Αγάντα ...θα περάσει κι αυτό!


Μπαίνουμε στον Απρίλη! Δυο βδομάδες ακόμη για να δουμε αν απέδωσαν τα μέτρα περιορισμού του ιού! Έτσι λένε οι ειδικοί λοιμωξιολόγοι και εμείς πρέπει οπωσδήποτε να υπακούσουμε.
Έγκλειστοι λοιπόν.
Μείνετε σπίτι, μας προτρέπουν. Για το καλό μας. Για το καλό των γύρω μας.
Η ανευθυνότητα σκοτώνει, το είδαμε.
Όμως... το ότι δεν θα είμαστε οι ίδιοι μετά τη λήξη του κορωνο-εγκλεισμού είναι γεγονός.
Το αν θα έχουμε πάρει ένα μάθημα ως πολίτες, αλλά κυρίως ως κυβέρνηση που ψηφίζεται για να διαχειρίζεται, εκ μέρους των πολιτών, όλα τα θέματα που τον απασχολούν είναι ελπιδοφόρο.
Το αν θα βγούμε αλώβητοι, είναι αισιόδοξο σενάριο.



Αλλά πολλά τα μηνύματα που παίρνω από τηλεφωνική επικοινωνία ή διαδικτυακή από φίλους, συγγενείς, γνωστούς,ότι ο εγκλεισμός είναι έτοιμος να μας διαλύσει ως άτομα, τις  σχέσεις μας μεταξύ μας, ως γονείς, ως εργαζόμενους.
''Μου έχουν σπάσει τα νεύρα...'' είναι μια φράση που ακούω κατά κόρον.
Ζευγάρια  που εργάζονται από το σπίτι και ο εκνευρισμός του ενός ξεσπάει στον έτερον ήμισυ, είναι το ένα.
Γονείς που η μαμά είναι με άδεια για να προσέξει τα παιδιά που δεν έχουν σχολείο, ακούει τα παράπονα του συζύγου που εργάζεται στο σαλόνι και δεν τον αφήνουν οι φωνές και τα παιχνίδια των παιδιών, που ''δεν κατανοούν και σε οδηγούν να γίνεις βίαιος'', είναι το δεύτερο.
Ζευγάρια που αποξενώνονται γιατί ο ένας εργάζεται έξω και ίσως...ισως φέρνει τον ιό στο σπίτι γι αυτό και απομονώνεται, είναι το τρίτο
Καυγάδες συχνοί είναι ένα ανησυχητικό τέταρτο μήνυμα.
Θέλεις και άλλα που αποκόμισα; 
Νοσοφοβία...
Μικροβιοφοβία...
Δηλαδή θα φύγει ο ιός (αντε και πότε)...και θα μείνουμε με  κατάθλιψη και με ψυχολογικά προβλήματα;
Θα τρέχουμε για διαζύγια;
Μάλιστα άκουσα και για τη γραμμή για ψυχολογική τηλε-στήριξη που ξεκίνησε και από την πρώτη μέρα χιλιάδες οι ενδιαφερόμενοι.


Αγάντα παιδιά...λίγη θέληση και ας κάνουμε στην άκρη το άγχος μας. Η αγάπη δεν μπορεί να σβήσει από ατομισμό και φόβο...
Αγάντα...
Το ίδιο είπα μέσα μου χθες το βράδυ που έστρωσα την πράσινη τσόχα να παίξουμε θανάση...με βότσαλα, όχι με χρήματα μην ανησυχείς.
Οι τρεις μας, παίξαμε ως αργά και περάσαμε όμορφα
Στην αρχή όμως που μου έριξε πάνω στο τραπέζι το ποτήρι με το περιεχόμενό του ο άντρας μου ύψωσα φωνή για μια στιγμή, αλλά αμέσως σκέφτηκα...Σιγά μη σε νοιάξει τώρα το τραπέζι και το τραπεζομάντηλο. Για τον άντρα σου πρόκειται.
Ας πρυτανεύσουν τα θετικά συναισθήματα
Σε πόλεμο είμαστε.
Και με τον ιό αλλά και με όλα τα αρνητικά που ίσως μας συνθλίβουν.
Ας μην τα αφήσουμε!
Καλό μήνα να έχουμε!
Ευχές για έναν ''αναίμακτο'' μήνα!



26 σχόλια:

  1. Καλό μήνα Άννα μου! Θα περάσει κι αυτό και θα επιστρέψουμε στη καθημερινότητα μας. Σίγουρα, τίποτα δε θα είναι ξανά το ίδιο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα περάσει Ειρήνη μου και σίγουρα δεν θα είμαστε το ίδιο με πριν μα μακάρι να μην είμαστε χειρότερα

      Διαγραφή
  2. αγαπημένη μου Άννα, στο τελευταιο σκελος της αναστησης σου πηρα δυναμη, αγαπη, αισιοδοκια, θετικη ενεργεια!
    ολα αυτα τα ειχα αναγκη!
    ευχαριστω απο καρδιας!

    καλη δυναμη ψυχη μου
    να προσεχεις
    σε αγαπω πολυ

    φιλακια πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πρέπει να αντισταθούμε Κικίτσα μου και να βγάλουμε στην επιφάνεια την αγάπη που έχουμε μέσα μας και που τα άγχη, ο φόβος, οι ανασφάλειες δεν μας αφήνουν να τη δείξουμε
      Κι εγώ σ'αγαπώ πολύ
      Φιλάκια και να προσέχεις

      Διαγραφή
  3. Τα παιδιά μας σκέφτομαι Άννα μου.
    Που έφτασαν στην ηλικία των 30 και 36 και ζουν ακόμη μαζί μας και να τώρα ο @@ιός που τα κλείνει και στο σπίτι. Ο ένας εργάζεται από το σπίτι, η άλλη έχασε ότι προσπάθησε να δημιουργήσει τα τελευταία χρόνια. Αν το καλοσκεφτείς ένα όνειρο τους, δεδομένο για τα δικά μας χρόνια, δεν έχει πραγματοποιηθεί.
    Και αυτό είναι ένα πεδίο όπου παίζουν πολλά νεύρα. Και πάλι κάνουν / κάνουμε υπομονή.

    Από Θανάση ιδέα δεν έχω για να ευθυμήσουμε λίγο αλλά με αφορμή την ανάρτηση σου θέλω να τους μαζέψω να παίξουμε Σκραμπλ.
    Για να δούμε θα τα καφέρω;

    Καλή εβδομάδα Άννα Φλο μου
    φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ω δεν ξέρεις Στέλλα μου πόσο τα σκέφτομαι τα παιδιά μας, όλα τα παιδιά που βλέπουν τα όνειρά τους να γκρεμίζονται και μιλάμε για όνειρα απλά καθημερινά που κάνει κάθε άνθρωπος.
      Αν θέλεις θανάση σε μαθαίνω είναι πανεύκολος αλλά ναι πείσε τους για σκράμπλ είναι εθιστικό και όμορφο παιχνίδι, ακονίζει το νου και τον παίρνει μακριά από όλα αυτά.
      Καλή σου εβδομάδα
      Σε φιλώ

      Διαγραφή
  4. Αγάντα Άννα μου, αγάντα και η άνοιξη θα μας γεμίσει ενέργεια για να πάρουμε και να δώσουμε δύναμη σε όσους δοκιμάζονται ψυχολογικά, οικονομικά υπαρξιακά!
    Ας πούμε και ένα ευχαριστώ που είμαστε υγιείς, που έχουμε μια στέγη, τροφή, ίντερνετ, κινητά για να μπορούμε να επικοινωνούμε μεταξύ μας!
    Καλή βδομάδα ηλιόλουστη και υπομονετική βδομάδα σε όλους μας!
    Και ΑΦιλάκια αγάπης για σένα Άννα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το ευχαριστώ για όσα έχουμε Στεφανία μου το λέω καθημερινά. Εύχομαι να τα διατηρήσουμε και να τελειώσει όλο αυτό με λιγότερες απώλειες.
      Να σαι καλά μάτια μου
      Τα φιλιά μου

      Διαγραφή
  5. Όποιος δεν ανέχεται τους οικείους του, νοσεί σοβαρά κι αυτή η νόσος δεν έχει άλλη θεραπεία, απ' την ενδοσκόπηση και τον επαναπροσδιορισμό των σχέσεων. Εννοείται πως η καραντίνα θα έχει συνέχεια και δεν ευθύνεται αυτή για τις παθογένειες που υπάρχουν στα σπίτια. Αννούλα μου το θεωρώ μεγάλη απρέπεια να ακούγονται τέτοιες γκρίνιες σήμερα, εν μέσω μιας τέτοιας τραγωδίας. Αν δεν μπορούν να διαχειριστούν την οικογένειά τους, τι σόι υπεύθυνοι πολίτες είναι; Μετά τον εθνικό εμφύλιο, να ζούμε και οικογενειακούς τώρα; Έλεος δηλαδή!
    Αχ βρε Αννούλα μου, καλό μήνα να έχουμε! Βαστάμε γερά, δεν γίνεται αλλιώς. Όποιος αναλώνεται σε οικιακές συγκρούσεις... ξα του! (που λέμε και στο χωριό μου) ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου αυτά που περιγράφεις είναι σωστά και είναι το ιδανικό. Να σου πω όμως ότι οι άνθρωποι δεν είμαστε τέλειοι και τα προβλήματα, η ανασφάλεια, οι δυσκολίες, ο φόβος και ο τρόμος μας βγάζουν από το δρόμο μας πολλές φορές. Ανέχονται τους δικούς τους ανθρώπους όσοι περιγράφω και τους αγαπούν αλλά όλη αυτή η τραγωδία μας βρήκε απροετοίμαστους. Φυσικά δεν πρέπει να ακούγονται γκρίνιες αλλά αν δεν είναι γκρίνιες και έχουν βαθύτερες επιπτώσεις στην ψυχική υγεία; Δεν είμαι τόσο απόλυτη. Για να ξεκινήσουν τηλευποστήριξη ψυχολογική σημαίνει ότι αφήνουν σημάδια αυτές οι δυσκολίες. Και δεν τα θεωρώ αμελητέα.
      Καλώς να έλθει ο Απρίλης και ας είναι καλός για όλους.
      Δεν ξέρω αν είναι οικιακές οι συγκρούσεις ή απλά εκεί εκτονώνονται σοβαρότερα θέματα που μας λυγίζουν...τότε να μην πουμε ξα τους, ε;

      Διαγραφή
  6. Λοιπόν!
    Προσπερνώ ένα ανησυχητικό ...σύμπτωμα που μου συνέβη μόλις πριν λίγη ώρα Άννα μου! Άννα μου! Για να δω; Καλά το έγραψα; Ναι Παναγία μου! Μην δίνεις σημασία. Λέμε δηλαδή. Μα .....είχα την εντύπωση ότι το σχόλιο εδώ ήταν στο μπλογκ της Γεωργίας της Αχτίδας μας! Ωχ Παναγία μου δεν πάμε καλά!
    Και ...κοτσάρισε που λες, που είδες μάλλον, γιατί το έσβησα, ένα σχόλιο με ένα "Γεωργία μου" ως προσφώνηση μέχρι εκεί δα πάνω!

    Τι να πω τώρα ο καψερός; Εντάξει. Εδώ και καιρό αυτή η ρημάδα η ρήξη υαλοειδούς στο μάτι μου έχει ελαττώσει την όραση αλλά μπα δεν δικαιολογείται!
    Άννα, ναι με χτύπησε το φαινόμενο που περιγράφεις καλή μου. Και αν το συνδέσω με μια επαναλαμβανόμενη υποθερμία που έχω τον τελευταίο καιρό τότε να ανησυχώ;

    Ναι, όπως τα λες. Έχουν αρχίσει και προκύπτουν ζητήματα από το εγκλεισμό ανάμεσα στους ανθρώπους. Που είναι και αρκετά και σοβαρά. Και μην ακούς τι λένε οι αναλυτάδες ότι "δεν ξέρουμε να ζούμε ανάμεσά μας" και "δεν μάθαμε με τα παιδιά μας" και τέτοια. Ωραίες και εύκολες κουβέντες.
    Τα προβλήματα θα είναι σοβαρά αν παραταθεί όλη αυτή η ιστορία. Τουλάχιστον στην Κίνα, κλείστηκαν μια και καλή (σαν τα ποντίκια) μέσα για πόσο αλλά τώρα να ξετσούμισαν σιγά-σιγά.
    Άηντε να δούμε!
    Αγάντα Άννα μου! (σωστά το έγραψα...)
    Φιλάκια καλή μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για να σου πω Γιάννη μου πόσο συμπάσχουμε την ημέρα που θα έκανα την επέμβαση στα μάτια έγινε ο χαμός στα νοσοκομεία και έκλεισαν οι επεμβάσεις. Έτσι ήμαστε..ασορτί όπως θα το έλεγα γαλλικά!

      Διαγραφή
    2. Προσπέρασε το Γιάννη μου γιατί υπάρχουν σοβαρότερα θέματα να μας απασχολούν. Δεν ακούω τους αναλυτάδες. Τα μπλα μπλα είναι θεωρίες και στο χορό μαθαίνεις τα βήματα. Εύχομαι όντως να βγούμε από αυτήν την κρίση αλώβητοι και αυτό που με συγκλονίζει είναι γιατροί να αναγκάζονται να επιλέξουν ποιον θα διασωληνώσουν γιατί δεν αρκούν οι εντατικές. Με συκλονίζει να λέει ο πλανητάρχης ότι και 100.000 νεκρούς να έχουν στις ΗΠΑ θα πει ότι τα΄έκαναν καλά...Είναι φοβερό να μας θεωρούν αριθμούς σε λίστες αποθανόντων. Και όλα αυτά γιατί η μάχη είναι τρομερή με τον ιο
      Να σαι καλά

      Διαγραφή
    3. Είδες; Με τα μάτια σας συμπάσχετε με τη Γεωργία και γι αυτό νόμισες ότι είσαι στο μπλογκ της όταν έγραφες σχόλιο...χααχχαα

      Διαγραφή
  7. Γλυκιά μου Άννα θα σου πω πως όσο κι αν σάλεψα παραμένω ήρεμη στην όλη κατάσταση. Η κλεισούρα δεν με πείραξε τόσο γιατί λόγω προβλήματος μου δεν βγαίνω συχνά. Όμως με πειράζει που έχω επίγνωση της οικονομικής κατάστασης των συνανθρώπων μου και το ότι στεναχωριέμαι που ο άνδρας μου αισθάνεται άσχημα μακριά από την μόνη του ασχολία το κτήμα.Βέβαια το "χρυσό κλουβί" παραμένει πάντα κλουβί και η αβεβαιότητα του αύριο με πειράζει όχι για μένα αλλά για τα παιδιάόλου του κόσμου. Δεν ξέρω που θα καταλήξει όλο αυτό, προσεύχομαινα μας λυπηθεί ο Θεός για τα λάθη που ίσως κάναμε. Ελπίζω να παραμείνουμε άνθρωποι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεωργία μου το να μη βγαίνουμε συχνά είναι το λιγότερο. Κι εγώ 3μιση χρόνια με το μπαμπά μου δίπλα ήμουν σχεδόν εσωτερική. Αλλά το χρυσό κλουβί παραμένει κλουβί όπως λες και επίσης όταν ξέρεις ότι έξω παραμονεύει η ασθένεια και ίσως ο χαμός τόσων ανθρώπων, τότε το κλουβί γίνεται θηλιά.Εμείς πάντως μεγαλώσαμε, τα νέα ζευγάρια, τα νέα παιδιά σκέφτομαι κι εγώ. Είναι τρομαχτικό΄όλο αυτό που ζουν...
      Μακάρι μετά, να παραμείνουμε άνθρωποι, μακάρι...

      Διαγραφή
  8. Αννιώ μου αγάντα καλή μου αφού δεν μας μένει άλλη επιλογή και ότι περνάμε είναι ένας μονόδρομος είναι..δύσκολος και με απώλειες .. και όταν δεν έχεις άλλη εναλλακτική λύση τον ακολουθείς μέχρι να βγεις στο ξάγναντο και να αναπνεύσεις οξυγόνο.. το μόνο σίγουρο είναι αυτό.. να το έχουμε στη σκέψη μας.. και να κάνουμε υπομονή..μέχρι να περάσουμε το δάσος.. με όσο γίνετε λιγότερες απώλειες φίλη μου...
    Μετα από όλα αυτά..ελπίζω ότι θα γίνουμε καλύτεροι άνθρωποι..να εκτιμήσουμε αλλιώς ότι έχουμε...
    Να είσαι καλά και να προσέχεις Αννιω μου..
    Ααααα και εγώ του μαλακού μαξιλαριού είμαι.. την αγάπη μου ..Φιλάκι... ❤

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α Ρούλα μου αντέχω εγώ. Εκπαίδευση γερή πήρα τόσα χρόνια κοντά στο μπαμπα μου. Αλλά σκέφτομαι τόσους ανθρώπους που εκτός από το φόβο έχουν και ένα σωρό προβλήματα να αντιμετωπίσουν
      Μακάρι να γίνουμε καλύτεροι Ρούλα μου, μακάρι.
      χαχαα μαλακό μαξιλάρι κι εσύ ε;
      Μόνο η Αχτίδα μας είναι του σκληρού τελικά
      Φιλάκια

      Διαγραφή
  9. Ψυχολογικό θρίλερ και νουάρ ατμόσφαιρα με μια διάθεση όλο και πιο χάλια βιώνουμε καθημερινά Άννα μου.
    Και ίσως αυτό το αβέβαιο με κάποια δυσδιάκριτα ίχνη ελπίδας δεν μας αφήνει να χαλαρώσουμε μετά τις ανακοινώσεις των έξι μμ.
    Σε φιλοσοφικό επίπεδο (για το πώς να αξιοποιήσουμε το χρόνο στο σπίτι) όμορφη μπορεί να γίνει η καραντίνα. Όμως δεν μπορείς να αναλύσεις θεωρίες αν δεν μπεις στη θέση του άλλου που για ένα εκατομμύριο λόγους ζει έναν εφιάλτη.
    Και τα δύσκολα δεν τα είδαμε ακόμα. Ίσως το μόνο χειρότερο να διηγούνται τα παιδιά μας στα εγγόνια τους το μαύρο 2020. Η ζωή και οι επαναλήψεις της. Άδικο είναι στ’ αλήθεια!
    Καλό ξημέρωμα Άννα μου...Αγάντα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όντως Αννίκα μου ένα θρίλερ είναι και εμείς οι πρωταγωνιστές του.
      Πώς να χαλαρώσει κανείς Αννίκα μου με όσα ακούει; Όσο και να λες δεν θα ακούσω τις ειδήσεις δεν μπορείς, όσο και να μη θες πρέπει να ενημερωνόμαστε.
      Ομορφη η καραντίνα αν είναι επιλογή μας. Αν είναι από φόβο χάνει την ομορφάδα της.
      Ναι τα δύσκολα δεν τα είδαμε και αυτό με ανησυχεί
      Ας είναι αυτό το χειρότερο Αννίκα μου που θα διηγούνται τα παιδιά. Μετά να δεις τι χειρότερα περιμένω...
      Καλή σου μέρα και καλό μήνα

      Διαγραφή
  10. Σίγουρα περνάμε πολύ δύσκολη φάση όλοι μας.
    Να μη μπορείς να κάνεις όνειρα για το μέλλον, ούτε καν για το αύριο, είναι κάτι που δεν μπορούμε να το συνειδητοποιήσουμε .
    Αυτή η αβεβαιότητα μας ρημάζει.
    Ευχόμαστε να βγούμε σώοι και αβλαβείς από αυτή την περιπέτεια, όσο γίνεται περισσότεροι.
    Υπομονή με τα υπόλοιπα μέλη της οικογένειας, μικρά και μεγάλα.
    Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά διαδικτυακά και ακίνδυνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εκείνα τα παιδιά μας Ρένα μου σκέφτομαι. Τί όνειρα να κάνουν; Ναι η αβεβαιότητα και η ανασφάλεια που τη συνεοδεύει είναι ό,τι χειρότερο.
      Ας ελπίσουμε να βγουν φάρμακο και εμβόλιο γρήγορα
      Φιλάκια πολλά και καλό μήνα ας εχουμε

      Διαγραφή
  11. Άννα μου καλό μήνα, με το καλό αύριο, να 'χούμε.
    Οι μέρες που παίρναμε είναι δύσκολες και ελπίζω πως πέρα απ' τα προφανή χρειάζεται μεγάλη υπομονή και ψυχική αντοχή. Ο εγκλεισμός, και σου μιλώ από πείρας μιας και αναγκαστικά λόγω δουλειάς είμαι σ'αυτήν την κατάσταση πολλούς μήνες, είναι δύσκολο και ύπουλο πράγμα.
    Αγάντα όπως λες, αγάντα σε όλα και τα πάντα.
    Καλή συνέχεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιώργο μου για όλους είναι δύσκολο αλλά σκέφτομαι κι αυτούς που παλεύουν στις εντατικές.
      Ας ελπίσουμε να βγει το φάρμακο γρήγορα. Ας ελπίσουμε και στο εμβόλιο που θα νικήσει τον ιο
      Ναι ο εγλεισμός ειναι δύσκολος πολύ
      Καλό σου ΄μήνα και να προσέχεις

      Διαγραφή
  12. ...είναι απλό, ότι βαθιά κρυμμένο ψυχοαπαυτό μας βρίσκει την ευκαιρία να βγει και να το αντιμετωπίσουμε.
    Πρώτα το εντοπίζουμε, μετά το καταγράφουμε μετά διαπραγματευόμαστε μαζί του, μετά κατανοούμε, μετά μετά το διορθώνουμε :) Τα στάδια μιας απώλειας
    σε φιλώ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δυσκολα όλα αυτά τα στάδια αν δεν είσαι έτοιμος για να περάσεις τα στάδια αυτά...
      Δύσκολοι οι άνθρωποι..και έχουμε την τάση τα μικρά και ασήμαντα να τα μεγενθύνουμε.
      Φιλί κι από μένα

      Διαγραφή