Περιμένοντας το μωρό - Family stories!

πηγή

Βράδιασε! Και φοβάμαι τη νύχτα. 
Ο μπαμπάς λέει ότι οι άντρες δε φοβούνται αλλά 3  χρονών άντρας είμαι, μπορώ να φοβάμαι λίγο, δε μπορώ;
Όχι καλέ δεν είμαι μόνος στο σπίτι. Η γιαγιά είναι μαζί μου και την πήρε ο ύπνος στον καναπέ. Κι αυτή η γιαγιά να κουράζεται με μερικά παζλ που παίζουμε!!!
Είμαι όμως λίγο θυμωμένος.Η μαμά είναι στην κλινική  για να της βγάλουν το μωρό από την κοιλιά της. Τι το θέλαμε το μωρό τώρα; Και πώς μπήκε στην κοιλιά της; 
Η γιαγιά μου λέει οτι ο Θεούλης το έβαλε στης μαμάς την κοιλιά. Αν δηλαδή πω του Θεούλη να μου βάλει ένα μωρό στη δική μου κοιλιά θα μου το βάλει; Ας μου βάλει καλύτερα το γάλα λέω εγώ, που δεν μ'αρέσει να το πίνω, να ησυχάσουμε.  
Που λες, η μαμά  είναι στην κλινική και ο μπαμπάς μαζί της. Τι κάνουν τόση ώρα δεν καταλαβαίνω. Ακόμη να της το βγάλουν αυτό το μωρό;
Αλλά θύμωσα γιατί δεν θα γυρίσει απόψε σπίτι. Θα μείνει στην κλινικη με το μωρό. Γιατί δεν σκέφτεται και μένα; Μ'αφησαν μόνο μου στο σπίτι χωρίς μαμά και μπαμπά. Έτσι κάνουν στα παιδάκια τους; 
Θα γυρίσουν λέει σε λίγες μέρες. Πουφφφ θα έχουμε ένα μωρό που θα κλαίει και δεν θα μπορεί να παίξει μαζί μου. Μόλις ήλθε το μωρό πάει η οικογένειά μας. Φασαρίες μας έφερε. Μια χαρά ήμασταν. Η μαμά μου διάβαζε τέτοια ώρα παραμύθι και ήταν πλάι μου στο κρεβάτι να με ζεσταίνει στην αγκαλιά της. Ο μπαμπάς ερχόταν να μου πει καληνύχτα και όταν έπαιρνε ο ύπνος τη μαμά συνέχιζε εκείνος το παραμύθι. Τι ωραία που ήμασταν όλοι μαζί στο κρεβάτι μου!
Το είπα όμως της μαμάς ότι το μωρό θα μας φέρει φασαρίες. Εκείνη δεν άκουγε. Ο Θεούλης της έκανε τη χάρη και της έβαλε το μωρό . Το έβλεπα να μεγαλώνει και να φουσκώνει την κοιλιά της μαμάς. Ούτε αγκαλιά δεν μπορούσε να με πάρει. 
Η μαμά είπε ότι με το μωρό μεγαλώνει η οικογένειά μας. Γιατί έπρεπε να μεγαλώσει δεν κατάλαβα ποτέ. Καλά δεν ήμασταν οι τρεις μας;
Εσύ λες ότι είναι καλό να μεγαλώνουν οι  οικογένειες; Θα έχω αδελφάκι μου λένε. Και τι μ'αυτό;
Την κούνια του την έβαλαν στο δωμάτιό μου. Κοίτα να δεις τι έκαναν. Μου έβγαλαν τα παιχνίδια και ήθελαν να βοηθήσω και εγώ. Να διαλέξω ποια θα κρύψουμε γιατί δεν χωράγανε όλα.  Και θα κάνω ησυχία λέει η γιαγιά για να μη ξυπνάει το μωρό. Δηλαδή εγώ δεν θα παίζω ποτέ; Αφού μου είπε η μαμά οτι τα μωρά κοιμούνται συνέχεια.
Πω πω πω τι τραβάω που είμαι μεγάλος αδελφός! 
Αλλά είπε ο μπαμπάς οτι θα έχω παρέα τη νύχτα και δεν θα φοβάμαι. Τι σαχλαμάρες μου λέει κοτζάμ μπαμπάς; Μπορεί να μου κάνει παρέα ενα μωρό; Δεν του το είπα όμως γιατί όλο μου λέει ότι οι οικογένειες έτσι είναι, πρέπει να είναι ενωμένες και αγαπημένες. 
Η μαμά είπε ότι θα τη βοηθάω με το μωρό. Μόνο μη με βάλει να πιάνω τα κακά του γιατί θα τσακωθούμε, να το ξέρει.
Ξέρεις τι σκέφτομαι; Θα είμαι μεγάλος εγώ και το μωρό θα με ακούει ε; Εγώ θα ξέρω πιο πολλά και θα του μαθαίνω πράγματα που εκείνο δεν θα ξέρει. Κοίτα να δεις που θα το μάθω να μιλάει κιόλας. Ουφ πολύ δουλειά έχει ένα μωρό.
Μα ακόμη να βγει από την κοιλιά; Δεν πήρε τηλέφωνο ο μπαμπάς. Το έχει υποσχεθεί. Να δούμε, θα είναι κοριτσάκι; Το είδαν στο μηχάνημα είπε η μαμά. Για να δω αν το μηχάνημα λέει αλήθεια.
Εγώ ήθελα αγοράκι να είναι. Να παίζουμε μπάλα μαζί. Με το κορίτσι τι να κάνω; Πουφ με τα κορίτσια, το κεφάλι μου παίρνουν. Άντε τώρα μην πω τίποτε που θα μου γεμίσει τα ράφια μου με τις κούκλες της. Τι θα γίνουν τα ρομπότ μου; Τα αυτοκινητάκια μου; Τα τρακτέρ μου;  
Αλλά η οικογένεια μοιράζεται είπε η μαμά. Και εγώ μοιράζομαι το δωμάτιο. Η αδελφούλα μου τι θα μοιραστεί με μένα άραγε;
Ωχ ...θα μοιραστούμε τη μαμά και το μπαμπα;
Και την αγάπη τους;
Αχ αυτό ξέχασα να το ρωτήσω. Δηλαδή θα με αγαπάνε λιγότερο τώρα; 
Συμφορά μου!


Συμμετέχει στις Οικογενειακές ιστορίες της Αριστέας, που πήρε παράταση μέχρι το τέλος του μήνα και πολύ  το χάρηκα.
                                                   
                                  
 Family stories

44 σχόλια:

  1. Καλημέρα Άννα μου! Αχου το δόλιο προβληματισμοί που το βασανίζουν! Πολύ μου άρεσε η ιστορία του μικρούλη που περιμένει ένα καινούργιο διεκδικητή του θρόνου του και θα είναι και κορίτσι χαχαχα. Μπράβο μου άρεσε πολύ η ιστορία σου! Πολλά φιλιά καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Μαίρη μου Ναι μωρέ το δόλιο, είδες το καημένο; Εντάξει έχουν ένα προβληματισμό τα πρωτότοκα αλλά νομιζω με τη σωστή αντιμετώπιση των γονιών μπορεί άνετα να μοιραστεί το θρόνο του.
      Σ'ευχαριστώ πολύ
      Καλό Σ/Κο να περάσεις

      Διαγραφή
  2. Απολαυστική. Βάζω στοίχημα πως κάτι τέτοιο θα υπάρχει στα μυαλουδάκια των παιδιών που περιμένουν αδελφάκια!
    Καλημέρα Άννα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Μαρία μου. Νομίζω ότι τα παιδιά πάντα είναι απολαυστικά όταν μπορούν να μιλήσουν...
      Καλό Σ/Κο να περάσεις

      Διαγραφή
  3. Καλημέρα Αννούλα μου
    Τι γλυκές ανατροπές στη ζωή μας
    είναι αυτές...
    Ωραίο το θέμα σου και απολαυστική
    η γραφή σου!!

    Σε φιλώ πολύ ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι Ελένη μου απόλαυσε τον πιτσιρίκο. Η ζωή πάντα έχει ανατροπές αν όμως είναι ευχάριστες και γλυκές τότε τι καλύτερο ε;
      Φιλιά πολλά κορίτσι μου

      Διαγραφή
  4. Συμφωνώ με την Μαρία, απολαυστικό κείμενο!
    Ο,τι πρέπει για το ξεκίνημα ενός σ/κ :)))
    Και εύχομαι να είναι και για σένα όμορφο :)
    Υ.Γ Το χεράκι τού μωρού, είναι για φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ Πέτρα μου. Ε είπα να το δημοσιεύσω πρωί πρωί μη το αναβάλλω ξανά και χαίρομαι που ξεκίνησε το Σ/Κο σας όμορφα. Τώρα ...εδώ που τα λέμε παιδί που θα μπορούσε να τα πει αυτά δεν θα σου έφτιαχνε τη μέρα; Αν και το καημένο θα ήταν πολύ προβληματισμένο ε;
      Ευχαριστώ για τις ευχές
      Καλά να περνάς

      Διαγραφή
  5. Εξαιρετική ιδέα Αννούλα μου!
    Η εκθρόνιση μέσα από τα μάτια του πρωτότοκου!
    Πόσο καλογραμμένο κείμενο!
    Σε υπερευχαριστώ μάτια μου!!!
    ΑΠΟΛΑΥΣΤΙΚΟΤΑΤΗ ΙΣΤΟΡΙΑ!!!!
    Φιλιά! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εκθρόνιση με εύκολο τρόπο γίνεται; χαχαχαα Εμείς γελάμε αλλά αν στ'αλήθεια αυτοί οι προβληματισμοί υπάρχουν σε ένα τρίχρονο σκέψου πώς θα αισθανόταν...
      Εγώ σε ευχαριστώ κυρία μου για τις ιδέες σου που δίνεις ευκαιρίες να γράφουμε και να δημιουργούμε
      Καλό Σ/Κο να περάσεις

      Διαγραφή
  6. Άννα μου σίγουρα κάτι τέτοια θα σκέφτονται τα πιτσιρίκια που πρόκειται να αποκτήσουν αδελφάκια. Υπέροχο κείμενο!
    Καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λες Ελένη μου; Τα καημένα προβληματισμούς που θα έχουν!!!
      Σ'ευχαριστώ μάτια μου Χαίρομαι που σ'άρεσε
      Καλό Σ/Κο να περάσεις

      Διαγραφή
  7. Αληθινό και ευφυέστατο Άννα μου! Στοιχηματίζω πως έβαλες φωνή στις σκέψεις κάθε παιδιού που η μαμά του είναι στο μαιευτήριο για την έλευση του αδερφού ή αδερφής. Κι είναι τόσο ζωντανός ο μονόλογος, που θα'θελα να το πάρω μια αγκαλιά αν το είχα μπροστά μου το δόλιο!
    Μπράβο Αννούλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν αν όντως αυτά ακριβώς σκέφτονται τα μικρούλια μας αλλά αν όντως είναι έτσι σίγουρα κι εγώ μια αγκαλιά θα ήθελα να του κάνω! Να το παρηγορήσω μωρέ το καημένο....
      Σ'ευχαριστώ
      Καλό σου Σ/Κο

      Διαγραφή
  8. Το βρήκα πρωτότυπο και έξυπνο το θέμα της ιστορίας σου. Διάβαζα τις ανησυχίες του λιλιπούτειου ήρωά σου και... καταδιασκέδαζα, πρέπει να το παραδεχτώ! Ντροπή μου - μα ίχνος συμπόνιας πια; Τς τς τς! :-)
    Ωραία και τρυφερή ιδέα που είχες! Με μυρωδιά από γάλα και ταλκ! Μού "έβγαλες" πολύ γούτσου - γούτσου διάθεση. ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Διονυσία καλησπέρα. Σ'ευχαριστώ πολύ.
      Ντροπή σου δε θα πει τίποτε! Διασκέδαζες με το μικρούλη; Αν σε πιάσει στο στοματάκι του να δεις τι θα πει για τους μεγάλους χωρίς συμπόνια!!! χαχαχαχα
      Να είσαι καλά και ευχαριστώ γι αυτό το μυρωδάτο σχόλιο
      Καλό Σ/Κο να περάσεις

      Διαγραφή
  9. Α, ξέχασα να σ'το γράψω πριν: πολύ όμορφη η εικόνα "Fall Fairy" στο επάνω μέρος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α χαίρομαι που σ'αρέσει γιατί και εγώ ενθουσιάστηκα όταν την πρωτοείδα...
      Αφού με την έλευση του χειμώνα θα αλλάξω πάλι εικόνα και το σκέφτομαι να την αποχωριστώ! χαχαχαχα

      Διαγραφή
  10. Τι ωραία αφηγηση απο το πιτσιρίκι!!!!!
    Κι αυτο το χερακι, ειναι για πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είδες χεράκι; Για φιλάκι γλυκό...
      Να σαι καλά Αριάδνη μου
      Φιλί γλυκό

      Διαγραφή
  11. Άννα μου γλυκύτατο......! πάρα πολύ τρυφερό και έξυπνα γραμμένο. Σε πρώτο πρόσωπο για το πιτσιρίκι και τις ανησυχίες του εύλογα διατυπωμένες και να ζητούν πρακτικές απαντήσεις.
    Πολύ δύσκολο και κρίσιμο σαν θέμα Άννα μου, η υποδοχή του δεύτερου μωρού στην οικογένεια από το πρώτο.
    Μπράβο σου. Καλό βράδυ να έχεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιάννη μου σ'ευχαριστώ για τα όμορφα λόγια σου. Πάντα εμψυχωτικός. Ναι το να έλθει δεύτερο παιδί σε μια οικογένεια θέλει προεργασία και συζήτηση με το πρωτότοκο. Σίγουρα είναι δύσκολο βήμα.
      Να σαι καλά φίλε μου
      Καλή εβδομάδα να έχεις

      Διαγραφή
  12. Ενα κείμενο πολύ ωραίο που απασχολεί κάθε πρωτότοκο παιδάκι αν μπορούσε να μας τα πει βέβαια Αννα μου !!
    Καλή εβδομάδα να έχεις!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α Νικόλ μου σίγουρα αν μπορούσε ο μικρούλης θα έλεγε κι άλλα. Χαίρομαι που σου άρεσε. Να σαι καλά και σ'ευχαριστώ για το σχόλιό σου
      Καλή σου εβδομάδα

      Διαγραφή
  13. Απολαυστική πράγματι η ιστορία σου, Άννα μου!
    Κατάφερες να μπεις επακριβώς στο μυαλό ενός μικρού παιδιού που περιμένει αδερφάκι και να μας μεταφέρεις τις σκέψεις του και τα άγχη του, με χαριτωμένο όμως τρόπο.
    Φιλιά και καλή Κυριακή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έλλη μου χαίρομαι που την απόλαυσες. Να σαι καλά και σ'ευχαριστώ
      Φιλιά και καλή σου εβδομάδα

      Διαγραφή
  14. Τις απορίες του μικρού όποιες απο εμάς έχουμε πάνω από δύο παιδιά τις έχουμε ακούσει σίγουρα και εσύ Άννα μου τις κατέγραψες με τον πιο ομορφο τρόπο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σίγουρα τις έχουμε ακούσει και χαίρομαι που σου άρεσε η εξομολόγηση του μικρούλη ...
      Καλό σου βράδυ Κατερίνα μου

      Διαγραφή
  15. Εγω αυτό.....το έχω ζήσει σαν πρωτότοκη!!!Μπορεί να έχουνε περάσει τόσες δεκαετίες όμως θυμάμαι ακόμη το συναίσθημα της ανασφάλειας, του φόβου, της ;αμφιβολίας που περιγράφεις τόσο τέλεια...μέσα από το μονόλογο του πιτσιρίκου της ιστορίας σου !!!Καλή εβδομάδα !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μη μου πεις Κλαυδία ότι θυμάααι από τα μικράτα σου τα συναισθήματα αυτά; Μπράβο σου!!
      Σ'ευχαριστώ πολύ να σαι καλά
      Καλή σου εβδομάδα

      Διαγραφή
  16. Θα μπορούσε κάλλιστα, να το έχει γράψει η Ευγενούλα μας.
    Κάπως έτσι κοιτάει την αδερφή της και την τραβάει να παίξουν.
    Πολύ γέλασα Άννα μου.
    Να είσαι καλά και να περνάς ακόμη καλύτερα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έπρεπε να ρωτήσω την Ευγενούλα να μου έλεγε πιο ενδιαφέρονται πράγματα!
      Βρε το καημένο...με τα αδελφάκια τους. Κι εγώ πρωτότοκη είμαι αλλά δε θυμάμαι τι ένοιωσα με τη δεύτερη αδελφούλα μου
      Ευχαριστώ Ρένα μου
      Να σαι καλά

      Διαγραφή
  17. Άννα μου πόσο ωραία η ιστορία σου!
    Την απόλαυσα πραγματικά!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Πάντα αναρωτιέμαι τι σκέφτεται ένα μωράκι! Απολαυστική ιστορία, Άννα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ αναρωτιέμαι Αλεξάνδρα μου...Χαίρομαι που οου άρεσε
      Να σαι καλά

      Διαγραφή
  19. Πω.πω...τι τραβανε τα πρωτότοκα Αννα μου;μα κατι απορίες που είχε ο πιτσιρίκος..!!
    και πολύ σωστες θα έλεγα..χαμογελαστή και προβληματισμενη η ιστορία του μικρού φιλενάδα μα τόσο ομορφα δοσμενη..!!!πόσο μου αρεσε..!!! να περνας ομορφα γλυκεια μου... φιλακιαααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ Ρουλίτσα. Χαίρομαι που σου άρεσε. Τα μικρά έχουν τους πιο όμορφους και λογικούς προβληματισμούς
      Καλό Σ/Κο να περάσεις
      Φιλιά πολλά

      Διαγραφή
  20. Πόσες ανησυχίες σ΄ένα τόσο δα κεφαλάκι, μακάρι η καινούρια αδερφούλα να έχει να μοιραστεί αγάπη και χαμόγελα με τον μεγάλο αδερφό!
    Το σίγουρο είναι ότι η αγάπη των γονιών πολλαπλασιάζεται με κάθε παιδάκι που έρχεται στην οικογένεια!
    Καλή συνέχεια και καλή Κυριακή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό εινι σωστότατο Νίκη μου. Αλλά τα μικρά πολλές φορές αισθάνονται ότι απειλούνται...έτσι δεν είναι;
      Καλή Κυριακή εύχομαι και σε σένα

      Διαγραφή
    2. Τρυφερή και συνάμα απολαυστική η ιστορία σου, Αννούλα μου!!! Μπράβο για τη συμμετοχή σου!
      Κι αυτό το χεράκι της φωτογραφίας, με έλιωσε!!!! Αχ...
      Πολλά γλυκά φιλιά, φίλη
      Καλή σου εβδομάδα!

      Διαγραφή
    3. Χαίρομαι που σου άρεσε Μαρίνα μου. Είδες χεράκι; Υπέροχο...
      Καλή σου εβδομάδα

      Διαγραφή