Εκεί που κλείδωσε η αγάπη ......


Έλεγα ότι δεν είμαστε  μιμητικά όντα και δεν αντιγράφουμε εύκολα τις τάσεις του εξωτερικού...(ουπς, πέταξες τίποτε; ).
Καλά είμαστε της μίμησης αλλά αργούμε πολύ να ακολουθήσουμε και πολλές φορές δεν μένει κάτι που αντιγράφουμε. Χάνουμε το ενδιαφέρον μας γρήγορα. Δεν πιάνει σαν να λέμε.
Ο λόγος για τα λουκέτα αγάπης  που γκρεμίζουν γέφυρες στο Παρίσι και δημοπρατούνται τελικά.
Ήλθαν και στην Ελλάδα, αλλά στην Κεφαλονιά δεν είχα συναντήσει. Κάθε χρόνο είμαι εκεί και περιδιαβαίνοντας τις ομορφιές της, κάτι θα είχα προσέξει.

Φέτος όμως, λίγες μέρες με έφεραν κοντά της και είδα μερικά λουκέτα να κάνουν την εμφάνισή τους σε μια πανέμορφη θέα εκεί που σίγουρα θα σταματήσει και ο ντόπιος και ο τουρίστας να απολαύσει τη φύση και τις ομορφιές της.



Βέβαια δεν κάνουμε πάντα την αρχή εμείς...οι τουρίστες ίσως προηγούνται, αλλά ακολουθούμε. Να πω τώρα για την έλλειψη σοβαρότητας που πολλοί χαρακτηρίζουν αυτήν την κίνηση μια και το βάρος, όταν γίνονται πολλά, γκρεμίζει κιγκλιδώματα και γέφυρες;  Να πω ότι δεν κλειδώνεται η αγάπη, ούτε ασφαλίζεται ο έρωτας με ένα λουκέτο που το κλειδί πετάγεται στα ''Τάρταρα''; 
Όχι δεν θα το πω..
Δες το σαν ένα σημάδι ευτυχίας και αγάπης αυτών που απόλαυσαν τη θέα κάποια στιγμή. 
Βέβαια έχουν το λουκέτο στις αποσκευές τους, αλλά παρατηρώντας από ψηλά τόση ομορφιά, νιώθεις το Θεό πιο κοντά σου, νιώθεις αγαλλίαση και δέος για όλη αυτή την ομορφιά    που είσαι τυχερός να απολαμβάνεις.
Νιώθεις διπλά τυχερός που είσαι ερωτευμένος και κρατάς ένα χέρι στο δικό σου για να πορευτείς στη ζωή.Θες λοιπόν ν' αφήσεις την ''υπογραφή'' σου, το δικό σου λουκέτο για να κλειδώσει η ευτυχία σου. Δεν ξέρεις τι θα γίνει στη ζωή ''αύριο'' αλλά ''σήμερα'' ζεις το παρόν και χαμογελάς.



Υπάρχουν και σε άλλα μέρη της Ελλάδας τα λουκέτα της αγάπης (στην Ξάνθη, στη λίμνη των Ιωαννίνων, στον Ισθμό Κορίνθου, στην Θεσσαλονίκη) και ας περιμένουμε να δούμε πόσα θα γίνουν με την πάροδο του χρόνου και αν θα χρειαστεί   επέμβαση για να δημοπρατηθούν και τα δικάς μας και...ποιος θα τα πάρει άραγε;
Στην Γαλλία πάντως κάποιος με παλιά κλειδάκια λουκέτων μπόρεσε να ανοίξει μερικά και τα διέσωσε αναρτώντας τις λεπτομέρειες στο φέις ώστε να βρεθούν οι ιδιοκτήτες. Αλλά κάποια μπορεί να αξίζουν πολλά χρήματα, αν ανήκουν σε διάσημα πρόσωπα..( εδώ)
Βέβαια υπάρχουν σημεία που θα γίνουν αγνώριστα αν πολλαπλασιαστούν τα λουκέτα, όπως στη Θεσσαλονίκη στις Ομπρέλες του Ζογγολόπουλου. Ας ελπίσουμε να μην χαλάσουν τις όμορφες ομπρέλες στην παραλία. 
Κι ενώ έχει ξεκινήσει εκστρατεία κατάργησής τους στην Ευρώπη, εμείς τώρα ξεκινάμε...
Μη με ρωτήσεις όμως για όλα όσα κρεμάνε- εκτός λουκέτων- οι άνθρωποι...δεν έχω απαντήσεις!

36 σχόλια:

  1. Καλώς την Άννα μας.
    Κατ' αρχήν το μάτι μου ήρθε και ακούμπησε στην πανοραμική πανέμορφη εισαγωγική σου εικόνα. Ανάσανε η ψυχή μου, δροσίστηκα στην κάψα της μέρας.
    Αυτό το θέμα με τα λουκέτα πρώτη φορά το ακούω σε σένα εδώ. Εντυπωσιακό πραγματικά...! και πραγματικά εφευρετικό. Δεν μπορώ να πω ότι μου άρεσε σε πρώτη ματιά αλλά τι να πω.
    Όμορφη μέρα να έχεις Άννα μου. Τι σκαρφίζεται ο άνθρωπος τελικά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωραία θέα έτσι; Τόσα χρόνια πάω και κάθε, μα κάθε φορά θα σταματήσω να απολαύσω τη θέα από ψηλά.
      Θα ήθελα ένα σπίτι με τέτοια θέα από τη βεράντα μου...τι λέω τώρα ε;
      Ώστε δεν έχεις ακούσει για τα λουκέτα, ούτε που γκρέμισε τμήμα της γέφυρας στο Παρίσι από το βάρος τους έτσι; http://www.protothema.gr/world/article/481219/parisi-xekinisan-na-afairoun-apo-tin-pont-des-arts-ta-louketa-agapis/ Δες εδώ έτσι για να δεις τον αριθμό των λουκετών...χαχαα όντως ο ανθρώπινος νους είναι πολύ εφευρετικός.
      Καλό σου βράδυ

      Διαγραφή
    2. Τι λες τώρα Άννα......! παιδί μου πόσα λουκέτα....!!!! αναρίθμητα....! μιλάμε για τρελές καταστάσεις.... άρε έρωτα τι κάνεις τελικά χαχαχαχαχαχα. Κοίτα να δεις τι μαθαίνουμε τώρα.
      Καλά για τη θέα δεν μιλάω είναι εκπληκτική. Εμπειρία ζωής μιλάμε.
      Καλή συνέχεια.

      Διαγραφή
    3. χαχαχαχα είδες ερωτευμένοι που κλείδωσαν τον έρωτά τους; Έχω περιέργεια να μάθω πόσοι έμειναν μαζί από τότε που κλείδωσαν το λουκέτο τους...Το ξέρεις ότι βρήκε κάποιος...το λέει ο ίδιος...το λουκέτο (από όσα έσωσε πριν τα απομακρύνουν) που γράφει επάνω Μπαρακ και Μισέλ; Ο Λευκός Οίκος λέει δεν απάντησε αν είναι το λουκέτο τους χαχαχαχα Να δεις λεφτά που θα βγάλουν κάποιοι από τόσα διάσημα λουκέτα!!
      Ναι η Θέα κόβει την ανάσα Γιάννη. Τι να σου λέω τώρα...φοβερή!!
      Να σαι καλά

      Διαγραφή
  2. Με το που είδα την πρώτη φωτογραφία, λέω δεν μπορεί αυτή πρέπει να είναι από την Κεφαλλονιά. Έχω αγναντέψει αυτή την θέα, λουκέτα βέβαια δεν πρόσεξα...
    Καλό Σαββατοκύριακο Άννα μου!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Υπέροχη θέα Ελένη μου έτσι; Εξαρτάται πότε πήγες Κεφαλονιά για να δεις λουκέτα. Νέα μόδα προφανώς στο νησί...καθυστερημένοι είμαστε χααχαα
      Φιλιά πολλά

      Διαγραφή
  3. Εγώ πάντως κλείδωσα τις φωτογραφίες στο μυαλό μου και τη θέα και τις ομορφιές του νησιού. Να πω ότι δεν μ' ενθουσιάζει το ξενόφερτο λουκετάρισμα και γενικά οποιαδήποτε παρέμβαση στο φυσικό τοπίο.
    Την καλησπέρα μου Αννούλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και καλά έκανες Μαρία μου Τέτοια θέα σε ξετρελαίνει σίγουρα.
      Όσο για το ξενοφερτο λουκέτο δεν παρεμβαίνει στο τοπίο, στις κατασκευές του ανθρώπου παρεμβαίνει και ευτυχώς στην Κεφαλονιά αν φορτωθεί η κουπαστή θα αλλάξει εύκολα...ελπίζω. Αλλά μόδα είναι θα περάσει μην σκας. Και εγώ το βλέπω αντιαισθητικό όταν πληθαίνουν μάλιστα τα λουκέτα...
      Καλό Σ/Κο Μαράκι μου

      Διαγραφή
  4. Καλημέρα μικρή και θα αρχίσω πρώτα από τη Κεφαλονιά που είναι μαζί με τη Κρήτη τα αγαπημένα μου νησιά.Στη Κεφαλονιά έχω περάσει τις ωραιότερες διακοπές μου δύο φορές, έχω άπειρες εκπληκτικές αναμνήσεις των νεανικών μου χρόνων μαζί με τον άνδρα μου και τα τότε μωρά μας.Υποβρύχιες καταδύσεις, ψάρεμα, κάμπινγκ..Αν λοιπόν υπήρχε και τότε η..κλειδαριά σίγουρα κάποια θα είχε και το όνομα μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλά θα ήταν να ήμουν μικρή αλλά δεν είμαι...τώρα βέβαια αν εννοείς στην ψυχή είμαι και παραείμαι...
      Όσο για τις δικές σου αναμνήσεις είμαι σίγουρη ότι θα ήταν από τις ωραιότερες στην Κεφαλονιά και αλλού φυσικά.Ανάγκη πάντως δεν έχει η αγάπη σας από κλειδωμένα λουκέτα, έτσι;
      Καλό Σ/Κο

      Διαγραφή
  5. Ωραίος ο τίτλος τής ανάρτησης, όπως και οι φωτογραφίες! Τώρα όπως λες, μόδα είναι θα περάσει, απλά εμείς οι Έλληνες τα δοκιμάζουμε όλα, αλλά για λίγο. Βαριόμαστε εύκολα, κι αυτό ισχύει κυρίως (δυστυχώς) για ο,τι θετικό υιοθετούμε κατά καιρούς... Καλό σ/κ Άννα ✿

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εγώ αυτό πιστεύω Πέτρα μου Μόδα είναι και εμείς ακολουθούμε βέβαια αλλά δεν κρατάει πολύ.
      Καλό Σ/Κο και σε σένα κορίτσι μου 🌻 🌻

      Διαγραφή
  6. Τι όμορφες φωτογραφίες, Άννα μου! Απόλαυσα τη θέα, δεν έχω πάει ποτέ στην Κεφαλλονιά, δεν έτυχε.
    Όσον αφορά τα λουκέτα: συμβολική κίνηση μεν, ανούσια όμως δε. Η αγάπη για να "κλειδώσει" (στεριώσει, πάρε το όπως προτιμάς) δε χρειάζεται λουκέτα: χρειάζεται διάλογο, κατανόηση, υποχωρήσεις και συνεχή προσπάθεια και από τις δυο πλευρές. Και σε κάθε επίπεδο! Αντί να βάζουμε λουκέτα στις γέφυρες λοιπόν (και να ελπίζουμε μπας και), ας προσανατολιστούμε καλύτερα προς αυτή την κατεύθυνση... και προς τον άνθρωπό μας. Και εμείς κερδισμένοι θα είμαστε, και οι γέφυρες ακόμη περισσότερο!! Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου! Δεν έχω να προσθέσω κάτι άλλο!
      Σ'ευχαριστώ που πέρασες και με πρώτη ευκαιρία να πας Κεφαλονιά δεν θα χάσεις στο υπογράφω!
      Φιλιά πολλά πολλά

      Διαγραφή
  7. Μα καλά πού ζω; Ιδέα δεν είχα!
    Δεν εντυπωσιάστηκα καθόλου, ούτε καν συμβολικά! Είμαι από κείνους που την αγάπη δεν τη φυλάκισε ποτέ, ούτε επεδίωξε ακόμα και συμβολικά να την ασφαλίσει!
    Πραγματικά ο τίτλος τής ανάρτησης είναι υπέροχος, όπως και οι φωτογραφίες σου!
    Φιλάκια πολλά Άννα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άρα να μην ψάξω πουθενά για το δικό σου λουκέτο, έτσι; 💌
      Φυσικά η αγάπη δεν ασφαλίζεται ούτε φυλακίζεται...
      Σ'ευχαριστώ πολύ να σαι καλά
      Φιλιά πολλά

      Διαγραφή
  8. Πρώτη φορά είχα δει στην Ισπανία και μέχρι τότε δεν ήξερα καν πως η αγάπη κλειδώνει! χαχα!
    Στον Μύρτο την πιο αγαπημένη μου παραλία δεν είδα, γιατί προφανώς έχω χρόνια να πάω!
    Δε με χαλάει αν το κάνουν...σίγουρα οι τουρίστες το ξεκίνησαν και είναι αναπόφευκτο να έρχονται και να φεύγουν ιδέες, κοινώς να αλληλοεπηρεάζονται οι άνθρωποι που έρχονται σε επαφή...π.χ. αυτοί που έφεραν την κλειδαριά σίγουρα έφυγαν με τη συνταγή της κρεατόπιτας! Αν το θέμα είναι τεχνικό και μόνο, και για λόγους ασφάλειας υπάρχουν τρόποι να παρθούν μέτρα αν θέλουν οι αρχές, γιατί οι ερωτευμένοι είναι και λίγο στον κόσμο τους, οπότε απαλλάσσονται!
    Αχ φεύγω με την εικόνα του λατρεμένου Μύρτου και της Άσσου!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χααχαα τώρα έμαθες ότι κλειδώνει;;; Βρε τι άγχος και αυτό με τους ερωτευμένους...να κλειδώσουν τον έρωτά τους!!!
      Στο Μύρτο πάνω ψηλά από τη θέα είδα φέτος για πρώτη φορά. Αργούμε να ακολουθήσουμε...αργούμε. χααχαχαα
      Λες να φτάσουμε σε σημείο που να κινδυνέψει το κικλίδωμα; Θα δούμε...
      Να σαι καλά Μαρία μου Λατρεμένες τοποθεσίες και για μένα
      Φιλιά πολλά

      Διαγραφή
  9. Έτυχε κι εγώ να δω λουκέτα, νομίζω στη γέφυρα του Βοσπόρου και μου έκανε μεγάλη εντύπωση, αλλά στη Θεσσαλονίκη ούτε που τα πρόσεξα.
    Ελπίζω να μη κατεδαφιστούν οι ομπρέλες στην παραλία μας.
    Όσο για την αγάπη ας βρουν άλλο τρόπο να την κλειδώσουν οι ενδιαφερόμενοι .
    Και τα μυαλά στα κάγκελα, Όπως λέμε.
    Να έχεις μια όμορφη Κυριακή Άννα μου. Φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ Ρένα μου στο ιντερνετ είδα της Θεσσαλονίκης και είναι κρίμα για τις όμορφες ομπρέλλες σας.
      Δεν ξέρω αν πιστεύουν οι ερωτευμένοι ότι κλειδώνουν την αγάπη τους, μάλλον αφήνουν τη σφραγίδα τους ότι πέρασαν από κάποιο μέρος πιστεύω...
      Καλή Κυριακή και σε σένα
      Φιλιά πολλά

      Διαγραφή
  10. Αχ!! Αννιώ μου.. μου κόπηκε η ανάσα με την θέα που εβαλες.. τι υπέροχη ..!!! να καθεσαι να την κοιτας με τις ώρες και να μην θέλεις να φύγεις...να την κλειδώσεις στο μυαλό σου για πάντα όπως την αγάπη..!!
    Αυτο με τα λουκέτα δεν το ήξερα..χα..χα.. πολυμήχανοι οι ερωτευμένοι...και ως συνήθως οταν μιμούμαστε τους ξένους..εδώ .. η μόδα τους έχει τελειώσει εκει..!!! να είσαι καλά Αννιώ μου να περάσεις όμορφη Κυριακή.. φιλάκιααα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι Ρούλα μου οπως τα λες. Με τις ώρες και δεν χορταίνεται αυτή η θέα. Κάθε χρόνο την βλέπω και για τόσα χρόνια και δεν την έχω χορτάσει.
      Όσο για τα λουκέτα...μόδα είναι θα περάσει αλλά ναι είμαστε καθυστερημένοι χαχααχαα
      Καλή Κυριακή να περάσεις
      Φιλιά πολλά

      Διαγραφή
  11. Οι ερωτευμένοι πάντα νοιώθουν την ανάγκη να βροντοφωνάξουν τον έρωτα τους με κάθε τρόπο, επιζητούν να πάρουν και να δώσουν υποσχέσεις με κάθε τρόπο, και οι λέξεις ''πάντα'' και ''ποτέ'', υπάρχουν σε όλες τις φράσεις τους. Ωραίο είναι κι ας το βιώνουν όπως θέλουν, αλλά δυστυχώς ακολουθούν και σ' αυτό μόδες και μιμούνται καταστάσεις που θεωρούν πως τους εκφράζουν. Στους περισσότερους δυστυχώς αργότερα έρχεται η πραγματικότητα και ξεχνούν αυτό που βίωσαν, αλλά τι να κάνουμε; Η ζωή γι' αυτό είναι ωραία γιατί σου δίνει χαρά, πληγώνει, διδάσκει, και σε ωθεί για καινούργιες εμπειρίες και δημιουργικές ανακατατάξεις. Στο χέρι μας είναι να τα χειριζόμαστε όπως είναι καλύτερο. Φανταστικές φωτογραφίες, υπέροχα τοπία που σκλαβώνουν την καρδιά! Πολύ ωραία όλα Άννα μου να είσαι καλά και πολλά πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι είναι ο έρωτας προκαλεί σφοδρά συναισθήματα άρα και πράξεις που μπορεί να ξεπερνούν και τη φαντασία και τη λογική.
      Συμφωνώ με την παρατήρησή σου για τη ζωή Μαίρη. Έτσι είναι και γι αυτό αξίζει. Ένα ταξίδι που δεν ξέρεις τι θα σου φέρει, χαρά και εμπειρίες ή πόνο και θλίψη.
      Οι ερωτευμένοι το ξέρουν καλά. Ας ξορκίσουν το κακό κλειδώνοντας την αγάπη τους έστω και προσωρινά
      Σ'ευχαριστώ για το πέρασμά σου απο δω
      Φιλιά πολλά

      Διαγραφή
  12. Μόδα είναι και θα περάσει... Αισθητικά δεν μου αρέσει, θα ήθελα κάτι πιο... ρομαντικό!!!
    Σπιτάκι με τέτοια υπέροχη θέα και κήπο, αυτό θα ήθελα. Πάρα πολύ! Έχω κάτι λουκέτα μικρά από βαλίτσες. Λες, Άννα μου, να κάνω μπίζνα και να τα πουλήσω;;; Για να πάρουμε το σπίτι...
    Φιλιά! ♥♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ, κι εγώ θέλω ένα σπιτάκι μ'αυτή τη θέα...Έχω και εγώ λουκέτα, να συνεταιριστούμε; Θα πληρώνουμε και μισό μισό τον ΕΝΦΙΑ, τι λες; Θα βάλουμε και έναν πάγκο με τα λουκέτα μας, θα τα ζωγραφίσουμε επάνω να είναι πιο όμορφα για τους ερωτευμένους...και θα τα πουλάμε εκεί επιτόπου, οκ; 🌻 🌻 🌻 🌻
      Φιλιά πολλά πολλά

      Διαγραφή
  13. Μου άρεσε πάρα πολύ το κείμενό σου!
    Όχι μόνο μιμούμαστε και μάλιστα τυφλά πολλές φορές, αλλά το κάνουμε και εντελώς καθυστερημένα, όπως λες κι εσύ!
    Ότι βλακεί δούμε, την αντιγράφουμε μη τυχόν και μείνουμε απέξω...!
    Όσο για τα λουκέτα, τα οποία είχα δει στο Παρίσι, θεωρώ ότι είναι άκυρη πράξη για κάτι όπως η αγάπη και η φύση, οι οποίες είναι οι μόνες που μπορούν να προσφέρουν στον άνθρωπο την πληρότητα και κατ' επέκταση την ελεθερία της ψυχής και του πνεύματος!
    Καλή εβδομάδα, Άννα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ Γλαύκη μου. Συμφωνώ μαζί σου .
      Ώστε τα είδες στο Παρίσι τα λουκέτα...δεν θα υπάρχουν πια, οπότε είχες την εμπειρία όσο άσχημη και αν ήταν η γέφυρα έτσι παραφορτωμένη
      Καλή εβδομάδα και σε σένα

      Διαγραφή
  14. Τα λουκέτα της αγάπης, σαν φράση μου αρέσει πολύ και βρίσκω ωραίο το διαχρονικλο της μήνυμα, από την άλλη βέβαια είναι λιγάκι οξύμωρο γιατί η αγάπη δεν έχει ανάγκη να κλειδωθεί.
    Μου άρεσε πολυ η εξήγηση που εδωσες και οι φωτογραφιες σου!
    Το μπλοκ το ανανεωμενο εξαιρετικο!
    Να περνας ομορφα αγαπημενη μου! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μόδα είναι Κική μου και ήλθε και σε μας...Πρώτη φορά τα είδα στην Κεφαλλονιά ...τι να πεις; Ο έρωτας δεν κλειδώνεται αλλά τον ξορκίζουν έτσι οι ερωτευμένοι μάλλον...
      Άργησα να δω τα σχόλια Λόγω διακοπών ήμουν απούσα
      Φιλιά πολλά

      Διαγραφή
  15. Άννα μου, δεν θα το κρύψω αλλά δεν είχα ιδέα ότι έχουμε και εμείς εδώ εκτός από το Παρίσι. Τι να πω; Ας μείνω στην όμορφη θέα των φωτο σου.
    Να είσαι καλά και να περνάς όμορφες στιγμές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τώρα είδα το σχόλιό σου.Ελειπα και έχασα επαφές...Και στην Κεφαλλονιά πρώτη φορά τα είδα
      Να σαι καλά μάτια μου

      Διαγραφή
  16. Πέρασα να σου πω πως πάντα σε σκέφτομαι και θέλω να είσαι καλά!
    Την αγάπη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ Κι κή μου που πέρασες απο δω και με σκέφτεσαι Εν τω μεταξύ τα έχουμε πει ξανά μετά τις διακοπές αλλά σχόλια αναπάντητα δεν θέλω να αφήνω όσο καιρό και αν μου πάρει χιχιχιχιχι

      Διαγραφή
  17. Περασα απο εδώ να δώ αν είσαι καλα ... εχεις καιρό να φανεις.. στο μπλοκ σου .. Αννιώ μου. δεν έχω φεης μπουκ και δεν εχω επαφες.. παρα μεσα απο τα μπλοκ.. μακαρι να είναι αφορμη το φέης και μονο αυτό που έχεις αφησει και εσύ φιλη μου το μπλοκ σου μοναχούλι του.. να είσαι καλα είχα την εννοια σου.. φιλακιααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έλειπα διακοπές Ρούλα μου. Σ'ευχαριστώ για την έγνοια σου αλλά δεν είχα ιντερνετ. Καρτοϊντερνετ είχα και έμπαινα που και που όσο με άφηνε αλλά ανάρτηση χωρίς φώτο δεν έκανα γιατί οι φωτογραφίες τρωνε όλην την κάρτα, οπότε απουσίαζα απο το μπλογκ
      Να σαι καλά Τώρα είδα το σχόλιο και απαντώ αλλά ξέρεις τα των διακοπών μου γιατί σε επισκεπτόμουν εγώ Φιλιά πολλά

      Διαγραφή