Χριστούγεννα είναι...


Μια εβδομάδα μένει για τα Χριστούγεννα!
Μια εβδομάδα με φουλ προετοιμασίες!
Χαμόγελα και ανοικτές μεγάλες αγκαλιές θέλει αυτή η γιορτή.
Γιατί Χριστούγεννα είναι:

Να νοιώσουμε παιδί σαν το παιδί μας!



Να χαμογελάμε χωρίς ιδιαίτερο λόγο!

Να νιώσουμε αισιοδοξία για όσα μέλλουν να έλθουν!

Να συνειδητοποιήσουμε  ότι η γέννηση του Χριστού που γιορτάζουμε είναι η αρχή μιας νέας ζωής και ελπίδας!



Να βοηθάμε, όχι μόνο αυτές τις ημέρες, όσο μπορούμε, όσους είναι αδύναμοι!

Να δημιουργήσουμε!



Να γεμίσουμε χρώματα και λάμψη το σπιτικό μας!



Να σιγοτραγουδάμε  το τραγούδι που αγαπάμε!

Να συγχωρήσουμε όσους μας πίκραναν!

Να ζητήσουμε συγνώμη σε όσους πικράναμε!

Να  συνεχίσουμε να είμαστε Άνθρωποι  και μετά τις γιορτές!

Να βλέπουμε την ανατολή κάθε ημέρας και να νοιώθουμε ευγνώμονες που είμαστε καλά!

Να χτυπήσουμε κατάκαρδα τη μοναξιά όσων είναι πλάι  μας!

Να χαρίσουμε  χαμόγελα στους ηλικιωμένους γύρω μας!



Να ανοίξουμε την αγκαλιά μας για να μοιράσουμε ζεστασιά αγάπης!



Να γεμίσουμε αρώματα γλυκών και φαγητών το σπιτικό μας!


Να χαρίσουμε  δώρα στους αγαπημένους μας!



Να γιορτάσουμε!



Να ευχηθούμε από καρδιάς!

Να νοιώσουμε ζωντανοί!

Να ασχοληθούμε  με τα παιδιά μας  που δεν θα έχουν 
σχολείο!



Να ευχαριστήσουμε το Θεό για όσα καλά έχουμε!

Να ευχηθούμε   ο επόμενος χρόνος να μας  βρει με υγεία και χαμόγελα!

Να μη ξεχάσουμε να διασκεδάσουμε!

Να δούμε φίλους που έχουμε καιρό να συναντήσουμε!

Να χαρίσουμε χαρά στα ορφανά παιδάκια!

Να μην ξεχάσουμε ότι η γέννηση του Κυρίου σηματοδοτεί νέα αρχή ελπίδας για το μέλλον και να το κάνουμε πραγματικότητα!

Να αντιληφθούμε ότι τα σπουδαία είναι εκείνα που μας γεμίζουν και μας κάνουν ευτυχισμένους!

Να περάσουμε καλά!



Καλές γιορτές σε όλους!
Καλά Χριστούγεννα με υγεία, χαμόγελα, ανεμελιά και ΑΓΑΠΗ!!

46 σχόλια:

  1. Καλημερα Αννουλα μου!!
    Τι υπέροχη ανάρτηση και ποσο αισιόδοξα και χαρούμενα τα λόγια σου!!
    Πανέμορφες και οι εικόνες που τα συνόδευσαν!
    Καλες και χαρούμενες γιορτές σου εύχομαι!!
    Να περάσεις υπέροχα με την οικογένεια σου!!
    Πολλα φιλάκια!!
    🎅🏻⛄️🎄❄️

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς τη μου. Αισιοδοξία γεννούν αυτές οι μέρες Dimi μου.
      Χαίρομαι που σου άρεσαν και τα λόγια και οι φωτογραφίες
      Καλά να περάσεις τα Χριστούγεννα
      Καλώς να δεχθείς τα παιδιά σου
      Φιλιά πολλά 💌 🎄

      Διαγραφή
  2. Καλά Χριστούγεννα Άννα μου!
    Να περάσεις όμορφα όπως μας παροτρύνεις, να πάρεις και να δώσεις χαρά. Να νιώσεις σαν παιδί.
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλές γιορτές Ελένη μου
      Και εσύ να περάσεις σαν παιδί αυτές τις μέρες
      Φιλιά πολλά 🎅🏻🎄

      Διαγραφή
  3. Καλές γιορτές Αννούλα μου
    με αγάπη ζεστασιά κι ευγνωμοσύνη!!!

    Σε φιλώ πολύ ♥♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλές γιορτές και σε σένα Ελένη μου γλυκιά
      Φιλάκια πολλά 🌻 🌻 🎅🏻

      Διαγραφή
  4. Πλήρης η λίστα σου Αννούλα μου και πανέμορφος ο διάκοσμος και η διάθεσή σου!
    Τσουγκρίζω ένα ποτηράκι σαμπάνιας με το δικό σου και εύχομαι αυτές οι μέρες, να σου φέρουν γαλήνη, αγάπη και πολλές αγαπημένες εικόνες και μυρωδιές!
    Την αγάπη μου♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στην υγειά μας Μαράκι μου. Να περάσεις όπως ακριβώς ονειρεύεσαι
      Φιλιά πολλά 🎅🏻 🌼

      Διαγραφή
  5. Αμήν Αννούλα μου!!! Καλές γιορτές σε όλους με υγεία πανω από όλα, καθαρά βλέμματα, ζεστές αγκαλιές κι ελαφριά ψυχή!!!
    Καλά Χριστούγεννα να χουμε κι όλος ο κόσμος!!! Σε φιλώ καλή μου!! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαριλένα μου καλά να περάσεις με αγάπη, υγεία και χαμόγελα
      Φιλιά πολλά 🌼🎄❄️

      Διαγραφή
  6. Αμήν θα ευχηθώ κι εγώ Αννούλα μου!
    Επέλεξες όμορφες εικόνες και ζεστές ευχές.
    Μακάρι να περάσουν όλοι όμορφα αυτές τις άγιες μέρες!
    Φιλάκια πολλά ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αμήν και εγώ λέω Αριστέα μου. Μακάρι όλα να πάνε όπως τα θέλουμε
      Φιλάκια πολλά 💌 ⛄️

      Διαγραφή
  7. Καλές γιορτές Άννα μου, όμορφες και ζεστές, κοντά στους αγαπημένους σου ,με υγεία σου εύχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατερίνα μου ευχαριστώ πολύ. Και εσύ όπως επιθυμείς να περάσεις τις γιορτές

      Διαγραφή
  8. Άννα μου,
    ανοίγω την αγκαλιά μου διάπλατα να αγκαλιάσω όλες αυτές τις υπέροχες ευχές αλλά και τις παραινέσεις που μας μοίρασες απλόχερα γεμάτες χαμόγελο και καλή διάθεση.
    Ναι, τα Χριστούγεννα είναι όλα αυτά που είπες. Μια υπέρβαση απέναντι σε όλα εκείνα που μας καθηλώνουν τόσο στην υλική όσο και στην ψυχική μιζέρια.
    Μια αφορμή για μια εσωτερική επανάσταση πίστης, εμπιστοσύνης, ανθρωπιάς, αλληλεγγύης και συναισθημάτων.
    Κρατάμε όλα αυτά που μας έδωσες ένα προς ένα.
    Σου εύχομαι με την καρδιά μου Καλά Χριστούγεννα, καλές γιορτές να περάσετε όπως τις ονειρεύεσαι και τις ποθείς.
    Τα φιλιά μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι Γιάννη μου υπέρβαση είναι τα Χριστούγεννα και καλό θα ήταν να το θυμόμαστε και όταν περάσουν.
      Καλά να περάσετε οικογενειακώς
      Να σαι καλά

      Διαγραφή
  9. Καλημέρα Αννούλα μου και όσα λες υπέροχα κα πραγματικότητα .Τα Χριστούγεννα νομίζω είναι ένα ακόμη δώρο του Θεού γιατί μας δίνει ένα φως χαράς που πηγάζει από μέσα μας και η πραγματικότητα, η καθημερινότητα το είχε σε..ύπνο.Βέβαια για όλαααα...αυτά κακά τα ψέμματα γλυκιά μου χρειάζεται και μία..χρυσή πιστωτική κάρτα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α Γιωργία μου...Αχτιδούλα μου, χρυσή πιστωτική μακάρι να είχαμε αλλά και χωρίς αυτή μπορούμε πολλά να αλλάξουμε στη ζωή μας
      Εσύ το ξέρεις...
      Καλά να περάσετε με υγεία πρώτα από όλα
      Καλά Χριστούγεννα

      Διαγραφή
  10. Και να προσπαθούμε να τα κάνουμε όλα αυτά κάθε μέρα!
    Καλές γιορτές Άννα μου με υγεία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αμήν Μαρία μου.
      Τι κάνει το πιτσιρικάκι μας; Να της ανοίξεις μπλογκ να μαθαίνει σιγά σιγά...
      Καλά να περάσεις και εσύ και η οικογένειά σου
      Η πριγκιπέσσα σου να ναι καλά και να σας κάνει ευτυχισμένους
      Φιλιά πολλά

      Διαγραφή
  11. Τι ομορφες όλες αυτες οι ευχές που μας εδωσες Αννιώ μου; πόσο ομορφότερος θα ηταν ο κόσμος αν μπορούσαμε να τις κανουμε στην πραγματικοτητα όλΕς!!!!
    Αλλά και η προσπαθεια να κανουμε έσες περισσότερες από αυτες μπορουμε για να νιωσουμε καλα και να γευτουμε την μαγεια των γιορτινων ημερων είναι ευχή μεγαλη.!!!
    Να περασεις μαγικα φιλη μου αυτες τις Αγιες μερες... ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ..!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρούλα μακάρι να μπορούσαμε να εφαρμόζουμε στη ζωή μας τις μισές λέω εγώ....μακάρι.
      Αλλά πόσο δίκιο έχεις και η προσπάθεια θα μας κάνει να νοιώσουμε καλά γιατί θα γίνουμε καλύτεροι.
      Ευχές πολλές για σένα και την οικογένειά σου
      Φιλιά πολλά

      Διαγραφή
  12. Ξεχείλισε ευχές η καρδιά σου Άννα μου και αν τις διαβάσει κανείς προσεχτικά θα δει πως όλες, μα όλες, είναι μέσα στα πλαίσια των δυνατοτήτων μας και αυτό καθημερινά!
    Εύχομαι με τη σειρά μου, να έχεις τα Χριστούγεννα που επιθυμεί η καρδιά σου, με υγεία, χαρά και πολλά χαμόγελα για σένα και την οικογένεια σου!

    ΑΦιλάκια με πολύ πολύ αγάπη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ για τις ευχές Στεφανία μου. Αντεύχομαι μέσα από την καρδιά μου.
      Ναι όλες είναι μέσα στις δυνατότητές μας Μαγισσούλα μου. Αλλιώς δεν θα 'χε αξία. Να μπορείς για να κατορθώσεις κάτι, αν υπερβαίνει δυνατότητες τότε ποιος ο λόγος;Απλά είναι δύσκολες γιατί άνθρωποι είμαστε και η καθημερινότητα μας παρασύρει
      Φιλιά πολλά πολλά

      Διαγραφή
  13. Μου έφαγε το σχόλιο και επανήλθα...
    Πολύτιμες ευχές, Άννα μου, για όλο τον κόσμο και μακάρι να άνοιγε τα μάτια της ψυχής του ο άνθρωπος για να τα αντικρίσει με ειλικρίνεια και θέρμη!
    Όλα αυτά που μας ευχήθηκες, ας γίνουν και για σένα η πραγματικότητά σου!
    Να σε χαίρονται οι αγαπημένοι σου και να τους χαίρεσαι με όλη τη σημασία της λέξης, κορίτσι μου!
    Καλές γιορτές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν ξέρω τι έχει πάθει ο μπλόκερ και εγώ το παθαίνω συχνά τελευταία.
      Σ'ευχαριστώ Γλαύκη μου. Χρειαζόμαστε μια υπέρβαση γιατί έχουμε ως κοινωνία τελματώσει
      Να σαι καλά
      Καλά Χριστούγεννα

      Διαγραφή
  14. Καλές Γιορτές, Άννα μου. Καλά Χριστούγεννα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Μια εβδομάδα έμεινε και δεν το έχουμε καταλάβει.
    Κάθε Χριστούγεννα και σε κάθε γιορτή βασικά, το ίδιο παθαίνω.
    Έρχονται, φεύγουν, ξανάρχονται και όλα ένας κύκλος.
    Ας τα απολαύσουμε και ας κρατήσουμε στην καρδιά μας φυλαχτό όλα όσα μας ανέπτυξες.
    Συμφωνώ σε όλα και για εμένα αυτά σημαίνουν Χριστούγεννα.

    Φιλιά πολλά, την αγάπη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ αυτό παθαίνω Κικίτσα μου. Και επίσης τα προσμένω σαν παιδί τα Χριστούγεννα και μόλις περάσουν μελαγχολώ.
      Αυτά είναι τα Χριστούγεννα για όλους μας απλά παρασυρόμαστε απ' την καθημερινότητά μας και ξεχνάμε
      Φιλιά πολλά χαρά μου

      Διαγραφή
  16. Πλημμύρισε η ψυχή μου από όλες τις ευχές και τις σκέψεις σου για τα Χριστούγεννα !! Ετσι είναι αυτές οι μαγικές μέρες με αγάπη τρυφερότητα αλληλεγγύη , αγκαλιές , αρώματα και αγαπημένους ανθρώπους !!
    Καλά και γλυκά Χριστούγεννα Αννα μου σε σένα και σε όλους!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που πλημμύρισα μια ήδη γεμάτη ψυχή από ολα τα ωραία που τα Χριστούγεννα γεννούν.
      Καλές γιορτές Νικόλ μου με αγάπη και οικογενειακή ζεστασιά

      Διαγραφή
  17. Μακάρι όλα αυτά που γράφεις στην υπέροχη ανάρτηση σου Άννα μου, να τα κρατάγαμε συνέχεια στο μυαλό μας.
    Καλές γιορτές να έχουμε όλοι, με υγεία πάνω απ' όλα. Κάθε στιγμή να γεμίσει με τύχη, αρμονία και αγάπη και οι ψυχές των ανθρώπων να γεμίσουν με ζεστασιά.
    Να'σαι πάντα καλά Άννα μου. Σε φιλώ! Καλό απόγευμα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μακάρι Μαρινάκι μου γλυκό αλλά άνθρωποι είμαστε και η καθημερινότητα μας παρασύρει.
      Να περάσεις υπέροχα σου εύχομαι με διάθεση στα ύψη και να διασκεδάσεις όπως εσύ θέλεις
      Φιλιά πολλά

      Διαγραφή
  18. Τώρα που επιδιορθώθηκε η βλάβη στην τηλεφωνική μας σύνδεση μπορώ πιά να περάσω από τα σπιτάκια της μπλογκογειτονιάς μας επί τέλους!!!
    Τι υπέροχες οι ευχές σου και οι σκέψεις σου, 'Αννα μου! Μακάρι να μπορούμε όλοι να εφαρμόζουμε έστω τις μισές!
    Σου εύχομαι, με όλη μου την καρδιά, καλά κι ευλογημένα Χριστούγεννα! Να περάσεις όμορφα με τους αγαπημένους σου και ο νέος Χρόνος να φέρει ότι καλλίτερο στο σπιτικό σου!
    Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α....μπράβο που διορθώθηκε η βλάβη!
      Μακάρι Μαριάννα μου να εφαρμόζαμε τις μισές ευχές απλά παρασυρόμαστε οι περισσότεροι από την καθημερινότητά μας.
      Καλά Χριστούγεννα να περάσεις Ό,τι επιθυμείς να έλθει τις γιορτινές αυτές ημέρες
      Φιλιά πολλά

      Διαγραφή
  19. Μακάρι όλες οι ευχές σου να πραγματοποιηθούν Άννα μου. Εύχομαι καλά χριστούγεννα με υγεία χαρά και αγάπη. Να περάσεις όμορφα με την οικογένειά σου!!!πολλά φιλιά.!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μεταξία μου τι καλά που σε βλέπω εδώ. Και του χρόνου με υγεία. Ό,τι επιθυμείς να φέρει ο νέος χρόνος
      Φιλιά πολλά 🎅🏻🎅🏻

      Διαγραφή
  20. Όλα αυτά είναι οι γιορτές, Άννα μου! Και τα έγραψες τόσο όμορφα! Μακάρι όλοι να μπορούσαμε να τα ακολουθήσουμε και να να χαρούμε έτσι...
    Εύχομαι να περνάς όμορφα και γιορτινά και έχεις πανέμορφα Χριστούγεννα αγάπης!!! ♥♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρόνια πολλά Αλεξάνδρα μου Και του χρόνου να ναι πάλι οι γιορτές όπως τις επιθυμούμε ⛄️🎄❄️

      Διαγραφή
  21. Καλά κι ευλογημένα Χριστούγεννα να χεις Αννούλα μου!! 🎅🎄😙😙

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρόνια πολλά Μαριλενάκι μου και εύχομαι ο νέος χρόνος να σου φέρει χαρές ★ °.˛.˛.°★。˛°.★ **★

      Διαγραφή
  22. Χρόνια πολλά Άννα μου να περάσεις καλά τις γιορτινές μέρες σου με υγεία, αγάπη, χαρά μαζί με όλους τους αγαπημένους σου! Πολλά πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Ξαναπερνάω για να ευχηθώ. Καλές Γιορτές, Άννα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ Μία μου Καλή νέχα χρονια΄με υγεία εύχομαι

      Διαγραφή