Και ένα και δυο και τρία ''γκελ''....


Κι έφυγε ο Οκτώβρης. Καλοκαιρινός θα έλεγα. Πες εσύ ανοιξιάτικος μέσα στο φθινόπωρο! Για τον ίδιο καιρό μιλάμε.
Με ζέστη και διάθεση να βρεθούμε στη θάλασσα. 
Και παρέλαβε τη σκυτάλη ο Νοέμβρης. Ας περιμένουμε να μετρήσουμε διαθέσεις του προτελευταίου μήνα του χρόνου!!


Κι ο ουρανός! Καταγάλανος, σαν ένας καμβάς που περιμένει το ζωγράφο του να τον σχεδιάσει.
Α κι εκείνη η πλανεύτρα η θάλασσα..ούτε το καλοκαίρι δεν ήταν τόσο ''λάδι''.


Και ξέρεις τι όμορφα που κάνει γκελ το βότσαλο στη θάλασσα την ακύμαντη; 

 πηγή

Πάντα παίζαμε το παιχνίδι με τα πλακουτσωτά βότσαλα όταν η θάλασσα ήταν ήρεμη, από  παιδιά.
Ένας μεγάλος μας έδινε οδηγίες. Πώς να σταθούμε, πού να στρέψουμε το κορμί, τι βότσαλα να μαζέψουμε και πώς θα είναι η ρίψη μας.


Προσπαθούσαμε με ζήλο όλη η παρέα η καλοκαιρινή. Βρίσκαμε πλακέ μεγαλούτσικα βότσαλα,ελαφριά για να μένουν στον αέρα, να κάνουν πιο πολλά γκελ και παίρναμε θέση. Τα μικρά κορμάκια μας δίπλωναν, προσπαθούσαν να ρίξουν το βότσαλο παράλληλα με το νερό και αν κατόρθωναν το διπλό γκελ πανηγύριζαν. 
Ακόμη και σήμερα που τα μικρά κορμάκια έγιναν μαμάς κορμιά, παίζουμε τα βότσαλα όταν η θάλασσα μας το επιτρέπει.


Λέγεται ότι και σ' αυτό το παιχνίδι υπάρχει ρεκόρ που έχει καταγραφεί στο Γκίνες. 51 αναπηδήσεις! Το πιστεύεις;
Μέχρι σήμερα δεν έχω κάνει πάνω από 4...και όμως είναι διασκεδαστικό.
Ένας μαθηματικός από την Αγγλία υποστήριξε ότι το παιχνίδι αυτό περιλαμβάνει πολύ επιστήμη. Εξισώσεις πρέπει να λύσεις, να λάβεις υπόψη παραμέτρους όπως τον αέρα, το νερό, το βάρος της πέτρας σου, τη θέση του σώματός σου για να πετύχεις 50 γκελ...Εκείνος τα υπολόγισε όλα αυτά και έχει το δικό του ρεκόρ, τις 10 αναπηδήσεις. Βλέπεις; Γι αυτό λέω...
Μην απελπίζεσαι.
Μην υπολογίζεις.
Μην μετράς αναπηδήσεις.
Βρες τις πέτρες σου και όταν η θάλασσα είναι έτσι λεία, παίξε. Είναι απόλαυση.

Επίσης  ...
οφείλω ένα ευχαριστώ στη Μαρία Έλενα για το δώρο που μου έστειλε για τη συμμετοχή μου  στο διαγωνισμό φωτογραφίας που είχε διοργανώσει στο blog της  ''Μαρία Έλενα δημιουργίες''
Ένα ζευγάρι σκουλαρίκια που το έφτιαξε με τα χεράκια της.

Μια όμορφη κάρτα το συνόδευε και τα χρώματα όπως βλέπετε είναι υπέροχα.
Σ' ευχαριστώ πολύ Μαρία Έλενα.
Καλό μήνα σε όλους σας

57 σχόλια:

  1. Όμορφες φωτογραφίες υπέροχο κείμενο.
    Φιλάκια Άννα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ Μαράκι μου
      Καλό μήνα κι από εδώ
      Φιλιά πολλά

      Διαγραφή
  2. Η αιώνια ομορφιά της φύσης μέσα απ’ τις φωτογραφίες σου. Υπέροχες Άννα μου!
    Αυτές τις μέρες μόνο φθινόπωρο δεν θυμίζει ο καιρός. Αποσπά το μυαλό από κάθε δραστηριότητα.
    Και γιατί όχι; Μια βόλτα στη θάλασσα για να ακούσεις το κύμα που σβήνει στα πόδια σου, να πετάξεις βότσαλα και να το ευχαριστηθείς σα μικρό παιδί, να αφήσεις το βλέμμα σου στο απέραντο γαλάζιο, είναι αρκετά για να νιώσεις χαλαρή και γαλήνια. Χθες ακόμη αποζητούσαμε τη δροσιά και σήμερα με την πρώτη ευκαιρία νοσταλγούμε το καλοκαίρι. Ας είναι! Είναι όμορφο με κάθε ευκαιρία να ξεφεύγουμε λιγάκι. Να είσαι καλά Άννα μου…καλό κι ευλογημένο μήνα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσαν οι φωτογραφίες Αννίκα μου. Η φύση μαγεύει και ναι ναι αποσπά το μυαλό.
      Το καλοκαίρι μας το θύμισε ο Οκτώβρης Αννίκα...τόση ζέστη το φθινόπωρο μόνο καλοκαίρι θυμίζει.
      Σ'ευχαριστώ πολύ μάτια μου
      Καλό μήνα εύχομαι και σε σένα

      Διαγραφή
  3. Oμολoγώ πως δεν έχω ρίξει ούτε μια φορά βότσαλο στο νερό για να αναπηδήσει. Δεν μου το έδειξαν ποτέ. Καμιά φορά έβλεπα κάποιον μπαμπά με το αγόρι του να το προσπαθούν αλλά δεν έδωσα ιδιαίτερη σημασία. Γι' αυτό δεν είχα ιδέα μέχρι τώρα για το πόση μαεστρία χρειάζεται. Εντυπωσιάστηκα με το κατόρθωμα των 51 αναπηδήσεων!! Φαντάσου πόσο χρόνο αφιέρωσε αυτός ο άνθρωπος για να το καταφέρει.
    Να που έμαθα κάτι καινούργιο σήμερα. Σ' ευχαριστώ Άννα μου.
    Καλό Σαββατοκύριακο και Καλό μήνα :)
    Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία, αναλαμβάνω την εκπαίδευσή σου ευχαρίστως. 51 αναπηδήσεις είναι αστεία πράγματα, εμείς θα το διαλύσουμε το ρεκόρ!

      Διαγραφή
    2. Ομολογώ ότι έμεινα άφωνη που δεν έχεις ρίξει ένα βότσαλο για αναπήδηση. Αλήθεια λέω. Και θα το παίζαμε συχνά αλλά βλέπεις πρέπει και η θάλασσα μπροστά μας να είναι άδεια μην ''ανοίξουμε'' κανένα κεφάλι.
      Ναι αυτό σκέφτηκα και εγώ πόσο χρόνο διέθεσε για να εξασκηθεί τόσο πολύ. Αλλά αυτό δηλώνει αγάπη γι αυτό που κάνει. Και όταν τον ρώτησαν να τους πει το μυστικό του που το βότσαλο κάνει τόσες αναπηδήσεις, είπε ''δεν ξέρω δεν ξέρω πώς τα καταφέρνω'' χαχαχαχα
      Να σαι καλά Μαρία μου

      Διαγραφή
    3. Κοίτα να δεις που βρήκες Μαράκι το ΄δάσκαλό σου....

      Διαγραφή
    4. Να ευχαριστήσω τον εκπαιδευτή κ. Μάνεση πρέπει.
      Αυτό μου το έμαθαν :)
      Σ'ευχαριστώ πολύ Διονύση μου.
      Πάντως υπάρχει εξήγηση που δεν ήξερα να ρίχνω βότσαλα στο νερό. Είμαι βουνίσια και η επαφή μου με τη θάλασσα άργησε να γίνει, οπότε κρίθηκα μάλλον μεγάλη για να μου το δείξουν.
      Ο κύριος που ρωτήθηκε πώς τα κατάφερε και δεν απάντησε,μάλλον έκρυβε λόγια Άννα μου :)

      Διαγραφή
    5. Α...βουνίσια λοιπόν. Πρέπει να βρω παιχνίδια του βουνού για να σε πετύχω ναι;
      Λοιπόν ο εκπαιδευτής σου βρέθηκε, καλό καιρό έχουμε, πάμε για σκαλοπατάκια, θέλεις;
      Ναι αυτό πιστεύω και εγώ ότι ο κύριος των 51 αναπηδήσεων έκρυβε λόγια εκτός και αν το 51 είναι μια υπερβολή. Τι να πω; 💋

      Διαγραφή
    6. Ωραιότατα! Με αυτό το εμπνευστικό "βουνίσια" κανονίζεται πανεύκολα και η αμοιβή μου. Σε είδος. Ξέρω 'γω, ε, καμία βόλτα για συλλογή μαντζουνιών, παροχή αυγουστιάτικης σκιάς κάτω από τον πλάτανο της πλατείας, κάτι..Ούτως ή άλλως, η χαρά που προσελήφθην και μάλιστα με τον τίτλο του εκπαιδευτού της Μαρίας με τιμά τεραστίως :-)

      Διαγραφή
  4. Τα σκουλαρίκια της Μαρίας Έλενας έχουν όμορφα χρώματα και πρωτοτυπία.
    Ότι πρέπει για καλοκαίρι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Άννα μου παραπάνω από τρία "γκελ" δεν έχω καταφέρει. Είναι όντως διασκεδαστικό παιχνίδι. Οι φωτογραφίες σου πανέμορφες.
    Καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ έφτασα τα 4 και ...ζητωκραυγάζω χιχιχιχι Άρα το έχεις παίξει και εσύ το παιχνίδι αυτό! Και ξέρεις τι λέω.
      Σ'ευχαριστώ πολύ Ελενίτσα μου
      Καλό γλυκό σου μήνα

      Διαγραφή
    2. Αφήστε τις φλυαρίες, εκεί, στο τελευταίο θρανίο κι ελάτε να γραφτείτε στην τάξη της Μαρίας (να κάνουμε και καμιά δουλειά κι εμείς οι εκπαιδευτές..) Άκου 3 και 4.. Τι είναι, βρε, οι αναπηδήσεις; Παιδιά του Πειραιά; Λοιπόν, κατευθείαν για εγγραφή!

      Διαγραφή
  6. Καλημέρα!

    Σκαλοπατάκια.

    Σκαλοπατάκια τα λέγαμε τα γκελ αυτά στην παιδική γλώσσα του κάποτε, αλλά πιστεύω ότι έτσι τα λένε ακόμα.

    Φοβάμαι ότι με τη Μαρία Γ. έχουμε συναντηθεί σε κάποια θάλασσα. Εγώ δε θα την πρόσεξα γιατί θα ήμουν ο μπαμπάς που έπαιζε σκαλοπατάκια με το γιο του και εκείνη δε θα με πρόσεξε γιατί δε θα την ενδιέφεραν τα σκαλοπατάκια.

    Λοιπόν, για τα 51 η απορία μου είναι πώς μετρήθηκαν, όχι πώς έγιναν. Καμιά φορά, η πέτρα συντονίζεται ανάλογα με το βάρος, την κλίση, την επιφάνεια της θάλασσας και τα ρευματάκια του αέρα και συνεχίζει για πολύ κάνοντας σχεδόν συνεχώς μια πορεία στην επιφάνεια με όλο και πιο μικρού μήκους σκαλοπατάκια, μέχρι που δίνει την εντύπωση ότι κάνει σκι. Τέλος, ε, βυθίζεται. Σ' αυτή την περίπτωση, ίσως δεν είναι τόσο τρομερό τα 51.

    Τώρα σας επιτρέπω να κλείσετε το ανοιχτό από τον ανεπιφύλακτο θαυμασμό στόμα και να αποχωρήσω θριαμβευτής και επευφημούμενος!

    Άννα, καλό μήνα και καλά μπάνια (Λες να αναχωρήσουμε για τα νησιά μας;)

    ΥΓ. Απολύτως επίκαιρο το θέμα, την ώρα που βγάζουμε τα καλοκαιρινά του Νοεμβρίου, για να αρχίσουμε τα -όχι πάντως χειμερινά - μπάνια :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. (ααααααααα ααααα ααααα ουπς μια μύγα) Τώρα που έκλεισα το στόμα να πω ότι αν θες να γραφτείς στο Γκίνες και ξέρεις ότι κάνει αναπηδήσεις το βότσαλό σου, βάζεις στη σειρά ανθρώπους να σταθούν μέσα στη θάλασσα. Συνήθως αυτοί που ενδιαφέρονται για ρεκόρ έχουν και παρατρεχάμενους, δημοσιογράφους κλπ κλπ για εγκυρότητα των ισχυρισμών τους.
      Ώστε είσαι εξασκημένος αλλά δεν μας είπες πόσα σκαλοπατάκια (δεν την ήξερα αυτήν την ονομασία) κάνει το δικό σου βότσαλο
      Καλό μήνα Διονύση μου και δεν θέλω και πολύ για να φύγω για το νησί. Ναι πάμε ....καλό θα μας κάνει.
      Πάντως αν και δεν κάνω μπάνια Νοέμβρη να ξέρεις ότι πολλοί κολυμπούν και ο καιρός τους ευνοεί.
      (Ο θαυμασμός μου για σένα έχει χτυπήσει ταβάνι)!! (Τα χειροκρτοτήματά μου τα άκουσες έτσι;)
      Φιλιά πολλά

      Διαγραφή
    2. Κλαπ...κλαπ...κλαπ..κλαπ...λαπ...λαπ..απ..απ...πα..πα..πα..
      Δεν έχω υπομονή να χειροκροτήσω 51 φορές :)

      Διαγραφή
    3. Περίμενε να μάθουμε το ρεκόρ του κ Μάνεση και μετά χειροκροτούμε όσο πρέπει...λες να μην μας πει;

      Διαγραφή
    4. (Είστε σίγουροι ότι θα ξαναπεράσω απ' αυτό το μπλογκ;!;! Πα,πα παα! Εντάξει, τον χτίσαμε το μύθο. Πώς να τον συντηρήσουμε τώρα; Leave your myth, που θα έλεγε και το σλόγκαν..)

      Όσο για τους ανθρώπους που βάζεις να σταθούν μέσα στη θάλασσα, Άννα, φαντάζεσαι τα γέλια που με έπιασαν όταν σκεφτόμουνα το άτσαλο βότσαλό μου να τους πετυχαίνει όλους στο δόξα πατρί!)

      (ΣΗΜ: προσέξατε την ποιητικότητα του "άτσαλου βότσαλου" ή τσάμπα χτίζω και τον ποιητικό μου μύθο;;)

      (ΣΗΜ: Εντάξει, Άννα, ελπίζω ότι η κρίση χαζού χιούμορ έλαβε τέλος, μην ανησυχείς!)

      Διαγραφή
    5. χαχαχαχα όχι και κρίση χαζού χιούμορ...Μην ανησυχείς. Ό,τι με κάνει να χαμογελώ είναι καλοδεχούμενο.
      Όσο για τους ανθρώπους που στέκονται στη θάλασσα...ε δεν θα πετάς και ψηλά το βότσαλο...παράλληλο με το νερό είναι. Αλλιώς τι αναπηδήσεις θα κάνει; χααχαχαα

      Διαγραφή
  7. Μα πόσο όμορφες φωτογραφίες. Εγώ δεν έχω κάνει ποτέ πέρα από εφτά αναπηδήσεις με τις πέτρες μου. Ο άλλος πως έκανε 51, θα ψάξω να βρω βίντεο. Πρέπει να είναι πολύ εντυπωσιακό!
    Αννούλα μου, να τα χαρείς τα σκουλαρίκια σου και πάντα έτσι όμορφες εκπλήξεις να λαμβάνεις!
    Σου στέλνω τα φιλιά μου! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. 7;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;; Για μένα είσαι πρωταθλήτρια!!! Και αυτός με τις αναπηδήσεις τις 51 μου είναι άγνωστος. Πάει τελείωσε ανακηρύσσεσαι πρωταθλήτρια των αναπηδήσεων ή των σκαλοπατιών κατά Διονύση.
      Φιλιά πολλά

      Διαγραφή
  8. Άννα μου πόσο φως !!! πόσος γαλανός φωτεινός ουρανός ! πόση ήρεμη και πλανεύτρα αγαπημένη θάλασσα ! τι ζούμε τελικά ε ; ένα ύστερο καλοκαίρι στην καρδιά του Φθινοπώρου ! άντε τώρα να βρεις τα μέτρα σου μέσα σε όλο αυτό. Να καταλάβεις τις αναπνοές της φύσης ολόγυρα.

    Τα γκελ με τα πλακουτσωτά βότσαλα ήταν λατρεμένο παιχνίδι στις παραλίες σαν ήμασταν παιδιά. Αλλά ακόμα και τώρα, σαν ξεμοναχιαζόμαστε σε κάποια παραλία το χέρι πάει αυθόρμητα να ψάξει στη γη το ανάλογο βότσαλο και να μετρήσει τα δικά του γκελ στην γαληνεμένη επιφάνεια του νερού.

    Να χαίρεσαι τα όμορφα σκουλαρήκια σου Άννα μου απ την Μαρία.

    Φιλιά πολλά καλή μου φίλη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είδες Γιάννη μου καιρός; Φύση; Θάλασσα; Ουρανός; Να χάνεις το μυαλό σου.
      Ναι ναι όταν δεν έχει κόσμο η παραλία αυθόρμητα ψάχνει το χέρι για βότσαλο, όπως το λες, είδες;
      Σ'ευχαριστώ Γιάννη μου να σαι καλά
      Όνειρα γλυκά

      Διαγραφή
  9. Έκανες τη σκέψη μας να ταξιδέψει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ....την έκανα και να έχει όρεξη για παιχνίδι; Σημαντικό αυτό

      Διαγραφή
  10. Καλησπέρα Αννουλα μου!
    Πόσο όμορφες οι φωτογραφίες σου! Πράγματι,υπέροχες όλες!
    Ευτυχως που ο Νοεμβης μπήκε ηλιόλουστος! Ελπίζω να κρατήσει λιγο ακομα!
    Εχω παίξει γκέλ με τα βοτσαλάκια,και έμαθα και τον μικρό εγγονό μου!
    Πολυ ομορφα τα δωράκια σου!Να τα χαρείς! Καλο μήνα και καλο Σ/Κ!Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δήμητρά μου δεν σε φτάνω στις φώτο αλλά η καλή σου κουβέντα με κάνει να χαμογελώ. Κάνεις μπάνια ακόμη ή όχι;
      Ώστε έμαθες τον εγγονό σου. Τι καλά! Διασκεδαστικό πολύ και χαλαρωτικό έτσι;
      Σ'ευχαριστώ πολύ μάτια μου
      Καλό Σ/Κο
      Φιλιά πολλά και καλό γλυκό σου μήνα

      Διαγραφή
  11. Αννουλα μου, σου αφησα σχολιο και δεν το βλεπω εδω...
    Οι φωτογραφιες ηταν για εμενα ενα φθινοπωρινο καλοκαιρι
    μαγικες
    μεγεια το δωρακι
    να το χαρεις ευχομαι

    φιλακια πολλα πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν ξέρω τι κάνει η μπλογκσποτ Κικίτσα μου και τρώει τα σχόλια. Αλλά να σαι και χαίρομαι που σε βλέπω όμορφο μουτράκι μου.
      Ναι ένα φθινοπωρινο καλοκαίρι έτσι όπως το λες ποιητικότατα
      Φιλιά πολλά χαρά μου
      Καλό γλυκό και δημιουργικό μήνα

      Διαγραφή
  12. Μην απελπίζεσαι.
    Μην υπολογίζεις.
    Μην μετράς αναπηδήσεις...
    Και θα προσθέσω πως αυτό που πάνω απ΄όλα μετράει, είναι η χαρά που σου δίνει το παιχνίδι και αυτό σε κάθε ηλικία!
    Οι φωτογραφίες σου όντος λαχταριστές και τα σκουλαρίκια πολύ πρωτότυπα, καλοφόρετα να είναι!

    Πολλά πολλά ΑΦιλάκια σου στέλνω Άννα μου! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι Στεφανία μου σωστά συμπληρώνεις. Η χαρά μετράει γι αυτό το χαρακτηρίζω απολαυστικό. Και ναι σε κάθε ηλικία φυσικά
      Σ'ευχαριστώ μαγισσούλα μου να σαι καλά
      Φιλιά πολλά πολλά και καλό σου Σ/Κο

      Διαγραφή
  13. Πωπω! Το κάνω ακόμα!
    Πολύ όμορφη ανάρτηση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ Μαιρούλα ακόμη το κάνω..χαχαα πόσες αναπηδήσεις πιάνεις για πες...
      Σ'ευχαριστώ μάτια μου
      Φιλιά στην Ελενίτσα σου

      Διαγραφή
  14. Πάντα με κάνεις να ταξιδεύω με τα κείμενα σου! Το ίδιο με ταξιδεύουν και οι φωτογραφίες σου! Όταν ξυπνάω είμαι πάντα εδώ, αλλά τουλάχιστον μπορώ να μπαίνω στους φίλους και να ταξιδεύω ξανά! Πολλά φιλιά να έχεις όμορφο Σ/Κ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ταξιδεύουμε αλλά και σε παροτρύνω για παιχνίδι.
      Το έχεις παίξει αυτό με τα βότσαλα; Για πες...
      Να σαι καλά να ταξιδεύουμε μαζί έστω και μέσα από τις φωτογραφίες
      Φιλιά πολλά

      Διαγραφή
    2. Φυσικά και το έχω παίξει γι' αυτό είπα πως με ταξίδεψες. Έχω να το παίξω χρόνια πια, αλλά αυτό δεν σημαίνει πως δεν έρχονται αναμνήσεις που με γυρίζουν σε διασκεδαστικές στιγμές. Εγώ έχω φτάσει μέχρι τρεις και αυτό μόνο τρεις φορές απ' ότι θυμάμαι! Φιλάκια!

      Διαγραφή
    3. Το τρία είναι ο αριθμός σου έτσι; χαχαχαχαχα
      Χαίρομαι που σου θύμισα διασκεδαστικές στιγμές...
      Φιλιά

      Διαγραφή
  15. Στην Ιθάκη το καλοκαίρι έκανα πολλές προσπάθειες με τα βότσαλα αλλά δεν τα κατάφερα.Πάντως είναι διασκεδαστικό παιχνίδι,Αννα μου.Οι φωτογραφίες σου με ταξιδεύουν.Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α Μαρία μου εξάσκηση θελει. Λες αυτός με τις 51 αναπηδήσεις να το κατόρθωσε με λίγες φορές προσπάθεια;
      Αλλά είδες τι διασκεδαστικό παιχνίδι είναι;
      Να σαι καλά Μαράκι μου και να περάσεις όμορφο Σ/Κο

      Διαγραφή
  16. Αναπήδησε λίγο η διάθεσή μας, με τέτοιες φωτογραφίες και κείμενα Αννούλα μου.
    Αν και δεν τα καταφέρνω στις επιδόσεις, εν τούτοις το βρίσκω άκρως χαλαρωτικό.
    Παιχνίδι να γίνεται όπως λες κι εσύ.
    Καλό μήνα εύχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ποιος νοιάζεται για επιδόσεις Μαρία μου; Να χαλαρώσουμε, να διασκεδάσουμε, να χαμογελάσουμε Αυτό μετράει
      Καλό μήνα και σε σένα μάτια μου

      Διαγραφή
  17. Όμορφη ανάρτηση.
    Χαίρομαι που σου άρεσαν τα σκουλαρίκια.
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Μαρία Έλενα
      Τα σκουλαρίκια όμορφα και σ'ευχαριστώ πολύ
      Φιλιά

      Διαγραφή
  18. Μη μετράς τις αναπηδήσεις αλλά μόνο την προσπάθεια Αννα μου !! Και αυτός ο Νοέμβρης μας δίνει την δυνατότητα !!Οι δικές μου αναπηδήσεις είναι μόνο στο δύο και το χαίρομαι σαν παιδί !!
    Ομορφο το δωράκι σου !!! Καλό μήνα να έχουμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι Νικόλ μου και εγώ το χαίρομαι σαν παιδί...Υπέροχα να διασκεδάζεις σαν παιδί, ναι;
      Καλό γλυκό μήνα

      Διαγραφή
  19. Δεν υπάρχει περίπτωση να κάνω υπολογισμούς, δεν το 'χω... κι ούτε να σπάσω το ρεκόρ...😄 Οπότε θα σε ακολουθήσω στο παιχνίδι!
    Με το καλό ο καινούριος μήνας, ας ελπίσουμε να φέρει... δροσιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και ποιος νοιάζεται για ρεκόρ;;; Χιχιχι φαντάζομαι τι τράβηξε ο κύριος με τις 51 αναπηδήσεις. Και γράφτηκε στο βιβλίο Γκίνες...και;
      Θέλουμε δροσιά τώρα; Να μου πεις Χριστούγεννα έρχονται ε το χιονάκι μας δεν το θέλουμε;
      Καλό μήνα μάτια μου

      Διαγραφή
  20. Ερχομαι και εγω για παιχνιδι Αννιω μου .. τι μου θυμησες με τα βοτσαλακια!! και ποιος δεν εχει παιξει αυτό το ενα-δυο-τρια γκελ..χα..χα.. Νοεμβρης και ο καιρός το επιτρεπει.. ουτε καλοκαιρακι να ηταν με μια θαλασσα γαληνια .. ειναι ευκαιρία αν κρυωνεις για μπανιο να παιξεις με την πλανευτρα θαλασσα..
    Πολύ ωραιο το δωρακι σου απο την Μαρία Ελενα ..με γεια σου Αννιω μου..
    Να περνας ομορφα φιλη μου..καλη εβδομαδα να εχεις και καλο σου μηνα φιλακιααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τώρα σε είδα ότι ήλθες για παιχνίδι Και τώρα μπήκε το φθινόπωρο είχαμε βροχές εδώ.Εσείς ακόμη καλό καιρό; Αν είναι να έλθω εκεί να παίξουμε στη θάλασσά σου που είναι δίπλα σου,ναι; Όλοι πίστευα ότι το είχαμε παίξει το παιχνίδι αυτό με τα βότσαλα αλλά υπάρχουν και κάποιοι που δεν το έχουν παίξει ξέρεις.
      Σ'ευχαριστώ Ρούλα μου
      Να μου είσαι καλά
      Φιλιά

      Διαγραφή
  21. Καλησπέρα συμπατριώτισσα μου
    καλώς σε βρήκα και πάλι

    ευχαριστώ καταρχήν για το ενδιαφέρον σου και για το εμαιλ που εστειλες

    πολλά ομορφες ούλλες οι φωρογραφίες σου
    μου αρεσε πολλά που είναι η αγαπημένη μου θάλασσα

    είναι που την αγαπημένη μας / μου Κεφαλλονιά;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς τη μου Καλώς ήλθες
      Μη με ευχαριστείς για όνομα του Θεού. Δεν σε είδα πουθενά για καιρό και ανησύχησα. Τώρα ξέρω ότι οταν θα απουσιάζεις οργώνεις θάλασσες.
      Όχι δεν είναι από την Κεφαλλονιά οι φωτογραφίες είναι από εδώ από την Αττική. Βουλιαγμένη, Βάρκιζα
      Φιλάκια

      Διαγραφή
    2. χαχαχα ε ναι , φυσικά , τι άλλο να κάνω; τι σόι δελφινάκι είμαι; χαχαχα

      Διαγραφή
  22. Πάντα στις παρέες έψαχνα τα βότσαλα και προμήθευα τους φίλους και φίλες μου! Εκτιμητής βότσαλων εδώ.
    Καλημέρα εκει :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς τον εκτιμητή βοτσάλων. Θα το κανονίσουμε να μας βρεις βότσαλα να παίξουμε ένα καλοκαίρι, ναι;
      Καλό απόγευμα εκεί

      Διαγραφή