Η αξιολάτρευτη ελαφρότητα του Καλοκαιριού


Επισήμως σε λίγες μέρες υποδεχόμαστε το καλοκαίρι.
Μα βιάστηκε όπως πάντα και ήλθε.
Ανυπόμονος λαός είμαστε, ανυπόμονες και οι εποχές μας.
Ο προπομπός του ήλιος καίει τα πάντα στο πέρασμά του.
Και η θάλασσα μας προσμένει.
Η άνοιξη κάνει αισθητή την παρουσία της αλλά ξέρει ότι πέρασε η εποχή της...να, λίγη βροχούλα είναι δώρο δικό της για να μας θυμίζει ότι ακόμη είναι εδώ.


Καλοκαίρι σημαίνει διακοπές.
Μπορεί να είναι ολιγοήμερες. Μα ποτέ τίποτε άλλο δεν σχεδιάζεται όλο το χρόνο με λαχτάρα, όσο οι διακοπές μας. Και αναμένονται με ανυπομονησία.
Διακοπές σημαίνει θάλασσα κυρίως.
Διακοπές σημαίνει ανεμελιά, σημαίνει παραλία, ξεκούραση ή μάλλον ένα άλλο είδος κούρασης.


Καλοκαίρι στην πατρίδα μας σημαίνει χωριό, να ζωντανέψουν κι αυτά περιμένουν.Να γεμίσουν ζωή! Καλοκαίρι σημαίνει ξενύχτι,  για να μετράς τ' αστέρια που μια σπιθαμή απέχουν από σένα εκεί ψηλά,στην εξοχή.
Ανεμελιά! 
Αυτό είναι το καλοκαίρι.


Να κλειδώνεις την κάρτα εργασίας σου στο συρτάρι, να στοιβάζεις μαζί της και όσα προβλήματα μπορούν να περιμένουν τη λύση τους το φθινόπωρο και να φεύγεις.
Και να ξέρεις ότι οι διακοπές συνιστώνται και από γιατρούς. Για θεραπεία του στρες.
Για ψυχική γαλήνη.
Για ξεκούραση σωματική.
Πάμε λοιπόν και όπου μας βγάλει
Καλές διακοπές σε όλους 



72 σχόλια:

  1. Η αξιολάτρευτη ελαφρότητα του Καλοκαιριού! Ο τίτλος σου με χαλάρωσε.
    Καλό Καλοκαίρι Άννα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να σαι καλά Ελένη μου. Αυτή η εποχή θέλει χαλάρωση. Καλό καλοκαίρι μάτια μου

      Διαγραφή
  2. Με το ζόρι γράφω σχόλιο. Έχω φορτώσει τα μαγκάζια, κάτι χρωματιστά βατραχοπέδιλα περισσεύουν και δεν κλείνει η βαλίτσα, το ψάθινο καπέλο έχει πέσει στο διάδρομο, ο γάτος νιαουρίζει στο κλουβάκι μεταφοράς, η θάλασσα έχει πλημμυρίσει το σαλόνι. Κλειδιά πήραμε; Παντζούρια κλείσαμε; Ένα τελευταίο σχόλιο στην Άννα και φύγαμε!!

    Πού πάμε; Μα στον τόπο των φωτος που ανέβασες. Πού είναι αυτό το καλοκαίρι, βρε παιδί μου; Είναι τόσο φιλόξενο όσο το κείμενό σου; Μπορεί να μας περιμένει να φτάσουμε; Ερχόμαστε, ερχόμαστε!..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαααχα Διονύση μου δεν χρειάζονται τόσα πράγματα στη βαλίτσα. Μπανιερά, βατραχοπέδιλα, δυο φανελάκια και μια ζακετούλα για τις ψύχρες και έτοιμος. Και ναι κλείδωσε καλά...Αφού προλαβαίνεις και μου αφήνεις σχόλιο είσαι Μέγας!
      Πάμε στην Κεφαλλονιά. Φιλόξενος και απίθανος τόπος γεμάτος ομορφιές, το λένε και οι φωτογραφίες...Καλό σου καλοκαίρι!!!!

      Διαγραφή
    2. Καλό σας καλοκαίρι, λοιπόν! Και αν, όταν πια θα έχετε μαυρίσει και θα έχετε ξυποληθεί για τα καλά, δείτε από εκεί, από απέναντι, νοτιοανατολικά, να σας κουνάει κανείς κανένα άσπρο μαντιλάκι, να ξέρετε: εμείς θα είμαστε και το άσπρο μαντίλι θα τραγουδάει καντάδες συμφιλίωση των δυο .. αντίζηλων νησιών μας!!! :-)

      Διαγραφή
    3. Ώστε είσαι και εσύ των Ιονίων έτσι; Ωραίο το νησί σου και θα κοιτάζω για το μαντήλι...Αλλά αντίζηλα νησιά όχι τώρα δεν υπάρχουν. Οι παλιοί με την ''κουρλαμάρα τους'' τα πήραν μαζί τους αυτά τα ''όρσε μωρέ που θα πεις το νησί σου καλύτερο!!!"Τα νησιά του Ιονίου είναι τα ομορφότερα κατά τη γνώμη μου. Καλά να περάσετε και εσείς

      Διαγραφή
  3. Για δες Άννα μου, πώς τα μεγάλα πνεύματα ή οι μεγάλες καρδιές συναντιόνται και εξηγούμαι!
    Είμαι παιδί του ήλιου και του καλοκαιριού και από καιρό "κρατώ" ένα ποίημα του Σεφέρη που μιλάει για θάλασσα για να υποδεχτώ έτσι το καλοκαίρι, γι αυτό βλέποντας και τη δική σου πανέμορφη καλοκαιρινή ανάρτηση, σκέφτηκα, πως τα μεγάλα πνεύματα έχουν πολλούς τρόπους να επικοινωνήσουν και να μοιραστούν τις αγάπες τους!

    ΑΦιλάκια με ευχές για ένα πανέμορφο καλοκαιράκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι Στεφανία μου το έχω προσέξει πολλές φορές συναντιώνται τα πνεύματά μας. Θα έλθω και από σένα να αφήσω ευχές για το καλοκαιράκι μας
      Φιλάκια

      Διαγραφή
  4. ΄Καλημέρα Άννα..γεια σου Άννα χαχα
    Είσαι υπ'ατμόν, είσαι στο δρόμο, έχεις φύγει ήδη?
    Ζήλεψα το σμαραγδί της θάλασσας, το κατάρτι που μισοκρύβεται, την μπλε πλώρη του καραβιού!
    Όλα καλοκαίρι είναι και η καρδιά μου τώρα έτσι που την "κούρντισες"
    Πολλά καλοκαιρινά φιλιά ταξιδιάρικα :)
    Σε φιλώ Άννα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χααχα είμαι υπ'ατμόν και από εκεί που θα πάω θα σας επισκέπτομαι αλλά Μαρία μου καρτοίντερνετ θα έχω μη ζητάς πολλά.
      Μα εμένα περίμενε η καρδιά σου να κουρντιστεί; Μπα σε καλό μου!!
      Έτοιμη; Φεύγουμε;;;;;;
      Φιλάκια

      Διαγραφή
    2. Φεύγουμε λέει!!! Στο δρόμο είμαι και περιμένω να ξεκινήσεις χαχα
      Θέλει και η δική μου καρδιά κούρντισμα κάποιες φορές που ξεφεύγει και χάνεται στην καθημερινότητα.
      Να είσαι καλά και να περάσεις τέλεια και μη σκας για το καρτο-ιντερνετ. Ουκ εν τω πολλω το ευ.
      Σταγόνες να μας στέλνεις να δροσιζόμαστε μαζί σου.
      Σε φιλώ!

      Διαγραφή
    3. Αντε να φύγουμε πια!!Εσύ δεν θα φύγεις; Εδώ θα μείνεις στην Αθήνα με τη λατρεμένη αβάσταχτη ασχήμια της;

      Διαγραφή
  5. Αθάνατο Ελληνικό καλοκαίρι!!!!
    Μας ξεσηκώνεις το ξέρεις;;;;

    Σε φιλώ πολύ ♥♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άντε Ελένη μου αν και έχεις φούριες δικαιούσαι διακοπές. Πάμε λοιπόν...
      Φιλάκια

      Διαγραφή
  6. Καλέ τι όμορφο καλοκαιρινό ποστ; Μπήκα εδώ κι άνοιξε η ψυχή μου. Να 'σαι καλά για την αίσθηση που μας μετέδωσες και τις ωραίες εικόνες Αννούλα μου.
    Καλή εβδομάδα ❤

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να ανοίξει η ψυχή σου Μαρινάκι μου. Να την ανοίξω και εγώ μια φορά ναι; Στο χρωστάω εξάλλου.
      Καλή εβδομάδα μάτια μου
      Καλό καλοκαίρι

      Διαγραφή
  7. Με την ανάρτησή σου μύρισε καλοκαίρι !!!
    Τι όμορφα τα είπες και μας ξεσήκωσες !!!!
    Φιλιά !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άντε Ράνια μου να φεύγουμε σιγά σιγά από τη μεγαλούπολη. Έχουμε μια ευκαιρία το χρόνο να φύγουμε...Πάμε λοιπόν
      Φιλάκια

      Διαγραφή
  8. Ήρθα να σε αποχαιρετήσω,λιγο πριν φύγω με τα ξενιτεμένα μας,για διακοπές,Αννουλα μου!
    Εκπληκτικές οι φωτογραφίες σου,μου θύμισαν την αγαπημένη μου Λευκάδα!
    Καλο καλοκαίρι και καλα να περασεις όπου και νασαι φίλη μου!Καλες βουτιές!!Πολλα φιλακια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλά να περάσετε Δήμητρά μου. Να απολαύσεις τους δικούς σου και να ξεκουραστείς. Λευκάδα -Κεφαλλονιά έχουν ίδιες ομορφιές γι αυτό σου θύμισαν Λευκάδα.
      Σ'ευχαριστώ που ήλθες για αποχαιρετισμό αν και ετοιμάζεσαι να φύγεις
      Φιλάκια και να είστε καλά

      Διαγραφή
    2. Είδα Κεφαλλονιά και ήρτα
      Οι φωτογραφίες τούτες ειναι από την αγαπημένη μας Κεφαλλονιά; {δε το κατάλαβα}

      Διαγραφή
    3. Ναι Δελφινάκι μου πατρίδας φώτο.Στο γράφω και στο σχόλιο -απάντησή μου

      Διαγραφή
  9. Με τοσο όμορφες φωτογραφίες μύρισε θάλασσα η blogoσφαιρα Αννούλα!!!😍😊😄

    Λίγο ακόμα μένει για να κλειδώσω και γω την κάρτα εργασίας για λίγο στο συρτάρι!!

    Καλό καλοκαίρι σε όλους μας!!🌞🏖️🏝️🏊
    Φιλιά παρα πολλα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άντε Άννα μου αφου κοντεύεις να έλθει γρήγορα η ώρα να κλειδώσεις την κάρτα εργασίας σου. Καλές διακοπές εύχομαι Να είναι όπως τις ονειρεύεσαι
      Φιλάκια

      Διαγραφή
  10. Το καλοκαίρι πλέον πιστεύω ότι είναι για τους νέους.Σήμερα με τον ήλιο να καίει κι εγώ στους δρόμους για το παππού μας σε νοσοκομεία..τι να πω..έπαθα στη κυριολεξία .Κάποτε λιαζόμουν ώρες στον ήλιο στις παραλίες..τώρα θέλω δροσιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το καλοκαίρι Γεωργία μου είναι για όλους. Μην κοιτάς που σου έπεσαν μαζεμένα τόσα τρεχάματα και στενοχώριες. Φυσικά η ζέστη ενοχλεί αλλά τίποτε δεν είναι όπως τα θέλουμε. Ο μπαμπάς μου στα 90 του και κάνει μπάνια στη θάλασσα. Και φέτος περιμένει πώς και τι να φύγουμε...
      Φιλάκια και εύχομαι να πάνε όλα καλά

      Διαγραφή
  11. Καλό καλοκαίρι, Άννα μου! Εύχομαι να περάσεις υπέροχα, να ανανεωθείς ψυχικά και να γεμίσεις ενέργεια!
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ Πίππη μου. Και εσύ να περάσεις όπως ακριβώς θέλεις το καλοκαίρι και τις διακοπές σου
      Φιλάκια

      Διαγραφή
  12. μα τι ωραία που το παρουσίασες Αννα μου
    τι όμορφα λόγια , τι όμορφες φωτογραφίες
    τυχεροί εμείς Ελλάδα - Κύπρος που ζούμε σε τόσο όμορφες χώρες με ήλιο , θάλασσα , καταγάλανα όμορφα νερά
    Να περάσεις όπως ακριβώς το ονειρεύεσαι , με όμορφες στιγμές και ακόμα πιο όμορφες εμπειρίες / αναμνήσεις παρέα με τους αγαπημένους σου
    Φιλούθκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσε Δελφινάκι μου και η ανα΄ρτηση και οι φωτογραφίες. Πατρίδας φωτογραφίες πώς να μη σου αρέσουν;
      Ναι είμαστε τυχεροί που ζούμε σ'αυτές τις όμορφες χώρες
      Και εσύ να περάσεις καλά τις διακοπές σου Και να μας δείξεις όμορφες φωτογραφίες όπως πάντα
      Σ'ευχαριστώ για τις ευχές
      Φιλούθκια

      Διαγραφή
    2. Ευχαριστώ πολύ Αννα μου
      Φιλούθκια

      Διαγραφή
  13. Αν και η ανεμελιά δεν αποτελεί σχεδόν καμία εποχή κομμάτι της πραγματικότητας μου, (σκέψου ακόμα και όταν πάω διακοπές συμπεριφέρομαι σαν τουρίστας, να δω αυτό, να τρέξω εκεί, να μην χάσω το άλλο) η ανάρτηση σου με χαλάρωσε και με ταξίδεψε μιας και το φετινό καλοκαίρι έχει μόνο έναν προορισμό... το σπίτι! χαχα

    Πολλά φιλιά Άννα μου <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανεμελιά έχει το καλοκαίρι θες δε θες. Ακόμη και σαν τουρίστας στις διακοπές να φέρεσαι ανεμελιά είναι... για να ευχαριστηθείς θες να δεις το ένα και το άλλο. Σπίτι φέτος; Ό,τι σε ευχαριστεί και το μπορείς. Εύχομαι να περνάς καλά όπου και αν είσαι.
      Η χαλάρωση και η ανεμελιά είναι απαραίτητη που και που να το ξέρεις...στο λέει μια φίλη, που το άγχος και εγώ είμαστε δίδυμα...
      Φιλιά πολλά

      Διαγραφή
  14. Ναι, Άννα μου, το καλοκαίρι έχει άλλου είδους κούραση, μια ευχάριστη κούραση! Αχ με ταξιδεύεις, φίλη μου. Πανέμορφες οι φωτογραφίες. Πολλά φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μία μου χαίρομαι που σε ταξίδεψα...Και ναι ευχάριστη κουραση είναι η αλήθεια αλλά κούραση όμως. Να σαι καλά φίλη μου
      Φιλάκια

      Διαγραφή
  15. Καλημέρα αγαπημένη μου.
    Χαίρομαι που περνάς όμορφα.
    Εύχομαι να ξεκουραστείς, να γεμίσεις μπαταρίες και να μοιράζεσαι μαζί μας υπέροχες φωτογραφίες σαν τις σημερινές.

    Πρόσφατα, έγραψα στο φεισμπουκ μια ερώτηση, αναφερόμενοι στους φίλους μου, για το τι σημαίνει καλοκαίρι για εκείνους.
    Σήμερα εδώ, πήρα την καλύτερη απάντηση, με άγγιξε με ένα ιδιαίτερο τρόπο.

    Να περνάς όμορφα
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσε η απάντηση στην ερώτησή σου. Σαν να το ήξερα. Μια και δεν μπαίνω στο φέις συχνά να που μπήκα στο μυαλό σου και σου απάντησα...
      Φιλάκια χαρά μου
      Να περάσεις και εσύ καλά

      Διαγραφή
  16. Πόσο μου αρέσει που κάθε καλοκαίρι με πας στην Θάλασσα !!!
    Καλό καλοκαίρι λοιπόν
    Φιλί

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σου λείπει η θάλασσα έτσι δεν είναι; Γι αυτό σε παίρνω μαζί μου...Καλό καλοκαίρι ξανθιά θεά μου
      Φιλάκια

      Διαγραφή
  17. Μα τι ωραίος τίτλος! Κάνω βουτιά από κει πάνω και κολυμπάω στα δροσερά νερά που σας περιμένουν να τα απολαύσετε. Να ξεκουραστείτε και να περάσετε αξέχαστες μέρες Αννούλα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ Μαρία μου! Και εσύ να περάσεις ξέγνοιαστα και χαλαρά
      Φιλιά πολλά

      Διαγραφή
  18. Τα κουνούπια ξέχασες, Άννα μου... τα έχει κι αυτά το καλοκαίρι! 😯
    Κατά τα άλλα... χαλαρά!!! 😉
    Καλές διακοπές! 🐙

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εφοδιασμένη είμαι για τα κουνούπια Αλεξάνδρα μου. Φυσικά τα έχει αυτά το καλοκαίρι αλλά έχει τόσα άλλα που....τα ξεχνάς μέχρι να νοιώσεις την φαγούρα!!!
      Καλά να περάσεις και εσύ

      Διαγραφή
  19. Ξεκίνησε για τα καλά το καλοκαίρι σου-μας Αννα μου !! Και σημαίνει όλα αυτά που ανέφερες , ξενοιασιά , με τα προβλήματα να περιμένουν !! Καλό καλοκαίρι Αννα μου , να περάσετε όμορφα , πολύ όμορφα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ξεκίνησε Νικόλ μου και ώρα για λίγη ανεμελιά. Μας χρειάζεται. Καλό καλοκαίρι και σε σένα Νικόλ μου
      Να περάσεις πολύ καλά

      Διαγραφή
  20. Καλό καλοκαίρι, Άννα μου. Για ολιγοήμερες ή πολυήμερες, μονοκόμματες ή διακεκομμένες αποδράσεις με αγαπημένα πρόσωπα! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ Κατερίνα μου. Και εσύ να το περάσεις το καλοκαιράκι όπως ονειρεύεσαι ή σχεδόν σαν το όνειρό σου. Ξέγνοιαστα κυρίως.
      Να σαι καλά

      Διαγραφή
  21. Σου εύχομαι να περάσεις όμορφα, ποιητικά, ρομαντικά, ξεκούραστα και να γυρίσεις χορτασμένη από την θάλασσα και τον ήλιο, πίσω για νέες εξορμήσεις! Πολλά φιλιά καλό καλοκαίρι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ Μαίρη μου. Και εσύ να περάσεις όμορφες διακοπές. Θα σας παρακολουθώ από την εξοχή αλλά δεν υπόσχομαι ότι θα μπορώ να σχολιάζω πάντα λόγω καρτοίντερνετ...ξέρεις τις δυσκολίες του.
      Καλό καλοκαίρι και σε σένα

      Διαγραφή
  22. Καλό καλοκαίρι σου εύχομαι Άννα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Γευση και άρωμα καλοκαιριού μας γεμίζουν αυτες οι φωτογραφίες! Ακριβώς αυτα είναι το καλοκαίρι και τα έχουμε τόσο πολύ ανάγκη!
    Ας το χαρούμε λοιπόν όσο γίνεται, ευτυχώς εδω στη Μεσόγειο δε χρειάζεται να το ψαξουμε πολύ μακριά, έχεται εκείνο και μας βρίσκει!..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι Νίκη μου η χώρα μας είναι ιδανική για διακοπές. Και ναι λίγη ανεμελιά μας χρειάζεται
      Καλό καλοκαίρι σου εύχομαι

      Διαγραφή
  24. Κι εγώ μετράω τις μέρες που μας χωρίζουν από το κάμπιγκ .
    Μαζί με τις μικρές μας πιστεύω ότι θα περάσουμε όμορφα.
    Εύχομαι και σένα Άννα μου καλό καλοκαίρι .
    Να μαζέψεις ενέργεια για τον χειμώνα.
    Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να περάσετε καλά Ρένα μου. Καλό καλοκαίρι και να γυρίσεις και εσύ γεμάτη όμορφες στιγμές με τις μικρές σου
      Φιλάκια

      Διαγραφή
  25. Υπέροχο ελληνικό καλοκαίρι!
    Καλά να περάσεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Μαρία μου Και εσύ με την πριγκιπέσσα σου να περάσετε ξέγνοιαστα και όμορφα

      Διαγραφή
  26. Ετοιμη και φύγαμε; αυτο ειναι το καλοκαιρακι Αννιω μου .. ελαφρύ και χαλαρό.. όπου και να είσαι η πατριδα μας εχει ομορφιες και η Κεφαλονια είναι απο τα πιο ομορφα νησια μας.. υπεροχες οι φωτογραφίες σου και τυχερες που εχουμε αυτην την πολυτέλεια με την θαλασσα γυρω μας .
    Εμεις ήδη βρισκομαστε μια εβδομαδα στο μπαλκονακι μας..
    καλες διακοπες να περασεις Αννιώ μου να μην χαθουμε ναι; να λεμε ενα γεια πότε πότε..
    Στελνω πολλα θαλασσινά φιλακιααα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλά να περνάτε Ρούλα μου. Θα έχω καρτοίντερνετ στην εξοχή αλλά ξέρεις θα σας παρακολουθώ αν με αφήνει χιχιχι
      Θα τα λέμε ναι, σχόλια θα μπορώ να αφήνω
      Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  27. Μαγικό το καλοκαίρι σε όλη την Ελλάδα
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι έτσι είναι Μαρία Έλενα
      Καλά να περάσεις και εσύ
      Φιλιά πολλά

      Διαγραφή
  28. Τί όμορφη που είσαι απόψε, ύστερα από μέρες πούχω να σε δω και να σ' απολαύσω !!!

    Μια γερή καλοκαιριάτικη πούντα με ταλανίζει από καιρό. Την παλεύω με γιατροσόφια αλλά τελικά ενέδωσα εδώ και μία εβδομάδα σε βαριά αντιβίωση κ.λ.π.γιατί σημάδια βελτίωσης δεν είναι ορατά.

    Παρ 'όλα αυτά μπήκα σήμερα στην σελίδα σου, και παρασύρθηκα,(έως που ένοιωσα καλύτερα) στο δίχτυ που άπλωσες και μάζεψες όλες τις ομορφιές του καλοκαιριού, της θάλασσας, της Φύσης, της ζωής, της Νιότης, τις λαχτάρες μικρών μεγάλων, που ζητούν την ευκαιρία να πιαστούν στο δίχτυ σου τα όνειρα τους που παραμονεύουν την κατάλληλη ευκαιρία ν' αποδράσουν από τον συννεφιασμένο ουρανό της ψυχής τους.
    Κι αυτήν την ευκαιρία την έδωσες Εσύ Μαγιοπούλα μέσα απ' αυτή την υπέροχη ανάρτηση που τα είχε όλα και πάνω απ' όλα την θετική, την ευλογημένη σου αύρα Αννούλα μου.

    Σε ευχαριστώ πραγματικά γιατί έκανες και την δική μου καρδιά να πετάξει ,κι ας έχει πάρει το σώμα μου το κρεβάτι αγκαζέ.
    Καλές διακοπές να περάσεις ,να φορτώσεις νου και ψυχή με ομορφιά τόση που να σου περισσεύει να την μοιράζεσαι μαζί μας.
    Φιλιά και μια δροσερή αγκαλιά ( μούπεσε απόψε ο πυρετός...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πρώτα από όλα περαστικά. Και χαίρομαι που σου έπεσε ο πυρετός. Πρόσεχε...οι καλοκαιρινές ιώσεις είναι επικίνδυνες.
      Χαίρομαι που παρασύρθηκες με τις ομορφιές του καλοκαιριού και χαίρομαι που ένιωσες καλύτερα.
      Οι διακοπές είναι για αποδράσεις και του νου σε ονειρεμένα μέρη ακόμη και αν είναι της φαντασίας μας.
      Να περάσεις και εσύ καλά Λυγερή μου
      Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  29. Καλά να περάσεις, να χαρείς τις ομορφιές της Ελλαδίτσας μας, που είναι ζηλευτές παγκοσμίως. Καλό καλοκαίρι και καλές βουτιές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς την Εύα. Σ'ευχαριστώ πολύ. Να σαι καλά και εσύ να περάσεις όμορφα

      Διαγραφή
  30. Άννα καλό βράδυ :! με όμορφες γαλήνιες καταπράσινες ακτές γαλάζια νερά μας καλούν όλους για δροσερές βουτιές . Μου άρεσε πολύ που αναφέρεις σωματική ξεκούραση και ψυχική γαλήνη , πραγματικά χρειάζεται λίγη ανεμελιά στη ζωή μας . Καλό καλοκαίρι Άννα μου με δροσιά , ξένοιαστα , χαρούμενα !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό βράδυ Κυριακή μου. Φυσικά χρειάζεται ανεμελιά και ξεκούραση στη ζωή μας, αλλιώς δεν ''βγαίνει''. Να περάσεις και εσύ ξέγνοιαστα στο εύχομαι ολόψυχα
      Καλόν και ονειρεμένο ύπνο

      Διαγραφή
  31. Καλησπέρα Άννα :) "Κόπηκε" η αρχή της πρότασης κάπως έτσι Καταπληκτικές φωτογραφίες με όμορφες γαλήνιες καταπράσινες ακτές γαλάζια νερά μας καλούν όλους για δροσερές βουτιές . Ήθελα να γράψω πολλά για αυτούς , που δεν δύνανται να κάνουν διακοπές αλλά σκέφθηκα , ότι αυτή η ανάρτηση αφορά το δικό σου καλοκαίρι
    και σου αξίζει !! Καλό δροσερό σ-κ !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το κατάλαβα Κυριακή μου...Σ'ευχαριστώ να σαι καλά
      Καλό Σ/Κο

      Διαγραφή
  32. Αααααχ . Διακοπές !!! Ήλιος .. Θάλασσα.. Χαλαρώση και βιβλία !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό είναι καλοκαίρι Μαρία μου αλλά μας το γύρισε σε φθινόπωρο...Μ'αρέσει όμως!!!

      Διαγραφή