Μετρώντας αντίστροφα και φτιάχνοντας ξωτικά!

Είπα κι εγώ, μέρες γιορτινές που έρχονται, να πάρω τον πηλό μου και να φτιάξω κι εγώ ένα νάνο ή ξωτικό, όπως θες λέγε το.
Έφτιαξα το μεγάλο του σκουφί και τα γένια του, ήξερα και το χρώμα που θα έδινα αλλά ήθελε στέγνωμα. Κι επειδή είναι πηλός αέρα περίμενα και περίμενα...και όσο περίμενα είπα να φτιάξω άλλους δύο.
Τελείωσε και ο πηλός και έτσι τα νανάκια μου έγιναν τρία
Το πρώτο που φτιάχτηκε και στέγνωσε άρχισε να βάφεται. Του φύσηξα και πνοή σαν δημιουργός που είμαι και ήθελε κουβέντα.
-Γιατί το καπέλο μου εμένα κόκκινο; Και γιατί αφού τώρα με δημιούργησες έχω αμέσως γένια;
Η δε περιέργειά του άλλο πράγμα. 
Χωνόταν στις γωνιές να κάνει φάρσες, να γελάει μέχρι δακρύων, να παρακολουθεί τι λέμε και τι κάνουμε, ώσπου το βούτηξα από το καπέλο και προσπάθησα να του μάθω τρόπους. Αλλά νανοξωτικό είναι, από λόγια δεν παίρνει... όμως, σχίστηκε του καημένου το καπελάκι του. 
Τι στεναχώρια που πήρε!! Τον λυπήθηκα έτσι που έκανε και του έβαλα δυο μπαλωματάκια να είναι ευχαριστημένος.
Και επειδή συνέχεια θύμωνε με τους άλλους δυο που περίμεναν να στεγνώσουν και πνοή δεν είχαν για να του απαντούν,  τον έστειλα κι εγώ σ'εναν  μπάρμπα του να ησυχάσουμε!
Σειρά είχε ο δεύτερος νάνος μου που είναι πιο σοβαρός και λιγομίλητος.
Γι αυτόν επέλεξα άλλα χρώματα. Για να δούμε, του πάνε;


Έχει πουά ο κύριος νάνος μου. Όλο φιλοσοφίες λέει όταν αποφασίζει να μιλήσει. Νομίζω ότι θα τον κρατήσω κοντά μου. 
Ο τρίτος μάγος μου περιμένω ακόμη να στεγνώσει....Για να δούμε πώς θα γίνει αυτός!

Νάτος!!! Αλλά  εκλεισε κι αυτός και τα χρώματα παραγγελία. Μου τον πήραν!!!
 Πρώτη φορά νανάκια έφτιαξα...Καλά έγιναν για πρώτη φορά.
Τα επόμενα καλύτερα πιστεύω

Εύχομαι σε όλους σας καλές γιορτές.
Με υγεία, με χαμόγελα.
Όπου κι αν είστε να είστε με αγαπημένους σας μαζί.
Καλά να περάσετε!

45 σχόλια:

  1. Χρόνια πολλά Άννα μου υπέροχα τα νανάκια σου! Φαντάσου τα δεύτερα χαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χααα δεν τα φαντάζομαι αλλά θέλω να αγοράσω πηλό να φτιάξω και τα δεύτερα...Χρονια πολλά και σε σένα Μαίρη μου

      Διαγραφή
  2. Μα τι καλός, τι γλυκός και σίγουρα είναι και γουρλίδικος!
    Καλές γιορτές να έχεις και εσύ με τους αγαπημένους σου!
    ΑΦιλάκια γιορτινά, χαμογελαστά και πολύ φωτεινά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ Στεφανία μου. Θα σου πω αν είναι γουρλίδικος...
      Να περάσεις και εσύ όμορφα
      Φιλάκια

      Διαγραφή
  3. Τι όμορφος, τι γλυκός, τι χαριτωμένος Αννούλα μου!! Τον αγάπησα, γεια στα χεράκια σου!!
    Καλά Χριστούγεννα αγαπημένη φίλη!
    Σε φιλώ
    Μαρίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Μαρίνα μου Κι εγώ τους αγάπησα και τους τρεις αλλα΄ένας μου έμεινε.
      Καλά να περάσεις
      Φιλάκια

      Διαγραφή
  4. Τι χαριτωμένα νανοξωτικά είναι αυτά!
    Καλές γιορτές Άννα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τι υπέροχα που είναι! Γεια στα χέρια σου! Καλά Χριστούγεννα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αυτά τα νανάκια είναι απίθανα!
    Με ό,τι υλικό κι αν τα φτιάξεις, θα ξετρελάνουν κόσμο.
    Εγω τα έφτιαξα με τσόχα για να μπορούν να κρεμάσουν λαι στο δέντρο.
    Προσπάθησα να πείσω τα κοριτσάκια μας ότι είναι τα ξωτικά του αη Βασίλη και μου απάντησαν ότι δεν είναι γιατί τα έφτιαξα εγώ 🤣🤣🤣🤣
    Και του χρόνου με υγεία Άννα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι τα νανάκια σου υπέροχα. Αλλά δεν ξέρω τίποτε από ράψιμο οπότε καλός και ο πηλός
      Μα τι τα πέρασες τα κοριτσάκια σου; Να πιστεύουν ότι θέλεις; χααχαα Η δική μου φέτος μου είπε ότι δεν υπάρχει Αι Βασίλης μεγάλωσα τώρα και πρέπει να ξέρω την αλήθεια !! χαχαχαχα
      Σ'ευχαριστώ Ρένα μου

      Διαγραφή
  7. Ώχου τα! Τι γλυκούλια που είναι βρε Άννα μου! Και πόσο καμαρώνουν μέσα στην ομορφιά τους.
    Χρυσά τα χέρια σου είδες; Πόσο όμορφα έγιναν; Ήθελα τόσο ειλικρινά να είμαι εκεί κοντά σου, την ώρα που τους έδινες ζωή. Να δω αυτήν την τέχνη, πόσο όμορφη είναι. Πηλοπλάστρια λοιπόν. Με τα Νανάκια να κουβαλούν τις ευχές σου, την ζεστασιά της καρδιάς σου.
    Να είσαι καλά Άννα μου, γερή, δυνατή, όλοι σας! Να είναι η καρδιά σου φορτωμένη με χαμόγελα, με ζεστασιά. Σαν αυτή που μας μεταδίδεις.
    Καλά Χριστούγεννα καλή μου φίλη με όλη μου την καρδιά.
    Φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α σου άρεσαν! Χαίρομαι!! Ε χρυσά δεν τα λέω τα χέρια μου αλλά όλο κάτι κάνουν για να μην κάθονται.
      Να δοκιμάσεις με πηλό δεν είναι θέμα ούτε είμαι καλλιτέχνης του είδους. Θα το βρεις μόνος σου σιγά σιγά. Πάρε ένα πακετάκι και παίξε. Θα το ευχαριστηθείς.
      Σ'ευχαριστώ για τις ευχές
      Καλά να περάσεις
      Φιλιά

      Διαγραφή
  8. Μια χαρά το έκανες το ξωτικό σου, θα το δείξω στη φίλη μου την Μαιρούλα που τα έφτιαξε διαφορετικά!Και του χρόνου να είσαι γερή να φτιάξεις και τον Άγιο Βασίλη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εγώ θέλω να δω πώς τα έφτιαξε η Μαιρούλα...μπορεί να πάρω ιδέες
      Σ'ευχαριστώ Αχτίδα μου

      Διαγραφή
  9. Το πρώτο θέλω χαχαχαχα
    Σε όλη σου την εγγραφή χαμογελούσα :) :) :)
    Πάρα πολύ όμορφα είναι, τα έχω ερωτευτεί !!!
    Και του χρόνου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Από όλο σου το σχόλιο χάρηκα πολύ που χαμογελούσες διαβάζοντας. Χαίρομαι...
      Το πρώτο θες; Α εφυγε γι αλλού. Θα σου φτιάξω άλλο όμως σαν το πρώτο εντάξει;
      Να σαι καλά

      Διαγραφή
  10. Έτσι είναι Άννα μου τα ξωτικά έχουν το μυαλό τους στο παιχνίδι και στις ζαβολιές όμως πάντα φέρνουν χαρά και ευτυχώς που υπάρχουν και οι πιο σοφοί για να τα συγκρατούν.
    Όμορφα τα ξωτικά σου, σε ταξιδεύουν στη μαγεία του παραμυθόκοσμου.
    Καλά Χριστούγεννα Άννα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ Αννίκα μου. Και τα δικά μου ξωτικά μου έφεραν χαρά και χαμόγελα
      Να σαι καλά και να περάσεις υπέροχα

      Διαγραφή
  11. Τα νανάκια σου είναι πεντάγλυκα!!!
    Απίστευτες φάτσες και τα τρία τους. Μου άρεσε πολύ και η πνοή που τους φύσηξες και έφτιαξες την ιστορία τους με τόση φαντασία.
    Σαν παραμύθι είναι.
    Σου εύχομαι Χαρούμενα Χριστούγεννα Άννα μου και του χρόνου να ετοιμάσεις μια ολόκληρη οικογένεια ξωτικών!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που τα βρήκες πεντάγλυκα...και που σου άρεσε η ιστορία
      Καλά να περασεις Μαράκι μ

      Διαγραφή
  12. Τι ωραία που είχες!
    Πολύ όμορφα τα νανάκια σου ☺ Αννούλα μου!
    Καλές γιορτές να έχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ Αριστέα μου
      Εμείς θα τα πούμε και στο Συμπόσιο σου
      Καλά να περάσεις!!

      Διαγραφή
  13. Και του χρόνου να είσαι καλά Αννούλα μου!
    Υπέροχες οι κατασκευές σου και η ιστορία που τις συνοδεύει.
    Τα φιλιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς την μου! Όλα καλά;;; Τελείωσε το πρόβλημα; Για να χαρώ το λέω ή να ευχηθώ γρήγορα να φύγει.
      Σ'ευχαριστώ Μαράκι μου
      Να σαι καλά και να περάσεις όμορφες γιορτές

      Διαγραφή
  14. Αννιω μου τα ξωτικούλια σου μπορει να ηταν λιγο ζωηρα, εξ αλλου τι ξωτικά θα ήταν αν δεν έκαναν και την φασαρία τους ε; ο πηλός εκανε το θαυμα του μαζί με εσένα φυσικά να μην το ξεχνουμε αυτό; δυσκολο υλικο ο πηλος και δεν το εχω τολμισει.. τα δικα μου τα εφτιαξα με υφασμα χα..χα.. η καθε μία στον τομεα της ...βρε αγαπη μου ουτε ο βοηθος του Αιβασιλη να ήσουν..χα..χα..
    Να περνας ομορφα μαζι με τους αγαπημενους σου τις γιορτινες μερες..Καλα Χριστουγεννα με αγαπη παντου φιλη μου..φιλιαααα!!! 🧡🎄✨

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχααχα ζωηρά ε;;; Να σαι καλά Ρούλα μου και μακάρι να ήξερα να τα φτιάξω και με ύφασμα. Μπορείς να δοκιμάσεις τον πηλό δεν χάνεις τπτ. Θα χαλάσεις αν δεν σ'αρέσει και θα ξαναπλάσεις ό,τι θες. Πάρε πηλό αέρα να μην έχει ψησίματα.
      Καλές γιορτές μάτια μου
      Φιλάκια

      Διαγραφή
  15. Μια ιδιαίτερη παρέα για τις γιορτές. Τρία νανάκια, το καθένα με την προσωπικότητα του. Θα χαιρόμουν πολύ να είχα στο σπίτι ένα ζωηρό νανάκι. Να δίνει έναν εύθυμο τόνο. Και με τα δύο μπαλώματα να μου δείχνει πως όταν θέλουμε να περνάμε καλά βρίσκουμε τρόπο.
    Καλή και δημιουργική χρονιά
    Τζοάννα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ θα ήθελα να είχα νανάκια έστω από πηλό να μου δίνουν μια εύθυμη νοτα...αλλά όλα βρήκαν άλλα σπιτικά. Πάντα βρίσκουμε τρόπο Τζοάννα μου για να περάσουμε καλά ή βρίσκουμε τρόπο για να περάσουμε χάλια. Τις περισσότερες φορές στο χέρι μας είναι...
      Καλά να περάσεις τις γιορτινές ημέρες

      Διαγραφή
  16. Χρόνια πολλά!! Τέλεια τα νανάκια σου!!!
    Καλά Χριστούγεννα με υγεία αγάπη και όμορφες στιγμές!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Κι οι τρεις υπέροχοι! Μπράβο σου Αννούλα μου, είσαι απίστευτο ταλέντο!
    Καλές γιορτές, με υγεία, ευτυχία κι όλα τα καλά. Να περάσετε τέλεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρίνα μου σ''εχασα. Σ'ευχαριστώ να σαι καλά
      Καλά να περάσεις μάτια μου

      Διαγραφή
  18. Ευλογημένα Χριστούγεννα Άννα ! :) Ευπρόσδεκτες οι ευχές σου , τα ξωτικά σου να φέρουν τύχη , ευτυχία , ηρεμία στο σπιτικό σας . Χρόνια Πολλά !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Πολύ ωραία έγιναν τα νανάκια σου, 'Αννα μου!!! Γέλασα πολύ με τα μπαλώματα στο σκουφί του πρώτου...
    Είδες, τελικά αυτός ο πηλός μας ξεσηκώνει να φτιάχνουμε διάφορα πράγματα που ούτε θα το είχαμε σκεφθεί πιό παλιά! Καλή συνέχεια με τα επόμενα!!!!!
    Να περάσεις υπέροχα Χριστούγεννα με τους αγαπημένους σου, με υγεία και αγάπη!
    Πολλά φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι Μαριάννα μου ο πηλός μου αρέσει πολύ. Μας παίρνει τα μυαλά χαχααχα
      Χρόνια πολλά μάτια μου
      Σ'ευχαριστώ πολύ

      Διαγραφή
  20. Καλά Χριστούγεννα Άννα μου να περάσεις όμορφα τις γιορτινές ημέρες με τα αγαπημένα σου πρόσωπα και πολλές στιγμές ζεστασιάς! Οι στιγμές αξίζουν και μένουν στη μνήμη και ομορφαίνουν τη ζωή! Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Υγεία, Αγάπη, Ευτυχία, Όνειρα, Χαμόγελα, Δημιουργικότητα, Επιτυχίες… είναι μερικές μόνο από τις ευχές μου για τα φετινά Χριστούγεννα και τη νέα Χρονιά που πλησιάζει. Καλά Χριστούγεννα και Καλή Χρονιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου σ'ευχαριστώ. Να σαι καλά. Πιστεύω ότι πέρασες όμορφα τη χθεσινή ημέρα, ναι; Καλή χρονιά σου εύχομαι

      Διαγραφή
  22. Χρόνια πολλά κι ευλογημένα, Άννα μου! (Απίθανα τα νανάκια!!!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. ΑΠίθανα τα μικρά σου ξωτικά Αννούλα μου και ο πολυλογάς και ο λιγομίλητος και ο αστέγνωτος,ενας κι ένας ,καθένας με τη χάρη του!Ειμαι σίγουρη οτι όπου καταλήξουν θα λατρευτούν!!!
    Καλό υπόλοιπο εορτών και εναν ακόμα ωραιότερο ΝέοΧρόνο με ότι ποθεί η ψυχούλα σου.Φιλάκια πολλά και γιορτινά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Πολύ γλυκό το ξωτικάκι σου χρόνια πολλά και ευτυχισμένο το νέο έτος

    ΑπάντησηΔιαγραφή