Οι διπλανοί μας / 20ο ''Παίζοντας με τις λέξεις''

η φώτο είναι από το διαδίκτυο

Ρεύμα δεν είχαν...
Με μια λάμπα πετρελαίου προσπαθούσε να διαβάσει τη μικρή της σκεπασμένες  με μια κουβέρτα, μια και ο χειμώνας είχε ήδη κάνει αισθητή την παρουσία του.
Το ήξερα ότι το διπλανό σπιτάκι περνούσε δύσκολα. Όλοι το γνωρίζαμε και δεν ήταν οι μόνοι
Μια οικογένεια που δοκιμαζόταν άγρια. Τα δυο μικρά παιδιά ξεχνούσαν την πείνα τους με ζαχαρόνερο  πολλά κρύα βράδια. Ο μπαμπάς έψαχνε για δουλειά μετά από το κλείσιμο της εταιρείας που δούλευε. Α, όχι δεν έκλεισε φυσιολογικά. Πτώχευσε  και  το αφεντικό κρυφά, τα μεταβίβασε στη νέα του εταιρεία για να μη δώσει αποζημιώσεις.
Μα στην μικρή πόλη που ζούσαν δεν υπήρχαν μεροκάματα. ''Μια  δουλειά,  ό,τι  να ναι'', έλεγε ο σύζυγος... ''Ασχολούμαι με οτιδήποτε''.  Παρακαλούσε, έτρεχε να βρει ένα μεροκάματο έστω. Καθάριζε κάποιο χωράφι που και που, μαστόρευε μια χαλασμένη πόρτα, έτσι να βγαίνει το λίγο φαγητό του μήνα. Αλλιώς, ψωμί και ελιά ήταν η καθημερινή διατροφή. Ένα όσπριο, λίγα λαχανικά ήταν τις καλές ημέρες.
Σχολείο πήγαινε η μεγάλη κόρη κι έτσι έτρωγε το γεύμα που έδιναν . Αν περίσσευε , έφερνε και για τη μικρή.
Τα ξέραμε όλοι, βοηθούσαμε όπως μπορούσαμε. Μα ήμασταν λίγοι.  Τα  οικονομικά μας δεν ήταν και ανθηρά. Και δεν μπορούσες να βοηθήσεις όπως ήθελες πάντα.
Αλλά υπήρχαν και θέματα υγείας. Η μητέρα έπασχε από τα νεφρά της. Πώς να δουλέψει; Αναγκαζόταν να μείνει σπίτι με τα παιδιά. Μέσα στην απλότητά της παρακαλούσε το Θεό για βοήθεια.
Και η Εκκλησία βοηθούσε, αλλά πολλές οι ανάγκες είπαν και λίγα τα συσσίτια
Εκείνη και ο σύντροφός της έψαχναν λύσεις... να φύγουν; Και πώς; Πού θα μείνουν με δυο μικρά παιδιά; Να φύγει εκείνος, εκεί κατέληξαν. Στην πρωτεύουσα μπορεί να έβρισκε δουλειά...
Για κοίτα πού φτάνει ο άνθρωπος , να χωρίζει από την οικογένειά του.
''Όποιος έχει τα γένια έχει και τα χτένια'' λέει ο λαός και το ίδιο επαναλαμβάνουν πολλοί συμπολίτες μας που έχουν τη δυνατότητα να βοηθήσουν. Το κρίμα στο λαιμό τους!
Αναστέναξα βαθιά. 
Το βλέμμα μου έπεσε στην τηλεόραση . Να ξεχαστώ, να θυμώσω, να κοιμίσω το νου , να μην νοιώθω, αυτό μας χαρίζει η τηλεόραση. 
''.....437.500 δολάρια πουλήθηκαν σε δημοπρασία αθλητικά παπούτσια '' έλεγε ο παρουσιαστής. 
Πω πω πόσα χρήματα!
Να ακούς και να σου σηκώνεται η τρίχα
Τι καλά που δεν είχε ρεύμα η διπλανή μου οικογένεια!
Κοίτα ειρωνεία! Δες  τόσοι άνθρωποι πού ξοδεύουν τα λεφτά τους, ενώ μπορούν να ταΐσουν δεκάδες παιδιά.
Μα  πού συμβαίνουν όλα αυτά; 
Δίπλα μας ή έστω παραδίπλα μας;
Ή μήπως σε άλλον πλανήτη ;
 
Αυτή είναι η συμμετοχή μου στο ''Παίζοντας με τις λέξεις'' που διοργανώνει η Μαρία μας ταξιδεύοντας ''με ένα χάρτινο καραβάκι ''   
Νικήτρια του  αγαπημένου   μας δρώμενου είναι η Μαρία Κανελλάκη. Στο Απαγκιο της  θα διαβάσετε τη ''Δημιουργική απασχόληση'' που πρώτευσε. Τα συγχαρητήρια μου κι από εδώ Μαρία μου.

Ευχαριστίες πολλές στη ΜeMaria για την φιλοξενία και γιατί συνεχίζει ακούραστα το ''Παίζοντας με τις λέξεις' 'που αγαπάμε τόσο

50 σχόλια:

  1. Πραγματικά Άννα μου η ιστορία σου ήταν υπέροχη! Έτσι για να μη ξεχνάμε ημέρες που είναι πως οι διπλανοί μας έχουν ανάγκες και δεν ζουν όλοι όπως θα τους άξιζε! Η ζεστασιά, το σπιτικό και η θαλπωρή, είναι απαραίτητα σε κάθε άνθρωπο. Να είσαι καλά, σου στέλνω τα φιλιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Μαίρη μου. Και να μην ξεχνάμε ειδικά αυτές τις μέρες. Το πνεύμα των Χριστουγέννων είναι αυτό ακριβώς.
      Καλή εβδομάδα
      Τα φιλιά μου

      Διαγραφή
  2. Μπράβο για την ιστορία και τη συμμετοχή σου Αννούλα μου! Πολύ όμορφη, με δυνατά μηνύματα και με ευαισθησία γραφής, εξαιρετική! Ένα κείμενο με αμεσότητα που πετυχαίνει το στόχο του από την πρώτη γραμμή! Να καθηλώσει τον αναγνώστη και να τον προβληματίσει βαθιά!!
    Αυτός ο αναστεναγμός που αναφέρεις βγήκε κι από μένα όσο το διάβαζα, γιατί είναι τόσο αληθινή η ιστορία σου, την είδαμε και τη βλέπουμε να συμβαίνει καθημερινά...
    Συγχαρητήρια!!
    Σε φιλώ
    Μαρίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ Μαρίνα μου. Χαίρομαι που το χάρηκες και προβληματίστηκες. Ναι είναι αληθινή σίγουρα και αυτή η οικογένεια υπάρχει και τα αθλητικά έχουν πουληθεί σε δημοπρασία τόσα πολλά χρήματα
      Να σαι καλά
      Σε φιλώ

      Διαγραφή
  3. Σκέψου λέει, στις δημοπρασίες, αντί για αντικείμενα να υπήρχαν φτωχικά νοικοκυριά. Τί ευτυχισμένο που θα γινόταν ένα μέρος αυτού του κόσμου.

    όμορφες σκέψεις, ευαίσθητες Άννα Φλο μου
    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πω πω πω φοβερή σκέψη Στελλίτσα μου. Δημοπρασίας τα φτωχικά νοικοκυριά...α δεν θα ήμασταν αυτή η ανθρωπότητα αν συνέβαινε κάτι τέτοιο. Θα ζούσαμε στον παράδεισο...
      Σ'ευχαριστώ πολύ

      Διαγραφή
  4. Καλύτερα να μην μαθαίνουμε τέτοια νέα όσοι δεν είμαστε σε καλή οικονομική κατάσταση,
    γιατί πραγματικά είναι να τρελαίνεσαι. Γεμάτη αδικίες όμως η ζωή... Θα έπρεπε να έχουμε
    συνηθίσει!
    Μπράβο για τη συμμετοχή σου Αννούλα μου.
    Διαβάσαμε όμορφες συμμετοχές κι αυτή τη φορά!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαθαίνουμε δεν μαθαίνουμε υπάρχουν κάποιοι που είναι σε χειρότερη κατάσταση οικονομική από εμάς. Ναι δεν μπορούμε πάντα να βοηθήσουμε αλλά μπορούμε να ευαισθητοποιήσουμε αυτούς που μπορούν,αν υπάρχει φιλότιμο σ'αυτούς.
      Σ'ευχαριστώ Αριστέα μου
      Ναι διαβάσαμε όμορφες συμμετοχές
      Φιλάκια

      Διαγραφή
  5. Πονάει η ιστορία σου Άννα μου. Γιατί είναι αληθινή.
    Κι αν γινόταν δίκαιη μοιρασιά στον κόσμο, θα ήμασταν ο τέλειος πλανήτης.
    Συγχαρητήρια πολλά, όχι μόνο για τη συμμετοχή σου, αλλά για την ευαίσθητη γραφή σου που αφυπνίζει τις συνειδήσεις μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το ξέρω ότι πονάει και ναι είναι αληθινή.
      Αυτό σκέφτομαι συχνά αν υπηρχε δικαιοσύνη γενικά στον πλανήτη θα ήμασταν ο παράδεισος...
      Σ'ευχαριστώ πολύ
      Να σαι καλά

      Διαγραφή
  6. Σ' αυτόν τον κόσμο που ζούμε Άννα μου, πολλά φαίνονται παράλογα, πόλεμοι γίνονται για να πουληθούν όπλα, εκατομμύρια ξοδεύονται σε ανούσιες έρευνες και από την άλλη πάνω από το μισό της ανθρωπότητας πεινάει, έτσι και εσύ Άννα μου, με ευκαιρία ένα δρώμενο και μερικές λέξεις, ανέδειξες όλο αυτό το δράμα...
    Ας είμαστε πιο συνειδητοί και να κοιτάξουμε γύρω μας και ας κάνει ο καθένας αυτό που αναλογεί στην καρδιά του!
    Πολλά τα μπράβο μου για την συμμετοχή σου και τα ΑΦιλάκια μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολλά φαίνονται και είναι Στεφανία μου παράλογα. Και άδικα...
      Ναι πρέπει να βοηθούμε όσο γίνεται όσο μπορούμε αλλά κυρίως να ευαισθητοποιήσουμε εκείνους που μπορούν.
      Σ'ευχαριστώ πολύ
      Καλή σου εβδομάδα
      Φιλάκια κι από εμένα

      Διαγραφή
  7. Εξαιρετικό!
    Και η γραφή μα και η ανάδειξη της βαθιάς διαχωριστικής γραμμής ανάμεσα στην ένδεια και την κοινωνική ξιπασιά....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Ευρυτάνα. Χαίρομαι που σε βλέπω στο σπιτικό μου. Ναι υπάρχει βαθιά διαχωριστική γραμμή μόνο που μεγαλώνει συνεχώς με την ...ξιπασιά να το επιδιώκει ασυστόλως

      Διαγραφή
  8. Ζούμε σε ένα παράλογο κόσμο Άννα μου, γεμάτο αδικίες.
    Συγκλονιστική η ιστορία σου, από αυτές που ξεχώρισα.
    Προς τί τα εκατομμύρια που απολαμβάνουν κάποιοι όταν γύρω υπάρχουν τόσοι που πεινάνε;
    Συγχαρητήρια για τη συμμετοχή σου, ήταν γροθιά γροθιά στο στομάχι.
    Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δυστυχώς Ρένα μου άνθρωποι και δικαιοσύνη δεν νομίζω ότι πάνε μαζί
      Σ'ευχαριστώ πολύ
      Να σαι καλά
      Τα φιλιά μου

      Διαγραφή
  9. Συγχαρητήρια για τη συμμετοχή σου, Άννα μου, ήταν μία από αυτές που ξεχώρισα, απλώς δεν είχα άλλους βαθμούς να δώσω.
    Οι συμμετοχές σου πάντα έχουν κοινωνικά μηνύματα, που τα δίνεις τόσο απλά και με τόσο εύπεπτο τρόπο! Σχεδόν καρφώνεσαι, θα έλεγα.
    Εύχομαι να έχεις το ίδιο δυναμική συμμετοχή και στα επόμενα παιχνίδια. Μεταξύ μας, δεν το εύχομαι, είμαι σίγουρη.
    Πολλά φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καρφώνομαι ε; Θα το έχω υπόψη και σε άλλες συμμετοχές θα πάω διαφορετικά, εξάλλου το έχω ξανακάνει, θυμάσαι το αστυνομικό; Ή χιουμοριστικό; Πυκνά συχνά αλλάζω στυλ, αλλά τα κοινωνικά μηνύματα είναι το χούι μου
      Σ'ευχαριστώ πολύ πολύ
      Να σαι καλ
      Τα φιλιά μου

      Διαγραφή
  10. Καλημερα Αννα μου και χρονια σου πολλά!
    Ήταν απο τις συμμετοχές που ψηφισα!
    Συγχαρητηρια!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ Αριάδνη μου να σαι καλά και για τις ευχές και για τα συγχαρητήρια

      Διαγραφή
  11. Άννα μου,
    Τι συγκινητική η ιστορία σου και πόσο αληθινή!
    Πέρασα να σου αφήσω τις ευχές μου για την εορτή σου.
    Πολύχρονη, ευτυχισμένη και πάντα δημιουργική να είσαι!
    Nα χαίρεσαι τους αγαπημένους σου καινα σε χάίρονται!!!
    Φιλάκια πολλά και καλές γιορτές!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ Μαριάννα μου. Γιορτάζεις και εσύ δεύτερο όνομά σου; Αν ναι πολλές ευχές για υγεία και χρόνια πολλά και χαρούμενα
      Φιλάκια

      Διαγραφή
  12. Άννα Φλο μου, χρόνια σου πολλά, οι ευχές που επιθυμείς να γίνουν όλες πραγματικότητα. Έχεις την αγάπη μου
    φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Υπάρχει κι αυτή η πλευρά των Χριστουγέννων που δεν πρέπει να ξεχνάμε! Να σου ευχηθώ και χρόνια πολλά για τη γιορτή σου! ¨Οτι ποθείς Αννούλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Άννα μου καλησπέρα σου!
    Πρώτα απ όλα, Χρόνια πολλά καλή μου φίλη απ την καρδιά μου! Να σε χαιρόμαστε όλοι εδώ οι φίλοι σου και φυσικά οι αγαπημένοι σου.

    Αγάπησα πολύ τους "Διπλανούς". Και μάλιστα αποτέλεσαν και την κύρια συμβολική επιλογή μου. Ένα αφήγημα με σαφείς αναφορές στο είδος του Ντίκενς που, εν όψει Χριστουγέννων, παίρνει κεντρική θέση στον ψυχολογικό μας κόσμο. Ένα αφήγημα που συνδυάζει τον κοινωνικό ρεαλισμό αλλά και την συναισθηματική φόρτιση.
    Μίλησε λοιπόν στην καρδιά μου ως βίωμα και ως θέση. Ως βίωμα γιατί τα παιδικά μου χρόνια είχαν τέτοια στοιχεία αλλά και ως θέση για να αποκαλύψουμε το ευτελές και το σάπιο του καπιταλισμού και της εμπορευματικής κοινωνίας μπροστά στα πραγματικά προβλήματα.
    Μπράβο κοπέλα μου. Πάντα να σε χαιρόμαστε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι ξέρω Γιάννη μου και τις πεποιθήσεις σου και τις αξίες σου και ήμουν σίγουρη ότι σε αγγίζουν τέτοια θέματα.
      Δυστυχώς είναι αληθινές ιστορίες που τις παρα-βλέπουμε πολλές φορές
      Ναι η διαχωριστική γραμμή στην κοινωνία μου ανάμεσα στους φτωχούς ή άπορους και στους έχοντες είναι τεράστια. Προκλητικά τεράστια...
      Σ'ευχαριστώ πολύ και για τις ευχές

      Διαγραφή
  15. Άννα μου χρόνια σου πολλά με υγεία και άπειρες χαρές στο διάβα τους και με την ευχή να μην συμβαίνουν πράγματα σαν αυτά της ιστορίας σου σε καμία οικογένεια.
    Συγχαρητήρια για την συμμετοχή σου.
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ Ελένη μυ. Και αμην θα πω για την ευχή σου
      Να σαι καλά

      Διαγραφή
  16. Αννιω μου ενα κειμενο που με εκανε να κουνήσω πολλες φορες καταφατικα το κεφαλι μου γι αυτα που διαβαζα ..σαν να εβλεπα φιλη μου μπροστα μου τον διπλανο μου.. να θελεις να απλωσεις το χερι σου και να μην μπορεις εσυ που θες να το κανεις και να υπαρχει κοσμος να πεταει τα χρηματα του για τιποτα..εξαιρετικο το μηνυμα Αννιω μου..❗❗❗❗
    Να σου ευχηθω για την γιορτη σου Αννιω μου χρονια πολλα Να σε χαιρονται οσοι σ αγαπανε και εμεις μαζι τους φιλακιαα!!🌺🌷🌻🌼

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι ακριβώς Ρούλα μου , έτσι!!!
      Σ'ευχαριστώ για τις ευχές. Να σαι καλά
      Φιλιά πολλά

      Διαγραφή
  17. Άννα μου συγχαρητήρια για το εξαιρετικό σου κείμενο και για όσα είπες.
    Τόσο αληθινά, τόσο άδικα, τόσο καθημερινά, δυστυχώς...από την άλλη υπάρχουν εκείνοι που δεν ξέρουν τι να τα κάνουν τα λεφτά, αλλά καθόλου δεν τους περνάει από το μυαλό να κάνουν κάτι καλό.
    Σε ευχαριστώ πολύ Άννα μου!
    Φιλιά πολλά και χρόνια πολλά κι ευτυχισμένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ Μαρία μου πρώτα από όλα για την ευκαιρία να πω όσα θέλω...και για την φιλοξενία...και φυσικά που είσαι βράχος δίπλα μας.
      Να σαι καλά
      Και για τις ευχές για τη γιορτή μου σε ευχαριστώ
      Φιλάκια

      Διαγραφή
  18. Αννα μου χρόνια σου πολλά και κάθε καλό στη ζωή σου, κάθε καλό και στις ζωές όλων μας που βιώνουν την αδικία, την ανισότητα, τον παραλογισμό....Ας αφυπνισθούμε και ας νιαστούμε γιά τους διπλανούς μας που δυσκολεύονται περισσότερο από εμάς, τότε ίσως οι ζωές όλων μας γίνουν καλύτερες...Το θαυμάσιο κείμενό σου περιέγραψε με σαφήνεια την υπάρχουσα κατάσταση, εύχομαι η συνειδητοποίηση να φέρει την αλλαγή... Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Κλαυδία μου. Εύχομαι κι εγώ να αλλάξουν τα πράγματα αλλά ακόμη κι αν μείνουν ίδια ας αλλάξουμε λίγο εμείς. Λίγο νοιάξιμο, δεν χρειάζεται περισσότερο,μόνο λίγο και θα κάνει τη διαφορά
      Φιλιά πολλά

      Διαγραφή
  19. Πόσα συγνώμη να ζητήσω που οι ευχές μου για την γιορτή σου, δεν ειπώθηκαν στην ώρα τους;
    Χρόνια σου πολλά Αννούλα μου γλυκιά. Να 'ναι η ζωή σου, γεμάτη υγεία, χαρά, θετική ενέργεια κι έμπνευση!
    Η συμμετοχή σου, μαχαιριά στην καρδιά. Πόσο αληθινή, μιας κι αποτελεί κομμάτι της πραγματικότητας. Πόσο θλιβερή, ακριβώς για τον ίδιο λόγο!
    Πολλά συγχαρητήρια για την συμμετοχή σου! Σε φιλώ πολύ γλυκά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κανένα συγνώμη μάτια μου! Η γιορτή μου κρατάει 40 μέρες αρα είσαι μέσα στο χρονικό πλαίσιο. Τι μου κάνεις; Πως είναι τα θέματα υγείας;
      Σ'ευχαριστώ πολύ και για τις ευχές και για το σχόλιο του διηγήματος
      Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή

  20. Όμορφο το κείμενό σου Άννα μου, καλογραμμένο, δεν αφήνει κανέναν ασυγκίνητο, με ιδιαίτερα όμορφα συναισθήματα για τον άνθρωπο της διπλανής πόρτας.
    Δεν κρατάω γλυκά για την γιορτή σου, ωστόσο μια ζεστή αγκαλιά και ειλικρινείς ευχές για ότι καλύτερο για σένα και τους αγαπημένους σου. Να σε χαίρονται και μεις επίσης.
    Χρόνια καλά Άννα μου κι ευλογημένα!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ Αννικα μου γλυκιά. Και ναι ο άνθρωπος ο διπλανός μας που υποφέρει αφήνει ασυγκίνητους μόνο τους χοντρόπετσους. Και πίστεψέ με υπάρχουν αρκετοί
      Σ'ευχαριστώ για τις ευχές και εδώ
      Δεν θέλουμε γλυκά να κρατάς εγώ πρεπει να σε κεράσω. Μια αγκαλιά και ένα φιλί είναι εντάξει;
      Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
    2. Ουουου!!! Αν είναι λέει! Τα έλαβα και σ' ευχαριστώ!!!

      Διαγραφή
  21. Καλημέρα γλυκιά μου!
    Συγχαρητήρια για την συμμετοχή σου!
    Ξεχωριστή σαν εσένα!

    Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Κικίτσα μου...πιο πολύ για τα γλυκά σου λόγια!!!!
      Φιλάκια

      Διαγραφή
  22. Απαντήσεις
    1. Καλά Χριστούγεννα Κώστα και να έχουμε έναν καλό και τυχερό νέο χρόνο

      Διαγραφή
  23. ΕΓΡΑΨΕΣ ΠΑΛΙ ΑΝΝΟΥΛΙ ΜΟΥ, ΕΓΡΑΨΕΣ!!!!!!
    ΓΡΆΦΕΙΣ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΜΕ ΑΓΓΙΞΕ. ΝΑ ΧΩΡΙΣΤΟΎΝ ΣΑΝ ΟΙΚΟΓΈΝΕΙΑ, ΝΑ ΠΩ ΌΤΙ ΚΙ ΕΜΕΊΣ ΧΩΡΙΣΜΕΝΗ ΟΙΚΟΓΈΝΕΙΑ ΕΙΜΑΣΤΕ;;;;; ΛΟΓΩ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΗΤΑΝ ΑΛΛΟΎ ΟΙ ΓΟΝΕΊΣ ΚΙ ΑΛΛΟΎ ΤΑ ΠΑΙΔΙΆ ΠΡΑΓΜΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΤΟ ΕΚΑΝΑ ΠΟΤΈ.
    ΚΑΛΗΣΠΈΡΑ ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΈΣ ΑΝΝΟΥΛΙ ΜΟΥ!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Ελένη μου. Σ'ευχαριστώ μάτια μου. Μόλις άφησα ευχές στο μπλογκάκι σου. Ναι πολλές οικογένειες λόγω οικονομικών δυσκολιών χωρίστηκαν. Κι εγώ δεν θα άφηνα ποτέ τα παιδιά μου αλλά ξέρεις...ας μην είμαστε απόλυτοι γιατί ποτέ δεν ξέρεις.
      Καλές γιορτές Ελένη μου και να έχετε ένα όμορφο ταξίδι.
      Το χέρι σου είναι καλά τώρα;
      Τα φιλιά μου

      Διαγραφή

  24. Αννα μου χρόνια πολλά ό,τι επιθυμείς με υγεία κια χαρά να γράφεις πάντα έτσι ωραία και ξεχωριστά!!!
    Καλές γιορτές !!!Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή