Όχι ένα, ούτε δυο αλλά έξι κουτιά!! Λίγα τα λες;

Από το φθινόπωρο ξεκίνησα τις κατασκευές μου για τις γιορτινές ημέρες.  Δεν έκανα πολλά   και λόγω χρόνου (βλ. μπαμπάς) και γιατί οι κόρες μου μου παρήγγειλαν να τους ετοιμάσω τα δώρα που ήθελαν να κάνουν σε φίλους τους  στις γιορτές. Και τι ήθελαν; Τίποτε χριστουγεννιάτικο για να το έχει ο κάτοχος όλο το χρόνο. Και η παραγγελία αφορούσε το εξής ένα είδος: ξύλινο κουτί αποθήκευσης και διακόσμησης.  
Πώς να πω όχι; Και έτσι κυρίως τα βράδια ασχολιόμουν με τα κουτιά που παρήγγειλα on line και γέμισαν το εργαστήριο. Το θέμα είναι ότι κάθε ένα που τελείωνα  και το έπαιρναν, αποφάσιζαν να το κρατήσουν και ακολουθούσε  το επόμενο για τα δώρα τους. Τελικά απηύδησα με τόσα κουτιά. Έφτιαξα 6 συνολικά.
Και σκεφτόμουν πως τέτοιες ημέρες όταν ήμουν μικρή το σπίτι μοσχομύριζε κανέλα και γαρύφαλλο. Το δικό μου πάντως έχει μοσχο μυρίσει λούστρο και χρώματα!!! 
Να πώς κρατάω και εγώ τις παραδόσεις και παραπονιέμαι για τα παιδιά... Έχουμε λίγες ημέρες και ίσως προλάβω. 
Θα σας δείξω τα κουτιά μου ένα ένα με τη σειρά που τα έφτιαξα. Έτσι για να δείτε ότι δεν τεμπελιάζω.








Στο τέταρτο και στο πέμπτο λείπουν τα χερούλια τους, αλλά αν και μπήκαν κανονικά, εγώ φωτογραφίες βιάστηκα να τραβήξω...οπότε είναι άνευ...
Το τρίτο είναι παραγγελία για την πριγκιπέσα μου τη μικρή Αννούλα. Είναι δυνατόν να αρνηθώ;
Και φυσικά ανάμεσα στα κουτιά έφτιαξα και όσα είχα υποχρεώσεις και  βεβαίως για το μυστικό μου ταίρι(βλ. Μαριλένα)!

Δεν ξέρω αν θα προλάβω για άλλη ανάρτηση γι αυτό σας εύχομαι από τώρα καλά Χριστούγεννα. Να περάσετε με τους αγαπημένους σας όπως επιθυμείτε! 

55 σχόλια:

  1. Άννα (έχεις το αγαπημένο μου όνομα), οι κατασκευές σου είναι υπέροχες. Να τα γεμίσεις τα κουτιά και να τα δωρίσεις με καλούδια!
    Χριστουγεννιάτικο φέτος τίποτα δεν έφτιαξα, αυτή η εβδομάδα θα περιέχει κατασκευές μαγειρικές, κουραμπιέδες και μελομακάρονα, μετά θα έρθει και η ώρα του ρεβεγιόν, τα γνωστά!
    Έχω όμως εκρεμότητες και σχέδια από τη νέα χρονιά, ένα πάτσγουορκ (καινούργια αγάπη)που είναι στο τέλειωμα του, κι ακόμη ένα που θα γίνει τώρα η αρχή του!
    Εύχομαι πάντα να έχεις την χαρά και τη διάθεση να δημιουργείς.
    Καλές γιορτινές μέρες, καλά χριστούγεννα όπως τα επιθυμείς, με τους ανθρώπους που αγαπάς! Τα καλύτερα εύχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς την μου, (Στέλλα;;). Χαίρομαι που σου άρεσαν. Και θα ήθελα και εγώ να δω το πάτσγουορκ μια και είναι από αυτά που μ'αρέσουν αλλά δεν πιάνουν τα χέρια μου.
      Σ'ευχαριστώ πολύ πολύ
      Θα αφήσω ευχές προσωπικές στο μπλογκ σου
      Να μου είσαι καλά

      Διαγραφή
  2. Πολύ όμορφα , ρομαντικά και θυμίζουν παλιές ρομαντικές εποχές
    θυμίζουν βιντάζ
    μου αρέσουν πολύ τα βιντάζ , τα ρομαντικά και ότι θυμίζει παλιές εποχές
    το τελευταίο ειδικά με τη Βενετία που είδαμε που κοντά φέτος
    καλές γιορτές με υγεία , αγάπη και ωραίες στιγμές

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου αρέσουν Δελφινάκι μου. Να σαι καλά μάτια μου να πας όσα ταξίδια θέλεις και ονειρεύεσαι
      Θα τα πουμε ξανά

      Διαγραφή
  3. Υπέροχα και καλοδουλεμένα τα κουτιά σου, Αννούλα μου! Μου άρεσαν ιδιαίτερα το τρίτο και το τέταρτο!!!! Γειά στα χέρια σου! Θα τα χαρούν πολύ οι παραλήπτες τους. Κι εγώ φέτος δεν έκανα πολλά πράγματα, αν και το εργαστήρι μου μοιάζει σαν βομβαρδισμένο (να δώ πώς θα το συμμαζέψω!).
    Για την ώρα είμαστε σε αναμονή της άφιξης της εγγονούλας μας!!!!!
    Καλές χαρούμενες γιορτές, με υγεία και αγάπη!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με το καλό η μπέμπα σας!! Αχ τι όμορφη αναμονή και θα δεις πώς θα νοιώσεις όταν την πάρεις αγκαλιά! Καμιά σχέση με το συναίσθημα που γνωρίζεις σαν μάνα...τίποτε παρόμοιο! Με έναν πόνο Μαριάννα μου και να ναι γερές και οι δυο εύχομαι.
      Σ'ευχαριστώ για τους επαίνους σου. Ξέρεις ότι η γνώμη σου μετράει μια και είσαι από τις χρυσοχέρες της μπλογκογειτονιάς μας
      Φιλιά πολλά

      Διαγραφή
  4. Yπέροχες κατασκευές για τα καλύτερα Χριστουγεννιάτικα δώρα. Γιατί, όπως κι αν το κάνεις το χειροποίητο έχει άλλη αξία... Φυσικά αυτά πάνε μαζί με την αγάπη,που σίγουρα, φαίνεται, την σκορπάς απλόχερα στους δικούς σου!!!! ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ Βασίλη μου. Άντε κλείνουν τα σχολεία να ξεκουραστείς. Φυσικά το χειροποίητο έχει άλλη αξία αν και δεν πληρώνεται όπως μου είπε μια φίλη κάποτε.
      Να σαι καλά Θα περάσω να αφήσω και τις ευχές μου ''Στου μυαλού τα γυρίσματα''!

      Διαγραφή
  5. Μ' αρέσουν τα ταλέντα που δεν κρύβονται και τα .. έργα των χειρών τους. Θα μαζέψω τη ζήλεια μου για την κατασκευαστική σου ικανότητα, θα ενεργοποιήσω το υπόλοιπο της καλοσύνης που αυτό μου αφήνει και, αφού σε επαινέσω για ό,τι ωραίο δημιουργείς, θα σου ευχηθώ πολλές τέτοιες και άλλες δημιουργίες, Άννα. Έχω την εντύπωση ότι αυτό που σου δίνει η δημιουργία στην οποία εμπλέκεσαι είναι εξαιρετικά όμορφο και σημαντικό.
    να είσαι καλά, να δημιουργείς και να χαίρεσαι. Με το καλό, αυτές ο μέρες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε όχι και ζήλεια!! Και είναι θηλυκό που δε μαζεύεται!!Σ'ευχαριστώ Διονύση μου και το γράφω σκασμένη στα γέλια!!!
      Ναι αυτό που μου δίνει η δημιουργία είναι σημαντικότατο και υπέροχο. Απολύτως με κατανοείς!!
      Σ'ευχαριστώ θερμά

      Διαγραφή
  6. Καλημέρα Αννουλα μου!!
    Πανέμορφα ολα τα κουτιά σου,και εξαιρετική η δουλεια σου!! Μπραβο σου!
    Μου αρέσουν πάρα πολύ όλα!! Σίγουρα οι αποδέκτες τους θα κατά ενθουσιαστούν !!
    Προλαβαίνεις να φτιάξεις και τα γλυκά σου! Καλές γιορτές με υγεία και ευτυχία!!
    Καλά να περασετε!! Πολλά φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δήμητρά μου καλησπέρα σου. Χαίρομαι που μια πεπειραμένη τα βρήκε καλά... Να σαι καλά. Αν τα δώσουν τελικά στους αποδέκτες και δε μου φέρουν άλλα για να τους φτιάξω θα μάθουμε αν τους άρεσαν χαχααχαα
      Ναι ξεκινώ τα γλυκά μου...να κρατάμε και τα έθιμα
      Φιλιά πολλά μάτια μου

      Διαγραφή
  7. Καλημέρα Άννα μου γλυκιά!
    Πολύ ωραίες οι κατασκευές σου!
    Λατρεύω τα ξύλινα κουτάκια μπαουλακια. Έχω κι εγώ κάνα δυο.
    Γέλασα με τα παιδιά που τα κράτησαν για τον εαυτό τους.
    Θα πρέπει να ένιωσες περήφανη για τη δουλειά σου!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς την Ειρήνη μας. Χαίρομαι που σ'αρέσουν. Ναι τα κρατούν και δε με νοιάζει αυτό σκέφτομαι μην μου φέρουν άλλα για τους φίλους τους...τι να πω δεν έχω και χρόνο να τα ετοιμάσω χααχαχα
      Ναι ένιωσα καλά που τους άρεσαν και μου άρεσε και όλη η διαδικασία
      Σ'ευχαριστώ πολύ πολύ
      Φιλιά

      Διαγραφή
  8. Άννα μου καλό μεσημέρι! Μου αρέσουν τα κουτιά εκείνο που μου άρεσε περισσότερο είναι τα χρώματα. Τέλειος συνδυασμός. Δεν έχουν άδικο τα παιδιά! Να σου πω την αλήθεια και γω θα τα κράταγα. Πραγματικα είναι πολύ όμορφα. Εύχομαι να είναι πάντα γεμάτα με τα πιο όμορφα συναισθήματα...Φιλιά ..Να εισαι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς την μου! Χαίρομαι που σου άρεσαν. Και ναι τα χρώματα τα προσέχω ιδιαιτέρως και πρέπει να μου αρέσουν εμένα πρώτα. Σ'ευχαριστώ πολύ πολύ
      Φιλιά πολλά

      Διαγραφή
  9. Τι ωραία κουτιά και πόσο όμορφα φτιαγμένα, πολύ ωραία δώρα για Χριστούγεννα - μακάρι να γεμίσουν όλα από εξίσου όμορφα πράγματα. Συγχαρητήρια και σε σένα για τη δουλειά σου, το κουράγιο σου και την υπομονή σου.
    Καλά Χριστούγεννα και να περάσεις όμορφα τις γιορτινές αυτές μέρες, ακριβώς όπως τις επιθυμείς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς τον Μάριο. Έπρεπε να στρώσω χαλί που ήλθες πρώτη φορά νομίζω, και όχι τα κουτιά μου αλλά τι να πω δεν το ήξερα!!!χαχαχαχα
      Σ'ευχαριστώ πολύ πολύ
      Ευχές θα αφήσω στο μπλογκ σου.

      Διαγραφή
  10. Άννα φαίνονται τέλεια!
    Δεν διακρίνω κανένα ψεγάδι. Το μάτι μου συνήθως είναι αμείλικτο με τις λεπτομέρειες :)
    Φινέτσα, όμορφα χρώματα, ωραίες συνθέσεις, κουτιά για να φαίνονται με λίγα λόγια :)
    Tαλέντο και στις κατασκευές λοιπόν. Δύο το κρατούμενο.
    Να είσαι καλά και του χρόνου τα Χριστούγεννα να φτιάξεις πάλι όμορφα πραγματάκια για να ευχαριστήσεις τους αγαπημένους σου.
    Καλά Χριστούγεννα Άννα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε τώρα ψεγάδια θα βρεις μην το λες, αλλά μην πολυψάξεις. Μας νοιάζει τι φαίνεται ναι;
      Χαίρομαι που σου άρεσαν και δεν συνηθίζω να δείχνω τι φτιάχνω. Κακώς θα μου πεις αλλά βαριέμαι τις πολλές φώτο και ίσως να είναι και βαρετό σαν θέμα (έτσι σκέφτηκα)
      Ευχές προσωπικά θα τις αφήσω στο Φεύγουμε;
      Σ'ευχαριστώ πολύ πολύ

      Διαγραφή
  11. Τα λέω πανέμορφα!
    Καλές γιορτές να έχουμε, Άννα μου! Με υγεία και χαρά! 😊🎄

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ Αλεξάνδρα μου
      Θα τα πουμε στο μπλογκ σου
      Χαίρομαι που σου άρεσαν...

      Διαγραφή
  12. Ξετρελάθηκα με τα κουτιά σου και είναι γνωστό το φετίχ μου με τα κουτιά.Προτιμώ εκείνα με τις παπαρούνες γιατί απλά..αγαπώ τις παπαρούνες!Καλές γιορτές φίλη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εσύ στη λίστα με τα φετίχ! Οκ θα σε έχω υπόψη. Ξέρω παπαρούνες και ρόδια. Αγάπες είναι αυτές.
      Ευχές στο μπλογκ σου θα αφήσω
      Σ'ευχαριστώ πολύ

      Διαγραφή
  13. Βρε!!!!! Τι ταλαντούχο πλάσμα είσαι εσύ;! Τι μαγικά που είναι τα κουτιά σου! Πανέμορφα Αννούλα μου, μια αδυναμία στα δύο πρώτα θα την εκφράσω βέβαια! Όλα όμως ξεχωριστά, όλα υπέροχα και μοναδικά, σαν να μιλούν σε άλλη προσωπικότητα κάθε φορά.
    Γεια στα χέρια σου.
    Καλές γιορτές Αννούλα μου. Να περάσεις υπέροχα, να χαρείς κάθε στιγμή και να απολαύσεις αγαπημένα σου πρόσωπα.
    Πολλά πολλά φιλάκια! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρινάκι μου χαίρομαι που σου άρεσαν. Γούστα είναι αυτά και εμένα μ'αρέσουν όλα αλλά μην ευλογώ τα γένια μου (που δεν έχω κιόλας)!
      Σ'ευχαριστώ πολύ
      Τις προσωπικές ευχές μου θα τις πω στο μπλογκ σου
      Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  14. Ωωωωωωω τι λες τώρα !!!!
    βάλε και μένα στη λίστα εκείνων που λατρεύουν αυτά τα κουτιά δίκην ....φετίχ Άννα μου !
    Καλά ! το τι γέλιο έριξα εδώ εκεί που λες ότι το σπίτι μυρίζει λούστρο και χρώμα δεν λέγεται χαχαχαχαχαχαχα. Πάντως εγώ αυτό το ιδιάζον ...άρωμα το λατρεύω.
    Είναι πανέμορφα ! ένα προς ένα ! τυλιγμένα με την αγάπη σου για τα λατρεμένα σου πρόσωπα και τους φίλους. Το κάθε ένα είναι και ένα μικρό έργο τέχνης πραγματικά. Σε φαντάζομαι σε ένα εργαστήρι να δουλεύεις καλυμμένη ολόγυρα με ...κουτιά ! Σαν το εργαστήρι του Άη Βασίλη ένα πράμα.
    Να τα χαρείτε Άννα μου και να σου ευχηθώ με όλη μου την καρδιά Καλά Χριστούγεννα κορίτσι μου σε σένα και στην οικογένειά σου.
    Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εγώ είμαι στη λίστα πρώτη πρώτη. Φετιχ δε λες τίποτε. Και ναι γελάσαμε με το λούστρο που μυρίζει το σπίτι; Ξέρεις εσύ!!!
      Σ'ευχαριστώ πολύ χαίρομαι που σου άρεσαν.
      Ναι σαν τον Άη Βασίλη στο εργαστήριο αλλά στο πιο βρώμικο του...χαχααα
      Σ'ευχαριστώ και τις ευχές προσωπικά στο μπλογκ σου
      Φιλιά

      Διαγραφή
  15. Ένα "Εύγε" για κάθε κουτί!
    Μια ακόμη τρανταχτή απόδειξη πως εκτός απ΄το μολύβι-γράψιμο, "έχεις" και την φαντασία και την ευχέρεια της κατασκευής!
    Από καρδιάς σου εύχομαι αυτές οι γιορτές να γεμίσουν χαρά όλη την οικογένεια σου!
    ΑΦιλάκια πολλά πολλά Άννα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ Στεφανία μου. Χαίρομαι που σου άρεσαν. Ευχές θα αφήσω και στο μπλογκ σου .Σιγά σιγά θα σας επισκεφθώ όλους
      Φιλάκια πολλά πολλά

      Διαγραφή
  16. Έλα Χριστέ μου, καλέ Άννα τι έφτιαξες κορίτσι μου; Την Εδέμ; Τι υπέροχα καλλιτεχνήματα και δεν αδικώ τις κόρες σου που τα κράτησαν για την πάρτη τους. Πώς να αποχωριστείς κάτι τέτοιο; Συγχαρητήρια χρυσοχέρα μου! Φιλιά πολλά και να περάσεις όμορφα και λουστραρισμέναααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαααα όχι και Εδέμ Μαίρη μου. Αλλά σ'ευχαριστώ πολύ πολύ. Μόνο κουτιά έδειξα όχι όλα τα καλούδια του κόσμου!!!
      Ναι αφού δεν θέλουν να τα αποχωριστούν σημαίνει ότι τους αρέσουν πολύ και αυτό με ευχαριστεί αλλά ζητούν το επόμενο και το μεθεπόμενο για δώρα και πάει λέγοντας. Πού να βάλεις και τόσα κουτιά στο σπίτι μου λες;
      Φιλιά πολλά κι από εμένα. Οι ευχές μου για σένα στο μπλογκ σου

      Διαγραφή
  17. Μπράβο Άννα, εξαιρετικά τα κουτιά με πολύ ωραία δουλειά !!!!
    Φαντάζομαι τη χαρά των κοριτσιών σου και με το δίκιο τους βέβαια !!!!
    Καλές γιορτές και πολλά φιλιά !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ράνια μου χαίρομαι που σου αρέσουν. Όταν το λέει αυτό κάποια χρυσοχέρα που καταπιάνεται με χειροτεχνίες σημαίνει πολλά
      Να σαι καλά μάτια μου και θα σε επισκεφθώ για τις ευχές μου
      Φιλιά πολλά

      Διαγραφή
  18. Αννα μου τα κουτιά των κοριτσιών είναι πάρα πολύ όμορφα και συμφωνώ μαζί τους τα δώρα να μην είναι σε Χριστουγεννιάτικο στυλ!! Πραγματικά δεν είναι μόνο η γραφή σου αλλά και οι χειροτεχνίες σου εξ ίσου υπέροχες !! ΣΕ φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νικόλ μου και εγώ τα δώρα δεν θέλω να είναι Χριστουγεννιάτικα.Βέβαια πάντα το κύριο δώρο συμπληρώνεται με κάτι χριστουγεννιάτικο λόγω των ημερών και αυτό πιστεύουν και οι κόρες μου.Ω ωωω με τιμούν τα λόγια σου μια και είσαι από τις αρχηγούς της χειροτεχνίας. Να σαι καλά
      Τα φιλιά μου

      Διαγραφή
  19. Εντάξει. Κάθε φορά που αγοράζω ετοιματζίδικο δώρο, νιώθω ενοχές. Έτσι με καταντήσατε όλες εσείς οι χρυσοχέρες. Τι να πω για τα ρομαντικά-θεσπέσια μπαουλάκια σου; Τι τέχνη κι αυτή! Μεταμόρφωσες μισή ντουζίνα άψυχα κουτιά και τα έκανες άψογα! Νομίζω πως όποιο κι αν είναι το περιεχόμενό τους, όλη η αξία είναι στη χειροποίητη τεχνική τους. Συγχαρητήρια Αννούλα! Και Καλά Χριστούγεννα να περάσετε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ Μαράκι μου όχι και ενοχές. Πάρε ένα κουτάκι και θα σου γράψω με λεπτομέρεια τι θα κάνεις και θα δεις μα με την πρώτη ή τη δεύτερη φορά πώς θα το καταφέρεις. Χρυσοχέρα θα γίνεις και εσύ. Ήδη χρυσοχέρα είσαι αφού μεταφέρεις τις σκέψεις στο χαρτί τόσο πετυχημένα! Σ'ευχαριστώ κορίτσι μου να σαι καλά.
      Φιλάκια

      Διαγραφή
  20. Χρυσοχέρα δεν θα πει τίποτα . Τι φαντασία, τι καλλιτεχνικό ταμπεραμέντο, τι Φως, τι Χρώμα. Όλα μαζί συνθέτουν μέσα από τα μαγικά σου χέρια μια πραγματικότητα που κάνει και τον πιο άπιστο να πιστέψει τουλάχιστον σε μιαν Θεά. Την Ομορφιά !

    Καλά, και γω δεν ήξερα τίποτα ; Ίσως επειδή δεν επισκέπτομαι συχνά το fb και -μεταξύ μας- δεν το ψάχνω δεν έπεσε στην αντίληψή μου.. Σήμερα έτυχε να περάσω και χτύπησα φλέβα στον πακτωλό των υπέροχων δημιουργιών σου.
    Μπράβο Αννούλα μου. Άλλωστε τώρα που το σκέπτομαι, δεν θα μπορούσε οποιαδήποτε παρέμβαση σου σε οποιοδήποτε χώρο να υπολείπεται του αναστήματός Σου. Σε χάρηκα και σε καμάρωσα για μια ακόμη φορά.

    Στα εύχομαι όλα όσα σου αξίζουν και σου αναλογούν και δεν ξέρω που θα τα βάλεις τόσα πολλά....
    Ζεστά,γλυκά,ήρεμα Χριστούγεννα σου εύχομαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εσύ τώρα Λυγερή μου με έκανες κορυφή! Απλά ασχολούμαι όταν έχω χρόνο Λυγερούλα μου δεν κάνω κάτι ιδιαίτερο και δεν θα τα δεις στο φέις. Ό,τι αναρτώ εδώ βλέπεις και δεν τα έχω βάλει όλα.
      Σ'ευχαριστώ μάτια μου να σαι καλά. Πω πω πω έχω κοκκινήσει να το ξέρεις. Και δεν είναι τίποτε υπερβολικά σπουδαίο!
      Σ'ευχαριστώ πολύ πολύ
      Φιλιά πολλά

      Διαγραφή
  21. Τί άλλο ήθελες να κάνεις Άννα ;
    6 κουτιά και τί κουτιά .
    Γειά στα χέρια σου όλα είναι υπέροχα.
    Πάντως καλύτερα αυτά από τα μελομακάρονα.
    Άκου που σου λέω 😁😁😁😁
    Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά.
    Καλά Χριστούγεννα και του χρόνου με υγεία .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ Ρένα μου. Α κι εγώ το ευχαριστήθηκα καλύτερα από το να φτιάχνω και να τρώω φυσικά μελομακάρονα.χααχαχα
      Να σαι καλά
      Φιλιά πολλά

      Διαγραφή
  22. Γλυκιά μου, τα είδα απο το φεισμπουκ, ειναι εξαιρετικα!
    Πολλα μπραβο!!!

    καλες γιορτες ευχομαι
    να περασετε ομορφα

    φιλια πολλα πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ Κική μου. Και εσύ να περάσεις πανέμορφα στο χωριό
      Φιλάκια

      Διαγραφή
    2. Αννιω μου ακόμα είμαι εκτός σύνδεσης του λαπτοτ γράφω από το κινητό μου είναι αρκετά δύσκολο τα μπαουλακια σου είναι πανέμορφα για στα χέρια σου φιλενάδα σε καταλαβαίνω τόσο με τα κορίτσια σου.. Χα.. Χα. Ελπίζω να μπορέσω να δημοσιευτεί το σχόλιο μου.. Να περάσεις όμορφα με τους αγαπημένους σου πανέμορφα
      Τις γιορτινά μέρες Αννιω μου φιλάκια.

      Διαγραφή
    3. Ωωωω Ρούλα μου μεγάλη ζημιά έπαθες έτσι; Εύχομαι γρήγορα να διορθωθεί ο υπολογιστής σου. Μια χαρά όμως αφήνεις σχόλια και με το κινητό βλέπω. Εξπέρ έγινες!!
      Σ'ευχαριστώ για τις ευχές
      Φιλιά πολλά

      Διαγραφή
  23. Πως έχασα αυτή την ανάρτηση;
    Άννα μου υπέροχα!!!αγαπημένα χρώματα,αγαπημένα όλα!!!!τι να πω!
    Καλές γιορτές γλυκιά μου!!!φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α σ'ευχαριστώ Δέσποινά μου.Χαίρομαι που σου άρεσαν, χαίρομαι τόσο πολύ γιατί είσαι μια δημιουργός που ξέρει και φτιάχνει υπέροχα πράγματα
      Να περάσεις καλά
      Φιλάκια

      Διαγραφή
  24. Πολυλογείς όμως, σε βλέπω πολυλογείς και δεν δουλεύεις.χαχα Λατρεύω αυτή την μυρωδιά και λατρεύω και το δεύτερο κουτί...
    Καταλαβαινεις φυσικά πως με έχει βάλει επιστάτη εργαστηρίων ο κοκκινοφορεμένος. Να πας και στο έργαστήριο της Άννας, είναι έξυπνο και δραστήριο ξωτικό :) ε ήρθα
    το δεύτερο βρε παιδί, δεν μπορώ να ξεκολλήσω την ματιά μου από το δεύτερο κουτί ουφ...
    Να σε καλά καλά Χριστούγεννα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πω πω πω θέλεις να δουλεύω συνεχώς έτσι; Είμαι καλό ξωτικό ναι και δραστήριο ναι και έξυπνο ναι και πολυλογού όπως διαπίστησες!!😄 😄
      Σου αρέσει το δεύτερο κουτί έτσι; Ε και εκείνοι που το πήραν ως δώρο το αγάπησαν. Αλλά εσύ ως επιστάτης μπορείς να διαλέξεις όποιο κουτί θέλεις!!!
      Να σαι καλά Μάνια μου
      Να περάσεις υπέροχα!

      Διαγραφή
  25. Πολύ όμορφα τα κουτιά σου Άννα μου, ρομαντικα και πολύ προσεγμένα!Δικιο είχαν τα παιδιά που τα έπαιρναν.Και μένα η κόρη μου ότι έφτιαξα φέτος το πήρε και στόλισε το σπίτι της !Να είσαι καλά και του χρόνου!!! Να περάσεις όμορφα με την οικογένειά σου. Καλά Χριστούγεννα με υγεία φίλη μου !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ Μεταξία μου Χαίρομαι που τα βρίσκεις προσεγμένα γιατί είσαι ειδική στα χειροποίητα. Αχ αυτά τα παιδιά μας! Ό,τι τους αρέσει δικαιωματικά τους ανήκει...χαααα Να σαι καλά μάτια μου. Να περάσεις όμορφες γιορτές. Σε φιλώ

      Διαγραφή
  26. Ω, δηλώνω ενθουσιωδώς εντυπωσιασμένη, Αννούλα μου. Δεν ήξερα πως κι εσύ είσαι επί των καλλιτεχνικών (ή το ήξερα κι απλώς το... ξέχασα; 🙄🤔). Πραγματικά, είναι όλα υπέροχα. Δεν αδικώ τα παιδιά, κι εγώ με πόνο ψυχής θα τ' αποχωριζόμουν, αν τ' αποχωριζόμουν δηλαδή. Σε φιλώ & σε συγχαίρω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ω ωω σ'ευχαριστώ Αναστασία μου. Μπορεί και να το ξέχασες μια και δεν βάζω συχνά δημιουργίες μου...Χαίρομαι που σου άρεσαν.Να σαι καλα
      Σε φιλώ

      Διαγραφή