''Το συλλαμβάνειν την στιγμήν''...σε άμιλλα!!!


Αποχαιρετισμός




Από όλα τα μέσα έκφρασης, η φωτογραφία είναι το μόνο που ακινητοποιεί μια συγκεκριμένη στιγμή στο χρόνο.

Ανρί Καρτιέ-Μπρεσόν, 1908-2004, Γάλλος φωτογράφος


Με αυτήν την φωτογραφία συμμετείχα στο διαγωνισμό φωτογραφίας με θέμα το Καλοκαίρι του blog Μαρία Έλενα δημιουργίες. 
Ευχαριστώ Μαρία Έλενα για τη φιλοξενία 
Ευχαριστώ και όλους για αυτό το καλοκαιρινό ''ξεμυάλισμα'' με τις φωτογραφίες τους. 

Μαρία Έλενα δημιουργίες

Νικητής του διαγωνισμού ο   Giannis Pit με μια θαυμάσια φωτογραφία που θα την δείτε στο blog του, όταν το αποφασίσει..
Η δική μου είναι από την Σαντορίνη. 
Οία!
Ηλιοβασίλεμα!!
Ίσως είναι από τα μοναδικά ηλιοβασιλέματα που ο ήλιος κάθε μέρα μας αποχαιρετά και δεν φεύγει μόνος. Πάντα υπάρχει κόσμος...ή για να ακριβολογώ τις καλοκαιρινές ημέρες πάντα υπάρχουν δεκάδες ζευγάρια μάτια που αιχμαλωτίζουν τη στιγμή που ο ήλιος ''βουτάει'' στην θάλασσα.
Και ακούς τη μελωδία της σιγαλιάς, βλέπεις τόσα χρώματα που ο ήλιος σκορπά τριγύρω και είσαι έτοιμος να ερωτευθείς ξανά.
Σαντορίνη....αγαπημένο νησί. 
Κάθε ταξίδι, λέω, είναι αγαπημένος προορισμός και κάθε φορά το επόμενο ταξίδι αναμένεται με προσμονή αλλά η Σαντορίνη με έχει σκλαβώσει. 
Την έχω ερωτευθεί ...Τελεία και Παύλα!
Καλό γλυκό μας μήνα!

58 σχόλια:

  1. Τώρα, αφού εσύ έβαλες τελεία και παύλα, εμείς τι να πούμε;
    Ωραία και νοσταλγική η δειλινοφωτογραφία σου, φαντάζομαι κι εσύ που βγάζεις τη φωτογραφία σου θα ανήκεις στο κάδρο ενός άλλου φωτογράφου που βγάζει φωτογραφία, από πιο πίσω, το ηλιοβασίλεμα του ιδιαίτερου νησιού, μια σκυταλοδρομία ακινητοποίησης του χρόνου που, αν παιχτεί σε καρέ, θα μας δώσει μια κινηματογραφική εκδοχή, σαν να υπάρχει ένας ήλιος που δεν πέφτει ποτέ και ένας κόσμος κινούμενος που περνάει από μπροστά του,
    αλλά,επιτέλους, θα πρέπει να σταματήσω να φλυαρώ, έχω υποσχεθεί να μαζευτώ αυτό το μήνα!

    Βέβαια, καλό μήνα και καλή θερινή φωτογραφική συγκομιδή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οχι Διονύση μου να μην πείτε αν είναι κακό για Σαντορίνη...τελεία και παύλα δηλώνει την απόλυτα δημοκρατική στάση μου χιχιχι
      Ναι και εγώ κάπου θα είμαι μέσα και δεν το σκέφτηκα ποτέ έτσι όπως το λες...πολύ ποιητικό αυτό με τον ήλιο που δεν πέφτει ποτέ...Το φαντάζομαι! Απίθανο..
      Καλό μήνα Διονύση και σ'ευχαριστώ μια και η φωτογραφική μου μπήκε πρώτη στις αποσκευές

      Διαγραφή
  2. Καλό μήνα Αννούλα μου με πολλά ηλιοβασιλέματα

    Σε φιλώ γλυκά ♥♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μήνα Ελενάκι μου με πολλές όμορφες ανατολές για το βιβλίο σου και ηλιοβασιλέματα για να λάμψει το αστέρι σου!
      Φιλάκια

      Διαγραφή
  3. Άννα μου συγχαρητήρια για την υπέροχη φωτογραφία σου...σίγουρα θα ήταν μέσα στις προτιμήσεις μου, αν είχα πάρει χαμπάρι τον διαγωνισμό δηλαδή!!

    Φιλιά πολλά και καλό μήνα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ Μαρία μου. Πώς δεν πήρες χαμπάρι το διαγωνισμό απορώ...
      Φιλιά πολλά και καλό μήνα και για σένα

      Διαγραφή
  4. Καλέ τι όμορφη φωτογραφία είναι αυτή, Αννούλα μου. Επαγγελματική! Δεν έχω επισκεφτεί τη Σαντορίνη, ελπίζω να τα καταφέρω κάποια στιγμή. Συμμερίζομαι κι εγώ την ιδέα βέβαια, πως κάθε φορά ο επόμενος προορισμός αναμένεται με προσμονή! Το καλύτερο ταξίδι θα είναι πάντα το επόμενο!
    Καλό μήνα να έχουμε και μια υπέροχη Κυριακή 🍉😘😀

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α Μαρίνα μου χαίρομαι που σου άρεσε η φωτογραφία. Και να πας Σαντορίνη οπωσδήποτε. Θα με θυμηθείς.
      Ναι το καλύτερο ταξίδι είναι το επόμενο και όταν το επόμενο είναι η Σαντορίνη τότε...ο λα λα!χαχαχαχα
      Καλό μήνα ψυχή μου

      Διαγραφή
  5. Αννα μου πολύ όμορφη φωτογραφία!
    Ομολογώ ότι δεν είμαι λάτρης της Σαντορίνης..!
    Η Οία είναι γραφική όπως και το Ημεροβίγλι αλλά δεν..

    Καλό μήνα με υγεία και δύναμη!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσε Κατερίνα μου. Πω πω πω τι μου λες τώρα...δεν είσαι λάτρης της Σαντορίνης;
      Σκέψου ότι σε ένα ταξίδι στο εξωτερικό συζήτηση με συνεπιβάτες ξένους λέγαμε για προορισμούς διακοπών και μας έλεγε ''εσείς έχετε μια Σαντορίνη και ψάχνετε να δείτε άλλα μέρη;;'''
      Φυσικά γούστα είναι αυτά...
      Καλό μήνα και σε σένα μάτια μου

      Διαγραφή
  6. Άννα μου
    πανέμορφη η φωτογραφία σου, από τις αγαπημένες μου επιλογές.
    Το ηλιοβασίλεμμα στην Οία είναι μια ονειρική βιωματική κατάσταση. Όπως λες δεν είναι μόνο η ομορφιά του τοπίου. Είναι και η συμμετοχή του κοινού στις στιγμές αυτές.
    Έχω επισκεφτεί την Σαντορίνη το 1982 νομίζω, κάπου εκεί. Αλησμόνητη πραγματικά. Αν δεν ήταν και πανάκριβη....
    Καλό μήνα κορίτσι μου και να είμαστε όλοι καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν δεν ήταν ακριβή Γιάννη μου θα πήγαινα συχνά. Πραγματικά αλησμόνητη...την έχω ερωτευτεί και κανένα άλλο μέρος ή νησί δεν μου έχει κάνει τόσο όμορφη εντύπωση.
      Τελικά όπως λέει και η κόρη μου έγιναν τόσο ακριβά τα νησιά σε συνδυασμό με τον περιορισμό των εσόδων μας που δεν μπορείς να επισκεφθείς τα νησιά της χώρας σου...
      Πάντως σ'ευχαριστώ για τη ψήφο στη φωτογραφία μου
      Καλό γλυκό σου μήνα

      Διαγραφή
  7. Συγχαρητήρια για τη φωτογραφία σου, Άννα μου.
    Και καλό μήνα, γεμάτο χαμόγελα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Συγχαρητήρια για την πανέμορφη φωτογραφία σου Άννα μου!
    Η Σαντορίνη είναι από μόνη της χώρα ολόκληρη.
    Καλό μήνα με χαρούλες και ξεκούραση εύχομαι.
    Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Μαράκι μου. Είναι όντως η Σαντορίνη μια ολόκληρη χώρα όπως το λες.
      Καλό γλυκό σου μήνα
      Σ'ευχαριστώ πολύ

      Διαγραφή
  9. Πώς να μην αποτυπωθεί και στη μνήμη σου αυτή η φωτογραφία Άννα μου!
    Έχω ζήσει και η ίδια αυτό το ηλιοβασίλεμα στην Σαντορίνη, όπως εξάλλου και εκατοντάδες τουρίστες που έρχονται απ΄ όλο τον κόσμο να δουν τον ήλιο να βουτά όπως τόσο όμορφα γράφεις "και ακούς τη μελωδία της σιγαλιάς, βλέπεις τόσα χρώματα που ο ήλιος σκορπά τριγύρω και είσαι έτοιμος να ερωτευθείς ξανά".
    ΑΦιλάκια τρυφερά και να έχεις ένα μήνα γεμάτο ομορφιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αρα ξέρεις Στεφανία μου πόσο δικαιολογημένος είναι ο έρωτας μου για Σαντορίνη...
      Φιλάκια πολλά και καλό σου μήνα

      Διαγραφή
  10. ΚΑΛΗΣΠΈΡΑ ΑΝΝΟΥΛΙ ΜΟΥ!!!!!!!
    ΚΑΛΆ Η ΣΑΝΤΟΡΊΝΗ ΘΕΛΕΙΣ ΔΕ ΘΕΛΕΙΣ ΣΕ ΚΑΝΕΙ ΡΟΜΑΝΤΙΚΌ. ΑΛΛΆ ΑΝ ΕΡΧΟΣΟΥΝ ΛΙΓΑ ΧΡΌΝΙΑ ΝΩΡΊΤΕΡΑ ΣΤΗ ΜΥΤΙΛΉΝΗ ΘΑ ΤΗΝ ΕΡΩΤΕΥΟΣΟΥΝ ΚΙ ΕΚΕΊΝΗ, ΟΧΙ ΟΤΙ ΤΩΡΑ ΔΕΝ ΕΊΝΑΙ ΩΡΑΊΑ ΕΕΕΕΕΕΕ;;;;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α Ελένη μου ονειρό μου είναι να έλθω Μυτιλήνη...Και είμαι σίγουρη ότι θα την ερωτευτώ. Έχω ακούσει τα καλύτερα. Καλό σου μήνα!!!

      Διαγραφή
  11. Καλό μήνα Αννούλα και συγχαρητήρια για την ειδυλιακή φωτογραφία σου!
    Δεν έχω πάει, αλλά έχω ακούσει τα καλύτερα για το αγαπημένο σου νησί.
    Εύχομαι να καταφέρεις να ξαναβρεθείς σύντομα στα σοκάκια της.
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μήνα Μαράκι μου. Να πας με την πρώτη ευκαιρία. Μπορεί να έχει πιο πολύ τουρισμό από ντόπιο πληθυσμό, μπορεί να είναι ακριβή αλλά θα σε αποζημιώσει
      Σ'ευχαριστώ πολύ και εγώ ονειρεύομαι τα σοκάκια της και εκείνον τον καφέ βλέποντας το ηφαίστειο!

      Διαγραφή
  12. Καλό μήνα!
    Τέλεια φωτογραφία!
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό σου μήνα! Και εγώ βρίσκω τέλεια όχι τόσο τη φωτογραφία αλλά την Οία
      Φιλάκια

      Διαγραφή
  13. Καλό μήνα Άννα μου.
    Υπέροχη φωτογραφία .
    Είναι απαγορευτικά τα νησιά μας για μας δυστυχώς .
    Ευτυχώς που επισκεφθήκαμε αρκετά πριν την κρίση.
    Καλο καλοκαίρι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μήνα Ρένα μου
      Ναι τα νησιά είναι απαγορευτικά για μας...ευτυχώς που είδαμε αρκετά πριν αλλά ποτέ δεν είναι αρκετά. Μου λείπει να μπορώ να φεύγω που και που...
      Καλό καλοκαίρι και σε σένα και σ'ευχαριστώ πολύ

      Διαγραφή
  14. Πολλές πολλές αναμνησεις από τη Σαντορίνη που έχει αξιοποιήσει τουριστικά το ηλιοβασίλεμα :) Εχω και εγώ μια φωτογραφία με το παλιο μου παλτό και πραγματικά ο χρόνος έχει σταματήσει εκεί στη δροσιά των νεανικών μας διακοπών :)
    Φιλι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που έχεις επισκεφθεί τη Σαντορίνη. Ναι εκεί σταμάτησε ο χρόνος αν και δεν ήταν διακοπές των νεανικών μου χρόνων αλλά και πάλι οι διακοπές όταν είναι όμορφες είναι για όλα τα χρόνια...
      Φιλιά

      Διαγραφή
  15. Καλημέρα αγαπημένη μου
    Καλό μήνα και καλή εβδομάδα
    Συγχαρητήρια για την φωτογραφία σου
    εκπληκτική κι απο ένα υπεροχο νησι που ακομη δεν εχω καταφερει να παω
    μπραβο και στον Γιαννη μας

    φιλια πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μήνα χαρά μου και καλή σου εβδομα΄δα
      Ευχαριστώ πολύ και να πας οπωσδήποτε...
      Να σαι καλά Κική μου
      Φιλάκια

      Διαγραφή
  16. Ενα απο τα ωραιότερα ηλιοβασιλεματα απο ότι λενε όσοι εχουν παει εκεί και εσύ μια απο τους τυχερους Αννιώ μου..
    Η φωτογραφια ειναι πραγματι μια στιγμή που την αιχμαλωτίζει ο φακός και μενει στο χρονο αναλειωτη να μας θυμηζει την στιγμή εκεινη.. τι ομορφο αλήθεια που ειναι οταν το σκεφτεις ε;.
    Η συμμετοχή σου Αννιω μου ήταν απο τις πιο ομορφες αν και νομιζω οτι ολες οι συμμετοχες ηταν πολύ ωραιιες τα συγχαρητηρια μου και στον Γιαννη για την δικη του..!!
    Ο καιρός πια εχει φτιαξει και σου ευχομαι να ξεκουραστεις..
    Καλή εβδομαδα και καλο μηνα γλυκια μου φιλακιααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι είναι από τα ωραιότερα Ρούλα μου και θα έπρεπε να πας να τη δεις.
      Χαίρομαι που σου άρεσε η φωτογραφία και του Γιάννη καταπληκτική
      Να σαι καλά και να περνάς υπέροχα. Καλό μήνα καλοκαιρινό και ξέγνοιαστο
      Φιλάκια

      Διαγραφή
  17. Αννούλα, προκαλείς με την φωτογραφία σου!
    Μαγεία! Και θες να βρεθείς πάραυτα εκεί...
    Είναι ένα νησί που δυστυχώς δεν έχω επισκεφτεί, όσο κι ακούγεται παράλογο!
    Θα ήθελα να πάω, όμως σε περίοδο που δεν θα πέσω πάνω στα πλήθη. Πέρα από το εξωτικό τοπίο και τις παράξενες ακρογιαλιές που θέλω οπψσδήποτε να απολαύσω, μεγάλη μου επιθυμία είναι επίσκεψη στα αρχαία του νησιού!
    Να δω πότε...
    Εσύ μείνε σταθερή σε αυτό που αγαπάς!
    Μας έδωσες μια μικρή γλυκιά γεύση!
    Να είσαι καλά, κορίτσι μου!
    Εύχομαι καλές διακοπές όπου κι αν βρεθείς φέτος, μια και η Ελλάδα είναι
    γεμάτη από ομορφιές, αρκεί κανείς να ψάξει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συγγνώμη για τα λαθάκια, αλλά είμαι συνήθως παπατρέχας...

      Διαγραφή
    2. Καλημέρα Γλαύκη μου. Να πας όποτε βρεις την ευκαιρία. Όταν είχα πάει εγώ φυσικά συνάντησα πολλά πλήθη όπως λες αλλά ούτε φασαρίες ούτε προβλήματα. Ήσυχα και διακριτικά. Αλλά μπορείς να πας Σεπτέμβρη αλλά αρχίζουν σχολεία τότε...
      Σ'ευχαριστώ πολύ μάτια μου
      Καλές διακοπές και σε σένα εύχομαι

      Διαγραφή
  18. Καλοκαίρι, Ελλάδα, θάλασσα, ηλιοβασίλεμα, ρομαντισμός... Κι όλες οι μυρωδιές κι οι αισθήσεις που δημιουργούνται βλέποντας την πανέμορφη φωτο. Υπέροχη πραγματικά, τόσο που θέλω να χωθώ κι εγώ κάπου εκεί ν' απολαμβάνω το θέαμα!
    Συγχαρητήρια, Άννα! Συγχαρητήρια και στους υπόλοιπους συμμετέχοντες και στο φίλο μας το Γιάννη που είναι πολυτάλαντη καλλιτεχνική ύπαρξη!
    Πολλά φιλιά κι εύχομαι πολλά ταξίδια και πολλές τέτοιες όμορφες εικόνες - αναμνήσεις! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσε η φώτο Κατερίνα μου. Η Ελλάδα είναι η βασίλισσα των διακοπών.
      Σ'ευχαριστώ πολύ
      Ναι ο Γιάννης είναι πολυτάλαντος και πού είσαι ακόμη λέω εγώ...
      Φιλάκια και σε σένα

      Διαγραφή
  19. Συμπατριώτισσα μου
    καλησπέρα
    οταν είδα τη φωτογραφία τούτη στο μπλογκ της Μαρίας Ελενας , κατάλαβα οτι ειναι στην Οια Σαντορίνης και το ξακουστό ηλιοβασίλεμα της [φημίζεται για το ηλιοβασίλεμα της ,οπως ειναι γνωστό άλλωστε]
    και μου άρεσε πολλά τούτη η φωτογραφία
    γι αυτό και εδωσα τους 3 μου βαθμούς
    [αν θυμούμαι καλά,3 εδωσα]


    πηγαμε και μεις το είδαμε που κοντά
    https://purple-delfinaki-sunset.blogspot.com/2018/01/blog-post_11.html

    φιλούθκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσε η φώτο μου και χαίρομαι που έχεις πάει και εσύ εκεί και ξέρεις την ομορφιά!
      Είναι ολοφάνερο ότι στη φώτο είναι η Οία...τόσο ξεχωριστή
      Φιλούθκια

      Διαγραφή
    2. Ξέχασα...σ'ευχαριστώ για το τριάρι σου στη φωτογραφία μου. Ναι τριάρι έδωσες!

      Διαγραφή
  20. Συγχαρητήρια για τη φωτογραφία, Άννα μου.
    Δεν έχω πάει Σαντορίνη και σίγουρα θα την αφήνω πάντα για μια άλλη φορά, αν και ακούω τα καλύτερα...
    Καλό μας καλοκαίρι! 🍦

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ Αλεξάνδρα μου. Να πας με την πρώτη ευκαιρία.
      Καλό καλοκαίρι και σε σένα

      Διαγραφή
  21. .
    Η Σαντορίνη προσφέρεται για καταπληκτικές απεικονίσεις .Κάθε γωνιά της ,κάθε σοκάκι, κάθε τοπίο κάθε σπίτι ,ουρανός και θάλασσα είναι ντυμένα με απαράμιλλη ομορφιά έως και μαγεία.

    Αλλά εδώ δεν πρόκειται για "νεκρά Φύση" που λένε, πανοραμική.
    Εδώ πρόκειται για σκηνοθετική αναπαράσταση του πλήθους που γίνεται ένα με την ομορφιά μιας άκρης του νησιού.
    Ανάσες, κίνηση,ζωντάνια ,ανέμελα αυτοσχεδιάζουν. Εδώ άνθρωποι και Θεοί τεχνίτες της ομορφιάς του κόσμου, σμίγουν και ζουν από κοινού σε μια ευλογημένη άκρη του Αιγαίου.

    Μπράβο Αννούλα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η Σαντορίνη είναι αγαπημένος προορισμός παρόλη τη φασαρία και την ακρίβια.
      Χαίρομαι που σ'αρεσε η φωτογραφία και σε έκανε ποιήτρια αλλά εσύ δεν έχεις πρόβλημα να ΄χαρίσεις θεϊκά λόγια
      Φιλάκια πολλά από την εξοχή

      Διαγραφή
  22. Συγχαρητήρια για την συμμετοχή σου.
    Ήταν πολύ όμορφη φωτο.
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ Μαρία Έλενα για τη φιλοξενία. Ήταν όλες οι φωτογραφίες υπέροχες
      Φιλιά πολλά

      Διαγραφή
  23. Η φωτογραφία σου είναι υπέροχη. Γενικά όλες ήταν ωραίες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και η δική σου μου άρεσε πολύ και την ψηφισα το ξέρεις
      Σ'ευχαριστώ Κώστα μου

      Διαγραφή
  24. Πολύ ωραία η φωτογραφία σου Αννούλα μου! Υπέροχα τα ηλιοβασιλέματα στη Σαντορίνη .Δεν έχω πάει, πολύ θα ήθελα, αλλά είναι δύσκολο. Να είσαι καλά φίλη μου!Πολυ ωραίες όλες οι συμμετοχές ! !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Μεταξία μου. Ναι η Σαντορίνη γενικά είναι υπέροχη...Μακάρι να μπορέσεις να πας Δύσκολο είναι όχι αδύνατο..
      Να σαι καλά

      Διαγραφή
  25. Καλό μήνα, Άννα μου. Είμαι ερωτευμένη με τη Σαντορίνη! Πολλά φιλιά, φίλη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να σαι καλά Μία μου. Και με το δίκιο σου είσαι ερωτευμένη...πάρε σειρά!!!
      Φιλάκια πολλά και καλά να περάσεις το καλοκαίρι σου

      Διαγραφή
  26. Καλό ξημέρωμα Άννα :) Φωτογραφία με ηλιοβασίλεμα από Σαντορίνη μεγαλείο !! Δέν έχω πάει σε αυτό το ιδιαίτερο νησί . Τα ηλιοβασιλέματα στο βάθος του ορίζοντα στη θάλασσα όλοι τα αγαπούν και αποχαιρετούν τον ήλιο ,που απομακρύνεται με τα τα ζεστά πορφυρά του χρώματα .Συγχαρητήρια για τη φωτογραφία και τα συναισυήματα ,που μας χάρισες .Καλημέρα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να πας Κυριακή μου στη Σαντορίνη μόλις μπορέσεις. Θα την απολαύσεις και θα δεις το μεγαλείο της φύσης και τις δημιουργίες της.
      Σ'ευχαριστώ πολύ
      Καλό σου βράδυ

      Διαγραφή
  27. Αννούλα μου!!!! Αχ δεν έχω τιμήσει το Αιγαίο μας τόσο και τα νησιά του αλλά αλοίμονο ποιος δεν έχει δει και δεν θαυμάσει τις ομορφιές τους είτε σε φωτό είτε σε βίντεο!!! Ξεμυαλίζουν αυτά τα ταξιδιάρικα θέματα!!!
    Καλό καλοκαίρι να χεις με δροσερές αποδράσεις κοπέλα μου!! Σε φιλώ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ Μαριλένα μουκαι χαίρομαι τόσο πολύ που σε βλέπω. Μας έλειψες!!!!!
      Καλό καλοκαίρι μάτια μου
      Εγώ ήδη είμαι εξοχή
      Φιλιά πολλά

      Διαγραφή
  28. Καλό υπολοιπο καλοκαιριού Άννα! :)
    Χαθήκαμε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Η Σαντορίνη αποτελεί και δικό μου αγαπημένο προορισμό. Έχει μια γοητεία νομίζω ξεχωριστή.

    Εύχομαι και σε άλλα ταξίδια Άννα μου <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή