Ανάσταση παντού!


Χριστός Ανέστη σε όλους!
Ανάσταση στις ζωές μας, στη χώρα μας, στις αξίες μας!
Επιστροφή στην καθημερινότητά μας και στην πόλη με τους γρήγορους ρυθμούς, τα άγχη της και τους θορύβους της.
Η εξοχή αλλάζει τις παραστάσεις μας, μας γεμίζει αισιοδοξία και ηρεμία.
Αν και ο καιρός δεν ήταν τόσο ανοιξιάτικος όσο θα ήθελα, εν τούτοις, η φύση ξαναγεννιόταν και μας μπόλιασε ελπίδα αναγέννησης.



Μια βόλτα, ένας καφές δίπλα στη θάλασσα, κάτι τόσο απλό, μας γέμισε με όρεξη για τραγούδι και ανάσες ζωής.



Ο ουρανός έδειχνε τις διαθέσεις του αλλά ποιος νοιαζόταν; Άλλοτε  ήρεμος και άλλοτε μέσα στο θυμό όπως όλοι μας.


 Δεν γλυτώσαμε και τη βροχή που ξέπλυνε ό,τι άφησε η κοσμοσυρροή...



Πρώτη φορά φύτρωσαν μανιτάρια στον κήπο μας και είπα να σας τα δείξω. Όμορφα δεν είναι;


Εύχομαι να περάσατε καλά
Και του χρόνου με υγεία!

24 σχόλια:

  1. Καλημέρα Αννούλα μου και Χρόνια Πολλά
    Ανυπέρβλητες οι εαρινές σου φωτό!!!!

    Σε φιλώ πολύ πολύ ♥♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αληθώς Ανέστη φίλη μου, τι όμορφες φωτογραφίες και..μανιτάριαααααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να σαι καλά Αχτίδα μου Και μανιτάρια είδες; Πρώτη φορά στον κήπο μας....

      Διαγραφή
  3. Xρόνια Πολλά Αννούλα μου και πολλές ευτυχισμένες στιγμές να φυτρώνουν σαν τα μανιτάρια στη ζωή σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ Μαράκι μου οι ευχές σου βάλσαμο στην καρδιά
      Χρόνια πολλά και καλά για σένα και την οικογένειά σου

      Διαγραφή
  4. "Ανάσταση παντού"...
    Τι όμορφη ευχή Άννα μου...! τι γεμάτη και πόσο αναγκαία ευχή για το δικό μας "σήμερα".
    Να σε ευχαριστήσουμε από καρδιάς για αυτήν όπως και για τις υπέροχες στιγμές που μας προσέφερες εικαστικά.
    Η Φωτογραφία σου με τη θάλασσα, μίλησε στην καρδιά μου με τη μία μιλάμε, υπέροχη. Ξέρεις ότι με τη θάλασσα έχω μια ερωτική σχέση.
    Πολύ όμορφα και καθαρά τα μανιτάρια σου. Άραγε τρώγονται ;
    Κλείνω εστιάζοντας στην ευχή Καλή Ανάσταση πέραν των άλλων στο Λαό μας Άννα.
    Φιλιά πολλά και του χρόνου να είσαι καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όμορφη ευχή Γιάννη μου και τόσο αναγκαία για όλους μας και την πατρίδα μας!!!
      Και εγώ με τη θάλασσα έχω ερωτική σχέση χειμώνα καλοκαίρι, ξέρεις.
      Όσο για τα μανιτάρια δεν έχω ιδέα και δεν θα δοκιμάσω χιχιχιχι απλά μου άρεσαν και μου αρέσουν να τα βλέπω να φυτρώνουν.
      Και του χρόνου να είμαστε καλά Γιάννη μου να δούμε και μια ''άσπρη μέρα'' σ'αυτήν τη χώρα
      Φιλιά πολλά

      Διαγραφή
  5. Χρόνια πολλά Άννα μου με υγεία, δύναμη και γαλήνη!
    Όντως ο καιρός δεν είναι πολύ ανοιξιάτικος.. σκαμπανεβάσματα σαν την ψυχολογία μας! :) Καλή συνέχεια σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χριστός Ανέστη Κατερίνα μου Ελπίζω να πέρασες καλά και όχι μόνο διάβασμα...
      Ναι ο καιρός έκανε νάζια
      Να σαι καλά και του χρόνου με υγεία
      Φιλιά πολλά

      Διαγραφή
  6. Αληθώς Ανέστη και χρόνια πολλά Άννα μου να είσαστε καλά και του χρόνου με υγεία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Χριστός Ανέστη και χρόνια πολλά Άννα μου,με τις υπέροχες φωτογραφίες σου μας ταξιδεψες νοερά και τόσο ωραία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ Μαρία μου. Να σαι καλά και του χρόνου με υγεία

      Διαγραφή
  8. Άννα, εκπληκτικές φωτογραφίες με τη φύση μέγα δώρο!
    Η επιστροφή είναι πάντα δύσκολη και λίγο μελαγχολική...
    Μου άρεσε αυτό ξέπλυμα της βροχής που αναφέρεις!
    Υπάρχει τεράστια ανάγκη γι' αυτό το καθάρισμα γενικά στον τόπο, μην σου
    πω και στον κόσμο όλο, αλλά ας καταφέρουμε κάτι εδώ και βλέπουμε!
    Και του χρόνου να είσαι καλά και να έχεις κοντά σου με αγάπη τους δικούς σου
    ανθρώπους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γλαύκη μου η φύση είναι όντως μέγα δώρο αλλά λίγοι το κατανοούμε. Δεν ξέρω αν μπορούμε να καταφέρουμε τίποτε. Άλλες φορές με πιάνει πλήρης απελπισία για την κατάστασή μας και άλλοτε ελπίζω ότι δεν μπορεί, ένας σπόρος αρκεί να φέρει την Άνοιξη
      Χρόνια πολλά και σε σένα και του χρόνου με υγεία

      Διαγραφή
  9. Ανάσταση οι φωτογραφίες σου και μακάρι να έρθει η ανάσταση παντού!!
    Άννα μου χρόνια πολλά!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλά, εντάξει ε; Οι φωτογραφίες σου και νεκρούς ανασταίνουν! Χρόνια πολλά και του χρόνου με υγεία, και με πιο ανοιξιάτικο καιρό, αν και η άνοιξη είναι παντού :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να σαι καλά Πέτρα μου Και του χρόνου με υγεία και χαμόγελα στη ζωή σου

      Διαγραφή
  11. Αννούλα μου πέρασα για μια καλημέρα. Υπέροχες οι φωτογρφίες σου αλλά κα φανταστικός ο περίπατος.
    Νάσαι πάντα καλά και καλό σου μήνα. Να πω ότι επαναλειτουργούν τα http://Eftanhsa.blogspot.com και τα http://hellascafe.blogspot.com
    Καλό σου μήνα και ν.ασαι πάντα καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς σε βρίσκω και εδώ. Χαίρομαι πολύ που άνοιξες πορτοπαράθυρα στα μπλογκ σου. Όλα καλά λοιπόν. Θα τα λέμε πια
      Καλό γλυκό σου μήνα

      Διαγραφή
  12. Εστω και λιγο καθυστερημενα Αννιώ μου δεξου και τις δικες μου ευχες/.. Χριστος Ανεστη καλη μου φιλη και ... Ανασταση παντου..τι ωραια που θα ήταν!!!!
    Να σου ευχηθώ να έχεις και ενα ομορφο και λουλουδιασμενο ΜΆΗ Αννιώ μου να εισαι καλά σιγα σιγα επανερχομαι.... πολύ ομορφη η Πασχαλια επανω.. μεχρι εδώ εφτασε η μυρωδια της.. την αγαπη μου και τα φιλακια μου...!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Ρουλίτσα μου Οι ευχές ποτέ δεν είναι καθυστερημένες και πάντα είναι καλοδεχούμενες.
      Σ'ευχαριστώ και για το Μάη μάτια μου να σαι καλά
      Ναι η πασχαλιά μας είναι υπέροχη.
      Φιλιά πολλά

      Διαγραφή