Ατενίζοντας από το μπαλκόνι...


pixabay

 Ο ήλιος βγαίνει δειλά δειλά να μας πει ότι η Άνοιξη άργησε φέτος...
Κι εγώ ρουφώ λίγο ήλιο χαζεύοντας από το μπαλκόνι
Λίγος κόσμος κυκλοφορεί, οι πιο πολλοί με μάσκες, γάντια λατέξ στα χέρια και γυαλιά ηλίου. Κλειστές όλες οι πόρτες για τον ιό...και ο καθένας ελπίζει να μείνει ανέπαφος.
Απέναντι είναι το λογιστικό γραφείο. Ένα γωνιακό κατάστημα που ανακαινίστηκε πριν ένα χρόνο. Με τα ρολά κατεβασμένα τόσο όσο να μην μπαίνει πελάτης. Κατεβασμένα τόσο όσο για να χωράνε τα χαρτιά και οι φάκελοι των πελατών που περιμένουν με τη σειρά τους έξω στο πεζοδρόμιο να τους αναλάβει ο λογιστής από μέσα.
Τρεις τέσσερεις μαζεμένοι απέξω με ένα μέτρο απόσταση ο ένας από τον άλλον και συζητούν.
Ο λογιστής πλησιάζει το κατεβασμένο ρολό. Από μέσα...
Ο πελάτης που έχει σειρά , με τη μάσκα του και τα γάντια, του δίνει το φάκελό του, απέξω. Ξεφυλίζει ο λογιστής, ρωτά, παίρνει απαντήσεις και ο πελάτης αποχωρεί.
Ο επόμενος...


pixabay

Δεξιά να η κοπέλα με τον όμορφο σκύλο της στην καθημερινή της βόλτα
Γάντια, γυαλιά και μάσκα...Στο χέρι το λουρί του κάτασπρου πανέμορφου σκύλου της που είναι γιγαντόσωμος και με κάνει να αναρωτιέμαι κάθε φορά πώς τον κουμαντάρει. Κοιτάζει τους μαζεμένους πελάτες στη γωνιά.
Κοντοστέκεται...Αποφασίζει ότι δεν πρέπει να περάσει ανάμεσά τους.
Μεγάλο το ρίσκο.
Περνάει απέναντι. Χάνεται από το οπτικό μου πεδίο ως ότου τη δω ξανά απέναντι, αλλά πιο κάτω από το λογιστήριο. Πέρασε και αυτόν το σκοπελο.
Δεν είναι εποχή να ρισκάρουμε.


pixabay

Στη γωνία ακριβώς παρουσιάζεται μια κυρία. Σκυφτή για να φτάνει το χερούλι του καροτσιού της γεμάτο με σακκούλες από το μάρκετ.  Ένα καρότσι που το τσουλά σαν το καρότσι μωρού, που έχει 4 ρόδες. Φορά μάσκα κι εκείνη. Και γάντια.
Προχωρά με περισσότερο θάρρος δίπλα από τους πελάτες του λογιστηρίου.
Μεγάλης ηλικίας. Φτάνει στο φανάρι. Σταματά. Τεντώνει το κορμί της και τη νοιώθω που παίρνει βαθιά ανάσα... Αχ να φτάσει στο σπίτι της να ξεκουράσει το κορμί γιατί μη νομίζεις, το καρότσι θέλει κόπο για να το κουμαντάρει τόσο γεμάτο. Και της είπαν ότι ανήκει στην ευαίσθητη ομάδα. Άραγε ζει μόνη; Αραγε δεν έχει παιδιά να της ψωνίσουν; 
Αραγε φοβάται; Τι να σκέφτεται ;


pixabay

Απέναντι σταματά μια μηχανή. Ο οδηγός της με το κράνος  στο κεφάλι κατεβαινει. Πίσω του μια κοπέλα κατεβαίνει κι εκείνη. Με μάσκα και οι δυο.Γαντοφορεμένοι και οι δυο.Τακτοποιεί στη μπαγκαζιέρα του το κράνος της συνεπιβάτιδάς του. Ανεβαίνει στη μηχανή. 
Συζητούν. Εκείνος κουνά καταφατικά το κεφάλι. 
Εκείνη φεύγει τρέχοντας. Χάνεται στην είσοδο της πολυκατοικίας της
Εκείνος περιμένει.
Εκείνη επιστρέφει με μια σακκούλα στο χέρι. Η μάσκα στο πρόσωπο ...
Του δείχνει ένα τάπερ. Θα του δίνει φαγητό...
Τακτοποιεί εκείνος τη σακκούλα και κουνά το χερι του σε αποχαιρετισμό
Εκείνη κάνει ένα δισταχτικό βήμα πίσω...ξανά μπροστά και χώνεται στην αγκαλιά του. Ακουμπά στο στέρνο του το κεφάλι της το μασκοφορεμένο. Εκείνος της χαιδεύει την πλάτη με το γαντοφορεμένο χέρι.
Τον χαιρετά και ακουμπά στη μάσκα το χέρι της με το λατέξ, του στέλνει ένα φιλί που εκείνος το ανταποδίδει με τον ίδιο τρόπο.
...Η αγάπη ξεχυλίζει από τη μάσκα και τα γάντια. Μα φοβάται τον ιό. 
Νέα δεδομένα, νέος τρόπος να ζεις.

34 σχόλια:

  1. αχ γλυκια μου φιλη
    ετσι ειναι πλεον η ζωη, η καθημερινοτητα μας
    και εμεις παρατηρητες
    ολοι παρατηρητες καποιων αλλων

    κραταω αυτο

    ...Η αγάπη ξεχυλίζει από τη μάσκα και τα γάντια. Μα φοβάται τον ιό.
    Νέα δεδομένα, νέος τρόπος να ζεις.

    θα επανελθουμε με περισσοτερη αγαπη

    ευχαριστω πολυ για τις ευχες που μου αφησες
    σε φιλω πολυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η αγάπη Κική μου δεν σβήνει ειδικά αν είναι αληθινή.
      Και δυστυχώς τώρα δοκιμάζεται
      Να σαι καλά κορίτσι μου
      Φιλάκια

      Διαγραφή
  2. Αχ Άννα μου, τι ομορφη περιγραφή! Θα περάσει κι αυτό...
    Μακάρι με τις λιγότερες δυνατές απώλειες.
    Πιστεύω ότι όλοι ήρθαμε πιο κοντά ο ένας στον άλλον,
    παρολη την φυσική απόσταση που μας εχει επιβληθεί λόγω της πανδημίας.
    Ομολογώ ότι γενικά έχω επιφυλάξεις... Αλλά θα δούμε... Φιλιά πολλά Άννα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ειρήνη μου είναι μια περιγραφή της καθημερινότητας που άλλαξε.
      Θα περάσει το εύχομαι και να μας αφήσει ανθρώπους αληθινούς
      Κι εγώ έχω επιφυλάξεις, θα δούμε
      Φιλάκια και σε σένα

      Διαγραφή
  3. Αννούλα μου η αγάπη ξεχειλίζει από τη μάσκα και τα γάντια...(τώρα διάβασα και το σχόλιο της Κικής που επισήμανε ακριβώς την ίδια φράση που άγγιξε και μένα. Είναι τόσο ποιητική!)
    Στιγμές δύσκολες τούτης της Άνοιξης του 2020.
    Την αγάπη μου.
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι Ελένη μου η αγάπη ξεχειλίζει παντού και πάντα. Αρκεί να είναι αληθινή
      Δύσκολο γενικά το 2020! Ούτε στη φαντασία μου δεν θα το περίμενα
      Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  4. Κανονικά, τέτοια εποχή θα γράφαμε για τις προετοιμασίες της Πασχαλιάς και για την ανθισμένη φύση (ενδεχομένως και διάθεση). Κι ένα τέτοιο κείμενο θα έμοιαζε ως σενάριο αχαλίνωτης φαντασίας. Φευ!
    Το βιώνουμε και καλούμαστε να βγούμε νικητές απ' αυτή τη μάχη. Ας επιστρατεύσουμε τις ιστορίες που ακούσαμε απ' τους προγόνους μας για τα μαύρα χρόνια της κατοχής. Όταν κρυβόντουσαν σε σπηλιές για να γλυτώσουν τους βομβαρδισμούς και επέζησαν τρώγοντας χόρτα και κανένα καρβέλι που βούταγαν οι σαλταδόροι απ' τα γερμανικά καμιόνια. Νομίζω πως έχουμε την ψυχραιμία και τις αντοχές να τα καταφέρουμε. Είμαστε από καλό σκαρί. Θα περάσει κι αυτό...
    Φιλί γλυκό Αννούλα μου και καλό μας μήνα!...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πω πω πω τέτοια εποχή τι θα κάναμε! Και δεν δίναμε και σημασία σε όλες αυτές τις προετοιμασίες του ''μια από τα ίδια''! Τώρα που τα χάσαμε είδαμε την αξία τους. Σωστά;
      Ναι θα τα καταφέρουμε. Οι παπούδες μας γνώρισαν πολλά ασχημα, οι γονείς μας επίσης. Ίσως γι αυτό και δεν σκύβουν εύκολα το κεφάλι σε περιορισμούς και απαγορεύσεις.
      Θα περάσει Μαράκι μου θα περάσει...
      Φιλιά και καλό μήνα ας έχουμε ειδικά αυτό το μήνα που είναι δύσκολος

      Διαγραφή
  5. Πολλές φορές έχουμε στη ζωή δεδομένα κάποια πράγματα. Άλλες τόσες φορές "κοροϊδέψαμε" σενάρια επιστημονικής φαντασίας και τρόμου ότι αποτελούν νοσηρή φαντασία των δημιουργών της. Μέχρι που κάθε φορά, στο επόμενο στάδιο αλλάζουν όλα.

    Μου άρεσε πάρα πολύ σήμερα αυτό το υπέροχα λεπτό και ανθρώπινο οδοιπορικό σου Άννα μου απ το μπαλκόνι σου κάτω στα δρώμενα της γειτονιάς. Με μια "κάμερα" στο χέρι γυρίζεις και καταγράφεις το δικό σου ντοκιμαντέρ της σύγχρονης τρέχουσας πραγματικότητας. Με διάθεση που σε συγκινεί και σε συναρπάζει. Με μια ματιά που μπαίνει στις σκέψεις και τις καρδιές των ανθρώπων.

    Αυτήν την εποχή η ισορροπία στη φύση και κατ' επέκταση στην κοινωνία, διαταράχτηκε παντελώς. Νέες δυνάμεις παλεύουν στο παρασκήνιο. Μέχρι να επιτευχθεί η νέα ισορροπία. Είναι νωρίς ακόμα να δούμε ποια θα είναι.

    Στέλνω φιλιά και ευχές ως εκεί το μπαλκόνι σου να σε συναντήσει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι ΄τα έχουμε τα δεδομένα και δεν θα πρεπε γιατί η ίδια η ζωή δεν είναι δεδομένη. Μόνο τα κοροϊδέψαμε αυτά τα σενάρια Γιάννη μου; Ναι για νοσηρή φαντασία μιλούσα κι εγώ πολλές φορές.
      Χαίρομαι που σου άρεσε το ντοκιμαντέρ μου χααχαα
      Δυστυχώς ναι η ισορροπία πλέος στη φύση χάθηκε και μετράμε απώλειες από τις επιπτώσεις.
      Θα δούμε, θα δούμε δυστυχώς...
      Φιλιά

      Διαγραφή
  6. Πράγματα καθημερινά που δεν τα εκτιμάμε ή απλά φεύγουν απαρατήρητα στην δίνη της ρουτίνας.
    Ας μείνει κάτι από όλο αυτό.
    Καλησπέρα Άννα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μακάρι Μαίρη μου να μείνει κάτι να μας κάνει περισσότερο ανθρώπινους και να κατανοούμε την αξία των καθημερινών που είχαμε ως δεδομένα
      Καλή σου μέρα και καλό μήνα

      Διαγραφή
  7. Πόσο έχει αλλάξει η ζωή μας! Ίσως είναι η σειρά του αυθορμητισμού και της ξεγνοιασιάς να περάσουν στη λήθη. Το σίγουρο είναι πως αυτό που ζούμε δεν θα το ξεχάσουμε πλέον ποτέ. Και ίσως να γίνουμε πιο υπεύθυνοι τα επόμενα χρόνια μας. Πολλά ακίνδυνα φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ άλλαξε. Και ζητούσαμε -όσοι ζητούσαμε -αλλαγή ζωής, αλλά να που πλέον αυτά που είχαμε φαντάζουν πολύτιμα και δεν δίναμε σημασία.
      Μακάρι να περάσει αυτό και δεν πρέπει να το ξεχάσουμε
      Καλό μήνα και φιλιά από μένα

      Διαγραφή
  8. Φίλη μου ..ήμουν μαζί σου στο μπαλκόνι, χάζευα μαζί σου τους ανθρώπους..αν δεν ήσασταν όλοι εσείς πόσο μόνοι θα ήμασταν! Ο καθένας σας μας πάει βόλτα με τις αναρτήσεις και τις σκέψεις σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Παρέα Γεωργία μου βλέπουμε από το μπαλκόνι τη ζωή πόσο έχει αλλάξει.
      Και ναι για όλους μας αυτή η μπλογκογειτονιά είναι θεραπευτική.
      Να σαι καλά

      Διαγραφή
  9. Να που άφησα τα χωράφια με τις ανεμώνες και πήγα μια βόλτα στην πόλη για να ζήσω τόσο ζωντανά απ΄το μπαλκόνι (όταν αυτό υπάρχει) την ζωή των εγκλωβισμένων αλλά εσωτερικά ελεύθερων και αγαπημένων φίλων της τρυφερής μας μπλογκογειτονιάς!
    Καλή δύναμη σε όλους με αγάπη στις καρδιές μας, θα τα καταφέρουμε!

    ΑΦιλάκια πάντα τρυφερά Άννα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είσαι σε χωράφια με ανεμώνες;;;;;;; Έρχομαιιιιιιιιιιιιι και ας πάει και το μπαλκόνι!
      Και δεν έχω ιο μη φοβηθείς .
      Ναι αυτή η γειτονιά είναι μια αγκαλιά για όλους
      Φιλάκια

      Διαγραφή
  10. Αυτό το γάντι και την μάσκα στον δρόμο δεν τα καταλαβαίνω! Το θέμα είναι να μην πιάνεις το πρόσωπό σου ... τέλος πάντων ας μην γκρινιάξω χαχαχαχα ούτε για την ουρά έξω από το λογιστήριο ...
    Για το ζευγαράκι χιχιχι
    Θα πω κάτι, αυτό που παίρνεις μετά από κάθε απομόνωση είναι έντονη συμπυκνωμένη αγάπη Ετσι δηλαδή για να ξέρουμε τι μας περιμένει μετά το τέλος του συναγερμού :) :) :) :) :)
    Σου στέλνω φιλιά μπαλκονάτα χαχαχαα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό το γάντι που φοράνε όλοι και μετά αγγίζουν τα πάντα που σου δίνουν τι νόημα έχει; Και όταν αγγίζουν τη μύτη τους ή τα μάτια τους είναι όλα τα λεφτά!
      Δεν ξέρω αν παίρνει ο απομονωμένος αγάπη μετά...θα το δω και θα σου πω. Θα σε κρατώ ενήμερη. Εσείς εκεί δεν είστε κλεισμένοι μέσα;
      Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  11. Άννα μου, μόνο συγκίνηση προκαλεί το κείμενο!
    Δεν έχω τίποτε άλλο να πω!
    Σιωπή, δέος, περίσκεψη και ελπίδα μπροστά σε όλο αυτό που εξελίσσεται μπροστά μας!
    Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ας ελπίσουμε ότι αυτό που εξελίσσεται μπροστά μας θα φύγει όπως ήλθε...
      Σιωπη...η μόνη ώριμη στάση.
      Φιλιά κι από μένα

      Διαγραφή
  12. Όλα όσα είχαμε και δεν τα εκτιμούσαμε, τώρα μας φαίνονται θησαυρός.
    Μια βόλτα, μια χειραψία, μια αγκαλιά κι ένα φιλί, απλά πράγματα καθημερινά.
    Ευτυχώς που εδώ μέσα κυκλοφορούμε ελεύθερα 😂😂 και ανταλλάσουμε όσα φιλιά θέλουμε.
    Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά διαδικτυακά και ακίνδυνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ ναι πόσο μου λείπει η κόρη μου και η μικρή μας που δεν μπορώ να πάω να τις αγκαλιάσω δεν φαντάζεσαι...Κάτι απλό καθημερινό που το στερηθήκαμε όπως λες και μας φαίνεται θησαυρός.
      Αγάντα...θα περάσει
      Τα φιλιά μου Ρένα μου

      Διαγραφή
  13. Καλημέρα Άννα !! Χαίρομαι που στην εποχή της πανδημίας του κορωνοϊού γράφεις όμορφα χρονογραφήματα με όμορφες εικόνες και κοινωνικού μηνύματα . Πράγματι οι άνθρωποι φέρονται υπεύθυνα και κυκλοφορούν σύμφωνα με τις επιταγές και τα μέτρα , που μας επιβάλλουν ο δημόσιος φορέας υγείας . Ας ευχηθούμε η ομορφιά της ανθρώπινης ψυχής θα υπερνικήσει το ζιζάνιο του κορωνοϊού και η αγάπη θα φωτίσει όλα τα σπιτικά ..
    Να είσαι καλά , να απολαμβάνεις την ελληνική άνοιξη , όπου και αν βρίσκεσαι !
    Καλό μήνα Άννα , καλό μεσημέρι :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έγκλειστη είμαι Κυριακή μου στο σπίτι στην Αθήνα. Την άνοιξη την βλέπω στις γλάστρες μου, κάτι είναι κι αυτό.
      Ναι χαίρομαι που οι άνθρωποι ως επι το πλείστον υπακούουν. Για να δούμε τώρα το Πάσχα
      Καλό μήνα και καλό Σ/Κο να περάσεις με ό,τι ασχολείσαι

      Διαγραφή
  14. Όπως η Κική, κρατώ κι εγώ την φράση "Η αγάπη ξεχυλίζει από τη μάσκα και τα γάντια. Μα φοβάται τον ιό.
    Νέα δεδομένα, νέος τρόπος να ζεις". Πόσο σημαντικό να μπορείς να νιώθεις, να αγαπάς μένοντας ανεπηρέαστος από όσα συμβαίνουν γύρω σου. Και πόσο δύσκολο κάτι να σε κρατά και να μην μπορείς να εκφράσεις το δυνατό συναίσθημα που πλημμυρίζει την καρδιά σου.
    Νέος τρόπος ζωής. Με τις απαιτήσεις του και με ένα δώρο.. Τον χρόνο να σκεφτούμε πώς θέλουμε να είναι το σήμερα και το αύριο. Πώς θέλουμε να είμαστε εμείς ως άνθρωποι. Τι θέλουμε να κάνουμε με και για τις φοβίες και ανασφάλειες. Και ένα ερώτημα. Νέος τρόπος ζωής, νέα προσέγγιση της καθημερινότητας;
    Με κατανόηση και υπομονή, καλή και δημιουργική συνέχεια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι Τζοάννα μου είναι σημαντικότατο να μην επηρεάζεται η αγάπη, ό,τι θετικό συναίσθημα νοιώθεις από όσα αρνητικά μας συμβαίνουν. Θέλει δύναμη ψυχής, πνευματική και ψυχική ισορροπία, θέλει ανθρωπιά.
      Έχουμε το χρόνο φίλη μου να σκεφθούμε αρκεί να μένει η σκέψη μας ανεπηρέαστη από την άσχημη καθημερινότητα. Και ναι νεα προσέγγιση της καθημερινότητας με ό,τι αυτό συνεπάγεται. Αλλαγή νοοτροπίας και χωρίς φοβίες και ανασφάλειες.
      Καλό σου βράδυ και σ'ευχαριστώ

      Διαγραφή
  15. Το ανθρώπινο γένος δοκιμάζεται σ'όλα. Στις αντοχές του,στην αξιοπρέπιεα του,στις αξίες και στα συναισθήματα του. Ενας νέος τρόπος ζωής,μας περιμένει και αυτό που θα πρέπει ν'αποβάλλουμε είναι ο φόβος και να κρατήσουμε την ΑΓΑΠΗ!Υ Φιλιά Άννα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι έτσι είναι Μαρία μου. Μόνο που πρέπει να πάψουμε να επηρεαζόμαστε για να αποβληθεί ο φόβος...Νέοι τρόποι να ζούμε...αλλά όπως λες με αγάπη.
      Να σαι καλά

      Διαγραφή
  16. Εικόνες βγαλμένες από ταινία επιστημονικης φαντασίας ..Αννιώ μου και που ποτέ δεν θα περνούσε απο το μυαλο μας ότι θα βλεπαμε στην πραγματικοτητα..
    Και πες μου εμενα τώρα να πιστέψω ότι όλο αυτό που συμβαίνει στην ανθρωπότητα ειναι τυχαίο...αφου έχω δει πριν 9 χρόνια φιλη μου σε ταινια αυτό που συμβαίνει σήμερα στην πραγματικοτητα..
    Δεν ξέρω ..όμως ότι και να είναι θα περασει και ότι αγαπαμε θα το κλεισουμε στις αγκαλιες μας οσο πιο σφιχτα γίνεται..εχω την εντυπωση ότι αυτό θα μας φέρει ακομα πιο κοντα...και θα ειναι η αγαπη μεγαλυτερη αν μπορεί να γινει..ας διωξουμε τον φοβο.. ακρυα Αννιώ μου είναι κακός συμβουλος..δεν τον χρειαζόμστε..στη θέση ας βαλουμε την υπομονή και την ελπίδα για ένα καλύτερτο αυριο..για όλο τον κόσμο για τα παιδια μας και τα εγγονια μας..
    Να εισαι καλα κοριτσι μου και να προσεχεις.. ο μηνα που μπηκε να ειναι καλυτερος απο τον προυγούμενο..την ααγαπη μου παντα...💚

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημερα Ρούλα μου. Ούτε εγώ πιστεύω ότι είναι τυχαίο. Δεν γίνεται...
      Αλλά είμαστε ανήμποροι να αντιδράσουμε σ'αυτό το θέμα και το μόνο που ευχόμαστε είναι ένα καλυτερο αύριο.
      Και εσύ να προσέχεις Ρούλα μου. Ας είναι καλύτερος αυτός ο μήνας και να τελειώσει γρήγορα όλο αυτό. Το μόνο που μου λείπει είναι η μικρή μας που έχω να τη δω ενα μήνα από κοντά.
      Φιλιά πολλά πολλά

      Διαγραφή
  17. ΟΤΑΝ ΑΓΑΠΑΣ ΔΕ ΦΟΒΆΣΑΙ ΤΊΠΟΤΑ ΑΝΝΟΥΛΙ ΜΟΥ ΚΑΙ ΟΙ ΔΎΟ ΝΕΟΙ ΑΓΑΠΑΕΙ Ο ΕΝΑΣ ΤΟΝ ΑΛΛΟΝ ΕΣΤΩ ΜΕ ΜΑΣΚΑ ΚΑΙ ΓΑΝΤΙΑ ΑΝΤΑΛΛΑΞΑΝΕ ΦΙΛΙ.
    ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΙ ΟΜΩΣ ΚΙ ΑΥΤΌ ΚΑΙ ΘΑ ΜΑΣ ΦΥΓΕΙ Ο ΦΟΒΟΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΓΙΟΥΣ!!!!!!!!
    ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ ΑΝΝΟΥΛΙ ΜΟΥ!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι Ελένη μου αντάλλαξαν φιλί αλλά ο φόβος είναι εκεί, και γι αυτό και η μάσκα.
      Θα περάσει σίγουρα
      Καλή σου μέρα μάτια μου

      Διαγραφή