Παρεούλα στο μπαλκόνι!

Τα σχολεία άνοιξαν!
Τέρμα η ανάπαυλα του καλοκαιριού... Καλή σχολική χρονιά  παιδιά!

Τι όνειρα, τι αγωνίες ξυπνούν με το χτύπημα του κουδουνιού!! Πόσα χτυποκάρδια τα πρωτάκια που θα αποχωριστούν το χέρι της μαμάς!
Ξεκινά μια νέα εποχή. 
Αντίο καλοκαίρι και για μάς ... 
Ο καιρός γλύκανε. 
Κάθομαι άνετα έξω στο μπαλκόνι παρεούλα με το μπαμπά να χαζεύουμε την κίνηση, να γλυκαίνω την γκρίνια του γιατί είμαστε εδώ και όχι στο εξοχικό.
Να εξηγώ για πολλοστή φορά τους λόγους, να αλλάζω συζητήσεις να ξεφεύγει ο νους απ΄ότι μας δυσαρεστεί. ''Να η κυρία απέναντι είναι εκείνη που....''και μπλα μπλα. ''Δες τον κύριο που περνά, τον θυμάσαι από....'' και ξανά μπλα μπλα να κουράζεται η γλώσσα, να γεννά το μυαλό λόγους και να θυμίζει  γεγονότα.
''Ζωή είναι αυτή;'' μονολογεί ο υπερήλικας πατέρας.
Και να το σκυλάκι μας που γαβγίζει άγρια στα περιστέρια που αυθάδικα επισκέπτονται τα γύρω μπαλκόνια.
Ούτε αυτό δεν αλλάζει διαθέσεις στον μπαμπά.



''Μα τι βλέπουμε εδώ που καθόμαστε;'' ρωτά εύλογα ο καημένος που επιθυμεί την εξοχή, τα δέντρα του, τη φύση, βόλτες στη θάλασσα, λουλούδια και καθαρό αέρα
Η αλήθεια είναι ότι πρωί πρωί βγαίναμε στη βεράντα, καλημερίζαμε τα σπουργίτια που ξεκινούσαν το τσιμπούσι τους, χαζεύαμε τα δέντρα και ψάχναμε τους καλοκαιρινούς καρπούς  αν ωρίμασαν, αν είναι γεροί, και γευόμασταν τη νοστιμιά τους.




Και περνά η ώρα με υποσχέσεις ότι θα ξαναπάμε σύντομα, ο καιρός είναι καλός και μπλα μπλα να φτιάξουμε διαθέσεις.
Την ώρα της σιέστας του μπαμπά εγώ δεν έμεινα με σταυρωμένα χέρια.
Έναν τοίχο στο διάδρομο  τον είχα γεμάτο με φωτογραφικές αναμνήσεις και  με βάραινε εδώ και καιρό.
Έτσι έβγαλα όλες τις φωτογραφίες,στοκάρισμα και να τι έφτιαξα.



Ζωγράφισα ένα δέντρο, έκανα φύλλα και ...το γέμισα  καρπούς.



Φωτογραφίες ....φωτογραφίες ....φωτογραφίες.
Δεν ολοκληρώθηκε σύντομα.
Μόλις προχθές είπα ''ως εδώ''!!
Και ιδού το αποτέλεσμα!



Ξεκινάμε τώρα και για τα μπαζάρ μια και με το χρόνο παίζω κυνηγητό.
Καλή μας νέα αρχή

30 σχόλια:

  1. Α εντάξει! που να σε πιάσει κανείς δημιουργικά; Κοίτα τώρα ιδέα! Ένα δέντρο με φωτογραφίες! Εξαίρετη ιδέα.
    Όσο για τις σκέψεις-αναζητήσεις του Μπαμπά. Χμμ αυτή τη φορά να του δώσουμε ένα δίκιο. Άλλα αντικείμενα, άλλη θέα, άλλα κάδρα στην εξοχή και άλλη εικόνα εν Αθήναις. Εντελώς διαφορετική.
    Όμως αυτό είναι το κομμάτι της ζωής μας. Τουλάχιστον έχουμε εναλλαγή στις εικόνες, στις εποχές, στις παραστάσεις.
    Χρειάζεται τώρα αυτή η παρακαταθήκη όμορφων παραστάσεων του καλοκαιριού για να βγάλουμε τον χειμώνα.
    Και φυσικά να ευχηθούμε καλή σχολική χρονιά για τα παιδιά και τους γονείς. Θα το χρειαστούν άπαντες.
    Άννα μου, καλή συνέχεια. Όμορφο αυτό σου το θέμα. Κρατώ και τις εικόνες γεμάτες ζωή.
    Φιλιά πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε με πιάνουν τα δημιουργικά μου ξεσπάσματα ορισμένες φορές. Χαίρομαι που τη βρήκες εξαίρετη ιδέα
      Όσο για το μπαμπα ναι δίκιο έχει η Αθήνα δεν είναι πόλη για να ζεις.
      Ευτυχώς που έχουμε αυτές τις εικόνες για στήριγμα όπως λες
      Σ'ευχαριστώ Γιάννη μου
      Φιλιά πολλά

      Διαγραφή
  2. Θα μπορούσε να γίνει και "σουξέ" Στου διάδρομου το κέντρο φύτρωσε καινούργιο δέντρο....κλπ..κλπ
    Τώρα δεν ξέρω αν πούλαγε αλλά εμένα σαν ιδέα μ' αρέσει πολύ! Άννα μου ευρηματική και καινοτόμα.
    Να 'ξερες πόσο μ' αρέσει η παρέα σου! Κι ας γκρινιάζει, ας ξεχνάει, ας φλυαρεί.
    Θυμάμαι τον πατέρα μου. Πόσο μου λείπει η παρουσία του.
    Όσο σου επιτρέπει η ψυχική σου διάθεση απόλαυσέ την. Ανεκτίμητη, κάποτε θα το νιώσεις!
    Εύχομαι από καρδιάς ένα ήρεμο Σεπτέμβρη και ένα ακόμη πιο όμορφο φθινόπωρο!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κοίτα τώρα που θα το κάνουμε σουξέ. Αμέσως το έπιασες!! Και θα το μανατζάρουμε καλά να πουλήσει μην αγχώνεσαι.
      Το ξέρω ότι οι γονείς ακόμη και σε μεγάλη ηλικία όταν φύγουν μας λείπουν. Έτσι και με τη μαμά μου
      Σ'ευχαριστώ μάτια μου
      Να σαι καλά
      Φιλάκια

      Διαγραφή
  3. Ποσο χαίρομαι που μπορώ να σχολιάζω μέσο του Σμαρτ φον φίλη μου..
    Είναι λογικό να θέλει ο μπαμπάς σου εκείνες τις μέρες και ποιος δεν θα τις ήθελε..
    Ναι Αννιω μου θέλει υπομονή και αγάπη είναι δύσκολες οι στιγμές όμως απαλυνονται με την υπομονή..
    Καλή σχολικη χρονιά...
    Να είσαι καλά Αννιω μου φιλάκι...


    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι καλά που γράφεις και από το τηλέφωνό σου!!!
      Ναι Ρουλίτσα μου υπομονή μεγάλη σίγουρα. Η αγάπη είναι δεδομένη
      Σ'ευχαριστώ πολύ
      Φιλάκια

      Διαγραφή
  4. Γιιααα φέρε μερικά σύκα που τα πληρώνουμε χρυσάφι εδώ χαχαχα
    Δύσκολη η συζήτηση και αυτές οι αλλαγές θεμάτων, σε καταλαβαίνω λίγο !
    Ωραία ιδέα το δέντρο με τις φωτογραφίες ίσως και να βοηθάει πιο πολύ τώρα στην ανάγνωση των φωτογραφιών
    Μπαζάρ? τι μπαζάρ?
    Καλή αρχή :)
    σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρυσάφι τα σύκα;;;;;;;;Ε να τα φέρω εκεί να γίνω πλούσια!! Και έχουμε δυο συκιές μάλιστα, δυο είδη!! Ετοιμάσου να κάνεις το μεσάζοντα χιχιχιχι
      Χαίρομαι που σου άρεσε το δέντρο και οι φώτο μια χαρά χαζευόντουσαν και πριν αλλά είμαι της αλλαγής κατά καιρούς
      Μπαζάρ χριστουγεννιάτικα λέμε...
      Σε φιλώ

      Διαγραφή
  5. Καλή μου Άννα και μπαμπά της Άννας, (δεν ξέρω το μικρό του όνομα), καλημέρα σας!
    Εξαιρετικά δύσκολη είναι η φάση της γηροκόμησης των αγαπημένων μας και ένα μεγάλο μπράβο σου αξίζει γιατί δεν είναι επόμενο... Το μόνο που μπορεί να τους βοηθήσει, είναι να βρει κανείς τι είναι αυτό που τους αρέσει και να τους το δώσει. Ο πατέρας μου που έφυγε στα 98 του και που στο τέλος δεν ήθελε ούτε τα μάτια του ν' ανοίξει, "χαιρόταν" με τα γλυκά και φυσικά του δίναμε μια και σε τέτοια ηλικία δεν είχε και πολύ σημασία αν σωματικά έκανε να τα τρώει...
    Ευτυχώς Άννα μου που πήγατε μαζί στην εξοχή και έχετε κοινές αναμνήσεις και ευτυχώς για σένα αυτό σου έδωσε την ενέργεια να φτιάξεις αυτό το δέντρο που άνθισε με τις φωτό σας, το έδειξες στον μπαμπά σου;
    Το μόνο που πραγματικά βοηθά είναι η αγάπη γιατί μόνο έτσι μπορούμε να τους δείξουμε στοργή και κατανόηση αλλά και αυτό ακόμα θέλει εκ μέρους μας, τεράστια αποθέματα ενέργειας!

    Πολλά γλυκά ΑΦιλάκια σου στέλνω με μια τεράστια αγκαλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή μου Στεφανία σου ο λόγος σου ''χορταίνει''. Το μπαμπά μου τον λένε Γιάννη. Και ζει με την αδελφή μου έναν όροφο κάτω από μένα. Αλλά εκείνη δουλεύει ως το βράδυ και τον έχω εγώ. Ή σπίτι του ή στο δικό μου. Καλά είναι μόνο που ξεχνάει και μπερδεύεται μερικές φορές και μπερδεύει το χρόνο και τον τόπο. Και φυσικά του δίνουμε ό,τι του αρέσει και η ηλικία αλλά και οι εξετάσεις του το επιτρέπουν.
      Το είδε το δέντρο ναι και να σου πω να γελάσεις. Φώναξε τον άντρα μου και του λέει '' είδες τη κόρη σου έδωσα για γυναικα σου; Ταλαντούχα. Πρέπει να με φιλήσεις για ευχαριστώ '''χααχαα και ο άντρας μου του λέει '' μονη της με πήρε δεν μου τη δώσατε...'' παραλίγο να αρπαχτεί ο μπαμπάς. Ευτυχώς είμαι ο ''πυροσβέστης''!!!
      Έτσι όπως τα λες είναι και χρειάζεται υπομονή και μεγάλη κατανόηση ομολογώ όμως ότι ορισμένες φορές ξεπερνώ τα όριά μου
      Σ'ευχαριστώ πολύ
      Σε φιλώ

      Διαγραφή
    2. Και τον δικό μου, τον έλεγαν Γιάννη και είχε πολύ χιούμορ κάτι που πολλές φορές τον έσωζε απ' τα δύσκολα... Ναι καλά τα λέει στον άνδρα σου, γιατί είσαι ταλαντούχα!

      Διαγραφή
    3. Κι εσένα Γιάννη;;;;;;;; Κοίτα συμπτώσεις! Εμένα πάλι ο μπαμπάς μου είναι πειραχτήρι τόσο πολύ που όταν έχει όρεξη γίνεται εκνευριστικό πειραχτήρι και γελάει με την καρδιά του. Αλλά ως κυκλοθυμικός αλλάζει διαθέσεις γρήγορα
      Σ'ευχαριστώ που με βρίσκεις ταλαντούχα αλλά ξέρεις πόσοι είναι πραγματικό ταλέντο μακράν εμού;

      Διαγραφή
  6. το καημένο τον λυπήθηκα
    πήγε στο τόπο του στα μέρη του στην αγαπημένη του Κεφαλλονιά
    και τώρα πίσω στη πόλη
    με το δίκιο του ο παπάς σου

    τι ωραία ιδέα το δέντρο και στη θέση των καρπών οι φωτογραφίες
    τα χρώματα των μπογιών δε φαίνονται πολλά καθαρά , βλέπω ένα πράμα σκούρο εγώ

    αλλά μου άρεσε πολλά η ιδέα σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι μωρε ο καημένος αλλά δεν λέει εξοχικό την Κεφαλλονιά. Λέει το δικό του που έφτιαξε πριν χρόνια κοντά στη θαλασσα. Αυτό αγαπάει και εκεί ήμασταν ως τον Αύγουστο.
      Χαίρομαι που σου άρεσε το δέντρο αλλά γιατί δεν το βλέπεις; Για βγες από τον υπολογιστή και ξαναμπές. Ναι η φώτο δεν είναι καλή αλλά φαίνεται.
      Σ'ευχαριστώ μάτια μου

      Διαγραφή
  7. Τρελάθηκα!!! Τι εκανες! Ειναι σκετο ΌΝΕΙΡΟ! Άξια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Άννα μου το δέντρο που φύτεψες στο διάδρομο έχει πολύ ωραίους καρπούς, από αυτούς που σου γλυκαίνουν τη ζωή.
    Όσο για τον πατέρα σου θέλει υπομονή που φαντάζομαι το ξέρεις.
    Καλή δύναμη κορίτσι μου!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελένη μου όντως οι καρποί του δέντρου γλυκαίνουν τη ζωή τόσο πολύ που ''λιγώνεσαι''!Σ'ευχαριστώ μάτια μου και ναι η υπομονή είναι το Α και το Ω στη σχέση ηλικιωμένου παιδιού
      Καλό Σεπτέμβρη εύχομαι

      Διαγραφή
  9. Έχω ζήσει σχεδόν την μισή μου ζωή με ηλικιωμένους γλυκιά μου, αυτό είναι το αντίτιμο όταν είσαι μοναχοπαίδι και κυρίως το μόνο παιδί στην οικογένεια. Ξέρω λοιπόν πόσο υπομονή χρειάζεται όπως ξέρω και πόσα μαθαίνεις δίπλα τους. Ξέρεις ..για το λόγο αυτό δεν θέλω κανένα παιδί μου να με πάρει κάποτε δίπλα του. Το δένδρο σου υπέροχο και θα σου πω πως κάποτε σκέφτηκα να ζωγραφίσω ένα τέτοιο μα κατάλαβα πως θα...έγερνε μόνο σε μια μεριά αφού δεν είχα ποτέ ούτε καν ξαδέλφια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεωργία μου το ξέρω ότι εσύ έχεις γνώση και γνώμη βαρύνουσα για το θέμα των ηλικιωμένων. Και όπως τα λες θέλει τόση υπομονή που ξεπερνάει πολλές φορές ανθρώπινες δυνατότητες.
      Αμ κι εσύ έπρεπε να βάλεις όλο το σόι στο δέντρο σου; Σου έφταναν δυο παιδιά σε ΄διάφορες ηλικίες και 4 εγγόνια επίσης συν δυο δικές σας!! Και τα σκυλάκια σου δεν θα μπαίναν; Μέλη οικογένειας και αυτά. Νομίζω ότι θα ήταν μια χαρά το δέντρο σου και δεν θα έγερνε καθόλου
      Σε φιλώ

      Διαγραφή
  10. Αννα μου ταλαντούχα και εμπνευσμένη, το δέντρο σου με εντυπωσίασε....στόλισε τέλεια τον τοίχο του διαδρόμου και ανέδειξε θαυμάσια τις φωτό.....η δημιουργικότητά, είναι ο ισχυρότερος φορτιστής θετικής ενέργειας και χάρη σ΄αυτόν μπορούμε να ανταπεξέλθουμε στις απαιτήσεις της καθημερινότητας , αλλά και στις ιδιαίτερες εκείνες που αφορούν παιδιά, ηλικιωμένους γονείς κλπ...Κουράγιο και δύναμη σου εύχομαι, καλό Φθινόπωρο ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ Κλαυδία μου. Από κοντά είναι πιο όμορφο και με ικανοποίησε και εμένα. Όπως τα λες η δημιουργικότητα μας δίνει ανάσες και δύναμη.
      Σ'ευχαριστώ για τις ευχές
      Καλό φθινόπωρο και σε σένα

      Διαγραφή
  11. Όταν μετασχηματίζεις τον πόνο σε δημιουργικότητα, είναι το καλύτερο βάλσαμο, Αννούλα μου. Κι εσύ την γνωρίζεις καλά αυτή την τέχνη. Το δέντρο που φύτεψες στο διάδρομο του σπιτιού σας, είναι τεχνικά άρτιο. Τι υπέροχη δουλειά!!! Έχει όμως και συμβολική αξία, αφού στα κλαδιά του θα φωλιάσουν οικογενειακές στιγμές και αγαπημένα πρόσωπα.
    Καλή ψυχική δύναμη να έχεις Άννα μου και με το καλό να ξεκινήσουν οι δημιουργικές σου ασχολίες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όντως Μαράκι μου βάλσαμο μεγάλο και μου δίνει όντως δύναμη.
      Σ'ευχαριστώ πολύ χαίρομαι που σ'αρέσει το δεντράκι μου. Όντως φώλιασαν οικογενειακές στιγμές και το καμαρώνω...
      Ευχαριστώ πολύ πολύ να σαι καλά

      Διαγραφή
  12. αχ αυτη η φυση! Τι ωραίο δεντρο που ζωγραφισες! Πραγματικα υπεροχο. Θερμα συγχαρητηρια Αννα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαιπου σου άρεσε Αρινάδνη μου. Σ'ευχαριστώ πολύ πολύ!

      Διαγραφή
  13. ΣΥΚΑ, ΘΕΛΩ ΣΥΚΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ ΚΙ ΕΔΏ ΕΊΝΑΙ ΑΚΡΙΒΆ (ΓΑΛΛΙΑ)
    ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είσαι στη Γαλλία;;;;;;;;; Διακοπές; Τι καλά!
      Και ναι θα στείλω σύκα και θα κάνεις κι εσύ το μεσάζοντα να βγάλουμε λεφτά ναι;
      Καλό σου απόγευμα

      Διαγραφή
  14. ΔΙΑΚΟΠΈΣ 3-4 ΧΡΌΝΙΑ ΑΝΝΟΥΛΙ ΜΟΥ;;;;;;;; ΔΙΑΒΑΣΕ ΞΑΝΆ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΊΟΥΛΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΒΑΛΕ ΜΕ ΣΤΗ ΘΈΣΗ ΤΗΣ ΖΩΉΣ ΚΙ ΙΣΩΣ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ ΚΑΤΙ ΠΟΛΥ ΕΥΧΆΡΙΣΤΟ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελένηηηηηηηηηηηηηη!!!!!!!!!!!!! Παντρεύτηκες; Και δεν το λες καθαρά; Κοπέλα μου να είσαι ευτυχισμένη πάντα. Μα δεν την πήρα την ιστορία της Ζωής ως δική σου. Χαίρομαι αφάνταστα μα δεν μπορείς να φανταστείς πόσο χαίρομαι!! Και Γαλλία; Υπέροχα! Δηλ για να καταλάβω λείπεις 3-4 χρόνια; Είσαι παντρεμένη τόσο καιρό; Για πες λεπτομέρειες μωρε Φίλοι εδώ μέσα, τόσα χρόνια είμαστε σαν μια οικογένεια! Να ζήσεις σαν τα ψηλά βουνά και πάντα με χαμόγελα στη ζωή σου
      Φιλιά πάρα πολλά και περιμένω λεπτομέρειες

      Διαγραφή