Ένα νέο μέλος της οικογένειας!

Τη λένε Μάγια. Είναι το νέο μας σκυλάκι. Ένα υπέροχο θηλυκό 2,5 μηνών που έφερε χαρά στο σπίτι μας για δεύτερη φορά. 
Βέβαια ο χαμός του Ορφέα μας ακόμη πονάει αλλά όλη η αγάπη μας δίνεται απλόχερα στο νέο μέλος της οικογένειας.
Να σου πω ότι λείπει ο φόβος μπας και...μας φύγει γρήγορα από κοντά μας; Δε λείπει αλλά του γίνεται ένας πόλεμος οικογενειακός. 
Το σκυλάκι μας δεν είναι ράτσας αυτή τη φορά.
Είναι ημίαιμο. 


Ιδέα της κόρης μου ήταν να πάρουμε ένα από αυτά τα σκυλάκια που ψάχνουν σπιτικό. Η μαμά της εγκαταλελειμμένη ποιος ξέρει για ποιο λόγο.
Γέννησε τα κουταβάκια της στη στέγη εθελοντών αδέσποτων ζώων και το ένα το πήραμε εμείς.
Είναι δυο μέρες σπίτι μας και λες και δεν έχουμε τι άλλο να κάνουμε από το να ασχολούμαστε μαζί της.
Ζωηρή και παιχνιδιάρα!
Το πιο μικρό μέλος της οικογένειας που λογικά τραβάει όλο το ενδιαφέρον μας επάνω της.
Όχι...μην ανησυχείς κακομαθημένη δεν θα γίνει.
Ήδη άρχισε να μαθαίνει τρόπους σαν καλή κοπέλα.
Λίγο χαμόγελο το δικαιούται ο καθένας μας, έτσι;
Ας χαμογελάσουμε και εμείς παίζοντας με το μικρό μας.
Καλώς μας ήλθες Μάγια!

                             ❤  ❤  ❤   ❤   ❤   ❤

36 σχόλια:

  1. Τυχερούλα η Μάγια θα ζήσει σ΄ένα σπιτικό με ανθρώπουθς που θα την αγαπούν και θα την φροντίζουν κι εκείνη ,θα έχει την ευκαιρία να τους ανταποδώσει τη αφοσίωση και τα ανιδιοτελή συναισθήματα της...Τα ημίαιμα είναι πολύ ιδιαίτερα σκυλιά, πανέξυπνα ,εκδηλωτικά,τρυφερά,
    και αγαπησιάρικα και η Μάγια σίγουρα θα γίνει αγαπημένο μέλος της οικογένειας, πήρατε μία πολύ σωστή απόφαση, Μπράβο σε όλους σας !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τυχερή Κλαυδία μου και εμείς νομίζω τυχεροί είμαστε. Δίνουν τόση αγάπη αυτά τα σκυλάκια που εντυπωσιάζομαι. Ήδη έγινε μέλος της οικογένειας και απαραίτητη κιόλας κι ας είναι μόνο δυο μέρες μαζί μας.Το πιστεύεις;
      Να σαι καλά και καλό Σ/Κο

      Διαγραφή
  2. Καλώς το δεχτήκατε Αννουλάκι μου
    Πολύ χαριτωμένο μοιάζει!!!!!!!!!!!!!
    Να σου πω και κάτι η δική μου η Βάνα
    μου έχει σταθεί περισσότερο κι από άνθρωπο!!!!
    Να μου το φιλήσεις στη μουσουδίτσα του ♥♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ Ελένη μου Ναι είναι ομορφούλα Η φωτογραφία την αδικεί δεν είμαι δα και η Έλλη!!!
      Ναι το πιστεύω για τη Βάνα και κάθε σκύλο οικογένειας. Φοβερή αγάπη δείχνουν
      Θα το φιλήσω άλλο που δε θέλω, χιχιχιχι

      Διαγραφή
  3. Να σας ζήσει η Μάγια. Σίγουρα θα σας δώσει πολλές χαρές!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστούμε Ελένη μου Σίγουρα θα μας δώσει χαρές και αγάπη επίσης.
      Φιλιά πολλά

      Διαγραφή
  4. Καλώς το δεχτήκατε. Τυχερό το σκυλάκι!
    Έχω χάσει και γω σκύλο και δύσκολα ξεπερνιέται.
    Τον βλέπω στον ύπνο μου πολύ συχνά, τον αγγίζω, τον μυρίζω.
    Μου λείπει πολύ.
    Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Μαρία μου. Πω πω σε καταλαβαίνω και εγώ τον Ορφέα τον έκλαψα, τον κλαίω ακόμη σαν να έχασα άνθρωπο.
      Καλό Σ/Κο να περάσεις φίλη μου

      Διαγραφή
  5. Καρδούλαααααααααα μου.....!!!!!!! Καλώς όρισε Άννα μου στην νέα του οικογένεια....! δεν έχω την παραμικρή αμφιβολία ότι δίπλα σας θα βρεί αυτά που του αξίζουν σαν μια τρυφερή και δοτική ψυχούλα.
    Να ξέρεις ότι τα ημίαιμα, βιολογικά, είναι πιο ανθεκτικά και αυτό είναι ιατρική άποψη. Όπως επίσης και πιο έξυπνα καθώς συνδυάζουν αρετές από τις προηγούμενες ράτσες τους.
    Μια μικρή συμβουλή: μην κάνετε συγκρίσεις με τον Ορφέα μαζί της. Είναι δύο παντελώς διαφορετικές παρουσίες στη ζωή σας και έχουν τη δική τους ταυτότητα.
    Πανέμορφη η Μάγια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ Γιάννη μου. Ήδη μας χάρισε χαμόγελα στα χείλη, λίγο το 'χεις;
      Πάντως σήμερα πήγε και στο δικό μας κτηνίατρο και τη βρήκε μια χαρά.
      Προσπαθώ να μην κάνω συγκρίσεις...αν και δεν το καταφέρνω πάντα.
      Σ'ευχαριστώ για τη συμβουλή και το νοιάξιμο
      Να σαι καλά
      Ναι είναι όμορφη, γλύκα σκέτη!

      Διαγραφή
  6. Καλώς όρισε η Μάγια, σ' ένα σπιτικό που θα τη μεγαλώσει με φροντίδα και αγάπη!
    Και μπράβο σας για την επιλογή σας, αυτό δείχνει πόσο φιλόζωοι είστε στ' αλήθεια. Είναι σπουδαίο που πήρατε ένα ζωάκι απ' τα "αζήτητα" αντί να αγοράσετε μια πανάκριβη ράτσα, όπως συνηθίζεται.
    Χαίρομαι με τη χαρά σου Αννούλα μου. "Γέμισε" τη ζωή σας αυτή η ψυχούλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ Μαρία μου. Ήδη παίρνει αγάπη, η φροντίδα είναι δεδομένη όπως αξίζει σε κάθε ζώο. Κοίτα το προηγούμενό μας ήταν ράτσας αν και δεν το αγοράσαμε.Συνάδελφος της κόρης μου, της το έδωσε, ένα από τα 3 που γέννησε η δικιά της.Κι έφυγε τόσο γρήγορα!!!!
      Σ'ευχαριστώ για τη χαρά που νοιώθεις Μαρία μου. Μας έφερε τον ήλιο πραγματικά στο σπίτι
      Να σαι καλά μάτια μου

      Διαγραφή
  7. Ότι καλύτερο μπορούσατε να κάνετε φίλη μου. Τυχερή η Μάγια και σαν να ράτσα ημιαιμη είναι υγιέστατη και πιο εύκολο σκυλάκι. Να το χαρείτε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι έχω ακούσει και εγώ, ότι δηλ τα ημίαιμα είναι πιο ανθεκτικά αλλά τι σημασια έχει; Μια ψυχούλα σώθηκε και μας γέμισε χαρά.Σ'ευχαριστώ πολύ
      Να σαι καλά

      Διαγραφή
  8. Είναι υπέροχη Άννα μου και θα συμφωνήσω με τον Γιάννη! Δεν υπάρχει σύγκριση με τον Ορφέα σας, εκείνος είχε τη δική του προσωπικότητα και τα δικά του βιώματα μαζί σας. Δεν θα ξεχαστεί η αγάπη που σας έδωσε και που του δώσατε ποτέ. Η μικρούλα Μάγια θα σας ξαναγεμίσει χαρά και θα σας στηρίζει με τον τρόπο της. Τα ζώα νοιώθουν άδολη αγάπη και δεν ξεχνούν ποτέ το καλό που τους προσφέρει κάποιος. Καλώς ήρθε λοιπόν το νέο μέλος και με χαρά θα μαθαίνουμε νέα του! Φιλιά πολλά σε σένα και σ΄ αυτό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι είναι υπέροχη Μαίρη μου Μια κουκλίτσα. Όχι δεν θα ξεχαστεί ο Ορφέας, τέτοια αγάπη που πήραμε ήταν κάτι το μοναδικό. Μα μόνο να τον ήξερες θα καταλάβαινες τι υπέροχο σκυλάκι ήταν. Αλλά ναι έχεις δίκιο το καθένα είναι μοναδικό. Δεν κάνουμε συγκρίσεις, εγώ ξεφεύγω λίγο καμιά φορά, το παλεύω όμως.
      Σ'ευχαριστώ πολύ
      Φιλιά

      Διαγραφή
  9. Τι ωραία κίνηση !! Να πάρετε τη Μάγια κοντά σας , να σας γεμίσει αγάπη και να πάρει άλλη τόση !!! Να είστε καλά Αννα μου και είμαι σίγουρη ότι θα περάσετε υπέροχα όλοι μαζί !!! Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ Νικόλ μου Ναι τελικά ήταν σωστή κίνηση και είμαστε τυχεροί
      Φιλιά πολλά

      Διαγραφή
  10. Τι γλυκούλι το νέο μέλος και τυχερούλα πολύ βέβαια !!!
    Μπράβο σας, πολύ ωραία κίνηση ..... να τη χαίρεστε !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Το γλυκούλι μου, τυχερό ήταν που ήρθε κοντά σας.
    Εύχομαι να είναι γερό και να σας δίνει χαμόγελα που τόσο τα έχουμε ανάγκη.
    Φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ Ρένα μου. Τυχερό αυτό τυχεροί και εμείς.
      Φιλιά πολλά

      Διαγραφή
  12. Μα είναι μια γλύκα!!! Καλή ανατροφή να ευχηθώ... είναι αξιαγάπητα τα σκυλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι είναι πανέμορφη. Και η φωτογραφία την αδικεί. Σ'ευχαριστώ πολύ Εύη μου

      Διαγραφή
  13. Καλώς την δεχτήκατε!!
    Πράξατε άψογα που υιοθετήσατε.. Υπάρχουν τόσα σκυλάκια εγκαταλελειμμένα..
    Να δώσετε και να πάρετε πολύ αγάπη..! Καλή συνέχεια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Κατερίνα μου. Ναι δυστυχώς υπάρχουν και όλο πληθαίνουν τα εγκαταλελειμμένα. Και είναι κρίμα
      Να σαι καλά

      Διαγραφή
  14. Ωωωω, ο Μπρίκι λέει πως του μοιάζει πολύ και είναι κούκλα!!
    Να σας ζήσει Άννα μου!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωωωωω Μπρίκι μου σου μοιάζει ε; Ε κούκλος είσαι και αφού σου μοιάζει κούκλα θα είναι χιχιχιχι
      Ευχαριστώ πολύ πολύ Μαρία μου
      Φιλιά

      Διαγραφή
  15. Εκπέμπεται άραγε η τρυφερότητά μου για την Μάγια
    μέσα από την οθόνη;... Να την χαίρεστε την κούκλα! ✿

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ τη νοιώθω πάντως!! Τρυφερότητα είναι αυτή και ξεχειλίζει......
      Ευχαριστώ Πέτρα μου

      Διαγραφή
  16. Γεια σου γλυκούλα Μάγια! :)
    Να σας ζήσει, Άννα μου! Πολύ χάρηκα που τη σώσατε, και μπράβο στην κόρη σου που είχε αυτή την ιδέα. Δεν αγοράζουμε ζώα, υπάρχουν τόσες ψυχές εκεί έξω που έχουν την ανάγκη μας!
    Να τη χαίρεστε και να σας χαίρεται, να την προσέχετε και να σας προσέχει! Καλά να περνάτε μαζί.
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φυσικά και δεν αγοράζουμε. Αν και το προηγούμενο σκυλάκι μας ο Ορφέας ήταν ράτσας κόκερ σπάνιελ, δεν το αγοράσαμε. Έτυχε μέσω συναδέλφου να φτάσει στην οικογένειά μας. Και αυτό έχει πάρει ήδη τόση αγάπη που νομίζω ότι θα γίνει κακομαθημένη...
      Ευχαριστούμε Έλλη μου

      Διαγραφή
  17. Τι όμορφο σκυλάκι που βρήκατε ,να σας ζήσει Αννα μου και εύχομαι να περάσετε υπέρχες στιγμές μαζί του .Η κυρία που μένει απο πάνω μου το έχει μόνο του όλο το πρωί και γαβγίζει μέχρι το μεσημέρι ,δεν το πάει ούτε μιά βόλτα.Τις το είπαμε και λέει δεν έχω τι να σας κάνω.Εγω στεναχωριέμαι που το ακούω.Το σκυλάκι σας θα περάσει πολύ καλά μαζί σας ,ήταν πολύ τυχερό!Να είσαι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Μεταξία μου. Αυτή η κυρία ξέρεις ότι παραβαίνει και το νόμο με το να το αφήνει συνεχώς μέσα το σκυλάκι της; Κρίμα είναι πολύ κρίμα.
      Το σκυλάκι μας πιστεύω και εγώ ότι είναι τυχερό γιατί το αγαπάμε σαν μέλος της οικογένειας αλλά και εμείς τυχεροί είμαστε Μεταξία μου.
      Να σαι καλά και καλό τριήμερο

      Διαγραφή
  18. Τι ομορφη κινηση Αννούλα μου..!!! κανατε το καλύτερο που θα μπορουσε να κανει ενα ανθρωπος για ένα ζωακι.. τι καλά..!! οση αγαπη του δώσετε θα την παρετε εκατο φορες πίσω ..!! τα ζωντανα μας ειναι μελη της οικογενειας και ετσι πρέπει να τα βλεπουμε φιλη μου..να την χαρήτε την κουκλα σας.. φιλακια στην μουσουδα της .. και σε σενα βρε αγαπη μου μην μου ζηλευεις.. ναι;.. φιλακιααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ Ρουλίτσα μου Έχουμε ξετρελαθεί με τη μικρή μας. Και φυσικά θα της δώσω τα φιλάκια σου αφού πρώτα πάρω τα δικά μου γιατί ναι ναι ναι ζηλεύω!
      Καλό μήνα μάτια μου
      Φιλιά πολλά πολλά

      Διαγραφή