Μούσι είναι...



Ο παππούς και η γιαγιά έμεναν μακριά από την Αθήνα αλλά όχι και τόσο μια και τους επισκεπτόμασταν  τακτικά τα σαββατοκύριακα.
Από μικρό παιδάκι είχα ριζωμένη μέσα μου την αγάπη για τους παππούδες μου και το σεβασμό.
Δεν ήταν τρυφεροί , αλλά έβλεπες στο βλέμμα τους την αγάπη και στις πράξεις τους το νοιάξιμο για μας.
Όταν γνώρισα το σύντροφό μου φυσικά θα τον πήγαινα να τον γνωρίσουν.
Ξεκινήσαμε ένα Σάββατο πρωί που μάλλον θύμιζε σούρουπο. Η βροχή μας έραινε σε όλη τη διαδρομή, ενώ ο ουρανός μας σκοτείνιαζε την ψυχή με το θυμό του.
Η πρώτη συνάντηση δεν ήταν και ό,τι καλύτερο. Είχα ενημερώσει τον αγαπημένο μου για τις πεποιθήσεις του παππού ειδικά, μια και η γιαγιά ήταν ανεκτική.
-Δεν θα πεις κάτι για τα πολιτικά σου πιστεύω.
-Δεν θα αντιδράς έντονα σε ό,τι ακούσεις
-Δεν θα προσπαθείς να αλλάξεις νοοτροπίες σε ανθρώπους μεγάλης ηλικίας
-Δεν θα....
-Μήπως θα ήταν καλύτερα να μην έλθω καθόλου; ρώτησε χαμογελώντας
Μόλις φτάσαμε στο σπίτι και πριν καλά καλά διώξουμε τις σταγόνες της βροχής από πάνω  μας, η γνωριμία του μελλοντικού εγγονού τους, δεν τους άρεσε.
 Ο παππούς σούφρωσε τα φρύδια του και  είπε δυνατά
'' Έχει μούσι. Οι μουσάτοι δεν είναι καλοί άνθρωποι. Δεν τα έχουμε πει;''
''Εμένα μου αρέσει παππού και θα δεις όταν τον γνωρίσεις πώς θα αλλάξεις γνώμη''
Τα φρύδια του αγαπημένου μου σούφρωσαν...
Τον σκούντησα. ''Μη δίνεις σημασία '' είπα ψιθυριστά
''Δεν μ' αρέσουν οι άνθρωποι με μούσι...'' συνέχισε ο παππούς  στον ίδιο το μνηστήρα μου
''Ο παπάς δεν έχει μούσι;'' ρώτησε  εκείνος μια και ήξερε ότι ήταν θρησκευόμενοι άνθρωποι
''Όχι ,  έχει γένια! '' είπε έντονα ο παππούς.  ''Άλλο τα γένια και άλλο το μούσι. Δεν ακούς που λέει ο λαός  μούσι είναι αυτό που λες; Δηλ ψεύτικο. ''  
''Καλά καλά '' είπα εγώ ας καθίσουμε τώρα 
Συζητούσαμε τα του γάμου, ενώ η βροχή χτυπούσε αλύπητα κάθε τι που τολμούσε  να της αντισταθεί.
Η ζωή τους μέσα στην απλότητα της επαρχίας φώναζε αυτάρκεια  και ικανοποίηση
Η τηλεόραση ήταν ανοικτή  αλλά κανείς δεν παρακολουθούσε, εκτός από την ώρα των ειδήσεων.
Μανιώδης ο παππούς ήθελε να ακούει τα πολιτικά δρώμενα
Και φυσικά να βρίζει το δημοσιογράφο που έλεγε τα νέα. 
''Μα δεν ακούτε παρακάτω τι λέει έτσι που  μιλάτε'' τόλμησε να πει ο σύντροφός μου
''Κοινωνία είναι αυτή που ζούμε; Ο καθένας κάνει ό,τι του γουστάρει '' είπε ο παππούς
''Μια τάξη χρειάζεται. Μια κεφαλή να επιβληθεί στο λαό και να του μάθει τους κανόνες και τους νόμους''φώναξε
Φτου, είπα μέσα μου. Ξεκινήσαμε
Ως εδώ ο αγαπημένος μου κουνιόταν ρυθμικά στην καρέκλα αλλά έμενε αμίλητος
''Μωρέ μια χούντα μας χρειάζεται. Να δεις θα τολμήσουν να σηκώσουν κεφάλι;''
''Ψωμί κι ελιά και χούντα στην καρδιά''' είπε ξανά ο παππούς παραφράζοντας το γνωστό με το βασιλιά.
Πολύ πήγαινε βεβαίως βεβαίως...
Να μην μιλήσει; Μεγάλης ηλικίας αλλά ψηφίζουν μου είπε αργότερα.
Υποσχέθηκε όμως...
Κι έτσι,  ο αριστερών πεποιθήσεων μέλλων σύζυγός  μου, άνοιξε την πόρτα και βγήκε στην βροχή χωρίς μιλιά...
Να μην μιλήσει είπα, όχι να μην το βάλει στα πόδια!
''Είδες; '' Είπε ο παππούς '' Μούσι έχει, απαίσια φέρεται, στα πα''!
.....................
  • Με αφορμή τις λέξεις της Μαρίας από το 20ο ''Παίζοντας με τις λέξεις'' που ''τρέχει'' και με την προχθεσινή επέτειο του Πολυτεχνείου να μας θυμίζει τον αγώνα μας να ξεκουμπιστεί η  Χούντα από τη χώρα μας, σκέφτηκα να αστειευτούμε λίγο μ' εκείνους που είναι εραστές αυτής της μαύρης περιόδου. 


  • Το κείμενο είναι εκτός συμμετοχής  και  όπως σας είπα πιο πάνω περιέχει τις 5 λέξεις που η Μαρία η Κανελλάκη μας ως νικήτρια του προηγούμενου ''19ου παίζοντας με τις λέξεις'', έδωσε για το ''20ο''. Αν πατήσετε το λινκ θα ενημερωθείτε σχετικά. 

  • Δημοσιεύτηκε εδώ γιατί ακολουθεί   τη σχολή που ίδρυσε η Πίπη μας . (Πάντα, ενώ ενα ''παίζοντας με τις λέξεις''  ΄΄τρέχει'', εκείνη δημοσιεύει εκτός συμμετοχής). Την μιμήθηκα και την ευχαριστώ για αυτό

46 σχόλια:

  1. Ωπ να μια ευχάριστη έκπληξη! Χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα μιλάμε πήρε δρόμο ο ...γαμπρός! απ το παράθυρο κόντεψε να εκσφενδονιστεί ο άνθρωπος με όσα άκουσε! Χαχαχαχαχαχαχαχαχαχα αχ βρε Άννα, πολύ γλαφυρά απέδωσες τα όσα τέτοια ιδεοληπτικά κατάλοιπα υπάρχουν δίπλα μας. Και ευτυχώς που το έκανες με χιουμοριστικό τρόπο γιατί η αλήθεια είναι πιο ζοφερή.
    Βέβαια το ...σώζει ο Παππούς με τα χρόνια του, τι να κάνουμε.
    Πολύ ευρηματικό, γέλασα με την καρδιά μου. Το χρειαζόμαστε το χιούμορ στη γραφή και ανάγνωση. Είναι ευλογία και το κατάφερες με πολύ όμορφο τρόπο.
    Μπράβο. Και μάλιστα άκρως επίκαιρο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γελάσαμε κ Πιτ; Ε ναι ο αριστερός γαμπρός το έβαλε στα πόδια. Είχε υποσχεθεί να μη μιλήσει, είδες αρχές; χααχααα
      Χαίρομαι που το είδες και εσύ χαλαρά το θέμα που αφορά τα κατάλοιπα αυτά που δυστυχώς δεν μειώνονται στο ελάχιστο!
      Το χρειαζόμαστε το χιούμορ σιγουρα
      Σ'ευχαριστώ πολύ
      Καλό σου βράδυ

      Διαγραφή
  2. Κι εγώ γέλασα Άννα μου, γιατί ξαναζούσα γνώριμες καταστάσεις 😂😂😂😂
    Οι μεγαλύτεροι είναι απόλυτοι κι ακλόνητοι στις πεποιθήσεις τους κι άντε να τολμήσεις να πεις τη γνώμη σου.
    Προς τα εκεί πάμε όμως, οπότε έρχεται η σειρά μας.
    Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όλοι έχουμε γνώριμες καταστάσεις άλλος λιγο άλλος πολύ
      Ακλόνητοι δεν λες τίποτε. Και να τους εξηγείς και να μην το δέχονται.
      Λες να γίνουμε έτσι; Μπα, τα δικά μας παιδιά μας βάζουν στη θέση μας νομίζω
      Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  3. Καλημέρα Άννα ! Καλογραμμένη η ιστορία σου , μας βάζεις άμεσα στην εποχή .
    Η γιαγιά δεν ακούστηκε καθόλου , ο παππούς δεν εγκαταλείπει αυτά που έμαθε και έζησε κατάλοιπα πολιτικών καταστάσεων ολόκληρης ζωής . Η καταπίεση μεταφέρεται στην εγγονή "τι μούσι είναι αυτό ; " , ούτε αναρωτήθηκε αν είναι καλό παιδί για οικογένεια . Διδακτική η διήγησή σου για όλες τις ηλικίες .Να έχεις μία όμορφη φθινοπωρινή ημέρα !! ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς την μου
      Οι γυναίκες δεν μιλούσαν όταν μιλούσε ο άντρας Κυριακή μου. Ε ναι το μούσι έπαιξε το ρόλο του. Ξέρεις και ο μπαμπάς μου δεν αγαπά κανένα με μούσι χαχαχαχαα
      Χαίρομαι που τη βρήκες διδακτική
      Καλό σου βράδυ

      Διαγραφή
  4. Βρε τον παππού και τις απόψεις του! Μου χάρισες χαμόγελο με αυτήν την ιστορία σου Άννα! Και δεν αλλάζουν και γνώμη βέβαια! Έχουν την πεποίθηση πως το δίκιο γεννιέται και πεθαίνει μαζί τους. χαχα Νάσαι καλά Άννα μου πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό ήθελα Μαίρη μου να χαμογελάσουμε γιατί αν νευριάσουμε δεν πετυχαίνουμε και τίποτε. Και βέβαια να μην ξεχνάμε.
      Σ'ευχαριστώ πολύ
      Φιλάκια

      Διαγραφή
  5. Άννα μου αγαπημένη ένιωθα σαν να παρακολουθώ ταινία!
    Άκρως παραστατική!

    Φιλιά πολλή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ χαρά μου
      Χαίρομαι που σε βλέπω εδώ
      Φιλάκια πάρα πολλά

      Διαγραφή
  6. Πως να αλλάξεις μυαλά σε ένα μεγάλο άνθρωπο Άννα μου... Βέβαια και ο σύντροφός σου δίκιο είχε, ο παππούς ψήφιζε...
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν αλλάζεις μυαλά σε έναν νέο σε ηλικιωμένο θα αλλάξεις; Αποκλειεται
      Η ιστορία μου είναι φανταστική Ελένη μου δεν αφορά το σύντροφό μου.Οι παππούδες μου που γνώρισα δεν ασχολούνταν με πολιτικά ούτε τους άκουσα ποτέ να συζητούν. Ψηφίζανε δε ότι τους έλεγαν τα παιδιά τους.
      Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  7. Καλογραμμένο, με τιμητικό χαρακτήρα, γεμάτο συναισθήματα μνήμης για τα σημαντικά γεγονότα που σημάδεψαν ένα μέρος της ζωής μας. Πιστεύω πως πρέπει να είσαι ανοιχτός σε ότι συμβαίνει είτε είσαι ηλικιωμένος, "αγύριστο κεφάλι" είτε ανήκεις στην ασυγκράτητη νεολαία που πολλές φορές καταπίνει αρκετά του σήμερα κι αναγκάζεται να πορευτεί με τα πρεπούμενα.
    Οι πεποιθήσεις μας είναι τα υποστυλώματα της ζωής μας, φτάνει βέβαια να μην γίνονται εμμονικές και.....Βασιλικότερες του Βασιλέως.
    Πολλά φιλιά!
    Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έπρεπε να δημοσιευτεί Αννίκα μου δυο μέρες πριν αλλά ...δεν πρόλαβα.
      Αυτοί οι ηλικιωμένοι...αχ αλλά μη νομίζεις. Αγύριστα κεφάλια είναι πάρα πολλοί νέοι που λες και χτυπούν το κεφάλι στον τοίχο και τους αρέσει. Θα μου πεις ''εσύ κυρία μου έχεις το αλάθητο;'' Όχι φυσικά αλλά να συζητάς και να αποδεικνύεις καταστάσεις άσχημες και να τις βρίσκουν ορθές. Πού το πας αυτό;
      Δυστυχώς στα πολιτκά θέματα η εμμονή βασιλεύει.
      Φιλακια πολλά

      Διαγραφή
  8. Άλλες γενιές άλλα μυαλά ή όχι;
    Θα μου πεις πως τώρα η νέα γενιά δεν ρωτά κανένα γι αυτό και βλέπουμε πια τόσα πολλά μούσια γύρω μας!!!
    Θυμάμαι εποχή χούντας πόσοι εκδήλωναν τις φασιστικές τους πεποιθήσεις άνετα, τώρα οι ίδιοι σιωπούν και πολλοί είναι αυτοί που το παίζουν και αντιστασιακοί!
    Εξαιρετική η συμμετοχή σου Άννα μου και ξέρεις πόσο μου αρέσουν τα κείμενα που λένε αλήθειες με χιούμορ!
    Πολλά χαμογελαστά ΑΦιλάκια σου στέλνω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όχι θα πω...τα μυαλά είναι τα ίδια και ας έφυγαν εκείνοι οι παλιοί νοσταλγοί. Λες και βρίσκουν νέο έδαφος και φυτρώνουν.
      Ναι αυτό με ταράζει στ'αλήθεια. Να ξέρω τον φασίστα--γιατί ξέρω κάποιους--και να το παίζουν αριστεροί και αντιστασιακοί. Δεν μπορώ να μιλήσω αλλιώς....
      Σ'ευχαριστώ Στεφανία μου
      ΤΑ ΦΙΛΙΆ ΜΟΥ ΠΟΛΛΆ

      Διαγραφή
  9. Ξέχασα να τονίσω πως τα στολισμένα Χριστουγεννιάτικα μούσια της φωτό είναι όλα τα λεφτά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι η ΄φωτο μπήκε για να ταιριάξει και με την αναμονή της Μεγάλης μας Γιορτής χααχχααα

      Διαγραφή
  10. Άννα μου, πολύ ωραία ανάρτηση, γεμάτη αναμνήσεις. Αχ, πόσα τέτοια υπάρχουν στον κόσμο... Δυστυχώς. Οι ακραίες απόψεις πάντα με χαλούσαν. Σκέτη απογοήτευση. Και δυστυχώς υπάρχουν και στο δικό μου οικογενειακό περιβάλλον και με θλιβουν πολύ. Ιδιαίτερα οταν τα ακούς από νεότερους. Φιλιά πολλά Άννα μου και σευχαριστουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ειρήνη μου να χαμογελάσουμε ήθελα. Ναι υπάρχουν σε κάθε περιβάλλον αλλά το περίεργο είναι ότι ό,τι και να παθαίνουν μυαλά δεν αλλάζουν. Παράξενο πολύ να μη διδάσκονται οι άνθρωποι ή να βλέπουν το άσχημο ωραίο...μου κάνει εντύπωση.
      Ναι σαι καλά κι εγώ ευχαριστώ

      Διαγραφή
  11. Απ' αυτό το οικογενειακό ενσταντανέ σας, εκτός του γλυκόπικρου χιούμορ που αφήνει η ανάγνωση, φαίνεται και ο σεβασμός, αλλά και η ανωτερότητα των ανθρώπων που έχουν "αριστερές πεποιθήσεις". Αν ήταν αντίστροφα τα πράγματα και ο μέλλων σύζυγος ήταν νοσταλγός της χούντας, τον έκοβα τον παππού να κάνει "διακοπές" στη Μακρόνησο. Άννα μου, πολύ καλή και επίκαιρη η ανάρτησή σου. Χαίρομαι αν συνέβαλα στο ελάχιστο, προσφέροντας τα "γένια" ως λέξη του παιχνιδιού μας.
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε ναι άλλο τι λέει ο παππούς και άλλο τι λέει ένας νέος άνθρωπος αριστερών πεποιθήσεων. Μπα θα την γλύτωνε ο παππούς λόγω ηλικίας χαχααχα
      Σ'ευχαριστώ Μαράκι μου
      Και φυσικά όλες οι λέξεις σου συνέβαλαν σ'αυτό το κείμενο. Σε ευχαριστούμε όλοι είμαι σίγουρη.
      Φιλάκια

      Διαγραφή
  12. Μπράβο, Άννα μου, πολύ ωραία η μη συμμετοχή σου στο παιχνίδι της Μεμαρίας. Βλέπω, δημιούργησα ρεύμα, χι, χι!
    Να έχεις ένα όμορφο απόγευμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι Πίπη μου δημιούργησες ρεύμα και ήθελα να το γράψω κάτω από το κείμενο αλλά το ξέχασα η παλαβιάρα.
      Πάω τώρα γιατί το καλό να λέγεται, ναι;
      Καλό βράδυ

      Διαγραφή
  13. Αναγκαία υπενθύμιση εκείνων των μαύρων ημερών, για κάποια σημερινά νέα παιδιά, που δυστυχώς συμπεριφέρονται όπως τον παππού στην ιστορία σου. Είναι άσχημο να βλέπεις νέους ανθρώπους, να υπερασπίζονται με πάθος τις ιδέες της "Επανάστασης". Παιδιά που δεν έζησαν, που δεν γνώρισαν... να νομίζουν ότι η αιτία της κακοδαιμονίας μας είναι η Δημοκρατία. Καλογραμμένο το κείμενο σου, μου κράτησε το ενδιαφέρον μέχρι το τέλος.
    Καλή σου μέρα, Αννα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Βασίλη μου. Αυτό μου κάνει εντύπωση πώς νέα παιδιά υπερασπίζονται ακροδεξιές πεποιθήσεις. Τι τους ελκύει; Η καταπίεση; Η ανελευθερία; Η επιβολή της χουντικής νοοτροπίας δια της βίας; Είναι κρίμα πάντως.
      Σ'ευχαριστώ πολύ

      Διαγραφή
  14. Καλημέρα!
    Έχω ζήσει κι εγω τέτοιες καταστάσεις, και εχω αντιδράσει αντίστοιχα. Οι έννοιες "σκουριασμένα μυαλά" κλπ δεν μου λένε τίποτα. Πιστεύω πως ο λόγος αυτης της εθνικιστικής συμπεριφοράς, είναι για να εξαγνίσουν τις ενοχές τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς τον .
      Ναι όλοι έχουμε ζήσει παρόμοιες καταστάσεις και όχι μόνο από παππούδες. Δεν ξέρω αν είναι εξαγνισμός. Αν το πίστευα θα τους δικαιολογούσα λίγο ή έστω θα έδειχνα μια κατανόηση. Ενοχές; Δεν πιστεύω πως έχουν.
      Καλή σου μέρα Στέλιο

      Διαγραφή
  15. Ας μην ξεχνάμε ότι την εποχή της Χούντας δεν υπήρχε αξιοπιστία στις ανθρώπινες σχέσεις.όλα ήταν τυλιγμένα σ'ένα μαύρο σύννεφο. Φυσικά και κάποιοι δεν έχουν συνέλθει από εκείνη την εποχή.Ο παππούς πάντως καλά κρατεί. Παρ'όλα αυτά μην ξεχνάτε ότι όλοι μας έχουμε το πολύτιμο δικαίωμα να αλλάζουμε και να εξελισσόμαστε.Τα φιλιά μου Άννα μου και ένα ήσυχο βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου καλή, φυσικά η εποχή της Χούντας μας τύλιξε σε μαύρο σύννεφο, σε όλους τους τομείς.
      Φυσικά δικαίωμα μας και ευχή είναι να αλλάζουμε προς το καλύτερο όλοι μας
      Καλή σου μέρα

      Διαγραφή
  16. Ταυτίζομαι, παρόμοιες σκέψεις έκανα κι εγώ τις προάλλες. Τι να κάνουμε οι αυταρχικοί άνθρωποι ταυτίζονται με αυταρχικά καθεστώτα κι αυτό δυστυχώς δεν θα εκλείψει ποτέ. Υπέροχη συμμετοχή

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Χριστίνα μου Έτσι, οι αυταρχικοί άνθρωποι πιστεύω εγώ ταυτίζονται με αυταρχικά καθεστώτα. Έτσι είναι
      Σ'ευχαριστώ πολύ

      Διαγραφή
  17. Στην αρχή νομιζα οτι ειχα χασει τον διαγωνισμο ... μετα καταλαβα τι εκανες...
    Βρε ενα μουσι τι μπορει να κανει!!!! Αν και η ιστορία σου είναι φανταστική Αννιω μου θα μπορουσε να ήταν και αληθινή.. γιατί δεν ειναι μονο στα πολιτικά που δεν αλλαζουν γνωμη οι ηλικιωμένοι..
    Σε ευχαριστω πολύ για το χαμογελο.. ομως δεν θα ηθελα με τιποτα να ημουν στη θεση του συντρόφου...😄
    Να περνας ομορφα Αννιω μου φιλω σε..!!!😘

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε τρόμαξα ε; Δεν φταίω εγώ η Πίπη φταίει που το ξεκίνησε.
      Μα όλοι λίγο έως πολύ έχουμε συναντήσει τέτοιες αντιδράσεις.
      Χαίρομαι που χαμογέλασες
      Σ'ευχαριστώ πολύ
      Φιλάκια

      Διαγραφή
  18. Μ'έκανες και γέλασα Άννα. Γέλασα με την καρδιά μου και ήταν το πρώτο γέλιο της μέρας μου. Ένα καθημερινό σχεδόν στιγμιότυπο από την αθάνατη ελληνική επαρχία. Ξέρω..ξέρω..γιατί τέτοιες εικόνες έχω ζήσει και του λόγου μου χαχα. Μας το μετέφερες πάντως τέλεια και μας έσωσες τελευταία στιγμή απ'τη σφαγή. Σκέφτομαι πόσο ερωτευμένος πρέπει να ήταν ο μουσάτος φίλος για να αντέξει τόσο σφυροκόπημα :)
    Μου άρεσε πολύ!!
    Καλό απόγευμα Άννα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι Μαρία μου που γέλασες και εύχομαι να σου έφερε γούρι και να γέλαγες όλη την ημέρα. Ναι η αθάνατη ελλ. επαρχία και όχι μόνο. Ακόμη τα συναντάμε. Τώρα το μούσι αντικαστάθηκε από το σκουλαρίκι στ'αυτί ή από το μαλλί πανκ κλπ. Ε ο μουσάτος σίγουρα ήταν ερωτευμένος αλλιώς γιατί να πάει παρόλες τις προϊδοποιήσεις; χαχαχαχα
      Σ'ευχαριστώ πολύ
      Καλό σου βράδυ

      Διαγραφή
  19. ΑΧ ΑΥΤΆ ΤΑ ΜΟΥΣΙΑ ΑΝΝΟΥΛΙ ΜΟΥ, ΑΠΟΡΩ ΠΩΣ ΔΕΝ ΤΟΝ ΚΌΥΡΕΨΕΣ ΠΡΩΤΑ ΑΝΝΟΥΛΙ;;;;;; ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ :)
    ΠΑΝΤΩΣ ΟΙ ΜΟΥΣΑΤΟΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟΊ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΞΕΡΩ ΤΙ ΣΟΥ ΛΈΩ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΣΩΣΤΆ ΦΕΡΘΗΚΕ Ο ΚΑΛΟΣ ΣΟΥ, ΤΗΝ ΕΠΟΜΈΝΗ ΦΟΡΆ ΟΜΩΣ ΝΑ ΤΟΝ ΚΟΥΡΕΨΕΙΣ ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ :)
    ΚΑΛΟ ΒΡΑΔυ!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είδες Ελένη μου; Ναι θα τον ξουρίσω την άλλη φορά αλλά είναι και θέμα γοήτρου. Κάθεται ο άλλος να τον ξυρίσεις για έναν παππού; χαχαχαχα
      Καλό σου βράδυ μάτια μου

      Διαγραφή
  20. Πλάκα έχει... και αυτό με το παίρνω και δεν παίρνω μέρος στο διαγωνισμό και όταν αρχίζουμε τα δεν θα και δεν θα χαχαχαχαχχαχχα
    Καλή εβδομάδα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε έτσι είναι δεν θα ...αλλά όλο και κάτι μας τσιγκλάει. Θα και θα είμαστε τελικά.
      Όλα καλά;
      Καλή εβδομάδα και για σας

      Διαγραφή
  21. Επίκαιρο το βρίσκω το θέμα σου και το απέδωσες ωραία με χιουμοριστικό τρόπο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Να λοιπόν που υπάρχει διαφορά ανάμεσα στα γένια
    και τα μούσια χαχα! Εγώ συμφωνώ με το Χριστινάκι:
    "οι αυταρχικοί άνθρωποι ταυτίζονται με αυταρχικά καθεστώτα",
    εσύ όμως έχεις το χάρισμα να τα γράφεις τόσο παραστατικά!
    Καλημερούδια και για να μην ξεχνιόμαστε, έχω αναρτήσει ένα ταξίδι😉
    https://pistos-petra.blogspot.com/2019/11/i-finetsati-italia-mesa-apo-40-fotografies-meros-A.html

    https://pistos-petra.blogspot.com/2019/11/i-finetsati-italia-mesa-apo-40-fotografies-meros-B.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ήλθα στα μέρη σου, ταξίδεψα μαζί σου στην Ιταλία και τα είπαμε λίγο...
      Ναι οι αυταρχικοί ταυτίζονται με αυταρχικά καθεστώτα μόνο που υπάρχουν πολλοί στη ζωή μας και δεν το ξέρουν ότι είναι αυταρχικοί...
      Καλημέρα Πετράδι μου

      Διαγραφή
  23. Παραλίγο να χάσω μια τέτοια υπέροχη ιστορία!
    Δε θα μου το συγχωρούσα ποτέ!
    Πάντως θα συμφωνήσω απόλυτα με τη Μαρία την Κανελλάκη. Αν οι ρόλοι αντιστρέφονταν ο παππούς δε θα τη γλίτωνε, ότι κι αν συνεπάγεται αυτό!
    Πολλά μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσε...έπρεπε να τη στείλω λες στο παηιχνίδι μας;
      Πάντως λόγω της επετείου δεν την έστειλα γιατί θα χε περάσει μετά τόσες ημέρες και ήθελα να γελάσουμε λίγο με τους νοσταλγούς.
      Σέυχαριστώ Μαρία μου

      Διαγραφή