Black November ...για μένα


Black Friday  σήμερα μια και είμαστε μιμητικά όντα και αμερικανίζουμε....και καθόλου δεν μ' ενδιαφέρει  να στηθώ στις ουρές των πολυκαταστημάτων, αν και λυπούμαι αφάνταστα βλέποντας τόσο κόσμο να περιμένει έξω από τα καταστήματα, στις φωτογραφίες των ειδήσεων!
Για μένα  υπάρχει ο black November  και κάθε μέρα βιώνω και ένα χαστούκι της ζωής γιατί....έτσι είναι η ζωή.
Γι αυτό και χάθηκα...και αγωνίζομαι να βρω τους ρυθμούς μου.
Βλέπεις, μετά το τριήμερο που ήταν ανέλπιστο δώρο και υπέροχο διάλειμμα και στο περιέγραψα στην προηγούμενη ανάρτησή μου, ήλθαν τα πάνω κάτω. Σαν να πήρε η ζωή την τρίαινα και να ανακάτεψε τη θάλασσα της καθημερινότητάς μου δημιουργώντας κύματα που μόνο παλεύοντας τα νικάς.
Τι να σου πρωτοπώ; 
Για το πρόβλημα με αρρυθμίες του πατέρα μου που μας οδήγησε στο νοσοκομείο για βηματοδότη; 
Ως εκεί καλά πήγαν τα πράγματα. Αν και σοκαρισμένος ο υπερήλικας μπαμπάς που ποτέ δεν είχε προβλήματα υγείας, γύρισε στο σπίτι του να αναρρώσει. Έφερε όμως και ίωση  από το νοσοκομείο. Όλοι την πήραμε, ο ένας μετά τον άλλον. Πυρετός, λαιμός, βήχας...γιατροί, φάρμακα. Και ο μπαμπάς συνερχόταν.
Όμως.....κόλλησε ίωση και η μαμά με προβλήματα υγείας όπως αναπνευστικό. Ξανά γιατροί, φάρμακα και βήχας πολύς. Πέρασαν οι μέρες με τρεχάματα και αγωνία. Πέρασε και η ίωση αλλά ο οργανισμός της  εξασθενημένος δεν....
Υπερήλικη και εκείνη, δεν τα κατάφερε.
Έφυγε!!! 
Ήμουν συνειδητοποιημένη ότι το τέλος που είναι το μόνο σίγουρο στη ζωή, θα έλθει και για τους γονείς μου, ευχόμενη  να είναι ανώδυνο.
Έφυγε ήσυχα. Ήμουν κοντά της και ένιωσα ότι όσο και να το συνειδητοποιείς  το επερχόμενο τέλος των γονιών σου, όταν χάνεις τη μάνα σου, όσο ετών και αν είναι, χάνεις ένα κομμάτι από τον κόσμο σου.
Φοβερή η απώλεια...
Μεγάλος ο πόνος...
Γιατί η μάνα είναι πάντα η μαμά όσα χρόνια και αν περάσουν, όσο ετών και να είναι το παιδί της!!
Και τώρα;
Έχουμε έναν μπαμπά που δεν μπορεί να συνέλθει.
Που δεν μπορεί να μείνει στιγμή μόνος. Τον έχουμε μαζί μας συνεχώς και τώρα παλεύουμε να τα καταφέρει. Θα δείξει.
Οι μέρες περνούν έτσι, με θλίψη, με προσπάθεια να χαμογελάσεις γιατί οι ζωντανοί τώρα μετρούν και ....τα χαστούκια συνεχίζονται.
Μέσα σ' όλα αυτά και το σκυλάκι μας που παρουσίασε εδώ και λίγο καιρό νεφρική ανεπάρκεια λόγω δηλητηρίασης κατά το κτηνίατρο, παλεύει να ζήσει. Και δεν νομίζω ότι θα τα καταφέρει.
Μην πεις ότι σκύλος είναι, δεν είναι άνθρωπος, γιατί τα αισθήματά μας είναι τόσο δυνατά που δεν τον ξεχωρίζουμε από μέλος της οικογένειας.
Και ο αγώνας συνεχίζεται.
Να συνέλθουμε για να μπορούμε να βοηθήσουμε...και να στεγνώσουμε λίγο από τα δάκρυα...................................



41 σχόλια:

  1. Άννα μου τα θερμά μου συλλυπητήρια! Ζωή σε εσάς κορίτσι μου! Τι να πω απανωτές οι στενοχώριες που σας βρήκαν. Το κενό που αφήνουν τα αγαπημένα μας πρόσωπα όταν φεύγουν δεν γεμίζει ποτέ, όμως είναι παρηγοριά να ξέρουμε πως έφυγαν μέσα στην αγκαλιά των αγαπημένων τους. Περαστικά στον πατέρα σου και στηρίξτε τον τώρα που το χρειάζεται τόσο! Εύχομαι και το σκυλάκι σας να το ξεπεράσει! Αν όμως δεν τα καταφέρει να σκέφτεσαι την αγάπη που σας πρόσφερε και του προσφέρατε! Είναι κι αυτό μέλος της οικογένειας! Ο πόνος ενώνει. Όλη η οικογένεια να στηρίζει ο ένας τον άλλον. Αυτό είναι το σημαντικό! Καλό κουράγιο κορίτσι μου, καλή δύναμη σε όλους σας εύχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ Μαίρη μου. Απανωτες δε λες τίποτε. Ας είναι μέχρι εδώ. Και το παλεύουμε.
      Να σαι καλά

      Διαγραφή
  2. Άννα μου πολύ στενοχωρήθηκα με τα νέα σου. Θερμά συλλυπητήρια! Ο χρόνος να απαλύνει τον πόνο σου, γιατί καταλαβαίνω πως είναι μεγάλος, αλλά το ότι έφυγε η μαμά σου ήσυχα είναι παρήγορο. Εύχομαι όλα να πάνε καλά με τον πατέρα σου.
    Κουράγιο και μια αγκαλιά μεγάλη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αχ βρε Άννούλα Αχ βρε Αννούλα μου
    τα θερμά μου συλλυπητήρια
    Και να φανταστείς πως τη Δευτέρα
    χειρουργείται η μανούλα μου 86 χρονών
    με κάταγμα στο ισχίο
    Πόσο σε καταλαβαίνω να ζήσετε
    και να τη θυμάστε!!!!!

    Σε φιλώ πολύ πολύ ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελένη μου σ'ευχαριστώ πολύ. Καλή επιτυχία στην επέμβαση της μαμάς σου.
      Να είστε καλά

      Διαγραφή
  4. Αννούλα μου! Κουράγιο. Να φροντίζεις και τον εαυτό σου, για να είσαι γερή και δυνατή να θυμάσαι. Μέσα από σένα θα ζουν κι όσοι αγάπησες.
    Ποτέ δεν εξοικειωνόμαστε με το φευγιό των γονιών, όσο μεγάλοι κι αν είναι... Θα το βιώσεις το πένθος... Αλλά πράγματι είναι τόσο παρήγορο ότι η μανούλα σου έφυγε χωρίς να βασανιστεί.
    Εύχομαι περαστικά κι γρήγορα στον πατέρα σου. Πώς να ησυχάσει κι αυτό;
    θερμά συλληπητήρια, Άννα μου. Ας έρθει η γαλήνη στο σπιτικό σας γρήγορα. ♥♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αλεξάνδρα μου σ'ευχαριστώ πολύ.Ναι ναι δεν εκοικειωνόμαστε με το χαμό. Και ο μπαμπάς δεν ησυχάζει. Γιατρό φέραμε για αγχολυτικό να ηρεμήσει λίγο να κοιμηθεί να ξεκουράσει το κορμί του και τη ψυχή του. Τι άλλο να κάνουμε; Δίπλα μας είναι συνεχώς...
      Να σαι καλά

      Διαγραφή
  5. Άννα μου ζωή σε εσάς. Καλό παράδεισο να έχει η μανούλα σου... ας είναι ήρεμη και αναπαυμένη εκεί που πήγε. Μεγάλη η απώλεια της μάνας όσο και αν έχει μεγαλώσει, όσο υπάρχει ξέρεις πως υπάρχει πάντα μια αγκαλιά... δυο φτερούγες που θα σε προστατέψουν. Εύχομαι ο πετερούλης σου να ξεπεράσει τα προβλήματα του, και το σκυλάκι σας να γίνει σύντομα καλά, ξέρω πως νοιώθεις, έχασα το δικό μου και ακόμα δεν μπορώ να το συνειδητοποιήσω!!!! Καλή δύναμη... σε όλους σας!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βίκυ μου ευχαριστώ πολύ. Έτσι είναι όπως τα λες. Να σαι καλά.

      Διαγραφή
  6. Άννα......!!!!!
    Βρε καλό μου κορίτσι μου τα θερμά μου συλλυπητήρια για τη Μανούλα σου....! Όπως λες όσα χρόνια κι αν περάσουν, όσες δεκαετίες και να βαρύνουν επάνω της, δεν παύει να η ΜΑΝΝΑ....! αυτή η γλυκιά και αγέρωχη φιγούρα της ζωής μας.
    Ένα βίωμα που έζησες συγκλονιστικό. Ένα γαϊτανάκι που πραγματικά θυμίζει καταιγίδα. Τι να πω κοπέλα μου.
    Ξέρω ότι τα συναισθήματα είναι βαριά και τα λόγια δεν απαλύνουν τον πόνο. Οφείλετε να ανασυγκροτηθείτε άμεσα. Να ξαναβρείτε τα πατήματα και το ρυθμό σας.
    Το κακό είναι ότι η καταιγίδα αυτή σας έπληξε όλους ακόμα και το γλυκό Σκυλάκι σας. Τι να πω.
    Σε παρακαλώ να προσπαθήσετε να βρείτε τη δύναμή σας, δεν υπάρχει άλλη επιλογή και να γυρίσετε σελίδα.
    Εμείς θα είμαστε εδώ κοντά σου Άννα μου να αφουγκραζόμαστε τις ανησυχίες σου.
    Δεν είσαι μόνη. Εκτός από τα αγαπημένα σου πρόσωπα έχεις και εμάς τους φίλους σου.
    Καλή δύναμη καρδιά μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιάννη μου καλέ σ'ευχαριστώ για τον χείμαρο των εμψυχωτικών λόγων σου. Είναι παρήγορο να είμαι στη σκέψη σας. Να σαι καλά

      Διαγραφή
  7. Αχ! φίλη μου συλλυπητήρια , μεγάλο κενό ο χαμός της μητέρας όσο μεγάλη και να είναι.Δυστυχώς η ζωή είναι σκαλοπάτι φίλη μου ..ανέβα κατέβα..Κουράγιο και όρθια όσο μπορείς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ Αχτίδα μου δεν το περίμενα ότι θα με πονούσε ο χαμός της μητέρας μου που ήταν μεγάλη σε ηλικία τόσο πολύ!
      Σ'ευχαριστώ πολύ να σαι καλά

      Διαγραφή
  8. Αννούλα μου ...λυπάμαι πολύ!
    Βούρκωσα καθώς σε διάβαζα... οι λέξεις πηδούσαν!
    Σας εύχομαι δύναμη και κουράγιο μάτια μου!
    Και να μπορέσεις να αντέξεις τα χτυπήματα...
    Θερμότατα συλλυπητήρια.... και ολόψυχες ευχές για τον μπαμπά σου και το σκυλάκι σας, να ξεπεράσουν τα προβλήματα !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αριστέα μου σ'ευχαριστώ. Τη δύναμη τη χρειαζόμαστε. Να σαι καλά

      Διαγραφή
  9. Άννα μου, τα θερμά μου συλλυπητήρια...
    Όταν είχε πεθάνει η γιαγιά μου (ένα χρόνο περίπου μετά τον παππού μου), η μάνα μου ήταν πάνω από πενήντα χρονών κι έκλαιγε στην αγκαλιά μου. Εγώ πιτσιρίκα τότε, όχι μόνο ήμουν στον κόσμο μου, αλλά στην προσπάθειά μου να την παρηγορήσω της είπα "δεν χαίρεσαι μανούλα μου που είχες τους γονείς σου μέχρι τώρα;", κι εκείνη μου απάντησε μες στον πόνο της "δεν χορταίνεται ο γονιός"... Κι αυτή η φράση είναι στ' αυτιά μου ακόμα, τόσα χρόνια μετά, αφού περικλείει όλη την πικρή αλήθεια :(( Καλή δύναμη Άννα μου σε σένα και στην οικογένειά σου.. (φυσικά κι ο σκύλος είναι μέλος κάθε οικογένειας, εγώ συμφωνώ απόλυτα)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι Πέτρα μου δεν χορταίνεται ο γονιός και ειδικά η μάνα!!! Να σαι καλά και σ'ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου και τη σκέψη σου

      Διαγραφή
  10. Αχ, Άννα μου... Πόσο λυπάμαι για όλα αυτά τα χτυπήματα που σας βρήκαν! Τα θερμά μου συλλυπητήρια για την απώλειά σας και εύχομαι γρήγορα περαστικά σε όλους σας και ειδικά στον μπαμπά σου.
    Καλή δύναμη να έχεις κορίτσι μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έλλη μου ευχαριστώ πολύ. Όλα μαζεμένα Έλλη μου και εμείς προσπαθούμε να το συνειδητοποιήσουμε ότι έτσι είναι η ζωή, τι να γίνει;

      Διαγραφή
  11. Άνοιξαν οι ασκοί του Αιόλου βρε Αννούλα μου. Και πάντα ρε γαμώτο έρχονται απανωτά τα ζόρια... Τα θερμά μου συλλυπητήρια για τη μανούλα σου, περαστικά στο μπαμπά και να έχετε όλοι δύναμη και κουράγιο να την περάσετε αυτή τη φουρτούνα.
    Οι σκέψεις μας θα σε συνοδεύουν. Κουράγιο φίλη μου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου σ'ευχαριστώ να σαι καλά. Οι σκέψεις σας με παρηγορούν

      Διαγραφή
  12. Αχ! Αννούλα μου δεν ξερω τι να πω για όλη αυτή την δύσκολη κατασταση που περνατε δεν μου βγαινουν λόγια ... μονο να σκέφτεσαι πως την είχες μεχρι τωρα και οτι ήσουν κοντα της να σε γαληνευει.. θελει χρονο και κουραγιο κορίτσι μου καλο Παραδεισο να έχει.. και εσεις να είστε καλα να την θυμαστε...περαστικα στον μπαμπα σου και ελπίζω το σκυλακι σας να γινει καλα..... μια αγκαλια σου κανω νοερά !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρούλα μου να σαι καλά Σ'ευχαριστώ για τις ευχές και τη σκέψη σου

      Διαγραφή
  13. Συλλυπητήρια Άννα μου. Πολύ λυπάμαι.
    Καλή δύναμη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Άννα μου, κι από μένα τα θερμά μου συλλυπητήρια για την μανούλα!
    Ελπίζω και εύχομαι να ξεπεραστούν όσο πιο ανώδυνα γίνεται οι υπόλοιπες δυσκολίες. Φυσικά και το ζωάκι είναι κομμάτι και μέλος της οικογενείας!
    Καλή και μπόλικη δύναμη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου ευχαριστώ πολύ. Θα ξεπεραστούν τα προβλήματα ό,τι είναι στο χέρι μας το παλεύουμε. Το σκυλάκι μας είναι νεος πόνος, θα δείξει

      Διαγραφή
  15. Πράγματι Αννα μου η μαμά μας όταν φεύγει αφήνει ένα κενό μεγάλο !! Συλλυπητήρια , να την θυμάστε και καταλαβαίνω πόση στήριξη χρειάζεται και ο μπαμπάς αλλά και εσείς για να στεγνώσουν τα δάκρυα σας 11
    Μακάρι να τα καταφέρει το σκυλάκι σας γιατί και αυτός είναι πόνος μεγάλος !! Καλή δύναμη σε όλους σας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ Νικόλ μου. Το παλεύουμε και το μπαμπα τον έχουμε δίπλα μας. Ο σκύλος μας το παλεύει και αυτός αλλά είμαστε απαισιόδοξοι και ο γιατρός επίσης
      Να σαι καλά

      Διαγραφή
  16. Άννα μου τα θερμά μου συλλυπητήρια για τη μαμά σου...αυτό κι αν ήταν αναπάντεχο!
    Τι να πω κορίτσι μου...καλή δύναμη και περαστικά στον μπαμπά σου!
    Και για το σκυλάκι σας εύχομαι να πάνε όλα καλά κόντρα στις προβλέψεις!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι Μαρία μου ήταν αναπάντεχο αν και η πιο μικρή ίωση μπορούσε να αποβεί μοιραία για τη μαμά μου αφου θα της απορρύθμιζε τον οργανισμό οι αντιβιώσεις και όλα τα φάρμακα, μια και έπαιρνε και αντιπηκτικό λόγω κολπικής. Κάποια θρόμβωση έφερε το τέλος
      Σ'ευχαριστώ πολύ να σαι καλά

      Διαγραφή
  17. Δύσκολος και πικρός ο μήνας αυτός Άννα μου για εσάς , αλλά ο χρόνος που περνάει μαλακώνει τον πόνο και τον απαλύνει. Εύχομαι να πάνε όλα καλά για το σκυλάκι σας.Μου έγραψες για το κοριτσάκι σου, συγχαρητήρια να το χαίρεσαι και εύχομαι τα καλύτερα στη ζωή της.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ δύσκολος Κατερίνα μου. Τι να κάνουμε; Έτσι είναι η ζωή. Σ'ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια και τις ευχές. Να σαι καλά

      Διαγραφή
  18. Αννούλα μου, ψυχάκι μου γλυκό, λυπάμαι πολύ κορίτσι μου.
    Ό,τι και να πούμε λίγο μοιάζει...σαν φύγει η μάνα ορφανεύουμε όσο χρόνων και να είμαστε.
    Ένα δάκρυ μου σου αφήνω, σεμνή κατάθεση στην απώλειά σου, σ'αγαπώ, να προσέχεις !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ γλυκιά μου. Να σαι καλά. Τα λόγια σου βάλσαμο στην καρδιά μου
      Φιλιά πολλά

      Διαγραφή
  19. Πέρασα γιατι είσαι στην εννοια μου αυτες τις μερες Αννουλα μου..να είσαι καλα κοριτσι μου ..και δυνατή..!!! φιλω σε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είσαι ψυχούλα Ρουλίτσα μου το ξέρω. Με συγνινεί τόσο τον νοιάξιμό σου.
      Σ'ευχαριστώ μάτια μου
      Φιλιά και από εμένα

      Διαγραφή
  20. Αννα μου..μολις τωρα διαβασα τα νεα σου, πολυ δυσαρεστα πολυ! Τι μπορουμε να πουμε εμεις για τη ροη της ζωης; Μακαρι να μπορουσαμε να την σταματησουμε, να την ελεγξουμε ειδικα στα ασχημα. Να την θυμασαι γλυκα τη μανουλα σου..να θυμασαι ολες τις ομορφες στιγμες που περασατε μαζι..να ξερεις πως εσυ της εδωσες οτι πολυτιμοτερο ειχε. Κριμα πολυ..ομως εχεις ενα μπαμπα να το προσεχεις τωρα ναι; και πραγματι ο γονιος δε χορταινεται. Φιλια πολλα κοριτσι μου και μια μεγαλη αγκαλια..καλη δυναμη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ Στέλλα μου. Είμαι γεμάτη αναμνήσεις και χαίρομαι που η μαμά μου έφυγε πλήρης ημερών. Αλλά δεν παύει να μου λείπει...
      Σ'ευχαριστώ πολύ
      Φιλιά και από εμένα

      Διαγραφή
  21. Τώρα διαβάζω τα άσχημα νέα σας Άννα μου, τα θερμά μου συλλυπητήρια για τη μανούλα σου. Να πάρετε τα χρόνια της.
    Περαστικά στον μπαμπά σου.
    Λυπάμαι για το σκυλάκι σας που δεν τα κατάφερε τελικά. Εύχομαι το 2017 να είναι πιο χαρούμενο κι ευτυχισμένο.
    Να είσαι καλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή