''Η Γνώση της Αλήθειας'' / 21ο Συμπόσιο Ποίησης




Νύμφες,  νεράιδες, ξωτικά,
αερικά πλασμένα, του μύθου δημιουργήματα,
τον κόσμο μας  προστάτευαν απ' το αδηφάγο Χάος.
Δέντρα  πανώρια, λυγερά, ζώα στεριάς και θάλασσας,
πετούμενα περήφανα,  μα και κρυστάλλινα νερά
στους νόμους τους υπάκουαν
Έτσι ήθελε η Φύση.
Τον άνθρωπο δεν όριζαν, αυτές οι εντολές τους.
Μάζευε ολημερίς καρπούς, στοιχεία της φύσης  βάπτισε θεούς,
 το ένστικτο    βοηθός του.
Τον πόνεσαν, τον νοιάστηκαν,
ήθελαν να εκδιώξουν το μαύρο έρεβος του νου.
Και ήλθε εκείνη η νυχτιά, 
στη σιγαλιά του δάσους που ξέρει να κρατάει μυστικά  
απόφαση να πάρουν ο άνθρωπος να  αφυπνιστεί 
Πρώτη η σελήνη έριξε την πιο λαμπρή ιδέα 
που από το θρόνο της θωρεί  ολάκερη τη  Γη,
η Γνώση απ' το παλάτι της το  ερμητικά κλεισμένο, 
πρέπει να ελευθερωθεί ! 

Πέρασαν χρόνοι και καιροί
 κι ο άνθρωπος  εβάδισε στη στράτα της αλήθειας
γνώσεις συσσώρευσε πολλές  στης μνήμης το σεντούκι
Δασκάλους είχε πρόθυμους , τον δίδαξαν, τον μύησαν στα μυστικά της πλάσης
 Μ' αρχές, αξίες, ιδανικά  μπόλιασαν  την ψυχή του.
Αλληλεγγύη, φιλότιμο, ισότης  τι σημαίνει,
δίψασε για το δίκαιο,  για την ελευθερία μάτωσε
μάρτυρας η Ιστορία!

Πέρασαν χρόνοι, αλλάξαν  οι καιροί
 και το σεντούκι σκέπασαν τεράστιοι ιστοί  αράχνης 
άλλες  ιδέες  νεότερες  τον άνθρωπο διδάξαν. 
Την πονηριά,   το όφελος, την απονιά, το χρήμα, 
όλα τα σφετερίστηκε,  τους άλλους να διαφεντεύει 
Τις κοινωνίες έφτιαξε κατά πώς τον συμφέρει
απάνθρωπες και άδικες, '' το κέρδος μου ο χαμός σου''



Έρχονται χρόνοι, νέοι  καιροί
που    νύμφες, νεράιδες , ξωτικά
μαθαίνω πως θα ρθούνε, τη μνήμη να φρεσκάρουνε 
με το φεγγάρι οδηγό στο άρμα του επάνω
για να φωτίσουν  το στρατί  του ανθρώπου που εχάθη
Αυτή ήταν η συμμετοχή μου στο 21ο Συμπόσιο Ποίησης που ομολογουμένως ήταν το πιο ενδιαφέρον από όλες τις απόψεις(αν και κάθε φορά το ίδιο λέω) από τα υπόλοιπα 20.
Το διοργανώνει με απίστευτη όρεξη και επιτυχία η Αριστέα του blog ''Η ζωή είναι ωραία'' αν και έχει αποσυρθεί από το blogging. Την ευχαριστούμε πάρα πολύ γι αυτό.
Πρώτευσε το ποίημα της Μαίρης ''Οι επιθυμίες μιας κουκκίδας''. Συγχαρητήρια Μαίρη . Στη ''Γήνινη ματιά ''της μπορείτε να το απολαύσετε.
Ευχαριστώ θερμά όλους όσους συνταξιδεύσαμε σ' αυτό το όμορφο δημιουργικό δρώμενο.


50 σχόλια:

  1. Εξαιρετικό Αννούλα μου!!! Συγχαρητήρια για τη συμμετοχή σου!!
    Να είσαι καλά, να δημιουργείς τέτοια ομορφιά!
    Σε φιλώ, καλή Κυριακή

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ Μαρίνα μου. Να σαι καλά.
      Φιλιά πολλά και καλή εβδομάδα

      Διαγραφή
  2. Καλησπέρα Αννούλα μου!
    Συγχαρητηρια για την υπέροχη συμμετοχή σου στο δρώμενο!
    Εκπληκτικό το ποίημα σου και μού άρεσε το θέμα με τα ξωτικά ,τις νεράιδες και τις νύμφες!
    Η φαντασία σου και το ταλέντο σου,αστείρευτο! Μπραβο σου!! Καλη Κυριακή!!Πολλά φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι Δήμητρά μου που σου άρεσε. Να σαι καλά για τα καλά σου λόγια αλλά απλά μετέχω και προσπαθώ. Δεν υπάρχει κάποιο ταλέντο και μάλιστα αστείρευτο...Σ'ευχαριστώ πάντως
      Φιλιά πολλά και καλή σου εβδομάδα

      Διαγραφή
  3. "Έρχονται χρόνοι, νέοι καιροί
    που νύμφες, νεράιδες , ξωτικά
    μαθαίνω πως θα ρθούνε, τη μνήμη να φρεσκάρουνε
    με το φεγγάρι οδηγό στο άρμα του επάνω
    για να φωτίσουν το στρατί του ανθρώπου που εχάθη.."

    Πήρα με χαμόγελο το θετικό σου μήνυμα. Την αποκαλυπτική σου "προφητεία" και την έκανα παντιέρα αισιοδοξίας κατά πως ταιριάζει στο Ποίημά σου Άννα μου.
    "Η Γνώση της Αλήθειας" λοιπόν ! το αγάπησα πολύ. Με την καρδιά μου. Μίλησε μέσα μου. Ένα οδοιπορικό στην ιστορία του ανθρώπινου γένους με τον δικό σου λυρικό τρόπο καλή μου φίλη.
    Το σεντούκι της γνώσης. Όπως η φωτιά του Προμηθέα, δώρο στους ανθρώπους. Που όμως η ιδεολογία του κέρδους την έκανε κατάρα.
    Πολύ όμορφο ποίημα. Ξεκάθαρες απόψεις και μηνύματα. Ένα πνευματικό κληροδότημα που το έντυσες με την ομορφιά που σε χαρακτηρίζει.

    "Νύμφες, νεράιδες, ξωτικά,
    αερικά πλασμένα, του μύθου δημιουργήματα,
    τον κόσμο μας προστάτευαν απ' το αδηφάγο Χάος"

    Υπέροχο. Μπράβο καρδιά μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που το αγάπησες Γιάννη μου κι εγώ επίσης. Χείμαρρος ο λόγος σου και πάντα να τονώνεις και να επιβραβεύεις κάθε προσπάθεια.
      Σ'ευχαριστώ για τα λόγια σου και την κριτική σου
      Καλή σου εβδομάδα
      Φιλιά πολλά

      Διαγραφή
  4. Άννα μου το βρήκα υπέροχο και με τόσο γλαφυρό και ζεστό τρόπο δοσμένο! Το επέλεξα γιατί ο άνθρωπος που πάντα με αγγίζει και θεωρώ ότι όντως έχει χαθεί πρέπει να δώσει μάχες για τη σωτηρία του! Φυσικά την λύση δεν θα την δώσουν τα υπέροχα ξωτικά σου και οι νεράιδες αλλά η δύναμη της ψυχής του και η θέληση του που δυστυχώς κοιμάται μακάρια στην κατηφόρα που έχει πάρει! Συγχαρητήρια κορίτσι μου για την δημιουργία σου!
    Πολλά φιλιά και να έχεις μια όμορφη εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαίρη μου σ'ευχαριστώ πολύ. Ο άνθρωπος φυσικά πρέπει να δώσει τη μάχη του.Αλλά ας ελπίσουμε ότι θα βρεθούν εκείνοι οι άνθρωποι, αληθινά νεραιδοξωτικά, που με δύναμη ψυχής θα βοηθήσουν όλους μας να αλλάξουμε.
      Να σαι καλά μάτια μου
      Φιλιά πολλά και καλή εβδομάδα επίσης

      Διαγραφή
  5. Μέσα από τη διάσταση του απίστευτου η σκέψη σου απόλυτα συμβατή με την πραγματικότητα.
    Ιστορίες με ηθικό δίδαγμα...μηνύματα αισιοδοξίας μέσα από φανταστικούς κόσμους. Νομίζω πως η γνώση και η αλήθεια καμιά φορά δεν πάνε μαζί. Είναι σαν το φως με το σκοτάδι. Τα σκοτάδια του μυαλού αντιμάχονται το φως που είναι η γνώση. (πότε-πότε παίρνει ένα χρώμα γκρίζο)
    Πίσω από τη γνώση της αλήθειας ξεδιπλώνεται ο ρόλος της ευθύνης που έχουμε για κάθε τι γύρω μας. Ύστερα από τόσες διδαχές κυρίαρχος του εαυτού μας είμαστε εμείς.
    “Γνώσεσθε την αλήθειαν, και η αλήθεια ελευθερώσει υμάς” (Ιωαν. η 32)
    Αν δίχως εγωισμούς, καλόπιστα και καλοπροαίρετα ψάξουμε την αλήθεια τότε θα βρούμε τη γνώση γιατί ‘’με τη δύναμη της θέλησης αλλάζεις τον εαυτό σου, με τη δύναμη της σκέψης αλλάζεις τον κόσμο’’
    Άννα μου Συγχαρητήρια όμορφο ποίημα με άριστο τρόπο δοσμένο!!
    Καλό βράδυ..καλή εβδομάδα!


    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι Αννίκα μου που είδες το παραμύθι πραγματικά αληθινό.
      Όλοι έχουμε ευθύνη, δική μας η επιλογή και γνώσεις έχουμε για να αλλάξουμε τον κόσμο. Δεν ζητώ πολλά, απλά αθρώπινες κοινωνίες θα ήθελα να έχουμε. Ανέφικτο το ξέρω αλλά ελπίζω και βασίζομαι στα ''ξωτικά ''ίσως. Σε δύσκολους καιρούς όπως αυτούς που ζούμε, πάντα παρουσιάζονται δυνατοί και αληθινοί χαρακτήρες για να οδηγήσουν τον κόσμο στον αληθινό δρόμο. Ε αυτοί είναι οι νεράιδες μου...
      Σ'ευχαριστώ πολύ για το όμορφο σχόλιό σου
      Καλή εβδομάδα και όνειρα γλυκά

      Διαγραφή
  6. Πόσο "μαγικά" ξετύλιξες το ξεστράτισμα του ανθρώπου!
    Μα ευτυχώς στο τέλος δίνεις την προφητεία που φέρνει λίγη αισιοδοξία στο χείλι μας!
    Αννούλα μου , για μένα ήταν μια από τις καλύτερες στιγμές σου!
    Σε ευχαριστώ πολύ για την υπέροχη συμμετοχή που μας έδωσες!
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Την έχω ανάγκη την αισιοδοξία για τέτοια θέματα Αριστέα μου. Ελπίζω και εγώ ότι θα γίνει κάτι και θα βρούμε το δρόμο μας...Ίσως να θέλουμε τις νεράιδες μας με το ραβδάκι τους, ίσως δεν βγήκαν ακόμη εκείνοι οι ταγοί μπροστά που θα μας βάλουν σε σειρά
      Χαίρομαι που σου άρεσε η προσπάθειά μου
      Και αυτό το Συμπόσιο ήταν το κάτι άλλο. ΦΟΒΕΡΟ.
      Σ'ευχαριστώ πολύ για την όρεξη που έχεις να μας παρακινείς να εκφραζόμαστε. Περισσότερο όμως με συγκινεί και πρέπει να το ξαναπώ, το ότι έχεις αποχωρήσει από το blogging (κρίμα, μας λείπεις) και όμως το Συμπόσιο δεν μας το στερείς.
      Καλή σου εβδομάδα
      Φιλιά πολλά

      Διαγραφή
  7. Τι όμορφο που είναι να ανακαλύπτεις ποιος έγραψε το κάθε ποίημα και αυτό όταν το ξαναδιαβάζεις στο "σπιτικό" του!
    Το ξεχώρισα το ποίημα σου Άννα μου, για τις πικρές αλήθειες- μαθήματα που αναφέρει, για τον δυναμικό παλμό του αλλά και για τον τόσο πόσο όμορφο τρόπο που το τελειώνεις!

    Πολλά πολλά ΑΦιλάκια καρδιάς σου στέλνω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι Στεφανία μου και εγώ απολαμβάνω στο χώρο του το κάθε πόνημα του δημιουργού. Σ'ευχαριστώ πολύ να είσαι καλά. Αυτό το Συμπόσιο είχε τόσα υπέροχα ποιήματα που χανόσουν...
      Καλή εβδομάδα μάτια μου
      Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  8. Άννα μου το ποίημα σου είναι εξαιρετικό με γλαφυρότητα και ξεχωριστά μηνύματα Φανερώνει ένα σπουδαίο εσωτερικό κόσμο Μπράβο σου !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου σ'ευχαριστώ πολύ. Χαίρομαι που σου άρεσε. Να σαι καλά
      Καλή σου εβδομάδα

      Διαγραφή
  9. Παραμύθι, παραμυθία, Άννα, ξέρεις, σημαίνει παρηγοριά. (παρά + μύθος(=λόγος) και παρά + αγορεύω (=μιλάω) ). Στέκομαι δίπλα σε κάποιον, δηλαδή, και του μιλάω.
    Και τα παιδιά έχουν τόση ανάγκη τα παραμύθια.
    Κι ο άνθρωπος ποτέ δε μεγαλώνει, λέω εγώ. Δεν το λέω μεταφορικά και ρομαντικά. Νήπιος νομίζω ότι παραμένει, ένα πλασματάκι του σύμπαντος που δεν προλαβαίνει να ωριμάσει. Και έχει ανάγκη, μεγάλος, την παρηγοριά, όσο έχουν ανάγκη και τα παιδιά τα παραμύθια.

    Όλος αυτός ο πρόλογος, γιατί αισθάνθηκα την ωραία σου σύνθεση να λειτουργεί έτσι. Παρηγορητικός λόγος με στοιχεία μυθολογίας και παραμυθιού. Δεν έχει σημασία αν θα επαληθευτεί η προφητεία του. Σημασία έχει ότι μας ανακούφισε αυτό το happy end μετά το ξεστράτισμα που περιγράφουν οι στίχοι..

    Ολόκληρη κατασκευή!Μπράβο, φιλενάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο λόγος σου με χόρτασε. Σ'ευχαριστώ γι αυτό Διονύση Ξέρεις, τα αγαπώ τα παραμύθια. Ίσως γιατί είμαστε παιδιά όπως λες, ίσως γιατί βρίσκεις μόνον σ'αυτά, το ουτοπικό ''και ο καλός δεδικαίωται''! Βέβαια έφτιαξα την ιστορία του ανθρώπου με στοιχεία από τα παραμύθια γιατί μόνο νεράιδες μπορούν να μας σώσουν...Και ας το λες αισιόδοξο το μήνυμα στο τέλος. Ίσως γιατί πιστεύω ότι οι κοινωνίες είναι ανθρώπινες. Κι ας μην μας αρέσουν. Ετσι είμαστε οι άνθρωποι...
      Καλή σου μέρα και καλή σου εβδομάδα

      Διαγραφή
  10. Μου άρεσε πολύ η θετική ματιά στο κλείσιμο!!!
    Εύγε Αννούλα μου

    Σε φιλώ πολύ ♥♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Το ποίημά σου μ' έκανε να νιώσω πολύ έντονα αυτό που πριν απλά κατανοούσα, δηλαδή το πόση ευαισθησία κρύβουν οι άνθρωποι μέσα τους. Πόση ανάγκη έχουν να την εκφράσουν. Όσο υπάρχει αυτό Άννα μου, όσο ο άνθρωπος νιώθει και το εκφράζει, δεν θα χαθεί ο ίδιος ποτέ κι αυτό θα συμβαίνει κόντρα στους καιρούς που τον ωθούν στην αλλοτρίωση και την απομόνωση.
    Τί όμορφο που είναι να συμμετέχουν τόσοι άνθρωποι στα λογοτεχνικά δρώμενα. Να γράφουν, να εκθέτουν τις σκέψεις τους, είναι εξαιρετικά σημαντικό και το σέβομαι πολύ.
    Ήθελα να το πω αυτό.
    Συγχαρητήρια Άννα μου που συμμετέχεις με τόσο βαθυστόχαστα δημιουργήματα!
    Καλή εβδομάδα και καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μακάρι Μαρία μου να μη χαθεί ποτέ ο άνθρωπος που νοιώθει...να μην χαθούν ιδέες που ακόμη υπάρχουν παρόλη την αλλοτρίωση..
      Σ'ευχαριστώ πολύ
      Θα ήταν όμορφο να συμμετέχεις και εσύ. Δεν ξέρω αν τα πονήματά μου είναι βαθυστόχαστα αλλά είναι δικά μου. Είμαι εγώ...
      Σ'ευχαριστώ ξανά
      Καλή σου εβδομάδα

      Διαγραφή
  12. Ενα πανεμορφο ποιημα που εξιστορεί με τον δικο του παραμυθενιο τροπο Αννιω μου με τα ξωτικα και τις νεράϊδες του...το ξεκινημα της ζωης..το λαθος του ανθρωπου και την ροη του να κατατρεφει τα γυρω του..και με την απληστια του..και το ελπιδοφόρο κλεισιμο του !!
    Μραβο Αννιω μου για την συμμετοχή σου.. χαιρομαι που διαβαζω τοσο ομορφες σκεψεις.!!
    Να εισαι και να περνας καλα΄ καλη σου εβδομαδα φιλη μου να έχεις ενα ομορφο μηνα .. φιλακιααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ Ρουλίτσα μου. Έτσι να μαστε δημιουργικές και παρούσες πάντα.
      Καλή εβδομάδα μάτια μου
      Φιλάκια

      Διαγραφή
  13. ένα από τα αγαπημένα μου! Μπράβο σου Άννα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Αννα μου γράφεις πολύ όμορφα και ζεστά !! Αληθινές σκέψεις με μια θετική αύρα που μου αφήνει ένα χαμόγελο και μια αίσθηση της ανθρώπινης ζεστής σου ψυχής !!Να είσαι καλά και να γράφεις καλή μου !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ Νικόλ μου να μου είσαι καλά. Τα λόγια σου με συγκινούν να το ξέρεις
      Καλό ξημέρωμα μάτια μου

      Διαγραφή
  15. Κορίτσια σας ..ζηλεύω για το χάρισμα της ποίησης. Κάποτε έγραφα ποιήματα, στη νιότη..τότε που η αθωότητα και η ομορφιά του σήμερα υπήρχε σε κάθε μου συναίσθημα. Τώρα οι στίχοι χάνονται από την καθημερινότητα και τα προβλήματα.Υπέροχοι οι στίχοι και τα νοήματα που αναβλύζουν από μέσα τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α Γεωργία μου τα προβλήματα και η καθημερινότητα σε οδηγεί σε άλλου είδους στίχους. Ξεκίνα να δεις πόσο θα εκτονωθείς. Χαίρομαι που σε βλέπω εδώ.Ήρεμη πια και όλα περαστικά ας είναι.
      Να σαι καλα΄μάτια μου
      Όνειρα γλυκά

      Διαγραφή
  16. Συγχαρητήρια αγαπημένη μου!
    Ωραιος τιτλος, ωραιο ποιημα, ωραια διδαχη, ολα ωραια!
    εισαι υπεροχη

    φιλια πολλα και να εχεις μια ομορφη μερα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ Κικίτσα μου
      Να σαι καλά υπέροχο πλάσμα
      Φιλιά πολλά και όνειρα γλυκά

      Διαγραφή
  17. Υπέροχο το ποίημα σου Αννούλα μου. Ήταν μέσα στις επιλογές μου και χάρηκα πολύ γι' αυτό! Του άξιζε χαχαχα
    Να 'σαι πάντα καλά, να δημιουργείς και να μας μεταφέρεις νοήματα.
    Σου στέλνω τα φιλιά μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσε Μαρινάκι μου. Αλληψηφιστήκαμε σ'αυτό το Συμπόσιο και δεν πήγε το μυαλό μου καθόλου ότι το Άκου μάνα ήταν δικό σου!!
      Να σαι καλά χαρά μου
      Φιλιά πολλά

      Διαγραφή
  18. Αυτοί οι στίχοι σου σπονδή στην ευμετάβλητη ανθρώπινη φύση.

    Τα μάτια της ψυχής σου ατενίζουν ψηλότερα και προσβλέπουν στην ανάβαση του ανθρώπινου πνεύματος στα εφ' ω ετάχθη.
    Ο λυρικός παρηγορητικός σου λόγος τάζει στην ανθρωπότητα ένα ελπιδοφόρο αύριο Αξιών κι ανθρωποσύνης όπου και ο τελευταίος θνητός θα βρει τη δική του στράτα φωτεινή και αλεηλάτητη.

    Χίλια σου μπράβο Αννούλα μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και ο δικός σου λόγος μου προσφέρει συγκίνηση και χαμόγελα πολλά
      Είσαι γλυκόστομη στο έχω πει, ναι;
      Σ'ευχαριστώ πολύ μάτια μου
      Τα φιλιά μου και όνειρα γλυκά

      Διαγραφή
  19. Να το πάλι ... πως το κάνεις βρε παιδί μου :)
    Μου αρέσει πολύ πολύ πολύ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μάνια μου καλή...Τι κάνω; Απλά ένα χορό ινδιάνικο χορεύω το χορό της έμπνευσης και μου 'ρχεται.χιχιχχι
      Χαίρομαι που σου αρέσει
      Κι εμένα μου αρέσει να συμμετέχω στα δρώμενα της γειτονιάς μας. Και τι να κάνω; Γράφω ό,τι μου ρθει.
      Φιλί γλυκό

      Διαγραφή
  20. Τι ωραία που είναι να διαβάζεις τόσο ωραίες σκέψεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νατάσσα καλώς όρισες. Σ'ευχαριστώ πολύ
      Θα σε επισκεφθώ σύντομα

      Διαγραφή
  21. Μου άρεσε, Άννα μου, πολύ!!! Μπράβο σου! Με συγκίνησε από την πρώτη ανάγνωση! Και χάρηκα που ήσουν πίσω από αυτή τη συμμετοχή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι Αλεξάνδρα μου. Και εμένα το δικό σου με συγκίνησε με την πρώτη ανάγνωση. Σ'ευχαριστώ πολύ
      Να σαι καλά! Και βρέχει εδώ, εκεί;

      Διαγραφή
  22. Νύμφες, νεράιδες, ξωτικά συνθέτουν ένα παραμυθένιο κείμενο. Μπράβο, Άννα μου. Πάντα τέτοια!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Πολύ στενοχωρήθηκα που το άφησα απ' έξω στη βαθμολογία ενώ ήταν μέσα στα πιο αγαπημένα μου αυτού του συμποσίου!
    Το κακό είναι πως αυτά ήταν παραπάνω από πέντε!
    Συγχαρητήρια πολλά Άννα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι γίνεται Μαρία μου Μέσα στο δρώμενο είναι να μένουν έξω και άλλα τόσα που μας αρέσουν. Δεν θα στενοχωρηθούμε γι αυτά τώρα. Εμένα μου συμβαίνει συνεχώς
      Σ'ευχαριστώ πολύ
      Να σαι καλά

      Διαγραφή
  24. Το γραπτό σου, Άννα μου, θαρρώ, μας ξεδίψασε όλους, όπως μας ξεδιψά κάθε χειρονομία αλληλεγγύης που βλέπουμε μπροστά μας. Δεν ξέρω σε τι αναλογία παίζει αυτό, αλλά ελπίζω η φύση που "εμφύσησαν" μέσα μας, με τις παλαιότερες ιδέες, να υπερισχύει έναντι της άλλης. Κι ας επέλθει η κατίσχυση με αργούς ρυθμούς. Δεν πειράζει! Φτάνει να έρθει... Άλλωστε, οι ιστοί αράχνης δεν φεύγουν εύκολα, πόσο μάλλον όταν είναι κι αρκετοί - θέλουν χρόνο και μεθοδικότητα.

    Σε φιλώ και σε συγχαίρω για την όμορφη συμμετοχή σου. ☺️

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι αν ξεδιψάσατε και είναι παρήγορο αν πραγματικά πιστεύεις ότι κάθε χειρονομία αλληλεγγύης μας ξεδιψά. Αυτό σημαίνει ότι διψάμε για προσφορά αγάπης, να τη νιώθουμε να τη βλέπουμε γύρω μας. Εγώ πάλι στηρίζομαι τόσο στα ξωτικά μπας και μας συνεφέρουν που μάλλον στην πραγματική ζωή δεν θα συμβεί ποτέ. Έτσι ακριβώς οι ιστοί αράχνης όχι μόνο δεν φεύγουν εύκολα αλλά αν σε πιάσουν κιόλας είσαι δεμένος γερά.
      Σ'ευχαριστώ πολύ Αναστασία μου
      Σε φιλώ

      Διαγραφή