Xρόνια Πολλά μανούλες !!!!!!!!!!!




Σήμερα ξύπνησα και με περίμενε μια μεγάλη αγκαλιά γεμάτη λουλούδια και ευχές:
''Χρόνια Πολλά μανούλα!!! 
Ευχές από τα παιδιά μου.....''Στην καλύτερη μανούλα του κόσμου'' έγραφε η κάρτα τους!!!!!!!!!!
Ευχαριστώ μάτια μου............Ευχαριστώ που εσείς με κάνατε να γιορτάζω σήμερα, περήφανη, γεμάτη αγάπη!!!
Όσα χρόνια και αν  πέρασαν, σήμερα πάντα ένα δάκρυ συγκίνησης κυλά...
Σήμερα γιορτάζει και η δική μου μητέρα................
Γριούλα πια..............
Χρόνια Πολλά μαμά!!!!!!!!!!!
Σ'ευχαριστώ που είσαι πάντα δίπλα μου!!!!!

2 σχόλια:

  1. Ναι, η μητέρα είναι ένα πρόσωπο που της οφείλουν πολλά! Είναι δεδομένο πως αγαπάει, άρα πρέπει και να την αγαπούν. Όσο για την ανάρτησή σου...πολύ συγκινητική αγαπητή μου φίλη... Καλό σου βράδυ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χρόνια πολλά λοιπόν στις μητέρες............Όλοι μας οφείλουμε αυτό που είμαστε στη μητέρα μας...
    Να σαι καλά! Χαίρομαι που πέρασες από εδώ.......
    Όνειρα γλυκά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή