Φωτογραφίες της Αλφα Βήτα!

Σήμερα θα μάθουμε το αλφάβητο!!
Ναι, μη γελάς, μέσα από τις φωτογραφίες θα μάθουμε το ΑΒΓ... 
Αυτός είναι ο όρος της πρόσκλησης που απηύθυνε το Δελφινάκι της γειτονιάς μας στο ''Φωτογραφικά Μονοπάτια''! 
Να παρουσιάσουμε 24 φωτογραφίες, μία από κάθε γράμμα του Αλφάβητου.
Ναι και οι δικές μου...

                                                      γγελος,


 που στόλιζε μέχρι πρότινος τη φάτνη μου.
......
Βιτρίνα,
 καταστήματος στο κέντρο της Αθήνας με χριστουγεννιάτικη διακόσμηση.
....
Γιρλάντα,

μιας λάμπας μου σε ''πειραγμένη'' φωτογραφία.
....
Δέντρο,
με τα γυμνά κλαδιά του ως ικέτες στον ουρανό!
....
Εκκλησάκι,

μικρό και έρημο αλλά φροντισμένο.
.....
Ζάρια , 


(έσπασα το κεφάλι μου να βρω τι θα φωτογραφίσω από Ζ)
....
Ηλιοτρόπιο,

(νεκρή φύση αλλά από η)
...
Θάλασσα,

χειμωνιάτικη και ήρεμη από μια εξόρμησή μας του Αι Γιαννιού
(σιγά που δεν θα βαζα θάλασσα)!!
...
Ιστιοσανίδα,

από την ίδια θάλασσα μόνο που δεν είχε αέρα και ο καημένος δεινοπάθησε!
....
Κορμός, 


από μια όμορφη ταβερνούλα που πήγαμε τον εορτάζοντα μπαμπά μας να τον κεράσουμε!
....
Λάμπα, 

πετρελαίου για ώρα ανάγκης!
...
Μπουζούκι,

από την ίδια ταβερνούλα.
...
Ντόμινο,


που το έχω ντεκουπάρει και παλαιώσει.
...
Ξωτικό, 

που μας χαμογελά πονηρά.
...
Ομίχλη, 

από έναν πίνακα που είδα και μου άρεσε πολύ
...
Περιστέρι,


μόνιμος κάτοικος των πλατειών μας και άσπρο που μ' αρέσει περισσότερο
....
Ρόδι,

για να πάει καλά ο νέος χρόνος
...
Σύννεφα,

χειμωνιάτικου ουρανού
...
Τούνελ,

και υπάρχει φως στην άκρη του.
...
Ύαλος,

(αλλιώς θα έβαζα φωτο υπολογιστή!!)
...
Φωτιά,

από μαντεμένια σόμπα στο ταβερνάκι που σας έλεγα
....
Χιονάνθρωπος,

και εύχομαι να φτιάξουμε έναν αληθινό φέτος
...
Ψιλά,

και ναι άδειασα την τσέπη μου!!!
...

Ώρα,

να τελειώνω μια και σώθηκαν τα γράμματα.




Αυτή είναι η συμμετοχή μου στην πρόσκληση της φίλης μας  από τα Φωτογραφικά Μονοπάτια.
Την έμαθα καλά την Άλφα Βήτα, εσύ; Θα δοκιμάσεις;



Εδώ για να μάθεις περισσότερα.

42 σχόλια:

  1. Υπέροχη η ΑΒ σου Άννα μου μπράβο. Ωραίες φωτό και ωραία προσπάθεια! Να είσαι καλά προβιβάζεσαι! Πολλά φιλιά και εις ανώτερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ. Μαίρη μου ξεκίνα και εσύ το δρώμενο αυτό. Θα το διασκεδάσεις. Χαίρομαι που με προβίβασες χααχαα
      Φιλιά πολλά

      Διαγραφή
  2. Ήρτα τρέχοντας μολις με ενημέρωσες
    Η πρώτη μου συμμετοχή
    Ειμαι πολύ χαρούμενη
    Σ ευχαριστώ πολύ για την συμμετοχή , τον χρόνο που αφιέρωσες
    Και για τις πολύ όμορφες φωτογραφίες σου
    Όλες μια και μια, μου άρεσαν πάρα πολύ όλες ως φωτογραφίες και ως τρόπος παρουσίασης
    Στο Ζ μου άρεσε που σχηματισες και το γράμμα Ζ με τα ζάρια
    Και φυσικά η αγαπημένη μου θάλασσα
    Πόσο μου αρέσουν τα τζάκια
    Είναι τόσο ρομαντική η ατμόσφαιρα με το τζάκι

    Και ναι, την έμαθες καλά την αλφαβήτα , παίρνεις άριστα πηγαίνεις στην επόμενη τάξη :}}

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ για την ευκαιρία να διασκεδάσω φωτογραφίζοντας με την ιδέα σου.
      Χαίρομαι που είναι όπως ήθελες και δεν ξέφυγα από τους όρους.
      Ναι το Ζ με βασάνισε λίγο και σκέφτηκα αυτό...
      Η θάλασσα απαραίτητη. Ευτυχώς που βγήκα αυτές τις μέρες γι αυτό σε είχα ρωτήσει αν θες πρόσφατε φωτογραφίες για οπωσδήποτε μια θάλασσα θα είχα.
      Ώστε μου βάζεις άριστα κυρία δασκάλα έτσι; Ωραία.
      Να σαι καλά και περιμένω και άλλες συμμετοχές να ευχαριστηθούμε

      Διαγραφή
    2. Καλημέρα
      τούτο μας έλειπε τωρα να έλειπε η θάλασσα
      το σπιτάκι μου δηλαδή
      θα έμενες ιδια τάξη αν δεν έβαζες θάλασσα
      χαχαχα

      στο κάτω μέρος του μπλογκ μου που έχω το εικονάκι θα δεις τον σύνδεσμο σου
      θα τα σημειώνω όλα εκεί
      και οταν μαζευτούν κι άλλες συμμετοχές θα κάνω και γω μια ανάρτηση στο μπλογκ μου με τις συμμετοχές

      Διαγραφή
    3. Υπέροχα! Λατρεύεις και εσύ τη θάλασσα βλέπω. Πω πω πω να το μαρτυρήσω στους άλλους συμμαθητές μου οτι θα μείνουν στην ίδια τάξη αν δεν βάλουν θάλασσα; χαχαχα
      Σ'ευχαριστώ πολύ Δελφινάκι μου

      Διαγραφή
    4. Εννοείται
      Αρέσκει μου πολλά η θάλασσα
      Και το καλοκαίρι μου αρέσει πολύ
      {τυχαίο άραγε σου που γενννήθηκα καλοκαίρι;}

      Κι εγώ σ ευχαριστω πολύ που συμμετείχες και που κυρίως το ευχαριστήθηκες

      Διαγραφή
    5. Α...κι εγώ γεννήθηκα αρχές Σεπτέμβρη. Καλοκαιρινό τον θεωρώ γι αυτό λες να την λατρεύω τη θάλασσα;
      Όσοι συμμετέχουν θα το ευχαριστηθούν θα δεις. Ωραία ιδέα

      Διαγραφή
    6. Καλοκαιρινός είναι, ειδικά εδώ στη Κύπρο που ως τον Οκτώβρη είμαστε με τα καλοκαιρινά :}
      Εγώ γεννήθηκα τέλος Αυγούστου {άρα έχουμε και το ίδιο ζώδιο}

      Διαγραφή
  3. Δεν εχω λόγια Αννούλα μου!!!
    Μα τι υπέροχη παρουσίαση και εκπληκτικές όλες οιι φωτογραφίες σου, στην παρουσίαση της φίλης μας στα Φωτογραφικά Μονοπάτια! Συγχαρητήρια και παιρνης άριστα με τόνο!!!!!
    Καλο βραδυ!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δήμητρά μου χαίρομαι που σου άρεσε. Κι εσύ βγάζεις όμορφες φωτογραφίες, δεν μετέχεις να ευχαριστηθούμε φωτογραφίες;
      Χαίρομαι για το άριστα...αλλά χωρίς ανταγωνισμό δεν λέει...ε;;;
      Καλό σου μεσημέρι
      Φιλιά πολλά

      Διαγραφή
  4. Βρε Άννα μου,
    τι όμορφη ιδέα ήταν αυτή με το φωτογραφικό αυτό δρώμενο. Δυστυχώς εγώ ...αιφνιδιάστηκα και το βλέπω τώρα άξαφνα μπροστά μου.
    Λοιπόν, οι επιλογές σου, είναι μια προς μία εξαιρετικές. Κάποιες δε από αυτές υπέροχες πραγματικά. Μάλιστα πρωτοπορούν και σε θέμα φαντασίας και επινόησης.
    Πολύ ωραίο φωτογραφικό ημερολόγιο.
    Καλό βράδυ να έχεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είδες ωραία ιδέα Γιάννη μου; Μην αιφνιδιάζεσαι δεν έχει καιρό το δρώμενο και δεν έχει χρονικό περιορισμό. Ξεκίνα και εσύ το δικό σου αλφάβητο να απολαύσουμε φωτογραφίες...
      Χαίρομαι που σου άρεσαν. Έπρεπε να με έβλεπες...λίστα με τα γράμματα και δίπλα τι έχω φωτογραφίσει, αρχείο με τις φωτογραφίες κλπ να δεις οργάνωση χαχαχα
      Σ'ευχαριστώ να σαι καλά
      Καλό μεσημέρι

      Διαγραφή
  5. Η φωτογραφική αλφαβήτα σου είναι χάρμα οφθαλμών. Ο πίνακας με το τοπίο στην ομίχλη μου είναι και σε μένα γνώριμος στολίζει τον τοίχο στο καθιστικό της κόρης.
    Μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσε Ελένη μου. Αλήθεια αυτόν τον πίνακα έχει η κόρη σου; Έχει πολύ γούστο είμαι σίγουρη. Μ'αρέσει πολύ.
      Σ'ευχαριστώ πολύ
      Φιλιά πόλλά

      Διαγραφή
  6. Δεν πήρα είδηση αυτό το δρώμενο.
    Πολύ έξυπνο και ανταποκρίθηκες τέλεια.
    Μπράβο Άννα,10 με τόνο!
    Πού τα σκέφτηκες όλα. Το ταβερνάκι όμως,σου εδωσε αρκετές ιδέες 😉😉
    Θα προσπαθήσω κι εγώ,αν και είμαι εσώκλειστη με ένα μωρό και μια γιαγιά,θα δω αν μπορώ μέσα στο σπίτι να φωτογραφίσω την ΑΒ!
    Να είστε καλά κι εσύ και το ΔΕΛΦΙΝΑΚΙ.
    Καλή συνέχεια και φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρένα μου δεν είναι πολύς καιρός που το ξεκίνησε το δρώμενο το Δελφινάκι μας.
      Ευχάριστο είναι και δεν έχει χρονικό περιορισμό.
      Και εγώ κλεισμένη μέσα είμαι με το μπαμπά μου. Με βοήθησε το ότι τον βγάλαμε μια βόλτα την ημέρα της γιορτής του αλλά μη σκας θα εύρισκα μέσα στο σπίτι διάφορα χαχααχ
      Περιμένω και τα δικά σου. Θα τα καταφέρεις
      Φιλιά πολλά

      Διαγραφή
  7. Τι ωραία ιδέα από το δελφινάκι μας και τι όμορφη η φωτογραφική περιήγηση που επέλεξες να κάνεις!
    Ευχάριστη η ανάρτηση από το πρώτο λεπτό έως τέλους!
    Καλημέρα αγαπημένη μου!
    Να ξέρεις πως πάντα σε έχω μέσα στην καρδιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κικίτσα μου είδες τι ωραία ιδέα είναι το Δελφινάκι μας; Μου άρεσε και εμένα. Ήταν διασκεδαστικό να ψάχνεις να φωτογραφίσεις από κάθε γράμμα.
      Χαίρομαι που σου απόλαυσες το αλφάβητο χιχιχιχι
      Και εγώ στη δική μου καρδιά σε έχω φαρδιά πλατιά!!!
      Φιλιά πολλά

      Διαγραφή
  8. Συγνώμη που επεμβαίνω
    θα χαρώ πολύ να δω τις συμμετοχές σας {εννοείται όσοι θέλετε να συμμετέχετε}

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλά κανεις και επεμβαίνεις φυσικά θα συμμετέχουν και άλλοι φίλοι θα δεις...Είναι όμορφο το δρώμενο.

      Διαγραφή
  9. Έχω ήδη κι εγώ να μαζεύω φωτό. Κι έχω κάνει λίστα! Για να δούμε πώς θα βγει...
    Οι δικές σου πολύ ωραίες, Άννα μου.
    Είμαι περίεργη να δω σε ποιο άλλο δρώμενο θα σου χρησιμεύσει η βόλτα στο ταβερνάκι!!!
    Για το υ μπορούσες να φωτογραφίσεις μια... ύαινα!!!😂😂😂
    Φιλιάααα! 💖

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βρε Αλεξάνδρα μου ναι ύαινα...χαααα Και έχουμε μια γειτόνισσα που τη φωνάζουν από πίσω της ύαινα, πιάνει αν τη φωτογράφιζα;
      Περιμένω πώς και τι τις δικές σου φωτογραφίες. Αντε να διασκεδάσουμε λίγο.
      Όσο για το ταβερνάκι σε ποιο δρώμενο άλλο να μου χρησιμεύσει; Μπα...δεν το βλέπω..
      Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  10. Τι ωραιο δρώμενο..Αννιώ μου.. που εβαλε το δελφινακι...η φωτογραφική αλφα βήτα σου πολύ ωραία..απολαμβανουμε φωτογραφίες...και προπαντώς με θάλασσα...συννεφα...χι..χι..εγω μενω διπλα της και γι αυτο την λατρευω ...θα προσπαθησω και εγω να αν θα τα καταφερω.. αφου δεν υπαρχει περιορισμός χρόνου...να περνας όμορφα ότι και να κανεις φιλακιααααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρούλα μου καλή γλυκιά σου μέρα. Ωραίο δρώμενο ναι...περιμένω δικές σου φώτο.
      Κι εγώ λατρεύω τη θάλασσα και εσύ τόσο τυχερή που μένεις δίπλα της!!
      Να σαι καλά να περνάς υπέροχα και να δημιουργείς
      Φιλιά πολλά

      Διαγραφή
  11. Τι να πω Αννα μου !!! Μου άρεσε τόσο πολύ το δρώμενο αυτό που αφού το είδα σε σένα έτρεξα να φωτογραφήσω και να μαζέψω φωτογραφίες !! Ευτυχώς είχα κάνει κάποια πρόσφατα ταξιδάκια και κάποια εργάκια και μου βγήκε !! Ομορφες φωτογραφίες αχ και τέλεια διασκέδαση !!! Μπράβο στο Δελφινάκι για την ιδέα !!! Σε φιλώ γλυκά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μόλις γύρισα από τη σελίδα σου! Υπέροχα! Πόσο χαίρομαι που το βρήκες και εσύ διασκεδαστικό το δρώμενο!!
      Πολύ ωραία ιδέα είχε το Δελφινάκι μας.. Μπράβο της, μπράβο μας!
      Φιλιά πολλά

      Διαγραφή
  12. Πόσο όμορφες και εμπνευσμένες φωτογραφίες, Άννα μου. Υπέροχη ιδέα το αλφάβητο. Μπράβο στο Δελφινάκι αλλά και σε σένα. Πολλά φιλιά, φίλη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ Μία μου. Άντε πάρε σειρά να θαυμάσουμε φωτογραφίες. Ναι η ιδέα της φίλης μας είναι υπέροχη και πρωτότυπη
      Φιλιά πολλά

      Διαγραφή
  13. Δελφινοκόριτσα, τι απίθανη ιδέα είχατε!
    Άννα μου η αλφαβήτα σου είναι σκέτη απόλαυση. Πήγαμε ταβερνάκι, θάλασσα, παίξαμε και ντόμινο (τι ωραία που το έκανες!)
    Αν το δρώμενο απαιτεί δικές μας φωτογραφίες, θα συμμετέχω μόνο με το γράμμα Χ (Χάλια οι φωτογραφίες μου)...
    Φιλιά πολλά και καλό βραδάκι να έχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωραία ιδέα έτσι Μαρία μου; Και ξεκίνα κι εσύ κι ας μη βγαίνουν καλές οι φωτογραφίες δεν γίνεται διαγωνισμός.Το Δελφινάκι είχε υπέροχη ιδέα και διασκεδάζουμε συγχρόνως
      Ναι πήγαμε ταβερνάκι θάλασσα όλα τα κάναμε και περάσαμε καλά χαχαααα
      Φιλιά πολλά

      Διαγραφή
  14. Ευφυέστατο, πρωτότυπο και με μια ζεστασιά το αλφάβητο σου Άννα μου, το απόλαυσα πραγματικά.
    Να είσαι πάντα καλά και γεμάτη έμπνευση, να συμμετέχεις στα διαδικτυακά μας δρώμενα.
    Σε φιλώ και σε καλοβδομαδίζω :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που το απόλαυσες Μαρίνα μου Είναι μια ωραία ιδέα. Έλα κι εσύ στην παρέα μας,διασκεδάζουμε φωτογραφίζοντας....και μαθαίνουμε και την Αλφαβήτα!!!
      Να σαι καλά και καλή εβδομάδα μάτια μου
      Φιλιά πολλά 🌼🌼

      Διαγραφή
  15. Τι ωραία ιδέα και προσιτή σε όλους, (σε αντίθεση, σκεφτόμουν τα δρώμενα ποίησης!)
    Η φαντασία σου και το φωτογραφικό σου ταλέντο, Άννα μου, έδωσαν υπέροχο ρεσιτάλ!
    Η φωτό με τον σέρφερ και η Ύαλος, σίγουρα θα έπαιρναν έπαινο και σε φωτογραφικό διαγωνισμό!

    ΑΦιλάκια πολλά πολλά και καλή δημιουργική βδομάδα να έχουμε! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ Στεφανία μου Πάρε σειρά, είναι ευχάριστο δρώμενο και ναι προσιτό σε όλους.
      Χαίρομαι που σου άρεσαν οι φωτογραφίες
      Να σαι καλά
      Φιλιά κι από μένα
      Καλή εβδομάδα

      Διαγραφή
  16. Υπέροχες φωτογραφίες Άννα μου!!!η θάλασσα μαγευτική!!!υαλός!!που το σκέφτηκες!!!
    τα φιλιά μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς την !! Χαίρομαι που σε βλέπω εδώ. Σ'ευχαριστώ που σου άρεσαν. Το παιχνίδι ήταν υπέροχο και εξακολουθεί να είναι γιατί δεν εχει χρονικό περιθώριο
      Να σαι καλά Φιλιά πολλά και μη χάνεσαι...

      Διαγραφή
  17. Αυτό το αλφάβητο το είχα χάσει!
    Άργησα να το δω, αλλά το χάρηκα πολύ!!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ήταν το πρώτο Μαρία μου γι αυτό!
      Χαίρομαι που το χάρηκες
      Καλή σου μέρα και καλή εβδομάδα

      Διαγραφή
  18. Αυτό το αλφαβητάρι πολύ μου άρεσε.Μια ιδέα που σου δίνει ένα παιχνίδισμα στη ζωή σου...Οι φωτο σου είναι υπέροχες.Τα φιλιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ Μαράκι μου Τώρα είδα το σχόλιο χιχιχιχι Καλή σου μέρα

      Διαγραφή