να είναι αρκετό για να μας έρθει κιόλας!!
    Καλό μήνα εύχομαι <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχα καλημέρα σου και καλό μήνα. Κοίτα ο κροκόδειλος είναι άγριο πράγμα λογικό να δυσκολευτείς. Δεν ήξερα τι τράβηξες για να μην το βάλω...να σφυράς για να ξέρω χαχααα
      Να σαι καλά και ελπίζω να έλθει η άνοιξη
      Για να δουμε απο αυριο είπαν...

      Διαγραφή
  10. Υπέροχη δημιουργία που αποδίδει απόλυτα το θέμα της, με ιδιαίτερα αισιόδοξο τρόπο. Μου αρέσει!!!!!
    Να είσαι καλά, Άννα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Αγάπη μου, τι υπέροχες δημιουργίες!
    Συγχαρητηρια! Γεια στα χερακια σου!
    Αγαπω αυτη την Άνοιξη!
    καλό μήνα ψυχή μου!

    φιλια πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Κικίτσα μου
      Κι εγώ αγαπώ την άνοιξη αλλά έτσι που το πάει θα παμε κατευθείαν καλοκαίρι
      Καλό μήνα μάτια μου
      Φιλάκια

      Διαγραφή
  12. Δεν πάει να παίζει η Άνοιξη κρυφτούλι μαζί μας, εμείς έχουμε πολλούς τρόπους να την φέρουμε και αυτός είναι να δημιουργούμε πανέμορφα πρωτότυπα ανοιξιάτικα στεφάνια!
    Καλή μας μήνα Άννα μου και ΝΑΙ θα τον φτιάξουμε εμείς όμορφο και χαμογελαστό!

    ΑΦιλάκια ανοιξιάτικα και πολύ χαρούμενα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι ακριβώς Στεφανία μου
      Καλό γλυκό σου μήνα
      Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  13. Καλύτερο καλωσόρισμα στην Άνοιξη και στον Απρίλη που μπήκε Αννιώ μου δεν θα μπορούσες να κάνεις...αυτά τα δύο πάνε μαζί και εσύ τα πάντρεψες τόσο όμορφα με αυτήν την δημιουργία σου!!! πολύ ωραία η συμμετοχή σου!!
    Ναι έτσι όμορφη κοπελιά την φανταζόμαστε την Άνοιξη όταν έρθει με το καλό Αννιώ μου! εδώ πάντως χειμώνιασε ξανά ουφ...όμως κάπου στο βάθος βλέπω μια ηλιαχτίδα...😊
    Καλό μήνα να έχεις φίλη μου να κάνεις ότι αγαπάς φιλιααά 🌼🌻❤



    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ Ρούλα μου
      Καλό μήνα εύχομαι
      Και εδώ χειμώνας...
      Να σαι καλά φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  14. Τώρα δα είδα κι εγώ λίγη άνοιξη,
    που είδα την όμορφη κατασκευή σου!
    Πολύ ωραία και η επιλογή χρωμάτων.
    Καλό μήνα Αννούλα 🌸 Από αυριο μαθαίνω
    ότι έρχεται η άνοιξη με ωραίο καιρό! 🌷

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε ναι πετράδι μου, είπα να τη φέρω γιατί ακριβοθώρητη μου έγινε
      Ναι το Σ/Κο υποσχέθηκαν ότι έρχεται, να βγω λες να την προϋπαντήσω;
      Ευχαριστώ πολύ
      Καλό μήνα Πέτρα μου
      Να σαι καλά

      Διαγραφή
  15. Que lindo tu trabajo, muy original, y que bonito como refleja para ti la primavera!

    Besotes!!🥰

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Πολυ όμορφο Άννα μου!!! Μας έφερες την Άνοιξη πιο νωρίς γιατί αργεί να έρθει έχουμε ξεπαγιασα!!
    Μήπως πρεπει να ξεκινήσει η γειτονιά κατασκευές;μου έχουν λείψει!!
    Καλό μήνα Άννα μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ ξεπάγιασα. Φέτος το χειμώνα δεν έσβησε καθόλου το αιρ για ζέστη. Χαίρομαι που σου άρεσε. Είπαν από Σ/Κο θα είναι εδώ η άνοιξη για να δούμε.
      Η γειτονιά όλο με κατασκευές ασχολείται. Όχι ως δρώμενο αλλά ο καθένας μονος και αναρτά. Και εμένα μου έλειψαν. Λόγω καραντίνας χάσαμε και τα μπαζάρ
      Καλό μήνα Δεσποινά μου

      Διαγραφή
  17. αχ μου αρέσει !!! :)
    ... εδώ να δεις πόσο αργεί και μάλιστα κάθε χρόνο !!! χαχαχα
    αχμμ ωραία πρόσκληση, ίσως βάλω τα σποράκια μου να φτιάξουν κάτι την πρωτομαγιά χιχιχιχ τότε κάτι σα να έρχεται στο Μόντρεαλ
    Καλό μήνα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μήνα Μανια μου. Χαθήκαμε...
      Ναι αργεί κι εκεί το ξέρω. Σήμερα όμως έχουμε μια όμορφη ανοιξιάτικη ημέρα. Κρίμα που έχουμε καραντίνα πια...
      Χαίρομαι που σ'αρέσει
      Σ'ευχαριστώ Μάνια μου

      Διαγραφή
  18. Τι όμορφη η Άνοιξη σου ! Απορώ πως δεν έλαβα μέρος εγώ! Α! Δεν έχω πηλό να πάρει η ευχή και ένα σωρό υλικά..Υπέροχη η ιδέα σου ένα θαυμάσιο διαφορετικό δτεφάνι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν θα το είδες Γεωργία μου. Αλλά ξανακάνει Κοντά στον Ιούνιο νομιζω. Έχε το νου σου.
      Μπορείς να κάνεις ό,τι κατασκευή θες αρκεί να είναι μέσα στο θέμα
      Σ'ευχαριστώ Αχτίδα μου

      Διαγραφή
  19. Τι υπέροχη κατασκευή Ανοιξιάτικη είναι αυτή μπράβο Άννα μου συγχαρητήρια! Φιλιά πολλά κορίτσι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ω χαίρομαι που σου άρεσε Μαίρη μου. Σ'ευχαριστώ πολύ
      Τα φιλιά μου

      Διαγραφή