Χουχουλιάζω μαζί σας



Κρύο!
Χιόνι , Βροχή!
Άνεμος δυνατός!
Η Ωκεανίς είναι εδώ! Και τελείωσαν και τα γράμματα της ΑΒ, άντε ξανά  από την αρχή!
Φέτος ο χειμώνας είναι ιδιαιτέρως γαλαντόμος. Δεν άφησε γωνιά της χώρας μας να μην τη φιλέψει με τα δώρα του.  Έτσι για να μην παραπονιόμαστε όπως για τον τεμπέλη περσινό χειμώνα.
Μερικά μπουμπουκάκια στη γλάστρα μου θρασύτατα έκαναν την εμφάνισή τους αλλά τιμωρημένα τα βλέπω σήμερα.  Ποιος τους είπε ότι μπορούν αυτά  μόνα τους,να φέρουν την Άνοιξη;  
Τα περιστέρια της γειτονιάς Απάγκιο ψάχνουν από το δυνατό βοριά. Κουλουριασμένα στη γωνιά, προφυλαγμένα με τις φτερούγες τους υπομένουν της φύσης τα καπρίτσια.
Και ο αγέρας λυσσομανά. 
Δοκιμάζει πόσο ανθεκτικά είναι τα κλαδιά και τα λίγα φύλλα που  ακόμη στέκουν γερά,τώρα τα σκορπά on the up and up!  
Τι κρίμα να μην μπορώ να επισκεφθώ τη φύση και  Φωτογραφικά Μονοπάτια να σας χαρίσω!
Μα αυτά είναι τα τερτίπια του καιρού. Εκφράσου του λέει η φύση. Κι εκείνος εκτονώνεται χαρίζοντάς μας όλο το αλφάβητο ακραίες καιρικές διαθέσεις!
Κι οι άνθρωποι μένουν στα ζεστά  . Η οικογένεια  γύρω από το τζάκι απολαμβάνει το τριζοβόλημα του ξύλου που φουντώνει τη φωτιά.
Κι εγώ ονειρεύομαι καλοκαιρινές διακοπές πλάι σε θάλασσες με Σμαραγδένια νερά και έναν ήλιο λαμπερό !
Μ' αρέσουν όλες οι εποχές, αγαπώ  και το χιόνι και τη βροχή αλλά πολύ κράτησε ο χειμώνας! 
Ώρα να φύγει...



Βέβαια ο χειμώνας με το κρύο του είναι   εποχή για Δημιουργία! Έτσι, για να μην περνάει ο καιρός άσκοπα, για να απολαμβάνουμε τα  Δια χειρός ...έργα μας. Κι εγώ μην νομίζεις ότι τεμπελιάζω, ότι μόνο ονειρεύομαι ένα κουμπί στο φεγγάρι. Δραστηριοποιούμαι όπως μπορώ. Για να καμαρώνω ως Craftartista  σε φίλους και γνωστούς.  ΄Οχι δεν είναι έπαρση, καμαρώνω για τους κόπους μου και για τα αποτελέσματά τους. Handmade by Nikol θα βάζω στα έργα μου ...α όχι συγνώμη by Anna ήθελα να γράψω. Άννας δια χειρός εκ του Αννίκας ...δια χειρός. Δεν είναι κακό, δεν είναι!!
 Και το εργαστήρι μου γεμάτο ιδέες προς υλοποίηση. Μόνο ταμπέλα δεν έχω βάλει στην πόρτα , αλλά θα γίνει κι αυτό. Ξέρεις, κάτι σαν αυτό σκέφτομαι L'atelier de  Marie Anne. Ωραία ιδέα δεν είναι; Ξέρω θα με πεις Drastiria και είμαι, χρόνος να μην πηγαίνει χαμένος, το μότο μου.
Που λες ο καιρός μας κλείνει μέσα. Ούτε έξοδοι, ούτε ένας κινηματογράφος σαν Cinefil που είμαστε, ούτε στης Γλαύκης ...το Cafe  δεν πάμε. Και να πεις ότι δεν αγαπώ τις βόλτες στην εξοχή, ή ακόμη και στην πόλη; Τώρα που έγραψα πόλη σκέφτηκα ότι καιρό έχω να πιω καφέ Κάτω από την Ακρόπολη! Αλλά οι βόλτες στην εξοχή θέλουν Άνοιξη, θέλουν λιακάδα, θέλουν Μια ματιά στον ήλιο με γιορτινά. Αλλιώς ποιος ο λόγος της βόλτας;
Γι αυτό τις κρύες ημέρες σαν και τη σημερινή ταξιδεύω Στα Μονοπάτια της Φαντασίας μου. Και χάνομαι στα δρομάκια που αγαπώ, Ατενίζοντας όμορφη θέα , κολυμπώντας στην αγαπημένη θάλασσα, ή απολαμβάνοντας το χιόνι. Μια Γήινη ματιά απαιτείται, γνήσια, για να αντιληφθούμε τις ομορφιές που έχουμε γύρω μας. 
Με τη φαντασία μου ταξιδεύω   Εκεί που ερωτεύομαι τη ζωή! Εκεί που αισθάνεσαι το μεγαλείο του Θεού. Εκεί που νιώθεις την ασημαντότητα της ύπαρξής σου. 
Ωραία δεν είναι; Πάμε λοιπόν ...το φανταστικό ταξίδι του ο καθένας μας. Αποδράσεις του Νου λέγεται αυτό το ταξίδι ...Φεύγουμε;
Κρυώνεις;  Βρέχεσαι ;Μην σκέφτεσαι αρνητικά , γιατί Η ζωή είναι ωραία  έτσι κι αλλιώς!Εξάλλου η Ωκεανίς δεν ήλθε για να μείνει. Περαστική είναι!
Πρόσεχε μόνο γιατί το κρύο φέρνει τη γρίπη και τα γιατροσόφια που θα χρειαστείς ίσως μόνο μια μαγισσούλα στα προσφέρει. Ναι η Άιναφετς έχει όλα τα κόλπα και μυστικά!
Στο σπίτι λοιπόν και ίσως πάμε εκεί που ο  κ. Λι συναντάει τους φίλους του. Ίσως μας κεράσει ένα Ηδύποτον. Ίσως όμως πατήσουμε   Pause Blog και παρέα με το e-periodiko  mas  ή με ένα βιβλίο για συντροφιά απολαύσουμε τη θαλπωρή του σπιτιού μας.
Αυτά σκέφτομαι παρακολουθώντας τον άνεμο να ταρακουνά τα πάντα γύρω του. Ξέρω ότι οι Σκέψεις μου κάνουν θόρυβο, αλλά ελπίζω να μην είναι υψηλά τα ντεσιμπέλ! Και δεν παύω να Συλλέγω στιγμές.
Παρέα με όλους εσάς και με ένα χάρτινο καραβάκι ταξιδεύω και  πλάθω Όνειρα...
Και αναμένω την Άνοιξη.
Αυτός είναι My world. Ο δικός μας κόσμος, με τα όμορφα και τα άσχημά του.
Και εδώ είναι των λογισμών αραξοβόλι
Ορίστε σας τα είπα όλα! 
Πάμε γι άλλα...
Στο καλό να πας Ωκεανίδα...Σε χορτάσαμε...
Και πού είσαι....μην ξανάρθεις, ναι;



Τα κόκκινα είναι οι τίτλοι των blog φίλων. Δεν έκανα επιλογές, ούτε ξέχασα τους υπόλοιπους φίλους. Απλά δεν μπόρεσα να ταιριάξω σε πρόταση/ σκέψη την ονομασία όλων των blog 
Οι φωτογραφίες είναι της Ωκεανίδας από τη Google!
Το κρύο και το χουχούλιασμα στα ζεστά γεννά ιδέες είτε όμορφες, είτε όχι. Αλλά πάντως γεννά!


74 σχόλια:

  1. Μάλιστα, μάλιστα Κυρία μας !!!
    ποιος να το έλεγε λοιπόν για την αξιέραστο κυρία "Ωκεανίδα", τέτοια τιμή.
    Τελικά να που μερικές φορές, τα έντονα φυσικά φαινόμενα, με τη δύναμή τους, κουβαλάνε και πηγή έμπνευσης και αύρας που μεταφέρεται σε εμάς, τους κοινούς θνητούς.
    Και ιδού τώρα Άννα μου, πόσο πρωτότυπα έντυσες αυτό το μπλογκο-ταξίδι αναφορά σε σπιτικά των φίλων. Και πόσο αρμονικά, νοηματικά το έντυσες.
    Τι να πω ! με λαμπερή έμπνευση πέρασε δίπλα σου η Ωκεανίδα και σου έδωσε μια τέτοια ιδέα.
    Πρωτότυπη, τρυφερή, ανθρώπινη, καθημερινή.
    Πως τα ταίριαξες όλα τούτα ντε ; Μπράβο Άννα μου ! ξεχωριστή η σκέψη σου ! θα το έλεγα ότι ξεχωρίζει ως η έμπνευση τη βδομάδας.
    Με το καλό να ζεστάνουμε τις καρδιές μας όπως κάνει εδώ το θέμα σου. Καλό βράδυ Κυριακής.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ώστε αξιέραστος κυρία η ''Ωκεανίδα''!! Δεν το ξερα!!
      Αλλά να μου πεις εσύ ήσουν που γκρίνιαζες για τον περσινό χειμώνα. Φέτος θα το έχεις ευχαριστηθεί, ναι;
      Κλεισμένη μέσα (ανεξαρτήτως καιρού), σκέφτηκα να ζεσταθούμε λίγο παρέα όλοι οι φίλοι. Τώρα βέβαια δεν είναι όλοι αλλά βρε παιδιά φτιάξτε και ονόματα στα μπλογκ σας που να μπορώ να χρησιμοποιήσω!!!
      Που λες χαίρομαι που σου άρεσε και μη βιάζεσαι ακόμη, η εβδομάδα στην αρχή της είναι. Στο τέλος θα πεις ποια ήταν η έμπνευση!!!
      Καλή σου μέρα όλη μέρα Γιάννη μου και σ'ευχαριστώ για το όμορφο σχόλιο

      Διαγραφή
  2. Απαντήσεις
    1. Σ'ευχααριστώ Μαρία μου να σαι καλά! ( έσπασα το κεφάλι μου να βρω πώς να αξιοποιήσω το δικό σου τίτλο αλλά ...σπασμένο έμεινε και ιδέα καμιά)!!!

      Διαγραφή
  3. Μαζί σου, Άννα μου, στο χουχούλιασμα και ειδικά όταν η Κυριακάτικη σου ανάρτηση μας δίνει τόσο απλόχερα, ζεστασιά, την ζεστασιά του μαζί κρυώνουμε και μαζί υπομένουμε το έξω κρύο και μαζί χαμογελάμε στο τώρα μας!
    Τώρα θα "πατήσω" τα λινκς των φίλων και χάρη σε σένα, μερικά θα είναι και για πρώτη φορά!
    Ζήτω το χουχούλιασμα λοιπόν με πολλά πολλά ζεστά ΑΦιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι ωραία είναι να χουχουλιάζεις με τους φίλους!! Και κρύο πολύ βρε μαγισσούλα μου. Εσείς έχετε χιόνι έτσι;
      Καλό αυτό που θα γνωριστείτε και με άλλα μπλογκς και δεν το είχα σκεφθεί ...
      Να σαι καλά και πολλά πολλά φιλάκια

      Διαγραφή
  4. Τι υπέροχη ζεστή ιδέα που μας κάνει να ξεχνάμε το κρύο και την βροχή! Και πόσο πανέμορφα και πανέξυπνα τα ταίριαξες όλα Άννα μου! Μπράβο μας έδωσες χαρά ανάμεσα σε φίλους! Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ Μαίρη μου. Προσπάθησα να τα φτιάξω όμορφα, τα δικάς σας ονόματα μου ταίριαξαν. Άλλα όχι.
      Να σαι καλά και με το καλό να βγει ο ήλιος να ζεστάνει τον τόπο
      Φιλάκια

      Διαγραφή
  5. Μας ζεστανες λίγο!!!!!!!
    Ήμαρτον για χειμώνας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ήμαρτον δεν λες τίποτε Ελένη μου. Πολύ κρύο και πολύ διαρκεί ο χειμώνας. Σκέψου να ζούσαμε στις βόρειες χώρες!! ( Το Ποιώ σου να δεις τι προσπάθειες έκανα να μπει στην ανάρτηση...χιχιχι αλλά άκαρπες οι προσπάθειες)
      Φιλάκια

      Διαγραφή
  6. καλό βράδυ Άννα !! Απολαυστική ανάρτηση , ενημερώνομαι για blogs , που δεν γνωρίζω . Διαπιστώνω , ότι σου αρέσει να γράφεις για τον καιρό όλες τις εποχές του χρόνου . Ευχαριστώ πολύ Άννα :)Εύχομαι ένα ευχάριστο ζεστό κυριακάτικο βράδυ και καλή εβδομάδα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Κυριακή μου. Ναι είμαι παντός καιρού αλλά κουράστηκα με τόσο χειμώνα φέτος. Χαίρομαι που απόλαυσες την ανάρτηση και το δικό σου όνομα ήμουν έτοιμη να το γράψω στο τέλος τελειώνοντας κάπως έτσι: Αυτές ήταν οι σκέψεις μου, χωρίς λόγο και αιτία απλά Γιατί Έτσι ...μ'αρέσει'' αλλά το βρήκα αγενές χαχαααα και το άφησα)
      Καλή σου εβδομάδα

      Διαγραφή
  7. Τί όμορφα που τα ταίριαξες όλα μαζί σε ένα ΄τόσο χουχουλιάρικο κείμενο!
    Μπράβο Άννα!!
    Είδες που η Ωκεανίς έχει και τα καλά της; χαχα
    Το κείμενό σου ήταν για μένα μια πολύ ευχάριστη έκπληξη.
    Σ'ευχαριστώ πολύ πολύ
    Καλό βράδυ Άννα μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ Μαρία μου
      Ναι η Ωκεανίς φέρνει κρύο και χρειάζεται η κίνηση και του μυαλού για να ζεσταθούμε
      Να σαι καλά Μαρία μου
      Καλημέρα όλη μέρα

      Διαγραφή
  8. Ώπα!... Τι ωραίο μπλογκο-πάτσγουορκ είν' αυτό; Να το ρίξουμε πάνω μας, να ζεσταθούμε και να χουχουλιάσουμε.
    Απίθανη έμπνευση Άννα μου! Το καλύτερο κατευόδιο στην εκνευριστική επισκέπτριά μας που ελπίζω μέχρι αύριο, να μας έχει αδειάσει τη γωνιά.
    Καλή νέα εβδομάδα να έχεις Αννούλα μας! Ευχαριστούμε πολύ για το γλυκό κέρασμά σου ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε είπα να κάνω ένα παπλωματάκι πάτσγουορκ εδώ μια και είμαι ακαμάτα στο ράψιμο για να ζεσταθούμε τουλάχιστον έτσι.
      Χαίρομαι που σου άρεσε. Έχεις όμορφο τίτλο στο μπλογκ σου. Βρήκα καμια δεκαριά τρόπους να το βάλω στην ανάρτηση. Προτίμησα τα περιστέρια τα καημένα που έχουν ξεπαγιάσει.
      Καλή εβδομάδα και σε σένα Μαράκι
      Να σαι καλά και εγώ ευχαριστώ που είστε παρέα και με ζεσταίνετε!

      Διαγραφή
  9. Είσαι απίθανη Άννα μου .
    Πώς κατάφερες να τα συμπεριλάβεις όλα τα ονόματα;
    Είδες η Ωκεανίς και ύστερα την βρίζουμε.
    Με την ευκαιρία θα γνωρίσουμε κι άλλα μπλογκοσπιτακια.
    Καλό το χουχουλιασμα, αλλά φτάνει τόσο.
    Θέλουμε ήλιο τώρα να ανοίξει η ψυχή μας.
    Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α Ρένα μου ευχαριστώ πολύ. Με σβήσε-γράψε το κατόρθωσα αλλά το δύσκολο ήταν που άφησα πολλά εκτός γιατί δεν εύρισκα τρόπο να τα βάλω στην ανάρτηση...
      Ναι τη βρίζουμε και θα συνεχίσουμε να τη βρίζουμε γιατί ξεπαγιάσαμε!
      Ήλιο θέλω ναι και άνοιξη και ανοικτά παράθυρα και λουλούδια και ουρανό καταγάλανο...
      Να μου είσαι καλά Ρένα μου
      Φιλάκια

      Διαγραφή
  10. Κοίτα τώρα μέσα στην κακοκαιρία, τι έκατσε και γέννησε η σκέψη σου!
    Πόση ζεστασιά, κρύβει το μυαλό σου;
    Είσαι απίθανη Άννα!
    Μπράβο για την έμπνευση σου!
    Καλά χουχουλιάσματα (Κλαίει λιγάκι η ψυχή μου, που πρέπει να πάω στη δουλειά χαχα) και με το καλό να ζεστάνει ο καιρός, γιατί έχουμε ξεπαγιάσει.
    Πολλά φιλάκια και καλή βδομάδα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εμ μόνο το δικό σου μυαλουδάκι θα γεννάει; Κοίτα κακοκαιρία έχουμε είπα να ζεσταθούμε λίγο να κινήσομε και μυαλό μην παγώσει και χαθήκαμε...
      Σ'ευχαριστώ Μαρίνα μου. Ντύσου καλά που θα πας δουλειά μέσα στο κρύο. Σκέψου είναι καλύτερα γιατίστο κρύο δεν έχει και κουνούπια ναι;
      Με το καλό να έλθει η Άνοιξη. Τον φάγαμε τον γάιδαρο αλλά η ουρά είναι δύσπεπτη!.
      Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  11. Τι ωραία ιδέα που είχες, Άννα μου, μπράβο!
    Πολύ "χουχουλιαστικό" το κείμενό σου, πράγματι.
    Να έχεις μια όμορφη εβδομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ Πίππη μου. Και με ταλαιπώρησε πολύ το δικό σου όνομα του μπλογκ σου και δεν βρήκα ούτε μια πρόταση για να μπει. Μην περιμένεις και πολλά Κρύο κάνει και παγώνει και το μυαλό...
      Καλή εβδομάδα Πίππη μου

      Διαγραφή
  12. Τα όνειρα σαν τα πλάθεις τα ζείς εκείνη την στιγμή που τα φτιάχνεις στο μυαλό σου.Είναι τόσο δυνατά που είναι σαν να τα έζησες,ακόμα και ταξιδεύοντας μ'ένα χάρτινο καραβάκι.Την καλημέρα μου Άννα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι ακριβώς Μαρία μου. Και τι θα γινόμασταν χωρίς όνειρα;
      Καλημέρα και από εμένα

      Διαγραφή
  13. Ωωωωωω Αννούλα τι όμορφη χουχουλιάρικη ανάρτηση είναι αυτή. Η μαστοριά να συνταιριάξεις τις σκέψεις με τα λιγκ των φίλων δημιουργεί τις πιο όμορφες εικόνες δίνοντας μια μαγική διάσταση. Πραγματικά το απόλαυσα. Σου εύχομαι την πιο όμορφη εβδομάδα και υπομονή θα' ρθει και η Άνοιξη που θα πάει.
    Μια ζεστή χουχουλιάρικη αγκαλιά και την αγάπη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κρύο κάνει χουχούλιασμα απαζητάμε. Ναι με παίδεψαν μερικά ονόματα και ιδίως αυτά που άφησα εκτός, αλλά τι να κάνουμε; Πάγωσε και το μυαλό μάλλον...
      Χαίρομαι που το απόλαυσες...Έτσι να είμαστε πολλοί μαζί να ζεσταινόμαστε.
      Ε ναι η Άνοιξη πρώτη φορά θα τύχει υποδοχής απόστευτης από τις καρδιές μας
      Καλή σου μέρα
      Σε φιλώ

      Διαγραφή
  14. Αν και δεν είχα την τιμή να με συμπεριλάβεις, την εγγραφή σου, την απόλαυσα για το κέφι με την οποία έγινε. Και σίγουρα υπήρξε κέφι κ έμπνευση σε μια δύσκολη Κυριακή. Νάσαι καλά !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ Βασίλη μου δεν μπορούσα να βρω προτάσεις που θα περιείχαν όλες τις ονομασίες των φιλικών μπλογκ...Υπόσχομαι να το ξαναπροσπαθήσω. Το δικό σου για να είμαι ειλικρινής προσπάθησα να το συμπεριλάβω αλλά το νόημα ξέφευγε από όσα ήθελα να γράψω...
      Ναι υπήρχε κέφι και γελούσα κιόλας...έσβηνα, έγραφα. Και είδες το αποτέλεσμα.
      Σ'ευχαριστώ πολύ
      Να σαι καλά

      Διαγραφή
  15. ΝΑ ΦΥΓΕΙ, ΝΑ ΦΥΓΕΙ ΚΑΙ Η ΩΚΕΑΝΙΣ ΠΟΛΥ ΜΑΣ ΕΒΡΕΞΕ, ΠΟΛΥ ΜΑΣ ΧΙΟΝΙΣΕ, ΠΟΛΥ ΜΑΣ ΚΡΥΩΣΕ ΩΡΑ ΝΑ ΦΕΥΓΕΙ!!!!!!!
    ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΚΑΝΈΝΑ ΟΝΕΙΡΟ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΊΡΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΑΝΝΟΥΛΙ ΜΟΥ ΧΟΧΟΧΟ ΕΙΔΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΕΥΚΟΛΟ ΟΝΟΜΑ ΣΤΟ ΜΠΛΟΓΚΑΚΙ ΣΟΥ;;;;;;;;
    ΚΑΛΉ ΒΔΟΜΆΔΑ!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το κατάλαβε Ελένη μου ότι δεν την θέλουμε την κ Ωκεανίδα και θα φύγει, πού θα πάει;
      Είδες; Τα μπλογκ σας με τους εύκολους τίτλους να χρησιμοποίησα όλα. Το δικό σου δε...πανεύκολο!
      Καλό σου βράδυ

      Διαγραφή
  16. Εκπληκτικη η αναρτηση σου. Με πολυ τεχνη στη γραφη σου συμπεριελαβες ολους τους καλους φιλους μπλοκερς και το αποτελεσμα ηταν εξαιρετικο στην ιστορια σου !!!!!Συγχαρητηρια Καλη εβδομαδα και με το καλο να ερθει ο μηνας Μαρτης 🌺

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα σου. Χαίρομαι που σου άρεσε. Εντάξει με σβήσε-γράψε συμπεριέλαβα αρκετούς φίλους. Άλλη φορά τους υπόλοιπους. Χαίρομαι που σου άρεσε Γιάννη μου
      Καλή εβδομάδα και με το καλό να έλθει η Άνοιξη θα πω, γιατί μπορεί ο Μάρτης να είναι γδάρτης!!

      Διαγραφή
  17. Χα! Απίστευτη! 35! Εμ, έπρεπε να βάλεις διαγωνισμό με τη χρήση 35 ονομάτων - τίτλων μπλογκ, για να εκτιμήσουμε όλοι το βάσανο και τη σπαζοκεφαλιά όσο της αξίζει! Τουλάχιστον, ελπίζω να ήταν τρόπος να κρατήσεις ανοιχτές τις μηχανές σου, έτσι που να διατήρησες ψηλά τη θερμοκρασία!

    Ειδικά για μένα, που παραμένω, δυστυχώς, λίγο ερασιτέχνης στο χώρο και δεν ψάχνω τόσο πολύ, είναι μια πρώτης τάξεως ευκαιρία να κάνω 34 επισκέψεις και να δω κι άλλους τόπους που δεν έχει τύχει να επισκεφτώ. (Μην ανησυχείς, θα δίνω σε όλους τα χαιρετίσματά σου!)

    Τι να κάνω; Να παρακαλάω για μια άλλη μίνι κακοκαιρία, για να έχουμε και άλλη τέτοια ανάρτηση; Μπαα. Την επόμενη φορά ας αρπάξουμε κάποια καλή ευκαιρία. Θα λέμε: Ενός καλού μύρια έπονται!

    Φιλιά, Άννα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχχααα την επόμενη φορά θα συμπεριλάβω και τους υπόλοιπους φίλους και δεν θα περιμένω Ωκεανίδες και Τηλέμαχους για να γράψω. Τώρα για τη σπαζοκεφαλιά...κοίτα ορισμένα με ταλαιπώρησαν ειδικά των φίλων που έχουν δύσκολα ονόματα ή οι τίτλοι τους είναι στα αγγλικά κάπως άσχημα ηχεί, αλλά σβήσε-γράψε έβαλα αρκετά. Καλές επισκέψεις να κάνεις. Δεν ανησυχώ για τα χαιρετίσματα ξέρω τι ευγενικός είσαι!
      35 ε; Με έκανες και τα μέτρησα χααχαα ούτε ήξερα πόσα έβαλα...
      Καλό βράδυ Διονύση μου
      Φιλιά

      Διαγραφή
  18. Αννα μου τι να πω !!! Πολύ εμπνευσμένη η ανάρτηση και γενικά τελευταίως δίνεις το παρών σου εδώ δυναμικά !! Και ναι το ξέρω ότι μέσα από την καθημερινή φροντίδα του μπαμπά σου βρίσκεις αυτήν την υπέροχη διαφυγή !!
    Σε φιλώ με την αγάπη μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε ναι Νικόλ μου πλάι στο μπαμπα ανοίγω το λαπτοπ ή το τάμπλετ και κάτι κάνω. Μη νομίζεις πολλά γιατί νευριάζει που η προσοχή μου αποσπάται από την παρέα που πρέπει να του κάνω...Ούτε να μπω στο εργαστήρι δε μου αφήνει χρόνο. Αστα...
      Χαίρομαι που σου άρεσε η εγγραφή. Δίνω παρών μου όπου μπορώ και προλαβαίνω χααχααα
      Σε φιλώ

      Διαγραφή
  19. ε το πιστεύκω που λαλούμε τσιαι στο τόπο μου
    τελικά είσαι μεγάλο ταλέντο συμπατριώτισσα μου
    τη μια κάμνεις ολόκληρη ιστορία συνδυάζοντας τις φωτος σου για το δρώμενο μου με ταξίδι στη Κύπρο
    τωρά τούτο
    μα ίντα ωραία έκπληξη ήταν τούτη;
    εντυπωσιάστηκα
    άρεσε μου πολλά πολλά πολλά
    μπράβο σου Αννα μου για την ωραία σου ιστορία και το πόσο ωραία συνδύασες τούτο που ήθελες να πεις [για τη κακοκαιρία που δε λέει να τελειώσει] με τα ονόματα των μπλογκς
    ευχαριστώ που κάπου εκεί είναι και το ταπεινούλι μου μπλογκοσπιτάκι

    α δεν είναι μόνο εδώ στη Κύπρο που δε λαλεί να τελειώσει φέτος τούτη η κακοκαιρία;
    βροχές βροχές ε κανεί..είπαμε είναι καλό να βρέχει χρειάζεται η γη τα νερά
    αλλά κανεί , έκαμε τόσα νερά το Γενάρη , συνεχίζει το Φεβράρη , το Γενάρη εξειχιλίσαν τα φράγματα που τα πολλά τα νερά που έκαμε

    μουρμουρώ κι εγώ κάθε μέρα πότε να τελειώσει να έρτει η άνοιξη να πηγαίνουμε πάλε τες βόλτες μας
    εβαρέθηκα μέσα ουφφφφ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσε Δελφινάκι μου. Ναι με πιάνουν που και που εμπνεύσεις και προσπάθησα όλα τα μπλογκ να τα βάλω στην εγγραφή μου αλλά δεν μπόρεσα.
      Σ'ευχαριστώ πολύ χαίρομαι που σου άρεσε
      Και να φύγει ο χειμώνας και εγώ παρακλείστηκα μέσα. Θέλω ήλιοοοοοοοοοο
      Φιλούθκια

      Διαγραφή
  20. Υπέροχο το έγραψες και το συνδύασες , όσο για μένα ..μα ..είμαι στο τίτλο σου αφού είναι από το δικό μου προχθεσινό !Ας πάει στο καλό και ο Φλεβάρης με τα παιδιά του γιατί αν μείνω ακόμη λίγο στο σπίτι θα...λαλήσω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εμ Γεωργία μου ο τίτλος σου δεν μου έμπαινε πουθενά. Χουχούλιασε και εσύ μαζί μας μια και βάζεις την ηλικία για τίτλο. Βάλε Αχτίδα να δεις πόσο εύκολα θα σε έβαζα στην ανάρτηση. Το σκέφτηκα να σε βάλω Αχτίδα αλλά πάλι δεν θα ήταν το τίτλος του μπλογκ σου
      Ναι φύγει ο Φλεβάρης και ο χειμώνας μαζί γιατί πολυκλείστηκα και εγώ στο σπίτι. Με τον μπαμπά μου δεν μπορώ να φύγω γιατί πρέπει να τον πάρω μαζί...τι να κάνουμε; Λαλούμε και οι δυο!

      Διαγραφή
  21. Γλυκιά μου!!!! Τι έκανες εδώ!!! Ευχαριστούμε πάρα πολύ! Υπερ απολαυστικη η αναρτηση σου!
    Η Ωκεανις μας παγωσε, εσυ μας ζεστανες!
    φιλια πολλα πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι Κική μου που σου άρεσε και που σας ζέστανα λίγο. Κι εγώ ζεστάθηκα παρέα σας!
      Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  22. Ααααα εγω θα προσκυνησω στην σκεψη σου Αννιω μου ..αυτο αγαπη μου δεν ηταν χουχουλιασμα ..ηταν μια αγκαλια απεραντη που μας χώρεσε μεσα και μας ζέστανε φιλη μου..τι ωραια ιδέααααα!!!! μπραβο!!!! σε ευχαριστουμε για την τοσο ομορφη συντροφια μεσα στην Ωκεανιδα που και εδω στην Κρητη κατεβηκε και τα εκανε ολα θαλασσα απο τα πολλα νερα ..σου λεει εσεις γιατί να εξερεθητε; παρτε μια καλη μπορα και αερα να χουχουλιασετε μεσα στο σπιτι και εσείς..για να μαθετε..!!
    Που θα παει; οπως λες θα περασει και αυτη..απο μεθαυριο μπαινει η ΑΝΟΙΞΗ!!
    Να είσαι καλα φιλεναδα καλη δυναμη για όλα..την αγαπη μου παντα φιλακιααα..!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ Ρούλα μου Χαίρομαι που σου άρεσε.
      Είδα τις καταστρφοφές στην Κρήτη. Πλημμύρες πολλές και γκρέμισε το ιστορικό γεφύρι στα Χανιά.
      Να φύγει να μην ξανάλθει τέτοια κακοκαιρία.
      Χουχούλιασμα ήθελα παρέα σας να ζεσταθούμε καλύτερα
      Σε φιλώ μάτια μου

      Διαγραφή
  23. Είδα κι εγώ χουχουλιασμα κι έτσι όπως νιώθω απολύτως γλαρωμενη κι ετοιμη να με παρει ο υπνος, είπα:εδώ είμαστε! Και μόλις καταφτανω εσύ με στέλνεις μια απο δω, μια από κει... πάει το χουχουλιασμα, άρχισα να ξυπνάω!! Πρωτότυπες σκέψεις σου γεννά η χειμωνια! Τη ζεστή καλησπέρα μου από το παγωμένο βουνό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλά σε έστελνα από δω και απο κει και εσύ πήγαινες; Κάτσε λίγο να ζεσταθούμε μια και το Φιρίκι δεν ήξερα πού να μπει...
      Όμορφο το παγωμένο βουνό σου. Με τις φωτογραφίες σου το έχουμε αγαπήσει
      Καληνύχτα σου

      Διαγραφή
  24. Μα τι ωραία ιδέα και σκέψη που είχες! Έξυπνο και πολύ ενδιαφέρον το κείμενο που προέκυψε.
    Να κι ένα καλό που βγήκε από την Ωκεανίδα· γιατί κατά τα άλλα... λύσσαξε!
    Ας ελπίσουμε ο Μάρτης να έρθει χαμογελαστός και να παραμείνει έτσι στο μεγαλύτερο μέρος του. Με κούρασε η παγωνιά και η σκοτεινιά, δεν ξέρω... τη χρειάζομαι μια αλλαγή.
    Φιλιά πολλά Άννα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσε Έλλη μου. Την επόμενη φορά θα σας συμπεριλάβω όλους αλλά με διαφορετικό κείμενο να βρω ταιριαστή πρόταση με τους τίτλους σας χααχαχαα
      Ναι και εγώ έχω ανάγκη από ήλιο Πολύ έκατσε ο χειμώνας και βαρύς βαρύς.
      Φιλιά Έλλη μου γλυκιά

      Διαγραφή
  25. Ααααα τι τέλειο!!!
    Τι ωραία ιδέα! Μου έφτιαξες την διάθεση!
    Μπράβο Άννα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου έφτιαξα τη διάθεση Μαιρούλα μου. Κι εγώ το διασκέδσσα γράφοντας και σβήνοντας
      Να σαι καλά
      Φιλιά στην Ελενίτσα !

      Διαγραφή
  26. Αμ εμείς δεν χουχουλιάζουμε μαζί σου;!
    Πολύ ωραίο το "πλεκτό" σου Αννούλα!🌼🌺
    Τελικά είμαστε πολλοί κι είμαστε παντού!
    Υ.Γ Κι εγώ χουχουλιάζω διαβάζοντάς σε..
    Κρυωμένη αφού! Καλημερούδια κι ευχαριστώ!🎈

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Περαστικά Πετρούλα μου. Μα για να χουχουλιάσατε έβαλα φωνή να έλθετε. Μαζί ζεσταινόμαστε καλύτερα.
      Σ'ευχαριστώ πολύ να σαι καλά
      Καλό απόγευμα

      Διαγραφή
  27. Καταπληκτική η ιδέα σου!! Υπέροχο! Πολλά μπράβο❣️

    Καλό μεσημέρι και καλό μήνα εύχομαι 🌼

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Υπέροχη έμπνευση και ανάρτηση! Και τόσο τιμητική για όλους μας!
    Σε ευχαριστούμε πολύ!!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να σαι καλά Μαράκι μου. Σ'ευχαριστώ πολύ. Χαίρομαι που σου άρεσε
      Φιλάκια και καλό μήνα

      Διαγραφή
  29. Τι όμορφη σκέψη Αννούλα μου.
    Κέντησες ένα σεντόνι αγάπης και το στολισες με τις εικόνες των φίλων σου.
    Πόσο τιμητικό.
    Σε ευχαριστουμε πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι είδες το κρύο Σταυρούλα μου; Φέρνει εμπνεύσεις. Να σαι καλά
      Κι εγώ ευχαριστώ
      Φιλάκια

      Διαγραφή
  30. Αννούλα μου, τι όμορφα μας έκλεισες όλους στην αγκαλιά του κειμένου σου, στη θαλπωρή της ψυχής σου!! Τιμή μου να είμαι σ' αυτή την αγκαλιά! Σ' ευχαριστώ από καρδιάς και σε φιλώ γλυκά!!
    Μαρίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εσείς στην αγκαλιά σας μ'εχετε και είπα να ζεσταθούμε αντάμα. Σ'ευχαριστώ πολύ γλυκιά μου Μαρίνα
      Να σαι καλά και καλό μήνα από αύριο Με το καλό να ρθει η άνοιξη

      Διαγραφή
  31. Ξεκίνησα την ανάγνωση προετοιμασμένη να γεμίσω κρύο, νερό και χιόνι αλλά να που μου την έφερες κι όχι μόνο δεν κρύωσα, μα ζεστάθηκα και γλυκάθηκα συνάμα. Δεν έχω λόγια για την όμορφη σκέψη σου να μας κλείσεις όλους σε μια αγκαλιά κι ούτε για την υπέροχη έμπνευσή σου· τα έπλεξες όλα καταπληκτικά μεταξύ τους. Ένα μεγάλο-μεγάλο ευχαριστώ, γλυκιά Αννούλα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α για να ζεσταθούμε σας φώναξα όλους όχι να σας κρυώσω!! χααχαα
      Χαίρομαι που σου άρεσε. Να σαι καλά μάτια μου Εγώ ευχαριστώ που είσαι εδώ
      Φιλάκια

      Διαγραφή
  32. ΓΟΥΑΟΥ!!!!!!!
    Αννούλα μου τι ωραία έκπληξη!
    Ευτυχώς που έσπασα λίγο απόψε τον όρκο σιωπής (καλά μην το παίρνεις τοις μετρητοίς αυτό☺)
    και πέρασα μία γρήγορη από τους φίλους
    κι έτσι ήρθα και με περίμενε τόση γλύκα εδώ....
    Να'σαι καλά!
    Φιλάκια πολλά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΤΤι καλά όταν σπας τον όρκο σιωπής!!! Και η έκπληξη είναι ωραιότερη
      Καλό γλυκό σου μήνα...
      Όλα να πάνε όμορφα
      Χαίρομαι για το Γουαου σου!!!!!
      Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  33. Καλέ τι υπέροχη ανάρτηση είναι αυτή! Άννα μου, χώρεσες όλη τη μπλογκογειτονιά μας σε μια ανάρτηση! Τι να πω? Μένω άναυδη! Μπράβο φίλη μου για την όμορφη αυτή σκέψη και ευχαριστούμε για την τιμή που μας κάνεις. Πολλά πολλά φιλιά, καλή μου φίλη, και ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α Μία μου χαίρομαι που σου άρεσε. Δυστυχώς δεν μπήκαν όλα τα μπλογκ της μπλογκογειτονιάς μας...λόγω τίτλων!!! χιχιχι Να σαι καλά και το άλλο θα τα περιλαμβάνει όλα χααχαχα
      Φιλάκια και καλό μήνα επίσης

      Διαγραφή
  34. Υπέροχο!! Καλημέρα καλό μήνα ευρηματική μου Αννα. Φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μήνα Βιργινία μου...Να είναι καλός ανοιξιάτικος και να φέρει κέφι και χαρά
      Σ'ευχαριστώ πολύ πολύ
      Φιλάκια

      Διαγραφή
  35. ευτυχώς η ωκεανίδα πέρασε και είμαστε πια στον Μάρτη, όχι πως κι αυτός δεν θα κάνει τις εξυπναδούλες του :)
    Αλλά να όπως και να το κάνουμε, είμαστε στην αρχή της άνοιξης!!!
    Η ''γειτονιά'' σου, είναι και δικιά μου και μάλιστα τους περισσότερους ''γείτονες'' μας τους αγαπώ πολύ.

    Καλημέρα Αννα μου :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς την μου. Δική μας γειτονιά Στέλλα μου. Και όμορφη πολύ.
      Φυσικά είσαι αναπόσπαστο μέλος της
      Και καλώς μας ήλθε η άνοιξη και ας έχει και τις άσχημες ημέρες της.Ήλθε πάντως!
      Καλησπέρα σου

      Διαγραφή