Αντίο....

πηγή


Αντίο μπαμπά μου!
Μου λείπεις ήδη τόσο πολύ!

78 σχόλια:

  1. Άννα μου, μόλις επέστρεψα από τη συνάντηση μιας πολύ ωραίας παρέας, όπου λέγαμε πόσο σημαντική είναι η αγκαλιά!
    Μια αγκαλιά από εμένα, μεγάλη και ζεστή.
    Ότι και να πω θα είναι πολύ λίγο μπροστά σ' αυτό που νιώθεις αλλά τα λόγια ενός φίλου μπορούν έστω και λίγο να συμβάλλουν στην ψυχική σου ηρεμία, θα σου πω, θα σου ευχηθώ μάλλον να είσαι εσύ καλά και η οικογένεια σου και με πολύ αγάπη να θυμάστε όλες τις όμορφες στιγμές σας.

    Δεν έχω άλλα λόγια, νιώθω τον συγκλονισμό σου
    σε φιλώ κορίτσι μου, πολύ πολύ λυπάμαι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στελλα μου καλή να σαι καλά. Ναι όντως τα λόγια και η συμπαράσταση των φίλων βοηθούν να είσαι σίγουρη.
      Σ'ευχαριστώ πολύ πολύ

      Διαγραφή
  2. ΑΧ ΒΡΕ ΑΝΝΟΥΛΙ ΜΟΥ.
    ΤΙ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ;;;;;; ΟΤΙ ΣΥΜΠΛΗΡΩΘΗΚΑΝ 3 ΧΡΌΝΙΑ ΚΙ ΑΚΌΜΗ ΜΟΥ ΛΕΙΠΕΙ ΚΑΙ ΠΟΝΑΩ;;;;;
    ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΚΑΛΆ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΝ ΘΥΜΆΣΤΕ ΜΕ ΑΓΑΠΗ, ΥΠΟΜΟΝΉ ΔΕ ΛΕΩ ΓΙΑΤΊ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ.
    ΜΙΑ ΜΕΓΆΛΗ ΑΓΚΑΛΙΆ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ Ελένη μου ξέρεις κι εσύ τι θα πει φεύγει ο γονιός...
      Σ'ευχαριστώ πολύ

      Διαγραφή
  3. Απ’ τις πιο δύσκολες στιγμές όταν το ταξίδι της ζωής φτάνει στο τέλος του για τους αγαπημένους μας.
    Μα δεν τους πρέπουν μοιρολόγια, η πιο όμορφη θύμηση γι αυτά που ζήσατε θα είναι πάντα στην ψυχή σου.
    Δεν χάνονται οι άνθρωποι όσο τους θυμάσαι. Για το ταξίδι που μόλις αρχίζει καλό κατευόδιο.
    Να έχετε την ευχή του Άννα μου. Καλό Παράδεισο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι Αννικα μου πολύ δύσκολες στιγμές όσο και να είσαι προετοιμασμένη ποτέ δεν είσαι πραγματικά
      Να σαι καλά
      Σ'ευχαριστώ θερμά

      Διαγραφή
  4. Άννα μου καλό του ταξίδι..
    Κουράγιο και δύναμη σε εσάς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλή δύναμη Άννα μου.. Να τον θυμάσαι πάντα χαρούμενο και γερό

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Συλλυπητήρια Άννα μου.
    Να ζήσετε να τον θυμάστε.
    Τα φιλιά μου και την αγάπη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Λυπάμαι πολύ Άννα.
    Θερμά συλλυπητήρια και να είσαι καλά να τον θυμάσαι με αγάπη.
    Αγκαλιά και φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Συλληπητήρια Άννα μου να ζείτε να τον θυμόσαστε κρατώντας τον ζωντανό στις καρδιές σας, στις μνήμες σας και στις αναφορές σας! Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Η απώλεια του γονέα είναι πράγματι μία μεγάλη απώλεια, Θεόν σχωρέστον λοιπόν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Άννα μου συλλυπητήρια. Ας αναπαυθεί η ψυχή του. Δύναμη και κουράγιο στην οικογένεια σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πάνε ηδη 7 χρονια και ειναι σαν νάφυγε χθες.Αννα μου καλό κουράγιο σου εύχομαι,ειναι μια πληγή που δε κλείνει ποτέ,εύχομαι να σου δίνουν δύναμη οι κοινές σας αναμνήσεις!Την αγάπη μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ Χαρά μου
      Και η μαμά μου έφυγε πριν 3 χρόνια και νομίζω ότι είναι σπίτι της και πρέπει να πάω να τη δω...
      Τώρα με το μπαμπά μου τα ίδια...ποτέ δεν φεύγουν όσο τους κρατάμε στην καρδιά μας

      Διαγραφή
  12. Άννα μου! Αννούλα μου!
    Κοπέλα μου γλυκιά! Μια πολύ δύσκολη στιγμή σε ένα απίστευτα δύσκολο και ανηφορικό δρόμο.
    Καλό του ταξίδι καλή μου φίλη. Να θυμάστε τις καλές και όμορφες στιγμές του κοντά σας και να κρατήσετε παρακαταθήκη όσα όμορφα και δημιουργικά αφήνει πίσω στο πέρασμά του.
    Ξέρουμε όλοι ότι δώσατε έναν πολύ μεγάλο αγώνα δίπλα του, γεμάτο αξιοπρέπεια, υπομονή και αγάπη.
    Μια μεγάλη σελίδα κλείνει στη ζωή σας. Έχετε ήρεμη παντελώς συνείδηση ότι σταθήκατε κοντά του, δίπλα του, σε κάθε στιγμή, όμορφη και δύσκολη. Και αυτές τις παραστάσεις τις έκλεισε στα μάτια του έχοντας σας δίπλα του. Αυτό είναι η μεγαλύτερη ευλογία Άννα μου.

    Καλή δύναμη κορίτσι μου. Τα πιο θερμά μας συλλυπητήρια μέσα απ την καρδιά μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ Γιάννη μου
      Ναι θα ξεκουραστεί τώρα Ήδη έζησε πολλά χρόνια και είμαστε δίπλα του όσο η μνήμη του τον πρόδιδε. Ευτυχώς δεν πρόλαβε να μας ξεχάσει και εμάς. Αυτό θα ήταν ολέθριο
      Να σαι καλά

      Διαγραφή
  13. Αννούλα μου αγαπημένη, χάνω τα λόγια μου μπροστά στην απώλειά σου... θέλω να σου εκφράσω τη λύπη μου, να σου δώσω τα ειλικρινή μου συλλυπητήρια! Εύχομαι με τον καιρό να απαλύνει ο πόνος σου από τις όμορφες αναμνήσεις που θα κρατήσουν ζωντανό το μπαμπά σου στη ψυχή σου!
    Να ζήσεις να τον θυμάσαι και να σε τυλίγει η αγάπη του! Γιατί η αγάπη δεν πεθαίνει ποτέ, το ξέρεις νομίζω.
    Μεγάλη ζεστή αγκαλιά και πολλά φιλιά!
    Κουράγιο φίλη!!
    Μαρίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρίνα μου σ'ευχαριστώ πολύ
      Ναι η αγάπη δεν πεθαίνει όντως και τους γονείς μας όσο ετών και να έφυγαν τους κρατάμε ζεστά στην καρδιά μας

      Διαγραφή
  14. Aγάντα να περάσει κι αυτή η φουρτούνα Αννιώ μου.
    Ξεκουράστηκε, καλούς ουρανούς να έχει.
    Δύναμη και κουράγιο με τα διαδικαστικά.
    Είμαστε όλοι μια αγκαλιά κοντά σου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ Μαρία μου και αυτή η φουρτούνα θα περάσει μόνο που αγωνιώ για την επόμενη...
      Σ'ευχαριστώ πολύ να σαι καλά

      Διαγραφή
  15. Αχ! Γλυκό μου κορίτσι, θα σου λείψει δυστυχώς ακόμη περισσότερο όταν περάσουν χρόνια και η " σκιά" του δενθα σε καλύπτει. Λυπάμαι αφάνταστα και εύχομαι καλό Παράδεισο στη ψυχήτου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μου λείπει ήδη Αχτιδούλα μου και πιστεύω ότι έχεις δίκιο. Σ'ευχαριστώ πολύ να σαι καλά

      Διαγραφή
  16. Κουράγιο, Άννα μου. Ο πατέρας σου θα ζει για πάντα στη σκέψη και στην καρδιά σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ Μία μου Ναι ζει και στη σκέψη μας και στην καρδιά μας όντως

      Διαγραφή
  17. Έφυγε Άννα μου και σίγουρα έφυγε ευχαριστημένος γιατί μέχρι την τελευταία του στιγμή είχε τις αγαπημένες του κόρες κοντά του...

    ΑΦιλάκια πολλά με μια ζεστή και παρηγορητική αγκαλιά για τις μέρες που θα ακολουθήσουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι έφυγε ευχαριστημένος πιστεύω και εγώ. Καλό παράδεισο να έχουν και οι δυο γονείς μας
      Τα φιλιά μου

      Διαγραφή
  18. Αννιώ μου η απώλεια αγαπημένων μας είναι από τα δυσκολότερα συναισθήματα ..όμως όσο τους έχουμε στην καρδιά μας δεν τους ξεχνάμε..
    θα ζει στην καρδούλα σου πάντα..
    Να είστε όλοι καλά κορίτσι μου να θυμάστε τις όμορφες στιγμές μαζί του..καλό Παράδεισο να έχει εκεί που πάει..
    Μια αγκαλιά σου στέλνω μαζί με τα συλλυπητήρια μου και την αγάπη μου..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ Ρούλα μου. Ναι θυμόμαστε τις όμορφες στιγμές μας και ξέρεις οι άσχημες έχουν σβήσει από τη μνήμη αλήθεια σου λέω
      Να σαι καλά

      Διαγραφή
  19. Άννα μου συλλυπητήρια, καλό του ταξίδι και κουράγιο. Βίωσα πριν ένα χρόνο το θάνατο της μητέρας μου και καταλαβαίνω απόλυτα τον πόνο σου.
    Μακάρι να μπορούσα να σου κάνω μια αγκαλιά να απαλύνω τον πόνο σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το θυμάμαι Ελένη μου το χαμό της μαμάς σου. Είναι όντως πόνος ο χαμός του γονιού όσο ετών και αν είναι
      Σ'ευχαριστώ πολύ

      Διαγραφή
  20. Άννα μου, λυπάμαι πάρα πολύ για τον μπαμπά σου. Τα λόγια είναι πολύ φτωχά κάτι τέτοιες στιγμές, ειλικρινά δεν ξέρω τι να σου πω... Εύχομαι κουράγιο και δύναμη, να τον θυμάσαι πάντα στις καλύτερές του στιγμές. Θα τον έχεις πάντα στην καρδιά σου, και να ξέρεις, όσο τον θυμάσαι θα τον κουβαλάς παντού μαζί σου.
    Σου στέλνω μια μεγάλη αγκαλιά και την αγάπη μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτά που μου λες Πίπη μου είναι τα καλύτερα λόγια καρδιάς
      Σ'ευχαριστώ πολύ

      Διαγραφή
  21. Άννα μου τα θερμά μου συλλυπητήρια.
    Να είστε πάντα καλά να τον θυμάστε με αγάπη...καλό κουράγιο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Άννα μου λυπάμαι πολύ για την απώλειά σου. Είναι από τις πιο οδυνηρές. Το έχουμε περάσει οι περισσότεροι και καταλαβαίνω πώς νιώθεις. Πονάει πολύ. Να είσαι καλά και να έχεις δίπλα σου την οικογένειά σου. Ο χρόνος θα μαλακώσει σιγά σιγά τον πόνο σου. Ο μπαμπάς σου θα είναι πάντα εκεί για σένα.
    Γλυκό φιλί και μια αγκαλιά Άννα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι Μαρία μου όσο ετών και να είναι ο γονιός όταν φεύγει φεύγει ο μπαμπάς. Τελεία και παύλα.
      Σ'ευχαριστώ πολύ

      Διαγραφή
  23. Αναπαυμένος να είναι Αννούλα μου, τα συλλυπητήριά μου.....πονάει πολύ, το ξέρω και σε καταλαβαίνω. Να είστε καλά και να τον θυμάστε , πάντα θα ζει στην καρδιά και την μνήμη σας. Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι πονάει Κλαυδία μου αλλά ξέρουμε ότι είχε φτάσει η ώρα λόγω ηλικίας, και έφυγε ήσυχα και ήρεμα
      Σ'ευχαριστώ πολύ

      Διαγραφή
  24. Άννα μου καλό του ταξίδι..καλό παράδεισο να έχει...
    Να είσαι δυνατή να είστε καλά να τον θυμαστε με αγάπη και η ευχή του να σας ακολουθεί πάντα...
    Τα φιλιά μου και μια αγκαλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ Δέσποινά μου
      Και εσύ κουράγιο στον Γολγοθά σου

      Διαγραφή
  25. Συλλυπητήρια Αννα μου για την απώλεια του μπαμπά σου . Πονάει και θα πονάει η φυγή του και μαθαίνουμε να ζούμε με αυτόν τον πόνο . Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι πονάει γιατί όσο ετών και αν ήταν ήταν ο μπαμπάς...
      Σ'ευχαριστώ πολύ

      Διαγραφή
  26. Λυπάμαι Αννούλα μου... Κουράγιο... Καλή Ανάπαυση να'χει....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Άννα μου, συλλυπητήρια.
    Θα είναι πάντα μαζί σας.
    Μόνο γλυκές σκέψεις για εκείνον.
    Ελπίζω να "έφυγε" ήσυχα.
    Δύσκολες στιγμές για όλους και τα λόγια είναι περιττά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι Γλαύκη μου το πιστεύω. Είναι ήδη μαζί μας
      Ναι έφυγε ήσυχα και πλήρης ημερών οπότε είμαστε ήσυχες και εμείς
      Σ'ευχαριστώ πολύ

      Διαγραφή
  28. Άννα μου, τα συλλυπητήρια μου. Δύναμη και κουράγιο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Συλλυπητήρια Αννα μου.Η Απώλεια του γονεα ειναι ενας αβασταχτος τον εζησα και εγω. Κουραγιο και Καλη Δυναμη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Αννούλα μου, τα θερμά μου συλληπητήρια. Καλή δύναμη σου εύχομαι και να 'σαι πάντα καλά να τον θυμάσαι.
    Σου στέλνω μια τεράστια αγκαλιά αγαπημένη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Άννα μου λυπάμαι πολύ ειλικρινά ..Συλλυπητήρια , κουράγιο , υπομονή , να τιμάτε την μνήμη του .
    Τους ανθρώπους που αγαπάμε τους αισθανόμαστε πάντα μαζί μας ..Μια ζεστή αγκαλιά και φιλί .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Συλλυπητήρια Άννα μου, κουράγιο!
    Δεν υπάρχουν λόγια σε αυτες τις στιγμες...
    Σου στέλνω μια μεγάλη αγκαλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Άννα μου τα θερμά μου συλλυπητήρια. Ο θεός να αναπαύσει την ψυχή του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Λυπάμαι Αννούλα μου. Συλλυπητήρια,καλή δύναμη,να είσαι καλά να τον θυμάσαι.Θα είναι πάντα κοντά σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έφυγε πλήρης ημερών Μεταξία μου. Να σαι καλά και σ'ευχαριστώ πολύ

      Διαγραφή
  35. Αννουλα μου, γλυκια μου, τωρα το ειδα!
    Λυπαμαι τοσο πολυ!
    Συλληπητηρια! Να ζησετε να τον θυμαστε παντα!
    Ζωη και κουραγιο σε εσας!
    Ειναι δυσκολη η καθε απωλεια, χρειαζεται χρονο και δυναμη.
    Ξερω ποσο τον ειχες στηριξει και ποσο τον αγαπουσες και αγαπας. Πραγματικα λυπαμαι πολυ.
    Ευχομαι ο Θεος να τον αναπαυσει.
    Σου στελνω την αγαπη μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Αννούλα μου.
    ¨ολοι δεχόμαστε πως ο θάνατος είναι ένα φυσιολογικό αρνητικό γεγονός αλλά ενίοτε λυτρωτικό....Η απώλεια όμως δεν συνηθίζεται,δεν ξεπερνιέται με τίποτα όταν μάλιστα συμβαίνει με πρόσωπα άρρηκτα συνδεδεμένα με την ζωή μας .Πρόσωπα που αγαπήσαμε,που ταυτιστήκαμε ,που ζήσαμε μαζί τους πόσο μάλλον τους γονείς μας.
    Γι' αυτό εγώ σου εύχομαι να διαχειριστείς όσο μπορείς -και μπορείς- την απώλεια του πατέρα σου με το σκεπτικό ότι Εσύ αξιώθηκες να του συμπαρασταθείς,να τον φροντίσεις στα δύσκολα γεράματά του και Εκείνος λυτρώθηκε από μια ζωή που δυστυχώς όχι σπάνια καταλήγει σε βάσανο.

    Με την αγάπη μου πάντα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι ο θάνατος είναι ένα φυσιολογικό γεγονός και καλό ειναι να έρχεται όταν πρέπει. Στην ώρα του.
      Και ο μπαμπάς μου έφυγε πλήρης ημερών και ναι νοιώθω καλά πολύ καλά μάλιστα που του στάθηκα πάνω και απο τις δυνάμεις μου
      Σ'ευχαριστώ πολύ Λυγερή μου
      Ξέρεις, τα γεράματα έλεγε ο πατέρας μου είναι η χειρότερη ασθένεια γιατί αν και δεν είχε κάτι παθολογικό εκτός τα κενά μνήμης στο τέλος, εν τούτοις οι δυνάμεις του χάνονταν σιγά σιγά. Ήθελε τη βοήθεια άλλων και αυτό δεν είναι ευχάριστο για τους ανθρώπους, να μην είναι αυτάρκεις δηλ.
      Να σαι καλά μάτια μου

      Διαγραφή
  37. Φίλη μου ελπίζω να είσαι καλύτερα, σε νοιάζομαι..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιωργία μου σ'ευχαριστώ που με νοιάζεσαι. Καλά είμαι. Σιγά σιγά όλα παίρνουν το δρόμο τους. Ο μπαμπάς μου ήταν μεγαλος-93 ετών-έφυγε ήσυχα και ήμασταν δίπλα του οι κορες του. Βέβαια δεν παύει να είναι μπαμπάς έτσι;
      Με συγκίνησες πάντως να το ξέρεις
      Σ'ευχαριστώ πολύ
      Έχεις την αγάπη μου

      Διαγραφή
  38. Ωχ, αμάν βρε Άννα μου. Καλή δύναμη τι άλλο μπορεί να πει κανείς...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Χριστίνα μου. Και εσύ πρόσεχε την υγεία σου!

      Διαγραφή