Πλάθω πλάθω.......με τα δυο μου τα χεράκια!!





Όλα είναι από πηλό!


Είναι η καινούργια μου ασχολία εκτόνωσης και ηρεμίας.
Κρεμαστά γούρια για φίλες που τα ζήτησαν και εγώ σαν καλή
μαθήτρια έκανα  το καλύτερο που μπορούσα.
Άρεσαν ή έτσι είπαν από ευγένεια.


Αλλά εγώ πέρασα καλά πλάθοντας, δίνοντας σχήματα με το χέρι ή με κουπατ, 
ζωγραφίζοντας και βάζοντας κορδέλες και χάντρες. 
Οι χάντρες δεν είναι από πηλό, ναι;


Και ρόδια και καραβάκια και πλεξίδες και κλειδιά και σπιτάκια και αστέρια τ'ουρανού, ό,τι έβαζε 
ο νους μου το έφτιαχνα. Άλλα έγιναν καλά, άλλα όχι
Κανένα πρόβλημα. Εγώ περνούσα όμορφα και δημιουργικά φτιάχνοντας, τις ώρες 
του καλοκαιριού που ήμουν μακριά από τη θάλασσα.



 Τα  στεφάνια στις δυο πρώτες φώτο, είναι μεγάλα και όλα από πηλό   φτιαγμένα, 
μετά από παράκληση της κόρης μου που ήθελε ένα ζευγάρι για τον τοίχο στο δωμάτιό της
Άλλο που δεν ήθελα!!


Ήδη τα γούρια μου, κοσμούν τα σπίτια φίλων και σκέφτομαι να φτιάξω και για τα μπαζάρ...
Βλέποντας και κάνοντας...


Τώρα έχω ξεκινήσει και χριστουγεννιάτικα στολίδια για το δέντρο, από πηλό.
Και ήδη έχω φτιάξει δυο-τρία που πάλι δεν θα τα κρατήσω εγώ...
Θα σας τα δείξω όταν θα γίνουν πολλά...χααχαχα



Για να μη λέτε ότι μόνο μπάνια έκανα στις διακοπές!
Τι νομίζατε; 

32 σχόλια:

  1. Ο πηλός Είναι υπέροχο υλικό κι αν ασχοληθείς δίνει υπέροχα αποταλέσματα.
    Πολύ όμορφα τα γουράκια που έκανες Άννα μου,αλλά και τα στεφάνια.
    Περιμένω να δω και τα χριστουγεννιάτικα.
    Φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ εσύ ξέρεις Ρένα μου.Τον έμαθα τελευταία και δεν μπορώ να σταματήσω. Δεν έχει σημασία αν κάνω όμορφη δουλειά απλά κάνω κάτι που μ'αρεσει πολύ και μου φτιάχνει τόσο τη διάθεση που δεν σταματώ.
      Χαίρομαι που σ'αρεσαν . Εντός ολίγου και τα χριστουγεννιάτικα
      Φιλιά πολλά

      Διαγραφή
  2. Τα κατάφερες μια χαρά!!!!
    Η χαρά μπροστά στο δημιουργήματα σου
    είναι η καλύτερη ανταμοιβή πιστεύω
    φιλάκια που σ' αγαπούν ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι Ελένη μου όπως τα λες...αυτή ειναι η καλύτερη ανταμοιβή. Και το ότι αρέσουν ή έτσι δείχνουν οι αποδέκτες είναι ανταμοιβή ξέρεις.
      Φιλιά πολλά

      Διαγραφή
  3. Εντάξει, λοιπόν, δεν τεμπελιάζεις ούτε στις διακοπές!!! Όλα μου άρεσαν, αλλά έχω αδυναμία στα σπιτάκια και στα κλειδιά...
    Στο στεφάνι και το... στεφάνι είναι από πηλό νομίζω... Ουάου! Οι λεπτομέρειες και τα χρώματα κάνουν τη διαφορά, Άννα μου!
    Φιλιά! ♥♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωραία αφού σε έπεισα ότι δεν τεμπελιάζω στις διακοπές να σου πω ότι τα στεφανάκια είναι επίσης πήλινα, πλεξίδες τριπλές.
      Να σαι καλά και σ'ευχαριστώ πολύ για τα εμψυχωτικά λόγια σου
      ΦΙλιά

      Διαγραφή
  4. Άννα.....!!!!!!!!!! τα θέλω όλα....! ναι όλα....! ακούς ; όλα.....!
    παιδί μου τι αριστουργήματα είναι τούτα ; τι λεπτότητα, τι γούστο ; τι έμπνευση ; ααααααααααα ειλικρινά τα καμάρωσα ένα προς ένα. Και τα φαντάζομαι να στολίζουν ανάλογους όμορφα στημένους χώρους. Τα νιώθω να αξίζουν απόλυτα να στολίσουν π.χ. το Μουσείο κουμπολογιού που είδα στο Ναύπλιο με ανάλογο περιεχόμενο.
    Άννα μου δεν ξέρεις ή δεν μπορείς να φανταστείς πόσο τα λάτρεψα πραγματικά.
    Υ.Γ. Χρησιμοποιείς χρώμα ; και να ναι τι είδους ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αμάν Γιάννη μου όχι και αριστουργήματα αλλά χαίρομαι τόσο από τα λόγια σου που τα μυαλά μου κινδυνεύουν να τα πάρει ο αέρας χιχιχιχιχι
      Λοιπόν τα χρώματα είναι ακρυλικά μετά περνάω λούστρο.
      Σ'ευχαριστώ πολύ πολύ

      Διαγραφή
  5. Είναι όλα πανέμορφα, ο πηλός είναι κάτι που σου δίνει υπέροχα αποτελέσματα, να συνεχίσεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωωωω σ'ευχαριστώ πολύ! Θα συνεχίσω βέβαια γιατί είμαι στην αρχή του έρωτά μου με τον πηλό...Να σαι καλά Αχτίδα μου

      Διαγραφή
  6. Ο πηλός είναι εξαιρετικό υλικό Αννα μου πλάθεται και διαμορφώνεται ανάλογα με την ψυχολογία μας !! Η δική σου είναι εξαιρετική αν κρίνω από τα χρώματα και το όμορφο αποτέλεσμα!! Αχ όλοι αρχίσατε τα Χριστουγεννιάτικα !!! Πότε θα τα κάμω ;;;;;
    Πολλά φιλιά και καλή συνέχεια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εσύ ξέρεις καλύτερα τα του πηλού, είσαι πλέον ειδική, εγώ αρχάρια. Τώρα τι να πω περί ψυχολογίας; Τη φτιάχνω αν δεν είναι καλή με τα χρώματα τα ζωηρά ...
      Εσύ μάτια μου τρέχεις και δε φτάνεις με τόσα που έχεις αναλάβει. Αλλά θα τα φτια΄ξεις τα χριστουγεννιάτικα, νωρίς είναι ακόμη. Εγώ ξεκίνησα στολιδια από πηλό που μου ζητήθηκαν --δεν ξέρω πώς θα βγούνε-- γιατί βλέπεις δεν έχω και χρόνο με τον μπαμπά μου που ασχολούμαι συνεχώς...
      Να σαι καλά
      Φιλιά πολλά

      Διαγραφή
  7. Ε ναι!!! Είναι πανέμορφες δημιουργίες!!! Και μου αρέσουν πάρα πολύ τα χρώματα που χρησιμοποίησες!!
    Απίθανος ο πηλός!!! Καλή δημιουργική συνέχεια Αννα μου!!! Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ Μαριλένα μου και μου είναι τόσο απαραίτητη η εμψύχωση!!
      Ναι είναι απιθανο υλικό και θα δοκιμάσω και σαν τα δικά σου δημιουργήματα...να δούμε
      Να σαι καλά

      Διαγραφή
  8. Μπράβο Αννα μου !!!!Είναι πολύ όμορφα όλα!!!Αγγελικά πλασμένα [που λένε].
    υπέροχα και λαμπερά χρώματα και όμορφα συνδιασμένα τα στολίδια και οι κορδέλες!Καλή συνέχεια Αννούλα μου !!Να είσαι καλά να δημιουργεις!!!!Πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς την Μεταξία μας. Χαίρομαι που σου αρέσουν! Σ'ευχαριστώ πολύ.
      Να σαι καλά μάτια μου
      Φιλιά πολλά

      Διαγραφή
  9. Έχω κάνει κατά καιρούς, λίγα πράγματα από πηλό, πιό πολύ με κουπ-πάτ παρά πλάθοντας και συμφωνώ πως είναι μιά πολύ ευχάριστη απασχόληση. Τα στεφανάκια σου είναι υπέροχα, 'Αννα μου, με τα λαμπερά τους χρώματα, μου άρεσαν πιό πολύ απ' όλα! Καλή συνέχεια με τα Χριστουγεννιάτικα λοιπόν! Αφού τα ξεκίνησες ήδη, φαντάζομαι πόσα θα φτιάξεις...χα χα χα!
    Εγώ θα αργήσω λίγο ακόμα, είμαι σε άλλη φάση και έχω ψιλοχαθεί από την μπλογκογειτονιά...παντρεύεται η κόρη μου σ'έναν μήνα!!!!
    Φιλάκια και καλό φθινόπωρο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η ώρα η καλή!!! Αυτή η φάση είναι η ωραιότερη! Με το καλό, να είναι τα παιδιά σου ευτυχισμένα στην καινούργια τους ζωή. Και καλό κουράγιο. Ξέρω από ετοιμασίες γάμου της κόρης μου οπότε κατανοώ που έχεις ψιλοχαθεί και λογικό είναι.
      Να πάνε όλα κατ'ευχήν
      Φιλιά πολλά

      Διαγραφή
  10. Από ότι βλεπω ο πυλός πηρε οχι μονο μορφή στα χέρια σου Αννιώ μου αλλα σου εδωσε και χαρα.. γιατι τι είναι η δημιουργία; ευχαριστηση και συναισθημα οταν φτιαχνεις κατι με τα χερακια σου.. οσο για το τελειο.. μην σε απασχολεί.. το ιδιο εισθανομαστε όλες μας Αννιω μου .. δεν μας πειραζει...η προσπαθεια μετραει σε ότι κανουμε.. και εσύ τα καταφερες παρα πολύ ωραια ... ζηλεψα... ισως προσπαθησω και εγω καποια στιγμή..!! να περνας υπεροχα ότι και να κανεις.. φιλακιααααααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ Ρούλα μου πρώτα από όλα για τα σχόλιά σου. Πέρασες από όλα τα ποστ μου. Και ναι να προσπαθήσεις με τον πηλό είναι απίθανη ασχολία και τα δημιουργήματά μας ωραία ή όχι μας κάνουν να αισθανόμαστε υπέροχα.
      Να σαι καλά. Καλή σου μέρα όλη μέρα
      Φιλιά πολλά

      Διαγραφή
  11. Αν αυτά είναι τα πρώτα σου Άννα μου, ως τα Χριστούγεννα θα φτιάχνεις κατασκευές επαγγελματικών προδιαγραφών. Τα συγχαρητήρια των φιλενάδων που είναι μαστόρισσες στο είδος τα πήρες, από μένα ένα μεγάλο μπράβο για τη δημιουργική σου διάθεση και το υπέροχο αποτέλεσμα!
    Καλή νέα εβδομάδα να έχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε...Μαρία μου μην πάρουν τα μυαλά μου αέρα. Όχι και επαγγελματικών προδιαγραφών...το κέφι μου κάνω μωρέ, και μ'αρέσει να σας τα δείχνω.
      Σ'ευχαριστώ πολύ
      Καλή εβδομάδα και σε σένα

      Διαγραφή
  12. Πανέμορφα, Άννα μου. Αγαπημένο υλικό ο πηλός. Συνέχισε τις όμορφες δημιουργίες σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ Μία μου. Πανέμορφο υλικό όντως ο πηλός. Να σαι καλά

      Διαγραφή
  13. Είπα εγώ ότι έκανες μόνο μπάνια;
    Μα είχες (κι έχεις) ανάγκη τη ψυχοθεραπεία μέσω της τέχνης! Δεν πέρασες και λίγα!
    Υπέροχα ΟΛΑ Αννούλα μου!
    Φιλάκια πολλά! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και πού να δεις τι περνάω ακόμη!!!!!!!
      Αλλά όντως είναι πρώτης τάξης ψυχοθεραπεία! Άλλος άνθρωπος γίνομαι....τι στα λέω τα ξέρεις και καλύτερα από μένα
      Φιλιά πολλά χαρά μου

      Διαγραφή
  14. Μα είναι τόσο γλυκούλια!! Πολλά μπράβο για τη νέα σου ασχολία..αναμένουμε τα χριστουγεννιάτικα στολίδια με αγωνία! Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς μου την! Γλυκούλια ε;; Φυσικά θα σας τα δείξω. Αλλά ναι η νέα μου ασχολια μου παίρνει το μυαλό και περνάει η ώρα και μετά τρέχω χαχαχαχα
      Να σαι καλά και σ'ευχαριστώ Φιλιά

      Διαγραφή
  15. Τα βρήκα όλα καλόγουστα και πολύ πετυχημένα και ο νους μου πήγε στα μπαζάρ όπου σίγουρα θα σκίσουν!
    Έχω μια ερώτηση, ο πηλός είναι ένα είδος χρωματιστής πλαστελίνης που στερεοποιείται όταν τον αφήσεις να στεγνώσει και πώς γυαλίζει;
    ΑΦιλάκια πάντα χαμογελαστά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ!!! Χαίρομαι που σ'αρέσουν και εγώ σκέφτομαι τα μπαζάρ αλλά δεν ξέρω αν πουληθούν....
      Ο πηλός είναι σαν πλαστελίνη ναι αλλά ασπρο παίρνω εγώ. Στεγνώνει με τον αέρα αλλά υπάρχει και πηλός που ψήνεται μετά. Δεν τον χρησιμοποιώ εγώ γιατί δεν θέλω στο φούρνο να ψήσω πηλούς ...καταλαβαίνεις.
      Παίρνω άσπρο πηλό του αέρα και τον πλάθω ο,τι θέλω ή χρησ/ώ καλούπια που έχω για τούρτες. Δεν έχω πολλά αλλά όσα μου κάνουν τα χρησ/ω. Αφού στεγνώσει καλά τον χρωματίζω με ακρυλικά χρώματα και μετά το γυαλίζω με λούστρο.
      Ελπίζω να σε κατατόπισα κάπως
      Φιλιά και από εμένα
      Σ'ευχαριστώ για το σχόλιό σου

      Διαγραφή