Μια βροχερή άνοιξη





Άνοιξη!
Μάιος!
Πολύ βροχή!
Πλησιάζει το καλοκαιράκι αλλά ο καιρός μουρμουρίζει φθινοπωρινά.
Βλέποντας τους τουρίστες να περπατούν στους βρεγμένους δρόμους της Αθήνας θυμήθηκα τα λόγια ενός ταχυδακτυλουργού που είχε πει :

''Διακοπές: Όταν ξοδεύεις χιλιάδες δολάρια για να δεις πώς είναι η βροχή σε άλλα μέρη του κόσμου.''


Αλλά ...
''Η βροχή είναι ευλογία. Η βροχή είναι ο ουρανός που κατεβαίνει στη γη. Χωρίς τη βροχή δεν θα υπήρχε ζωή.''
Τζων Απντάικ, 1932-2009, Αμερικανός συγγραφέας & κριτικός

Ας βρέχει...και την άνοιξη βρέχει.
Ας κάνει ζέστη την ημέρα... είναι επειδή ο  ήλιος φλερτάρει με το καλοκαίρι
Ας κάνει ψύχρα το βράδυ... είναι επειδή ο  χειμώνας στέλνει ακόμη φιλί δροσερό στην άνοιξη

Είναι η εποχή που τα πουλιά φτιάχνουν τις φωλιές τους για τα μικρά τους που θα γεννηθούν αυτήν την εποχή


Είναι η εποχή που τα λουλούδια ανθίζουν...


Είναι η εποχή που τα έντομα ''πιάνουν'' δουλειά!



Είναι η εποχή που η θάλασσα ακόμη στη μοναξιά της,σε προσκαλεί


Είναι η εποχή που το ραχάτι επιβάλλεται 



Είναι η εποχή που η βροχή σε σπρώχνει να προφυλαχτείς,



και γίνεται αιτία να γνωρίσεις νέους φίλους που σε κοιτάζουν κατάματα!


Είναι η Άνοιξη!

54 σχόλια:

  1. Μα τι γλυκιά και τρυφερή και όμορφη παρουσίαση ειναι τούτη
    όλες οι εποχές σε μια ανάρτηση
    μου άρεσε πολλά και η παρουσίαση
    και οι φωτογραφίες σου όλες
    το ραχάτι τι ειναι; δεν έχουμε έτσι λέξη εμείς

    μην ανησυχείς και μας τα ίδια ακριβώς ο Μάιος και ζέστη και καύσωνα και ήλιο και κρυάδα τη νύχτα , δε φτάνουν τούτα , έχουμε και τη σκόνη στην ατμόσφαιρα

    εξεχώρισα τις φωτογραφίες με τα κόκκινα και τα ροσ λουλούδια

    φιλούθκια συμπατριώτισσα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημερούδια σου. Ραχάτι θα πει ξεκούραση.
      Χαίρομαι που σ'αρεσε και οι φωτογραφίες αυτές που λες μου άρεσαν κι εμένα
      Ε άνοιξη είναι όμορφη εποχή!!
      Φιλούθκια

      Διαγραφή
  2. Κοίτα να δεις που στο τέλος θα με κάνεις να δω και την βροχή με άλλο μάτι... <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να τη δεις Νικολέτα μου μ'άλλο μάτι αγαπώ τη βροχή!!χιχιχι και μου έχεις φτιάξει το κέφι με την εγγραφή σου!!🌻 🌻

      Διαγραφή
  3. Μου αρέσει η βροχή ειδικά όταν είμαι μέσα σε έναν χώρο.
    Αλλά τώρα έχουμε Άνοιξη και όλο βροχές ρε παιδί μου.
    Πολύ όμορφη παρουσίαση. Και πόσο πανέμορφες φωτογραφίες.
    Τα φιλιά μου Άννα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εμένα Μαρία μου μ'αρέσει. Χαίρομαι που σου άρεσαν και οι φώτο και η παρουσίαση
      Φιλιά κορίτσι μου γλυκό

      Διαγραφή
  4. Εμένα με ξετρελαίνει αυτός ο καιρός, η εγγραφή και οι φωτογραφίες σου το ίδιο. Καλή σου μέρα Αννούλι μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ω το ξέρω για τον καιρό Βιργινία μου. Ξέρω ότι σου αρέσει Σ'ευχαριστώ πολύ
      Φιλιά πολλά πολλά

      Διαγραφή
  5. Μου αρέσει... Γραφή όλο αισιοδοξία, ενώ είμαστε στα πρόθυρα της κατάθλιψης με όλες αυτές τις βροχές φέτος....
    Την καλημέρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε ναι είμαστε στα πρόθυρα κατάθλιψης αλλά μη λες από τη βροχή...άλλα τρέχουν στην καθημερινότητά μας και μας μαυρίζουν τη ψυχή,έτσι;
      Καλό τριήμερο να περάσεις

      Διαγραφή
  6. Είδες; Μέχρι να έρθω επίσκεψη στις ομορφιές των εικόνων σου, με έπιασε βροχή..λέω να αντιγράψω, όμως, τα γατάκια και τα πουλάκια και τη θαλασσίτσα που ξέρουν πολύ καλά τους ρυθμούς της φύσης και συνεχίζουν αμέριμνα και ήρεμα να ξεδιπλώνουν τη ζωή τους..
    Κάτσε, να βάλουμε και λίγη μουσική: https://www.youtube.com/watch?v=R6CP7iztgfQ

    Καλημέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είδες; Με μια βροχή ψάχνεις κάπου να μπεις και έτσι συναντάς νέους φίλους να σε κοιτούν κατάματα ή να κάνεις ωραίες κουβέντες μαζί τους. Φυσικά και οι ρυθμοί της φύσης πρέπει να αντιγραφούν αλλά εγώ δεν ξέρω τον τρόπο, εσύ;
      Ωραίος ο Βαγγέλης Γερμανός..σ'ευχαριστώ
      Καλό τριήμερο να περάσεις

      Διαγραφή
  7. Πάντα η άνοιξη με κάνει να περιμένω κάτι. Μια γλυκιά αναμονή. Το καλοκαιράκι που έρχεται!
    Πολύ όμορφες φωτογραφίες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα περιμένουμε κάτι με την Άνοιξη Μαιρούλα μου. Φυσικά το καλοκαίρι...αυτήν την ανέμελη εποχή!
      Χαίρομαι που σ'αρεσαν οι φώτο. Σημαντικό να το λες εσύ
      Φιλιά πολλά

      Διαγραφή
  8. Λατρεύω τη βροχή, μισώ τις καταιγίδες.
    Λάτρεψα την ανάρτηση σου και το πόσο σχεδόν ποιητικά, μίλησες για την Άνοιξη και τη βροχή.
    Στόλισες την ανάρτηση με όμορφες εικόνες και μας άφησες με μια γλύκα και μια τρυφερότητα στο τέλος. Πόσο σε ευχαριστούμε Αννούλα μου.
    Σε φιλώ γλυκά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α και εγώ λατρεύω τη βροχή και τις καταιγίδες βέβαια να είμαι μέσα όταν αστράφτει και βροντά και ρίχνει καρεκοπόδαρα.
      Να σαι καλά Μαρίνα μου χαίρομαι που πήρες ανάσα ανοιξιάτικη απ'εδώ
      Φιλιά πολλά

      Διαγραφή
  9. Καλημερα Αννουλα μου!
    Μου αρέσει η βροχή και Άνοιξη,προσμένοντας το όμορφο Καλοκαιράκι!
    Εκπληκτικές οι λήψεις σου και πανέμορφες όλες οι φωτογραφίες σου και η παρουσίαση σου!
    Υπεροχη η γραφή σου όπως πάντα!! Σκέτη γλύκα οι γατούλες και η φωτό με το εφέ βροχής,υπέροχη!!!
    Καλο Σ/Κ σου εύχομαι!!Καλα να περασεις!!Πολλα φιλακια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς τη Δήμητρά μου
      Και εσένα σ'αρέσει η βροχή τι καλά! Α χαίρομαι που βρήκες τις φώτο μου τόσο καλές είναι σημαντικό να το λέει η φωτογράφος της παρέας!!
      Σ'ευχαριστώ πόλύ
      Καλό τριήμερο και σε σένα
      Φιλάκια

      Διαγραφή
  10. Τι ανάρτηση είναι αυτή; Για μένα την έγραψες; 😊 Αγαπώ τη βροχή! Και λάτρεψα αυτό το Μάη με τις συννεφιές και τις βροχές του! 🌈 Και τα ουράνια τόξα του!
    Ένα όμορφο τριήμερο να περάσεις! ☔🌼🌞

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και για σένα ψυχή μου την έγραψα, μην είσαι μονοφάι. Και εγώ αγαπώ τη βροχή χιχιχι Υπέροχα όλα όσα έφερε ο Μάης.
      Καλό τριήμερο και σε σένα Φιλάκια πολλά πολλά και γλυκά

      Διαγραφή
  11. Τι όμορφες εικόνες, τι υπέροχα τρυφερές φωτογραφίες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α χαίρομαι που σ'άρεσαν. Και χαίρομαι που προλαβες την ανάρτηση του κανονισμού.
      Φιλάκια

      Διαγραφή
  12. Καλησπέρα Άννα μου με τις υπέροχες Ανοιξιάτικες φωτογραφίες σου!
    Εμένα μου αρέσουν οι βροχές αυτή την εποχή! Καταλαβαίνω καλλίτερα την ενδιάμεση φάση, αυτή που φοράς ένα ανοιξιάτικο ρούχο πριν το καλοκαιρινό. Ντεμί-σαιζον όπως τα έλεγε η μαμά μου! Το μόνο ενοχλητικό είναι οι λασποβροχές!
    Φιλάκια πολλά και καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι ναι αυτό το ξέχασα να το σημειώσω αυτές οι βροχές και η ψυχρούλα σε κάνουν να νοιώθεις την ενδιάμεση φάση όπως πρέπει να είναι η άνοιξη. Ναι Ντεμί-σαιζόν έλεγε και η μαμά μου επίσης. Τώρα εσύ στην εξοχή θα ξέρεις τις λασποβροχιές εδώ εμείς στην Αθήνα ξέρουμε μόνο βουλωμένα φρεάτια, που είναι χειρότερο έτσι;
      Καλό τριήμερο να περάσεις Μαριάννα μου
      Φιλιά πολλά πολλά

      Διαγραφή
  13. Άννα μου,
    να σου πω ότι λατρεύω την βροχή ακόμα ιδιαίτερα μάλιστα την καταιγίδα. Ειδικά αυτή όταν είναι είτε Ανοιξιάτικη είτε καλοκαιρινή. Έχει έναν διαφορετικό ύφος.
    Όλα σου τα καλέσματα στο θέμα σου εδώ ήταν υπέροχα και ένα προς ένα διαλεχτά. Αναδεικνύουν την ομορφιά της Άνοιξης.
    Ποιος τις αρνείται αυτές τις ομορφιές ; ποιος μπορεί ; άσε που σε ετοιμάζει ψυχολογικά και βιολογικά για το καλοκαίρι που ακολουθεί.
    Μου γαλήνεψες την καρδιά αλήθεια.
    Σε ευχαριστώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι τόσο που σε γαλήνεψα. Μας χρειάζεται που και που λίγη γαλήνη, ναι;
      Και εγώ αγαπώ την καταιγίδα ειδικά του καλοκαιριού. Απίθανα είναι. Αν δεν φοβόμουν και τους κεραυνούς θα έμενα στη θάλασσα με βροχή που με ξετρελαίνει...
      Να σαι καλά Γιάννη μου
      Καλό τριήμερο να περάσεις

      Διαγραφή
  14. Τι όμορφη ανάρτηση, σου γλυκαινει την καρδιά!...
    Ναι, η αλήθεια είναι μας κακοφαίνεται λιγάκι που βρέχει, αλλά με όσα ζουμε τα τελευταία χρόνια, βροχη σημαίνει νερό να πιουμε, σημαίνει λιγότερες πυρκαγιές, σημαίνειευλογία σ' όλη τα φυση.
    Εξάλλου, στην Ελλάδα ζουμε, το καλοκαιρι δε μας έλειψε ποτε...
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σε γλύκανα Νίκη μου
      Πάντα κάτι μας κακοφαίνεται εδώ που τα λέμε, έτσι; Αυτό ακριβώς η βροχή είναι ευλογία μόνο που όταν πιάσει το καλοκαίρι μας οι πυρκαγιές θα φουντώσουν ξανά και βροχή δεν θα χουμε. Αστα μόνο γι αυτό με ενοχλεί το καλοκαίρι αλλιώς το περιμένω πως και τι
      Φιλιά πολλά

      Διαγραφή
  15. Tί όμορφα που τα γράφεις Άννα μου!!
    Οι φωτογραφίες σου καταπληκτικές!!
    Μετά τον Αρμαγεδδώνα του gdpr ξαναβρήκα, στη σελίδα σου, τον εαυτό μου.:)
    Έκανα μια υπέροχη βόλτα μαζί σου!
    Να είσαι καλά!
    Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α χαίρομαι που ξαναβρήκες το εαυτό σου. Κι εγώ είπα βροχή χθες που μ'αρέσει και το blogroll δεξιά μου έδειχνε όλοι να έχετε ανάρτηση τον κανονισμό και πάει λέω χαθήκαμε χαχααα Είπα να κάνω την αρχή με κάτι χαλαρό
      Χαίρομαι που σου άρεσε και σ'ευχαριστώ για τα γλυκά σου λόγια
      Καλό τριήμερο να περάσεις
      Φιλάκια

      Διαγραφή
  16. Γεια σου Άννα μου :) Τούτη η βροχή ευλογία δροσίζεις ψυχές και τις σκέψεις , από την καθημερινότητα . Δροσίζει τη γη που βλασταίνει , τα πουλιά , τα ζώα .Προδιαθέτει ευχάριστα για το καλοκαίρι , που πλησιάζει. Ωραίες εικόνες με όμορφα λόγια , τρυφερή η ανάρτησή σου . Να περάσεις πολλές όμορφες
    ανοιξιάτικες στιγμές !!καλό σ-κ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς την Κυριακή μου. Ευλογια όντως η βροχή. Έτσι ΄όπως τα λες και να προδιαθέτει ευχάριστα.
      Σ'ευχαριστώ χαίρομαι που σου άρεσαν και για την ευχή!
      Καλά να περάσεις το τριήμερό σου

      Διαγραφή
  17. Καλά με φτιάχνεις όταν διαβάζω τέτοια: ''ο καιρός μουρμουρίζει φθινοπωρινά'' και ''ο ήλιος φλερτάρει με το καλοκαίρι'' ή ''ο χειμώνας στέλνει ακόμη δροσερό φιλί στην Άνοιξη''. Παθαίνω! Και οι φωτογραφίες σου είναι τόσο υπέροχες. Και τα πουλιά στο ασπρόμαυρο σαν σύθαμπο. Φανταστικές! Μπορώ να συμπληρώσω πως ο καιρός όσο μουρμουρίζει φθινοπωρινά κρατάει και φτυάρι; Γιατί το αμάξι μου το έχει κάνει μέσα στο χώμα... Φιλάκια γλυκά κορίτσι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ώστε είσαι φτιαγμένη τώρα....ωραίααα λαμπράααα!!!❤❤❤
      Χαίρομαι που σου άρεσαν οι φώτο μου
      Συμπλήρωσε πουλάκι μου ότι θες αλλά φτυάρι γιατί; Άχνη πασπαλίζει ο χειμώνας μάτια μου αλλά είναι σε καφέ έκδοση γιατί η άνοιξη δεν αφήνει την άσπρη άχνη. Και το αμάξι σου ντυμένο ανοιξιάτικα είναι βρε...μη σε νοιάζει θα ρίξει ''καρέκλες'' και θα καθαρίσει.
      Καλά να περάσεις το τριήμερό σου

      Διαγραφή
  18. Το ότι θα ρίξει καρέκλες μου το είπες για να με παρηγορήσεις; Γιατί αν ναι, κάθε άλλο παρά παρηγόρια αισθάνομαι. Άσε το περνάω διαβάζοντας. Θα μου πεις καλό το διάβασμα, αλλά όταν ο καιρός μουρμουρίζει τι να κάνω το κακόμοιρο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βρε Μαίρη μου αφουγράζεσαι τον καιρό αυτό κάνεις και να δεις πώς κυλάει το διάβασμα! Εξάλλου φρόντισε η Μαρία η κάτωθέ μου και η Αριστέα να χουμε πολύ διάβασμα χιχιχιχι

      Διαγραφή
  19. Τη λατρεύω αυτή την εποχή...λατρεύω την άνοιξη!
    Φέτος μου τα χάλασε λίγο που άρχισε από νωρίς κάτι ξεγυρισμένα τριαντάρια, αλλά κατά τα άλλα μια χαρά τα πήγε!
    Μου άρεσε και η δική σου άνοιξη εδώ...τα λόγια, οι φωτογραφίες σου!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α ναι Μαράκι μου κι εγώ την αγαπώ πολύ. Ούτε κρύο ούτε ζέστη και γεμάτη λουλούδια η φύση και βροχή που αγαπώ....Ναι εκείνα τα 30αρια πολυ με εκνεύρισαν αλλά επανήλθε στον ίδιο δρόμο
      Φιλιά ΄πολλά

      Διαγραφή
  20. Η άλλη πλευρά του νομίσματος...

    Έλα τώρα, Αννούλα μας , μην μου πολύ παινεύεις --και παρασύρεις και τους άλλους---την Τρελή κι Αλλοπαρμένη Άνοιξη. Την ωραιοπαθή και ξελογιάστρα των Αισθήσεων και των Αισθημάτων.
    Σώνει και καλά ερωτική και ερωτεύσιμη. Με ένα μπουμπούκι μισανθισμένο να μοσχοβολά, ένα χελιδόνι, ένα σκανδαλιάρικο ερωτιάρικο ξεπέταγμα των αισθήσεων , μας φέρνει όλους βόλτα και κάνει ό,τι γουστάρει η επιπόλαιη. …

    Ακόμη ψεύτρα και κλέφτρα γίνεται η αδίστακτη κι απρόβλεπτη Άνοιξη.
    Μέχρι και τις βροχούλες του Φθινοπώρου υπεξαιρεί η αφιλότιμη και δεν διστάζει η ανομολόγητη να βάλει χέρι και στις καταιγίδες του Χειμώνα και να τα κάνει όλα λίμπα , Ανοιξιάτικα δήθεν….

    Από έπαρση δε ,Μη ρωτά ! . Ανηξιατικώ δικαίω ταυτίζεται ούτε λίγο ούτε πολύ με την .....Νιότη. Μωρέ τι μας λέει η Περσεφόνη. Δεν κοιτά τους ιούς, τις αρρώστιες, τους θανάτους, (μακριά από μας) που κουβαλάει μαζί της και σκορπίζει στο πέρασμά της.

    Σιγά μη της παραχωρήσουμε τα ...Νιάτα μας της φευγαλέας...

    Γέλα καρδούλα μου ,γέλα . Καιρός να χαμογελάσει το χείλι μας έστω και μόνο από Ανοιξιάτικη διάθεση..
    Φιλιά σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γελάω γελάω...δεν παραχωρούμε τίποτε Λυγερή μου ούτε τα νιάτα ούτε τη διάθεσή μας. Αλλά απρόβλεπτη είναι και αδίστακτη αλλά...αλλά μοσχοβολούν τα μπουμπούκια της, ξελογιάζεις τις αισθήσεις μας και ξανα-ερωτευόμαστε όπως τότε στα νιάτα μας. Ε...δεν της αξιζει μια ανάρτηση;;
      Νόμισμα είναι δυο πλευρές σίγουρα έχει!
      Μ'αρέσει και αυτή η πλευρά μη νομίζεις...
      Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  21. Ευλογία η βροχή, ειδικά όταν ζεις στην εξοχή!
    Αν την άνοιξη δεν βρέξει, υποφέρει όλη η φύση το καλοκαίρι και εμείς μαζί της!
    Υπέροχο αφιέρωμα και πανέμορφες φωτό, συμφιλιώνουν ακόμα και αυτούς που δεν την αγαπούν!
    Το μόνο στενάχωρο ήταν οι λασποβροχές αλλά πρέπει να αρχίσουμε να τις συνηθίζουμε γιατί μελλοντικά θα γίνονται περισσότερες μια και η έρημος της Αφρικής όλο και μεγαλώνει...

    ΑΦιλάκια πολλά και πάντα τρυφερά! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τίποτε τέλειο Στεφανία μου. Και η άνοιξη έχει τις λασποβροχές για να μην είναι τέλεια.
      Την αγαπώ αυτήν την εποχή, που έχει τις ζέστες της ανεκτές, έχει τις δροσιές της υπέροχες και τη βροχή μμμ να μοσχομυρίζει το χώμα από τη δίψα του ήλιου Εσύ στην εξοχή είσαι τυχερή απολαμβάνεις όλες τις εποχές
      Σε φιλώ

      Διαγραφή
  22. καλημέρα αγαπημένη μου
    αγαπώ βροχη οσο κι αν με μελαγχολει και αγαπω και τις φωτογραφιες σου

    φιλια πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα γλυκιά μου Κική. Κι εγώ αγαπώ τη βροχή αλλά δεν με μελαγχολεί. Μου φέρνει ευεξία και δεν ξέρω γιατί. Όρεξη για δραστηριότητες δημουργίες με πιάνει με τη βροχή...χιχιχι
      Φιλάκια χαρά μου να σαι καλά

      Διαγραφή
  23. Μακάρι να εβρεχε ακι εδω Αννιώ μου... θα πουμε το νερό νερακι φετος..μου αρεσει πολύ και μενα η βροχή τετοια εποχή.. γιατι δεν κανει κρύο και την απολαμβανεις.. και οπως ειπες και εσύ ειναι που ο ηλιος φλερταρι με το καλοκαιρακι ..μου αρεσε πολύ χα..χα....!!!και οταν εχεις και θεα απ εξω.. απο το παραθυρο σου.. τοτε γινεται πανεμορφη..!!
    Τι ωραια αναρτηση εκανες φιλεναδα.. η φωτογραφιες σου δε..τελειες... γατούλες και λουλουδια χαριζουν χαμογελα...και τι θα κανει το καλοκαιρακι.. θελει δεν θελει όπου να ναι θα φανει καλη μου..!!λιγη υπομομη ακομα..!!
    Να περνας ομορφα Αννιώ μου είτε βρεχει ειτε λιάζει..ναι; φιλακιαααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μια χαρά είναι η Άνοιξη Ρούλα μου. Ούτε πολύ ζέστη ούτε κρύο. Και ας βρέχει που και που. Να ποτιστεί η γη ...Θα σου στέλνουμε εμείς νερό μην ανησυχείς αν δεν εχετε βροχές στην Κρήτη. Εντάξει;
      Χαίρομαι που σου άρεσε η ανάρτηση και οι φωτογραφίες
      Τελειώνει και ο Μαης θα πουμε σε λίγο ουφ ο καύσωνας και τότε μας βλέπω...χαχααα
      Φιλάκια

      Διαγραφή
    2. ΧΑ..ΧΑ.. τοτε παλι θα εχουμε παραπονα ..αμ δεν μας βρισκει κανεις ευχαριστημενους με το καιρό...Αννιω μου ετσι για να εχουμε να παραπονιομαστε..χι.χι..

      Διαγραφή
    3. Ε ναι παραπονιόμαστε για να εκτονώνουμε ό,τι μας βαραίνει χαχχαχαα

      Διαγραφή
  24. Ποιητική διάθεση και τρυφερότητα για μια άκρως κυκλοθυμική και δημιουργική εποχή για τη φύση και την ψυχολογία μας! Σε απόλαυσα και πάλι, Άννα μου! Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι Φακιδούλα μου που απόλαυσες αυτήν την κυκλοθυμική αλλά αγαπημένη μου εποχή
      Καλό βράδυ και σε σένα

      Διαγραφή
  25. Γεια σου Άννα μου !! ! Τι όμορφα λόγια, τι ωραίες φωτογραφίες!!! Υπέροχη ανάρτηση για την πλανεύτρα την Άνοιξη! Εγώ να σου πω φέτος δεν την κατάλαβα και πολύ εδώ στη πόλη. Έχω πολύ καιρό να πάω στο χωριό μου! Αγαπω τη βροχή, όχι όμως τη λασποβροχη. Μου άρεσε πολύ αυτό το γατί που σε κοιτάει κατάματα!!! Να είσαι καλά κούκλα μου !! !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ Μεταξία μου. Μα στην πόλη τι άνοιξη να καταλάβεις ; Κι εγώ στην Αθήνα κάνω το μπαλκόνι μου ανοιξιάτικο μπας και την ευχαριστηθώ.
      Η λασποβροχή δεν αρέσει σε κανένα αλλά τι να κάνουμε; Επιλογή δεν έχουμε
      Σε φιλώ και σ'ευχαριστώ που πέρασες

      Διαγραφή