Μια ιστορία από στιχάκια / Συλλογικό διήγημα -συμμετοχή

                   τίτλος 4ου κεφαλαίου:
                               Μεγαλώνουν οι σκιές


πηγή

                    
      Οι ακτίνες του ήλιου γύριζαν τους ωροδείκτες με βιάση.  Στέγνωσαν κάθε ίχνος που άφησε η χθεσινή καταιγίδα.  Ήδη σουρούπωνε και η υγρασία ήταν αισθητή. 
Μια  γοητευτική  γυναίκα, τυλιγμένη με τη μελαγχολία της και με   ζεστά  ρούχα, για να προφυλαχτεί από τη παγωνιά του χειμώνα,  παρακολουθούσε από τη βεράντα της  το σμίξιμο των δυο εραστών, του ήλιου και της θάλασσας.
Έτοιμος  να κουρνιάσει  στην αγκαλιά της αγαπημένης του,  χαρίζοντας της  μπουκέτα με χρώματα.

Δεν είχε δει ποτέ της ηλιοβασίλεμα με θυμωμένη θάλασσα. Πάντα γαληνεμένη γύρευε τον εραστή  της. Κι εκείνος, κατέβαινε σιγά σιγά, να μεγαλώσει την προσμονή, να την αγγίξει, να την φιλήσει αργά και ηδονικά, προκαλώντας δέος αληθινό.

Ένα δειλινό, μες στ’ ακροθαλάσσι, σαν το ναυαγό ήρθα κι εγώ(1)    σιγοτραγουδούσε παρέα με τη θάλασσα, που αν έκανες ησυχία θα άκουγες το τραγούδι της στον ήλιο.

Το κατάλευκο σπίτι, εκεί στην ακροθαλασσιά, βάφτηκε με όλα τα χρώματα του δειλινού. Η παγωνιά έγινε έντονη, αλλά η γοητευτική γυναίκα δεν αποφάσιζε να μπει στα ζεστά.
Τα πρώτα αστέρια έκαναν την εμφάνισή τους κι εκείνη κοίταξε ψηλά, ενώ ένα δάκρυ βιάστηκε να της χαϊδέψει το πρόσωπο.

"Είσαι άραγε εκεί ψηλά αγαπημένη; Ξέρεις πόσο μου λείπεις ακόμη; Έχασα τον μισό μου εαυτό...και φταίω.
Δεν έπρεπε να δεχθώ το σχέδιό σου, δεν έπρεπε... Πού να φανταστώ την κατάληξη;''
  -Μου λείπεις αφάνταστα... φώναξε στο πιο κοντινό της αστέρι, αφήνοντας τα δάκρυα να τη λυτρώσουν.
Τα τρεχαλητά  και η παιδική φωνούλα την επανέφεραν στην πραγματικότητα.


       Στην έπαυλη Οικονόμου, η Ερασμία είχε αποσυρθεί, γιατί ένοιωθε πόνους στις αρθρώσεις της.
Ο πονοκέφαλος του Δημήτρη ήταν  έντονος από το χθεσινό μεθύσι του. Τα αναλγητικά που πήρε, μόνο λίγο  απάλυναν τον πόνο.
Δεν αποφάσιζε να ανάψει φως... στο  ημισκότεινο περιβάλλον ένοιωθε οικεία. Έτσι ήταν και η ψυχή του.
Μεγαλώνουν οι σκιές
μα όλα τα ρολόγια σταματήσανε από χθες(2)

 Το κουδούνι της εξώπορτας τον ξάφνιασε.
Ήταν ο Γιάννης πάλι.
-Πώς από εδώ και σήμερα  φίλε μου;
-Το έθιμό μας είναι Δημήτρη, το ξέχασες;  Έρχομαι πάντα και ανήμερα, για να σε βάλω για ύπνο και την επομένη, για να δω πώς είσαι, είπε χαμογελώντας!
- Ναι σωστά,  σ' ευχαριστώ. Το εκτιμώ ξέρεις.  Τι έγινε χθες; Δεν θυμάμαι και πολλά.  Εκείνη θυμάμαι, το μελαχρινό διάβολο που με επισκέφθηκε και ένα όνειρο με την Ερατώ να με ρωτά για τα φρένα του αυτοκινήτου της που δεν κοιτάξαμε...Ακόμη αντηχεί στ'αυτιά μου το ''Γιατί ..'' της. 
Να`ξερες πως μου λείπεις και πόσο σ’ αγαπάω
''Αχ και να σ’ είχα εδώ...(3) ψιθύρισε.

Ο Γιάννης τον κοιταξε κουνώντας το κεφάλι!
-Είχες πιει πολύ Δημήτρη. Εφιάλτης ήταν... αν υπήρχε πρόβλημα με τα φρένα θα το είχαν βρει οι εμπειρογνώμονες  που έψαχναν το αμάξι. Θα το ξέραμε ήδη. Έχουν περάσει 5 χρόνια και ο φάκελος έκλεισε, το ξέρεις έτσι; Κλείσε τον κι εσύ μέσα σου να ηρεμήσεις. Τόσα χρόνια τα κλωθογυρίζεις στο νου σου και γίνονται εφιάλτες  που σου ροκανίζουν την ψυχή. Ξέχασε τα πια!
Έχεις εξάλλου σοβαρά θέματα που τρέχουν και πρέπει για το καλό σου να ασχοληθείς μαζί τους

-Τι θέματα; Για ποιο πράγμα μιλάς;
-Είμαστε μόνοι μας; Πού είναι η Ερασμία;
-Αποσύρθηκε νωρίς, μην ανησυχείς.
-Ο Αυγερινός,  Δημήτρη,  αποφυλακίζεται αύριο. Ειδοποίησε να παρευρίσκεσαι, μια και είσαι   δικηγόρος του.
-Όχι δεν είμαι Γιάννη, του το είπα ξεκάθαρα. Έληξα τη συνεργασία μας!
-Δεν αποφασίζεις να αποχωρήσεις εσύ, ρε Δημήτρη, από τέτοιους ανθρώπους. Το ξέρεις.
Ούτε εγώ μπορώ. Σαν τραπεζικός, διαχειρίζομαι ακόμη τα χρήματά του και ζητά πάντα να βρίσκω διαύλους μη ανιχνεύσιμους για τους λογαριασμούς του. Κι έχω οικογένεια, φίλε μου. Είπε ότι  θα σου στείλει τον οδηγό  του να σε παραλάβει από δω.

Τούτο το τρένο ανοίγει δρόμους, δεν έχει νόμους, ούτε γραμμές, τούτο το τρένο μόνο του πάει, 
φτιάχνει δικές του διαδρομές(4) , να το θυμάσαι Δημήτρη!

-Λες αυτός να...
-Κοίτα Δημήτρη, ό,τι δεν έχει αποδειχθεί μην το λες, μην το επαναλαμβάνεις, μην το σκέφτεσαι. Μην λέμε τα ίδια τόσα χρόνια. Πάντως, σε είχε στη μπούκα που δεν κατόρθωσες να τον αθωώσεις
-Το ξέρω.  ''Θα το πληρώσεις αυτό'' μου είχε πει. Απαιτούσε  να δωροδοκήσω δικαστές για να αθωωθεί. Μα ήταν δυνατόν, όταν τον πιάσανε επ’  αυτοφώρω με το φορτίο των ξένων γυναικών που έφερνε; Κανένας δικαστής δεν θα δεχόταν χρήματα για αθώωση. Θα ήταν τόσο εμφανές! Και το ότι πήρε φυλάκιση τόσο μικρή, μόλις 6 χρόνια, σε μένα το οφείλει.
-Έτσι είναι, εσύ πάντως να πας αύριο  και να δεις τι θα κάνεις. Μα πρόσεχε, εντάξει;  
Ο Γιάννης αποχαιρέτησε το φίλο του και  χάθηκε στη σκοτεινιά του κήπου.

Ο Δημήτρης,  εμφανώς αναστατωμένος, κάθισε στον καναπέ και ακούμπησε το κεφάλι πίσω.
Η εμφάνιση της Θάλειας του ξύπνησε τις αμφιβολίες του και κατασκήνωσε στα όνειρά του. Ναι αγάπησε την Ερατώ με όλες του τις δυνάμεις, λάτρεψε τη μουσική της, τον ήπιο χαρακτήρα της αλλά...εκείνη; Τον αγάπησε; 
Οι σκέψεις του, έκαναν αγώνα δρόμου ποια θα επικρατήσει. Κι αυτές οι γυναίκες στο  σκλαβοπάζαρο του Αυγερινού, αχ...πόσο συνένοχος ένοιωθε τώρα. Μα αυτή ήταν η δουλειά του...
Ο πονοκέφαλος επιδεινώθηκε, τα  βλέφαρα χαμήλωσαν  με το Φάντασο να παίρνει τα ηνία κατ'εντολήν του Μορφέα!

Τι παγωνιά κι αυτή!  Και ο αέρας δυνάμωνε 
συνεχώς!
Ανήμπορος να κινηθεί ο Δημήτρης κοιτούσε ολόγυρα. Μέσα στο σκοτάδι μικρές φωτεινές σφαίρες χόρευαν ξέφρενα. Σαν μικρά φεγγάρια με το αργυρόχρωμά τους να λάμπει, πετούσαν δεξιά και αριστερά.
Πώς πονούσε όταν άγγιζαν το κεφάλι του!

Βογκούσε, προσπαθούσε να προφυλαχτεί, αλλά μάταια. Ήθελε να φωνάξει βοήθεια, αλλά η φωνή δεν έβγαινε από το λαρύγγι του. Και να τες. Σκιές πολλές αιωρούνταν τριγύρω του.

Ποιοι είστε; ρώτησε ξέπνοα. Φυσούσαν κρύο αέρα που τον διαπερνούσε και πάγωνε τα σωθικά του. Καμιά δεν απάντησε. Μαύρες σκιές με κουρελιασμένα ρούχα, με τρύπες για πρόσωπα που τον κοιτούσαν... χωρίς μάτια ,αλλά το ένοιωθε, το βλέμμα τους ήταν καρφωμένο πάνω του! Άρχισαν να στροβιλίζονται τριγύρω του και να τον διαπερνούν. Του έκλεβαν την ανάσα, ωωωω πώς βογκούσε ανήμπορα κουνώντας το κεφάλι πέρα δώθε! Δεν μπορούσε να ανασάνει... πάγωνε... πονούσε... φοβόταν... ήθελε να φωνάξει...

Ανάμεσα στις σκιές, ξεπρόβαλαν γυναικεία πρόσωπα που φώναζαν, αλλά τι; Δεν άκουγε τίποτε. Και να, η Ερατώ με τα γαλάζια της μάτια και τα καστανά της μαλλιά να τον καλεί. Και πάλι η Ερατώ μελαχρινή, ή μήπως η Θάλεια; Οι σκιές ξανά πετούσαν τριγύρω, καταπίνοντας όλες τις γυναικείες φιγούρες. 

 Πόσος τρόμος απλώθηκε μέσα του! 
 -Ερατώωωωω ούρλιαξε ξέπνοα.



     Την ίδια ώρα, στο σπιτάκι του κήπου, μάνα και γιος συζητούσαν χαλαρά. Μόλις τελείωσαν το δείπνο τους.
Ο Άλκης,  με το ποτήρι το κρασί στο χέρι, κάθισε στον καναπέ, ενώ το μελαγχολικό του βλέμμα βολτάρισε τριγύρω αναπολώντας.
Η μητέρα του μάζεψε το τραπέζι και ήλθε κοντά του με σοβαρό ύφος

-Τι θα γίνει γιε μου; Ακόμη θα μένεις μακριά από τον Δημήτρη;
-Μην αρχίζεις μάνα, τα ίδια πάλι...Κάθε φορά τα ίδια και τα ίδια, δεν βαρέθηκες ακόμη;
-Γιατί δεν μου λες το λόγο τουλάχιστον...

- Όταν προδοθείς και διαψευστείς θα το δεις:
θέλεις τη σιωπή και την ερημιά μόνο.
(5)
-Γιατί δεν μιλάς καθαρά παιδάκι μου;
-Για να του τα προφτάσεις όλα; χα Μα δεν σε ξέρω;
-Άλκη μου, ξέρεις τι χρωστάω σ’ αυτήν την οικογένεια;
-Αχ μάνα όχι πάλι τα ίδια...
-Να σε χαρώ γιε μου θα τα ξανακούσεις,  γιατί τα ξεχνάς ως φαίνεται... Μικρή και ανύπαντρη έγκυος ήλθα στο σπιτικό των Οικονόμου. Διωγμένη ως ντροπή από την οικογένειά μου, αν δεν με καλοδέχονταν πού θα κατέληγα; Ο κ. Δημήτρης ήταν 7 ετών όταν σε γέννησα και σε μεγάλωσα στην έπαυλη κατ' εντολή των αείμνηστων γονιών του.
-Τα ξέρω μάνα μου...υπηρέτρια σε προσέλαβαν.
-Ναι υπηρέτρια, αλλά με φρόντισαν και εσείς μεγαλώσατε σαν αδέλφια, γιατί...
-Και τώρα είπες ψέματα στο αφεντικό σου ότι πονάνε τα αρθριτικά σου, έτσι; γέλασε ο Άλκης για να ελαφρύνει την ήδη βαριά ατμόσφαιρα.

Η πόρτα που άνοιξε και έκλεισε με δύναμη τους διέκοψε και τους δυο.
Η Ερασμία και ο Άλκης σηκώθηκαν ορθοί  στη θέα του Δημήτρη που μπήκε φουριόζος
-Το ήξερα, το ήξερα  ότι εσύ ήσουν εδώ... Πού εξαφανίστηκες Άλκη; Γιατί με εγκατέλειψες μετά το κακό που βρήκε το σπιτικό μου; Γιατί Άλκη; Γιατί;;

Αυτό είναι το δικό μου κεφάλαιο στο πρωτότυπο και όμορφο δρώμενο που η Κατερίνα μας με το   Pause blog της εμπνεύστηκε, με τίτλο, ''Μια ιστορία από στιχάκια''.


Συμμετέχουμε 16 bloggers, γράφοντας συνέχειες σε ένα διήγημα που ομορφαίνει με στίχους από ελλ. τραγούδια.
Τα   τραγούδια  που στίχους τους συμπεριέλαβα στο κεφάλαιό μου, είναι:

Στίχοι:  Νίκος Γκάτσος
Μουσική:  Μάνος Χατζιδάκις
Δήμητρα Γαλάνη
..................
Στίχοι:  Μπέτυ Κομνηνού
Μουσική:  Νένα Βενετσάνου  
Άλκηστις Πρωτοψάλτη
.....................
Στίχοι:  Γιώργος Μίχας
Μουσική:  Γιώργος Μίχας
Χαρούλα Αλεξίου & Ζωή Παπαδοπούλου
.........................
Στίχοι:  Βασίλης Παπακωνσταντίνου
Μουσική:  Βασίλης Παπακωνσταντίνου
Βασίλης Παπακωνσταντίνου
.....................
5.Αδιέξοδο
Στίχοι: Λευτέρης Παπαδόπουλος
Μουσική: Σταύρος Ξαρχάκος
Γιάννης Πάριος

Έως τώρα έχουν γράψει :
1ο κεφάλαιο -''Ηδύποτον''- Γιάννης 
"Ένα χειμωνιάτικο βράδυ" 


2ο κεφάλαιο-''Γήινη ματιά'' -Μαίρη

3ο κεφάλαιο-''to e-periodiko mas''-Μαρίνα
''Σπασμένη πυξίδα΄'

                  Καλή επιτυχία Κάτια!

62 σχόλια:

  1. Συγκλονιστικό , μπράβο Άννα μου σαν να έτρεχε η σκέψη μου παράλληλα με την δίκη σου , και τι όμορφοι στίχοι σε ευχαριστώ 🙏🏼🙏🏼🙏🏼🙏🏼

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι πολύ Κάτια μου που έτρεχε η σκέψη σου παράλληλα με τη δική μου. Αρα δεν σε δυσκόλεψα, που ανησυχούσα και γι αυτό.
      Ειμαι σίγουρη ότι θα μας συγκλονίσεις
      Σ'ευχαριστώ πολύ

      Διαγραφή
    2. Σε ευχαριστώ για όλα , δεν με δυσκόλεψες καθόλου , πλάτυνες τις σκέψεις μου και ήρθε μετά αβίαστα η γραφή

      Διαγραφή
    3. Χαίρομαι Κάτια μου. Το είδα ότι δεν δυσκολεύτηκες καθόλου! Η δική σου συμμετοχή έτρεξε αβίαστα να δέσει με τις προηγούμενες...

      Διαγραφή
  2. Ουάου! Μας έφερες κι άλλα πρόσωπα στην επιφάνεια!
    Μπράβο σου Άννα μου!!

    Να τολμήσω να πω ότι προσμένω και ένα flash back χωρίς να θέλω να κατευθύνω την πλοκή!
    Θα δέσει υπέροχα με το παρόν και θα μας δώσει κι άλλα στοιχεία σταδιακά!

    Σ'ευχαριστώ και πάλι Άννα μου για την εξαιρετική σου συμμετοχή!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατερίνα μου να σου πω ότι αμφιταλαντεύτηκα ανάμεσα στο φλασ μπακ και στα νέα πρόσωπα; Το θεωρώ και εγώ απαραίτητο να δουμε στο ''χθες'' μερικά κεφάλαια. Αλλά νομίζω ότι χωρίς νέα πρόσωπα δεν θα ήταν πλήρης η αναπόληση...
      Σ'ευχαριστώ πολύ και για την εξαίρετη ιδέα σου με το νέο αυτό δρώμενο

      Διαγραφή
    2. Πολύ σωστά! Για τους επόμενους εννοείται ένα flash back θα έδενε ιδανικά!

      Διαγραφή
    3. Θα δούμε...αλλά η ιδέα σου είναι τόσο ενδιαφέρουσα. Και τα στιχάκια...έλεγα ότι είναι το πιο δύσκολο κομμάτι, αλλά αν ψάξεις, θα βρεις ταιριαστούς στίχους από αγαπημένα τραγούδια για το κάθε κεφάλαιο
      Σ'ευχαριστώ ξανά για την ευκαιρία αυτή της συμμετοχής

      Διαγραφή
  3. Πολύ ωραίο Άννα μου! Μπράβο σου για όλη αυτή τη προσπάθεια! Να είσαι καλά και να μας προσφέρεις περισσότερες δημιουργίες σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ Ειρήνη μου. Να σαι καλά. Χαίρομαι που σου άρεσε...

      Διαγραφή
  4. Δεν περίμενα τίποτα λιγότερο από σένα Αννούλα μου!! Καινούργια πρόσωπα, προσθέτονται στην ιστορία με πολύ όμορφο τρόπο και ανοίγουν νέους δρόμους πλοκής αυξάνοντας συνεχώς το ενδιαφέρον! Μπράβο σου, φίλη!
    Εξαιρετικός ο τίτλος και η φωτογραφία επίσης! Λάτρεψα την ατμόσφαιρα που μετέφερες και ανυπομονώ για τη συνέχεια!!
    Πολλά πολλά φιλιά!! (από εδώ μπορώ να σου δίνω όσα θέλω... χι χι)
    Μαρίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωωω Μαρίνα μου χαίρομαι που σου άρεσε! Όταν εσύ και η Μαίρη και ο Γιάννης έχετε ανεβάσει τον πήχυ ε όσο να ναι ένα άγχος το είχα. Να σαι καλά
      Και ναι τα διαδικτυακά φιλιά επιτρέπονται γι αυτό όχι τσιγκουνιές...πολλά φιλιά , ναι;

      Διαγραφή
    2. Πολλά πολλά!! Αμέτρητα Αννούλα μου!!

      Διαγραφή
    3. Ο πήχης ανέβηκε και από σένα, να ξέρεις!! Ξανά, φιλιάααααααα

      Διαγραφή
    4. Ω σ'ευχαριστώ Μαρίνα μου. Χαίρομαι αν συνέβαλα...

      Διαγραφή
  5. Μπράβο Άννα μου συνέχισες πολύ όμορφα την ιστορία χωρίς να υπάρχει κάποιο κενό, την ομόρφυνες με ωραίες εικόνες όπως αυτή του ηλιοβασιλέματος και δημιούργησες μια καινούργια προοπτική με τα καινούργια πρόσωπα που έβαλες.
    Οι στίχοι υπέροχοι και έντεχνα ενσωματωμένοι στην ιστορία.
    Καλή συνέχεια.
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ Ελένη μου. Χαίρομαι που όλα σου άρεσαν. Νέα πρόσωπα πιστεύω ήταν απαραίτητα να εμφανιστούν.
      Φιλιά πολλά πολλά

      Διαγραφή
  6. ΩΡΑΊΟ, ΩΡΑΊΟ ΑΝΝΟΥΛΙ ΜΟΥ!!!!!!
    ΕΣΥ ΚΙ Ο ΓΙΆΝΝΗΣ ΜΑΣ ΕΙΣΤΕ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΌΙ!!!!!!!
    ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πω πω Άννα μου, τρομερή δουλειά και άψογο αποτέλεσμα... αλλά επιστρέφω ν' ακούσω τα τραγούδια!
    Καλή συνέχεια!

    ΑΦιλάκια γλυκά και χαμογελαστά! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πωπω Στεφανία μου καμαρώνω με τα λόγια σου!!
      Σ'ευχαριστώ πολύ
      Φιλάκια κι από μένα

      Διαγραφή
  8. Τρεις σκηνές, πέντε υπέροχα τραγούδια. Ένα καινούργιο πρόσωπο εν δράσει (Άλκης), ένα καινούργιο πρόσωπο σε αφάνεια (Αυγερινός), ένα μωρό παιδί επίσης σε αφάνεια. Ένας υπέροχος ποιητικός τίτλος.
    Άννα μου!

    Το κεφάλαιό σου ξεκινά με την 1η σκηνή. Ένα υπέροχο ηλιοβασίλεμμα σε ένα σπίτι κάπου χωρίς αναφορά. Μια περιγραφή που μας βάζει στο κεφάλαιό σου γεμάτη από μια υπέροχη εικόνα και περιγραφές με λογοτεχνικό ύφος ρομαντικό. Εκεί έχουμε μια γυναίκα και ένα μικρό παιδί. Μια γυναίκα που επικαλείται την παρουσία του "χαμένου της μισού". Η Θάλεια! Η Αναφορά σου σε ένα αποτυχημένο "σχέδιο" μας εισάγει σε υποψίες ότι "κάτι" έχει στηθεί μεταξύ των δύο γυναικών! Έντονος ο χαρακτήρας των ερωτημάτων. Και ένα μικρό παιδί.

    "Δεν είχε δει ποτέ της ηλιοβασίλεμα με θυμωμένη θάλασσα. Πάντα γαληνεμένη γύρευε τον εραστή της. Κι εκείνος, κατέβαινε σιγά σιγά, να μεγαλώσει την προσμονή, να την αγγίξει, να την φιλήσει αργά και ηδονικά, προκαλώντας δέος αληθινό"

    Η παράγραφός σου αυτή κερδίζει, μακράν, βραβείο καλολογικής λογοτεχνικής παρομοίωσης! Εκπληκτικό!

    Σκηνή2η:
    Αλλαγή χώρου και ύφους. Από τον ρομαντικό λυρισμό της ανοιχτής φύσης περνάμε στον εσωτερικό χώρο μιας έπαυλης. Δύο δρώντα πρόσωπα: Δημήτρης-Γιάννης. Και εδώ έχουμε την εισαγωγή του Αυγερινού, ως χαρακτήρας απών. Αναφορές στον υπόκοσμο, στο εμπόριο γυναικών και στην πορνεία. Αυτόματα ο ρομαντισμός καταρρέει και ο κοινωνικός στυγνός ρεαλισμός μας προσγειώνει σε μια γκρίζα πραγματικότητα.
    Ο Δημήτρης, ως δικηγόρος, καλύπτει έναν "βαρώνο" του υπόκοσμου. Ο οποίος είναι οργισμένος. Εισαγωγή λοιπόν στην απειλή. Στο Background ενός οργισμένου "νονού". Μήπως η οικογένεια του Δημήτρη κινδυνεύει; Μήπως η Ερατώ; Μήπως το ατύχημα;
    Με εξαίρετο τρόπο μας βάζεις στην αγωνία. Κάτι που πρέπει να ανοίξει ως πλοκή.
    Η 2η σκηνή κλείνει με την υποσκηνή του Ονείρου. Εδώ έχουμε μια παραίσθηση με πολλούς συμβολισμούς. Δεν είναι καθόλου τυχαία η παρουσία της Ερατούς ανάμεσα σε πληγωμένες και κακοποιημένες γυναίκες. Ενοχές; Τύψεις για τον δικηγόρο Δημήτρη και την κάλυψη που έδινε σε έναν μαστρωπό; Και η σύγχυση με τη Θάλεια; Τι;
    Οφείλω να πω ότι η περιγραφή του ονείρου-παραίσθησης του Δημήτρη είναι υποδειγματική.

    Και τελειώνεις με την Σκηνή 3:
    Άλλος χώρος. Η Ερασμία. Η μεγάλη αποκάλυψη. Νομίζω είναι η δεύτερη στο μυθιστόρημά μας. Μετά τη Θάλεια, έρχεται η Ερασμία. Η Αναφορά στο παρελθόν της. Το παιδί της, ο "αδελφός" του Δημήτρη, ο Άλκης!
    Ανοίγει η πλοκή ακόμα περισσότερο.

    Κλείνοντας να θεωρήσω υποδειγματική τη δουλειά σου, στα σημεία πλοκής που έβαλες (plot point), στους χαρακτήρες, στην σκηνική περιγραφή των εικόνων σου, στα λογοτεχνικά σου στοιχεία.
    Ειλικρινά ανεβαίνει συνέχεια το επίπεδο αυτής της δουλειάς.

    Μπράβο απ την καρδιά μου Άννα και
    Καλή επιτυχία στην Κάτια μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα σου Γιάννη μου
      Τελικά δεν είσαι μόνο η ψυχή του blogging με την ουσιαστική παρουσία σου αλλά και η ψυχή του σχολιασμού. Τι να πω για τα λόγια σου; Εσύ δεν εμψυχώνεις μόνο κάθε προσπάθεια, ''φτερά '' βάζεις σε κάθε απόπειρα δημιουργίας.
      Σ'ευχαριστώ πολύ για όσα γράφεις κρίνοντας θετικά το δικο μου κεφάλαιο. (θα το έγραφες το αρνητικό αλήθεια;)
      Τα νέα πρόσωπα πιστεύω είναι απαραίτητα και για να τονωθεί το ενδιαφέρον αλλά και για να βγουν κάποιες αλήθειες αργότερα.
      Το επίπεδο της δουλειάς ανέβηκε με την αρχή σου έτσι κι αλλιώς.
      Σκοτωνόμαστε όλοι να το διατηρήσουμε
      Χαίρομαι αν με τη δική μου προσπάθεια το κατόρθωσα
      Καλό Σ/Κο εντός των σπιτικών τειχών!

      Διαγραφή
    2. Γιατί να μην το γράψω το αρνητικό Άννα μου; Εντάξει, δεν είμαι και ειδήμων να θεωρείται η άποψή μου και η σωστή. Υποκειμενικά στις γνώσεις και στα συναισθήματά μου κρίνω.
      Κάθε έργο, κάθε κεφάλαιο, προσπαθώ να το προσεγγίσω σαν να το βλέπω μπροστά μου. Πως στέκεται, πως μιλάει.
      Μου αρέσει αυτό το συλλογικό έργο όπως τρέχει πολύ! Καλή δύναμη Άννα μου.

      Διαγραφή
    3. Α ωραία αφού θα το γράψεις είμαι οκ. Δεν είπα ότι είσαι ειδήμων. Απλά ότι εμψυχώνεις πολύ με τα σχόλιά σου. Εξάλλου σαν και σένα θέλουμε εγώ δηλ όχι ειδήμονες χχααα
      Υπέροχο το συλλογικό μας, ξεκινάει και η Σκυτάλη, πού χρόνος να σκεφθούμε για κορωνοϊό;
      Πώς πάει ο εγκλεισμός;
      Καλό κουράγιο

      Διαγραφή
  9. Πω..πω.. πως τα κατάφερες Αννιώ μου να μας πας με την γραφή σου.. από ένα υπέροχο "ερωτικό" ηλιοβασίλεμα..σε σκηνές με βρώμικες συναλλαγές από το παρελθόν του ήρωα και τις ερινύες που τον ακολοθούν μαζί με τα φανατασματα τους ..
    Βλέπουμε και μέσα από τις αποκαλυψεις σου πόσο όμορφα έδεσες όλο αυτό το σκηνικό..
    Υπεροχα ταίριαξαν και οι στίχοι των τραγουδιών ..μπραβο Αννιω μου καλή συνέχεια στην Κάτια και σε όλους σας...
    Καλά να είσαι και να προσέχεις.. φιλιαα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρούλα μου χαίρομαι που σου άρεσε. Ναι προσπάθησα οι στίχοι να είναι μέρος συζήτησης. Ήθελα το κεφάλαιό μου να τα έχει όλα...Η Κάτια θα μας εντυπωσιάσει είμαι σίγουρη και έχω αγωνία μεγάλη
      Σ'ευχαριστώ πολύ για τα όμορφα λόγια σου
      Να σαι καλά και μέσα στο σπιτι ναι;

      Διαγραφή
    2. Ναι..ναι.. Αννιώ μου.. πρεπει να ακούμε και να έχουμε ατομική υπευθυνότητα...θα περάσει και αυτό ..πόσο τυχεροί είμαστε που έχουμε και την τεχνολογία συμμαχο μας σε όλο αυτο!!!
      την αγαπη μου.. 💚💙

      Διαγραφή
    3. Θα περάσει Ρούλα μου και πρέπει να προσέχουμε. Μακριά για λίγο καιρό από εξωτερικές επαφές και απο τα εγγόνια μας. Εύχομαι να μην αφήσει νεκρούς πολλούς πίσω του ...
      Ναι είμαστε τυχεροί που έχουμε το διαδίκτυο
      Φιλιά πολλά και ακίνδυνα

      Διαγραφή
  10. Μετά το σχόλιο του Γιάννη μας, ό,τι και να πω, Άννα μου, θα είναι λίγο. Σου λέω απλά ότι με συνεπήρε η γραφή σου. Όμορφες σκηνές που εναλλάσσονται. Θερμά συγχαρητήρια και για τους καινούριους χαρακτήρες και για τους στίχους, φίλη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μία μου σ'ευχαριστώ πολύ ήδη είπες λόγια όμορφα που με κάνουν και χαίρομαι πολύ
      Να σαι καλά και καλά να περάσεις κλεισμένη στο σπίτι!

      Διαγραφή
  11. Υπέροχη η εξέλιξη Άννα μου και ο τρόπος γραφής σου φανταστικός! Πλούσια η πλοκή πλάθεται και με τα νέα πρόσωπα που εμπλέκονται και υφαίνουν ένα σενάριο που μπορεί να πάρει όποια μορφή θελήσουν οι επόμενοι!
    Έχουμε μια γυναίκα που φαίνεται πως είναι η Θάλεια αλλά μπορεί και να μην είναι... λέω εγώ τώρα... έχουμε ένα παιδί.... που τίνος είναι;... λέω εγώ τώρα... έχουμε έναν νονό του υποκόσμου και τον Δημήτρη μπλεγμένο όπως και τον Γιάννη, και έχουμε και τον γιο της Ερασμίας που ο Δημήτρης κάπως του έκανε ζημιά... Πολύ ενδιαφέρον υφαίνεται... Η αγωνία κορυφώνεται. Όσο για το φλας μπακ, καλό θα ήταν αλλά για μένα αν γίνει τώρα θα πρέπει να είναι προσεγμένο... όσο πατάει η γάτα που λένε...Φιλιά πολλά με έχεις εξιτάρει κορίτσι μου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Μαίρη μου...Ναι αυτό ήθελα για να είμαι ειλικρινής να μπορεί ο κάθε επόμενος συμμετέχων να πλάσει το σενάριό του σύμφωνα με τα δεδομένα των προηγούμενων. Να έχει εναλλακτικές.
      Μπορεί και να μην είναι η Θάλεια, λες σύ και μας το έδωσες σαφέστατα να το υποπτευθούμε στο δικο σου κεφάλαιο.
      Η αγωνία όντως κορυφώνεται και πιστεύω ότι οι συμμετέχοντες προς το τέλος θα έχουν δύσκολη δουλειά γιατί θα χρειαστεί να μαζέψουν και να επεξηγήσουν στοιχεία που δίνουμε εμείς της αρχής.
      Πιστεύω και εγώ ότι ενα φλασ μπακ να γίνει αργότερα που θα μπορούν να ανοίξουν τα χαρτιά του μυθιστορήματος.
      Φιλιά από μακριά φυσικά γι αυτό θα είναι μπόλικα

      Διαγραφή
  12. Άννα μου υπέροχο, το κείμενο, η γραφή, η εξέλιξη. Παρόλο που δεν διάβασα τα.... ενδιάμεσα (του Γιάννη μόνο και το δικό σου) με εντυπωσίασε. Συναρπαστική η εισαγωγή με όμορφα ρομαντικά στοιχεία που στην συνέχεια δένει γεγονότα και πρόσωπα με νοήματα και ένοχα μυστικά και αφήνει στον αναγνώστη το σκίρτημα συναισθήματος και τη γοητεία...του προβληματισμού.
    Μια καλοφτιαγμένη ιστορία, με άριστη απόδοση που διαβάζεται ευχάριστα
    Άννα μου πολλά μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ Αννίκα μου. Χαίρομαι πολύ που το βρήκες καλό το κεφάλαιό μου παρότι τα δυο ενδιάμεσα κεφάλαια δεν τα διάβασες.Αξίζει να τα διαβάσεις. Τώρα που είμαστε κλεισμένοι στο σπίτι έχουμε χρόνο..
      Να σαι καλά μάτια μου
      Καλό σου βράδυ

      Διαγραφή
  13. Άννα πραγματικά πολύ ωραίο το κείμενο και το πως έδεσαν τόσο αρμονικά οι στίχοι με τις σκέψεις σου. Περιμένω να δω και στην συνέχεια πως θα εξελιχθεί.
    Καλή συνέχεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ Γιώργο. Χαίρομαι που σου άρεσε. Να το παρακολουθείς θα έχει ενδιαφέρον και εγώ έχω αγωνία τι θα γράψουν οι επόμενοι
      Καλά να είσαι και ας είσαι έγκλειστος

      Διαγραφή
  14. Ωραίο, δύσκολο και πρωτότυπο δρώμενο.
    Μπραβο για την συμμετοχη σου γλυκια μου.

    Να προσεχεις αγαπημενη μου!
    Σε φιλω πολυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ Κικίτσα μου
      Είναι πρωτότυπο και το έλεγα και εγώ δύσκολο για τους στίχους και μόνο αλλά δεν είναι.
      Κι εσύ να προσέχεις χαρά μου Νέα είσαι βέβαια αλλά πρόσεχε
      Φιλάκια

      Διαγραφή
  15. Είμαι σίγουρη ότι άφησα σχόλιο.
    Άννα ΜΠΡΆΒΟ για τη συνέχεια της ιστορίας.
    Καινούργια πρόσωπα μας εξάπτουν τη φαντασία.
    Ο Γιάννης έκανε μια πολύ ωραία περίληψη. Μας βοηθάει αυτό κάθε φορά.
    Αγωνιώ για την ωραπου θα έρθει η σειρά μου.
    Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά διαδικτυακά και ακίνδυνα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν είδα πουθενά σχόλιό σου και η αλήθεια είναι ότι αναρωτιόμουν τι έγινες!! χιχιχι Η απουσια σου αισθητή..
      Σ'ευχαριστώ μάτια μου
      Χαίρομαι που σου άρεσε
      Ναι ο Γιάννης πάντα βοηθάει αλλά κράτα σημειώσεις θα σου χρειαστούν
      Και εγώ αγωνιούσα αλλά νομίζω εσείς οι πιο πίσω έχετε πιο δύσκολη δουλειά
      Αλλά δεν σε φοβάμαι μια χαρά θα τα πας εξάλλου δεν είναι η πρώτη σου φορά. Και στη Σοφίτα θυμάμαι ότι έσωσες με τη συνέχειά σου το μυθιστόρημα και κάλυψες πολλά κενά
      Φιλάκια πολλά και ναι ακίνδυνα τα διαδικτυακά

      Διαγραφή
  16. Καλησπέρα Άννα! Επιτέλους κατάφερα και γω να σε διαβάσω! Είναι μια πολύ όμορφη συνέχεια. Και νέα προσωπα ε...Ο Αλκης...χμμμ όσο πάει γίνεται και πιο ενδιαφέρον. Εξαιρετικές οι επιλογές των στίχων! Ααααααα ξέχασα, ο Αυγερινος τι φαση;;; Κάτι μου λεει ότι η ιστοριά τώρα ξεκινάει επί της ουσιάς... Δύσκολα μου βάζετε παιδία, δύσκολα! χαχα! Καλη συνέχεια στην Κάτια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς τον. Με το δεξί μπήκες ε; Το χέρι εννοώ το γουρλίδικο χααχχα
      Σ'ευχαριστώ Χαίρομαι που σου άρεσε.
      Ναι είπα ότι νέα πρόσωπα είναι απαραίτητα. Και σας σκέφτομαι εσάς τους τελευταίους. Θα έχετε δύσκολη δουλειά αλλά πολύ ενδιαφέρουσα χααχαα
      Γραφεις όμορφα ομως και δεν σε φοβάμαι
      Καλή συνέχεια

      Διαγραφή
  17. Τι όμορφους στίχους συμπεριέλαβες Άννα μου! Τι ερωτηματικά μας γέννησες κι εσύ; Δεν ξέρω πραγματικά, που θα οδηγήσετε την ιστορία. Η διαφορετική σας ματιά όμως, στο ίδιο πλαίσιο πάνω, είναι που έχει όλη την γοητεία.
    Λάτρεψα την παραστατικότητα σου, την ροή των σκηνών και τις εικόνες που μας χάρισες.
    Μπράβο σου! Επιδέξια έδωσες την δική σου συνέχεια και σε ευχαριστούμε για το κομμάτι της ιστορίας που μοιράστηκες.
    Σε φιλώ γλυκά.
    Καλό ξημέρωμα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α οι στίχοι είναι από ερμηνευτές που αγαπώ Μαρίνα μου ανεξάρτητα έτους εκδοσης του τραγουδιού.
      Ούτε εγώ ξέρω πού θα οδηγηθεί η ιστορία και περιμένω εναγωνίως.
      Χαίρομαι που σου άρεσε
      Σ'ευχαριστώ πολύ
      Να σαι καλά
      Φιλάκια πολλά ματσ μουτσ χωρίς ιό ναι;

      Διαγραφή
  18. Μου αρεσει το σκηνικο με τον αερα, η πλοκή και οι επιλογες των τραγουδιων!!!!!
    Συγχαρητηρια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ Αριάδνη μου.
      Παρακολούθα το και εσύ μαζί μας να δούμε πού θα καταλήξει

      Διαγραφή
  19. Aπό το κομμάτι του Γιάννη βρέθηκα στο δικό σου. Τα ενδιάμεσα δεν τα έχω διαβάσει οπότε δεν είμαι καλός κριτής. Όμως μπορώ να μιλήσω για το ύφος του δικού σου και έχω να πω τα καλύτερα. Γράφεις πολύ ωραία Άννα. Ρέει ο λόγος σου. Με πήγες από την μια παράγραφο στην άλλη χωρίς να το καταλάβω. Χάθηκα βέβαια με την υπόθεση, πρέπει να το πάρω πάλι απ' το Γιάννη για να βρω την άκρη.
    Μπράβο σας. Η δουλειά σας δεν είναι καθόλου εύκολη. Πώς θυμάστε τους στίχους των τραγουδιών απ' έξω βρε θηρία!! Μπράβο σας και πάλι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α να τα διαβάσεις με τη σειρά Μαρία μου. Είναι ενδιαφέρον δρώμενο και χαίρομαι που σου άρεσε το δικο μου κεφάλαιο.
      Μα τους στίχους εγώ προσωπικά δεν τους θυμάμαι απ'έξω. χααα αν με ακούσεις να σιγοτραγουδώ βάζω δικά μου λόγια στους στίχους. Αλλά στο διαδίκτυο υπάρχουν οι στίχοι των τραγουδιών που θες. Αλίμονο αν δεν είχαμε εγώ δηλ αυτήν την βοήθεια. Δεν θα λάβαινα μέρος
      Σ'ευχαριστώ ξανά
      Καλό σου βράδυ

      Διαγραφή
  20. Μπράβο Άννα μου.
    Τώρα κατάφερα να το περάσω και δεύτερη φορά και να το ολοκληρώσω.
    Έπεσες μέσα σε δύσκολη περίοδο και λόγω του ιού αλλά και γιατί
    δεν είχα χρόνο και μυαλό.
    Ωραία ξετυλίγεται η ιστορία. Έδωσες στοιχεία και περιέπλεξες και λίγο
    το κουβάρι.
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αριστέα μου τώρα διάβασα το μέιλ της Κατερίνας ότι αποχώρησες από την ομάδα μας. Πάντως λόγω ιού πρέπει να γράφουμε και να εκτονωνόμαστε.
      'Σ'ευχαριστώ πολύ
      Τα φιλιά μου από μακριά και ασφαλή

      Διαγραφή
    2. ♥♥♥
      Έχω αναλάβει μια δουλειά, διαδικτυακά και δεν γνωρίζω
      πώς θα πάει ο χρόνος μου στην πορεία.
      Θα σας παρακολουθώ όταν μπορώ πάντως!
      Πολλά φιλιά και καλή δύναμη ....με όλο αυτό που ζούμε.

      Διαγραφή
    3. Α τι καλά που δουλεύεις από το σπίτι. Είδα και την απάντησή σου στης Μαίρης το ποστ. Θα μας λείψεις αλλά προέχει η δουλειά και φυσικά να νοιώθεις καλά με ό,τι κάνεις.
      Κουράγιο και πρόσεχε την υγεία σου και των γονιών σου

      Διαγραφή
  21. Άννα μου, δεν σ'εχω ξεχάσει και σ'ευχαριστώ πού εσύ είσαι παρούσα στο δικό μου blog.Εύχομαι να είμαστε όλοι καλά και να συνεχίζουμε να δίνουμε πράγματα στούς ανθρώπους μας.!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το ξέρω Μαρία μου μην έχεις άγχος! Όλα καλά προς το παρόν και εύχομαι να συνεχίσουμε έτσι!

      Διαγραφή
  22. Εκπληκτική ροή αποκτά η ιστορία μας!
    Μου άρεσαν τα νέα πρόσωπα, η επιλογή των στίχων, έδεσαν πολύ ωραία όλα. Και μας έδωσες μια πολύ καλή συνέχεια.
    Φιλιά πολλά, να προσέχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ Αλεξάνδρα μου.Χαίρομαι που σου άρεσε και σας σκέφτομαι εσάς που γράφετε προς το τέλος. Έχετε κατά τη γνώμη μου την πιο δύσκολη δουλειά
      Φιλιά και δύναμη να αντέξουμε όλον αυτόν το χαμό

      Διαγραφή
  23. Υπέροχα δυνατές και αποκαλυπτικές εικόνες - μας βοηθούν να διεισδύσουμε στην ψυχοσύνθεση των πρωταγωνιστών και να τους γνωρίσουμε ακόμη καλύτερα. Να γνωρίσουμε κρυφές επιθυμίες και φόβους.
    Εκείνη η γυναίκα στο μπαλκόνι, όποια κι αν είναι, φαίνεται να αποζητά μια ζεστή αγκαλιά για παρηγοριά. Και ο Δημήτρης, παλεύοντας με τις σκιές - δαίμονες, προβάλει σαν μια βασανισμένη ψυχή που αναζητά λύτρωση. Με αυτή την αίσθηση προχωρώ στα επόμενα κεφάλαια.
    Η περιγραφή της συνάντησης του ήλιου με τη θάλασσα, μοναδική…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή ανάγνωση και μελέτη Τζοάννα μου
      Χαίρομαι που σου άρεσε και σε βοήθησε το δικό μου κεφάλαιο
      Περιμένω τη συνέχεια εναγωνίως
      Καλή επιτυχία

      Διαγραφή
  24. Νέα πρόσωπα στην ιστορία, νέες εξελίξεις μαζί με τις υπέροχες περιγραφές σου και την ένταξη των εξαιρετικών στίχων κάνουν την ανάγνωση απολαυστική και άκρως ενδιαφέρουσα.... Μαγευτική η εισαγωγή σου με την ερωτική περιγραφή της σχέσης ήλιου και θάλασσας...Λατρεύω τα Συλλογικά δρώμενα και χαίρομαι που το συγκεκριμένο εξελίσσεται τόσο θαυμάσια !!! Ανυπομονώ γιά την συνέχεια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σέυχαριστώ Κλαυδία μου. Κρίμα που δεν είσαι μαζί μας. Είσαι σπουδαία ΚΑΙ στα συλλογικά..
      Σε φιλώ

      Διαγραφή