Ζητείται ονειροπόλος!!

πηγή

''Ο Τζο είχε κάνει την έναρξη της σημερινής συνεδρίασης καταθέτοντας το καινούργιο νομοσχέδιο περί εκπαίδευσης και ζητώντας από το κράτος να επεκτείνει τα ήδη υπάρχοντα σχολεία, να χτίσει εβδομήντα καινούργια....''
Ο αντίλογος  (   σερ Τσαρλς ιδιοκτήτης 5 εργοστασίων ενδυμάτων ) ήταν ότι το κράτος θα χρεοκοπήσει.
'' Τα μορφωμένα παιδιά'' συνεχίζει ο Τζο '' γίνονται έξυπνα παιδιά και τα έξυπνα παιδιά κάνουν ερωτήσεις. Δεν μας συμφέρει να έχουμε τη ράφτρα μας να μας ρωτάει ''Γιατί πληρώνομαι εφτά πένες για να φτιάξω μια μπλούζα, σερ Τσαρλς,όταν εσύ την πουλάς δυο λίρες;''
΄΄..............Δείτε τι έχουμε καταφέρει : καλύτερη προστασία ενάντια στην παιδική κακοποίηση και εκμετάλλευση, συντάξεις για τους ηλικιωμένους και κρατικό επίδομα ανεργίας....''
''Οι αρνητές λένε ότι αυτά τα πράγματα δεν είναι εφικτά. Αποκαλούν ονειροπόλους εκείνους που εισηγούνται μέτρα για την προστασία της παιδικής ηλικίας.........Όπως με αποκαλείτε εμένα μερικοί από σας, οι πιο ευγενικοί. Αν οι ονειροπόλοι είναι αυτοί που κρατούν μακριά από τα υφαντουργία τα εξάχρονα παιδιά, που αγωνίζονται για να πάρουν  τέλος η αγραμματοσύνη και η άγνοια , τότε είμαι περήφανος που με αποκαλούν ονειροπόλο''!


Διαβάζοντας αυτό το απόσπασμα από το βιβλίο της Τζένιφερ Ντόνελι '' Το άγριο τριαντάφυλλο '',το τελευταίο της τριλογίας της, που διαδραματίζεται στο Λονδίνο το 1914, λίγο πριν ξεσπάσει ο Α' Παγκόσμιος πόλεμος, έκανα τη σύγκριση με το σήμερα
Επειδή  χθες ήταν η ημέρα του παιδιού και ακούστηκαν τόσο όμορφα λόγια για τα δικαιώματά του, ανέτρεξα στους αριθμούς των παιδιών που εργάζονται παγκοσμίως.
Ανέτρεξα στα νούμερα των κακοποιημένων παιδιών αλλά και στα ποσοστά της φτώχειας.

22 χιλιάδες παιδιά το χρόνο  πεθαίνουν από αιτίες που σχετίζονται με την εργασία  
 8,4 εκατομμύρια παιδιά είναι θύματα δουλείας και πορνείας.
Περισσότερα από 100 εκατομμύρια από αυτά τα παιδιά δεν πηγαίνουν στο σχολείο παγκοσμίως
Αλλά και στη χώρα μας που τα ποσοστά  της παιδικής εργασίας είναι μικρά, εν τούτοις υπάρχουν παιδιά που εργάζονται και δεν πάνε σχολείο. Τώρα μάλιστα με την οικονομική κρίση όλα τα ποσοστά αυξήθηκαν.

Ζητούνται επειγόντως ονειροπόλοι!
Και για την ενημέρωσή μας ας ξέρουμε ότι η ονειροπόληση οδηγεί ευκολότερα στη λύση δύσκολων προβλημάτων.
Μελέτη του Πανεπιστημίου της Καλιφόρνια έδειξε ότι μπορούμε να βελτιώσουμε την ικανότητα επίλυσης περίπλοκων προβλημάτων, επιτρέποντας απλά στον νου μας να ονειροπολεί.

πηγή

50 σχόλια:

  1. Υπέροχο θέμα έχει η ανάρτηση σου Άννα μου! Τα παιδιά που ένα μεγάλο ποσοστό γονιών τα αντιμετωπίζει όπως τις ντομάτες που θα καλλιεργούσε. Για να μη σου πω πως την ντομάτα θα την σεβόταν περισσότερο! Με τέτοια ποσοστά παιδιών που είναι προϊόν εκμετάλλευσης και με τέτοια ποσοστά παιδικής κακοποίησης έχουμε θράσος να λέμε πως είμαστε πολιτισμένοι άνθρωποι. Όσο για την μόρφωση, το απαίδευτο μυαλό είναι ευκολοχείριστο λένε. Και αυτό αποδεικνύεται όπου και να ανατρέξεις! Σίγουρα οι ονειροπόλοι πετυχαίνουν στόχους, αρκεί να μη μένουν μόνο στην ονειροπόληση! Πολλά φιλιά Άννα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε τόσα ακούσαμε πάλι για τα δικαιώματα των παιδιών μην εφησυχάζουμε ότι όλα βαίνουν καλώς. Ναι υπάρχουν και αυτοί οι γονείς, δυστυχώς.
      Φυσικά θέλουν ευκολοχείριστα μυαλά αλλά και επαίτες για να είναι υποτελείς.
      Αν ονειροπολείς μέσα στα πλαίσια της λογικής φυσικά πετυχαίνεις στόχους
      Να σαι καλά Μαίρη μου
      Φιλάκια

      Διαγραφή
  2. Άννα μου ζόρικο θέμα για τη μία μετά τα μεσάνυχτα. Άντε να κοιμηθείς τώρα! Πιο εύκολα βρίσκεις 20ευρω στο Σύνταγμα παρά ονειροπόλο.Υπέροχο θέμα που καίει. Ατέλειωτες λίστες ντροπής για την παιδική εκμετάλλευση, παγκόσμιο έγκλημα των...πολιτισμένων χωρών. Και λεγόμαστε άνθρωποι!
    ...............................................
    Μα ξέρω, Θεέ μου, πως αλλού
    κι άλλα παιδάκια θα ’ναι,
    που πεινασμένα και γδυτά
    κι έρημα θ’ αγρυπνάνε

    και που δεν θα ’χουν μαλακό
    κι ολάσπρο προσκεφάλι,
    το νυσταγμένο και βαρύ
    να γείρουνε κεφάλι.

    Αχ! κάνε, Θεέ μου, στο εξής
    σ’ όλη την οικουμένη
    παιδί ορφανό κι αστέγαστο
    κανένα να μη μένει.

    Κι όπου δεν έχουν τα φτωχά
    να γείρουν το κεφάλι,
    στέλνε με τ’ αγγελούδι σου
    κι από ’να προσκεφάλι.

    Μιχ. Δ. Στασινόπουλος (απόσπασμα από το: Προσευχή για τα άστεγα παιδιά)

    Ένα θέμα προς σκέψη. Άννα μου σ'ευχαριστούμε...Φιλιά. Καλό ξημέρωμα!!





    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτή η προσευχή πάντα με συγκινεί. Σ'ευχαριστώ Αννίκα μου που μου τη θύμισες.
      Φυσικά πού να βρεθεί ονειροπόλος; Ξέρεις, το άγχος και τα προβλήματα σκοτώνουν τα όνειρα. Και ναι ζόρικο θέμα αλλά βρε Αννίκα μου και εσύ πήγες να το διαβάσεις 1 η ώρα μετά τα μεσάνυχτα; Άστο για την άλλη ημέρα....Ελπίζω να μη σου στέρησα τον ύπνο...
      Μπορεί να λεγόμαστε άνθρωποι αλλά δεν είμαστε...Θέλει πολύ δρόμο να κατακτήσουμε και από ό,τι είδες από το απόσπασμα που είναι αληθινά γεγονότα του 1914 καταλαβαίνεις ότι βαδίζουμε μπροστά με το βήμα χελώνας.
      Σε φιλώ και σ'ευχαριστώ

      Διαγραφή
    2. Άννα μου μην ανησυχείς. Για μια στιγμή μελαγχόλησα αλλά ας είναι καλά τα Xanax, δεν έχασα τον ύπνο μου. Ξέρεις, στη 1 είπα να κλείσω τον υπολογιστή και έπεσα πάνω στην ανάρτησή σου. Ωωωπ είπα ολόφρεσκη και θα 'μαι η πρώτη που θα απαντήσω. Ναι καλά! Υπάρχουν κι άλλα νυχτοπούλια. Με πρόλαβε η Μαίρη....Να σε ευχαριστήσω για άλλη μια φορά για την ευαισθησία σου και για τα θέματα που μας δίνουν τροφή για σκέψη....Την αγάπη μου!

      Διαγραφή
    3. Αχ xanax γιατί μελαγχόλησες από την ανάρτησή μου; Θεέ και Κύριε. Ναι νυχτοπούλια πολλά υπάρχουν βλέπεις. Αλλά είτε είσαι η πρώτη είτε τελευταία είσαι σημαντική φίλη που τα σχόλιά σου τα απολαμβάνω.
      Σε φιλώ

      Διαγραφή
  3. Καλημερα Αννουλα μου!
    Ωραιο θέμα και υπέροχο κείμενο!
    Δυστυχώς βλέπουμε και εδω να εκμεταλλεύονται μικρά παιδακια ,να ζητιανεύουν στους δρόμους και στα φανάρια. Και πολυ συχνά να πέφτουν θύματα κακοποιήσης.Σε αυτούς τους δύσκολους καιρούς που ζούμε δεν υπάρχει διάθεση για ονειροπόληση δυστυχώς! Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς τη Δήμητρά μου; Ναι δυστυχώς τα παιδιά ταλαιπωρούνται και βασανίζονται ακόμη και σήμερα , στο 2018!!!! Ναι αυτό πιστεύω και εγώ η ονειροπόληση θέλει ελπίδα για το αύριο...
      Φιλάκια

      Διαγραφή
  4. Με λογισμό και μ' όνειρο, όπως έγραφε κι ο Σολωμός. Για να μη μένει το όνειρο όνειρο. Για να κρατάμε έμπνευση από το όνειρο και να ενεργούμε με λογισμό στην "πραγματική" ζωή. Για να δίνουμε αγώνες με στόχους ρεαλιστικούς, που μπορούν να απαλύνουν τον ανθρώπινο πόνο, και να μην αφηνόμαστε στη στείρα ονειροπόληση.
    Το κακό είναι, Άννα, ότι η αγωνιστική μας ορμή απέναντι και στο πρόβλημα της παιδικής κακοποίησης που γράφεις όσο και σε πολλά άλλα, τις τελευταίες δεκαετίες έχει καταπέσει. Ο σύγχρονος άνθρωπος νιώθει αρκετά αδύναμος σε σχέση με την προσωπική του παρέμβαση στα πράγματα και χρειάζεται πολλά να αναστραφούν για να πιστέψουμε και να πάρουμε στα χέρια μα τη δυναμικότητά μας. Η ονειροπόληση - με τον τρόπο που περιγράφεται στο απόσπασμα - βοηθάει σ' αυτό.

    Τις καλημέρες μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φυσικά ''Με λογισμό και μ'΄όνειρο'' όπως γράφει και ο μεγάλος μας ποιητής που μας χάρισε το νησί σου. Γιατί αν είναι μόνο όνειρο τότε πάμε στην ουτοπία.
      Δεν ξέρω Διονύση αν ο άνθρωπος σήμερα νιώθει αδύναμος ή αν αδιαφορεί. Αν έχει συνηθίσει από τον ''βομβαρδισμό'' τόσων αρνητικών συμβάντων τα άσχημα ακόμη και στα παιδιά.Δεν ξέρω ....
      Πάντως ας ονειροπολούμε, πού ξέρεις;
      Καλησπέρα σου και σ'ευχαριστώ

      Διαγραφή
  5. Πολύ ωραία ανάρτηση, που μάλιστα έχει να δώσει γνώση. Είναι ωραιο να ονειροπολουμε κ;ι τώρα έχουμε και την έγκριση από τους επιστήμονες. Πρέπει να βρεθεί τρόπος να μην υποφέρει κανένα παιδί. Είναι αδιανόητο ;υτο που συμβαίνει...αυτά τα νούμερα, ιδιαίτερα στην εποχή μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ Ειρήνη μου. Χαίρομαι που συμφωνούμε αλλά δεν νομίζω ότι θα βρεθεί ποτέ τρόπος να μην υποφέρουν τα παιδιά. Πρώτα θα έπρεπε οι γονείς να έχουν στοιχειώδη παιδεία και εργασία για να μεγαλώνουν σωστά τα παιδιά. Και φυσικά έλεγχος των γεννήσεων. Να δυο ιδέες που πιστεύω εγώ ότι θα βοηθούσαν. Αλλά ποτέ δεν θα γίνει...και γι αυτό μένει η ονειροπόληση
      Καλησπέρα σου

      Διαγραφή
  6. Πρώτα θα πω για το χριστουγεννιάτικο διάκοσμο σου που με γέμισε με χαμόγελα.Αν ζητάς ονειροπόλο..εγώ είμαι εδώ, δεν θέλω να πιστεύω ότι οι άνθρωποι όλοι δρουν καθαρά από υπολογισμό, δεν θέλω ποτέ να πάψω να ελπίζω ότι ο κόσμος δεν θα αλλάξει προς το καλύτερο κόντρα σε όλα..θα ήταν άδικο..θέλω τα εγγόνια μου σε ένα όμορφο κόσμο και είναι στο χέρι των γονιών να τα κάνουν να φτιάξουν ένα τέτοιο κόσμο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α πολύ το χάρηκα που σε γέμισα χαμόγελα. Ο διάκοσμος δηλ αλλά το ίδιο είναι.
      Όσο για το θέμα μας χρειάζονται σαν και σένα ονειροπόλοι. Κοίτα πόσα κάνεις, πόσα προσφέρεις. Μακάρι να ήταν μόνο στο χέρι των γονιών αλλά και τους γονείς ποιος θα τους εκπαιδεύσει;

      Διαγραφή
  7. Για μια ακόμα φορά το κοινωνικό και ταξικό προφίλ της σκέψης και της θεματολογίας σου με κάνει περήφανο για σένα Άννα μου.
    Μέσα από το πράγματι συγκλονιστικό κομμάτι του βιβλίου που ανέφερες (κοίτα τι κυκλοφορεί και δεν το ξέρουμε...) ανοίγεται η μεγάλη αυτή αλήθεια για το σκλαβοπάζαρο της παιδικής εργασίας.
    Άραγε αναρωτηθήκαμε ότι πολλά απ τα μοδάτα ρούχα και παπούτσια που φοράμε, επώνυμων εταιρειών κατασκευάζονται σε εργοστάσια με παιδιά στην Ασία ;
    Μια φριχτή αλήθεια και πραγματικότητα.
    Και δεν μας χρειάζεται μόνο ένας ονειροπόλος αλλά και ένα κίνημα να διεκδικήσει την εφαρμογή αυτών των ονείρων.
    Την καλησπέρα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ που νιώθεις περήφανος για μένα.
      Αλλά πάντα ήμουν και θα είμαι ευαίσθητη σε θέματα που αφορύν το παιδί αλλά και κάθε αδύναμο πολίτη που καταπιέζεται από τον ισχυρό.
      Φυσικά γνωρίζουμε ότι τα μοδάτα ρούχα μας κατασκευάζονται από παιδιά εργάτες μέσα σε απάνθρωπες πολλές φορές συνθήκες με ωράρια εξοντωτικά και ξύλο όταν δεν αποδίδουν όσα θέλει ο προιστάμενος πολλές φορές.
      Και ναι ονειροπόλοι χρειάζονται Γιάννη μου για να οργανώσουν το κίνημα που θα διεκδικήσει ανθρώπινες αξίες
      Καλό σου βράδυ

      Διαγραφή
  8. To να είναι κανεις ονειροπολος Αννιώ μου δεν ειναι καθολου κακό ...αν δεν υπηρχαν και αυτοι να ελπιζουν σε καλυτερες συνθηκες ζωής για όλους τους ανθρωπους..
    Από την άλλη πρεπει να παταμε γερα τα πόδια μας στη γη βλεποντας την πραγματικότητα το τι συμβενει γυρω μας με την εκμεταλευση των παιδιών και προπαντως στις υποαναπτυγμενες χωρες φιλη μου
    Ονειροπόλυση ειναι.. να ευχηθουμε να να εξαληφθουν αυτα τα φαινομενα; μάλλον ναι ε; ομως δεν μπορούμε να μην το ευχηθουμε κι όλας φιλη μου και να πιστευουμε σε ένα καλυτερο μελλον για τα παιδια μας..!!
    Ωραια Η χρισουγενιατικη ανθοδεσμη σου...Να εισαι καλά Αννιω μου καλο σου βταδυ φιλακιααα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι Ρουλίτσα μου κακό δεν είναι να ονειροπολείς αρκεί να είναι μέσα σε λογικά πλαίσια.
      Ναι ας ευχηθούμε να καλυτερεύσουν θα πω εγώ που είμαι πιο απαισιόδοξη για το μέλλον.
      Σ'ευχαριστώ Ρούλα μου. Χαίρομαι που σ'αρέσει η χριστουγεννιάτικη ανθοδέσμη μου
      Όνειρα γλυκά

      Διαγραφή
    2. ΞΕΧΑΣΑ ΝΑ ΣΟΥ ΓΡΑΨΩ ΑΝΝΙΏ ΜΟΥ ΠΩς ΤΗΝ ΤΡΙΛΟΓΙΑ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΕΧΩ ΔΙΑΒΑΣΕΙ ΚΑΙ ΉΤΑΝ ΑΠΟ ΤΑ ΒΙΒΛΙΑ ΠΟΥ ΛΑΤΡΕΨΑ..

      Διαγραφή
    3. Α ωραία Ρούλα μου αρα ξέρεις από πρώτο χέρι τι όμορφα βιβλία ειναι!! Μπράβο!

      Διαγραφή
  9. Όλοι ξέρουμε ότι πολλές φίρμες ράβουν τα ρούχα τους σε καράβια χρησιμοποιώντας παιδιά.
    Συνεχίζουμε όμως να αγοράζουμε τα προϊόντα τους.
    Η δικαιολογία είναι ότι έτσι τους δίνουμε φαγητό.
    Τα παιδιά είναι παιδιά και δεν πρέπει να κακοποιούνται.
    Πρέπει μόνο να παίζουν και να χαίρονται την ηλικία τους.
    Είμαι ονειροπόλος ε;
    Ναι είμαι .
    Ονειρεύομαι έναν κόσμο δίκαιο αγγελικά πλασμένο.
    Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι Ρένα μου δυστυχώς και καλό είναι να αποφεύγουμε αυτές τις αλυσίδες καταστημάτων.
      Μα να ονειροπολούμε πρέπει για τα παιδιά και μόνο αν θες, αλλά για το πώς θα βοηθήσουμε να βρουν αυτό που τους αξίζει
      Φιλάκια και σε σένα

      Διαγραφή
  10. Ονειροπόλος πόσο βαθειά έννοια έχει αυτή η λέξη.Ο κυνηγός των ονείρων για ένα καλύτερο κόσμο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι Μαρία μου. Και καλό είναι ο ονειροπόλος να είναι και λίγο ρεαλιστής μπας και κατορθώσει κάτι...

      Διαγραφή
  11. Το απόσπασμα του βιβλίου, μας αφορά όλους. Δεν χρειάζεται να είσαι ονειροπόλος, αλλά ρεαλιστής και άνθρωπος της δράσης. Τα ξέρουμε όλοι μας τα επώνυμα μαγαζάκια που χρησιμοποιούν "παιδιά-σκλάβους" για να φοράμε, εμείς οι δυτικοί-πολιτισμένοι, τις μάρκες που θεωρούμε ότι μας δίνουν κύρος. Απλά ΔΕΝ αγοράζουμε απ' αυτά. Τόσο απλά. Σήμερα παρεμπιπτόντως, αυτή η μέρα συμβολίζει τη μαύρη Παρασκευή στα παλιά σκλαβοπάζαρα κι όχι τις δήθεν "ευκαιρίες" που μας πλασάρουν οι εταιρείες για να ξεσαβουρώσουν το στοκ τους. Αν η ανάγκη μας για ένα φτηνό μαραφέτι, είναι πιο πάνω απ' τις ανθρώπινες αξίες μας, ας τρέξουμε σαν τα πρόβατα στις αγορές. Καθείς και το "όνειρό" του.
    Υπέροχη συγκυρία η ανάρτησή σου αυτή Άννα μου, με το σημερινό πανηγύρι στις αγορές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φυσικά δεν αγοράζουμε από τις αλυσίδες καταστημάτων που γνωρίζουμε την πρακτική τους. Δεν ξέρω αν η μαύρη Παρασκευή συμβολίζει τα σκλαβοπάζαρα (την είχα διαβάσει και αυτήν την ερμηνεία ως φήμη) αλλά το σίγουρο είναι ότι είναι η ημέρα που στο εξωτερικό ο τζίρος των εμπορικών ανεβαίνει στα ύψη. Αν κάποιος πάλι θέλει να ψωνίσει ας αποφύγει μεγάλα καταστήματα. Τώρα θα μου πεις και εκεί εργαζόμενοι δεν απασχολούνται; Είναι μεγάλη συζήτηση αυτή και για άλλη φορά.
      Σωστή, καθείς και το '' όνειρό'' του.Και δεν κατανοώ καθόλου γιατί θα πρέπει να υιοθετούμε όλες αυτές τις αηδίες που μας έρχονται από το εξωτερικό. Ας ορίσουν τα εμπορικά μια μέρα πριν τις γιορτές με μεγάλες εκτπώσεις για να ψωνίσει ο κόσμος. Αλλά ότι ξεσαβουρώνουν το στοκ τους είναι γεγονός αυτό γίνεται και στις εκπτώσεις. Ο καθείς ας αναλάβει τις ευθύνες του.
      Ναι συνέπεσε αυτή η ανάρτηση και με το καταναλωτικό αμόκ και με την ημέρα του παιδιού πριν δυο μέρες.

      Διαγραφή
  12. Δυσκολεύομαι να ονειροπολήσω Άννα μου, παρόλο που είναι σωστή η έρευνα περί ονειροπόλησης όπως σωστή είναι και η έρευνα για την κακοποίηση τόσων παιδιών παγκοσμίως... και καλό είναι να μη ξεχνάμε πως και στις "καλύτερες" οικογένειες η κακοποίηση του παιδιού υπάρχει με τον τρόπο διαπαιδαγώγησης...

    Πολλά τα ΑΦιλάκια καρδιάς Άννα μου και ας είναι όντος μια μαύρη- σκοτεινή μέρα η σημερινή Παρασκευή για πολλούς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι Στεφανία μου και ο τρόπος διαπαιδαγώγησης είναι κακοποίηση σωστά. Αλλά αν εκμεταλευτείς ένα παιδί λόγω οικονομικής ανάγκης αυτό το λέω έγκλημα όχι απλά κακοποίηση. Που στην τελική οι γονείς μπορεί να μην ξέρουν το πώς να μεγαλώσουν σωστά ένα παιδί.
      Το νου μας τα παιδιά αυτό λέω
      Φιλιά πολλά κι από εμένα

      Διαγραφή
  13. Αχ Αννούλα μου, πόσο δίκιο έχεις!! Κι επειδή είμαι συστηματική ονειροπόλα, δηλώνω παρούσα! Όμως, θεωρώ πως μόνο μελετώντας την πραγματικότητα γύρω μας, μπορούμε να συνειδητοποιήσουμε πόσα πολλά (και αυτονόητα) έχουμε ακόμα να προσφέρουμε στα παιδιά μας, τα οποία δεν είναι φυσικά βιντεοπαιχνίδια, κινητά, τεχνολογία ή τεχνιτή νοημοσύνη... είναι με μια λέξη, ΠΑΙΔΕΙΑ! Την αναφέρουμε συχνά στο λόγο μας, αλλά σπανίως της δίνουμε τη σημασία που της αξίζει!
    Ωραίο θέμα έθιξες και ο προβληματισμός, χρήσιμος για όλους μας!
    Σε φιλώ γλυκά
    Καλό Σαββατοκύριακο
    Μαρίνα
    ΥΓ. Σήμερα που είμαι χαλαρή και κάνω τις "επισκέψεις" μου, παρατηρώ πως όλοι έχετε στολίσει! Καιρός να το κάνω κι εγώ... καλές γιορτές φίλη με αγάπη και χαρά σε σένα και τους αγαπημένους σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι Μαρίνα μου χρειαζόμαστε ονειροπόλους. Και βέβαια έχεις απόλυτο δίκιο με την παιδεία που τα παιδιά μας απαιτείται να τη διδαχθούν. Σίγουρα προσέχουμε περισσότερο τα πτυχία και τα ταυτίζουμε με την παιδεία ενώ ουδεμία σχέση έχουν.
      Να σαι καλά μάτια μου
      Σ'ευχαριστώ
      Ε ναι στόλισε, ανοίγει η ψυχή μας μπαίνοντας στα μπλογκ με χριστουγεννιάτικο διάκοσμο
      Σε φιλώ

      Διαγραφή
  14. "Λύση ακόμη και για τα πιο περίπλοκα προβλήματα αποτελεί η ονειροπόληση σύμφωνα με νέα μελέτη αμερικανών επιστημόνων. Δεν είναι τυχαίο άλλωστε που ιδιοφυΐες και γνωστοί «ονειροπόλοι» όπως ο Άλμπερτ Αϊνστάιν, ο Ισαάκ Νιούτον κ.ά. έκαναν μερικές από τις σημαντικότερες ανακαλύψεις στην Ιστορία." Τι να πω τώρα, ονειροπόλοι όλου του κόσμου ενωθείτε, φωνάξτε, απαιτήστε, διεκδικήστε τα δικαιώματα των παιδιών, τα δικαιώματα των ανθρώπων, που έχουν γίνει προϊόντα σκληρής εκμετάλλευσης και βίαιης καταπάτησης , από την "προηγμένη" κοινωνία μας.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φαίνεται πως εκλείουν οι αληθινοί ονειροπόλοι που μάχονται δηλ για τα όνειρά τους. Τα παιδιά χρειάζονται προστασία σίγουρα...
      Να σαι καλά Κλαυδία μου

      Διαγραφή
  15. Πάρα πολύ σημαντική η παρουσίαση-σχόλιό σου Άννα μου!
    Ναι στην ονειροπόληση γιατί αποτελεί τη βάση των εφευρέσεων των ανακαλύψεων και των ερώτων. Η ονειροπόληση μας φέρνει περισσότερο από κάθε άλλο τρόπο σε επαφή με την ψυχή μας.
    Όσο για τα παιδιά, ακόμα δουλεύουν, όπως πολύ σωστά επισημαίνεις, κατά εκατομμύρια στην Ινδία, στο Μπαγκλαντές,στην Κίνα και τόσα άλλα μέρη, κάτω από άθλιες συνθήκες.
    Το φθηνό εργατικό δυναμικό της οικονομίας των Χωρών τους. Απάνθρωπο, άδικο και πέρα για πέρα αντίθετο με την έννοια του πολιτισμού. Κέρδος και πολιτισμός δεν συμβαδίζουν στην πραγματικότητα.
    Καλό απόγευμα Άννα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι Μαρία μου η ονειροπόληση που οδηγεί σε αγώνα για υλοποίηση είναι θεσπέσια.
      Αλλά φαίνεται ότι ονειροπολούμε μόνον για καλυτέρευση βιοτικού επιπέδου και τίποτε άλλο.
      Πω πω δουλεύουν και σε άγριες συνθήκες όχι απλά δύσκολες. Τα σκέφτομαι και σηκώνεται η τρίχα μου. Στη χώρα μας ακόμη κρατάμε αλλά και εδώ έχει αρχίσει το παιδί ειδικά των μεταναστών να αφήνει το σχολείο για να δουλέψει
      Μήπως τον πολιτισμό τον κάναμε να μη συμβαδίζει με το κέρδος; Γιατί κέρδος μιας κοινωνίας είναι τα παιδιά να μαθαίνουν γράμματα και να ζουν με ασφάλεια και υγεία. Αλλά εννοείς φυσικά το οικονομικό κέρδος χμχμχ και εδώ είναι συζητήσιμο το θέμα. Μόνο κερδοσκοπία εξυπηρετεί το εργαζόμενο παιδί
      Καλό σου βράδυ Μαράκι μου

      Διαγραφή
  16. Άφησες ένα πολύ όμορφο τριαντάφυλλο σκέψης ... αυτό μόνο λέω
    Σε φιλώ να σαι καλά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που το είδες ως τριαντάφυλλο...
      Σε φιλώ κι εγώ
      Καλό ξημέρωμα εκεί

      Διαγραφή
  17. 😍😍😍
    Γλυκαίνει η ονειροπόληση και το έχουμε ανάγκη όλοι μας.
    Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γλυκαίνει ναι αλλά και απογοητεύει όταν μένει ονειροπόληση μόνο...
      Καλημέρα σου ⛄️🎄❄️

      Διαγραφή
  18. Από το Λονδίνο τού 1914 σα να μην κύλησε και πολύ νερό στο αυλάκι..
    Ο πλανήτης πάει κατά διαόλου από κάθε άποψη, και πολύ φοβάμαι ότι
    είμαστε απλά παρατηρητές ως κοινωνία. Από τη μια οι "δυνατοί" (βλέπε
    "χρήμα"), από την άλλη οι κοινωνίες που εθελοτυφλούν.. Άσχετο, αλλά
    αυτή την τριλογία όλο λέω ότι θα την αγοράσω κι όλο το αναβάλλω..
    Πολλά φιλιά ✿

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι και εγώ Πέτρα μου αυτό πιστεύω δεν κύλησε πολύ νερό στ'αυλάκι...γι αυτό έγραψα ότι πάμε μπροστά με βήμα χελώνας...Κρίμα μας γιατί αυτούς τους δυνατούς τους φοβόμαστε...
      Θα την πάρεις την τριλογία, εσύ δεν αφήνεις βιβλίο για βιλίο και θα δεις ότι αξίζει τον κόπο
      Τα φιλιά μου

      Διαγραφή
  19. Ξέχασα να πω με γεια για την ανακαίνιση! Πολύ όμορφη,
    τόσο κόντρα με το κοινωνικό θέμα που καταπιαστήκαμε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο χριστουγεννιάτικος διάκοσμος απαραίτητος Πετρούλα μου. Αν η ανακαίνιση πήγαινε σύμφωνα με τα θέματα θα γινόταν σε μαύρο φόντο κυρίως...

      Διαγραφή
  20. Πόσο δίκιο έχεις. όλα μοιάζουν να αλλάζουν γύρω μας αλλά τελικά όλα μένουν απελπιστικά ίδια. Κι εμείς, κοντόφθαλμοι και χωρίς μνήμη κάνουμε ξανα τα ίδια λάθη.
    Μακάρι να γίνουμε έστω και λίγο περισσότερο ονειροπολοι, όλοι μας, μόνο καλό θα κάνει σ΄αυτόν τον κόσμο που κάθε μέρα καταστρέφουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι είναι Νίκη μου, όλα φαίνεται να αλλάζουν αλλά μένουν ίδια...Πολύ σωστά!
      Μακάρι να ονειρευτούμε έναν καλύτερο κόσμο αλλά και να προσπαθήσουμε να υλοποιήσουμε αυτά τα όνερια
      Καλημέρα Νίκη μου

      Διαγραφή
  21. αχ γλυκια μου
    παντα θα ζητειται
    τον βρισκουμε και τον χανουμε ξανα
    ποτε παραιτηση ομως
    αυτο ειναι επιβιωση
    ενας διαρκεις αγωνας

    καλες γιορτες
    να περασεις ομορφα
    φιλια πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ Κική μου. Φυσικά ποτέ παραίτηση αλλά που και που μια μικρή απογοήτευση μας πιάνει, ναι;
      Καλά να περάσεις και εσύ μάτια μου
      Φιλιά πολλά

      Διαγραφή
  22. Την καλησπέρα μου Άννα. Πως τα πας με το κρύο; Εγώ σπίτι, λάπτοπ και ζεστό καφεδάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα και σένα Κώστα. Ε ναι σπίτι λαπτοπ και ζεστά, όχι καφέ βραδιάτικα αλλά ζεστά ροφήματα να μια σοκολάτα ας πούμε είναι ό,τι πρέπει

      Διαγραφή
  23. Όσο ανατρέχεις στο παρελθόν τόσο διαπιστώνεις ότι τίποτα δεν αλλάζει ποτέ επί της ουσίας!
    Πάντα θα υπάρχουν οι αδικίες, πάντα θα υπάρχουν παιδιά που θα γεννιούνται για να αντιμετωπιστούν ως εργαλεία!
    Αδιανόητο όλο αυτό!
    Η εποχή του Όλιβερ Τουίστ δεν απέχει ούτε μια στάλα από τη δική μας...μόνο που ο Όλιβερ στο τέλος ανταμείβεται, ενώ εκατομμύρια παιδιών θα συνεχίζουν να χάνονται...
    Όσο κι αν ονειροπολήσουμε τα γεγονότα αμείλικτα θα μας χαλούν την "ησυχία"
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πραγματικά Μαρία μου επί της ουσίας τίποτε δεν αλλάζει...όντως! Η ονειροπόληση ας είναι τότε για στόχους και βοήθεια μήπως και αλλάξει κάτι, ένα τοσοδούλι τη φορά κάτι θα γίνει στο τέλος.
      Καλή σου μέρα και καλό μας μήνα

      Διαγραφή